Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (63)Вища освіта (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Костюк, О. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища : тези доп. ІІ навч-метод. конф., 10 лют. 2021 р.
Вихідні дані : Вінниця: Твори, 2021
Кільк.характеристики :252 с
Колективи : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища", навч.-метод. конф. (2;2021;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 105.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Академічна доброчесність - міф чи реальність?/ Ю. Й. Гумінський [та ін.]. Веб-квест технології у викладанні медичного права України в умовах дистанційної форми навчання/ О. Ф. Адамчук, Р. Г. Жарлінська, О. О. Верлан-Кульшенко. Особливості дистанційної освіти у медичних закладах вищої освіти/ О. І. Афанасюк, О. В. Ковальчук. Позитивні та негативні сторони дистанційного навчання в сучасних умовах/ О. П. Баліцька, М. А. Артемчук. Погляд студентів на провадження дистанційного навчання у закладах вищої освіти/ О. П. Баліцька, О. Д. Гайдай. Сучасна медична освіта, випробування, невирішені питання/ О. П. Баліцька, І. В. Барало. Мотивація до навчання та її місце в сучасной медичной освіті/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко. З досвіду впровадження дистанційного навчання/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Курс комунікативних навичок лікаря як інноваційна складова вищої медичної освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. О. Бєлов. Особливості підготовки інтернів на кафедрі ортопедичної стоматології. Комбінована освіта (поєднання класичного та онлайн методів)/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Компетентнісна модель майбутнього медичного фахівця і її риторична складова/ Я. С. Білик, М. І. Лісовий. Введення курсу за вибором «Нутриціологія та броматологія» в загальну систему підготовки провізорів/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, О. О. Давиденко. Особливості навчального процесу студентів випускних кафедр медичного профілю в умовах дистанційного навчання/ Н. С. Білоконна. Методи покращення підготовки студентів для вдосконалення вищої медичної освіти/ Л. Л. Гармаш. Роль самоконтролю у процесі удосконалення особистості студента/ В. С. Бобело. Удосконалення навчання лікарів-інтернів дерматовенерологів та ЗП-СМ при проходженні очної інтернатури на кафедрі шкірнних та венеричних хвороб/ С. А. Бондар [та ін.]. Деякі аспекти якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва, І. В. Пролигіна. Сучасні реалії дистанційної освіти у медичних ЗВО/ Л. В. Бурдейна [та ін.]. Компетентісний підхід у навчанні української мови як іноземної/ Г. Л. Василенко, Т. Д. Полиця. Дистанційне навчання як один з елементів позааудиторного навчаня (за результатами опитування)/ B. C. Василик, О. Є. Андреева. Формирование клинического мышления у врачей интернов на цикле эндокринология/ B. C. Вернигородский, А. В. Паламарчук, З. П. Ніжинська-Астапенко. Дискусійний клуб/ О. С. Войцехівська. Воркшоп як метод проведення семінарського заняття на випускних курсах/ О. О. Воровський, Ю. Ю. Шушковська. Використання сучасних англомовних засобів навчання для здобувачів вищої освіти/ Т. Є. Вуж, A. I. Вуж, Т. Г. Ревіна. Формування мовної компетентності у студентів медичних вишів/ О. Ф. Гайдаенко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Клінічне мислення та його оптимізація/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Особливості дистанційного навчання студентів ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії коронавірусу/ Т. А. Германюк [та ін.]. Особливості проведення дистанційного навчання студентів стоматологів/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Застосування інтерактивних методів навчання під час підготовки фармацевтичних фахівців/ Ю. М. Григорук. Окремі аспекти підготовки провізора в сучасних реаліях/ Ю. М. Григорук, О. Д. Благун. Інтерактивні методи навчання та їх застосування під час вивчення української мови як іноземної/ A. M. Гулевич. Досвід онлайн навчання студентів медичних вищих навчальних закладів в ракурсі проблем і перспектив дистанційної освіти/ Л. Д. Гуменюк, О. В. Римша, В. М. Буркот. Проблеми ефективності вивчення латинської мови та медичної термінології в умовах глобального конкурентного середовища/ М. Т. Денека, І. О. Дубова. Майбутнє починається сьогодні: реалії та перспективи застосування штучного інтелекту в медичній освіті/ О. В. Дзекан. Перспективи впровадження медичних експертних систем у процес навчання в інтернатурі/ О. В. Дзекан, О. В. Гуменюк. Дистанційна форма навчання у вивченні предмету «Військово-польова терапія»/ Н. В. Дідик. Якість освіти - головна конкурентна перевага медичного ЗВО/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Комунікативний підхід як основа професійного становлення іноземних студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Проектні технології як засіб формування особистісних компетенцій студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Етичні засади роботи викладача вищої щколи/ А. П. Дністрянська, Α. Φ. Гуменюк. Лікарська токсикологія - нова дисципліна у нових реаліях/ І. О. Дорошкевич, Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Латинська мова у вищих медичних навчальних закладах/ І. О. Дубова, М. Т. Денека. Студентоцентрований підхід до викладання латинської мови та медичної термінології іноземним студентам/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Логічна послідовність і спадкоємність у навчанні англійської мови здобувачів ступеня доктора філософії на кафедрі іноземних мов з курсом латинської мови та медичної термінології/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Особливості проведення виробничої практики з педіатрії у студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Виклики дистанційної освіти для симуляційного навчання з педіатрії/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості проведення практичних занять з педіатрії у студентів-іноземців 6 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Роль викладача в реалізації дистанційного навчання з педіатрії зі студентами 6 курсу в умовах карантину/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Якісна підотовка медичних кадрів в умовах глобального конкуретного середовища - ключ до успішних реформ/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості дистанційного навчання в умовах карантину/ В. М. Дудник, Н. О. Буглова, В. М. Жмурчук. Генетичні кейси в практиці лікуючого лікаря, як додаткова дисципліна для студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, Η. І. Сінчук, В. Г. Фурман. