Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (15)Вища освіта (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Андросов, С. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи з 1 по 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 617-089/В 85
Назва : Матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної та навчально-методичної конференції завідувачів кафедр загальної хірургії медичних вузів України, 21-22 трав. 1998 р.
Вихідні дані : Вінниця, 1998
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : Всеукраїнська науково-практична та навчально-методична конференція завідувачів кафедр загальної хірургії медичних вузів України (6;1998;Вінниця) , Вінниц. ДМУ ім. М. І. Пирогова :
УДК : 617-089 + 617-089(06)
MeSH-головна: ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(2), КСХ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(2), КСХ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/П 78
Назва : Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2015
Кільк.характеристики :255 с
Колективи : "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 120.00 р.
УДК : 61:378(477) + 614.2(477)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Проблеми та перспективи вищої медичної освіти у реалізації Національної стратегії реформування системи охорони здоров’я України/ В. М. Мороз [и др.]. Національна стратегія побудови внутрішньої медицини на період 2015-2025 роках/ О. І. Афанасюк, В. І. Денесюк. Використання принципу АВС В.Парето для підвищення ефективності підготовки лікарів-інтернів в умовах Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. І. Барціховський [и др.]. Проблеми та особливості викладання економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів №1 та №2 вищих навчальних закладів медичного профілю/ В. С. Бахнівський. Міждисциплінарний взаємозв’язок у викладанні організації охорони здоров’я та внутрішньої медицини як компонент реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. С. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Деякі питання організації роботи теоретичних та клінічних кафедр в розбудові системи охорони здоров’я України на період 2015-2025 років/ Г. П. Башинський, О. І. Башинська. Сучасні принципи викладання дисципліни «Ресурсознавство лікарських рослин» для студентів фармацевтичного факультету/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. Вивчення лікарями-інтернами за фахом «Дерматовенерологія» питань щодо надання дерматовенерологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій/ С. А. Бондар [и др.]. Особливості викладання акушерства та гінекології в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва. Досвід проведення і-го та іі-го турів олімпіади з акушерства і гінекології/ О. В. Булавенко [и др.]. Особливості формування профілактичного мислення у майбутніх лікарів-стоматологів/ Л. М. Ваколюк. Вивчення професійних ціннісних орієнтацій студентів-медиків як механізм формування професійного відбору абітурієнтів/ В. С. Василик. Проблемні питання викладання патоморфології та секційно-біопсійного курсу в рамках реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я/ С. В. Вернигородський, П. С. Жученко. Реформа вищої медичної освіти - шлях до вдосконалення ринку медичних послуг/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Методичні підходи до лекцій з мікробіології на медичних факультетах/ І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Роль патологічної анатомії в системі медичної освіти та формуванні професійних навичок майбутніх лікарів/ A. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король ; А. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король. Біопсійний метод дослідження в медицині, значення, проблеми і перспективи/ A. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкіене, М. Р. Борейко ; А. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкієне, М. Р. Борейко. Перспективні напрямки покращення вищої стоматологічної освіти у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. Г. Гаджула. Культура спілкування лікаря з пацієнтом/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Управління якістю фармацевтичного товару згідно принципів GMP/ О. Д. Гайдай, І. О. Псюк, А. С. Псюк. Патріотичне виховання студентів/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Підвищення ефективності засвоєнні знань з фармакології студентами фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк, Т. І. Івко. До питання застосування сучасних комп’ютерних технологій при вивченні промислової технології лікарських засобів/ Н. А. Гордзієвська, В. В. Гуцол, Я. В. Іщенко. Вдосконалення обліку та звітності в галузі охорони здоров’я в умовах реформування/ Л. О. Грабович, Н. І. Венцківська, Н. В. Коробчинська. Труднощі у викладанні української мови як іноземної студентам медичних спеціальностей/ А. М. Гулевич. Ситуаційні задачі, як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів- стоматологів/ А. А. Глушак, Е. В. Беляєв, О. О. Коцюра. Особливості викладання абдомінальної хірургії в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ А. І. Годлевський, С. І. Саволюк, В. В. Балабуєва. Шляхи удосконалення якості освіти майбутніх лікарів - стоматологів в контексті розвитку нової системи охорони здоров’я/ М. А. Горай. Формування клінічного мислення - пріоритетне завдання у вихованні майбутніх лікарів в Україні/ А. Ф. Гуменюк, І. В. Баранова. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ І. П. Гуменюк. Аналіз та порівняльна характеристика написання МЛІ Крок 2 іноземними студентами (російськомовною та англомовною формами навчання) ВНМУ імені М.І. Пирогова/ П. Т. Дацишин [и др.]. Проблематика номенклатурних найменувань у сучасних латинській та українській терміносистемах/ М. Т. Денека. Самостійна позааудиторна робота англомовних студентів - важлива складова сучасного освітнього процесу у вищому навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Переваги методу багатосторонньої комунікації над традиційною формою навчання у вищому медичному навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Перспективи вищої медичної школи на терені побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. В. Дідик. Тенденції врегулювання охорони здоров’я на обласному рівні/ С. В. Дмитренко. Стратегії розвитку охорони здоров’я України/ С. В. Дмитренко, Л. Л. Гармаш, С. А. Бондар. Підготовка майбутніх лікарів в умовах побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. П. Дністрянська. Використання електронних симуляторів в процесі підготовки студентів до занять з медичної та біологічної фізики/ К. В. Добровольська, В. М. Дідич. Європейський досвід. Чи дають можливість його реалізувати?