Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (89)Вища освіта (4)Краєзнавство (7)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Палій, Г. К.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616:579.61/М 42
Автор(и) : Широбоков В. П., Климнюк С. І., Понятовський В. А., Бобир В. В., Виноград Н. О., Войцеховський В. Г., Галкін О. Ю., Данилейченко В. В., Дзюблик І. В., Димент Г. С., Євтушенко Г. С., Задорожна В. І., Коваль Г. М., Ковальчук В. П., Корнійчук О. П., Кременчуцький Г. М., Курченко А. І., Лобань Г. А., Мінухін В. В., Палій Г. К., Руденко А. В., Саламатін Р. В., Філімонова Н. І., Янковський Д. С.
Назва : Медична мікробіологія, вірусологія та імунологія : підруч. для студентів вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації . -3-тє вид., оновл. і допов.
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2021
Кільк.характеристики :920 с.: іл.
Примітки : Бібліогр.: с. 901-902. - Предм. покажч.: с.903-913 . - Імен. покажч.: с. 914-915 . - Покажч. латин. назв мікроорганізмів та гельмінтів: с. 916-919 . - Рек. МОЗ України (протокол №5 від 28.12.2010 р. засід. наук.-метод. коміс. з медицини МОН України) Рек. Вченою радою Нац. мед. ун-ту ім. О. О. Богомольця (протокол № 6 від 26.11.2020 р.)
ISBN, Ціна 978-966-382-874-9: 990.00 р.
УДК : 616:579.61 + 61:578.7(075.8) + 616:612.017(075.8)
MeSH-головна: МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
Анотація: Підручник складено у відповідності з офіційно затвердженими програмами викладання мікробіології, вірусології та імунології на усіх факультетах вищих медичних навчальних закладів. Послідовно розглянуті питання загальної мікробіології (основні методи дослідження мікроорганізмів, морфологія, структура і класифікація бактерій, їх фізіологія, вплив фізичних, хімічних та біологічних факторів на мікроорганізми, генетика мікробів та біотехнологія, протимікробні препарати та поняття про інфекцію) та спеціальної мікробіології (відомості про морфологію, фізіологію, патогенні властивості збудників багатьох інфекційних захворювань, сучасні методи їх діагностики, специфічної профілактики і терапії). Також підручник містить розділи з вірусології, протозоологоії, мікології та гельмінтології, в яких розглядаються основні біологічні властивості відповідних збудників та захворювання, які вони викликають. Значна частина підручника присвячена розгляду питань імунології (неспецифічна резистентність організму, вчення про антигени, імунна система організму, імунна відповідь, реакції імунітету, алергія та інші види імунних реакцій, імунодіагностика та імунокорекція, імунопрофілактика та імунотерапія). Містить розділи з клінічної та санітарної мікробіології, розглядаються питання екології мікроорганізмів, нормальної мікрофлори тіла людини та впливу мікроорганізмів на плід. Окремі розділи присвячені мікрофлорі ротової порожнини та мікробіологічним дослідженням у фармації. Підручник призначено для студентів медичних ВНЗ і університетів, відповідних кафедр ВНЗ підвищення кваліфікації лікарів, інтернів та мікробіологів усіх спеціальностей
Примірники : всього : НА(8), УА(289), ЧЗ(3)
Вільні : НА(3), УА(35), ЧЗ(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір : тези доповідей навч-метод. конф., 7 лют. 2019 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2019
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : "Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір", навч.-метод. конф. (2019;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 120.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Національний досвід впровадження європейських стандартів вищої медичної освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І.Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.]. Новий формат державного кваліфікаційного іспиту випускників медичних ВУЗів України/ О. І. Афанасюк, В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Вплив вищої медичної освіти на показники людського розвитку/ Н. С. Алексеенко [та ін.]. Особливості організації навчально-виховного процесу для індійських студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ В. М. Андрійчук [та ін.]. Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності навчання теоретичних дисциплін у вищих навчальних закладах/ О. П. Каліцька, Ю. М. Григорук, М. А. Артемчук. Філософська складова трансформації вищої медичної освіти України/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Сучасний алгоритм доступу до професії стоматолога-ортопеда/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Використання симуляційних технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів/ О. А. Биковська [та ін.]