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці лікаря-педіатра у сучасних умовах навчання/ В. М. Дудник, І. В. Морозова. Досвід проведення семінарських занять при викладанні теми «Вроджені вади серця у дітей» для інтернів в педіатричних групах з вдосконаленням навичок по інтерпретації ЕхоКГ/ В. М. Дудник [та ін.]. Якість медичної підготовки фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник [та ін.]. Актуальні питання якісної освіти та мотивації студентів-медиків в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Як переорієнтувати сучасне навчання: SurveyMonkey, Kahoot! чи Google Forms/ В. М. Дудник. Роль позитивної мотивації студентів у ефективності навчального процесу/ В. М. Жебель [та ін.]. Забезпечення якості освіти в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Желіба, С. Л. Малик. Особливості покращення показників якості освіти студентів - медиків в умовах дистанційного навчання/ А. А. Жмур, І. М. Вовчук. Академічна доброчесність як важлива складова підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ К. О. Заічко [та ін.]. Методична робота - як складова підвищення якості навчання у медичних закладах/ Т. М. Зелінська, О. Б. Струтинська. Використання математичного моделювання у підготовці фармацевтів/ О. В. Іващук. Фальсифікація лікарських засобів: проблемні аспекти та методи виявлення/ Т. І. Івко [та ін.]. Негативні тренди/ О. В. Ільченко. Готовність до професійного спілкування в іншомовному середовищ/ Н. В. Калашнік, О. П. Максимова. Формування толерантності як інструменту міжкультурного спілкування/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Шляхи формування іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Нові підходи підготовки студентів-медиків під час пандемій/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Д. В. Плахотна. Дистанційна освіта як виклик сьогодення/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Оцінка якості життя учнів та учителів під час карантину в зв’язку з пандемією covid-19/ В. О. Коваленко, М. І. Феджага. Актуальність та переваги дистанційного навчання в умовах карантину/ Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль, Р. Ф. Юрій. Особливості організації дистанційного викладання дисципліни «Технологія ліків: ПТЛЗ» в умовах карантину/ В. М. Коваль [та ін.]. Аспекти використання інтернет-платформ при дистанційному навчанні у вищих навчальних закладах/ В. В. Ковальчук, Т. С. Ковальчук. Актуальні проблеми підготовки лікарів фізичної та реабілітаційної медицини в Україні/ П. Ф. Колісник [та ін.]. Цифровізація (діджиталізація) освітнього процесу - пріоритетний тренд стратегії 2030/ О. М. Комар, Η. М. Кізлова. Актуальні проблеми якісної підготовки студентів-медиків у сучасних умовах з урахуванням нових освітніх стандартів/ А. І. Кондратюк [та ін.]. Дистанційне навчання іноземних студентів з предмету «Клінічна фармакологія": перші підсумки/ Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Оптимізація навчання студентів 4 курсу ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії COV1D-19 з предмету «Педіатрія»/ А. П. Конопліцька [та ін.]. Основи підготовки студентів у вищих навчальних закладах, професійна компетентність/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Особливості викладання дитячої хірургії ON-LINE студентам 6 курсу по спеціальності «Сімейна медицина», «Педіатрія»/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в сфері викладання алергології/ І. В. Корицька, А. Є. Богомолов. Організація навчального процесу на кафедрі гістології з використанням дистанційних технологій в умовах пандемії COVID-19/ А. П. Король [та ін.]. Діалогічне мовлення у професійному спрямуванні студентів медичних ВИЗ/ М. І. Костюк, Н. В. Мазур. Гуманітарна освітня складова у контексті реформування медичної освіти/ Г. П. Краєвська. Значення зворотного зв’язку для забезпечення якості освіти під час дистанційної форми навчання/ О. В. Кривов’яз [та ін.]. Особливості і проблеми викладання фтизіатрії в умовах глобального конкурентного середовища/ Л. Г. Кулик. Прийоми навчання української мови як іноземної у закладах вищої освіти/ Т. В. Ланова, Л. М. Матусевич. Культурна парадигма України в контексті світового дослідження цінностей 2020 (методичні аспекти використання у навчальному процесі)/ В. П. Лациба. Онлайн викладання клінічних дисциплін студентам вищих медичних закладів освіти: виклики та перспективи/ Д. А. Лисенко. Особливості організації навчального процесу студентів- медиків молодших курсів/ О. В. Лисунець. Особливості організації навчального процесу з дисципліни «Біологічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету очної та заочної форм навчання під час пандемії COVID-19: переваги та недоліки/ Г. З. Личик [та ін.]. Шляхи удосконалення якості підготовки медичних фахівців в умовах дистанційного навчання/ А. А. Лілевська [та ін.]. Вивчення синонімів в аспекті лінгвокраїнознавства/ М. І. Лісовий, Я. С. Білик. Шляхи підвищення фізкультурно-спортивної активності студентів в процесі занять з фізичного виховання/ Г. В. Лісчишин, Н. О. Сорокіна. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в/ Т. В. Лобастова. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах онлайн-навчання при COVID-19/ Т. В. Лобастова, О. А. Таран. Використання симуляційного центру для якісної підготовки медичних фахівців: перспективи та реалії/ О. Л. Льовкіна, Є. О. Ботаневич. Деонтологічна культура студентів вищих навчальних закладів/ І. О. Мазайкіна, І. В. Сімонова. Застосування інноваційних інформаційних технологій під час дистанційного навчання/ Н. В. Мазур, М. І. Костюк. Оптимізація засвоєння педіатрії студентами 5-го курсу, які навчаються за спеціальністю «Медична та психологічна реабілітація» в умовах дистанційного навчання/ О. Г. Мазур [та ін.]. Особливості навчального процесу з офтальмології в умовах дистанційного навчання/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Вплив нововведень у викладанні предмету «офтальмологія» в умовах дистанційного навчання на рівень задоволення навчанням студентів-іноземців/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Формування хімічної компетентності студентів вищих медичних закладів освіти як основа їх професіоналізму/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Метод «мозкового штурму» у формуванні економічної компетентності майбутніх магістрів медицини/ І. А. Марчук. Проблеми та оптимізація викладання дисципліни «Основи профілактики токсикоманії»/ О. І. Масік [та ін.]