Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (166)Вища освіта (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Громовик, Б. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/П 27
Назва : Перечень заданий для студентов фармацевтического факультета к практическим занятиям по разделу "Организация лекарственного обеспечения населения и лечебно-профилактических учреждений"
Вихідні дані : Львов, 1985
Кільк.характеристики :72 с
Колективи : Львов. ГМИ
Ціна : Б. п.
УДК : 615.1
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Ф 24
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Мороз Л. А., Чухрай Н. І.
Назва : Фармацевтичний маркетинг : навч. посіб. : зб. вправ
Вихідні дані : Львів: Наутілус, 2000
Кільк.характеристики :320 с.: іл.
Примітки : Бібліогр.: с. 314-316. - Рек. ЦМК МОЗ України
ISBN, Ціна 966-573-200-5: 110.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1:339.138](075.5)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Анотація: У Посібнику висвітлено фундаментальні засади маркетингу та основні напрями маркетингової діяльності на фармацевтичному підприємстві: дослідження ринку, формування маркетингової товарної, цінової,збутової,комунікаційної політики; організації маркетингової діяльності тощо. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного фармацевтичного ринку,його нормативно-правової бази. Посібник містить вправи та відповіді до них. Вправи різноманітні за формою: тести,ситуації, задачі. їх виконання дає змогу творчо осмислити теоретичний матеріал, закріпити його в пам’яті, а наведені відповіді - перевірити себе. Навчальне видання адресоване студентам фармацевтичних вузів і факультетів очної та заочної форм навчання, провізорам-інтернам, а також слухачам передатестаційних циклів і циклів тематичного удосконалення провізорів
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.12/Г87
Автор(и) : Громовик Б. П.
Назва : Організація роботи аптек : навч. посіб.
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2003
Кільк.характеристики :240 с
ISBN, Ціна 966-7890-30-9:
УДК : 615.12 + 615.12(075.8)
MeSH-головна: АПТЕКИ -- PHARMACIES
Примірники : всього 1: НА(2), УА(45), ЧЗ(1), КСХ(1)
Вільні : НА(2), УА(45), ЧЗ(1), КСХ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Г87
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Назва : Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : [навч. посіб. для студентів вищ. фармацевт. навч. закл. і фармацевт. ф-тів вищ. мед. навч. закл. IV рівнів акредитації]
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2004
Кільк.характеристики :464 с.: іл, табл.
Примітки : Бібліогр.: с.449-454. - Рек. ЦМК МОЗ України (протокол № 1 від 10.02.2004 р.)
ISBN, Ціна 966-7890-81-3: 37.00, 45.00, 37.00, 90.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Примірники : всього 24: УА(180), ЧЗ(2)
Вільні : УА(178), ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/П 69
Назва : Практикум з організації та економіки фармації : навч. посіб. для студентів ІІІ-ІV рівнів акредитації
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2004
Кільк.характеристики :448 с.: іл
Примітки : Рек. ЦМК МОЗ України (протокол № 1 від 10.02.2004 р.)
ISBN, Ціна 966-7890-83-Х: 36.00, 45.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(076)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Анотація: Навчальне видання відповідає типовій програмі профільних навчальних дисциплін "Організація та економіка фармації" і "Фармакоекономіка" для студентів напрямків підготовки "фармація" і "клінічна фармація". У ньому подано методичне забезпечення лабораторних занять і виробничої практики з організації роботи, обліку та звітності аптеки, а також підсумкового контролю. Для студентів вищих навчальних закладів фармацевтичного профілю III-IV рівнів акредитації
Примірники : всього : УА(252), НА(2), ЧЗ(1)
Вільні : УА(252), НА(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/М 50
Автор(и) : Кузьмін О. Є., Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р., Мельник О. Г.
Назва : Менеджмент у фармації : [підручник]
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2005
Кільк.характеристики :448 с.: іл
Примітки : Бібліогр.: с.434-441. - Затв. МОН України (лист № 14/18-2-2764 від 22.12.2004 р.)
