Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (153)Краєзнавство (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мороз, Л. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.36-002/В 41
Автор(и) : Мороз Л. В., Попович О. О., Шкондіна О. Ф., Андросова О. С., Давидюк І. А., Яцик І. В., Романчук К. Ю., Турський О. Ф.
Назва : Вивчення взаємозв’язку вірусних, метаболічних та генетичних факторів з особливостями перебігу хронічних вірусних гепатитів В та С : звіт про наук.-дослід. роботу
Вихідні дані : Вінниця, 2013
Кільк.характеристики :251 с.: іл., табл., фот.
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр.: с. 222-251
Ціна : 20.00 р.
УДК : 616.36-002
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ГЕПАТИТ B ХРОНИЧЕСКИЙ -- HEPATITIS B, CHRONIC
ГЕПАТИТ C ХРОНИЧЕСКИЙ -- HEPATITIS C, CHRONIC
ГЕПАТИТ ВИРУСНЫЙ ЧЕЛОВЕКА -- HEPATITIS, VIRAL, HUMAN
ОТЧЕТ О НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ РАБОТЕ -- RESEARCH REPORT
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.4/М 80
Автор(и) : Мороз Л. В., Коробко А. П., Палій Д. В.
Назва : Тести для самостійної підготовки та контролю знань студентів з епідеміології : навч. посіб.
Вихідні дані : Вінниця, 2017
Кільк.характеристики :80 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 18.00 р.
УДК : 614.4 + 614.4(079.1)
MeSH-головна: ЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- EPIDEMIOLOGY
Анотація: До посібника внесені тестові контрольні завдання, адаптовані до нової програми з епідеміології для студентів 5-го курсу. Посібником можна користуватись як за допомогою комп’ютерних програм, так і безмашинним способом
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Ф 24
Автор(и) : Очередько О. М., Процек О. Г., Мороз Л. В., Комарницька Н. Т., Андрієвський І. Ю., Клименюк В. П., Крекотень О. М., Баліцька О. П., Карпова О. П.
Назва : Фармакоекономіка : підруч. для студентів вищ. навч. закл. ІІІ-ІV рівнів акредитації
Вихідні дані : Житомир: Полісся, 2009
Кільк.характеристики :188 с.: табл., рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Допущено МОЗ України
ISBN, Ціна 978-966-655-385-3: 75.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-головна: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Зміст : Основні концепції економіки, економіки охорони здоров’я, фармакоекономіки/ О. М. Очередько, О. М. Крекотень, О. П. Карпова. Методологічні аспекти мікроекономіки/ О. М. Очередько, О. Г. Процек, Л. В. Мороз. Особливості економіки охорони здоров’я/ О. Г. Процек [та ін.]. Особливості фармацевтичного ринку/ О. М. Очередько, О. П. Баліцька, О. П. Карпова. Основи фармакоекономічного аналізу/ О. Г. Процек, Л. В. Мороз, В. П. Клименюк. Стандартний підхід/ О. М. Очередько, Н. Т. Комарницька, І. Ю. Андрієвський. Фармакоекономічні моделі/ О. М. Очередько, О. П. Баліцька, О. М. Крекотень. Отримання даних для фармакоекономічного аналізу/ Л. В. Мороз, О. М. Очередько, О. Г. Процек.
Анотація: У підручнику викладено термінологію, методи фармакоекономіки та її сучасні концепції, обсяги та методика подачі матеріалу підручника обумовлені світовими зразками викладання предмету „фармакоекономіка” у вищих навчальних закладах Англії та США. За основу взяті монографії, підбірки статей провідних міжнародних журналів з фармакоекономіки та економіки охорони здоров’я, підручники та лекційні курси з фармакоекономіки, епідеміології, економіки охорони здоров’я, економетрії, курсів ”витрати-ефективність“ та ’’витрати-утиліти”. Особливо велика увага приділена прикладним аспектам дисципліни, які інтегровані в діяльність сучасного лікаря, фармацевта та провізора, зокрема методи вивчення фармацевтичного ринку та ринку медичних послуг, розуміння наукових розробок щодо оцінки фармакоекономічної ефективності препаратів та медичних втручань. Висвітлено сучасну методологію фармакоекономічного аналізу, проблеми фармакоекономічних досліджень. Проаналізовані програми і результати відомих історичних та сучасних фармакоекономічних спостережень. Підручник написаний відповідно до програми з дисципліни, затвердженої Міністерством охорони здоров’я України, він призначений для студентів вищих навчальних закладів III-VI рівнів акредитації, спеціальностей “клінічна фармація”, “фармація”
Примірники : всього : НА(3), УА(61), ЧЗ(2)
Вільні : НА(3), УА(61), ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.9/І-74
Автор(и) : Голубовська О. А., Андрейчин М. А., Шкурба А. В., Бодня К. І., Васильева Н. А., Герасун Б. А., Дикий Б. М., Дубинська Г. М., Зайцев І. А., Зінчук О. М., Коваль Г. М., Козько В. М., Копча В. С., Матейко Г. Б., Мороз Л. В., Москалюк В. Д., Пришляк О. Я., Рябоконь О. В., Рябоконь Ю. Ю., Терьошин В. О., Чабан Т. В., Шостакович-Корецька Л. Р., Юрко К. В., Безродна О. В., Боднар В. А., Ільїна В. В., Івахів О. Л., Ізюмська О. М., Ільїна Н. І., Коваль Т. І., Кондрин О. Є., Куляс С. М., Котелевська С. М., Малиш Н. Г., Попович О. Ю., Пясецький Б. М., Чемич М. Д.
