Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (19)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Изюмец, О. И.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи з 1 по 14
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-053.31/И 39
Автор(и) : Изюмец О. И.
Назва : Инфузионная терапия и парентеральное питание в неонатологии : учеб.-метод. пособие для студентов, врачей - неонатологов и дет. врачей широкого профиля
Вихідні дані : Винница, 1999
Кільк.характеристики :50 с
Колективи : Винниц. ГМУ им. Н. И. Пирогова. каф. дет. болезней
Примітки : Библиогр.:с.49-50 :
УДК : 616-053.31 + 616-053.31(075.8)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: НЕОНАТОЛОГИЯ -- NEONATOLOGY
ПИТАНИЕ ПАРЕНТЕРАЛЬНОЕ -- PARENTERAL NUTRITION
ИНФУЗИОННАЯ ТЕРАПИЯ ВНЕБОЛЬНИЧНАЯ -- HOME INFUSION THERAPY
Примірники : всього 2: НА(1), ЧЗ(1), КСХ(5)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1), КСХ(5)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-053.31/И39
Автор(и) : Изюмец О. И.
Назва : Неонатология : учеб. рук.
Вихідні дані : Винница, 2000
Кільк.характеристики :84 с
Колективи : Винниц. ГМУ им. Н. И. Пирогова. каф. дет. болезней :
УДК : 616-053.31 + 616-053.31(076)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: НЕОНАТОЛОГИЯ -- NEONATOLOGY
НОВОРОЖДЕННЫЙ, БОЛЕЗНИ -- INFANT, NEWBORN, DISEASES
Примірники : всього : НА(1), КСХ(3)
Вільні : НА(1), КСХ(3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-053.2/И39
Автор(и) : Изюмец О. И.
Назва : Диагностика и лечение неотложных состояний у новорожденных детей : пособие
Вихідні дані : Винница, 2000
Кільк.характеристики :48 с
Колективи : Винниц. ГМУ им. Н. И. Пирогова. каф. дет. болезней
Примітки : Библиогр.: с. 48
УДК : 616-053.2
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
НОВОРОЖДЕННЫЙ, БОЛЕЗНИ -- INFANT, NEWBORN, DISEASES
Примірники : всього : НА(2), КСХ(5)
Вільні : НА(2), КСХ(5)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-053.2/И39
Автор(и) : Изюмец О. И.
Назва : Диагностика и лечение неотложных состояний у новорожденных детей : пособие
Вихідні дані : Винница, 1999
Кільк.характеристики :70 с
Колективи : Винниц. ГМУ им. Н. И. Пирогова. каф. дет. болезней
Примітки : Библиогр.: с70 :
УДК : 616-053.2
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
НОВОРОЖДЕННЫЙ, БОЛЕЗНИ -- INFANT, NEWBORN, DISEASES
Примірники : всього : НА(1), КСХ(4)
Вільні : НА(1), КСХ(4)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.98:578.828ВІЛ/И39-286608
Автор(и) : Изюмец О. И.
Назва : Проблемы ВИЧ инфекции в неонатологии и педиатрии : учеб. метод. пособие для врачей
Вихідні дані : Винница, 2002
Кільк.характеристики :40 с
Колективи : Винниц. ГМУ им. Н. И. Пирогова. каф. дет. болезней :
УДК : 616.98:578.828ВІЛ-053.2
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
СПИД -- ACQUIRED IMMUNODEFICIENCY SYNDROME
НЕОНАТОЛОГИЯ -- NEONATOLOGY
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-053.31/І-39
Автор(и) : Ізюмець О. І.
Назва : Неонатологія : навч. посіб.
Вихідні дані : Вінниця, 2005
Кільк.характеристики :80 с
Колективи : Вінниц. ДМУ ім. М. І. Пирогова. каф. дит. інфекц. хвороб
Ціна : 5.00 р.
УДК : 616-053.31 + 616-053.31(075.8)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: НЕОНАТОЛОГИЯ -- NEONATOLOGY
Анотація: В посібнику надана сучасна інформація про етіологію, патогенез, класифікації, клініку, діагностику диференційну діагностику, лікування та профілактику захворювань та синдромів у новонароджених дітей. Приділено багато уваги адаптації дітей до народження в умовах внутрішньо-утробного життя.Окрема глава присвячена недоношеним дітям. Даються конкретні рекомендації по невідкладній допомозі при критичних станах в неонатології.
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-053.31/И39
Автор(и) : Изюмец О. И.
Назва : Инфузионная терапия и парентеральное питание в неонатологии : учеб.-метод. пособие
Вихідні дані : Винница, 2006
Кільк.характеристики :46 с
Колективи : Винниц. ГМУ им. Н. И. Пирогова. каф. дет. болезней
Примітки : Библиогр.: с.46
Ціна : 3.00 р.