ISBN, Ціна 966-8609-55-7: 57.00, 49.00, 86.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES
Зміст : СУТНІСТЬ ТА еволюція МЕНЕДЖМЕНТУ ; Еволюція сучасних управлінських теорій ; Поняття, принципи та характеристика етапів розвитку менеджменту ; Менеджери та підприємці ; Рівні управління ; Умови завдань для практичного виконання ; Приклади рішення завдань ; ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ОБ’ЄКТИ УПРАВЛІННЯ ; Сутність та класифікація організацій ; Колективи (групи) працівників в організації ; Фактори впливу на організацію ; Процес управління організацією ; Умови завдань для практичного виконання ; СУБ’ЄКТИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УМОВИ ЇХ ГОСПОДАРЮВАННЯ ; Підприємництво та підприємства у фармації ; Порядок реєстрації та ліцензування підприємницької діяльності фармацевтичних підприємств ; Підприємницький ризик ; Банкрутство та припинення підприємницької діяльності ; Умови завдань для практичного виконання ; ФУНКЦІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ; Загальна характеристика функцій менеджменту ; Планування як загальна функція менеджменту ; Організування як загальна функція менеджменту ; Мотивування як загальна функція менеджменту ; Контроль та регулювання як загальні функції менеджменту ; Умови завдань для практичного виконання ; МЕТОДИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ; Сутність і класифікація методів фармацевтичного менеджменту ; Характеристика економічних методів фармацевтичного менеджменту ; Характеристика технологічних, соціально-психологічних та адміністративних методів фармацевтичного менеджменту ; Стандарти фармацевтичного управління ; Умови завдань для практичного виконання ; СПОЛУЧНІ ПРОЦЕСИ У ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ; Управлінські рішення ; Комунікації та інформація у менеджменті ; Діловодство на фармацевтичних підприємствах ; Умови завдань для практичного виконання ; КЕРІВНИЦТВО ТА ЛІДЕРСТВО У ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ; Сутність та основні засади керівництва та лідерства ; Стилі керівництва ; Конфлікти як об’єкт керівництва ; Стреси як об’єкт керівництва ; Умови завдань для практичного виконання ; УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ ВІДНОСИНАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ; Правове забезпечення трудових відносин ; Робочий час та час відпочинку ; Мотивування праці, гарантії та компенсації для працівників ; Правове регулювання праці, трудової дисципліни та трудових суперечок ; Умови завдань для практичного виконання ; УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ; Фармацевтична освіта в Україні ; Післядипломне навчання ; Підготовка науково-педагогічних кадрів ; Кадровий менеджмент ; Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників ; Паспорти спеціальностей ; МЕТОДИКА ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ 3 МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ ФАРМАЦІЇ ; Методичне забезпечення виробничої практики ; Методичні вказівки до курсової роботи ; Модульні тестові завдання та відповіді до них
Анотація: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент та маркетинг у фармації для студентів напрямку підготовки "Фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти менеджменту, а саме: сутність і еволюція менеджменту та його місце в сучасних управлінських теоріях, роль менеджерів і управлінців, види організацій як об’єктів управління, процес менеджменту, суб’єкти фармацевтичного підприємництва та умови їх господарювання, функції, методи та стандарти фармацевтичного менеджменту, сполучні процеси, керівництво та лідерство в системі функцій менеджменту, трудові відносини за ринкових умов та управління трудовими ресурсами фармацевтичної галузі. Підручник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень. У ньому подано методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту та маркетингу у фармації, а також підсумкового контролю (у вигляді тестових завдань та відповідей до них). Рекомендується студентам фармацевтичних вузів і факультетів, провізорам-інтернам, провізорампідприємцям та провізорам-управлінцям, а також магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти.
Примірники : всього 45: УА(301), НА(2), ЧЗ(2)
Вільні : УА(299), НА(2), ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.12/Г87
Автор(и) : Громовик Б. П.
Назва : Організація роботи аптек : [навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. фармацевт. профілю ІІІ-ІV рівнів акредитації] . -2-ге вид., виправ. і допов.
