Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Хомченко Е. В., Кузнецова А. В., Жадан Т. П., Маркова В. Т. Заглавие : Проблеми освітянського процесу та розвиток перцептивної культури студентів у сучасних умовах Параллельн. заглавия :Problems of the educational process and students’ perceptual development of culture in modern conditions Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 22-25 (Шифр ПУ56/2017/2) Примечания : Бібліогр.: в кінці ст. Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Аннотация: Наше стрімке століття висуває величезні вимоги до психіки людини, до тих потенційних можливостей, наявних у процесах перцепції (сприйняття, пам’ять, мислення). В основі складного процесу побудови образу сприйняття лежать системи внутрішньоаналізаторних і міжаналізаторних зв’язків. Сприйняття — це система перцептивних дій, і оволодіння ними потребує спеціального навчання і практики. У сфері перцептивних дій наявні чотири рівні: виявлення, розрізнення, ідентифікація та пізнання. Перші два належать до перцептивних дій, їх кінцевий результат — формування перцептивного образу еталона. А останні два — до пізнавальних дій. Для пізнання обов’язкове зіставлення й ідентифікація. Ідентифікація — ототожнення двох стимулів, що сприймаються одночасно або ототожнення безпосередньо сприйманого стимулу з еталоном, що зберігається в пам’яті Доп.точки доступа: Хомченко, Е. В. Кузнецова, А. В. Жадан, Т. П. Маркова, В. Т. |