Назва : Інфекційні хвороби : підруч. для студентів віщ. мед. навч. закл. . -2-ге вид., перероб. і допов.
Вихідні дані : Київ: Медицина, 2018
Кільк.характеристики :688 с.: кольор. вкл.
Примітки : Бібліогр.: с. 677-679. - Предм. покажч.: с. 682-686. - Затв. МОЗ України (лист № 1/11-8095 від 28.05.2012). Затв. МОН України (лист № 23-01-8/130 від 15.06.2012)
ISBN, Ціна 978-617-505-675-2: 610.00 р.
УДК : 616.9 + 616.9(075.8)
MeSH-головна: ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Анотація: У підручнику викладено сучасні уявлення про найпоширеніші інфекційні й паразитарні хвороби. Особливу увагу приділено захворюванням, які трапляються на території України, хворобам, що становлять значну світову небезпеку та підлягають регуляції Міжнародними медико-санітарними правилами 2005 року, інфекційним і паразитарним хворобам, які можуть бути завезені на територію нашої країни й становлять проблему медицини подорожей і тропічної медицини. Висвітлено загальні питання інфектології, принципи класифікації інфекційних хвороб, діагностики, лікування і профілактики, у тому числі імунопрофілактики. Для підготовки підручника використано сучасні матеріали і рекомендації ВООЗ, зарубіжні публікації провідних фахівців. Класифікацію інфекційних і паразитарних хвороб викладено на основі Міжнародної класифікації хвороб 10-го перегляду. Методи діагностики, лікування і профілактики наведено в повній відповідності із чинними міжнародними рекомендаціями і консенсусами. Наданий матеріал повністю адаптований до змістових модулів затверджених типових програм з навчальної дисципліни «Iнфекційні хвороби» для переддипломної підготовки фахівців за спеціальностями «Лікувальна справа», «Педіатрія», «Медико-профілактична справа», «Стоматологія», «Медична психологія». Усі розділи підручника містять основні положення, питання й тести для самопідготовки відповідно до засад сучасного навчального напряму — Болонського процесу. У книзі надано кольорові ілюстрації найпоширеніших інфекційних хвороб. Більшість анатомічних термінів викладені згідно з Міжнародною анатомічною номенклатурою, затвердженою IV з’їздом анатомів, гістологів, ембріологів і топографоанатомів України. Для студентів вищих навчальних медичних (фармацевтичних) закладів, лікарів-інтернів і курсантів факультетів післядипломної освіти, а також сімейних лікарів, фахівців медицини невідкладних станів, лікарів-інфекціоністів.
Примірники : всього 4: УА(193), НА(3), ЧЗ(1)
Вільні : УА(170), НА(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.9/Д 44
Назва : Діагностика і терапія інфекційних хвороб на різних рівнях надання медичної допомоги : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. інфекціоністів і пленуму ГО "Всеукраїнська асоціація інфекціоністів" (29-30 верес. 2016 р.)
Вихідні дані : Тернопіль: Укрмедкнига, 2016
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : "Діагностика і терапія інфекційних хвороб на різних рівнях надання медичної допомоги", Всеукр. наук.- практ. конф (2016;Вінниця) , Всеукраїнська Асоціація інфекціоністів, Терноп. ДМУ ім. І. Я. Горбачевського
Ціна : 90.00 р.
УДК : 616.9 + 616.9-07-08(06)
MeSH-головна: ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Зміст : Вітамін Д в якості прогностичного маркера стійкої вірусологічної відповіді на противірусну терапі. хронічного гепатиту С/ Л. В. Мороз [та ін.]. Мікоплазмова респіраторна інфекція: особливості перебігу у дітей/ О. С. Онофрійчук.
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.2-07/С 91
Автор(и) : Мостовий Ю. М., Константинович Т. В., Мороз Л. В., Демчук А. В., Слепченко Н. С., Вільцанюк О. О., Попович О. О., Довгань А. О., Чічірельо-Константинович К. Д., Дмітрієв К. Д., Побережець В. Л.
Назва : Сучасні інструментальні методи дослідження в діагностиці захворювань органів дихання : навч. посіб. для студентів вищ. мед. навч. закл. ІІІ-IV рівнів акредитації, лікарів-інтернів, терапевтів, пульмонологів, сімейних лікарів
Вихідні дані : Львів: Марченко Т. В., 2022
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Рек. Вченою радою Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 7 від 28 квітня 2022 р.)
ISBN, Ціна 978-617-7937-64-6: 150.00 р.
УДК : 616.2-07 + 616.2-07(076)
MeSH-головна: ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ РЕСПИРАТОРНЫЕ -- DIAGNOSTIC TECHNIQUES, RESPIRATORY SYSTEM
ДЫХАТЕЛЬНЫХ ПУТЕЙ БОЛЕЗНИ -- RESPIRATORY TRACT DISEASES
Анотація: Навчальний посібник містить інформацію про сучасні інструментальні методи обстеження пацієнтів із патологією органів дихання, висвітлює їх роль у діагностиці основних респіраторних захворювань. Клінічні приклади, ситуаційні задачі та тести дозволяють глибоко засвоїти матеріал та сприяють формуванню навичок самостійного аналізу результатів інструментальних досліджень. Рекомендується студентам вищих медичних навчальних закладів України III—IV рівнів акредитації, лікарям-інтернам, лікарям загальної практики та сімейної медицини, пульмонологам
Примірники : всього : НА(5), ЧЗ(1)
Вільні : НА(4), ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.4/М 80
Автор(и) : Мороз Л. В., Палій Д. В.
Назва : Тести для самостійної підготовки та контролю знань студентів з епідеміології : навч. посіб.