. Розвиток комунікативних компетенцій іноземних студентів-медиків першого курсу на заняттях з української мови/ Л. М. Матусевич, Л. Т. Тищенко. Вплив психокорекційної роботи під час занять з «Психотренінгу» і позааудиторної роботи на рівень емоційного стресу у студентів ВНМУ/ Н. Г. Мацько. Диференційований підхід до оцінки фізичної підготовленості студентів/ О. В. Мельник, С. П. Лисюк. Латинська мова в в системі підготовки сучасних конкурентоспроможних фахівців галузі охорони здоров’я/ Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Рагова. Практична підготовка студентів - одна з умов сучасної вищої медичної освіти/ Т. І. Михальчук [та ін.]. Особливості проведення занять з фізичного виховання в спецгрупі в медичному ЗВО/ Л. І. Мичковська, Л. І. Пільганчук. Шляхи подолання мовних бар’єрів під час оволодіння англійською мовою медичного спрямування/ Л. Г. Мовчан. Особливості навчального процесу на клінічній кафедрі в умовах дистанційного навчання/ С. П. Московко, Г. С. Московко. Через психологічні ігри - до потреб або концепції комунікативно-емоційного процесу між викладачем та студентом при навчанні у медичному ЗВО через призму транзактного аналізу/ О. Ф. Мруг, В. М. Mpyr. Проблеми якісної підготовки лікарів-інтернів в умовах карантину/ О. В. Мунтян, М. А. Горай, В. Л. Мунтян. Використання платформи Microsoft Teams при вивченні предмета «Медична хімія» для якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Нечипорук, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. За і проти «онлайн-навчання» у роботі викладача в медичному ЗВО/ З. П. Ніжинська-Астапенко, В. С. Вернигородський. Сучасні аспекти професійної підготовки медичних кадрів в умовах глобального конкурентного середовища/ Т. Ю. Нюшко, Л. О. Пентюк. On-line викладання як один факторів конкурентноспроможності в сучасних умовах. Досвід кафедри нормальної фізіології ВНМУ/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, С. В. Коновалов. Проблеми додипломної підготовки сімейних лікарів та інших майбутніх медичних фахівців зі знаннями основ фтизіатрії в умовах епідемії туберкульозу/ І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Необхідність використання методик проблемного навчання у підготовці медичних фахівців в умовах світової глобалізації/ В. А. Островський. Досвід використання on-line тренажера для формування у майбутніх сімейних лікарів практичних навичок із використання ІСРС-2/ О. М. Очередько, Н. М. Орлова, О. В. Ткаченко. Використання мультимедійних технологій у онлайн навчанні викладачами медичного ЗВО/ А. О. Очеретнюк [та ін.]. Самостійна робота студентів в умовах дистанційного навчання/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко, B. C. Вернигородський. До питання застосування методу проектів в освітньому процесі/ І. М. Паюк, Т. Г. Ревіна, A. M. Гулевич. Застосування дистанційних методів навчання в освітньому процесі студентів вищих медичних навчальних закладів/ Л. O. Пентюк, Т. Ю. Нюшко, Н. О. Пентюк. Підготовка викладача до практичних занять з фізичного виховання/ І. В. Петрук, О. І. Романенко. Можливості якісного застосування різних форм навчання серед лікарів-інтернів в умовах сьогодення на факультеті після дипломної освіти/ Л. В. Пипа [та ін.]. Формування навички прийняття клінічних рішень у студентів медичного факультету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага, Н. А. Півторак. Необхідність впровадження нової методики викладання в умовах глобального середовища/ І. В. Підлісна, О. В. Ткаченко. Реалії дистанційного навчання при підготовка студентів-медиків/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Сучасні зміни у підготовці медичних фахівців на кафедрі фтизіатрії Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Особливості якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі хірургії № 2 з курсом «Основи стоматології» з урахуванням ендемічної ситуації/ М. І. Покидько, В. В. Балабуєва, М. А. Гудзь. Місце дистаційних комп’ютерних технологій у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ С. С. Поліщук [та ін.]. Мотивація студентів в умовах дистанційного навчання/ К. П. Постовітенко [та ін.]. Вплив карантинних заходів на емоційне благополуччя студентів ВНМУ/ І. С. Потоцька, В. А. Рибінська. Покращання якості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія» серед іноземних студентів/ Л. О. Процюк, О. В. Дякова, І. В. Сергета. Ціннісно-мотиваційні орієнтації студентської молоді в сучасних умовах/ Н. Г. Пшук, А. О. Камінська. Дистанційне навчання студентів-медиків, підходи та результати / Р. В. Радьога [та ін.]. Місце та роль інтерактивних технологій в процесі дистанційного навчання/ В. Р. Рагова, Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко. Міждисциплінарний підхід як основа ефективної підготовки лікаря/ Н. В. Рациборинська-Полякова, С. В. Ладутько. Методичні новації викладання дисципліни “Військова гігієна з гігієною надзвичайних ситуацій” студентам медичного факультету/ М. А. Редчіц, Л. О. Процюк, І. В. Сергета. Особливості психоемоційного стану у жінок, що проживають з чоловіком, хворих на параноїдну шизофренію/ В. А. Рибінська, І. С. Потоцька. Запровадження курсу за вибором «Патофізіологія інфекційного процесу» для студентів 6 курсу медичних факультетів/ Н. А. Рикало, В. В. Піліпонова. Варіативні дисципліни як підгрунтя розвитку фахової самосвідомості майбутніх лікарів/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Форми та методи активізації відвідування студентами занять з фізичного виховання/ О. І. Романенко, Л. А. Сарафинюк. Виявлення ставлення англомовних студентів стоматологічного факультету ВНМУ ім. М.І.Пирогова до дистанційної освіти під час пандемії (2019-2020 н.р.) на основі анкетування/ О. А. Ромашкіна. Особливості викладання педіатрії в студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король. Актуальні складові якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. І. Сасюк. Якісна підготовка медичних фахівців - запорука високої якості життя суспільства/ А. І. Сасюк, Є. Є. Лойко. Розвиток критичного мислення у студентів-медиків/ Т. В. Секрет, М. В. Власенко. Переваги та недоліки дистанційного навчання/ Т. В. Секрет, Ю. О. Кривов’яз. Дистанційне навчання в умовах карантину: недоліки та переваги/ О. А. Серебреннікова [та ін.]