Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В., Мінцер О. П.
Заглавие : Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань
Параллельн. заглавия :Strategy for educational process activation in the modern systems of knowledge transfer
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 80-82 (Шифр МУ7/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: У статті розглянуто та обґрунтовано нову концепцію передавання знань у системі післядипломної медичної освіти, засновану на активізації та адаптації системи передавання знань, можливості розроблення та впровадження освітніх стандартів. Робота побудована на даних, отриманих при дослідженні підготовки 450 лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок-3», у процесі навчання яких використовувалася система управління навчанням «Ilias». Визначено можливість реалізації головного педагогічного принципу диференціації (індивідуалізації) в процесі навчання, зокрема дистанційного, при введенні в навчальні програмні середовища адаптивних та інтелектуальних технологій
Доп.точки доступа:
Мінцер, О. П.