/ А. Б. Дудник. Навчання фаховому мовленню, розвиток навичок наукового стилю спілкування студентів-іноземців І курсу медичного факультету/ О. М. Дудник. Удосконалення практичної підготовки студентів 6 курсу до державної підсумкової атестації/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Організація самостійної роботи студентів 6 курсу медичних факультетів/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Практична підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в навчальному симуляційному центрі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ В. М. Дудник, В. П. Попов, О. О. Зборовська. Перспективи викладання медичної генетики в розрізі розробки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Задачі підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в світі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. М. Дудник [и др.]. Реалізація національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. М. Дудник [и др.]. Програмна підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в розрізі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, Л. А. Шангутова. Питання надання медичної допомоги дітям з гематологічною та онкогематологічною патологією у вищій медичній школі/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Особливості викладання курсу мікробіології іноземним студентам/ О. І. Жорняк, П. В. Жорняк. Використання тестового контролю для вивчення дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія"/ П. В. Жорняк. Досвід і перспективи навчання провізорів з питань доказової фармації для рослинних препаратів/ О. М. Заліська, І. Г. Мудрак. Організаційний стрес-менеджмент та основи крос-культурної психології у варіативній частині навчальних програм з профілактичної медицини для майбутніх лікарів в умовах міграції біженців з зони проведення АТО та необхідності реабілітації учасників бойових дій на території України/ К. А. Зайцева, В. С. Василик. Напрями оптимізації післядипломної і неперервної освіти провізорів на основі наукових досліджень/ О. М. Заліська [и др.]. Обґрунтування необхідності робіт по професійній орієнтації молоді на медичні спеціальності/ Т. М. Зелінська. Впровадження основ GDP у підготовку провізора за допомогою інтерактивних методів навчання/ Т. І. Івко, Т. А. Германюк. Досвід викладання менеджменту в охороні здоров’я на етапах післядипломної освіти/ О. В. Ігнащук. Патріотичне виховання студентів-медиків як одна зі складових роботи куратора академічної групи/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Організація самостійної роботи студентів фармацевтичного факультету на кафедрі нормальної фізіології/ M. B. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік ; М. В. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Альтернативне бачення перспектив побудови медичної системи нового зразку / О. Є. Каніковський [и др.]. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Роль керівника клініки в реалізації стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик, С. В. Сандер. Впровадження критичного мислення орієнтованого на забезпечення якості засвоєння навчального матеріалу у студентів під час вивчення ортодонтії/ Д. М. Касьяненко, П. С. Фліс, О. І. Попова. Значення експериментальних досліджень у викладанні «Біологічної та біоорганічної хімії» за сучасних умов/ C. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик ; С. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик. Критерії складання іншомовного лексичного мінімуму для студентів медичних ВНЗ/ Л. М. Кім, І. І. Макодай. Основні методичні принципи вивчення іноземної мови у вищій медичній школі / Л. М. Кім, В. О. Мороз. Шляхи удосконалення навчання лікарів-інтернів з оториноларингології та загальної практики - сімейної медицини у світлі реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ В. В. Кіщук [и др.]. Дослідження навчальних мотивів діяльності студентів ВНМУ імені М.І. Пирогова/ І. М. Коваленко, Н. С. Фоміна. Важливість вивчення іноземної мови у реалізації побудови нової системи охорони здоров’я України/ Н. В. Козак, С. Г. Пойда. Багаторівнева медична реабілітація як складова частина системи охорони здоров’я/ П. Ф. Колісник [и др.]. Невирішені питання медичної реабілітації: понятійний апарат, нормативно- оранізаційна база, кваліфікаційна підготовка, стандартизація допомоги/ П. Ф. Колісник, О. В. Марчук, С. П. Колісник. Досвід викладання біологічної хімії студентам, що навчаються за спеціальністю медична психологія та перспективи на 2015-2025 р.р/ О. М. Колошко. Питання вдосконалення післядипломної підготовки організаторів охорони здоров’я на сучасному етапі розробки і реалізації «Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р.»/ Н. Т. Комарницька, Т. А. Малик. Зворотний зв’язок в управлінні медичним закладом/ Н. Т. Комарницька, В. М. Цебрик. Проблеми та перспективи вищої медичної школи щодо удосконалення підготовки лікарів у контексті Національної стратегії побудови нової системи/ А. І. Кондратюк [и др.]. Дослідження проблеми психоемоційного вигорання та роль вищої медичної школи у профілактиці та запобіганні професійної деформації серед викладачів та/ А. І. Кондратюк [и др.]. Удосконалення ефективності перевірки знань студентів за допомогою тестового контролю/ Ю. В. Кордон, О. І. Жорняк, С. А. Колодій. Методи морального впливу на особистість майбутнього лікаря/ О. Ю. Корж, В. О. Мороз. Родовід моєї родини як творча робота в межах курсів «Історія України» та «Історія української культури»/ О. В. Корзун. Шляхи удосконалення навчального процесу на клінічній кафедрі/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, Т. В. Степанюк. Роль дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні професійного мовлення студента-медика/ Г. П. Краєвська. Викладання питань біоетики та біобезпеки для студентів медичного факультету/ Л. І. Краснова [и др.]. Організаційні підходи з оптимізації засвоєння студентами тестових завдань з аптечної технології лікарських засобів в рамках підготовки до складання/ О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська. Аналіз результатів навчання студентів коледжного потоку з мікробіології та шляхи його вдосконалення/ А. В. Крижановська, Є. Ф. Макац. Особливості проведення лекцій та практичних занять з мікробіології англомовним слухачам/ А. В. Крижановська, С. А. Іванова, І. М. Вовк. Застосування нових методів викладання фтизіатрії в умовах реорганізації фтизіатричної служби в Україні/ Л. Г. Кулик. Передача в приватні руки ПМСД - це реформування охорони здоров’я чи подальше поглиблення кризи в галузі?