Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Волосовець А. О., Зозуля І. С., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Бойко А. В.
Заглавие : Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів
Параллельн. заглавия :Implementation of master-classes in the educational process of the department of emergency medicine
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 14-17 (Шифр МУ7/2022/1)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
Предметные рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): викладання--оптимізація
Аннотация: Розробка нових інформальних варіантів навчання із залученням сучасних цифрових, навчальних та симуляційних технологій є актуальним і важливим питанням у вищій медичній освіті. Метою даного дослідження було розробити та дослідити ефективність імплементації нових інформальних варіантів навчання медичних працівників та студентів у педагогічну практику на кафедрі медицини невідкладних станів. Кафедральні співробітники розробили нові навчальні програми, які включають цілий ряд майстер-класів із різних напрямків медицини невідкладних станів. Аналіз ефективності імплементації нової форми викладання показав, що слухачі надають перевагу майстер-класам у своїй навчальній діяльності, оскільки останні мають чітку практичну спрямованість і дають реальні знання для надання медичної допомоги у реальних умовах та невідкладних ситуаціях. Використання нових інформальних варіантів викладання навчального матеріалу із залученням сучасних інформаційних технологій, симуляційних елементів і манекенів та професіональних викладачів з реальним клінічним досвідом дозволить значно підвищити рівень підготовки студентів та слухачів у медичних закладах вищої освіти і забезпечити високу якість надання медичної допомоги населеннюDevelopment of new informal educational methods with involvement of modern digital, educational and simulation technologies is a very important issue in higher medical education. The purpose of this study was to develop and investigate the effectiveness of the implementation of new informal educational methods for training of health professionals and students in the Department of Emergency Medicine. The staff of the department has developed a number of master classes in various areas of emergency medicine. Analysis of the effectiveness of the implementation of the new forms of education showed that students prefer master classes in their educational activities because they have a clear practical orientation and provide real knowledge about providing of medical care in case of real conditions and emergencies. The use of new informal educational options involving modern informational technology, simulations, mannequins and professional teachers with real clinical experience could significantly increase the level of training of students and trainees in medical universities and ensure the high qualityof medical care in future
Доп.точки доступа:
Волосовець, А. О.
Зозуля, І. С.
Іващенко, О. В.
Вербицький, І. В.
Крамарева, О. Г.
Бойко, А. В.