Вихідні дані : Вінниця: Корзун Д. Ю., 2019
Кільк.характеристики :79 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Затв. на засіданні ЦМКР ВНМУ (протокол №7 від 12 груд. 2018 р.)
Ціна : 28.00 р.
УДК : 614.4 + 614.4(079.1)
MeSH-головна: ЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- EPIDEMIOLOGY
Анотація: До посібника внесені тестові контрольні завдання, адаптовані до нової програми з епідеміології для студентів 5-го курсу. Посібником можна користуватись як за допомогою комп'ютерних програм, так і безмашинним способом
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.9/І-74
Автор(и) : Голубовська О. А., Андрейчин М. А., Шкурба А. В., Бодня К. І., Васильєва Н. А., Герасун Б. А., Дикий Б. М., Дубинська Г. М., Зайцев І. А., Зінчук Г. М., Коваль Г. М., Козько В. М., Копча В. С., Матейко Г. Б., Мороз Л. В., Москалюк В. Д., Пришляк О. Я., Рябоконь О.В., Рябоконь Ю. Ю., Терьошин В. О., Чабан Т. В., Чемич М. Д., Шостакович-Корецька Л. Р., Юрко К. В., Безродна О. В., Боднар В. А., Ільїна В. В., Івахів О. Л., Ізюмська О. М., Ільїна Н. І., Коваль Т. І., Кондрин О. Є., Куляс С. М., Котелевська Т. М., Малиш Н. Г., Попович О. О., Пясецький Б. М.
Назва : Інфекційні хвороби : підручник . -3-тє вид.
Вихідні дані : Київ: Медицина, 2020
Кільк.характеристики :688 с.: іл.
Примітки : Бібліогр.: с. 677-681. - Предм. покажч.: с. 682-686. - Затв. МОЗ України (лист № 23-01-8/130 від 15.06.2012 р.) Затв. МОН України (лист № 1/11-8095 від 28.05.2012 р.)
ISBN, Ціна 978-617-505-814-5: 250.00, 670.00, р.
УДК : 616.9 + 616.9(075.8)
MeSH-головна: ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Анотація: У підручнику викладено сучасні уявлення про найпоширеніші інфекційні й паразитарні хвороби. Особливу увагу приділено захворюванням, які поширені на території України, хворобам, шо становлять значну світову небезпеку і підлягають регуляції Міжнародними медико-санітарними правилами, інфекційним та паразитарним хворобам, які можуть бути завезені на територію нашої країни й становлять проблему медицини подорожей і тропічної медицини. У виданні осучаснено загальні питання інфектології, принципи класифікації інфекційних хвороб, діагностики, лікування та профілактики, у тому числі імунопрофілактики. Зокрема використано сучасні матеріали й рекомендації ВООЗ, зарубіжні публікації провідних фахівців. Класифікацію інфекційних і паразитарних хвороб викладено на основі Міжнародної класифікації хвороб 10-го перегляду. Методи діагностики, лікування та профілактики наведено в повній відповідності із чинними міжнародними рекомендаціями й консенсусами. Наданий матеріал повністю адаптований до змістових модулів затверджених типових програм з навчальної дисципліни “Інфекційні хвороби” для переддипломної підготовки фахівців за спеціальностями “Лікувальна справа”, “Педіатрія”, “Медико-профілактична справа”, “Стоматологія”, “Медична психологія”. Усі розділи підручника містять основні положення, питання й тести для самопідготовки відповідно до засад сучасного навчального напряму — кредитно- трансферної системи організації навчального процесу. У книзі подано кольорові ілюстрації найпоширеніших інфекційних хвороб. Більшість анатомічних термінів викладено згідно з Міжнародною анатомічною номенклатурою, затвердженою IV з’їздом анатомів, гістологів, ембріологів і топографоанатомів України. Для студентів медичних (фармацевтичних) закладів вишої освіти, лікарів-інтернів і курсантів факультетів післядипломної освіти, а також сімейних лікарів, фахівців медицини невідкладних станів, лікарів-інфекціоністів
Примірники : всього : НА(5), ЧЗ(1), УА(46)
Вільні : НА(5), ЧЗ(1), УА(32)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.9/А 43
Автор(и) :
Назва : Актуальні проблеми епідеміології інфекційних, паразитарних і неінфекційних захворювань : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяч. 60-річчю створення каф. епідеміології Львів. НМУ ім. Данила Галицького, 12-13 трав. 2016 р.
Вихідні дані : Львів, 2016
Кільк.характеристики :258 с
Колективи : "Актуальні проблеми епідеміології інфекційних, паразитарних і неінфекційних захворювань", наук.-практ. конф. (2016;Львів) , Нац. акад. мед. наук України, Львів. НМУ ім. Данила Галицького, Ін-т епідеміології та інфекц. хвороб ім. Л. В. Громашевського
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 95.00 р.
УДК : 616.9 + 616.9(06) + 616.9-036.22 + 616.1/.4-036.22
MeSH-головна: ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES
ПАРАЗИТАРНЫЕ БОЛЕЗНИ -- PARASITIC DISEASES
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- PATHOLOGIC PROCESSES
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Зміст : Особливості перебігу хронічного гепатиту В у дітей на тлі онкогематологічної патології/ Л. В. Мороз, Сінгх Шайлендра.