УДК : 616-053.31 + 616-053.31(075.8)
MeSH-головна: НЕОНАТОЛОГИЯ -- NEONATOLOGY
РЕГИДРАТАЦИОННАЯ ТЕРАПИЯ -- FLUID THERAPY
ПИТАНИЕ ПАРЕНТЕРАЛЬНОЕ -- PARENTERAL NUTRITION
Зміст : Инфузионная терапия ; Способы введения жидкости ; Скорость введения растворов ; Оценка эффективности инфузионной терапии ; Особенности инфузионной терапии у новорожденных ; Общие принципы составления программ инфузионной терапии у новорожденных ; Осложнения инфузионной терапии ; Классификация инфузионных сред ; Методы контроля за проведением инфузионной терапии ; Программа инфузионной терапии ; Парентеральное питание новорожденных ; Клинические варианты, показания противопоказания и условия проведения парентерального питания ; Особенности парентерального питания недоношенным детям ; Объем жидкостей и ингридиентов пищи при парентеральном питании ; Ситуационные задачи по инфузионной терапии и парентеральному питанию ; Литература
Примірники : всього : НА(2), КСХ(2)
Вільні : НА(2), КСХ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-053.31/І-39
Автор(и) : Ізюмець О. І.
Назва : Неонатологія : навч. посіб.
Вихідні дані : Вінниця, 2006
Кільк.характеристики :110 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. дит. хвороб
Ціна : 10.00 р.
УДК : 616-053.31 + 616-053.31(075.8)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: НЕОНАТОЛОГИЯ -- NEONATOLOGY
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-053.31/І-39
Автор(и) : Ізюмець О. І.
Назва : Неонатологія : навч. посіб.
Вихідні дані : Вінниця, 2007
Кільк.характеристики :93 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. дит. хвороб
Ціна : 10.00 р.
УДК : 616-053.31 + 616-053.31(075.8)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: НЕОНАТОЛОГИЯ -- NEONATOLOGY
Анотація: В керівництві надана сучасна інформація про етіологію, патогенез, класифікації, клініку, діагностику, диференційну діагностику, лікування та профілактику захворювань та синдромів у новонароджених дітей. Приділено багато уваги адаптації дітей до народження в умовах внутрішньоутробного життя. Окрема глава присвячена недоношеним дітям, даються конкретні рекомендації по невідкладній допомозі при критичних станах в неонатології
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-053.2/Н 15
Назва : Навчально-методичний посібник для атестації студентів 6-го курсу з використанням наскрізних програм навчання "Педіатрія з дитячими інфекційними хворобами, фтизіатрією, клінічною імунологією та алергологією" : (спеціальність "Лікувальна справа" 7.120101)
Вихідні дані : Вінниця, 2015
Кільк.характеристики :104 с
Примітки : Бібліогр.: с. 98-103
Ціна : 50.00 р.
УДК : 616-053.2 + 616-053.2(075.8) + 61:378
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES
ФТИЗИАТРИЯ -- PHTHISIOLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
Анотація: Навчально-методичний посібник для атестації студентів 6-го курсу з використанням наскрізних програм включає програму навчання з педіатрії, дитячих інфекційних хвороб, фтизіатрии, клінічної імунології та алергології: модулі, тематику занять, тощо. Поряд з цим приводиться техніка використання основних практичних навичок і нормативних лабораторних, біохімічних та інструментальних показників; основні фармакологичні препарати різних груп і списки рекомендованої літератури з окремих дисциплин.
Примірники : всього : УА(116), НА(2), ЧЗ(2)
Вільні : УА(116), НА(2), ЧЗ(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/У 91
Назва : Учебно-методическое пособие для аттестации студентов 6-го курса с использованием сквозных программ обучения "Педиатрия с детскими инфекционными болезнями, фтизиатрией, клинической иммунологией и аллергологией" : (специальность "Лечебное дело" 7.120101)
Вихідні дані : Вінниця, 2016
Кільк.характеристики :102 с
Колективи : Винниц. НМУ им. Н. И. Пирогова
Примітки : Бібліогр.: с. 96-101
Ціна : 40.00 р.
УДК : 61:378(477) + 616-053.2
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
МЕДИЦИНА ИНФЕКЦИОННЫХ БОЛЕЗНЕЙ -- INFECTIOUS DISEASE MEDICINE
ФТИЗИАТРИЯ -- PHTHISIOLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Анотація: Учебно-методическое пособие для аттестации студентов 6-го курса с использованием сквозных программ включает программу обучения по педиатрии, детских инфекционных болезней, фтизиатрии, клинической иммунологии и аллергологии, модули, тематику занятий и др. Кроме того, приводится техника использования основных практических навыков и нормативных лабораторных, биохимических и инструментальных показателей; основные фармакологические препараты разных групп и списки рекомендованной литературы по отдельным дисциплинам.
