Заглавие журнала :Медична освіта (Тернопіль) -2020г.,N 3 Интересные статьи : Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8) Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12) Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16) Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20) Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв під час карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23) Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28) Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33) Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42) Коваленко Η. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48) Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55) Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64) Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68) Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73) Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78) Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83) Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88) Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93) Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99) Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104) Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109) Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113) Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117) Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125) Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130) Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Волосовець, А. О. Волосовець, О. П. Павленко, О. В. Андрющенко, В. П. Беденюк, А. Д. Горлачук, Н. В. Зарівна, Н. О. Іванькова, Н. А. Коваленко, Η. П. Першко, І. О. Шульгай, А. Г. Pakholchuk, О. P. Savchuk, В. P. Voloshchuk, N. I. Калинюк, Н. М. Кінаш, І. О. Кондратюк, В. Є. Мудрик, У. М. Тріщ, В. І. Гребеник, М. В. Посохова, К. А. Скритиков, П. М. Kulbashna, Ya. A. Bilovus, L. I. Kim, L. A. Слонецький, Б. I. Виговська, О. В. Волосовець, Т. М. Ващук, В. В. Гриценко, С. Й. Логойда, Л. С. Рижов, О. А. Боброва, Н. О. Тодосійчук, Н. А. Загричук, Г. Я. Nedelska, S. М. Нагарко, L. I. Denysiuk, О. М. Рогальський, Т. О. Шевчук, С. Г. Боярчук, О. Р. Криськів, О. І. Олещук, О. М. Шинкевич, В. І. Nahirnyj, Ya. P. Homotiyk, O. Ye. Nefodov, O. O. Зозуля, I. С. Кривопустов, С. П. Дорошенко, О. М. Кирик, Т. П. Доброродній, В. Б. Мосула, Л. М. Поляк, О. Б. Ганчо, О. В. Михалків, М. М. Pavlov, S. V. Fedchyshyn, N. O. Pashynska, O. S. Бичков, О. А. Ватянська, Л. А. Лазарчук, Т. Б. Шевчук, О. О. Удальцова-Гродзинська, К. О. Skrypnyk, I. L. Боброва, В. І. Іващенко, О. В. Вербицький, I. В. Крамарева, О. Г. Савченко, Д. С. Кузьменко, А. Я. Логінова, І. О. Черній, О. Ф. Мозирська, О. В. Хоменко, В. Є. Ковальчук, О. Л. Дзюба, О. Л. Грищенко, Н. В. Острополець, М. С. Скварська, О. О. Салтанова, С. Д. Ковтун, О. В. Дорошенко, М. В. Бакшутова, Н. О. Кушнірчук, М. І. Бурак, А. Є. Зачепило, С. В. Івануса, І. Б. Marynych, L. I. Палієнко, І. А. Бурбела, Е. I. Коцюба, О. І. Матюк, Л. М. Писаренко, О. А. Skibitska, О. O. Zakharova, V. O. |