Анотація: До збірника ввійшли теоретичні та практичні результати наукових досліджень та роботи з практичної охорони здоров’я. У матеріалах збірника представлено сучасний стан інфекційної та паразитарної захворюваності, висвітлено широке коло питань з актуальних проблем епідеміології інфекційних, паразитарних та неінфекційних захворювань, профілактики їх, у тому числі вакцинопрофілактики та діагностики. Розглянуто питання інфекцій, що пов’язані з наданням медичної допомоги, біологічної безпеки в медицині та інших галузях, а також аспекти професійної підготовки лікарів. Матеріали подаються мовою оригіналу. Редакційна колегія зберігає авторський текст без істотних змін, звертаючись до коректування в окремих випадках. Відповідальність за вірогідність фактів, цитат, прізвищ, імен та інших даних несуть автори. Для широкого кола наукових та практичних працівників медицини та інших суміжних галузей
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища : тези доп. навч-метод. конф., 12 лют. 2020 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2020
Кільк.характеристики :265 с
Колективи : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища", навч.-метод. конф. (2020;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 105.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Актуальні проблеми якісної медичної освіти в умовах глобального конкурентного середовища у ВНМУ ім.М.І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.]. Необхідність впровадження сучасних технологій в навчання студентів медиків на кафедрах клінічного/ М. Р. Анфілова, С. А. Бондар. Якісна освіта студентів-медиків: реалії та перспективи розвитку/ О. І. Афанасюк, В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Мотивація студентів до успішного навчання у вищих навчальних закладах / О. П. Баліцька, Ю. М. Григорук, М. А. Артемчук. Гуманітарний аспекту реформуванні системи підготовки медичних фахівців/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Порівняльний аналіз викладання навчальних дисциплін медико-психологічного та психіатричного спрямування студентам, які навчаються за спеціальністю «Медицина» у медичних університетах України та Польщі/ О. О. Белов, Η. Г. Пшук. Підготовка та безперервний професійний розвиток фахівця у ортопедичній стоматології/ Л. Г. Беляєва, Е. В. Беляєв. Впровадження у навчальний процес навчального посібника «The Basic Technologies of Dentures Producing» для англомовних студентів другого курсу стоматологічного факультету/ Е. В. Беляєв, С. О. Росоловська. До питання формування міжкультурної компетенції засобами української мови як іноземної / Я. С. Білик, М. І. Лісовий, А. М. Гулевич. Роль практичних навичок у вивченні дисципліни «Організація та економіка фармації» у системі реформування вищої фармацевтичної освіти/ О. Д. Благун [та ін.]. Застосування основоположних принципів педагогіки прагматизму в сучасних умовах вищої школи/ В. С. Бобело. Деякі аспекти організації надання дерматовенерологічної допомоги в сучасних умовах/ С. А. Бондар [та ін.]. Напрямки покращення підготовки студентів на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуева, І. В. Пролигіна. Особливості підготовки студентів-медиків молодших курсів з дисципліни «догляд за дітьми»/ Л. М. Булат, О. В. Лисунець. Наукова робота студентів з англомовною формою навчання на кафедрі загальної хірургії: деякий досвід та перспективи подальшої роботи/ М. І. Бурковський, О. В. Кателян, С. Д. Хіміч. Адаптація іноземних студентів/ Т. В. Вакар. Українська мова як іноземна для студентів-медиків/ Г. Л. Василенко, Т. Д. Полиця. Мова професійного спілкування/ Г. Л. Василенко, Л. Л. Дмитрук, Н. М. Смолко. Поширеність шкідливих звичок серед студентів медичного закладу, шляхи подолання/ В. С. Василик [та ін.]. Методика викладання військової терапії студентам 5-го курсу медичного факультету / М. М. Величкович, О. В. Темна, Л. О. Перебетюк. Закони логіки в мисленні лікаря/ К. М. Вергелес, Т. М. Вергелес. Біоекологічна криза сучасності: проблеми та перспективи/ Т. М. Вергелес. Інтеграція практично орієнтованого об’єктивного структурованого клінічного іспиту у процес викладання предмету пропедевтики внутрішньої медицини серед студентів нерезидентів Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. О. Вільцанюк, Ю. М. Мостовой, О. В. Ткаченко. Проблемні питання якісної підготовки докторів філософії в умовах реформування вищої освіти/ О. В. Власенко [та ін.]. Якісна підготовка лікаря - актуальна проблема в умовах реформування медичної галузі/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук, О. В. Кривов’яз. Реформування курсу латинської мовита медичної термінології/ О. С. Войцехівська, М. Т. Денека. Актуальні проблеми професійної підготовки хірургів-інтернів/ О. О. Воровський. Розвиток критичного мислення студентів, як шлях боротьби з когнітивними упередженнями/ А. С. Воронкіна, О. Ю. Топок. Аспекти викладання дисципліни «Медична інформатика» з урахуванням умов глобального конкурентного середовища/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Використання проблемного методу навчання при викладанні дисципліни «Патоморфологія»/ А. А. Гаврилюк, Р. Г. Жарлінська, Г. В. Даценко. Роль лексичної культури в комунікації лікаря з пацієнтом/ О. Ф. Гайдаєнко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Актуальні проблеми якісної підготовки фахівців на кафедрі шкірних хвороб/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Модернізація методики проведення товарознавчого аналізу фармацевтичних та медичних товарів/ Т. А. Германюк, В. П. Бобрук, Т. І. Івко. Поширення соціальних страхів серед студентів ВНМУ ім. М.І.