Примірники : всього : УА(23), НА(2), ЧЗ(1)
Вільні : УА(23), НА(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-053.2-079.4/Д 50
Автор(и) : Сінчук Н. І., Хромих К. В., Попов В. П., Зборовська О.О., Мантак Г. І., Ізюмець О. І., Шаламай М. О., Сторожук І. В., Звенігородська Г. Ю., Андрікевич І. І., Гончаров Л. І., Фурман В. Г., Король Т. Г.
Назва : Диференційна діагностика найбільш поширених захворювань дитячого віку : [навч. посіб. з педіатрії для студентів вищ. навч. закл. МОЗ України] . -1-ше вид.
Вихідні дані : Вінниця: Нілан, 2017
Кільк.характеристики :548 с
Примітки : Бібліогр.: с. 545-547. - Рек. ЦМК МОЗ України (протокол засід. Коміс. від 16.12.2016 № 4) та Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол засід. № 10 від 28.04.2016 р.)
ISBN, Ціна 978-966-924-450-5: 180.00 р.
УДК : 616-053.2-079.4 + 616-053.2-079.4(075.8)
MeSH-головна: ДИАГНОСТИКА ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНАЯ -- DIAGNOSIS, DIFFERENTIAL
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ И ПРОЦЕДУРЫ -- DIAGNOSTIC TECHNIQUES AND PROCEDURES
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Навчальний посібник містить розділи модуля №5 «Диференційна діагностика найбільш поширених захворювань дитячого віку», який входить до Програми з дисципліни «Педіатрія» для студентів вищих медичних закладі BIV рівня акредитації, складеної відповідно до Навчального плану для спеціальностей «Лікувальна справа» - 7.12010001, «Педіатрія» - 7.L2010002, «Медико-профілактична справа» - 7.1100105 напряму підготовки «Медицина» згідно вимог Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS). Призначений для студентів 6 курсу, може бути корисним для лікарів-інтернів, клінічних ординаторів, аспірантів, лікарів-педіатрів, лікарів загальної практики сімейної медицини
Примірники : всього : ЧЗ(1), НА(1)
Вільні : ЧЗ(1), НА(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища : тези доп. ІІ навч-метод. конф., 10 лют. 2021 р.
Вихідні дані : Вінниця: Твори, 2021
Кільк.характеристики :252 с
Колективи : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища", навч.-метод. конф. (2;2021;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 105.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Академічна доброчесність - міф чи реальність?/ Ю. Й. Гумінський [та ін.]. Веб-квест технології у викладанні медичного права України в умовах дистанційної форми навчання/ О. Ф. Адамчук, Р. Г. Жарлінська, О. О. Верлан-Кульшенко. Особливості дистанційної освіти у медичних закладах вищої освіти/ О. І. Афанасюк, О. В. Ковальчук. Позитивні та негативні сторони дистанційного навчання в сучасних умовах/ О. П. Баліцька, М. А. Артемчук. Погляд студентів на провадження дистанційного навчання у закладах вищої освіти/ О. П. Баліцька, О. Д. Гайдай. Сучасна медична освіта, випробування, невирішені питання/ О. П. Баліцька, І. В. Барало. Мотивація до навчання та її місце в сучасной медичной освіті/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко. З досвіду впровадження дистанційного навчання/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Курс комунікативних навичок лікаря як інноваційна складова вищої медичної освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. О. Бєлов. Особливості підготовки інтернів на кафедрі ортопедичної стоматології. Комбінована освіта (поєднання класичного та онлайн методів)/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Компетентнісна модель майбутнього медичного фахівця і її риторична складова/ Я. С. Білик, М. І. Лісовий. Введення курсу за вибором «Нутриціологія та броматологія» в загальну систему підготовки провізорів/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, О. О. Давиденко. Особливості навчального процесу студентів випускних кафедр медичного профілю в умовах дистанційного навчання/ Н. С. Білоконна. Методи покращення підготовки студентів для вдосконалення вищої медичної освіти/ Л. Л. Гармаш. Роль самоконтролю у процесі удосконалення особистості студента/ В. С. Бобело. Удосконалення навчання лікарів-інтернів дерматовенерологів та ЗП-СМ при проходженні очної інтернатури на кафедрі шкірнних та венеричних хвороб/ С. А. Бондар [та ін.]. Деякі аспекти якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва, І. В. Пролигіна. Сучасні реалії дистанційної освіти у медичних ЗВО/ Л. В. Бурдейна [та ін.]