Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Коваль Л., Церклевич В. Заглавие : Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи Параллельн. заглавия :Theoretical and Methodological Aspects of the Productive Learning Idea Implementation: from Comprehensive to High School Место публикации : Вища школа. - 2017. - № 11. - С. 21-36 (Шифр 21876/2017/11) Примечания : Бібліогр.: в кінці ст. Предметные рубрики: Методи навчання -- Методы обучения Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): вища освіта--освітні технології--особистість Аннотация: Статтю присвячено обґрунтуванню меж і можливостей упровадження продуктивного навчання як альтернативи традиційним освітнім технологіям у вищій школі або доповнення їх. Методика представленого дослідження включає філософські концепції єдності та взаємозумовленості культурно-освітніх явищ і процесів, теорію наукового пізнання, провідні ідеї методологічних підходів до підготовки фахівців у XXI ст. (діяльнісного, компетентнісного, системного). Лаконічно представлені напрацювання світового досвіду у сфері діяльності продуктивних шкіл (О. Домброу, Ф. Курі та Р. Сафран, І. Бем, Й. Шнайдер). Охарактеризовано принцип “навчання через діяльність” та висвітлено складові продуктивної освіти. Змістово розмежовано сутність репродуктивних і продуктивних технологій навчання; з’ясовано принципові відмінності в організації освітнього процесу у традиційному форматі та за технологією продуктивного навчання Доп.точки доступа: Церклевич, В. |