Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (28)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бобрук, В. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-39 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.322/Ф 64
Назва : Фитопрепараты на основании лекарственного растительного сырья разных фармакологических групп и их использование : метод. рек. по фармакогнозии для иностр. студентов фармацевт. фак. спец.: "Фармация" дневной формы обучения
Вихідні дані : Винница: ВНМУ, 2007
Кільк.характеристики :54 с
Колективи : Винниц. НМУ им. Н. И. Пирогова. каф. фармацевт. химии
Ціна : 5.00 р.
УДК : 615.322 + 615.322(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: РАСТИТЕЛЬНЫЕ ПРЕПАРАТЫ -- PLANT PREPARATIONS
ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY
Анотація: Методические рекомендации рассчитаны для иностранных студентов фармацевтического факультета специальности - Фармация дневной формы обучения фармацевтических факультетов высших учебных медицинских и фармацевтических заведений III-IV уровня аккредитации
Примірники : всього : УА(16), НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : УА(16), НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Б72
Автор(и) : Бобрук В. П., Клопотенко Ю. О., Бондар Л. М.
Назва : Фармацевтичне і медичне товарознавство : метод. вказівки до практ. занять з фармацевт. і мед. товарознавства для студентів IV-V курсу фармацевт. ф-ту денної форми навчання
Вихідні дані : Вінниця: ВНМУ, 2006
Кільк.характеристики :30 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 5.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
Зміст : Передмова ; Предмет фармацевтичного та медичного товарознавства ; Заняття 1 Документація з оформлення руху товарів. Товарознавчі операції. Схеми каналів товароруху ; Заняття 2 Документи на постачання товару ; Заняття 3 Приймання товару на аптечний склад ; Заняття 4 Зберігання, відпуск товару зі складу. Списання товарів ; Заняття 5 Стандартизація, нормативно-технічна документація. Структура і зміст науково-технічної документації ; Заняття 6 Стандартизація. Категорії нормативних документів. Види стандартів ; Заняття 7 Шовні матеріали ; Заняття 8 Хірургічні голки ; Заняття 9 Обладнання для дезінфекції та стерилізації ; Заняття 10 Методи стерилізації ; Питання до контрольної роботи №1 заняття (1-10) ; Заняття 11 Загально-хірургічні інструменти. Ріжучі і затискуючі інструменти ; Заняття 12 Загально-хірургічні інструменти. Розширюючі, відтискуючі, зондуючі, бужуючі ; Заняття 13 Спеціальні інструменти. Нейрохірургічні інструменти ; Питання до контрольної роботи №2 заняття (11-13) ; Заняття 14 Офтальмологічні інструменти ; Заняття 15 Урологічні інструменти ; Питання до контрольної роботи №3 заняття (14-15) ; Заняття 16 Оторіноларінгологічні інструменти ; Заняття 17 Акушерсько-гінекологічні інструменти ; Заняття 18 Обладнання та інструменти для стоматології ; Заняття 19 Інструменти та апарати для проколів, ін’єкцій, трансфузій та відсмоктування ; Заняття 20 Оптика. Прилади для дослідження і корекції зору ; Питання до контрольної роботи №1 заняття (16-20) ; Заняття 21 Тара, закупорювальні матеріали ; Питання до контрольної роботи №2 заняття (21) ; Заняття 22 Кисень, закис азоту. Киснева, дихальна і наркозна апаратура ; Заняття 23 Перев’язувальні матеріали і готові перев’язувальні засоби ; Заняття 24 Гумові вироби. Предмети догляду за хворими ; Питання до контрольної роботи №3 заняття (22-24) ; Заняття 25 Лікарські засоби та їх зберігання ; Заняття 26 Готові лікарські форми, класифікація, вимоги до якості, пакування, маркування, зберігання ; Заняття 2 7 Обладнання та інвентар аптек ; Заняття 28 Товари обмеженого аптечного асортименту: кисень, закис азоту, мін. води, хім. реактиви, деззасоби, п’явки медичні ; Перелік обов’язкових теоретичних і практичних навичок ; Екзаменаційні питання
Анотація: "Методичні вказівки до практичних занять з фармацевтичного та медичного товарознавства" містять перелік теоретичних питань і практичних завдань для перевірки знань до 28 практичних занять. Розраховані для студентів IV-V курсу фармацевтичного ф-ту згідно програми МОЗ України.
Примірники : всього 1: УА(123), НА(2), ЧЗ(2), КСХ(2)
Вільні : УА(123), НА(2), ЧЗ(2), КСХ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615/Ф 24
Автор(и) : Германюк Т. А., Бобрук В. П., Артемчук М. А., Сергеєв С. В., Баланчук Т. І.
Назва : Фармакологія : метод. рек. до практ. занять для студентів фармацевт. ф-ту денної форми навчання спец. "Фармація" та "Клінічна фармація"
Вихідні дані : Вінниця: Нілан, 2015
Кільк.характеристики :338 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 160.00 р.