Пирогова та їх корекція під час навчання на кафедрі психіатрії, психотерапії та наркології з курсом післядипломної освіти/ М. С. Гнатишин [та ін.]. Роль фізкультури і спорту в підвищенні якості підготовки медичних фахівців/ С. Є. Головчанська-Пушкар [та ін.]. Організація навчально-тренажерного класу - один з шляхів якісної підготовки медичних фахівців/ М. Л. Гомон [та ін.]. Роль кваліфікованих фахівців під час навчання курсантів в навчально- тренажерному центрі/ М. Л. Гомон [та ін.]. Лекція-бесіда, як сучасна форма викладання лекційного матеріалу/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Досвід викладання предмету «Технологія лікарських косметичних засобів» іноземним студентам/ Н. А. Гордзієвська [та ін.]. Важливість перекладу у навчанні іноземної мови/ А. С. Горпинюк [та ін.]. Кредитно-трансферна система та роль самостійної роботи у процесі підготовки студентів вВНЗ України/ К. Ю. Гріжимальська, Т. М. Жмудь, С. Ю. Яремин. Формування професійних навичок у майбутніх провізорів з бухгалтерського обліку/ Ю. М. Григорук, О. П. Каліцька, Л. М. Бондар. Значення аудитивної компетентності у системі навчання української мови як іноземної/ А. М. Гулевич. Використання трансдисциплінарного підходу при підготовці магістрів фармації/ О. О. Давиденко, О. В. Білик. Професійна підготовка майбутніх лікарів в умовах глобалізації сучасного суспільства / М. Т. Денека, І. О. Дубова. Якість медичної освіти в Україні/ Н. В. Дідик. Конкурентоспроможні підходи до вищої медичної освіти в Україні/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Методи удосконалення професійного мовлення студентів нефілологічного напряму освіти / Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Особливості та практика формування україномовної комунікативної компетентності/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Основні проблеми адаптації англомовних іноземних студентів/ І. О. Дубова, М. Т. Денека. Глобалізація та інтернаціоналізація вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова, А. Л. Кондратюк. Особливості розвитку інтернаціоналізації вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова, С. І. Тихолаз. Проблема готовності до професійної діяльності у процесі майбутньої успішної самореалізації студентів вищих закладів освіти України/ Л. В. Дудікова, Н. В. Логутіна. Імплементація міжнародних стандартів симуляційного навчання в педіатрії/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Сучасний формат підготовки випускників медичних закладів до об’єктивного структурованого іспиту (ОСКІ 2) з педіатрії/ В. М. Дудник [та ін.]. Підготовка лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в умовах сучасного конкурентного/ В. М. Дудник, І. В. Морозова, М. О. Шаламай. Актуальні проблеми якісної підготовки майбутніх лікарів з медичної генетики в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, О. В. Куцак. Досвід впровадження нових екзаменаційних технологій при атестації студентів 6 курсу з педіатрії (об’єктивний структурований клінічний іспит)/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Форми та методи самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни «Гігієна та екологія»/ О. В. Дякова [та ін.]. Проблема якості викладання юридичних дисциплін у закладах вищої медичної освіти/ Р. Г. Жарлінська, О. Ф. Адамчук, О. О. Верлан-Кульшенко. Формування інтересу до іноземної мови у студентів вищих медичних навчальних закладів/ Т. М. Жмудь, К. Ю. Гріжимальська, С. Ю. Яремин. Аспекти сучасної біохімії як інструмент якісної підготовки конкурентоспроможних медичних фахівців/ Н. В. Заічко [та ін.]. Довузівська освіта - одна із проблем підготовки медичних кадрів в умовах конкурентного середовища / Т. М. Зелінська. Особливості викладання внутрішньої медицини в умовах глобального конкурентного середовища/ В. П. Іванов [та ін.]. Шляхи підвищення якості медичної освіти/ Т. М. Ільченко, О. В. Ільченко. Запровадження IFOM-тестів як один з нових підходів до покращення якості підготовки студентів на кафедрі нормальної фізіології в умовах конкурентного середовища / М. В. Йолтухівський [та ін.]. Фактори, що впливають на якісну підготовку медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ М. В. Йолтухівський [та ін.]. Принцип гуманності як частина професійної етики лікаря/ М. В. Йолтухівський, Д. М. Калач. Методичні поради щодо використання інтенсивного методу навчання під час оволодіння іншомовню комунікацією/ М. В. Йолтухівський, Н. В. Калашнік, Н. П. Бірук. Досвід навчально-виховної підготовки студентів-іноземців у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ Н. В. Калашнік. (Інститут професійно-технічної освіти НАПН України) Міжпредметні зв’язки як предмет методичного дослідження/ Н. В. Калашнік, А. А. Каленський. Тематичний контроль якості засвоєння знань студентами-медиками/ Н. В. Калашнік. Застосування сучасних методик викладання дисципліни на кафедрі хірургічного профілю/ О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський. Викладання клінічної імунології та алергології в сучасних умовах/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Нові виклики процесу підготовки студентів-медиків у розрізі реформування вторинної ланки системи охорони здоров’я України/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, В. О. Мовчанюк. Шляхи підвищення конкурентоспроможності медичних працівників з питань надання негайної допомоги при стенозах гортані/ В. В. Кіщук [та ін.]. Фактори, які впливають на проведення симуляційно-орієнтованого навчання/ В. В. Кливак, О. Л. Льовкіна. Соціальні мережі як можлива складова освітнього процесу/ В. М. Коваль [та ін.]