/ С. М. Кулєшова, Т. О. Слєпова, О. В. Ткаченко. Тематика знеболення, як складова частина викладання предмету хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ А. О. Кушта, С. С. Поліщук, С. М. Шувалов. Значення викладання біохімії у формуванні фахового менталітету у студентів вищих медичних закладів/ С. В. Ладутько, С. О. Качула. Сучасне бачення історії України/ В. П. Лациба, Н. В. Іванова. Самостійна робота - як формування пізнавальної діяльності студентів-медиків / Н. В. Леонова, І. А. Руцька, І. А. Марчук. Проблеми адаптації навчання студентів медичних ВУЗів до вимог нової системи медицини/ Д. А. Лисенко. Професійні жаргонізми в медичному дискурсі/ О. М. Лисенко. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії розбудови системи охорони здоров’я в Україні/ О. В. Лисунець. Використання ситуаційних задач під час викладання біологічної хімії в ВНМУ імені Пирогова М. І./ Г. З. Личик, К. М. Тубулкан. Мотивація навчальної діяльності студентів-медиків на заняттях з формування культури професійного мовлення/ М. І. Лісовий. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Оптимізації навчального процесу на клінічній кафедрі через алгоритмізацію побудови діагнозу у відповідності до виявлених ознак захворювання/ І. Л. Лук’янович. Особливості викладання органічної хімії для англомовних студентів фармацевтичного факультету/ О. І. Мазур, О. В. Полонець. Роль іноземної мови у професійній підготовці студентів вищих медичних навчальних закладів/ А. С. Марлова, А. Л. Яценко. Економічні проблеми та перспективи в системі медичної освіти/ І. А. Марчук. Актуальні проблеми створення сучасних підручників з медицини/ О. В. Марчук, В. В. Георгієв, С. І. Мазур. Форми оптимізації практичної підготовки студентів на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. П. Масік. Створення сучасних фахових комп’ютерних словників з латинської мови як складова якісної підготовки студентів вищої медичної школи/ Γ. Τ. Михайлюк, М. В. Плотницька ; Г. Т. Михайлюк, М. В. Плотницька. Комунікативний підхід при вивченні англійської мови у вищих медичних навчальних закладах/ В. В. Мікаєлян. Особливості засвоєння практичних навичок студентами 4 та 5 курсів медичного факультету під час літньої виробничої практики/ Г. О. Мовчан [и др.]. Проблеми викладання нормальної фізіології іноземним студентам, що навчаються англійською мовою та шляхи їх вирішення/ В. М. Мороз [и др.]. Лекційна складова навчального процесу: зміна парадигми?/ С. П. Московко, Л. М. Желіба, Г. С. Московко. Паліативна допомога у викладенні питань сестринської практики/ Ю. М. Мостовой, Л. В. Распутіна, Д. В. Діденко. Вивчення сучасних методів індикації збудників інфекційних хвороб/ В. М. Мруг. Оптимізація підходу до вивчення психіатрії, наркології та психотерапії з використанням інтерактивної педагогіки/ О. Ф. Мруг. Тренінгові центри медичних університетів та їх роль в реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Л. М. Мунтян [и др.]. Що могло б стати найефективнішим вкладом медичних вишів у реалізацію Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні? / О. І. Наливайко. Застосування тестового контролю при вивченні фармацевтичної хімії студентами Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ Н. С. Недорезанюк, О. В. Білик. Використання навчальних мультимедійних технологій у роботі з студентами- медиками при вивченні «Медичної хімії»/ В. М. Нечипорук. Проблеми викладання на теоретичних кафедрах як складова проблем медичної освіти в Україні/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, О. В. Богомаз. Методичне забезпечення англомовної форми викладання фармакогнозії та фітотерапії на кафедрі фармацевтичної хімії/ А. О. Очеретнюк. Особливості післядипломного навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015- 2025 р.р/ І. В. Павлик. Метод пошуково-дослідницьких проектів у міждисциплінарному аспекті/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко. Сучасні підходи до оптимізації навчання іноземних студентів у медичному вузі / І. Г. Палій. Роль викладання клінічної мікробіології на етапі післядипломної підготовки у формуванні лікаря/ Г. К. Палій, В. П. Ковальчук, С. А. Іванова. Організація виробничої практики студентів Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк [и др.]. Ресурси та резерви національної системи охорони здоров’я для забезпечення нових потреб у медичній допомозі/ В. Л. Пилипчук. Про врахування впливу пізнавальної мотивації на формування особистості студента-іноземця/ В. П. Півошенко. Про культурологічний аспект загальноосвітньої підготовки фахівців для зарубіжних країн/ В. П. Півошенко, Н. В. Іванова. Роль та значимість лекції у викладанні клінічної фармакології в процесі реалізації освітньо-професійної програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста/ К. В. Півторак, Л. А. Вознюк, О. О. Яковлева. Професійна компетентність викладача як важливий фактор підготовки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я / Н. А. Півторак, І. В. Феджага. Проблеми та перспективи викладання медичної біології в підготовці висококваліфікованих лікарів/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, С. С. Хлєстова. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання при викладанні медичної біології/ Р. П. Піскун [и др.]. Удосконалення викладання курсу фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Інтерактивні технології у процесі удосконалення викладання латинської мови у вищих навчальних медичних закладах/ М. В. Плотницька, Г. Т. Михайлюк. Проблеми та перспективи підготовки сучасного лікаря дитячого-хірурга у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. Г. Якименко. Концепція викладання дитячої хірургії для студентів-педіатрів/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Обґрунтування потреби вивчення англійської мови у ВНЗ/ С. Г. Пойда, Н. В. Козак. Особистісний підхід в освіті студентів-стоматологів/ О. І. Попова, Д. М. Касьяненко, М. В. Попов. Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ К. П. Постовітенко. Особливості створення навчальних програм на кафедрах стоматологічного факультету/ Т. Т. Постоловська [и др.]. Сучасні актуальні питання педагогічного процесу вищих медичних навчальних/ Т. Л. Процюк, Т. В. Капітан, О. В. Герасимова. Умови формування комунікативної культури студентів у процесі професійної підготовки в медичному вузі/ І. І. Ратушняк. Оптимізація підготовки майбутніх лікарів з питань організації санітарно- гігієнічних заходів в осередку надзвичайних ситуацій/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина, О. Є. Александрова. Підвищення якості підготовки студентів стоматологічного факультету на кафедрі патофізіології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. А. Рикало, В. В. Пилипонова. Використання інновацій в галузі мікробіології для підготовки майбутніх лікарів/ О. В. Римша, О. А. Назарчук. Формування фахового менталітету лікаря як основа підготовки у ВНЗ/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Викладання дисциплін біологічного циклу у вищих навчальних закладах медичного профілю для студентів англомовної форми навчання на прикладі досвіду кафедри фармації/ В. В. Родінкова [и др.]