Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Books- results of search

Type of search

Search field
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>U=174:316.454.52](075.8)<.>)
Total number of found documents : 2
Shown documents from 1 till 2
1.
174
К 88


    Кубрак, О. В.
    Етика ділового та повсякденного спілкування [Text] : навч. посіб. з етикету для студентів / О. В. Кубрак. - 3-є вид.,стер. - Суми : Університет. книга ; Київ : Княгиня Ольга, 2005. - 222 с. : іл. - Бібліогр.: с.219. - ISBN 966-680-204-Х . - ISBN 966-96075-5-8
UDC

MeSH-main:
ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL (обучение)
Number of copies: 1
ФД (1)
Free: ФД (1)

Find similar

2.
174
Е 88


   
    Етика ділового спілкування [Text] : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. / В. Г. Воронкова [та ін.]. - Львів : Магнолія 2006, 2017. - 312 с. - (Вища освіта в Україні). - Рек. МОН України. - Бібліогр.: в кінці глав. - ISBN 978-966-2025-65-1
UDC

MeSH-main:
ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL (обучение)
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Annotation: У навчальному посібнику сформована концепція етики ділового спілкування, яка розвивається в умовах ринкових стосунків. Ця концепція включає аналіз теоретико-методологічних засад етики ділового спілкування, особливості формування професійної та корпоративної етики, в тому числі адміністративної та управлінської, корпоративної культури та етики державного службовця, психології ділового спілкування та практики ведення переговорів у діловому світі з врахуванням типу особистості учасника перемовин та національного менталітету, етики ділових стосунків, етики ділового спілкування державних службовців, культури мови і мовленнєвого етикету, культури, етики ділового спілкування в міжнародному бізнесі; рекомендацій зі створення іміджу ділової людини. В навчальному посібнику розкриваються поняття і норми мовленнєвого і міжнародного етикету. Особлива увага приділяється конкретним прикладам ведення ділової бесіди в сфері послуг. Розрахований для студентів вищих навчальних закладів, бізнесменів, ділових людей, усіх тих, хто цікавиться створенням свого власного іміджу, командного та результативного менеджменту, розрахований на тих, хто мріє стати результативним топ-менеджером
Additional Access Points:
Воронкова, В. Г.
Беліченко, А. Г.
Мельник, В. В.
Ажажа, М. А.

Number of copies: 5
НА (4), ЧЗ (1)
Free: НА (4), ЧЗ (1)

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)