Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (36)Вища освіта (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Левицька, О. Р.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи з 1 по 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Г87
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Назва : Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : [навч. посіб. для студентів вищ. фармацевт. навч. закл. і фармацевт. ф-тів вищ. мед. навч. закл. IV рівнів акредитації]
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2004
Кільк.характеристики :464 с.: іл, табл.
Примітки : Бібліогр.: с.449-454. - Рек. ЦМК МОЗ України (протокол № 1 від 10.02.2004 р.)
ISBN, Ціна 966-7890-81-3: 37.00, 45.00, 37.00, 90.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Примірники : всього 24: УА(180), ЧЗ(2)
Вільні : УА(178), ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/М 50
Автор(и) : Кузьмін О. Є., Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р., Мельник О. Г.
Назва : Менеджмент у фармації : [підручник]
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2005
Кільк.характеристики :448 с.: іл
Примітки : Бібліогр.: с.434-441. - Затв. МОН України (лист № 14/18-2-2764 від 22.12.2004 р.)
ISBN, Ціна 966-8609-55-7: 57.00, 49.00, 86.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES
Зміст : СУТНІСТЬ ТА еволюція МЕНЕДЖМЕНТУ ; Еволюція сучасних управлінських теорій ; Поняття, принципи та характеристика етапів розвитку менеджменту ; Менеджери та підприємці ; Рівні управління ; Умови завдань для практичного виконання ; Приклади рішення завдань ; ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ОБ’ЄКТИ УПРАВЛІННЯ ; Сутність та класифікація організацій ; Колективи (групи) працівників в організації ; Фактори впливу на організацію ; Процес управління організацією ; Умови завдань для практичного виконання ; СУБ’ЄКТИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УМОВИ ЇХ ГОСПОДАРЮВАННЯ ; Підприємництво та підприємства у фармації ; Порядок реєстрації та ліцензування підприємницької діяльності фармацевтичних підприємств ; Підприємницький ризик ; Банкрутство та припинення підприємницької діяльності ; Умови завдань для практичного виконання ; ФУНКЦІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ; Загальна характеристика функцій менеджменту ; Планування як загальна функція менеджменту ; Організування як загальна функція менеджменту ; Мотивування як загальна функція менеджменту ; Контроль та регулювання як загальні функції менеджменту ; Умови завдань для практичного виконання ; МЕТОДИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ; Сутність і класифікація методів фармацевтичного менеджменту ; Характеристика економічних методів фармацевтичного менеджменту ; Характеристика технологічних, соціально-психологічних та адміністративних методів фармацевтичного менеджменту ; Стандарти фармацевтичного управління ; Умови завдань для практичного виконання ; СПОЛУЧНІ ПРОЦЕСИ У ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ; Управлінські рішення ; Комунікації та інформація у менеджменті ; Діловодство на фармацевтичних підприємствах ; Умови завдань для практичного виконання ; КЕРІВНИЦТВО ТА ЛІДЕРСТВО У ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ; Сутність та основні засади керівництва та лідерства ; Стилі керівництва ; Конфлікти як об’єкт керівництва ; Стреси як об’єкт керівництва ; Умови завдань для практичного виконання ; УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ ВІДНОСИНАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ; Правове забезпечення трудових відносин ; Робочий час та час відпочинку ; Мотивування праці, гарантії та компенсації для працівників ; Правове регулювання праці, трудової дисципліни та трудових суперечок ; Умови завдань для практичного виконання ; УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ; Фармацевтична освіта в Україні ; Післядипломне навчання ; Підготовка науково-педагогічних кадрів ; Кадровий менеджмент ; Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників ; Паспорти спеціальностей ; МЕТОДИКА ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ 3 МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ ФАРМАЦІЇ ; Методичне забезпечення виробничої практики ; Методичні вказівки до курсової роботи ; Модульні тестові завдання та відповіді до них
Анотація: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент та маркетинг у фармації для студентів напрямку підготовки "Фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти менеджменту, а саме: сутність і еволюція менеджменту та його місце в сучасних управлінських теоріях, роль менеджерів і управлінців, види організацій як об’єктів управління, процес менеджменту, суб’єкти фармацевтичного підприємництва та умови їх господарювання, функції, методи та стандарти фармацевтичного менеджменту, сполучні процеси, керівництво та лідерство в системі функцій менеджменту, трудові відносини за ринкових умов та управління трудовими ресурсами фармацевтичної галузі. Підручник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень. У ньому подано методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту та маркетингу у фармації, а також підсумкового контролю (у вигляді тестових завдань та відповідей до них). Рекомендується студентам фармацевтичних вузів і факультетів, провізорам-інтернам, провізорампідприємцям та провізорам-управлінцям, а також магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти.