. З досвіду здійснення моніторингу знань у англомовних студентів стоматологічного факультету на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів-неонатологів - забезпечення якості та ефективності/ О. С. Рубіна, О. А. Биковська, Т. І. Саврун. Проблемні питання сучасної психогігієни у контексті їх інтеграції у процес навчальної підготовки студентів/ І. В. Сергета [и др.]. Особливості викладання військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій у структурі навчальної дисципліни “Гігієна та екологія”/ І. В. Сергета. Роль когнітивних спотворень у професійній діяльності провізора/ С. В. Сергєєв. Шляхи формування світогляду майбутнього лікаря на клінічній кафедрі/ В. К. Сєркова, О. О. Савицька, Г. О. Мовчан. Актуальність викладання медичного права в вищих навчальних медичних закладах України/ І. Я. Сенюта, А. О. Гаврилюк. Необхідність нових орієнтирів для лікарів в освіті і в суспільстві/ В. П. Сливка, О. Я. Сливка. Роль та значення практик з технології ліків в професійній підготовці провізорів/ О. А. Слюсар, Н. А. Гордзієвська, Т. І. Ющенко. Роль фундаментальних наук у підготовці лікарів/ О. В. Смірнова. Знання - це воля до навчання та розумова праця/ C. O. Сокур ; С. О. Сокур. Шляхи оптимізації вивчення фармакології: точка зору студента/ Г. І. Степанюк [и др.]. До питання покращення якості навчання студентів з мікробіології/ О. К. Стукан. Впровадження новітніх інформаційних технологій у структуру освіти вищої медичної школи/ О. Г. Сулім. Проблеми та перспективи викладання клінічних дисциплін у англомовних студентів для підвищення якості навчання/ О. К. Тарасюк. Метод муляжування в системі вивчення екстреної медичної допомоги на кафедрі медицини катастроф та безпеки життєдіяльності/ В. С. Тарасюк [и др.]. Втілення в життя Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні викладачами курсу латинської мови та основ медичної термінології/ С. І. Тихолаз. Основні напрямки методики викладання української мови як іноземної/ Л. А. Ткаченко. Особливості навчання та підвищення кваліфікації працівників охорони здоров’я в умовах реформування галузі/ О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці кваліфікованого провізора/ О. Ю. Тозюк. Питання викладання невідкладних станів для студентів IV курсу - напрямок Національної стратегії охорони здоров’я в Україні/ Н. І. Токарчук [и др.]. Методологія викладання: попередній діагноз - синдром чи нозологія/ Г. І. Томашкевич. Актуальність викладання курсу « Основи гомеопатії» у вітчизняних студентів з позицій Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025р.р/ І. В. Феджага. Актуальні напрямки модернізації вищої медичної школи у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Т. В. Федик. Про необхідність удосконалення диференційованого навчання з охорони праці в галузі/ А. Н. Фещук [и др.]. Міждисциплінарна інтеграція щодо вивчення запальних стоматологічних захворювань у дітей при ортодонтичному лікуванні/ Ю. В. Філімонов, А. В. Пачевська. Міждисциплінарна інтеграція при навчанні лікарів-інтернів наданню медичної 216 допомоги при полі травмі/ В. О. Фіщенко, В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук. Використання «кейс» методу навчання в учбовому процесі на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук. Викладач - головна фігура навчального процесу/ Л. В. Фоміна, Д. О. Меркулова. Інформаційні комп’ютерні технології у підготовці лікарів/ О. О. Фомін, О. О. Фомін. Стратегії формування фахової компетентності майбутніх лікарів при вивченні медичної біології/ С. С. Хлєстова [и др.]. Використання уніфікованих клінічних протоколів як стандартів надання медичної допомоги при викладанні внутрішньої медицини/ В. М. Хоменко, Г. О. Мовчан, О. І. Остапчук. Реформування системи охорони здоров’я України: реалії, стратегічні можливості та перспективи/ І. Ф. Хурані. Проблеми та перспективи в системі підготовки викладачів вищих медичних закладів України/ Г. В. Чайка, Б. Ф. Мазорчук, А. Л. Костюк. Шляхи удосконалення якості практичної підготовки у вищій медичній школі, як одного з перспективних напрямків розвитку системи охорони здоров’я України/ Г. В. Чайка, Л. В. Яремчук, В. В. Буран. Погляд фахівців щодо реформування системи охорони здоров’я на первинному рівні/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Вдосконалення навчального процесу у вищому навчальному закладі - сучасні підходи та шляхи реалізації/ В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. Шляхи вдосконалення засвоєння практичних навичок студентами 6 курсу на циклі «Загальна практика-сімейна медицина»/ І. В. Чернова. Особливості викладання спеціальних розділів хірургії студентам медичного факультету/ В. О. Шапринський [и др.]. Реформа вищої медичної школи: ідеї та реалії/ Л. В. Швець. Досвід особливостей викладання курсу мікробіології студентам фармацевтичного факультету/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Проблеми викладання внутрішніх хвороб у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Ю. Ю. Шушковська, В. С. Бахнівський. Особливості викладання предмету «Дитячі хвороби» для студентів стоматологічного факультету/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, Т. В. Чугу. Самостійна робота студентів як елемент формування професійних навиків провізора/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Роль і місце педіатрії у системі охорони здоров’я, яка реформується/ О. С. Яблонь, Я. М. Кулик, Н. М. Пахнюща. Орієнтація провізорів за спеціальністю «загальна фармація» на сучасні вимоги/ О. О. Яковлева, Л. А. Вознюк. Інтернатура з медицини невідкладних станів - сьогодні та завтра (яке це завтра?)/ О. О. Яковлева [и др.].
Анотація: Вища медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров’я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФРК(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФРК(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.36-089/О-62
Автор(и) : Каніковський О. Є., Павлик І. В., Андросов С. І., Бондарчук О. І., Сандер С. В., Феджага О. П., Мосьондз В. В., Гнатюк Ю. П., Рубан М. М., Бабійчук Ю. В., Карий Я. В., Харчук О. В.
Назва : Оптимізація діагностики і хірургічного лікування біліарної гіпертензії при холангіті : звіт про наук.-дослід. роботу : заключний
Вихідні дані : Вінниця, 2013
Кільк.характеристики :237 с.: іл., табл., фот.
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр.: с. 217-237
Ціна : 20.00 р.