. Методика контролю рівня засвоєння навчального матеріалу (експрес опитування)/ В. В. Ковальчук, В. О. Орловський. Впровадження фізичної та реабілітаційної медицини в Україні: реалії, перешкоди, перспективи / П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, О. В. Марчук. Сучасні можливості інформаційного забезпечення лікаря в глобальному середовищі інформальної освіти/ С. П. Колісник [та ін.]. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців та шляхи їх вирішення / С. А. Колодій, Ю. В. Кордон, І. М. Коваленко. Формування клінічного мислення на різних етапах та рівнях засвоєння знань під час вивчення біологічної хімії студентами медичного факультету/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нова освітня парадигма і компетентності для професійної підготовки майбутніх фахівців/ О. М. Комар. Актуальні питання перебудови післядипломної освіти лікарів-організаторів охорони здоров’я в умовах запровадження БПР/ Н. Т. Комарницька, Б. З. Гулобов. Психологічні собливості впровадження інноваційних підходів у педагогічному спілкуванні в системі сучасної вищої медичної освіти/ А. І. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, О. О. Комісарчук. Використання психометричних тестів як засіб діагностики соматопсихічного синдрому у викладанні предмету пропедевтики внутрішньої медицини/ Т. В. Константинович [та ін.]. Впровадження силлабусу як можливість реалізації індивідуальної освітньої траєкторії/ Д. Г. Коньков. Застосування наочного методу при вивченні фармацевтичної ботаніки студентами ВНМУ/ Л. В. Кременська, С. Д. Криклива, О. А. Бобровська. Курс за вибором «Теоретичні основи технології лікарських форм» як складова комплексної підготовки фахівців спеціальності «Фармація, промислова фармація»/ О. В. Кривов’яз [та ін.]. Предмет фтизіатрія в контакті реформування у галузі охорони громадського здоров’я/ Л. Г. Кулик. Нові підходи до організації післядипломного навчання по фтизіатрії/ В. О. Кучер, О. П. Незгода. Інтелектуально-гносеологічний потенціал сучасної концепції історії України/ В. П. Лациба. Медична освіта в Україні: проблеми підготовки лікарів в вищих навчальних закладах/ О. П. Литвинюк. Роль біологічної хімії та клінічної біохімії у формуванні фармацевта - фахівця високого рівня / Г. З. Личик, С. В. Ладутько, К. М. Тубулкан. Труднощі відбору лексики на початковому етапі навчання іноземних студентів/ М. І. Лісовий, Я. С. Білик, А. М. Гулевич. Впровадження основ 3D моделювання та клінічне застосування в навчальний процес/ О. О. Ліхіцький [та ін.]. Проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах конкурентного середовища / Т. В. Лобастова [та ін.]. Problem of readiness for professional activity in the process of future successful self-realization with students of higher education establishments of Ukraine / N. V. Logutina, N. V. Mazur, Z. S. Vychovanets. Шляхи удосконалення викладання іноземної мови як обов’язкового предмета навчальної програми майбутніх медиків/ Л. Ф. Лозинська, О. А. Ціхоцька. Вплив комунікативної компетентності та стресостійкості на конкурентоспроможність майбутніх сімейних лікарів в сучасних умовах конкуренції/ О. О. Мазченко, Ю. М. Остраус. Якісна підготовка медичних фахівців в умовах конкурентного середовища та проблеми визначення рівня навчального стресу/ С. Ю. Макаров, О. А. Серебреннікова, І. В. Сергета. Проблема нераціонального використання інтернет-ресурсу студентами-медиками/ Я. Ю. Марункевич. Роль імітаційних методів у викладанні дисципліни «Основи економічних теорій» для майбутніх магістрів медицини/ І. А. Марчук, Н. А. Багнюк. Відкрите інформаційно-освітнє середовище як складова цілісного освітнього простору ВНЗ/ Я. А. Медражевська, О. В. Кулешов, Л. О. Фік. Впровадження новітніх технологій в освітній процес студентів ВНМУ/ Д. О. Меркулова, П. С. Фоміна, О. О. Фомін. Емержентні технології в системі підготовки сучасного конкурентоспроможного магістра фармації/ Γ. Τ. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Ратова. Реформування післядипломної медичної освіти - важлива складова медичної реформи в Україні в умовах глобального конкурентного середовища/ Л. В. Мороз, Д. В. Палій. Об’єктивний структурований клінічний іспит з пропедевтики внутрішньої медицини / Ю. М. Мостовой, Г. І. Томашкевич. Перший досвід проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/ Ю. М. Мостовой, Г. І. Томашкевич. Роль медичної мікробіології у вивченні сучасних методів лабораторної діагностики захворювань мікробної етіології/ В. М. Мруг. Задачі викладача як лідера в супроводі динаміки групової взаємодії протягом навчального процесу/ О. Ф. Мруг. Лекція, як основний метод освітнього процесу/ О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян, М. А. Горай. Особливості проходження виробничої практики з медичної хімії студентами спеціальності «Клінічна фармація»/ Н. С. Недорезанюк, Ф. Є. Дьякова, Л. В. Острецова. Застосування методу проблемних ситуацій як форми навчання при вивченні дисципліни «Медична хімія»/ В. М. Нечипорук. Системний міждисциплінарний метод навчання у медичному ВУЗІ/ С. В. Нечипорук, О. А. Коробко, Η. П. Масік. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища / І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Використання методики домашнього лабораторного експерименту під час викладання предмету «Медична хімія» з метою підвищення конкурентоздатності спеціалістів медичної галузі / В. А. Островський. Роль лекції в процесі реалізації програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста: недоліки та переваги/ А. О. Очеретнюк [та ін.]. Підготовка сімейних лікарів з ендокринології в умовах реформування/ А. В. Паламарчук [та ін.]