> Шифр: 40379/2014/10 Журнал 2014р. № 10 Бондар, Ю. Видавнича комунікація: до питання інституалізації / Ю. Бондар. - С.3-6 Косачова, О. Буктрейлер як ефективний медіаресурс сучасної бібліотеки / О. Косачова. - С.15-18 Соколов, В. Визначення терміна "провенієнція" в книгознавстві в контексті досліджень відомостей про власницьку незалежність книги / В. Соколов. - С.19-22 Ситник, О. Основні принципи формування стратегії розвитку новинного порталу в мережі Інтернет / О. Ситник. - С.23-26 Маркова, В. Дискусійні проблеми сучасного книгознавства / В. Маркова. - С.38-41 Сегол, Р. Роль редактора перекладу в опрацюванні американських телесеріалів / Р. Сегол. - С.41-44 Курбан, О. Соціальні мережі як інструмент у галузі PR / О. Курбан. - С.45-47 Є примірники у відділах: всього 1 : МТД (1) Вільні: МТД (1) |