. Формування системного мислення фармацевта шляхом інтеграції базових та вибіркових дисциплін/ С. В. Сергеев, О. А. Бобровська, Т. І. Войтенко. Місце профілактичних дисциплін у структурі підготовки фахівців фармацевтичного профілю та кінцеві програмні результати навчання/ І. В. Сергета, О. Ю. Браткова, Т. М. Вергелес. Особливості викладання дисципліни “Гігієна та екологія (в тому числі лікувальне харчування)” для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 225 “Медична психологія”/ І. В. Сергета [та ін.]. Формування конкурентоспроможності у студентів/ О. В. Смірнова, О. Г. Сулім. Ефективність та обгрунтованість використання корпоративної платформи, як інструменту дистанційної освіти у вищих навчальних закладах/ Д. С. Солейко [та ін.]. Альтернативи демонстрації тематичних хворих у вищих медичних закладах в умовах дистанційного навчання/ Д. С. Солейко [та ін.]. Догляд за хворими - перший крок в клініку (результати дистанційного навчання)/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Фактори, які впливають на успішність та оцінку знань студентів/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Можливості вирішення актуальних проблем якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. Г. Степанюк. Лекція-візуалізація як форма активізації пізнавальної діяльності студентів/ О. К. Тарасюк, В. І. Тарасюк. Особливості онлайн викладання гістології в умовах пандемії/ О. І. Тереховська [та ін.]. Особливості впровадження дистанційної форми навчального процесу на кафедрі біологічної і загальної хімії ВНМУ в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Тертишна [та ін.]. Значення неформальної освіти при підготовці лікарів-інтернів/ Н. І. Токарчук. До проблеми удосконалення викладання біостатистики/ О. Б. Тонковид, Н. М. Орлова, І. В. Паламар. Деякі етичні аспекти досвіду дистанційної освіти/ С. Л. Трухманова, І. І. Ратушняк, Н. В. Іванова. Викладання фтизіатрії в умовах медичної реформи/ М. А. Тхоровський. Впровадження дистанційного навчання на кафедрі променевої діагностики, променевої терапії та онкології/ I. П. Феджага, О. Г. Костюк, О. П. Феджага. Вплив COVID-19 на вищу освіту: виклики і перспективи дистанційного навчання/ А. С. Феррі [та ін.]. Досвід навчання он-лайн англомовних студентів 6 курсу на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук, К. С. Біляєва. Засади управління та маркетингу у системі якісних медичних послуг в Україні/ О. О. Фомін, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Анкетування студентів як моніторинг якості дистанційного навчання/ Н. С. Фоміна [та ін.]. Професійне становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти/ С. С. Хлєстова [та ін.]. Current issues of quality training of medical professionals/ М. М. Chervyak, О. І. Shtatko, V. S. Shunkov. Використання онлайн-платформи Microsoft Teams для підготовки здобувачів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ О. Л. Черепаха, А. П. Король, Н. Г. Гаджула. Етнічні особливості виховання англомовних студентів - медиків з Індії, які навчаються на 3 курсі ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Л. П. Черепахіна, Я. А. Медражевська, О. В. Кулешов. Деякі актуальні проблеми комп’ютерної діагностики/ С. В. Черкасов. Впровадження інноваційних методів навчання на кафедрі медицини катастроф та військової медицини/ В. В. Чорна [та ін.]. Робота над клінічними кейсами під час дистанційного навчання з предметів «Педіатрія» та «Неонатологія», як одна із альтернатив практичної роботи студентів/ Н. П. Чорнопищук [та ін.]. Дистанційний формат навчання, як одна із форм підготовки медичних фахівців в умовах сьогодення/ М. О. Шаламай, І. В. Морозова. Актуальні питання післядипломної підготовки організаторів охорони здоров’я/ В. А. Шамрай, Н. Т. Комарницька. Особливості роботи студентського наукового гуртка кафедри хірургії № 1 у дистанційному режимі/ В. О. Шапринський [та ін.]. Вплив пандемії COVID-19 на освітній процес у вищій школі/ Л. В. Швець [та ін.]. Мотиваційно-ціннісне ставлення студента-першокурсника медуніверситету до майбутньої професії лікаря/ Ю. Г. Шевчук [та ін.]. Впровадження ігрових технологій під час дистанційного навчання в медичних закладах вищої освіти/ В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Дистанційна освіта та навчальний процес/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, В. М. Шевченко. Викладання хірургічної стоматології у закладах вищої освіти/ С. М. Шувалов [та ін.]. Особливості дистанційного навчання іноземних студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах пандемії COVID 19/ Л. О. Ющенко, О. В. Тихолаз, B. C. Олійник. Впровадження методів інтерактивних технологій навчання у науково- педагогічному процесі викладання предмету «Біофармація»/ О. О. Яковлева [та ін.]. Клінічна фармакологія - реалії та перспективи/ О. О. Яковлева [та ін.]. Психологічні аспекти у підготовці волейболістів/ Ю. І. Якушева, С. П. Лисюк. Симуляційні методи навчання майбутнього лікаря на кафедрі акушерства та гінекології № 1/ Л. В. Яремчук.
Анотація: Розвиток медичної науки і практики в умовах глобального конкурентного середовища зумовлюють вносити корективи у підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому якість освіти у вищих закладах освіти необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Конкуренція в освітньому середовищі потребує комплексного підходу, як з боку студента, так з боку освітнього закладу, для кращого та глибшого розуміння та єдності конкурентного середовища і конкурентних відносин, які знаходяться у постійному взаємозв’язку. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.876(477)/Ч-75
Назва : Чорнобиль - біль України. Медико-соціальні аспекти: матеріали наук.-практ. конф., присвяч. 35-й річниці аварії на ЧАЕС, 24 квіт. 2021 р.: підсумки 35-річних дослідж./ Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Вип. 5
Вихідні дані : Вінниця, 2021
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : "Чорнобиль - біль України. Медико-соціальні аспекти", наук.-практ. конф. (2001 ; Вінниця), "Чорнобиль - біль України. Медико-соціальні аспекти", наук.-практ. конф., присвяч. 35-й річниці аварії на ЧАЕС, Вінниц. ОДА, Вінницька обл. рада, Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
ISBN, Ціна 978-966-924-877-0: 110.00 р.
