Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Дебич М. Заглавие : Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 41-50 (Шифр 21876/2017/3) Предметные рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа Аннотация: Надано визначення подвійних/спільних ступенів та характеристики програм, за якими вони присуджуються. Розглянуто досвід ЄЄ з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти. Висвітлено внесок міжнародних фондів та проектів для сприяння імплементації подвійних/спільних ступенів. Вказано на необхідність дослідити варіанти поліпшення інформації про навчальні програми та системи вступу до університетів Європейського простору вищої освіти. |