УДК : 616.36-089
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ХОЛАНГИТ -- CHOLANGITIS
ЖЕЛЧНЫХ ПРОТОКОВ БОЛЕЗНИ -- BILE DUCT DISEASES
ХОЛЕСТАЗ -- CHOLESTASIS
ОТЧЕТ О НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ РАБОТЕ -- RESEARCH REPORT
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/С 91
Назва : Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : навч.-метод. конф. : тези доп., 15 лют. 2018 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2018
Кільк.характеристики :222 с
Колективи : "Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах", навч.-метод. конф. (2018;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 65.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378.091(477) + 61:378(477)(06) + 908(477.44)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): краєзнавство-вінниччина
Зміст : Сучасні технології керування навчальним процесом у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.]. Особливості методичних технологій при вивченні внутрішньої медицини на випускних курсах/ О. І. Афанасюк, Е. С. Осядла, Ю. Ю. Шушковська. Педагогічні особливості впровадження методичних технологій керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Підготовка лікарів-інтернів за спеціальністю «Стоматологія» на кафедрі ортопедичної стоматології ВНМУ ім. М.І. Пирогова в період реформування вищої медичної освіти/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Сучасні методичні технології післядипломної підготовки лікарів-неонатологів/ О. А. Биковська [та ін.]. Психологія мотивації та готовності студентів до професійної діяльності в інноваційному середовищі/ Я. С. Білик, A. M. Гулевич. Ще один погляд на самостійну роботу студентів - як її організувати і оцінювати/ А. В. Білошицька, В. М. Істоішин, А. В. Пачевська. Перші підсумки дистанційного вивчення предмету "Організація та економіка фармації " для подальшої мотивації провізорів-інтернів/ О. Д. Благун, О. Д. Гайдай, М. В. Волинська. Сучасні методичні технології в навчанні лікарів-інтернів дерматовенерологів при проходженні очної інтернатури на кафедрі шкірних та венеричних хвороб/ С. А. Бондар [та ін.]. Симуляційне навчання на кафедрі аку шерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко [та ін.]. Інноваційні підходи у викладанні української мови як іноземної/ Г. Л. Василенко, Л. І. Дмитрук. Тренінг як засіб ефективного навчання сучасних студентів/ B. C. Василик, С. Є. Головчанська. Навчальний процес у вищих медичних навчальних закладах як спосіб філософської самореалізації професійної підготовки студентів/ К. М. Вергелес. Шляхи вдосконалення клінічного мислення в інтернатурі з ендокринології/ В. С. Вернигородський [та ін.]. Проектна діяльність та академічна мобільність - необхідні складові сучасної вищої освіти/ О. В. Власенко, О. А. Серебреннікова, О. П. Драчук. Використання методики візуалізації при вивченні фармакології/ H. I. Волощук, О. М. Денисюк, Н. І. Іванова. Використання сучасних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу у вищих медичних закладах/ О. С. Войцехівська, М. Т. Денека. Необхідність використання у навчальному процесі ВНМУ медичної інформаційної системи "Доктор Елекс"/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів під час вивчення секційного курсу/ А. О. Гаврилюк, Т. М. Король, Р. Г. Жарлінська. Польський досвід викладання патоморфології у вищих навчальних медичних закладах/ А. О. Гаврилюк, С. В. Струц, Д. С. Сухинь. Роль викладача в керівництві навчально-виховним процесом/ О. Ф. Гайдаенко. Організація самостійної роботи студентів в сучасних умовах/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Використання інтерактивних методик для викладання теми “Антибіотики” у англомовних студентів фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк, Т. І. Івко, В. П. Бобрук. Методика викладання дентальної імплантації для студентів 4 курсу стоматологічного факультету/ А. А. Глушак, Е. В. Беляев. Розробка та впровадження комп’ютерних комунікативних технологій для оцінки і контролю клінічного навантаження співробітників кафедри анестезіології/ М. Л. Гомон [та ін.]. Удосконалення якості підготовки лікарів в сучасних умовах реформування охорони здоров’я/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Кейс-метод як модерновий інтерактивний метод навчання у ВНМЗ/ Н. А. Гром. Перспективи нововведень у вищих медичних навчальних закладах/ О. В. Дзекан. Інформаційно-комунікаційні технології - інноваційний метод в системі вищої освіти/ О. В. Дзекан. Використання Інтернет ресурсів для підготовки студентів до занять з мікробіології/ Д. М. Дівінскі, О. І. Жорняк, І. М. Коваленко. Проблеми впровадження інноваційних технологій на клінічних кафедрах/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Вебінар як інтерактивна технологія у навчальному процесі медичного університету/ Л. В. Дудікова, І. І. Макодай. Інтернаціоналізація як стратегічний напрямок розвитку вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова. Особливості керування навчальним процесом в групах англомовних іноземних студентів (з досвіду викладання латинської мови та медичної термінології)/ Л. В. Дудікова, С. І. Тихолаз. Особливості викладання предмету «Педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах євроінтеграції/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Педіатричні аспекти синдрому професійного вигорання - актуальна проблема сьогодення медичних колективів/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Використання системи стандартизації медичної допомоги дітям - основа сучасної підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія»/ В. М. Дудник, І. В. Сторожук, В. П. Попов. Сучасні медичні технології в післядипломній освіті вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Пріоритети післядипломної освіти лікарів в умовах реформи охорони здоров’я України/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Проблеми формування навчальної мотивації іноземних студентів-медиків на кафедрі патологічної анатомії, судової медицини та права/ Р. Г. Жарлінськая, Г. В. Даценко, О. Ф. Адамчук. Проблеми сучасних технологій управління процесом навчання на кафедрі нервових хвороб ВНМУ/ Л. М. Желіба, C. Л. Малик. Особливості викладання мікробіології іноземним студентам англійською мовою на кафедрі мікробіології/ О. І. Жорняк [та ін.]. Використання електронного навчального ресурсу на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ Н. В. Заічко [та ін.]. Ігровий метод у вивченні хімії/ Т. М. Зелінська, О. Б. Струтинська. Впровадження сучасних методичних технологій у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ В. П. Іванов, О. І. Афанасюк, Ю. Ю. Шушковська. Державне регулювання належного транспортування товарів при викладанні дисципліни «медичне та фармацевтичне товарознавство»/ Т. І. Івко [та ін.]. Особливості бачення підготовки медичних кадрів в умовах конкурентоспроможності/ О. Є. Каніковський, В. В. Мосьондз, Б. Ф. Коваль. Використання симуляційних класів в підготовці медичних кадрів/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Можливі технологічні рішення підготовки студентів до практичних занять в процесі вивчення хірургічних дисциплін/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Ключова роль викладання дисципліни «загальна хірургія» у студентів стоматологічного факультету/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Способи підвищення мотивації до навчання іноземних студентів у медичному університеті/ О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський, В. В. Мосьондз. Методичні технології викладання клінічної імунології 65 лікарям-інтернам педіатричного профілю/ Л. М. Кириченко. Сучасні методичні технології при вивченні медикаментозної алергії лікарями-інтернами стоматологами/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Роль дидактичної інтеракції як ланки технології вітагениого навчання у процесі підготовки студентів-медиків/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Л. В. Килимнюк. Клінічна робота - складова навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах/ Ю. О. Кислова [та ін.]