УДК : 615 + 615(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
Анотація: Методичні рекомендації містять інформацію про тематичні плани лекцій та практичних занять, структуру практичних і підсумкових занять, міждисциплінарну інтеграцію, підсумковий контроль успішності навчання, а також для кожного практичного заняття: актуальність тем, мету, переліки лікарських препаратів, теоретичні питання та тестові завдання для самоконтролю знань, основну навчальну літературу. Дані методичні рекомендації призначені для підготовки до практичних занять з фармакології для студентів III курсу фармацевтичного факультету зі спеціальності «Фармація» та «Клінічна фармація» денної форми навчання
Примірники : всього : НА(2), УА(49), ЧЗ(2)
Вільні : НА(2), УА(45), ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.322/Ф 64
Назва : Фітопрепарати на основі лікарської рослинної сировини різних фармакологічних груп та їх використання : метод. рек. з фармакогнозії для студентів фармацевт. ф-ту спец."Фармація" денної форми навчання
Вихідні дані : Вінниця: ВНМУ, 2007
Кільк.характеристики :30 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. фармацевт. хімії
Ціна : 5.00 р.
УДК : 615.322 + 615.322(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY
РАСТИТЕЛЬНЫЕ ПРЕПАРАТЫ -- PLANT PREPARATIONS
Анотація: Методичні рек.ендації розраховані для студентів денної форми навчання фармацевтичних факультетів вищих навчальних медичних та фармацевтичних закладів освіти III-IV рівня акредитації, спеціальності - Фармація, які містять інформацію про ЛРС та фітопрепарати, та їх використання в медичній практиці.
Примірники : всього : УА(22), НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : УА(22), НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/С 91
Назва : Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : навч.-метод. конф. : тези доп., 15 лют. 2018 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2018
Кільк.характеристики :222 с
Колективи : "Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах", навч.-метод. конф. (2018;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 65.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378.091(477) + 61:378(477)(06) + 908(477.44)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): краєзнавство-вінниччина
Зміст : Сучасні технології керування навчальним процесом у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.]. Особливості методичних технологій при вивченні внутрішньої медицини на випускних курсах/ О. І. Афанасюк, Е. С. Осядла, Ю. Ю. Шушковська. Педагогічні особливості впровадження методичних технологій керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Підготовка лікарів-інтернів за спеціальністю «Стоматологія» на кафедрі ортопедичної стоматології ВНМУ ім. М.І. Пирогова в період реформування вищої медичної освіти/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Сучасні методичні технології післядипломної підготовки лікарів-неонатологів/ О. А. Биковська [та ін.]. Психологія мотивації та готовності студентів до професійної діяльності в інноваційному середовищі/ Я. С. Білик, A. M. Гулевич. Ще один погляд на самостійну роботу студентів - як її організувати і оцінювати/ А. В. Білошицька, В. М. Істоішин, А. В. Пачевська. Перші підсумки дистанційного вивчення предмету "Організація та економіка фармації " для подальшої мотивації провізорів-інтернів/ О. Д. Благун, О. Д. Гайдай, М. В. Волинська. Сучасні методичні технології в навчанні лікарів-інтернів дерматовенерологів при проходженні очної інтернатури на кафедрі шкірних та венеричних хвороб/ С. А. Бондар [та ін.]. Симуляційне навчання на кафедрі аку шерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко [та ін.]. Інноваційні підходи у викладанні української мови як іноземної/ Г. Л. Василенко, Л. І. Дмитрук. Тренінг як засіб ефективного навчання сучасних студентів/ B. C. Василик, С. Є. Головчанська. Навчальний процес у вищих медичних навчальних закладах як спосіб філософської самореалізації професійної підготовки студентів/ К. М. Вергелес. Шляхи вдосконалення клінічного мислення в інтернатурі з ендокринології/ В. С. Вернигородський [та ін.]. Проектна діяльність та академічна мобільність - необхідні складові сучасної вищої освіти/ О. В. Власенко, О. А. Серебреннікова, О. П. Драчук. Використання методики візуалізації при вивченні фармакології/ H. I. Волощук, О. М. Денисюк, Н. І. Іванова. Використання сучасних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу у вищих медичних закладах/ О. С. Войцехівська, М. Т. Денека. Необхідність використання у навчальному процесі ВНМУ медичної інформаційної системи "Доктор Елекс"/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів під час вивчення секційного курсу/ А. О. Гаврилюк, Т. М. Король, Р. Г. Жарлінська. Польський досвід викладання патоморфології у вищих навчальних медичних закладах/ А. О. Гаврилюк, С. В. Струц, Д. С. Сухинь. Роль викладача в керівництві навчально-виховним процесом/ О. Ф. Гайдаенко. Організація самостійної роботи студентів в сучасних умовах/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Використання інтерактивних методик для викладання теми “Антибіотики” у англомовних студентів фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк, Т. І. Івко, В. П. Бобрук. Методика викладання дентальної імплантації для студентів 4 курсу стоматологічного факультету/ А. А. Глушак, Е. В. Беляев. Розробка та впровадження комп’ютерних комунікативних технологій для оцінки і контролю клінічного навантаження співробітників кафедри анестезіології/ М. Л. Гомон [та ін.]