. Компетентісний підхід у навчанні української мови як іноземної/ Г. Л. Василенко, Т. Д. Полиця. Дистанційне навчання як один з елементів позааудиторного навчаня (за результатами опитування)/ B. C. Василик, О. Є. Андреева. Формирование клинического мышления у врачей интернов на цикле эндокринология/ B. C. Вернигородский, А. В. Паламарчук, З. П. Ніжинська-Астапенко. Дискусійний клуб/ О. С. Войцехівська. Воркшоп як метод проведення семінарського заняття на випускних курсах/ О. О. Воровський, Ю. Ю. Шушковська. Використання сучасних англомовних засобів навчання для здобувачів вищої освіти/ Т. Є. Вуж, A. I. Вуж, Т. Г. Ревіна. Формування мовної компетентності у студентів медичних вишів/ О. Ф. Гайдаенко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Клінічне мислення та його оптимізація/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Особливості дистанційного навчання студентів ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії коронавірусу/ Т. А. Германюк [та ін.]. Особливості проведення дистанційного навчання студентів стоматологів/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Застосування інтерактивних методів навчання під час підготовки фармацевтичних фахівців/ Ю. М. Григорук. Окремі аспекти підготовки провізора в сучасних реаліях/ Ю. М. Григорук, О. Д. Благун. Інтерактивні методи навчання та їх застосування під час вивчення української мови як іноземної/ A. M. Гулевич. Досвід онлайн навчання студентів медичних вищих навчальних закладів в ракурсі проблем і перспектив дистанційної освіти/ Л. Д. Гуменюк, О. В. Римша, В. М. Буркот. Проблеми ефективності вивчення латинської мови та медичної термінології в умовах глобального конкурентного середовища/ М. Т. Денека, І. О. Дубова. Майбутнє починається сьогодні: реалії та перспективи застосування штучного інтелекту в медичній освіті/ О. В. Дзекан. Перспективи впровадження медичних експертних систем у процес навчання в інтернатурі/ О. В. Дзекан, О. В. Гуменюк. Дистанційна форма навчання у вивченні предмету «Військово-польова терапія»/ Н. В. Дідик. Якість освіти - головна конкурентна перевага медичного ЗВО/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Комунікативний підхід як основа професійного становлення іноземних студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Проектні технології як засіб формування особистісних компетенцій студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Етичні засади роботи викладача вищої щколи/ А. П. Дністрянська, Α. Φ. Гуменюк. Лікарська токсикологія - нова дисципліна у нових реаліях/ І. О. Дорошкевич, Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Латинська мова у вищих медичних навчальних закладах/ І. О. Дубова, М. Т. Денека. Студентоцентрований підхід до викладання латинської мови та медичної термінології іноземним студентам/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Логічна послідовність і спадкоємність у навчанні англійської мови здобувачів ступеня доктора філософії на кафедрі іноземних мов з курсом латинської мови та медичної термінології/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Особливості проведення виробничої практики з педіатрії у студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Виклики дистанційної освіти для симуляційного навчання з педіатрії/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості проведення практичних занять з педіатрії у студентів-іноземців 6 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Роль викладача в реалізації дистанційного навчання з педіатрії зі студентами 6 курсу в умовах карантину/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Якісна підотовка медичних кадрів в умовах глобального конкуретного середовища - ключ до успішних реформ/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості дистанційного навчання в умовах карантину/ В. М. Дудник, Н. О. Буглова, В. М. Жмурчук. Генетичні кейси в практиці лікуючого лікаря, як додаткова дисципліна для студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, Η. І. Сінчук, В. Г. Фурман. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці лікаря-педіатра у сучасних умовах навчання/ В. М. Дудник, І. В. Морозова. Досвід проведення семінарських занять при викладанні теми «Вроджені вади серця у дітей» для інтернів в педіатричних групах з вдосконаленням навичок по інтерпретації ЕхоКГ/ В. М. Дудник [та ін.]. Якість медичної підготовки фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник [та ін.]. Актуальні питання якісної освіти та мотивації студентів-медиків в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Як переорієнтувати сучасне навчання: SurveyMonkey, Kahoot! чи Google Forms/ В. М. Дудник. Роль позитивної мотивації студентів у ефективності навчального процесу/ В. М. Жебель [та ін.]. Забезпечення якості освіти в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Желіба, С. Л. Малик. Особливості покращення показників якості освіти студентів - медиків в умовах дистанційного навчання/ А. А. Жмур, І. М. Вовчук. Академічна доброчесність як важлива складова підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ К. О. Заічко [та ін.]