. Психологія мотивації та готовності студентів до професійної діяльності в інноваційному середовищі/ Я. С. Білик. Мовне портфоліо як ефективний механізм реалізації особистісно орієнованого навчання студентів-нефілологів у ВНЗ/ Я. С. Білик. Оптимізація знань та вмінь провізорів-спеціалістів з окремих питань електронного здоров’я/ О. Б. Блавацька. Інтегральний підхід у викладанні розділу «Систематика рослин» з дисципліни фармацевтична ботаніка для студентів фармацевтичного факультету/ О. А. Бобровська [та ін.]. Застосування елементів дистанційної освіти (ДО) при підготовці провізорів-інтернів з фармакології/ В. П. Бобрук, С. В. Сергеев. Міждисциплінарний підхвд у лікуванні дерматовенерологічних пацієнтів/ С. А. Бондар [та ін.]. Методологія викладання дисципліни клінічна імунологія та алергологія студентам медичного факультету/ О. Б. Бондарчук, Л. М. Кириченко. Особливості прийому державних випускних іспитів з акушерства та гінекології (ОСКІ) із залученням інноваційних симуляційних технологій/ О. В. Булавенко [та ін.]. Інноваційні технології навчання у підготовці майбутніх лікарів/ Л. М. Булат, О. В. Лисунець, Н. В. Дідик. Особливості підготовки медичних кадрів в Україні, нові напрямки та потреби/ Л. М. Булат, Л. О. Фік, Я. А. Медражевська. Проблемно-орієнтовне навчання студентів як новий підхід для покращення освіти і зменшення ризиків на ринку праці/ B. C. Василик. Впровадження вивчення нових галузевих стан, вищій фармацевтичній освіті/ В. А. Ващук, О. В. Білик. Філософія психосоматики та медицина: точки дотику/ К. М. Вергелес. Генезис філософії та медицини: від появи до сьогодення / К. М. Вергелес. Сучасні підходи до оптимізації навчання практичних лікарів ендокринології/ М. В. Власенко, B. C. Вернигородський, А. В. Паламарчук. Вдосконалення лідерського потенціалу університету шляхом участі у проектній діяльності/ О. В. Власенко [та ін.]. До питання про дисципліну в мультикультурному освітньому просторі/ О. С. Войцехівська. Використання гейміфікації в підготовці студентів до ліцензійних іспитів/ А. С. Воронкіна. Актуальність впровадження в сучасну медичну освіту інноваційних технологій/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Особливості викладання специфічної термінології іноземним англомовним студентам/ A. О. Гаврилюк [та ін.]. Формування термінологічної грамотності та компетентності у майбутніх спеціалістів/ О. Ф. Гайдаєнко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Сучасні особливості додипломного викладання дерматовенерології/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Особливості викладання дисципліни «Промислова технологія лікарських засобів» іноземним студентам фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк [та ін.]. Питання оптимізації підготовки майбутніх лікарів - стоматологів щодо надання стоматологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій/ А. А. Глушак, Е. В. Беляев, Η. Ф. Бабійчук. Покаращення навчального процесу з застосуванням симуляційних технологій/ Н. А. Годлевська. Особливості викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії англомовним студентам / І. А. Голубовський. Удосконалення методів оцінки знань студентів-стоматологів/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Підготовка фармацевтичних фахівців з використанням технології «CLICERS»/ Ю. М. Григорук, О. П. Баліцька. Підготовка провізорів-інтернів до «Крок-3. Фармація»/ Я. О. Гриньків. Значення української мови як державної в системі вищої медичної освіти/ А. М. Гулевич. Вивчення здатності до критичного мислення серед студентів фармацевтичного факультету Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ В. В. Гуцол [та ін.]. Проблема інтерлінгвальної професійної комунікації у сфері сучасної лінгвістичної термінологічної прагматики/ М. Т. Денека. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти/ А. В. Дерезюк. Досвід інформативного наповнення вебсторінки кафедри мікробіології/ Д. М. Дівінскі [та ін.]. Формування фахових компетентностей як основа підготовки конкурентоспроможного фахівця фармації/ Н. О. Діденко, А. О. Очеретнюк. Загальнодержавне значення медичної освіти - авторитет українського лікаря/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Мультидисциплінарний підхід до навчання дитячих лікарів хірургічного проіфлю в інтернатурі/ Д. В. Дмитрієв [та ін.]. Допомога першокурсникам у процесі адаптації до навчання в університеті як одна з умов підвищення якості освіти/ Л. І. Дмитрук, І. В. Дмитрук. Інноваційна спрямованість діяльності викладача вищої школи/ Л. І. Дмитрук, Н. М. Смолко. Особливості підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності у США в аспекті формування професійно-етичної компетентності/ Л. В. Дудікова. Критерії та показники оцінювання знань абітурієнтів з іноземної мови, які вступають на навчання з англійською мовою викладання до ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова. Передача досвіду молодим фахівцям - запорука якісного навчально-виховного процесу в університеті/ Л. В. Дудікова, С. І. Тихолаз. Роль педіатрії в сучасному контексті реформування галузі охорони здоров’я/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Педіатричні аспекти проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) для студентів 6 курсу (ОСКІ)/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Актуальні проблеми викладання медичної генетики/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Розроблення освітньо-професійної програми зі спеціальності 228 Педіатрія/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Можливості рішення проблем орфанних захворювань/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук, М. О. Шаламай. Досвід підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в сучасних умовах/ В. М. Дудник [та ін.]. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів: національний досвід та світовий вимір/ В. М. Дудник [та ін.]. Теоретичні основи формування професійної ідентичності майбутнього лікаря/ А. В. Дусик, Г. В. Троян. Гігієнічні аспекти професійного становлення та ефективної практичної діяльності лікаря жарких та тропічних країн/ О. В. Дякова, М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Актуальні проблеми навчання лікарів-інтернів хірургічного спрямування в сучасних умовах України/ А. А. Жмур [та ін.]. Перспективи розвитку університетських клінік в Україні/ Н. В. Заічко [та ін.]. Напрями удосконалення інформаційного забезпечення провізорів у системі післядипломної освіти/ О. М. Заліська, Н. М. Максимович, О. З. Барчук. Використання ситуаційних задач як навчально-методичного матеріалу та форми контролю при вивченні медичної хімії студентами спеціальності «Клінічна фармація» Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Зарічанська, Н. С. Недорезанюк. Актуальна проблема медичної освіти - якість знань/ Т. М. Зелінська. Особливості навчання сучасних поколінь, які здобувають вищу медичну освіту/ В. П. Іванов, О. І. Афанасюк, М. О. Колесник. Особливості клінічної підготовки лікарів-інтернів загальної практики з стоматології/ М. О. Іванова, Ю. О. Молчанов. Досвід викладання клінічної мікробіології лікарям-інтернам дерматовенерологам/ С. А. Іванова, А. В. Крижановська, М. С. Третьяков. Особливості викладання елективного курсу «Підготовка фармацевтичного представника» у студентів фармацевтичного факультету/ Т. І. Івко, Т. А. Германюк, В. П. Бобрук. Зворотній зв’язок - необхідна передумова існування та розвитку ВНЗ/ О. В. Ільченко. Більше уваги науці/ О. В. Ільченко. Підготовка іноземних громадян, що навчаються в інтернаціональних групах на кафедрі нормальної фізіології у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова/ М. В. Йолтухівський, Л. В. Костюк, С. В. Коновалов. Значущість вивчення філософії в медичних університетах/ Д. М. Калач. Зміни світоглядних орієнтацій особистості сучасного лікаря/ Д. М. Калач. Роль дистанційних форм навчання у безперервному професійному розвитку лікарів/ О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський. Мультимодальний підхід як один із сучасних феноменів у підготовці фахівця європейського рівня/ О. Є. Каніковський, В. В. Мосьондз, А. В. Осадчий. Вивчення питань імунопрофілактики лікарями-інтернами різних спеціальностей/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Роль та значення евристичного методу навчання в процесі підготовки студентів вищих медичних закладів/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Л. В. Килимнюк. Сучасний аспекти медичної підготовки в медичних європейських університетах/ Ю. О. Кислова [та ін.]. Шляхи євроінтеграцїї на прикладі модифікації комплексних текстових і ілюстраційних тестів з оториноларингологи англійською і українською мовою/ В. В. Кіщук [та ін.]. Інформативність інтегративних ілюстраційних тестів для підвищення когнітивного рівня знань і його оцінювання з оториноларингологи/ В. В. Кіщук [та ін.]. Перспективи розвитку смарт-навчання в інноваційних технологіях викладання фармацевтичних дисциплін/ С. О. Климишина. Оцінка рівня знань студентів за допомогою on-line тестування з використанням смартфонів/ В. П. Ковальчук [та ін.]. Модернізація способів закріплення і перевірки навчального матеріалу на кафедрі мікробіології при підготовці лікарів в період реорганізації медичної галузі/ С. А. Колодій [та ін.]. Методичні підходи до вивчення теми «Регуляція та патологія вуглеводного обміну» студентами спеціальності «Медична психологія»/ О. М. Колошко. Глобалізація й директивне навчання у вищій школі/ О. М. Комар. Використання SWOT-аналізу для розробки стратегії розвитку медичного закладу/ Н. Т. Комарницька [та ін.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: реалізація методичних інновацій у вищій школі/ А. І. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, О. А. Серебреннікова. Нові підходи та шляхи удосконалення викладання дитячої хірургії для інтернів з спеціальності «Загальна практика-сімейна медицина» та «Педіатрія»/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Роль клінічного мислення в підготовці лікаря/ О. А. Коробко, Л. І. Маринич, С. В. Нечипорук. Соціально-психологічна адаптація студентів-іноземців інклюзивних груп в порівнянні з вітчизняними студентами/ О. В. Кривов’яз, І. К. Щерба, Ю. О. Томашевська. Особливості викладання дисципліни іноземним англомовним студентам на кафедрі мікробіології/ А. В. Крижановська, І. М. Вовк, О. В. Римша. Впровадження курсу за вибором «Біоактивність неорганічних сполук» на кафедрі фармацевтичної хімії Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ О. С. Куколевська, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. Актуальні проблеми викладання фтизіатрії студентам IV курсу в умовах реорганізації медичної допомоги/ Л. Г. Кулик. Актуальні питання підготовки інтернів ЗПСМ по протитуберкульозній роботі/ В. О. Кучер, О. П. Незгода. Можливості та перспективи застосування кейс-методу в хірургічній стоматології/ А. О. Кушта, С. М. Шувалов, С. С. Поліщук. Мультидисциплінарна взаємодія навчання на клінічних кафедрах у студентів 4-5 курсів лікувального факультету/ Д. А. Лисенко [та ін.]. Особливості викладання біологічної хімії іноземним студентам фармацевтичного факультету/ Г. З. Личик, Д. О. Фільчуков, К. М. Тубулкан. Формування у студентів рефлексивного ставлення до комунікативного аспекту майбутньої професійної діяльності/ М. І. Лісовий. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір/ Т. В. Лобастова, Г. В. Чайка, О. А. Таран. Особливості навчання іноземних студентів на кафедрі анатомії людини ВМНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. А. Логвіненко [та ін.]. Перинатальні наслідки при критичному стані плоду/ О. Л. Льовкіна, К. Г. Татарчук. Досвід формування клінічного мислення у студентів на кафедрі нервових хвороб ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ С. Л. Малик, Л. М. Желіба. Чинники, що впливають на процес розуміння студентами письмових текстів іноземною мовою/ А. С. Марлова, О. П. Горпинюк, А. Л. Яценко. Роль викладача у вищій медичній школі: основні компетентності та синдром емоційного вигорання/ Я. Ю. Марункевич. Хімічний експеримент – специфічний метод навчання у медичному виші/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Щодо реалізації принципів економічної підготовки магістрів медицини/ І. А. Марчук. Компетентнісний підхід в підготовці студента-медика старших курсів: особистий досвід з погляду модернізації системи медичної освіти/ Н. П. Масік. Виховний потенціал методу проектів у вищій школі/ Я. А. Медражевська, С. Л. Малик, Л. А. Фик. Модернізація вищої медичної освіти України/ Д. О. Меркулова, С. В. Бобрук, Л. В. Фоміна. Проблема системності підвищення якості сучасної медичної освіти/ Γ. Τ. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Ратова. Практична підготовка студентів - одна з умов сучасної вищої медичної освіти/ Т. І. Михальчук [та ін.]. Практична робота студентів при проведенні занять з внутрішньої медицини - важливий етап на шляху до оптимізації навчального процесу/ Г. О. Мовчан [та ін.]. Опанування технікою встановлення синдромального діагнозу. Модель практичного заняття з пропедевтики внутрішньої медицини/ Ю. М. Мостовой, Г. І. Томашкевич, Н. О. Пентюк. Вдосконалення методики викладання предмету пропедевтики внутрішньої медицини у студентів 3 курсу англійської форми навчання згідно існуючої стратегії розвитку медичної освіти в Україні/ Ю. М. Мостовой, О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Сучасні підходи у вивченні медичної вірусології/ В. М. Мруг. Особливості навчального процесу в ході вивчення дисципліни «Психіатрія, наркологія»/ О. Ф. Мруг. Проблеми підготовки спеціалістів в умовах реформування медичної освіти/ О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян, М. А. Горай. Сучасні підходи організації навчального процесу в клініці дитячих інфекційних хвороб/ І. І. Незгода, О. М. Науменко. Застосування науково-дослідної форми навчання при вивченні дисциплін «Біоорганічна хімія та біологічна хімія»/ В. М. Нечипорук, Н. В. Заічко, А. В. Мельник. Мотиваційні фактори вибору медичної професії іноземними студентами/ В. С. Олійник [та ін.]. Роль викладача та вплив євроінтеграційних процесів і глобалізації на формування професійної грамотності студентів-медиків/ М. Д. Онофрійчук-Гусятинська. Особливості вивчення фтизіатрії на сучасному етапі студентами 6-курсу медичного факультету та шляхи її оптимізації/ І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Оцінка клініко-економічної ефективності програми профілактики спазму акомодації/ О. М. Очередько, М. О. Старинець, А. А. Ахмедова. Застосування нових методів контролю знань у підготовці лікаря загальної практики/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко, В. С. Вернигородський. Підвищення рівня викладання у закладах медичної освіти, як предиктор покращення якості надання допомоги населенню України/ І. Г. Палій, С. В. Заїка, І. В. Чернова. Оптимізація контролю якості засвоєння знань з мікробіології на етапі підсумкового контролю/ Г. К. Палій [та ін.]