. Удосконалення якості підготовки лікарів в сучасних умовах реформування охорони здоров’я/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Кейс-метод як модерновий інтерактивний метод навчання у ВНМЗ/ Н. А. Гром. Перспективи нововведень у вищих медичних навчальних закладах/ О. В. Дзекан. Інформаційно-комунікаційні технології - інноваційний метод в системі вищої освіти/ О. В. Дзекан. Використання Інтернет ресурсів для підготовки студентів до занять з мікробіології/ Д. М. Дівінскі, О. І. Жорняк, І. М. Коваленко. Проблеми впровадження інноваційних технологій на клінічних кафедрах/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Вебінар як інтерактивна технологія у навчальному процесі медичного університету/ Л. В. Дудікова, І. І. Макодай. Інтернаціоналізація як стратегічний напрямок розвитку вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова. Особливості керування навчальним процесом в групах англомовних іноземних студентів (з досвіду викладання латинської мови та медичної термінології)/ Л. В. Дудікова, С. І. Тихолаз. Особливості викладання предмету «Педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах євроінтеграції/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Педіатричні аспекти синдрому професійного вигорання - актуальна проблема сьогодення медичних колективів/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Використання системи стандартизації медичної допомоги дітям - основа сучасної підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія»/ В. М. Дудник, І. В. Сторожук, В. П. Попов. Сучасні медичні технології в післядипломній освіті вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Пріоритети післядипломної освіти лікарів в умовах реформи охорони здоров’я України/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Проблеми формування навчальної мотивації іноземних студентів-медиків на кафедрі патологічної анатомії, судової медицини та права/ Р. Г. Жарлінськая, Г. В. Даценко, О. Ф. Адамчук. Проблеми сучасних технологій управління процесом навчання на кафедрі нервових хвороб ВНМУ/ Л. М. Желіба, C. Л. Малик. Особливості викладання мікробіології іноземним студентам англійською мовою на кафедрі мікробіології/ О. І. Жорняк [та ін.]. Використання електронного навчального ресурсу на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ Н. В. Заічко [та ін.]. Ігровий метод у вивченні хімії/ Т. М. Зелінська, О. Б. Струтинська. Впровадження сучасних методичних технологій у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ В. П. Іванов, О. І. Афанасюк, Ю. Ю. Шушковська. Державне регулювання належного транспортування товарів при викладанні дисципліни «медичне та фармацевтичне товарознавство»/ Т. І. Івко [та ін.]. Особливості бачення підготовки медичних кадрів в умовах конкурентоспроможності/ О. Є. Каніковський, В. В. Мосьондз, Б. Ф. Коваль. Використання симуляційних класів в підготовці медичних кадрів/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Можливі технологічні рішення підготовки студентів до практичних занять в процесі вивчення хірургічних дисциплін/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Ключова роль викладання дисципліни «загальна хірургія» у студентів стоматологічного факультету/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Способи підвищення мотивації до навчання іноземних студентів у медичному університеті/ О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський, В. В. Мосьондз. Методичні технології викладання клінічної імунології 65 лікарям-інтернам педіатричного профілю/ Л. М. Кириченко. Сучасні методичні технології при вивченні медикаментозної алергії лікарями-інтернами стоматологами/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Роль дидактичної інтеракції як ланки технології вітагениого навчання у процесі підготовки студентів-медиків/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Л. В. Килимнюк. Клінічна робота - складова навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах/ Ю. О. Кислова [та ін.]. Роль сучасних технологій у підвищенні фахової компетентності студентів з оториноларингології на артикуляційному рівні психомоторної сфери/ В. В. Кіщук [та ін.]. Електронний журнал - новий крок в реалізації інноваційних педагогічних технологій/ В. В. Кіщук [та ін.]. Попередні результати впровадження електронного журналу успішності студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль, В. В. Мосьондз. Розвиток здатності до критичного мислення у студентів як одна із складових підготовки висококваліфікованого фахівця/ В. М. Коваль, В. В. Гуцол, Н. А. Гордзіевська. Проблеми підготовки лікарів та інших функціональних спеціалістів з фізичної та реабілітаційної медицини в Україні та шляхи їх подолання/ П. Ф. Колісник [та ін.]. Лабораторний метод дослідження в медицині та у вивченні предмету «біологічна хімія»/ О. М. Колошко, А. В. Мельник, П. О. Юрченко. Запровадження інтерактивних методів навчання на циклах тематичного вдосконалення керівників охорони здоров’я/ Н. Т. Комарницька, О. В. Ігнащук, Н. В. Малачкова. Досвід впровадження психологічних аспектів сучасних інновацій в системі вищої медичної освіти/ A. I. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, І. Ч. Байгузіна. Симуляційний тренінг - нові реалії в оцінці компетентності студентів вищих навчальних медичних закладів/ Д. Г. Коньков. Тестування як форма контролю та діагностики знань студентів/ Ю. В. Кордон, С. А. Колодій. Роль позитивної професійної мотивації у підготовці лікаря-інтерна/ О. А. Коробко, С. В. Нечипорук, О. М. Павлюк. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ М. І. Костюк. Сучасні інновації ефективності проведення занять в умовах симуляційного навчання/ І. Ю. Костюк, А. П. Дністрянська, А. Д. Костюк. Курс на вибір ««Культура мови лікаря: термінологічний аспект» у складі комплексної мовної підготовки фахівця/ Г. П. Краевська. Методичні підходи до вивчення теми «Принципи І імунопрофілактики та імунотерапії інфекційних хвороб»/ А. В. Крижановська. Сучасні методи технології на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології та алергології/ Д. Г. Кулик. Особливості впровадження медичної інформаційної системи «Доктор Елекс» у навчальний процес/ А. Я. Кулик, В. В. Мотигін, А. Т. Теренчук. Семінарські занять в інтернатурі як складова практично-орієнтованого навчання/ А. О. Кyштa [та ін.]. Нові методологічні підходи до вивчення історії націєтворення східних слов’ян/ В. П. Лациба. Профільне навчання у педагогічній практиці світу/ Л. П. Лебідь. Формування вміння пошуку сучасних знань у студентів 4 курсу/ Д. А. Лисенко, С. В. Бондарчук, С. В. Шевчук. Актуальні проблеми формування професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Особливості підготовки кваліфікованих кадрів в світі реформи вищої школи і охорони здоров’я в Україні/ Р. А. Лутковський. Методи та підходи в навчальній діяльності у вищих медичних навчальних закладах/ Л. А. Мазур. Застосування особистісно орієнтованого навчання у викладанні пропедевтики внутрішньої медицини англомовним студентам-іноземцям/ О. В. Майко, В. М. Жебель. Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови/ А. С. Марлова, А. Л. Яценко, О. П. Горпинюк. Розвиток пізнавальної активності студентів-медиків під час вивчення дисциплін хімічного циклу/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Застосування маркетингу у професійній діяльності магістрів медицини/ І. А. Марчук. Сучасні методичні підходи керування навчальним процесом при вивченні внутрішньої медицини/ Н. П. Масік. Етична складова підготовка лікарів-інтернів спеціальності «загальна практика - сімейна медицина»/ С. Г. Мелащенко, В. М. Чернобровий. Організація самостійної роботи студентів в умовах особистісно-орієнтованої технології навчання/ Д. О. Меркулова, С. В. Бобрук. Сучасні особистісно орієнтовані технології навчання в системі підготовки студентів-медиків/ Г. Т. Михайлюк. Особливості підготовки студентів 5-го курсу на кафедрі дитячої хірургії/ Т. І. Михальчук, Ю. А. Димчина. Формування іншомовної лексичної компетенції студентів-медиків як складова професійного становлення/ В. В. Мікаелян. Методологія і технологія навчально-виховного процесу з використанням новітніх електронних засобів/ В. О. Мороз. Сучасні методичні підходи до навчання й оцінювання знань студентів на кафедрі інфекційних хвороб з курсом епідеміології/ Л. В. Мороз, Д. В. Палій. Сучасні підходи до питання специфічної профілактики інфекційних хвороб при вивченні медичної мікробіології, вірусології та імунології/ В. М. Мруг. Актуальність самостійної позааудиторної роботи студентів в структурі навчального процесу/ В. М. Мруг. Кейс-метод - сучасна форма інтерактивного навчання студентів/ О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Модернізація викладання матеріалу з використанням інформаційно-вербальних та інтерактивних технологій для забезпечення практично-орієнтованого підходу у вивченні дитячих інфекційних хвороб/ І. І. Незгода, О. М. Науменко. Застосування «мозкової естафети» при вивченні предмета «Медична хімія» як сучасної методичної технології у керуванні навчальним процесом у вищих навчальних закладах/ В. М. Нечипорук. Використання сучасних комп’ютерних технологій у процесі навчання студентів в рамках дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини»/ О. Г. Обертинська. Системна діяльність колективу кафедри щодо поглиблення знань та умінь збереження і безперервного покращення здоров’я населення/ І. В. Олійник [та ін.]. Запровадження електронного журналу як один з нових підходів до керування навчальним процесом на кафедрі нормальної фізіології/ О. Д. Омельченко [та ін.]. Робочий зошит як метод керування навчальним процесом під час вивчення предмету медична хімія у вищих медичних навчальних закладах/ В. А. Островський. Адаптація студентів інтернаціональних груп медичних вузів до навчання по кредитно-модульній системі/ А. О. Очеретнюк, О. В. Паламарчук, О. А. Бобровська. Самостійна робота курсантів, які проходять спеціалізацію і її роль в учбовому процесі/ А. В. Паламарчук [та ін.]. Методичні технології викладання навчальної дисципліни «Загальна практика (сімейна медицина)» іноземним студентам/ І. Г. Палій, С. В. Заїка, І. B. Чернова. Алгоритми та їх застосування на кафедрі медичної біології в методичних технологіях керування навчальним процесом/ Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа, Н. М. Гринчак. Оптимізм як фактор, що знижує ризик виникнення синдрому емоційного вигорання у студентів медичних вузів/ О. М. Пічкур, С. А. Бондар, Т. В. Мельник. Роль оптимізму в становленні майбутнього лікаря/ О. М. Пічкур [та ін.]. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у Вінницькому національному медичному університеті ім. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Основні напрямки підготовки студентів VI курсу на кафедрі дитячої хірургії згідно сучасних вимог реформи МОЗ України/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Сучасні технології в організації навчального процесу як спосіб вивчення іноземної мови/ С. Г. Пойда. Управління та організація освітнього процесу вивчення іноземних мов з використанням комп’ютерних технологій/ С. Г. Пойда. Використання сучасних інформаційних технологій у вищій медичній школі/ М. І. Покидько [та ін.]. Перспективи впровадження high-tech технологій в навчальний процес/ М. І. Покидько, О. М. Ліхіцький. Проблеми організації самостійної роботи студентів при вивченні загальної гігієни та екології/ Л. О. Процюк. Рольова гра як засіб інтенсифікації навчання груповому спілкуванню на заняттях з педіатрії/ Т. Л. Процюк [та ін.]. Сучасні освітні технології та перспективи колаборативного навчання у вищих медичних навчальних закладах/ Н. Г. Пшук, А. О. Камінська. Особливості методичних технологій в навчальному процесі англомовних студентів 6-го курсу з дисципліни «Психіатрія з основами психотерапії в загальній лікарській практиці»/ Н. В. Рациборинська-Полякова, Б. А. Гунько. Оптимізація підготовки випускників медичного факультету до ліцензійного іспиту “Крок - 2” з дисципліни “Гігієна та екологія”/ М. А. Редчіц [та ін.]. Новітні методи викладання предмету «патологічна фізіологія» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова для студентів фармацевтичного факультету/ Н. А. Рикало, А. О. Іваниця. Сучасні методичні підходи в набутті професійних компетенцій по психіатрії/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Тренінги та майстер-класи як форми сучасного інтерактивного навчання у вищому медичному навчальному закладі/ О. А. Ромашкіна. Елективний курс як сучасна методична технологія керування навчальним процесом/ О. А. Ромашкіна. Використання інноваційних технологій під час навчального процесу у студентів 5 курсу на кафедрі педіатрії №2/ Г. М. Руденко, К. В. Хромих. Підвищення ефективності та якості навчання в заочній інтернатурі за спеціальністю "Хірургія"/ С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов. Інноваційні можливості організації післядипломного навчання за спеціальністю "Хірургія"/ С. І. Саволюк, В. А. Ходос, М. М. Гвоідяк. Технології реалізації позааудиторної підготовки/ С. І. Саволюк, Абу Шамсія Рамі, P. O. Балацький. Особливості комплексного лікарського обстеження студентів ВНМУ ім. М.І. Пирогова за 2016 - 2017 навчальний рік/ Л. А. Сарафинюк [та ін.]. Шляхи удосконалення лекційного процесу в структурі сучасних технологій керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Заходи, спрямовані на оптимізацію професійного навчання та психогігієнічну корекцію перебігу процесів професійної адаптації студентів-стоматологів/ І. В. Сергета, О. Ю. Панчук. Обґрунтування доцільності позааудиторних «коворкінг-зустрічей» студентів-інтернів та фахівців з питань висвітлення міждисциплінарних тем та принципів доказовості у медицині/ Д. В. Сімчук [та ін.]. Можливість використання сучасних методичних технологій при викладанні медичної генетики/ Н. І. Сінчук, М. О. Шаламай. Сучасні знання про антисмокінгові програми при викладанні пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Формування ідеї прихильності до лікування бронхіальної астми на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Типи навчання - основа формування творчого мислення в майбутніх лікарів/ О. Я. Сливка. Використання традиційних методів з елементами інтерактивних методик навчання при вивченні технологічних дисциплін студентами заочної форми/ О. А. Слюсар, Н. А. Гордзіевська. Навчально-методичний супровід освітнього процесу як найважливіша умова його ефективності/ О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. Освітні технології в процесі вивчення хімії/ О. Г. Сулім. Використання сучасних методів навчання в процесі викладання на кафедрах клінічного профілю/ О. К. Тарасюк, Ю. К. Сікало. Активні методи вивчення терапевтичної стоматології, як складова частина сучасних технологій в світі/ Т. О. Тепла, М. М. Шінкарук-Диковицька, А. В. Повшенюк. Реальність та перспективи удосконалення методологічних технологій навчального процесу при викладанні біохімії/ О. В. Тертишна [та ін.]. Новітні технології підготовки іноземних студентів на заняттях з української мови/ Л. Т. Тищенко. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів у ході викладання аптечної технології лікарських засобів/ О. Ю. Тозюк. Використання сучасних освітніх технологій в навчальному процесі/ Ю. Ю. Трофіменко. Особливості термінальних цінностей студентів-медиків/ І. В. Феджага. Розвиток творчого підходу до навчання майбутніх лікарів, як складова формування клінічного мислення/ І. В. Феджага, Н. А. Півторак. Засвоєння правил зберігання вакцин як умова та складова ефективної імунізації/ Н. М. Фещук, Л. І. Краснова, Н. Ю. Лукіна. Робочий зошит як інструмент керування навчальним процесом на кафедрі мікробіології/ Н. С. Фоміна, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Самостійна підготовка лікарів-інтернів терапевтичного профілю наочному циклі інтернатури/ В. В. Хомовський [та ін.]