> Шифр: 40379/2012/11 Журнал 2012р. № 11 Теремко, В. Відкритість до змін як ключова умова стабільності видавіництва / В. Теремко. - С.3-5 Булах, Т. Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах. - С.6-10 Кочупалова, В. Книги України в дзеркалі бібліографії (за матеріалами державного бібліографічного покажчика "Літопис книг" за 2010-2011рр.) / В. Кочупалова, О. Клюшніченко. - С.10-16 Ісаєнко, О. Комплексне інформаційне обслуговування віддалених користувачів НБУВ: концепція, регламентувальна документація / О. Ісаєнко, Н. Каліберда. - С.16-20 Колесникова, Т. Впровадження іноваційної моделі бібліотек університету як чинник глибокої інтелектуалізації бібліотечної професії / Т. Колесникова. - С.21-22 Каїді, В. Електронне видання як інструмент підвищення якості дистанційної освіти / В. Каїді. - С.25-30 Шейко, В. Харківська наукова школа книгознавства, бібліотекознавства та бібліографознавства: система комунікаційних зв'язків / В. Шейко, Н. Кушнаренко, А. Соляник. - С.40-45 Є примірники у відділах: всього 1 : МТД (1) Вільні: МТД (1) |