. Методична робота - як складова підвищення якості навчання у медичних закладах/ Т. М. Зелінська, О. Б. Струтинська. Використання математичного моделювання у підготовці фармацевтів/ О. В. Іващук. Фальсифікація лікарських засобів: проблемні аспекти та методи виявлення/ Т. І. Івко [та ін.]. Негативні тренди/ О. В. Ільченко. Готовність до професійного спілкування в іншомовному середовищ/ Н. В. Калашнік, О. П. Максимова. Формування толерантності як інструменту міжкультурного спілкування/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Шляхи формування іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Нові підходи підготовки студентів-медиків під час пандемій/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Д. В. Плахотна. Дистанційна освіта як виклик сьогодення/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Оцінка якості життя учнів та учителів під час карантину в зв’язку з пандемією covid-19/ В. О. Коваленко, М. І. Феджага. Актуальність та переваги дистанційного навчання в умовах карантину/ Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль, Р. Ф. Юрій. Особливості організації дистанційного викладання дисципліни «Технологія ліків: ПТЛЗ» в умовах карантину/ В. М. Коваль [та ін.]. Аспекти використання інтернет-платформ при дистанційному навчанні у вищих навчальних закладах/ В. В. Ковальчук, Т. С. Ковальчук. Актуальні проблеми підготовки лікарів фізичної та реабілітаційної медицини в Україні/ П. Ф. Колісник [та ін.]. Цифровізація (діджиталізація) освітнього процесу - пріоритетний тренд стратегії 2030/ О. М. Комар, Η. М. Кізлова. Актуальні проблеми якісної підготовки студентів-медиків у сучасних умовах з урахуванням нових освітніх стандартів/ А. І. Кондратюк [та ін.]. Дистанційне навчання іноземних студентів з предмету «Клінічна фармакологія": перші підсумки/ Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Оптимізація навчання студентів 4 курсу ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії COV1D-19 з предмету «Педіатрія»/ А. П. Конопліцька [та ін.]. Основи підготовки студентів у вищих навчальних закладах, професійна компетентність/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Особливості викладання дитячої хірургії ON-LINE студентам 6 курсу по спеціальності «Сімейна медицина», «Педіатрія»/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в сфері викладання алергології/ І. В. Корицька, А. Є. Богомолов. Організація навчального процесу на кафедрі гістології з використанням дистанційних технологій в умовах пандемії COVID-19/ А. П. Король [та ін.]. Діалогічне мовлення у професійному спрямуванні студентів медичних ВИЗ/ М. І. Костюк, Н. В. Мазур. Гуманітарна освітня складова у контексті реформування медичної освіти/ Г. П. Краєвська. Значення зворотного зв’язку для забезпечення якості освіти під час дистанційної форми навчання/ О. В. Кривов’яз [та ін.]. Особливості і проблеми викладання фтизіатрії в умовах глобального конкурентного середовища/ Л. Г. Кулик. Прийоми навчання української мови як іноземної у закладах вищої освіти/ Т. В. Ланова, Л. М. Матусевич. Культурна парадигма України в контексті світового дослідження цінностей 2020 (методичні аспекти використання у навчальному процесі)/ В. П. Лациба. Онлайн викладання клінічних дисциплін студентам вищих медичних закладів освіти: виклики та перспективи/ Д. А. Лисенко. Особливості організації навчального процесу студентів- медиків молодших курсів/ О. В. Лисунець. Особливості організації навчального процесу з дисципліни «Біологічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету очної та заочної форм навчання під час пандемії COVID-19: переваги та недоліки/ Г. З. Личик [та ін.]. Шляхи удосконалення якості підготовки медичних фахівців в умовах дистанційного навчання/ А. А. Лілевська [та ін.]. Вивчення синонімів в аспекті лінгвокраїнознавства/ М. І. Лісовий, Я. С. Білик. Шляхи підвищення фізкультурно-спортивної активності студентів в процесі занять з фізичного виховання/ Г. В. Лісчишин, Н. О. Сорокіна. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в/ Т. В. Лобастова. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах онлайн-навчання при COVID-19/ Т. В. Лобастова, О. А. Таран. Використання симуляційного центру для якісної підготовки медичних фахівців: перспективи та реалії/ О. Л. Льовкіна, Є. О. Ботаневич. Деонтологічна культура студентів вищих навчальних закладів/ І. О. Мазайкіна, І. В. Сімонова. Застосування інноваційних інформаційних технологій під час дистанційного навчання/ Н. В. Мазур, М. І. Костюк. Оптимізація засвоєння педіатрії студентами 5-го курсу, які навчаються за спеціальністю «Медична та психологічна реабілітація» в умовах дистанційного навчання/ О. Г. Мазур [та ін.]