Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Books- results of search

Type of search

Search field
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>U=339.138<.>)
Total number of found documents : 2
Shown documents from 1 till 2
1.
339
Л 61


    Липчук, В. В.
    Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. / В. В. Липчук. - 2-ге вид., допов. і випр. - Львів : Новий Світ - 2000, 2003. - 288 с. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с.285-286. - ISBN 966-7827-23-2
UDC

MeSH-main:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы, обучение)
Number of copies: 20
УА (18), НА (1), ЧЗ (1)
Free: УА (18), НА (1), ЧЗ (1)

Find similar

2.
339
Б 25


    Барлоу, Джанель.
    Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів [Text] / Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер ; пер. з англ. Д. Кожедуб. - 2-ге вид. - Київ : Наш формат, 2018. - 280 с. - edition translation : A Complaint Is a Gift. Recovering Customer Loyalty When Things Go Wrong / Janelle Barlow, Claus Moller. - San Francisco, 2008. - ISBN 978-617-7513-81-9
Notes about the origin:
Copies. 526704 : Дар від Мороз В. М.
UDC

MeSH-main:
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE (методы, организация и управление)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы, организация и управление)
Annotation: Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують варіант «ґ» — сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в цій книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними
Additional Access Points:
Мьоллер, Клаус
Кожедуб, Д. \пер. з англ.\
Barlow, Janelle
Moller, Claus

Number of copies: 1
НА (1)
There are no free copies

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)