. Інноваційні технології у викладанні патологічної анатомії у закладах вищої медичної освіти/ К. А. Педоренко. Віртуальні тренажери для підготовки лікаря-ендоскопіста/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Особливості механічних моделей та тренажерів для підготовки лікаря-ендоскопіста/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Соціальна медицина та організація охорони здоров’я в інноваційних процесах вищої медичної освіти/ В. Л. Пилипчук, І. В. Олійник, О. В. Задорожнюк. Проблема гармонізації духовності і наукового прогресу при викладанні медичної біології/ Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа. Студентські наукові гуртки, як фактор професійного зростання майбутніх спеціалістів/ О. М. Пічкур [та ін.]. Актуальні проблеми викладання фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Актуальні питання організації принципів підготовки лікарів - інтернів дитячих хірургів в умовах вимог сучасної вищої медичної освіти/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. О. Ольхомяк. Проблема покращення ефективності навчання студентів медичних ВНЗ в сучасних реаліях/ С. Г. Пойда, Н. В. Козак. Реформування освітньої медичної системи: сучасні виклики та шляхи їх вирішення/ М. І. Покидько, О. О. Ліхіцький, М. Г. Богачук. Викладання травматології щелепно-лицевої ділянки на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ С. С. Поліщук [та ін.]. Інноваційні процеси в освіті в умовах глобалізації/ Л. М. Пономарьова, А. М. Гулевич. Вплив ціннісно-мотиваційних орієнтацій на суб’єктивне переживання щастя студентами-медиками/ І. С. Потоцька [та ін.]. Актуальні проблеми викладання гігієни дітей та підлітків в сучасних умовах/ Л. О. Процюк. Якість навчання студентів - одне з провідних завдань викладача вищої школи/ Т. Л. Процюк [та ін.]. Застосування алгоритму Калгарі-Кембридж у додипломній підготовці студентів-медиків/ Η. Г. Пшук, Л. В. Стукан, А. О. Камінська. Професійна комунікація в практичній діяльності лікаря/ Η. Г. Пшук, О. О. Белов, Г. О. Ільницький. Взаємовідносини викладача і студента-медика в процесі модернізації вищої освіти України/ В. Р. Ратова, Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко. Контроль якості освіти як складова навчального процесу/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша, С. В. Ладутько. Актуальний досвід формування практичних навичок у студентів випускного курсу медичних факультетів/ Н. В. Рациборинська-Полякова, Б. А. Гунько. Інформація в інтернеті як джерело інформації у процесі навчання/ І. Ю. Рев’яцький. Напрямки розробки тестових завдань для проведення ЛІ «Крок-1»/ Н. А. Рикало, О. В. Андрощук. Науково-дослідна робота як складова процесу навчання у сучасному вищому медичному навчальному закладі/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Вища медична освіта в умовах реформування системи охорони здоров’я в Україні/ В. О. Романова, В. О. Новоселецький, І. В. Орлова. Проблема виправлення помилок студентів при навчанні в закладі вищої медичної освіти/ О. А. Ромашкіна. З досвіду застосування проектної методики під час навчання іноземних студентів на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів неонатологів. Забезпечення якості та ефективності/ О. С. Рубіна, О. С. Яблонь, P. O. Гомон. Впровадження в навчальний процес завдань об’єктивного структурованого клінічного іспиту з педіатрії/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король, К. В. Хромих. Використання психологічних засобів відновлення в сучасних умовах спортивної діяльності волейболісток/ Л. А. Сарафинюк, Ю. І. Якушева, О. І. Романенко. Особливості викладання навчальної дисципліни «Гігієна у фармації та екологія» в сучасних умовах/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Навчальна дисципліна «Охорона праці у галузі» та її місце у структурі сучасної медичної освіти/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Особливості викладання хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії для студентів-стоматологів 3 курсу/ В. Я. Скиба [та ін.]. Правила підготовки, проведення та алгоритм аналізу спірографії/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Удосконалення процесу вивчення хімії – запорука підготовки творчих лікарів/ О. Я. Сливка. Комп’ютерні технології у вивченні хімії в медичному вузі – важлива умова ефективності навчального процесу/ О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. Науково-освітній проект «Гурток з предмету»/ С. О. Сокур. Актуальність використання електронних програм-платформ тестування у педагогічній практиці вищих навчальних закладів/ Д. С. Солейко, О. М. Горбатюк, Н. П. Солейко. Семінарське заняття в інтернатурі як складова практичного орієнтованого навчання/ Н. Г. Старинець, Г. С. Московко, Г. О. Старинець. Оптимізація навчального процесу шляхом удосконалення проведення підсумкового заняття у студентів ІІІ курсу з пропедевтики внутрішньої медицини/ А. Г. Степанюк. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі біохімії/ О. Г. Сулім. Зміст, кількість та якість інформації у національній медичній освіті потребують кардинальних змін та рішучих дій від усіх та кожного/ О. І. Тарчинець, Ю. В. Тарчинець. Майстерність педагогічного спілкування, як інструмент впливу на навчальну активність студентів та їх психологічну свободу/ Т. О. Тепла [та ін.]. Значення медичної біохімії у підготовці конкурентоспроможного лікаря/ О. В. Тертишна [та ін.]. Методологічні принципи і інноваційні методи викладання дисципліни анатомія людини/ В. О. Тихолаз [та ін.]. Порівняння показників якості знань та успішності студентів 1-го курсу Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова 2017-2018 н.р. та 2018-2019 н.р. з предмету анатомії людини/ В. О. Тихолаз [та ін.]. Формування навичок і вмінь мовленнєвої поведінки іноземних студентів у ситуаціях професійного спілкування/ Л. Т. Тищенко. Методи активного навчання як засіб розвитку пізнавальної діяльності студентів/ О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Дидактичні підходи у процесі вивчення навчальної дисципліни «Технологія ліків: модуль 1 Аптечна технологія ліків»/ О. Ю. Тозюк. Оптимізація процесу викладання доклінічної практичної частини у студентів стоматологічного факультету/ С. О. Філімонова [та ін.]. Особливості викладання ендокринології у англомовних студентів/ О. О. Фіщук, К. С. Біляєва. Організація профілактичної роботи в сучасній медичній практиці/ О. О. Фомін, Н. С. Фоміна. Впровадження асоціативного мислення з метою покращення засвоєння матеріалу з предмету «Внутрішня медицина»/ О. П. Хапіцька. Удосконалення якості підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії з дисципліни «Внутрішні хвороби»/ Н. В. Цимбалюк [та ін.]. Необхідність взаємозв’язку лекцій, практичних занять і самостійної роботи при викладанні біологічної хімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. Загальна практика сімейна медицина, як невід’ємна складова трансформації системи охорони здоров’я в медичну освіту України/ Г. С. Черешнюк, Т. В. Козяр. Бінарні заняття в сучасних умовах підготовки фармацевтичних фахівців/ Н. М. Черкасова, Н. В. Глушко. Актуальні питання безперервного професійного розвитку лікарів у контексті сучасної вищої медичної освіти/ В. В. Чернобровий, І. Г. Палій. Спеціальні технічні стандарти для визначення неакадемічної кваліфікації майбутнього лікаря-спеціаліста/ І. І. Шаповал [та ін.]. Особливості організації науково-дослідницької діяльності студентів на кафедрі медичної біології/ Т. І. Шевчук [та ін.]. Інноваційні методики проведення практичних занять з предмету «Анатомія людини»/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, І. В. Булько. Галографічні технології керування навчальним процесом у вищих медичних закладах»/ В. С. Шунков. Актуальність ролі мотиваційного фактора в стимуляції індивідуальної самостійної роботи студентів/ П. О. Юрченко, С. О. Качула. Медичне стажування як один з ефективних способів навчання сучасних лікарів/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, В. С. Олійник. Курс «Фармацевтичний аналіз» в системі дистанційної підготовки провізорів-інтернів (спеціальність «Загальна фармація») на кафедрі фармацевтичної хімії/ Т. І. Ющенко, О. В. Зарічанська, О. О. Давиденко. Організація навчального процесу з дисципліни «Сучасна аналітична лабораторна практика» для фахівців освітньої кваліфікації «Магістр фармації»/ Т. І. Ющенко, А. Є. Косарева, О. Ю. Рогова. Використання сучасних симуляційних технологій у викладанні дисципліни «Неонатологія»/ О. С. Яблонь [та ін.]. Досвід застосування дистанційної освіти в післядипломній освіті інтернів-провізорів/ О. Г. Якименко [та ін.]. Питання клінічної фармакології на післядипломному рівні вищої медичної освіти/ О. О. Яковлева, О. О. Клекот. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір/ С. Ю. Яремин, В. О. Фіщенко.
Анотація: Вища медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров’я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:001(091)(477)/Т 28
Назва : Творці Української науки. Т.1
Вихідні дані : Київ: АНАВІТ, 2019
Кільк.характеристики :196 с
Серія: Медичні науки
ISBN, Ціна 978-966-97635-2-5: 80.00 р.
УДК : 61:001(091)(477) + 61:001.89(091)(092)(477)
MeSH-головна: УКРАИНА -- UKRAINE
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
НАУКА -- SCIENCE
Зміст : Розробки лікарських препаратів та впровадження їх у практику / Г. К. Палій. Фармакологічні та маркетингові дослідження лікарських засобів/ Т. А. Германюк. Діяльність кафедри клінічної фармації ВНМу ім. М. І. пирогова під керівництвом Яковлевої Ольги Олександрівни/ О. О. Яковлева.