. Роль сучасних методів обстеження у вдосконаленні знань студентів при діагностиці захворювань верхніх відділів шлунково-кишкового тракту/ Н. В. Цимбалюк, Ю. М. Мостовой, Н. С. Слепченко. Використання сучасних методичних технологій навчання іноземних студентів на кафедрі педіатрії №1/ Т. В. Чекотун [та ін.]. Сучасні медичні технології керування самостійною роботою англомовних студентів на кафедрі загальної та біологічної хімії/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. Перспективи використання інтерактивного відео, як нової технології освіти у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. З’ясування проблем підготовки лікарів-інтернів, використовуючи техніку номінальної групи (американська методика)/ Г. С. Черешнюк [та ін.]. Сучасні методичні підходи до підготовки лікарів-інтернів з спеціальності «Загальна практика - сімейна медицина»/ В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. Значення міждисциплінарної інтеграції при викладанні медичної біології / Т. І. Шевчук [та ін.]. Навчально-професійна діяльність особистісного розвитку майбутнього лікаря в умовах вищої медичної школи/ Ю. Г. Шевчук, С. С. Хлестова, С. М. Горбатюк. Лінгводидактичні основи навчання іноземних студентів-стоматологів професійному діалогу/ Л. І. Шкільняк [та ін.]. «Акмеологічний підхід» у професійній підготовці лікаря-стоматолога/ Л. І. Шкільняк [та ін.]. Методичні рекомендації щодо національно- патріотичного виховання студентів/ Т. Ю. Школьнікова. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних закладах/ В. С. Шунков. Мотиваційний фактор в технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ П. О. Юрченко, О. М. Колошко, А. В. Мельник. Впровадження системи електронного обліку успішності студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова. Перспективи використання інтерактивних методів при викладанні хімічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Т. І. Ющенко [та ін.]. Удосконалення засвоєння навчального матеріалу з дисципліни «Неонатологія» іноземними студентами з використанням міждисциплінарного підходу/ О. С. Яблонь [та ін.]. Застосування сучасних технологій під час післядипломної підготовки лікарів - інтернів/ О. С. Яблонь [та ін.]. Сучасні інновації в освіті на допомогу слухачам післядипломної освіти/ О. О. Яковлева [та ін.]. Сучасна лекція як методологічний інструмент (засіб) керування навчальним процесом/ О. О. Яковлева [та ін.]. Проектне навчання як сучасна методична технологія на клінічних кафедрах у вищих медичних навчальних закладах/ Л. В. Яремчук, Г. В. Чайка, Н. Г. Буртяк.
Анотація: Ознайомлення з сучасними методичними технологіями керування навчальним процесом у вищих навчальних медичних закладах відкриває нові межі розуміння і поєднання функцій впровадження інновацій з методичними розробками і моделями інформаційних технологій керування Web-контента. Підвищення кваліфікації майбутнього лікаря буде залежати від безперервності та направленості розвитку особистості: проблеми сприйняття нового, формування образу мислення, мотивації до навчання. Сьогодення не можливо уявити без інформаційно комунікаційних технологій - інтерактивної взаємодії між викладачами та студентами, які можуть проявлятися на різних етапах навчання і самостійної роботи: вивчення матеріалів підручників, принципи роботи вимірювальних приладів і технічних засобів
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.03/С 91
Автор(и) : Германюк Т. А., Бобрук В. П., Баланчук Т. І., Тихолаз С. І.
Назва : Сучасні класифікації основних лікарських засобів : навч. посіб.
Вихідні дані : Вінниця, 2018
Кільк.характеристики :126 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр.: с. 124. - Рек. до друку Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова. Ухвалено : протокол № 10 від 31.05.2018 р.
ISBN, Ціна 978-617-7706-92-1: 61.00 р.
УДК : 615.03 + 615.03(075.8)
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
ФАРМАКОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PHARMACOLOGY, CLINICAL
Анотація: У навчальному посібнику представлені узагальнені дані сучасних досліджень щодо класифікацій лікарських засобів за хімічною будовою, фізико-хімічними властивостями, походженням, механізмами та тривалістю дії. Викладений матеріал містить відомості, які доступні в сучасній науковій, методичній та навчальній літературі і використовуються у навчальному процесі при викладанні фармакології для студентів фармацевтичного факультету спеціальності «Фармація» та «Клінічна фармація» фармацевтичних та медичних вищих навчальних закладів III-IV рівня акредитації
Примірники : всього 6: ЧЗ(3), НА(3), УА(88)
Вільні : ЧЗ(3), НА(3), УА(60)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:58/Б79
Автор(и) : Болоховська Т. О., Бобрук В. П., Криклива С. Д.
Назва : Систематика рослин : метод. вказівки до лаб. занять і самост. роботи з мед. ботаніки для студентів 2 курсу фармацевт. ф-ту
Вихідні дані : Вінниця, 2004
Кільк.характеристики :78 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр.: с.76
Ціна : 7.00 р.