. Особливості навчального процесу з офтальмології в умовах дистанційного навчання/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Вплив нововведень у викладанні предмету «офтальмологія» в умовах дистанційного навчання на рівень задоволення навчанням студентів-іноземців/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Формування хімічної компетентності студентів вищих медичних закладів освіти як основа їх професіоналізму/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Метод «мозкового штурму» у формуванні економічної компетентності майбутніх магістрів медицини/ І. А. Марчук. Проблеми та оптимізація викладання дисципліни «Основи профілактики токсикоманії»/ О. І. Масік [та ін.]. Розвиток комунікативних компетенцій іноземних студентів-медиків першого курсу на заняттях з української мови/ Л. М. Матусевич, Л. Т. Тищенко. Вплив психокорекційної роботи під час занять з «Психотренінгу» і позааудиторної роботи на рівень емоційного стресу у студентів ВНМУ/ Н. Г. Мацько. Диференційований підхід до оцінки фізичної підготовленості студентів/ О. В. Мельник, С. П. Лисюк. Латинська мова в в системі підготовки сучасних конкурентоспроможних фахівців галузі охорони здоров’я/ Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Рагова. Практична підготовка студентів - одна з умов сучасної вищої медичної освіти/ Т. І. Михальчук [та ін.]. Особливості проведення занять з фізичного виховання в спецгрупі в медичному ЗВО/ Л. І. Мичковська, Л. І. Пільганчук. Шляхи подолання мовних бар’єрів під час оволодіння англійською мовою медичного спрямування/ Л. Г. Мовчан. Особливості навчального процесу на клінічній кафедрі в умовах дистанційного навчання/ С. П. Московко, Г. С. Московко. Через психологічні ігри - до потреб або концепції комунікативно-емоційного процесу між викладачем та студентом при навчанні у медичному ЗВО через призму транзактного аналізу/ О. Ф. Мруг, В. М. Mpyr. Проблеми якісної підготовки лікарів-інтернів в умовах карантину/ О. В. Мунтян, М. А. Горай, В. Л. Мунтян. Використання платформи Microsoft Teams при вивченні предмета «Медична хімія» для якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Нечипорук, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. За і проти «онлайн-навчання» у роботі викладача в медичному ЗВО/ З. П. Ніжинська-Астапенко, В. С. Вернигородський. Сучасні аспекти професійної підготовки медичних кадрів в умовах глобального конкурентного середовища/ Т. Ю. Нюшко, Л. О. Пентюк. On-line викладання як один факторів конкурентноспроможності в сучасних умовах. Досвід кафедри нормальної фізіології ВНМУ/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, С. В. Коновалов. Проблеми додипломної підготовки сімейних лікарів та інших майбутніх медичних фахівців зі знаннями основ фтизіатрії в умовах епідемії туберкульозу/ І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Необхідність використання методик проблемного навчання у підготовці медичних фахівців в умовах світової глобалізації/ В. А. Островський. Досвід використання on-line тренажера для формування у майбутніх сімейних лікарів практичних навичок із використання ІСРС-2/ О. М. Очередько, Н. М. Орлова, О. В. Ткаченко. Використання мультимедійних технологій у онлайн навчанні викладачами медичного ЗВО/ А. О. Очеретнюк [та ін.]. Самостійна робота студентів в умовах дистанційного навчання/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко, B. C. Вернигородський. До питання застосування методу проектів в освітньому процесі/ І. М. Паюк, Т. Г. Ревіна, A. M. Гулевич. Застосування дистанційних методів навчання в освітньому процесі студентів вищих медичних навчальних закладів/ Л. O. Пентюк, Т. Ю. Нюшко, Н. О. Пентюк. Підготовка викладача до практичних занять з фізичного виховання/ І. В. Петрук, О. І. Романенко. Можливості якісного застосування різних форм навчання серед лікарів-інтернів в умовах сьогодення на факультеті після дипломної освіти/ Л. В. Пипа [та ін.]. Формування навички прийняття клінічних рішень у студентів медичного факультету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага, Н. А. Півторак. Необхідність впровадження нової методики викладання в умовах глобального середовища/ І. В. Підлісна, О. В. Ткаченко. Реалії дистанційного навчання при підготовка студентів-медиків/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Сучасні зміни у підготовці медичних фахівців на кафедрі фтизіатрії Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Особливості якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі хірургії № 2 з курсом «Основи стоматології» з урахуванням ендемічної ситуації/ М. І. Покидько, В. В. Балабуєва, М. А. Гудзь. Місце дистаційних комп’ютерних технологій у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ С. С. Поліщук [та ін.]