Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Барлоу, Джанель$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/Б 25
Автор(и) : Барлоу, Джанель, Мьоллер, Клаус
Назва : Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів . -2-ге вид.
Вихідні дані : Київ: Наш формат, 2018
Кільк.характеристики :280 с
Переклад видання: Barlow Janelle A Complaint Is a Gift. Recovering Customer Loyalty When Things Go Wrong/ Janelle Barlow, Claus Moller. -San Francisco, 2008
ISBN, Ціна 978-617-7513-81-9: 100.00 р.
УДК : 339 + 339.138
MeSH-головна: КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Анотація: Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують варіант «ґ» — сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в цій книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними
Примірники :НА(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)