. Нова система безперервного професійного розвитку лікарів як передумова забезпечення якості підготовки медичних фахівців/ І. Г. Палій, С. В. Заїка. Безперервний професійний розвиток лікарів: нові можливості в умовах глобального конкурентного середовища/ І. Г. Палій, І. В. Чернова, А. Г. Янковецька. Значення виробничої практики студентів університету, в умовах конкурентного середовища/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, В. М. Швець. Можливості соціальної медицини в інноваційному освітньому просторі/ В. Л. Пилипчук. Розвиток критичного мислення студентів на заняттях «Української мови (за професійним спрямуванням)» у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Л. М. Писаренко. Навчально-методичні особливості якісної підготовки майбутніх лікарів з медичної паразитології/ Р. П. Піскун [та ін.]. Викладання фтизіатрії в сучасних умовах/ О. В. Пликанчук. Використання сучасних хмарних технологій анкетування під час оцінювання практичних навиків студентів із пропедевтики внутрішньої медицини/ В. Л. Побережець [та ін.]. Особливості навчання внутрішньої медицини у іноземних студентів/ O. Л. Побережець. Актуальні впровадження якісної підготовки молодих спеціалістів на кафедрі дитячої хірургії у відповідності конкурентних комунікацій медичної допомоги / В. В. Погорілий [та ін.]. Огляд деяких проблем професійної підготовки медиків в термінах конкурентоспроможності/ С. Г. Пойда [та ін.]. Шляхи подолання проблем підготовки студентів медичних закладів, в умовах реформування медичної освіти в Україні/ М. І. Покидько [та ін.]. Реалізація комунікативного підходу на заняттях з української мови як іноземної/ Т. Д. Полиця. Деякі особливості викладання травматології щелепно-лицевої ділянки на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ С. С. Поліщук [та ін.]. Місце кредитно-трансферної системи при викладанні хірургічної стоматології у медичних вищих навчальних закладах/ С. С. Поліщук [та ін.]. Викладання хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії студентам медичних закладів вищої освіти стоматологічного факультету/ С. С. Поліщук [та ін.]. Сучасні вимоги до якісної освіти у медичному університеті/ Л. О. Процюк [та ін.]. Формування конкурентоспроможних кадрів в умовах глобалізації освітнього процесу/ Р. В. Радьога [та ін.]. Тренінг з серцево-легеневої реанімації - як складова безперервної освіти лікарів/ Л. В. Распутіна [та ін.]. Досвід проведення тренінгів з оволодінням практичними навиками, як приклад безперервної освіти лікаря/ Л. В. Распутіна [та ін.]. Ефективне використання інтерактивних завдань у навчальному процесі/ В. Р. Ратова, Γ. Τ. Михайлюк,Гайдаєнко О. Ф. . Компетентністний підхід як основа якісної підготовки кадрів для системи громадського здоров’я в контексті європейської інтеграції/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша, С. В. Ладутько. Питання рухової активності як одна з нагальних проблем профілактичної направленості діяльності майбутнього лікаря/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина, Л. І. Мичковська. Інновації як інструмент реформування системи кадрового забезпечення охорони здоров’я України/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова, О. С. Клочко. Особливості викладання дисципліни фізичного виховання у ВНМУ в сучасних умовах/ О. І. Романенко, Л. А. Сарафинюк, О. В. Мельник. Проблеми вивчення української мови як іноземної/ В. М. Романюк. Роль симуляційних центрів у підготовці фахівців медичного профілю на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Значення англійської мови в діяльності медичних університетів на основі моделі «Університет 3.0»/ О. А. Ромашкіна. Інноваційні методи навчання у післядипломній освіті лікарів/ О. С. Рубіна. Інтеграція навчання студентів 5 курсу в єдиний симуляційний простір/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король. Формування міжпредметної компетенції в процесі викладання фармацевтичної ботаніки та фармакології у студентів 1-3 курсів фармацевтичного факультету/ С. В. Сергєєв, О. А. Бобровська, Т. І. Баланчук. Сучасний мінімальний посібник «Тестові завдання і ситуаційні задачі з охорони праці в медичній галузі» та особливості його використання/ І. В. Сергета [та ін.]. Особливості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія з гігієною дитячого та підліткового віку» у структурі навчальних предметів профілактичної медицини/ І. В. Сергета [та ін.]. Вплив позааудиторної роботи зі студентами на базовий рівень знань електрокардіографії/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Питання підготовки конкурентоспроможних медичних фахівців під час вивчення дисциплін хімічного циклу/ О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. Лікар майбутнього - в умовах конкурентного часу сучасності/ С. О. Сокур, М. В. Власенко. Місце студентського наукового гуртка в підготовці сучасних лікарів/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Перший досвід з прийому модулів за системою ОСК1 / Л. П. Солейко. Етапність та специфіка фахової передатестаційної підготовки лікарів-дитячих хірургів-власний погляд/ Д. С. Солейко [та ін.]. Індивідуальне використання лікарем фахових електронних інформаційних джерел у власній безперервній професійній освіті/ Д. С. Солейко [та ін.]. Застосування алгоритму Калгарі-Кембридж у додипломній підготовці студентів-медиків/ Л. В. Стукан, Η. Г. Пшук, А. О. Камінська. Глобалізація медичної освіти як передумова підвищення якості підготовки кваліфікованих медичних кадрів/ О. Г. Сулім. Принципи та підходи тренінгової роботи у навчанні медичних фахівців/ О. А. Таран [та ін.]