. Мотивація студентів в умовах дистанційного навчання/ К. П. Постовітенко [та ін.]. Вплив карантинних заходів на емоційне благополуччя студентів ВНМУ/ І. С. Потоцька, В. А. Рибінська. Покращання якості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія» серед іноземних студентів/ Л. О. Процюк, О. В. Дякова, І. В. Сергета. Ціннісно-мотиваційні орієнтації студентської молоді в сучасних умовах/ Н. Г. Пшук, А. О. Камінська. Дистанційне навчання студентів-медиків, підходи та результати / Р. В. Радьога [та ін.]. Місце та роль інтерактивних технологій в процесі дистанційного навчання/ В. Р. Рагова, Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко. Міждисциплінарний підхід як основа ефективної підготовки лікаря/ Н. В. Рациборинська-Полякова, С. В. Ладутько. Методичні новації викладання дисципліни “Військова гігієна з гігієною надзвичайних ситуацій” студентам медичного факультету/ М. А. Редчіц, Л. О. Процюк, І. В. Сергета. Особливості психоемоційного стану у жінок, що проживають з чоловіком, хворих на параноїдну шизофренію/ В. А. Рибінська, І. С. Потоцька. Запровадження курсу за вибором «Патофізіологія інфекційного процесу» для студентів 6 курсу медичних факультетів/ Н. А. Рикало, В. В. Піліпонова. Варіативні дисципліни як підгрунтя розвитку фахової самосвідомості майбутніх лікарів/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Форми та методи активізації відвідування студентами занять з фізичного виховання/ О. І. Романенко, Л. А. Сарафинюк. Виявлення ставлення англомовних студентів стоматологічного факультету ВНМУ ім. М.І.Пирогова до дистанційної освіти під час пандемії (2019-2020 н.р.) на основі анкетування/ О. А. Ромашкіна. Особливості викладання педіатрії в студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король. Актуальні складові якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. І. Сасюк. Якісна підготовка медичних фахівців - запорука високої якості життя суспільства/ А. І. Сасюк, Є. Є. Лойко. Розвиток критичного мислення у студентів-медиків/ Т. В. Секрет, М. В. Власенко. Переваги та недоліки дистанційного навчання/ Т. В. Секрет, Ю. О. Кривов’яз. Дистанційне навчання в умовах карантину: недоліки та переваги/ О. А. Серебреннікова [та ін.]. Формування системного мислення фармацевта шляхом інтеграції базових та вибіркових дисциплін/ С. В. Сергеев, О. А. Бобровська, Т. І. Войтенко. Місце профілактичних дисциплін у структурі підготовки фахівців фармацевтичного профілю та кінцеві програмні результати навчання/ І. В. Сергета, О. Ю. Браткова, Т. М. Вергелес. Особливості викладання дисципліни “Гігієна та екологія (в тому числі лікувальне харчування)” для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 225 “Медична психологія”/ І. В. Сергета [та ін.]. Формування конкурентоспроможності у студентів/ О. В. Смірнова, О. Г. Сулім. Ефективність та обгрунтованість використання корпоративної платформи, як інструменту дистанційної освіти у вищих навчальних закладах/ Д. С. Солейко [та ін.]. Альтернативи демонстрації тематичних хворих у вищих медичних закладах в умовах дистанційного навчання/ Д. С. Солейко [та ін.]. Догляд за хворими - перший крок в клініку (результати дистанційного навчання)/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Фактори, які впливають на успішність та оцінку знань студентів/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Можливості вирішення актуальних проблем якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. Г. Степанюк. Лекція-візуалізація як форма активізації пізнавальної діяльності студентів/ О. К. Тарасюк, В. І. Тарасюк. Особливості онлайн викладання гістології в умовах пандемії/ О. І. Тереховська [та ін.]. Особливості впровадження дистанційної форми навчального процесу на кафедрі біологічної і загальної хімії ВНМУ в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Тертишна [та ін.]. Значення неформальної освіти при підготовці лікарів-інтернів/ Н. І. Токарчук. До проблеми удосконалення викладання біостатистики/ О. Б. Тонковид, Н. М. Орлова, І. В. Паламар. Деякі етичні аспекти досвіду дистанційної освіти/ С. Л. Трухманова, І. І. Ратушняк, Н. В. Іванова. Викладання фтизіатрії в умовах медичної реформи/ М. А. Тхоровський. Впровадження дистанційного навчання на кафедрі променевої діагностики, променевої терапії та онкології/ I. П. Феджага, О. Г. Костюк, О. П. Феджага. Вплив COVID-19 на вищу освіту: виклики і перспективи дистанційного навчання/ А. С. Феррі [та ін.]