Примірники : всього 45: УА(301), НА(2), ЧЗ(2)
Вільні : УА(299), НА(2), ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Г 87
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Назва : Менеджмент і маркетинг у фармації : [підруч. для студентів вищ. мед. (фармацевт.) навч. закл.]
Вихідні дані : Київ: Медицина, 2008
Кільк.характеристики :752 с
Примітки : Бібліогр.: с. 741-744. - Затв. МОН України (лист №1.4/18-Г-21-84 від 10.12.2007)
ISBN, Ціна 978-966-10-0004-8: 140.00, 200.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- FINANCIAL MANAGEMENT
Анотація: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і маркетингу та відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки 7.110201 "Фармація" і 7.110206 "Клінічна фармація". Особливістю архітектоніки підручника є те, що навчальна дисципліна розбита на чотири модулі — "Менеджмент у фармації", "Маркетинг у фармації", "Міжнародний маркетинг у фармації" і "Методичне забезпечення виробничої практики з "Менеджменту та маркетингу у фармації". Процес менеджменту розглядається як послідовність трьох змістових модулів, перший з яких містить три теми, другий — чотири і третій — дві. У свою чергу, фармацевтичний маркетинг теж поділений на три послідовні змістові модулі, перший і другий з яких містять по дві теми, а третій — чотири. Міжнародний маркетинг у фармації представлений у підручнику трьома темами. Четвертий модуль підручника висвітлює методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту і маркетингу у фармації та методику виконання курсової роботи. Для кращого засвоєння матеріалу у кінці кожної навчальної теми подано перелік контрольних питань, умови завдань для практичного виконання і приклади їх вирішення, а також тести для самостійної підготовки. Для перевірки рівня засвоєння знань у кінці кожного змістового модуля наведено питання до підсумкового тестового контролю. Завершують навчальне видання відповіді на тести для самостійної підготовки та підсумкового тестового контролю і глосарій. Для студентів фармацевтичних вузів і факультетів, провізорів-інтернів, провізорів-підприємців і провізорів-управлінців, а також магістрантів, аспірантів і викладачів вищих навчальних фармацевтичних закладів.
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/М 50
Автор(и) : Кузьмін О. Є., Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р., Мельник О. Г.
Назва : Менеджмент у фармації : [підручник] . -Вид. 2-ге, доопрац. і допов.
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2009
Кільк.характеристики :432 с
Примітки : Бібліогр.: с. 421-431
ISBN, Ціна 978-966-382-157-3: 85.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Анотація: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і іідповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент та маркетинг у фармації" для студентів напрямків підготовки 7.110201 "Фармація" і 7.110206 "Клінічна фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти менеджменту, а саме: сутність і еволюція менеджменту та його лісце в сучасних управлінських теоріях, роль менеджерів і управлінців, види організацій як об’єктів управління, іроцсс менеджменту, суб’єкти фармацевтичного підприємництва та умови їх господарювання, функції, методи і тандарти фармацевтичного менеджменту, сполучні процеси, керівництво та лідерство в системі функцій менеджменту, трудові відносини за ринкових умов та управління трудовими ресурсами фармацевтичної галузі. Підручник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень. Завершують навчальне шдання тестові завдання та відповіді до них, глосарій і література. Рекомендується студентам фармацевтичних вузів і факультетів, провізорам-інтернам, провізорам-підприємцям та провізорам-управлінцям, а також магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1(091)(477)/С 76
Автор(и) : Громовик Б. П., Терещук С. І., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р., Горілик А. В.
Назва : Становлення та розвиток кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького (1964-2014 роки) : монографія
Вихідні дані : Львів: Ліга-Прес, 2014
Кільк.характеристики :272 с
Колективи : Львів. НМУ ім. Данила Галицького. каф. орг. та економіки фармації
Примітки : Рек. Вченою радою Львів. НМУ ім. Данила Галицького (протокол №4-ВР від 27 трав. 2014 р.)
ISBN, Ціна 978-966-397-259-2: 95.00 р.
УДК : 615.1(091)(477)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Анотація: У науковому виданні висвітлено історичний шлях та охарактеризовано науково-педагогічний персонал кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького. Подано коротку характеристику дисертацій, виконаних працівниками кафедри або за їх керівництва співробітниками інших організацій (підрозділів), а також основних наукових і науково-методичних праць, опублікованих працівниками кафедри. Наведено монографічні та журнальні матеріали і світлини про діяльність кафедри, а також спогади колег та учнів про завідувачів і колектив кафедри. Для науковців, докторантів, аспірантів, магістрантів, провізорів-інтернів, фахівців практичної фармації та студентів-провізорів
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)