Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (21)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Данчин, А. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2:616-036.86-/К 63-425556967
Автор(и) : Азарський І. М., Азарська О. О., Колосов В. М., Чайковський М. Є.
Назва : Комплексна соціальна реабілітація інвалідів дитинства : монографія
Вихідні дані : Київ: Ун-т Україна, 2008
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міжнар. ун-т розвитку людини "Україна"
Примітки : Бібліогр.: с.305-313. - Рек. до друку Метод. радою ун-ту "Україна" (протокол № 3 від 12.03.2007 р.)
ISBN, Ціна 966-388-088-0: 46.00 р.
УДК : 614.2:616-036.86-053.2
MeSH-головна: ЦЕРЕБРАЛЬНЫЙ ПАРАЛИЧ -- CEREBRAL PALSY
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION
Зміст : ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ МЕДИЧНИХ, ПСИХОЛОГІЧНИХ І ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК ; Симптоматичне уточнення досліджуваного захворювання ; Екологічні фактори та їх вплив на функціонування людського організму ; Сучасне визначення поняття «дитячий церебральний параліч» ; СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЕТІОПАТОГЕНЕТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ДИТЯЧОГО ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ ; Етіопатогенетична класифікація дитячого церебрального паралічу на сучасному етапі розвитку медицини ; Клінічна класифікація дитячого церебрального паралічу з формами його прояву та перебігу ; КОМПЛЕКСНА ЛІКУВАЛЬНО-ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОГРАМА ДЛЯ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ ; Медикаментозний та інші види лікування для відновно-обмінних процесів фізіологічної рівноваги й анатомічної реконструкції на клітинному рівні в організмі профільних хворих дітей ; Мануальна терапія у сполученні з масажем ; Точковий масаж і особливості його проведення у хворих на дитячий церебральний параліч і набуте слабоумство ; «Пірамідальний» точковий масаж трійчастого нерва ; Банковий масаж ; Неврологічний молоток із пристроєм для точкової пресації, пучкового подразнення шкіри і проведення стимуляції біомеханічних імпульсів і масажу ; Техніка голкотерапії при чжень-цзю-терапії у профільних хворих на дитячий церебральний параліч, набуте слабоумство і педагогічну занедбаність ; Мікрохвильова резонансна терапія ; Лікувально-педагогічні аспекти з реабілітації профільних хворих на ДЦП, з набутим слабоумством і педагогічною занедбаністю за індивідуальною програмою академіків Азарських ; Сучасний підхід до лікувально-профілактичних, психологічних і педагогічних аспектів розвитку мовнорухових, мімічних і вокальних аналізаторів людини в період реабілітаційного відновлення органів чуттів та розвитку мови ; Артикуляційно-вокальний апарат і спосіб його використання ; Коректор-стимулятор передньоязикових приголосних звуків і його особливості в лікувально-навчальному процесі профільних хворих і певної категорії людей з порушеннями мови і звуковимови ; Відпрацювання приголосних звуків за артикуляційними ознаками за допомогою біостимулятора мімічної мускулатури обличчя і губ під час лікувально-навчального процесу реабілітації профільних хворих ; Методика розвитку пізнавальних здібностей і систематизація мислення людської особистості та профільних хворих у навколишньому середовищі та суспільстві ; Спосіб і апарат «Крокуючі букви і цифри», що використовують при педагогічному підході до психологічних аспектів із формування людської особистості ; ЛІКУВАЛЬНА ФІЗКУЛЬТУРА І ЗАГАЛЬНОЗМІЦНЮВАЛЬНІ ВПРАВИ СПОРТИВНО-ПРИКЛАДНОГО ТИПУ В ЛІКУВАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ІЗ ХВОРИМИ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, ОСТЕОХОНДРОЗ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ ; Початковий період лікувальної та загально- зміцнювальної фізичної підготовки ; Період вдосконалення загальнозміцнювальних і загальнорозвивальних фізичних вправ ; Період комплексної фізичної, спортивної та соціально-побутової підготовки профільних хворих дітей ; Обов’язкове заняття плаванням ; Заняття бігом ; Позитивні емоції ; Заняття із психології, логопедії, дефектології та з придбання навичок самообслуговування ; ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ РЕАБІЛІТАЦІЙНІ НАВИЧКИ ПИСЬМА, МАЛЮВАННЯ І ЧИТАННЯ ПРОФІЛЬНИХ ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО ТА ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ ДІТЕЙ ; Навички письма ; Навички малювання й удосконалення дрібної моторики у дітей ; Послідовність проведення занять з малювання та вдосконалення дрібної моторики у профільних хворих і здорових дітей ; СОЦІАЛЬНІ МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ, ХВОРИХ НА ДИТЯЧИЙ ЦЕРЕБРАЛЬНИЙ ПАРАЛІЧ, НАБУТЕ СЛАБОУМСТВО І ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИХ (ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ) ; Загальні положення про порядок видачі медичного висновку на дитину-інваліда з дитинства віком до 16 років (рекомендації для загального керівництва) ; Організація роботи медико-педагогічних комісій з комплектування дитячих садків, установ системи охорони здоров’я і соціального захисту дітей з порушенням центральної та периферичної нервової системи (рекомендації для загального керівництва та інформації) ; Варіант змісту роботи і методів обстеження медико-педагогічною комісією дітей-інвалідів і дітей із затримкою психофізичного розвитку ; Загальні принципи організації роботи медико-педагогічної комісії, що комплектує допоміжні школи ; Список лікарських засобів, що рекомендуються для лікування: дитячого церебрального паралічу; «аури психічного опору», чи «симптому вчених Азарських»; слабоумства і педагогічної занедбаності у профільних хворих дітей (використовувати лише за призначенням лікуючого лікаря відповідно до вимог Міністерства охорони здоров’я України
Анотація: Видання ґрунтується на досвіді багаторічної роботи авторів із дітьми та дорослими, хворими на церебральний параліч. У Дослідженні наведено наукове та практичне обґрунтування успіху в лікуванні цього захворювання шляхом систематизованого, комплексного, а, головне, індивідуального підходу до лікувально-реабілітаційних і педагогічних заходів. Μонографія «Комплексна соціальна реабілітація інвалідів дитинства» є корисною для професійного становлення студентів медичної, педагогічної та сфери навчальних закладів I-IV рівнів акредитації
Примірники : всього : НА(3), ЧЗ(1)
Вільні : НА(3), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)