УДК : 614.876(477) + 614.876(477)(06)
MeSH-головна: ЧЕРНОБЫЛЬСКАЯ ЯДЕРНАЯ КАТАСТРОФА -- CHERNOBYL NUCLEAR ACCIDENT
БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ, ПЛАНИРОВАНИЕ ПОМОЩИ -- DISASTER PLANNING
ДЕМОГРАФИЧЕСКАЯ СТАТИСТИКА -- VITAL STATISTICS
ЗДОРОВЬЯ ИЗМЕНЕНИЯ ПРИ ВОЗДЕЙСТВИИ ИЗЛУЧЕНИЙ -- RADIOLOGIC HEALTH
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Всього 5 років відділяють нас від попередньої ювілейної науково-практичної конференції, яка була присвячена 30-й річниці з дня найбільшої трагедії людства (це і до сьогодні ніхто не оскаржує) - Чорнобильської катастрофи. З 2014 р. (грудень) прийняті зміни до законодавства, які змінили в цілому політику держави щодо подолання наслідків катастрофи, зокрема із зон ураження виведена IV зона, а відтак ліквідовано і статус потерпілих IV категорії. З початком реформи охорони здоров’я, з квітня 2020 року, коли реально почали діяти нові умови діяльності — надання медичних послуг, які фінансуються НСЗУ, пільгові категорії (зокрема постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС) в пакетах не виділяються. В зв’язку з цим, ці контингенти (не тільки IV категорія) втратили право на пільги
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.849(091)/Б 79
Автор(и) : Болюх Б. А., Костюк О. Г., Коханова Г. О.
Назва : Історія рентгенологічної та радіологічної служби у Вінниці
Вихідні дані : Вінниця: Меркьюрі-Поділля, 2020
Кільк.характеристики :208 с.: фот.
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, Вінниц. обл. департамент охорони здоров’я, Вінниц. обл. наук. т-во рентгенологів та радіологів
Примітки : Бібліогр.: с. 206-207
Ціна : 75.00 р.
УДК : 615.849(091) + 615.849(091)(477.44-21)
MeSH-головна: РЕНТГЕНОГРАФИЯ -- RADIOGRAPHY
РАДИОЛОГИЯ -- RADIOLOGY
РАДИОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- NUCLEAR MEDICINE
Анотація: У книзі в історичному плані відображено впровадження в лікарську практику медичних закладів місті Вінниці рентгенологічного методу дослідження людини при різних захворюваннях. Відображено розвиток методів радіологічного лікування хворих. Висвітлено процес запровадження окремих видів такого дослідження та забезпечення лікарень міста та околиць спеціальною апаратурою. Описано історичні віхи впровадження променевих методів діагностики та лікування хворих у педагогічний процес студентам Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова та історію створення кафедри променевої діагностики, променевої терапії та онкології
Примірники :КР(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-006/О-58
Автор(и) : Думанський Ю. В., Шевченко А. І., Галайчук І. Й., Розуменко В. Д., Бондар Г. В., Колеснік О. П., Старіков В. І., Іващук О. І., Бодяка В. Ю., Кравчук С. Ю., Костюк О. Г., Бондаренко І. М., Завізіон В. Ф., Машталер В. Є., Дмитренко К. О., Колесник І. П., Крижанівська А. І., Дубініна В. Г., Фецич Т. Г., Білинський Б. Т., Савран В. Р., Олійник Ю. Ю., Коровін С. І., Дєдков А. Г., Крячок І. А., Смоланка І. І., Мясоєдов С. Д., Русин А. В., Рішко М. Ф., Баштан В. П., Чорнобай А. В., Шелешко П. В., Муковоз О. Є., Петах Л. Я., Федоров Д. Ю.
Назва : Онкологія : [нац. підруч. для студентів вищ. мед. навч. закл.] . -2-ге вид., перероб. та допов.
Вихідні дані : Київ: Медицина, 2019
Кільк.характеристики :520 с.: мал., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 514-518. - Затв. МОН України. Рек. Нац. асоц. онкологів України (протокол № 6 від 10.05.2018 р.)
ISBN, Ціна 978-617-505-731-5: 485.00 р.
УДК : 616-006 + 616-006(075.8)
MeSH-головна: ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
Анотація: Національний підручник відповідає вимогам нової навчальної програми з онкології. У другому виданні особливу увагу приділено найважливішим та актуальним питанням вітчизняної і світової онкології, сучасним методам ранньої та доклінічної діагностики злоякісних пухлин. Розглянуто патогенез і клінічні прояви пухлин основних локалізацій, методи комбінованої терапії з урахуванням сучасних досягнень, методи реабілітації хворих онкологічного профілю і профілактики раку. Для студентів медичних закладів вищої освіти, лікарів-інтернів, сімейних лікарів, онкологів
Примірники : всього 1: УА(146), НА(3), ЧЗ(1)
Вільні : УА(134), НА(3), ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 611.01/А 43
Назва : Актуальні проблеми функціональної морфології та інтегративної антропології. Прикладні аспекти морфології : матеріали наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф.-морфологів Терентьєва Г. В., Роменського О. Ю, Когана Б. Й., Шапаренка П. П., Жученка С. П., 21-22 верес. 2017 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2017
Кільк.характеристики :263 с
Колективи : "Актуальні проблеми функціональної морфології та інтегративної антропології. Прикладні аспекти морфології", наук.-практ. конф. (2017;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр. в кінці глав. - Рек. до друку 11.09.2017 р. за ріш. Вченої ради ВНМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 80.00 р.