. Роль сучасних технологій у підвищенні фахової компетентності студентів з оториноларингології на артикуляційному рівні психомоторної сфери/ В. В. Кіщук [та ін.]. Електронний журнал - новий крок в реалізації інноваційних педагогічних технологій/ В. В. Кіщук [та ін.]. Попередні результати впровадження електронного журналу успішності студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль, В. В. Мосьондз. Розвиток здатності до критичного мислення у студентів як одна із складових підготовки висококваліфікованого фахівця/ В. М. Коваль, В. В. Гуцол, Н. А. Гордзіевська. Проблеми підготовки лікарів та інших функціональних спеціалістів з фізичної та реабілітаційної медицини в Україні та шляхи їх подолання/ П. Ф. Колісник [та ін.]. Лабораторний метод дослідження в медицині та у вивченні предмету «біологічна хімія»/ О. М. Колошко, А. В. Мельник, П. О. Юрченко. Запровадження інтерактивних методів навчання на циклах тематичного вдосконалення керівників охорони здоров’я/ Н. Т. Комарницька, О. В. Ігнащук, Н. В. Малачкова. Досвід впровадження психологічних аспектів сучасних інновацій в системі вищої медичної освіти/ A. I. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, І. Ч. Байгузіна. Симуляційний тренінг - нові реалії в оцінці компетентності студентів вищих навчальних медичних закладів/ Д. Г. Коньков. Тестування як форма контролю та діагностики знань студентів/ Ю. В. Кордон, С. А. Колодій. Роль позитивної професійної мотивації у підготовці лікаря-інтерна/ О. А. Коробко, С. В. Нечипорук, О. М. Павлюк. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ М. І. Костюк. Сучасні інновації ефективності проведення занять в умовах симуляційного навчання/ І. Ю. Костюк, А. П. Дністрянська, А. Д. Костюк. Курс на вибір ««Культура мови лікаря: термінологічний аспект» у складі комплексної мовної підготовки фахівця/ Г. П. Краевська. Методичні підходи до вивчення теми «Принципи І імунопрофілактики та імунотерапії інфекційних хвороб»/ А. В. Крижановська. Сучасні методи технології на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології та алергології/ Д. Г. Кулик. Особливості впровадження медичної інформаційної системи «Доктор Елекс» у навчальний процес/ А. Я. Кулик, В. В. Мотигін, А. Т. Теренчук. Семінарські занять в інтернатурі як складова практично-орієнтованого навчання/ А. О. Кyштa [та ін.]. Нові методологічні підходи до вивчення історії націєтворення східних слов’ян/ В. П. Лациба. Профільне навчання у педагогічній практиці світу/ Л. П. Лебідь. Формування вміння пошуку сучасних знань у студентів 4 курсу/ Д. А. Лисенко, С. В. Бондарчук, С. В. Шевчук. Актуальні проблеми формування професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Особливості підготовки кваліфікованих кадрів в світі реформи вищої школи і охорони здоров’я в Україні/ Р. А. Лутковський. Методи та підходи в навчальній діяльності у вищих медичних навчальних закладах/ Л. А. Мазур. Застосування особистісно орієнтованого навчання у викладанні пропедевтики внутрішньої медицини англомовним студентам-іноземцям/ О. В. Майко, В. М. Жебель. Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови/ А. С. Марлова, А. Л. Яценко, О. П. Горпинюк. Розвиток пізнавальної активності студентів-медиків під час вивчення дисциплін хімічного циклу/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Застосування маркетингу у професійній діяльності магістрів медицини/ І. А. Марчук. Сучасні методичні підходи керування навчальним процесом при вивченні внутрішньої медицини/ Н. П. Масік. Етична складова підготовка лікарів-інтернів спеціальності «загальна практика - сімейна медицина»/ С. Г. Мелащенко, В. М. Чернобровий. Організація самостійної роботи студентів в умовах особистісно-орієнтованої технології навчання/ Д. О. Меркулова, С. В. Бобрук. Сучасні особистісно орієнтовані технології навчання в системі підготовки студентів-медиків/ Г. Т. Михайлюк. Особливості підготовки студентів 5-го курсу на кафедрі дитячої хірургії/ Т. І. Михальчук, Ю. А. Димчина. Формування іншомовної лексичної компетенції студентів-медиків як складова професійного становлення/ В. В. Мікаелян. Методологія і технологія навчально-виховного процесу з використанням новітніх електронних засобів/ В. О. Мороз. Сучасні методичні підходи до навчання й оцінювання знань студентів на кафедрі інфекційних хвороб з курсом епідеміології/ Л. В. Мороз, Д. В. Палій. Сучасні підходи до питання специфічної профілактики інфекційних хвороб при вивченні медичної мікробіології, вірусології та імунології/ В. М. Мруг. Актуальність самостійної позааудиторної роботи студентів в структурі навчального процесу/ В. М. Мруг. Кейс-метод - сучасна форма інтерактивного навчання студентів/ О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Модернізація викладання матеріалу з використанням інформаційно-вербальних та інтерактивних технологій для забезпечення практично-орієнтованого підходу у вивченні дитячих інфекційних хвороб/ І. І. Незгода, О. М. Науменко. Застосування «мозкової естафети» при вивченні предмета «Медична хімія» як сучасної методичної технології у керуванні навчальним процесом у вищих навчальних закладах/ В. М. Нечипорук. Використання сучасних комп’ютерних технологій у процесі навчання студентів в рамках дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини»/ О. Г. Обертинська. Системна діяльність колективу кафедри щодо поглиблення знань та умінь збереження і безперервного покращення здоров’я населення/ І. В. Олійник [та ін.]. Запровадження електронного журналу як один з нових підходів до керування навчальним процесом на кафедрі нормальної фізіології/ О. Д. Омельченко [та ін.]. Робочий зошит як метод керування навчальним процесом під час вивчення предмету медична хімія у вищих медичних навчальних закладах/ В. А. Островський. Адаптація студентів інтернаціональних груп медичних вузів до навчання по кредитно-модульній системі/ А. О. Очеретнюк, О. В. Паламарчук, О. А. Бобровська. Самостійна робота курсантів, які проходять спеціалізацію і її роль в учбовому процесі/ А. В. Паламарчук [та ін.]. Методичні технології викладання навчальної дисципліни «Загальна практика (сімейна медицина)» іноземним студентам/ І. Г. Палій, С. В. Заїка, І. B. Чернова. Алгоритми та їх застосування на кафедрі медичної біології в методичних технологіях керування навчальним процесом/ Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа, Н. М. Гринчак. Оптимізм як фактор, що знижує ризик виникнення синдрому емоційного вигорання у студентів медичних вузів/ О. М. Пічкур, С. А. Бондар, Т. В. Мельник. Роль оптимізму в становленні майбутнього лікаря/ О. М. Пічкур [та ін.]. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у Вінницькому національному медичному університеті ім. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Основні напрямки підготовки студентів VI курсу на кафедрі дитячої хірургії згідно сучасних вимог реформи МОЗ України/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Сучасні технології в організації навчального процесу як спосіб вивчення іноземної мови/ С. Г. Пойда. Управління та організація освітнього процесу вивчення іноземних мов з використанням комп’ютерних технологій/ С. Г. Пойда. Використання сучасних інформаційних технологій у вищій медичній школі/ М. І. Покидько [та ін.]. Перспективи впровадження high-tech технологій в навчальний процес/ М. І. Покидько, О. М. Ліхіцький. Проблеми організації самостійної роботи студентів при вивченні загальної гігієни та екології/ Л. О. Процюк. Рольова гра як засіб інтенсифікації навчання груповому спілкуванню на заняттях з педіатрії/ Т. Л. Процюк [та ін.]. Сучасні освітні технології та перспективи колаборативного навчання у вищих медичних навчальних закладах/ Н. Г. Пшук, А. О. Камінська. Особливості методичних технологій в навчальному процесі англомовних студентів 6-го курсу з дисципліни «Психіатрія з основами психотерапії в загальній лікарській практиці»/ Н. В. Рациборинська-Полякова, Б. А. Гунько. Оптимізація підготовки випускників медичного факультету до ліцензійного іспиту “Крок - 2” з дисципліни “Гігієна та екологія”/ М. А. Редчіц [та ін.]. Новітні методи викладання предмету «патологічна фізіологія» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова для студентів фармацевтичного факультету/ Н. А. Рикало, А. О. Іваниця. Сучасні методичні підходи в набутті професійних компетенцій по психіатрії/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Тренінги та майстер-класи як форми сучасного інтерактивного навчання у вищому медичному навчальному закладі/ О. А. Ромашкіна. Елективний курс як сучасна методична технологія керування навчальним процесом/ О. А. Ромашкіна. Використання інноваційних технологій під час навчального процесу у студентів 5 курсу на кафедрі педіатрії №2/ Г. М. Руденко, К. В. Хромих. Підвищення ефективності та якості навчання в заочній інтернатурі за спеціальністю "Хірургія"/ С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов. Інноваційні можливості організації післядипломного навчання за спеціальністю "Хірургія"/ С. І. Саволюк, В. А. Ходос, М. М. Гвоідяк. Технології реалізації позааудиторної підготовки/ С. І. Саволюк, Абу Шамсія Рамі, P. O. Балацький. Особливості комплексного лікарського обстеження студентів ВНМУ ім. М.І. Пирогова за 2016 - 2017 навчальний рік/ Л. А. Сарафинюк [та ін.]. Шляхи удосконалення лекційного процесу в структурі сучасних технологій керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Заходи, спрямовані на оптимізацію професійного навчання та психогігієнічну корекцію перебігу процесів професійної адаптації студентів-стоматологів/ І. В. Сергета, О. Ю. Панчук. Обґрунтування доцільності позааудиторних «коворкінг-зустрічей» студентів-інтернів та фахівців з питань висвітлення міждисциплінарних тем та принципів доказовості у медицині/ Д. В. Сімчук [та ін.]. Можливість використання сучасних методичних технологій при викладанні медичної генетики/ Н. І. Сінчук, М. О. Шаламай. Сучасні знання про антисмокінгові програми при викладанні пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Формування ідеї прихильності до лікування бронхіальної астми на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Типи навчання - основа формування творчого мислення в майбутніх лікарів/ О. Я. Сливка. Використання традиційних методів з елементами інтерактивних методик навчання при вивченні технологічних дисциплін студентами заочної форми/ О. А. Слюсар, Н. А. Гордзіевська. Навчально-методичний супровід освітнього процесу як найважливіша умова його ефективності/ О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. Освітні технології в процесі вивчення хімії/ О. Г. Сулім. Використання сучасних методів навчання в процесі викладання на кафедрах клінічного профілю/ О. К. Тарасюк, Ю. К. Сікало. Активні методи вивчення терапевтичної стоматології, як складова частина сучасних технологій в світі/ Т. О. Тепла, М. М. Шінкарук-Диковицька, А. В. Повшенюк. Реальність та перспективи удосконалення методологічних технологій навчального процесу при викладанні біохімії/ О. В. Тертишна [та ін.]. Новітні технології підготовки іноземних студентів на заняттях з української мови/ Л. Т. Тищенко. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів у ході викладання аптечної технології лікарських засобів/ О. Ю. Тозюк. Використання сучасних освітніх технологій в навчальному процесі/ Ю. Ю. Трофіменко. Особливості термінальних цінностей студентів-медиків/ І. В. Феджага. Розвиток творчого підходу до навчання майбутніх лікарів, як складова формування клінічного мислення/ І. В. Феджага, Н. А. Півторак. Засвоєння правил зберігання вакцин як умова та складова ефективної імунізації/ Н. М. Фещук, Л. І. Краснова, Н. Ю. Лукіна. Робочий зошит як інструмент керування навчальним процесом на кафедрі мікробіології/ Н. С. Фоміна, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Самостійна підготовка лікарів-інтернів терапевтичного профілю наочному циклі інтернатури/ В. В. Хомовський [та ін.]. Роль сучасних методів обстеження у вдосконаленні знань студентів при діагностиці захворювань верхніх відділів шлунково-кишкового тракту/ Н. В. Цимбалюк, Ю. М. Мостовой, Н. С. Слепченко. Використання сучасних методичних технологій навчання іноземних студентів на кафедрі педіатрії №1/ Т. В. Чекотун [та ін.]. Сучасні медичні технології керування самостійною роботою англомовних студентів на кафедрі загальної та біологічної хімії/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. Перспективи використання інтерактивного відео, як нової технології освіти у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. З’ясування проблем підготовки лікарів-інтернів, використовуючи техніку номінальної групи (американська методика)/ Г. С. Черешнюк [та ін.]. Сучасні методичні підходи до підготовки лікарів-інтернів з спеціальності «Загальна практика - сімейна медицина»/ В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. Значення міждисциплінарної інтеграції при викладанні медичної біології / Т. І. Шевчук [та ін.]. Навчально-професійна діяльність особистісного розвитку майбутнього лікаря в умовах вищої медичної школи/ Ю. Г. Шевчук, С. С. Хлестова, С. М. Горбатюк. Лінгводидактичні основи навчання іноземних студентів-стоматологів професійному діалогу/ Л. І. Шкільняк [та ін.]. «Акмеологічний підхід» у професійній підготовці лікаря-стоматолога/ Л. І. Шкільняк [та ін.]. Методичні рекомендації щодо національно- патріотичного виховання студентів/ Т. Ю. Школьнікова. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних закладах/ В. С. Шунков. Мотиваційний фактор в технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ П. О. Юрченко, О. М. Колошко, А. В. Мельник. Впровадження системи електронного обліку успішності студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова. Перспективи використання інтерактивних методів при викладанні хімічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Т. І. Ющенко [та ін.]. Удосконалення засвоєння навчального матеріалу з дисципліни «Неонатологія» іноземними студентами з використанням міждисциплінарного підходу/ О. С. Яблонь [та ін.]. Застосування сучасних технологій під час післядипломної підготовки лікарів - інтернів/ О. С. Яблонь [та ін.]. Сучасні інновації в освіті на допомогу слухачам післядипломної освіти/ О. О. Яковлева [та ін.]. Сучасна лекція як методологічний інструмент (засіб) керування навчальним процесом/ О. О. Яковлева [та ін.]. Проектне навчання як сучасна методична технологія на клінічних кафедрах у вищих медичних навчальних закладах/ Л. В. Яремчук, Г. В. Чайка, Н. Г. Буртяк.
