Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (77)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мнушко, З. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи з 1 по 6
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 615.1/М 73
Автор(и) : Мнушко З. М.
Назва : Менеджмент та маркетинг у фармації: підруч. для фарм. вузів і ф-тів/ З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова. Ч. 1: Менеджмент у фармації
Вихідні дані : Харків: Основа, 1998
Кільк.характеристики :255 с.: іл.
ISBN, Ціна 5-7768-0573-2:
УДК : 615.1
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Анотація: У підручнику подано загальні положення з менеджменту та особливості управління і підприємництва в фармацевтичній галузі.
Примірники : всього 1: НА(2), ЧЗ(1), КСХ(6)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(6)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 615.1/М 73
Автор(и) : Мнушко З. М.
Назва : Менеджмент та маркетинг у фармації: підруч. для фармацевт. вузів і ф-тів/ З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова. Ч. 2: Маркетинг у фармації
Вихідні дані : Харків: Основа, 1999
Кільк.характеристики :288 с.: іл.
ISBN, Ціна 5-7768-0646-1:
УДК : 615.1
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
УЧРЕЖДЕНИЕ, ГРУППЫ МЕНЕДЖМЕНТА -- INSTITUTIONAL MANAGEMENT TEAMS
Анотація: У підручнику надані теоретичні положення маркетингу, розкрита сутність його основних елементів: товару, товаропросування, ціни, стимулювання попиту та збуту продукції, паблік рилейшинз. Описані суть, специфіка та види стратегій міжнародного маркетингу
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(7)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(7)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.4/В 42
Назва : Визначення ефективності електронних комунікацій оптових фармацевтичних підприємств : метод. рек.
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :20 с
Ціна : 2.60 р.
УДК : 615.4
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/М 54
Назва : Методики оцінки рівня конкурентоспроможності лікарських препаратів : метод. рек.
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :26 с
Примітки : Бібліогр.: с.25
Ціна : 3.50 р.
УДК : 615.1
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/С 28
Назва : Сегментація фармацевтичного ринку методом типологічних угрупувань : метод. рек.
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :22 с
Примітки : Бібліогр.: с.22
Ціна : 2.95 р.
УДК : 615.1
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.06/М 54
Назва : Методичні рекомендації з оцінювання ризиків внаслідок виникнення побічної дії лікарських засобів
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Нац. фармацевт. ун-т
Примітки : Бібліогр.: с.18-20
Ціна : 2.80 р.
УДК : 615.06 + 615.065(072)
MeSH-головна: ЛЕКАРСТВЕННЫХ СРЕДСТВ ОЦЕНКА -- DRUG EVALUATION
ЛЕКАРСТВ ПОБОЧНОГО ДЕЙСТВИЯ СИСТЕМЫ УЧЕТА -- ADVERSE DRUG REACTION REPORTING SYSTEMS
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)