УДК : 611.01 + 611.01(06) + 572(06)
MeSH-головна: АНТРОПОЛОГИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- ANTHROPOLOGY, PHYSICAL
АНАТОМИЯ -- ANATOMY
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY
ЭМБРИОЛОГИЯ -- EMBRYOLOGY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): краєзнавство-вінниччина
Зміст : Пам’яті Вчителя—лауреата премії АН УРСР Ім. О. О. Богомольця, доктора мед. наук, профессора О. Ю. Роменського-видатного морфолога, керівника та людини / Ю. Й. Гумінський, В. О. Коваленко. Жученко Сергій Павлович—вчений, адміністратор, винахідник, педагог / В. І. Півторак, Г. Я. Костюк. Григорій Васильович Тертентєв—вчений, учитель, наставник/ Г. Я. Костюк, В. І. Півторак. Професор Коган Борис Йосипович/ Л. А. Сарафинюк, І. В. Гунас. В пам’ять про вчителя/ О. В. Шипіцина, В. С. Школьніков. Конституціальний підхід до встановлення особливостей формування вторинних деформацій зубощелепної системи/ Е. В. Беляєв, О. С. Прокопенко. Особливості клітинного циклу селезінки у віддалений період після опікової травми шкіри у щурів при застосуванні розчину Kактопротеїну з сорбітолом та розчину Haes - LX 5%/ І. В. Булько. Регенерація повношарових хрящевих дефектів у експерементальної моделі під впливом PRP - стимуляції/ С. В. Вернигородський, В. О. Фіщенко, М. В. Рибінський. Експерементальне дослідження наднирників при хронічному стресі/ І. А. Голубовський, Ю. Г. Шевчук. Експериментальне огбгрунтування нового підходу до лікування поверхневого рака сечового міхура/ В. В. Гончарук. Вплив стресу на морфологічний стан товстої кишки/ А. В. Дусик. Ріст та формування великогомілкової кістки експериментальних тварин в умовах 30-добового обмеження рухливості та коригуючого впливу вуглекисло-радонових вод/ Н. А. Камінська, О. М. Шаповал. Ендо-й екзогенна обумовленість артеріальної та венулярної ланок мікроциркулятлорного русла/ Л. А. Клімас, О. І. Башинська. Морфогенез болю при перебігу пілоноідальної хвороби у дітей/ B. C. Конопліцький, О. О. Ольхомяк. Перфузія протоки підшлункової залози в лікуванні гострого панкреатиту/ Г. Я. Костюк, О. Г. Костюк, М. В. Бурков. Сонографічні морфометричні показники мкатки у дівчат юнацького віку з пубертатними матковими кровотечами/ О. Μ. Кучеренко, Г. В. Чайка, С. В. Прокопенко. Закономірності руху єдиної нирки при збільшенні ії маси/ В. М. Монастирський, В. І. Півторак. Краніотипологічна мінливість лінійних розмірів малих кутніх зубів у практично здорових чоловіків України/ В. О. Орловський. Morfofunctional changes in ovaries of cholesterol fed female rabbits / Р. П. Піскун, А. О. Піскун. Динаміка морфологічних змін міокарду щурів в умовах експериментальної опікової хвороби/ Р. В. Радьога. Порівняльна характеристика слизової оболонки гастроезофагальної зони під час пренатального онтогенезу та при злоякісних переродженнях/ Т. О. Рекун. Фрагментація ядерної ДНК кіркової речовини нирок в умовах хронічного токсичного гепатиту та при медикаментозній корекції/ Н. А. Рикало, Ю. М. Береговенко. Морфологічні зміни підшлункової залози при моделюванні гострогоалкогольного гепатиту у щурів/ Н. А. Рикало, І. В. Романенко. Порівняльні морфологічні зміни у печінці на використання традиційного шовного матеріалу та модифікованого/ Р. В. Скорук. Гістологічна та імуногістохімічна характеристика епендимного шароу четвертого шлуночка у ембріонів та плодів людини/ В. О. Тихолаз, В. С. Школьніков, Ю. Й. Гумінський. Морфометрична характеристика подвійного ядра у плодів людини з вадами розвитку/ В. О. Тихолаз, О. В. Оніськова, О. П. Лопаткіна. Сонографічні показники яєчників у дівчат юнацького віку з аномальними матковими кровотечами/ Г. В. Чайка, О. Μ. Кучеренко, І. Л. Черешнюк. Кореляція якісних та кількісних показників дерматогліфіки з резистентністю емалі зубів до карієсу у соматично здорових чоловіків з різних регіонів України/ М. М. Шинкарук-Диковицька. Особливості амплітудних показників реограми грудної клітки у підлітків у залежності від віку, статі та соматотипу/ І. М. Кириченко, В. І. Кириченко, І. С. Стефаненко. Особливості електрокардіографічних показників у спортсменів/ Ю. В. Кириченко. Соматотипологічні, статеві та вікові особливості часових показників реограми грудної клітки у підлітків Подільського регіону України/ І. С. Стефаненко, І. М. Кириченко, В. І. Кириченко. Особливості змін показників компонентного складу маси тіла юнаків під час навчання вищих навчальних закладах/ В. М. Андрійчук, І. Д. Кухар, О. С. Назарова. Порівняльний аналіз кт-розмірів середньої черепної ямки у практично здорових юнаків і дівчат у віковому та конституціональному аспекті/ Л. В. Бабіч. Статеві розбіжності мезіо-дистальних розмірів зубів у підлітків з ортогнатичним прикусом із різною формою голови та типом обличчя/ А. А. Глушак, Е. В. Беляєв. Показники лінійних комп’ютерно-томографічних розмірів великих кутніх зубів в залежності від краніотипологічних обливостей у практично здорових чоловіків України/ О. О. Коцюра. Особливості антропо-соматотипологічних і реокардіографічних показників у спортсменів різних видів спорту/ О. В. Лежньова, В. В. Качан, Г. В. Лісчишин. Особливості фізичного розвитку школярів середніх класів/ І. В. Лисак, С. О. Кулібаба. Пропорціональність тілобудови в юнацькому віці в залежності від довжини тіла/ С. П. Лисюк. Навчально-обумовлений стрес та особливості зрушень з боку психофізіологічних показників морфофункціонального стану сучасної студентської молоді/ С. Ю. Макаров. 238Зв’язки гемодінамічних показників гомілки з конституціональними параметрами у борців мезоморфів / В. М. Мороз, О. П. Халіцька. Особливості взаємозв’язків між показниками кардіоінтервалографії та антропо-соматотипологічними параметрами у здорових міських юнаків Поділля різних соматотипів/ В. В. Пилипонова. Закономірності вікових і статевих змін показників центральної гемодинаміки у практично здорових міських осіб юнацького віку залежно від соматотипу/ Л. А. Сарафинюк, П. В. Сарафинюк. Дерматогліфічні варіанти за пальцевими ознаками у соматично здорових чоловіків із різних регіонів України/ О. А. Серебреннікова, Л. А. Клімас, В. І. Гунас. Розвиток мозочка плода людини в різні терміни гестації/ В. С. Школьніков, Л. Л. Залевський. Особливості формування переднього і заднього тім’ячок плодів людини під час ембріонального розвитку в нормі та при патології/ В. С. Школьніков, П. О. Стельмащук. Особливості змін м’язового компоненту маси тіла та м’язової сили кисті рук юнаків-студентів та військовослужбовців строкової військової служби/ Н. А. Шпакова, В. А. Логвіненко, І. А. Руцька. Особливості показників центральної гемодинаміки у волейболісток різного амплуа/ Ю. І. Якушева, Л. І. Мичковська, О. І. Романенко.
