Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Кущ О. Г., Омельянчик В. М., Бессараб Г. І., Жернова Н. П., Степанова Н. В., Тихоновська М. А., Морозова О. В., Сухомлінова І. Є. Заглавие : Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) Параллельн. заглавия :Distance learning in the system of medical education Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 85-89 (Шифр МУ7/2017/4) Примечания : Бібліогр.: в кінці ст. Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ Географич. рубрики: Запоріжжя Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): онлайн Аннотация: Мета роботи – дослідження доцільності впровадження масових відкритих онлайн-курсів у систему вищої медичної освітиОсновна частина. У даній статті поставлена проблема переходу вузів України від традиційного дистанційного навчання до масового електронного навчання на основі відкритих онлайн-курсів, обґрунтована її актуальність. Проведено аналіз найважливіших передумов для успішного переходу на даний вид навчання (затребуваність освітніх інтернет-ресурсів, які використовуються з мобільних пристроїв; наявність великої кількості різних електронних ресурсів, які успішно використовуються вузами на практиці в дистанційних освітніх технологіях; наявність досвіду ведення електронних журналів успішності студентів для планування й оцінювання результатів навчання). Визначені ключові завдання переходу до розробки онлайн-курсів.Висновки. Впровадження масових відкритих онлайн-курсів дозволяє: 1) урізноманітнити методи подання інформації, а саме використання текстових, графічних, ілюстрованих та відеоматеріалів, що дозволяє викладачеві підвищити рівень доступності інформації до сприйняття студентами; 2) спростити процес контролю кінцевого рівня знань за допомогою системи тестового контролю Ратос; 3) здійснити диференціацію та індивідуалізацію навчання, забезпечити вибір індивідуальної траєкторії навчання; 4) надати вільний доступ до значної кількості наочних та дидактичних матеріалів, що сприяє підвищенню рівня зацікавленості предметом і рівня знань взагалі; 5) використання сучасних засобів комунікації між викладачами та студентами дозволяє урізноманітнити форми навчання. Доп.точки доступа: Кущ, О. Г. Омельянчик, В. М. Бессараб, Г. І. Жернова, Н. П. Степанова, Н. В. Тихоновська, М. А. Морозова, О. В. Сухомлінова, І. Є. |