Анотація: Книга представляє історичне становлення та сучасні тенденції розвитку медичних наук. Це своєрідний довідник та посібник у галузі, що висвітлює напрями наукових досліджень та результати багаторічної роботи провідних науковців і колективів навчальних кафедр та відділень. Розрахована на студентів, аспірантів, науковців та людей, що працюють у сфері медицини, які зацікавлені в постійному процвітанні медичної галузі нашої країни, в яких є бажання продовжувати наукові здобутки своїх попередників та вчителів і виводити медичну сферу України та наукову думку на вищий європейський рівень
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.7/Д 58
Назва : Довкілля і здоров’я : матеріали наук.-практ. конф., 25 - 26 квіт. 2019 р.
Вихідні дані : Тернопіль: Укрмедкнига, 2019
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : "Довкілля і здоров’я", наук.- практ. конф. (2019;Тернопіль) , Терноп. ДМУ ім. І. Я. Горбачевського
Ціна : 18.00 р.
УДК : 614.7 + 614.7(06)
MeSH-головна: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ФАКТОРЫ ВОЗДЕЙСТВИЯ -- ENVIRONMENTAL EXPOSURE
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ВОЗДЕЙСТВИЕ, БОЛЕЗНИ -- ENVIRONMENTAL ILLNESS
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
Зміст : Показники функціонального стану вищої нервової діяльності студентів закладів вищої медичної освіти та їх зміни протягом періоду навчання/ С. Ю. Макаров. Особливості біоритмологічного статусу студентів, які нвчаються в умовах закладів вищої медичної освіти/ І. В. Сергета, О. Ю. Панчук. Показники якості життя учнівської і студентської молоді та їх прогностична значущість / І. В. Сергета, О. В. Тимощук. Особливості здоров’язберігаючої компетентності сучасних підлітків 14-17 років/ Р. В. Теклюк, І. В. Сергета, О. А. Серебреннікова. Вплив антимікробних засобів на морфолгічну будову внутрішніх органів/ Г. К. Палій [та ін.].
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.33/С 91
Назва : Сучасні проблеми антибіотикотерапії та формування антибіотикорезистентності: матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 29 січ. 2018 р. : збірник
Вихідні дані : Чернівці: БДМУ, 2018
Кільк.характеристики :163 с.: рис., табл.
Колективи : "Сучасні проблеми антибіотикотерапії та формування антибіотикорезистентності", наук.-практ. конф. з міжнар. участю (2018;Чернівці) , Буковин. ДМУ
ISBN, Ціна 978-966-697-510-5: 24.00 р.
УДК : 615.33 + 615.33(06)
MeSH-головна: АНТИБАКТЕРИАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-BACTERIAL AGENTS
ЛЕКАРСТВЕННАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ У МИКРООРГАНИЗМОВ -- DRUG RESISTANCE, MICROBIAL
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Зміст : Мікрофлора мінно-вибухової травми, виділених від хворих на різних етапах евакуації/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, В. М. Кондратюк. Вплив антисептика Декаметоксину на набуту фагорезистентність клінічних штамів Pseudomonas aeroginosa/ І. М. Вовк, О. А. Назарчук, В. В. Бобир. Щодо антимікробної активності таблетованих антисептитчних лікарських препаратів/ О. І. Жорняк, П. В. Жорняк, Η. I. Осадчук. Дослідження чутливості клінічних штамів мікроорганізмів до антибактеріальних препаратів/ Ю. В. Кордон, С. А. Колодій. Сучасні аспекти та прогностичні показники чутливості клінічних штамів умовнопатогенних мікроорганізмів до антимікробних засобів, шляхи оптимізації/ О. А. Назарчук. Вивчення властивостей сучасних антисептиків та антибіотиків/ С. В. Павлюк. Чутливість до антибіотиків грамнегативних неферментуючих бактерій, які спричинюють розвиток вентилятор-асоційованої пневмонії/ Ю. Ю. Трофіменко, В. М. Буркот. Оцінка антагоністичної активності пробіотиків/ В. П. Ковальчук, В. В. Кіщук, І. М. Вовк. Состояние резистентности к противогрибковим препаратам/ С. А. Иванова, А. О. Мартынчук, О. К. Стукан. Плівкоутворення акінетобактерій в присутності антибіотиків/ В. П. Ковальчук, В. М. Кондратюк, З. М. Прокопчук. Біоплівкоутворюючі властивості грамнегативних збудників інфекційно-запальних ускладнень одонтоімлантації/ М. О. Фаустова, О. А. Назарчук. Экспериментальное исследование воздействия полимерного антибактериального композита в виде депо-формы поверхеностно-активного антисептика Декаметоксина на инфицированную рану, контаминированную микст-инфекцией/ Р. М. Бектемирова, С. Д. Химич, В. П. Ковальчук. Протимікробні, фізико-хімічні властивості та формування в мікроорганізмів резистентності до лікарських препаратів на основі чотирьохвалентного азоту/ Г. К. Палій, О. А. Назарчук, Д. В. Палій. До питання ефективності гігієни рук медперсоналу у профілактиці госпітальних інфекцій/ В. Л. Катюха, В. П. Ковальчук.