. Досвід навчання он-лайн англомовних студентів 6 курсу на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук, К. С. Біляєва. Засади управління та маркетингу у системі якісних медичних послуг в Україні/ О. О. Фомін, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Анкетування студентів як моніторинг якості дистанційного навчання/ Н. С. Фоміна [та ін.]. Професійне становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти/ С. С. Хлєстова [та ін.]. Current issues of quality training of medical professionals/ М. М. Chervyak, О. І. Shtatko, V. S. Shunkov. Використання онлайн-платформи Microsoft Teams для підготовки здобувачів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ О. Л. Черепаха, А. П. Король, Н. Г. Гаджула. Етнічні особливості виховання англомовних студентів - медиків з Індії, які навчаються на 3 курсі ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Л. П. Черепахіна, Я. А. Медражевська, О. В. Кулешов. Деякі актуальні проблеми комп’ютерної діагностики/ С. В. Черкасов. Впровадження інноваційних методів навчання на кафедрі медицини катастроф та військової медицини/ В. В. Чорна [та ін.]. Робота над клінічними кейсами під час дистанційного навчання з предметів «Педіатрія» та «Неонатологія», як одна із альтернатив практичної роботи студентів/ Н. П. Чорнопищук [та ін.]. Дистанційний формат навчання, як одна із форм підготовки медичних фахівців в умовах сьогодення/ М. О. Шаламай, І. В. Морозова. Актуальні питання післядипломної підготовки організаторів охорони здоров’я/ В. А. Шамрай, Н. Т. Комарницька. Особливості роботи студентського наукового гуртка кафедри хірургії № 1 у дистанційному режимі/ В. О. Шапринський [та ін.]. Вплив пандемії COVID-19 на освітній процес у вищій школі/ Л. В. Швець [та ін.]. Мотиваційно-ціннісне ставлення студента-першокурсника медуніверситету до майбутньої професії лікаря/ Ю. Г. Шевчук [та ін.]. Впровадження ігрових технологій під час дистанційного навчання в медичних закладах вищої освіти/ В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Дистанційна освіта та навчальний процес/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, В. М. Шевченко. Викладання хірургічної стоматології у закладах вищої освіти/ С. М. Шувалов [та ін.]. Особливості дистанційного навчання іноземних студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах пандемії COVID 19/ Л. О. Ющенко, О. В. Тихолаз, B. C. Олійник. Впровадження методів інтерактивних технологій навчання у науково- педагогічному процесі викладання предмету «Біофармація»/ О. О. Яковлева [та ін.]. Клінічна фармакологія - реалії та перспективи/ О. О. Яковлева [та ін.]. Психологічні аспекти у підготовці волейболістів/ Ю. І. Якушева, С. П. Лисюк. Симуляційні методи навчання майбутнього лікаря на кафедрі акушерства та гінекології № 1/ Л. В. Яремчук.
Анотація: Розвиток медичної науки і практики в умовах глобального конкурентного середовища зумовлюють вносити корективи у підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому якість освіти у вищих закладах освіти необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Конкуренція в освітньому середовищі потребує комплексного підходу, як з боку студента, так з боку освітнього закладу, для кращого та глибшого розуміння та єдності конкурентного середовища і конкурентних відносин, які знаходяться у постійному взаємозв’язку. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-053.2/К 49
Автор(и) : Дудник В. М., Андрікевич І. І., Мантак Г. І., Вижга Ю. В., Гончаров Л. І., Зборовська О.О., Звенігородська Г. Ю., Ізюмець О. І., Король Т. Г., Морозова І. В., Попов В. П., Сінчук Н. І., Фурман В. Г., Хромих К. В., Шаламай М. О.
Назва : Клінічна педіатрія : підруч. для студентів закл. вищ. мед. освіти МОЗ України
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2021
Кільк.характеристики :648 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол засід. Вченої ради № 9 від 26 черв. 2020 р.)
ISBN, Ціна 978-966-382-889-3: 540.00 р.
УДК : 616-053.2 + 616-053.2(075.8)
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
Анотація: Підручник розроблений відповідно до навчальної програми з педіатрії як для дипломного, так і для післядипломного рівня підготовки лікарів різних спеціальностей, особливо лікарів-педіатрів, лікарів загальної практики - сімейної медицини. Рекомендовано для студентів 6 курсу закладів вищої медичної освіти, лікарів-інтернів, ординаторів, викладачів
Примірники : всього : НА(10), УА(489), ЧЗ(1)
Вільні : НА(10), УА(441), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)