Анотація: У збірнику представлені матеріали наукових досліджень великого кола проблем в області анатомії, гістології, ембріології, топогорафічної анатомії, експериментальної морфології та біомедичної антрапології. Значна частина матеріалів прсвячена дослідженню морфо-функціональних особливостей організму в цілому, а також окремих органів і тканин під впливом різних ендо- та екзогенних факторів. Для спеціалістів в галузі медицини, біології, а також читачів, які зацікавлені актуальними проблемами морфології і інтегративної антропології
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 617-089/З-14
Автор(и) : Желіба М. Д., Хіміч С. Д., Герич І. Д., Ващук В. В., Вільцанюк О. А., Дейкало І. М., Дронов О. І., Жученко О. П., Кириченко В. І., Костюк О. Г., Кулачек Ф. Г., Міщук І. І., Нагайчук В. І., Ошовський І. Н., Палій В. Г., Петренко Г. Д., Петренко Д. Г., Польовий В. П., Сипливый В. О., Стояновський І. В., Фіщенко В. О., Фундюр В. Д., Фуніков А. В., Царюк Ю. С., Чумак П. Я., Шевня П. С., Шідловський В. О.
Назва : Загальна хірургія : [баз. підруч. для студентів вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації] . -2-ге вид., випр.
Вихідні дані : Київ: Медицина, 2016
Кільк.характеристики :448 с
Примітки : Бібліогр.: с. 448. - Затв. МОН України (лист № 1/11-10318 від 09.11.2010)
ISBN, Ціна 978-617-505-479-6: 220.00 р.
УДК : 617-089 + 617-089(075.8)
MeSH-головна: ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
Анотація: Базовий підручник складається із двох частин. У першій частині висвітлено загальні питання хірургії, зокрема організація хірургічної допомоги, деонтологія і догляд за хворими хірургічного профілю, асептика й антисептика, основи анестезіології та реаніматології, гемостаз, переливання крові, оперативні втручання. У другій частині розглянуто питання хірургічної патології, хірургічної інфекції та окремих хірургічних хвороб. Численні розділи загальної хірургії, зокрема асептика, антисептика, знеболювання, переливання крові, кровотеча, шок, учення про рани, мають велике значення для вивчення не лише хірургії, а й акушерства, гінекології, урології, очних хвороб, захворювань вуха, горла й носа. Окремий розділ підручника присвячено сучасним методам діагностики і хірургічного лікування. Для студентів вищих навчальних закладів — медичних університетів, інститутів й академій
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/І-54
Назва : Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2016
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 70.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Мороз [и др.]. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. І. Афанасюк ; О. І. Афонасюк. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ/ B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини/ О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення/ І. С. Білик. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. В. Блажченко. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів/ А. Є. Богомолов. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів/ А. Є. Богомолов. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС/ С. А. Бондар [и др.]. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ М. Р. Борейко. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу/ О. В. Булавенко [и др.]. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти/ О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу/ Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання/ Д. М. Ваколюк [и др.]. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики/ Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ/ К. М. Вергелес. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі/ К. М. Вергелес. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги/ Л. А. Вознюк. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології/ Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. Запровадження нових навчальних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. Г. Гаджула. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту»/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології/ О. В. Горленко, І. М. Горленко. Роль візуалізації у викладанні стоматології/ І. М. Горленко, О. В. Горленко. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі/ A. M. Гулевич. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця/ О. В. Дзекан. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів/ О. В. Дзекан. Автономія ВНЗ та академічні свободи/ С. В. Дмитренко [и др.]. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні/ Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. Виклатання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)/ Н. В. Заічко [и др.]. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії/ Т. М. Зелінська. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров’я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. В. Ільченко. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології/ Н. М. Ісакова. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету/ М. В. Йолтухівський [и др.]. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту »/ О. Я. Какарькін [и др.]. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту»/ В. В. Кіщук [и др.]. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти/ Ю. О. Кислова [и др.]. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту»/ Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури/ Д. Г. Коньков. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти/ Д. Г. Коньков. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури/ О. В. Корзун. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ М. І. Коспіюк. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції/ А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології/ А. В. Крижановська. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології/ Л. Г. Кулик. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти/ С. В. Ладутько, C. O. Качула, А. В. Мельник ; С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ Н. В. Леонова. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти/ Д. А. Лисенко. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам/ С. А. Лисенко [и др.]. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Підручник як основний засіб навчання/ М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту»/ І. О. Мазайкіна. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ/ І. І. Макодай. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності/ Н. М. Максимович [и др.]. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова/ Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів/ І. А. Марчук. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності/ В. М. Мруг. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів/ І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Нечипорук. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту»/ Р. С. Остренюк. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія/ В. А. Островський. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір/ І. В. Павлик. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології/ Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін)/ І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету/ П. А. Півторак, І. В. Феджага. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів/ О. Б. Піняжко [и др.]. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців/ Р. П. Піскун [и др.]. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики/ Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО/ Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини/ Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту»/ О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ П. Г. Пшук, А. О. Камінська. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці/ П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія»/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Римша. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/ Т. І. Саврун, О. А. Биковська. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі/ Ι. Β. Сергета. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини/ Ι. Β. Сергета. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів/ О. Я. Сливка. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Смірнова. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія»/ І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. Г. Сулім. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти/ А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Тертишна, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук ; О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.]. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту»/ В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі/ С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії/ К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам/ О. О. Фомін. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра/ Н. М. Фещук [и др.]. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. Вербальність у роботі лікаря/ Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти/ Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. Особливості викладання біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як, Д. О. Фільчуков. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика»/ М. О. Шаламай, В. М. Дудник. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю/ Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ B. C. Шунков. Using copyright law/ N. Shust. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. С. Яблонь [и др.]. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії/ О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак.