УДК : 61:58 + 61:58(072) + 61:58(076)
MeSH-головна: РАСТЕНИЯ -- PLANTS
БОТАНИКА -- BOTANY
Примірники : всього 4: НА(1), ЧЗ(1), КСХ(2)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1), КСХ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.12/Б 68
Автор(и) : Благун О. Д., Бобрук В. П., Ольхова Н. А.
Назва : Система обліку в аптеках і фармацевтичних фірмах із застосуванням національних стандартів : метод. вказівки і перелік учбових таблиць з орг. та економіки фармації для вик. лаб.-практ. занять для студентов
Вихідні дані : Вінниця, 2006
Кільк.характеристики :142 с.: табл.
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 10.00, 10.00, р.
УДК : 615.12 + 615.12(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
АПТЕКИ -- PHARMACIES
Анотація: Учбова програма з організації та економіки фармації для вищих фармацевтичних учбових закладів, яка була затверджена в 2003 p. є складовою частиною державного стандарту освіти. Програма передбачає вивчення основ бухгалтерського обліку в аптечних підприємствах з метою: 1. Забезпечити сучасний рівень знань принципів організації і ведення фінансової звітності, розуміння економічного змісту балансу і т. ін. 2. Допомогти студентам оволодіти практичними навичками ведення бухгалтерського обліку в аптеках. Методичні рекомендації враховують сучасну нормативно-правову базу і специфіку роботи аптеки незалежно від форми власності. Методичні вказівки містять загальні рекомендації щодо самостійного вивчення дисципліни, основні теоретичні відомості, зразки форм звітності бухгалтерського обліку та фінансової звітності, а також завдання для практичних робіт. Методичні вказівки рекомендовано до друку та використання у навчальному процесі для студентів фармацевтичних факультетів.
Примірники : всього 1: УА(55), НА(1), ЧЗ(1), КСХ(2)
Вільні : УА(55), НА(1), ЧЗ(1), КСХ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/П 32
Автор(и) : Германюк Т. А., Бобрук В. П., Сергеєв С. В., Баланчук Т. І.
Назва : Підготовка фармацевтичного представника : метод. рек. до викон. та оформ. курсових робіт з елективного курсу для студентів фармацевт. ф-ту спец. "Фармація" та "Клінічна фармація"
Вихідні дані : Вінниця, 2015
Кільк.характеристики :37 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр.: с. 22-25
Ціна : 15.00 р.
УДК : 615.1 + 615.15 + 615.1(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
Анотація: Методичні рекомендації містять інформацію про вимоги до виконання та оформлення курсових робіт з елективного курсу "Підготовка фармацевтичного представника". Вона включає етапи виконання курсової роботи, перелік лікарських засобів для практичної частини курсової роботи, перелік запропонованих тем курсових робіт, критерії оцінювання курсової роботи, порядок захисту курсової роботи, список рекомендованої літератури, зразки оформлення курсової роботи та зразки рецензії на курсову роботу у додатках. Дані методичні рекомендації призначені для студентів фармацевтичного факультету спеціальності "Фармація" та "Клінічна фармація" денної форми навчання.
Примірники : всього 2: УА(45), НА(2), ЧЗ(1)
Вільні : УА(43), НА(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/П 32
Автор(и) : Бобрук В. П., Германюк Т. А., Сергеєв С. В., Баланчук Т. І.
Назва : Підготовка фармацевтичного представника : метод. рек. для студентів фармацевт. ф-ту спец. "Фармація" та "Клінічна фармація"
Вихідні дані : Вінниця, 2015
Кільк.характеристики :56 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр. в кінці тем. - Рек. ЦМКР ВНМУ ім. М. І. Пирогова. Протокол № 4. від 11.02.2015 р.
Ціна : 25.00 р.
УДК : 615.1 + 615.15 + 615.1(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
Анотація: Методичні рекомендації містять знання про актуальність елективного курсу "Підготовка фармацевтичного представника", в розрізі представлених тем практичних занять мету, питання для самоконтролю знань та список рекомендованої літератури. Представлені методичні рекомендації призначеної для студентів ВНМУ ім. М.І. Пирогова, фармацевтичного факультету, спеціальності "Фармація" та "Клінічна фармація".
Примірники : всього 6: УА(44), НА(2), ЧЗ(1)
Вільні : УА(41), НА(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.32/О 83
Назва : Отличительные признаки лекарственных растений и ботанически сходных видов : метод. рек. по фармакогнозии для иностр. студентов фармацевт. фак. спец.: "Фармация" дневной формы обучения
Вихідні дані : Винница: ВНМУ, 2007
Кільк.характеристики :24 с
Колективи : Винниц. НМУ им. Н. И. Пирогова. каф. фармацевт. химии
Ціна : 5.00 р.
УДК : 615.32
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY
Примірники : всього 1: УА(17), ЧЗ(2)
Вільні : УА(17), ЧЗ(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/О 64
Автор(и) : Благун О. Д., Бобрук В. П., Волоцька Н. А., Гайдай О. Д.