. Організація пошукової та дослідницької діяльності студентів: досвід, проблеми, перспективи/ О. К. Тарасюк, В. І. Тарасюк. Підготовка випускників фармацевтичного факультету з менеджменту і маркетингу у фармації до конкурентноспроможного виходу на ринок праці в системі охорони здоров’я/ М. Б. Тарасюк [та ін.]. Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти та надання медичних послуг / Ю. В. Тарчинець, О. І. Тарчинець. Застосування інтерактивних методів навчання на кафедрі гістологіїї/ О. І. Тереховська [та ін.]. Інноваційні методи в медицині в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Тертишна [та ін.]. Порівняльний аналіз складання підсумкових занять з анатомії людини студентами з англійською мовою навчання/ В. А. Тихолаз, І. А. Руцька, Ю. Ю. Кондор. Підвищення якості мовної підготовки іноземних студентів-медиків у закладах вищої освіти України/ Л. Т. Тищенко. Формування україномовної комунікативної компетенції студентів-іноземців/ Л. Т. Тищенко. Роль соціальної медицини, громадського здоров’я в підготовці кадрів в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Ткаченко [та ін.]. Інтернатура по - новому/ Η. І. Токарчук. Академічна доброчесність в умовах сучасної науки та освіти/ Ю. Ю. Трофіменко, З. М. Прокопчук, Н. С. Фоміна. Актуальні проблеми якісного засвоєння навчальної дисципліни «Охорона праці в галузі» студентами-іноземцями/ Н. М. Фещук, Л. І. Краснова, Н. Ю. Лукіна. Методи національно-патріотичного виховання студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ Л. В. Фоміна, В. С. Школьніков, О. О. Фомін. Самопізнання як необхідний компонент розвитку вищого закладу освіти/ Л. В. Фоміна, І. М. Паюк, А. А. Глушак. Проблеми відносин між лікарями та пацієнтами – невміння спілкуватися/ О. О. Фомін, Д. О. Меркулова, Ю. В. Мазур. Особливості професійного самовизначення майбутніх лікарів-психологів в медичних закладах вищої освіти/ С. С. Хлєстова, Т. І. Шевчук. Досвід проведення OSCE у іноземних студентів ВНМУ ім. М. І. Пирогова з англійською мовою навчання/ В. М. Хоменко [та ін.]. Підвищення якості підготовки медичних фахівців шляхом використання симуляційного навчання на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. В. Цимбалюк [та ін.]. Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти/ Г. В. Чайка, А. П. Дністрянська, Л. В. Яремчук. Особливості викладання біологічної хімії англомовним студентам II курсу медичного факультету / М. М. Червʼяк, В. С. Шунков. Особливості підготовки студентів медичних вузів в умовах існуючого конкурентного середовища/ О. Л. Черепаха, А. П. Король, Н. Г. Гаджула. Актуальні проблеми, які виникають під час навчання англомовних студентів 3 курсу, та шляхи їх вирішення/ Л. П. Черепахіна. Особливості навчання іноземних студентів у медичному вузі/ Л. П. Черепахіна, О. О. Курець, І. В. Чигір. Сучасний науково-технічний прогрес і професійна підготовка лікарів/ С. В. Черкасов. Бінарні заняття в сучасних умовах підготовки фармацевтичних фахівців/ Н. М. Черкасова, Н. В. Глушко. Включення методів профілактики синдрому емоційного вигорання під час навчання в інтернатурі зі спеціальності психіатрія/ С. В. Черначук, М. С. Гнатишин, О. А. Серебреннікова. Роботизована хірургія - «золотий стандарт» у світі виконання операцій/ В. О. Шапринський [та ін.]. Розвиток сімейної медицини в Україні (історичний контекст)/ Ю. Г. Шевчук [та ін.]. Підходи організації педагогічного процесу для формування компетентнісних навичок у студента/ М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.]. Вивчення якості викладання у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ В. І. Шмалій [та ін.]. Підготовка та адаптація медичних фахівців у сучасному середовищі/ Н. А. Шпакова [та ін.]. Медичне моделювання як перехідний етап підготовки від теорії до практики/ Н. В. Щепіна [та ін.]. Використання електронного журналу успішності студентів як один зі способів оптимізації навчально-виховного процесу/ Р. Ф. Юрій, Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль. Мотиваційний фактор як основа якісної підготовки медичних фахівців/ П. О. Юрченко, С. О. Качула. Навчання ефективній комунікації як один з принципів якісної підготовки медичних фахівців/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова. Медичні університети в умовах конкуренції/ Т. І. Ющенко, В. А. Ващук, А. Є. Косарева. Роль сучасних освітніх технологій в підготовці лікарів-неонатологів/ О. С. Яблонь [та ін.]. Оптимізація навчального процесу для студентів медичного університету в сучасних умовах/ О. О. Яковлева, О. Ю. Крикус, Т. К. Вітрук. Якісна підготовка медичних фахівців: комплексний підхід до різних видів популяризації навчального закладу/ С. Ю. Яремин [та ін.]. Сучасний підхід до підготовки студентів у ВНЗ, з соціальної медицини та організації охорони здоров’я в умовах глобального конкурентного середовища/ І. В. Яремина [та ін.]. Мотивація студента як одна з складових якісної підготовки медичних фахівців в умовах конкурентного середовища/ Л. В. Яремчук, Г. В. Чайка. Система підготовки студентів-випускників до ліцензійного іспиту «Крок-2» на кафедрі загальної гігієни та екології в світі Європейських стандартів вищої медичної освіти/ О. В. Яцина, М. А. Редчіц, Л. М. Ваколюк.
Анотація: Конкуренція в освітньому середовищі потребує комплексного підходу, як з боку студента, так з боку освітнього закладу, для кращого та глибшого розуміння та єдності конкурентного середовища і конкурентних відносин, які знаходяться у постійному взаємозв’язку. Розвиток медичної науки і практики в умовах глобального конкурентного середовища зумовлюють вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(2)
Вільні : НА(2), ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)