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2005
Кільк.характеристики :267 с
ISBN, Ціна 966-7890-30--9: 35.00, 40.00, р.
УДК : 615.12 + 615.12(075.8)
MeSH-головна: АПТЕКИ -- PHARMACIES
Анотація: У навчальному посібнику стисло і в доступній формі викладено організаційні принципи роботи аптек щодо забезпечення населення та лікувально-профілактичних закладів лікарськими засобами і виробами медичного призначення. Для студентів вищих навчальних закладів фармацевтичного профілю ІІІ-ІV рівнів акредитації.
Примірники : всього 1: УА(12), НА(1)
Вільні : УА(12), НА(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.12/Г 87
Автор(и) : Громовик Б. П.,
Назва : Організація роботи аптек . Система бухгалтерського обліку в аптеках/ Б. П. Громовик . -3-тє, вид. випр. і допов.
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2007
Кільк.характеристики :1 эл. опт. диск (CD-ROM) ; 8 Мб
Ціна : 20.00 р.
УДК : 615.12
MeSH-головна: АПТЕКИ -- PHARMACIES
Примірники : всього : ЗЕІ(2)
Вільні : ЗЕІ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.12/Г 87
Автор(и) : Громовик Б. П.
Назва : Організація роботи аптек : навч. посіб. . -3-тє вид., доопрац. і допов.
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2007
Кільк.характеристики :288 с
Примітки : Бібліогр.: в кінці глав
ISBN, Ціна 966-382-035-7: 37.00, 67.00, р.
УДК : 615.12 + 615.12(075.8)
MeSH-головна: АПТЕКИ -- PHARMACIES
Анотація: У навчальному посібнику стисло і в доступній формі викладено організаційні принципи роботи аптек щодо забезпечення населення та лікувально-профілактичних закладів лікарськими засобами і виробами медичного призначення. Для студентів вищих навчальних закладів фармацевтичного профілю III—IV рівнів акредитації.
Примірники : всього 1: УА(148), ЧЗ(1)
Вільні : УА(145), ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Г 87
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Назва : Менеджмент і маркетинг у фармації : [підруч. для студентів вищ. мед. (фармацевт.) навч. закл.]
Вихідні дані : Київ: Медицина, 2008
Кільк.характеристики :752 с
Примітки : Бібліогр.: с. 741-744. - Затв. МОН України (лист №1.4/18-Г-21-84 від 10.12.2007)
ISBN, Ціна 978-966-10-0004-8: 140.00, 200.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- FINANCIAL MANAGEMENT
Анотація: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і маркетингу та відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки 7.110201 "Фармація" і 7.110206 "Клінічна фармація". Особливістю архітектоніки підручника є те, що навчальна дисципліна розбита на чотири модулі — "Менеджмент у фармації", "Маркетинг у фармації", "Міжнародний маркетинг у фармації" і "Методичне забезпечення виробничої практики з "Менеджменту та маркетингу у фармації". Процес менеджменту розглядається як послідовність трьох змістових модулів, перший з яких містить три теми, другий — чотири і третій — дві. У свою чергу, фармацевтичний маркетинг теж поділений на три послідовні змістові модулі, перший і другий з яких містять по дві теми, а третій — чотири. Міжнародний маркетинг у фармації представлений у підручнику трьома темами. Четвертий модуль підручника висвітлює методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту і маркетингу у фармації та методику виконання курсової роботи. Для кращого засвоєння матеріалу у кінці кожної навчальної теми подано перелік контрольних питань, умови завдань для практичного виконання і приклади їх вирішення, а також тести для самостійної підготовки. Для перевірки рівня засвоєння знань у кінці кожного змістового модуля наведено питання до підсумкового тестового контролю. Завершують навчальне видання відповіді на тести для самостійної підготовки та підсумкового тестового контролю і глосарій. Для студентів фармацевтичних вузів і факультетів, провізорів-інтернів, провізорів-підприємців і провізорів-управлінців, а також магістрантів, аспірантів і викладачів вищих навчальних фармацевтичних закладів.
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)