Назва : Організація лікарського забезпечення населення і лікувально-профілактичних закладів : метод. рек. з орг. та економіки фармації для викон. лаб.-практ. занять для студентів IV курсу фармацевт. ф-ту
Вихідні дані : Вінниця, 2006
Кільк.характеристики :61 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. фармації
Примітки : Бібліогр.: с.62
Ціна : 10.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: АПТЕКИ -- PHARMACIES
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
Примірники : всього : УА(134), НА(2), ЧЗ(2), КСХ(2)
Вільні : УА(134), НА(2), ЧЗ(2), КСХ(2)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:58/Б79
Автор(и) : Болоховська Т. О., Бобрук В. П., Криклива С. Д.
Назва : Навчально-методичний посібник до польової практики з медичної ботаніки (для студентів 1 курсу фармацевтичного факультету)
Вихідні дані : Вінниця, 2002
Кільк.характеристики :66 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова :
УДК : 61:58 + 61:58(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: БОТАНИКА -- BOTANY
РАСТЕНИЯ ЛЕКАРСТВЕННЫЕ -- PLANTS, MEDICINAL
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Анотація: Для самостійної підготовки з медичної ботаніки
Примірники : всього 3: УА(139), НА(1), ЧЗ(3), КСХ(4)
Вільні : УА(138), НА(1), ЧЗ(3), КСХ(4)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.322/М 59
Назва : Микроскопический анализ разных фармакологических групп в фармакогнозии : метод. рек. по фармакогнозии для иностр. студентов фармацевт. фак. спец. "Фармация" днев. формы обучения
Вихідні дані : Винница: ВНМУ, 2007
Кільк.характеристики :27 с.: ил
Ціна : 5.00 р.
УДК : 615.322
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY
Анотація: Методические рекомендации рассчитаны для иностранных студентов фармацевтического факультета специальности - Фармация дневной формы обучения фармацевтических факультетов высших учебных медицинских и фармацевтических заведений III-IV уровня аккредитации
Примірники : всього 1: УА(12), НА(2)
Вільні : УА(12), НА(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.4/М54
Автор(и) : Бобрук В. П., Слюсар О. А., Гордзієвська Н. А.
Назва : Методичні рекомендації з організації та проведення навчальної пропедевтичної практики з аптечної технології ліків для студентів III курсу фармацевтичного факультету спеціальність - "Фармація" (VI семестр) : метод. рек.
Вихідні дані : Вінниця: ВНМУ, 2006
Кільк.характеристики :16 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. фармації
Ціна : 5.00 р.
УДК : 615.4 + 615.4(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ЛЕКАРСТВА СОЗДАНИЕ -- DRUG DESIGN
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
Примірники : всього 2: УА(73), НА(1), ЧЗ(2), КСХ(3)
Вільні : УА(73), НА(1), ЧЗ(2), КСХ(3)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.4/М 54
Назва : Методичні рекомендації з організації та проведення навчальної практики з промислової технології лікарських засобів для студентів IV курсу фармацевтичного факультету спеціальність - Фармація : метод. рек.
Вихідні дані : Вінниця, 2010
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. фармації
Примітки : Бібліогр.: с.17
Ціна : 5.00 р.
УДК : 615.4 + 615.4(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
Примірники : всього : УА(14), ЧЗ(1)
Вільні : УА(14), ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.4/М54
Автор(и) : Бобрук В. П., Гордзієвська Н. А., Слюсар О. А.
Назва : Методичні рекомендації до навчальної практики з технології лікарських препаратів промислового виробництва для студентів IV курсу фармацевтичного факультету спеціальність "Фармація" (VIII семестр) : метод. рек.
Вихідні дані : Вінниця, 2006
Кільк.характеристики :16 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. фармації
Ціна : 5.00 р.
УДК : 615.4 + 615.4(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ЛЕКАРСТВА СОЗДАНИЕ -- DRUG DESIGN
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
Примірники : всього 2: УА(80), НА(2), ЧЗ(2), КСХ(2)
Вільні : УА(80), НА(2), ЧЗ(2), КСХ(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615/М54
Назва : Методичні рекомендації для самопідготовки до практичних занять з фармакології для студентів ІІІ курсу фармацевтичного факультету
Вихідні дані : Вінниця: ВНМУ, 2004
Кільк.характеристики :63 с :
УДК : 615 + 615(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(2)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615/М 54
Назва : Методичні рекомендації для самопідготовки до практичних занять з фармакології для студентів III-IV курсу фармацевтичного факультету
Вихідні дані : Вінниця, 2008
Кільк.характеристики :75 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. фармації
Примітки : Ухвалено метод. радою фармацевт. ф-ту ВНМУ ім. М. І. Пирогова. Протокол № 1 від 29.08.2008 р.
Ціна : 25.00 р.
УДК : 615 + 615(072)
MeSH-головна: ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 615.32/М 54
Назва : Методичні рекомендації для проведення лабораторних занять з фармакогнозії для студентів III курсу фармацевтичного факультету спеціальність - Фармація (денна форма навчання)/ Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, каф. фармації. Ч. 2
Вихідні дані : Вінниця, 2007
Кільк.характеристики :45 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 5.00 р.
УДК : 615.32
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФАРМАКОГНОЗИЯ -- PHARMACOGNOSY
Примірники : всього : УА(36), ЧЗ(2)
Вільні : УА(36), ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-20    21-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)