Анотація: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-006/С 91
Назва : Сучасні підходи в лікуванні онкологічних хворих : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяч. 70-річчю Вінниц. обл. клін. онколог. диспансеру, 21-22 трав. 2015 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2015
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : "Сучасні підходи в лікуванні онкологічних хворих", Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяч. 70-річчю Вінниц. обл. клін. онколог. диспансеру (2015;Вінниця) , Вінниц. обл. клін. онкологічний диспансер, Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 100.00 р.
УДК : 616-006 + 616-006-085 + 616-006(06)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
НОВООБРАЗОВАНИЯ -- NEOPLASMS
ОНКОЛОГИЧЕСКИЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- CANCER CARE FACILITIES
Анотація: У матеріалах конференції представлені статті та тези, присвячені актуальним проблемам онкології. Усі публікації висвітлюють нові наукові розробки вітчизняних учених згідно до сучасних вимог доказової медицини та стандартів лікування онкологічних хворих. За достовірність поданих матеріалів у тезах відповідають автори. Збірник тез доповідей може бути використаний у практичній, науковій та педагогічній роботі лікарями-онкологами, хіміотерапевтами, радіологами, хірургами, гінекологами, отоларингологами, сімейними лікарями та ін., студентами, інтернами
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-006/Д 44
Автор(и) : Болюх Б. А., Петрушенко В. В., Ткач А. А., Дроненко В. Г., Костюк О. Г., Лисенко С. А., Болюх Д. Б., Печевистий О. М., Ковальчук А. П., Одарченко С. П.
Назва : Діагностика та лікування злоякісних новоутворень : метод. вказівки для організації сам. роботи студентів : [навч.-метод. посіб.]
Вихідні дані : Вінниця: Держ. картограф. ф-ка, 2012
Кільк.характеристики :264 с
Примітки : Бібліогр. в кінці тем. - Рек. МОН України (протокол №1/11-471 від 16.01.2012 р.)
ISBN, Ціна 978-617-533-050-0: 60.00 р.
УДК : 616-006 + 616-006-071-085(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: НОВООБРАЗОВАНИЯ -- NEOPLASMS
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
Анотація: Навчально-методичний посібник з набором методичних вказівок призначений для самопідготовки до практичних занять студентів вищих медичних закладів відповідно до вимог Болонської декларації за фахом «Лікувальна справа», «Педіатрія», «Медико-профілактична справа» та «Медична психологія». В посібнику висвітлено 24 теми для вивчення злоякісних пухлин людини найбільш частих локалізацій, розміщено матеріали навчально-методичного характеру, розглянуто клініку, діагностику, лікування та профілактику виникнення новоутворень. До кожної теми включено тестові питання та задачі для контролю знань студентів, а також перелік науково-дослідних та учбових студентських робіт післяаудиторної учбової або наукової роботи.
Примірники : всього : НА(9), ЧЗ(2), КСХ(4)
Вільні : НА(9), ЧЗ(2), КСХ(4)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 617-089/Х 50
Автор(и) : Лисенко Б. П., Шейко В. Д., Хіміч С. Д., Баранник С. І., Барвінський В. М., Бесєдін С. М., Біжко І. П., Бондаренко М. М., Бондарев В. І., Брюшков С. С., Буценко В. М., Василенко Л. І., Ващук В. В., Герич І. Д., Гешелин С. О., Гончар М. Г., Дехтярук І. А., Дуденко В. Г., Дяченко М. О., Желіба М. Д., Жорняк П. В., Ігнатовський Ю. В., Кишеня М. С., Костюк О. Г., Ксенз В. І., Кузнецов А. Я., Кущ О. В., Кущ О. О., Лисенко Р. Б., Лисюк Ю. С., Литвиненко В. Є. , Лупальцов В. І., Лях О. В., Петренко Г. Д., Петрушова Л. Д., Сипливый В. А., Семенов В. П., Стояновський І. В., Тимофєєв В. Д., Тутченко М. І., Федоренко С. Т., Фелештинський Я. П., Хапатько Г. Ю., Хіміч О. С., Челішвілі А. Л., Черенько М. П., Шапринський В. О.
Назва : Хірургія : [підруч. для студентів стомат. ф-тів. вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації]
Вихідні дані : Київ: Медицина, 2010
Кільк.характеристики :712 с
Примітки : Бібліогр.: с. 712. - Рек. МОЗ України. Затв. ЦМК МОЗ України від 18.06.2007 р.)
ISBN, Ціна 978-617-505-003-3: 160.00 р.
УДК : 617-089 + 617-089(075.8)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
Анотація: Підручник підготовлений колективом авторів для студентів стоматологічних факультетів вищих медичних навчальних закладів України згідно з навчальним планом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст кваліфікації Лікар-стоматолог у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації (Наказ МОЗ України № 352 від 25.07.2003 p.), а також відповідно до Наказу МОЗ України № 492 від 12.10.2004 р. "Про внесення змін та доповнень до Рекомендацій щодо розроблення навчальних програм навчальних дисциплін" та освітньо-кваліфікаційної характеристики спеціаліста (Наказ MOH України № 239 від 16.04.2003 p.), тимчасової програми навчальної дисципліни "Хірургічні хвороби, в тому числі хірургія надзвичайних ситуацій" (затвердженої ЦМК з вищої медичної освіти МОЗ України від 18.06.2007 p.).
Примірники : всього 2: УА(116), НА(5), ЧЗ(3)
Вільні : УА(104), НА(5), ЧЗ(3)
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)