Анотація: Ознайомлення з сучасними методичними технологіями керування навчальним процесом у вищих навчальних медичних закладах відкриває нові межі розуміння і поєднання функцій впровадження інновацій з методичними розробками і моделями інформаційних технологій керування Web-контента. Підвищення кваліфікації майбутнього лікаря буде залежати від безперервності та направленості розвитку особистості: проблеми сприйняття нового, формування образу мислення, мотивації до навчання. Сьогодення не можливо уявити без інформаційно комунікаційних технологій - інтерактивної взаємодії між викладачами та студентами, які можуть проявлятися на різних етапах навчання і самостійної роботи: вивчення матеріалів підручників, принципи роботи вимірювальних приладів і технічних засобів
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 617-089(092)/Я 11
Назва : Я безкорисливо служив суспільству... - це було моєю релігією : матеріали наук.-практ. конф., 17 груд. 2021 р. : наук. зб. до 140-річчя пам’яті М. І. Пирогова
Вихідні дані : Вінниця: ВТЕІ КНТУ, 2022
Кільк.характеристики :112 с.: іл.
Колективи : "Я безкорисливо служив суспільству... - це було моєю релігією", наук.-практ. конф. (2021;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, Вінниц. торг.-економіч. ін-т КНТЕУ, Нац. музей-садиба М. І. Пирогова
Ціна : 45.00 р.
УДК : 617-089(092) + 617-089(092)Пирогов + 617-089:355(092)Пирогов + 617-089(092)(477.44-21)Пирогов + 908(477.44-21)Пирогов
MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): краєзнавство-вінниччина
Зміст : Роль Національного музею-садиби М. I. Пирогова в популяризації геніальної спадщини Миколи Пирогова/ Л. Г. Коваленко. Особа М. І. Пирогова як геніального вченого у розвитку медичної науки/ В. О. Коваленко [та ін.]. М. І. Пирогов - засновник військово-польової хірургії. Погляд крізь сторіччя/ І. П. Марцинковський. Ім’я М. І. Пирогова в анатомії і хірургії/ В. О. Коваленко [та ін.]. Внесок М. І. Пирогова в розвиток нейрохірургії/ В. М. Ольхов [та ін.]. Д. І. Виводцев. Його роль у бальзамуванні тіла геніального вченого і великого хірурга М. І. Пирогова/ О. Л. Сивак. Роль Національного музею-садиби М. І. Пирогова у формуванні професійних компетентностей майбутнього менеджера з туризму/ А. В. Лук’янець. Родина Пирогових/ В. О. Коваленко, З. С. Мартинова. Рослинні лікарські засоби у практиці М. І. Пирогова/ О. П. Кланца. Микола Пирогов у спогадах полковника медичної служби армії УНР Олександра Даїна (1877-1945)/ О. Ю. Федоришен. М. І. Пирогов «Аннали хірургічного відділення клініки Дерптського університету»/ М. Г. Походяща. Видатний внесок М. І. Пирогова в розвиток судової медицини/ О. В. Стопа. М. І. Пирогов у вирішенні конфліктних ситуацій/ С. Г. Каліберська. М. І. Пирогов: з вірою та любов’ю/ О. Е. Вінниченко. Портрет - образ вічності/ В. В. Горбатюк. Роль Й. В. Бертенсона у популяризації наукової спадщини видатного хірурга М. І. Пирогова/ В. М. Барчук. Новаторські ідеї Миколи Івановича Пирогова/ А. Р. Грабчак.
Анотація: У збірнику вміщено статті за підсумками науково-практичної конференції «Я безкорисливо служив суспільству... - це було моєю релігією», яка відбулась 17 грудня 2021 року в Національному музеї-садибі М. І. Пирогова. Автори публікацій - наукові співробітники та екскурсоводи Національного музею-садиби М. І. Пирогова, науковці та викладачі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова, Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, лікарі КНП «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О. І. Ющенка Вінницької обласної ради», Військово- медичного клінічного центру Центрального регіону, КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги», краєзнавці, а також студенти Вінницького медичного фахового коледжу ім. акад. Д. К. Заболотного. Автори в своїх статтях висвітлюють широкий спектр наукових досліджень М. І. Пирогова та їх роль у започаткувати та розвитку нових напрямів в медичній науці. Публікації знайомлять з родоводом вченого, відображають його погляди на формування особистих якостей людини та її громадської позиції. Особлива увага приділяється діяльності М. І. Пирогова в Україні та популяризації його спадщини Національним музеєм-садибою М. І. Пирогова. Видається з нагоди 140-річчя пам’яті М. І. Пирогова. Статті друкуються в авторській редакції
Примірники : всього : КР(1), ЧЗ(1)
Вільні : КР(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)