Анотація: У збірнику представлені матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні проблеми антибіотикотерапії та формування антибіотикорезистентності». Публікації присвячені широкому колу актуальних питань антибіотикотерапії та формування антибіотикорезистентності: проблемам застосування антибіотиків у клінічній практиці, сучасному стану чутливості клінічних штамів умовно патогенних бактерій і грибів до антибіотиків та антисептиків, антибіотикам та імунному статусу хворого, антибіотикам та нормальній автохтонній облігатній і факультативній мікробіомі тіла людини, формуванню резистентності мікроорганізмів до антибіотиків у клінічних умовах та в експерименті, експериментальному та клінічному вивченню нових антимікробних речовин, методам вивчення антимікробної активності нових синтетичних сполук in vitro та in vivo
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61/E91
Назва : European Biomedical Young Scientist Conference NMAPE : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю (до 100-річчя засн. Нац. МА післядип. освіти ім. П. Л. Шупика), 19-21 квіт. 2018 р. : збірник
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :121 с
Колективи : "European Biomedical Young Scientist Conference NMAPE", наук.-практ. конф. з міжнар. участю (2018;Київ) , Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика
Ціна : 18.00 р.
УДК : 61 + 61(06)
MeSH-головна: МЕДИЦИНА -- MEDICINE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Зміст : Results of surgical treatment by cancer of the left half of the colon with distribution on the pancreas / V. Kernychnyi, А. Sukhodolya. Вплив сезонності на рівень забезпеченості вітаміном D у підлітків з цукровим діабетом 1 типу/ К. С. Біляєва, М. В. Власенко. Роль цитокінв у прогнозуванні пепредчасних пологів з багатоплідною вагітністю/ А. В. Вознюк. Вивчення та корекція мікроцируляторних змін в зоні гнійного процесу у хворих з цукровим діабетом 2 типу/ М. Г. Богачук. Клінічна характеристика ураження печінки у дітей молодшого віку з герпесвірусною інфекцією/ О. Г. Гилюк. Роль дефіциту 25-гідроксихолекальциферолу у клінічному перебігу муковісцидозу у дітей/ В. В. Демянишина. Вплив дефлорації Aesculus Hippocastanum L на кількісні і якісні характеристики лікарської сировини/ С. Д. Криклива [та ін.]. Долідження протимікробної ефективнсті B-лактамних антибіотиків щодо Acinetobacterbaumannii, pseudomonas aeroginosa як збудників інфекційних ускладнень у хворих з опіками/ О. А. Назарчук, Η. I. Осадчук. Зв’язок рівнів лептину крові з клініко-демографічними показниками при остеоартрозі колінних суглобів/ В. О. Новоселецький, М. А. Станіславчук. Корекція макроскопічного стану легень щурів колоїдно-гіперосмолярним розчином в умовах опікового шоку/ А. О. Очеретнюк, О. В. Паламарчук, В. А. Ващук. / Г. К. Палій [та ін.]. Клініко-лабораторні особливості перебігу позагоспітальної пневмонії у дітей раннього віку/ В. Ю. Пасік.
Анотація: У збірнику представлені наукові розробки молодих вчених медиків України, результати їх втілення в практичну охорону здоров’я. Опубліковані роботи за напрямками: «акушерство та гінекологія», «внутрішня медицина», «дитяча хірургія», «ендокринологія та імунологія», «інфекційні хвороби», «медична біологія», «неврологія, психіатрія та медична психологія», «онкологія та радіаційна медицина», «патологія експериментальна», «педіатрія», «профілактична медицина», «гуманітарні аспекти медицини», «стоматологія», «фармакологія», «фармація», «фтизіатрія та пульмонологія», «хірургія, офтальмологія та отоларингологія», «хірургія, урологія і травматологія», «медицина і філологія». Тематика робіт висвітлює актуальні питання теоретичної, експериментальної, клінічної медицини, а також гуманітарні й організаційні аспекти медичної і фармацевтичної галузей, безпеки медичних технологій
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.7/Д 58
Назва : Довкілля і здоров’я : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 27 - 28 квіт. 2018 р.
Вихідні дані : Тернопіль: Укрмедкнига, 2018
Кільк.характеристики :152 с
Колективи : "Довкілля і здоров’я", Всеукр. наук.- практ. конф. (2018;Тернопіль) , Терноп. ДМУ ім. І. Я. Горбачевського
Ціна : 18.00 р.
УДК : 614.7 + 614.7(06)
MeSH-головна: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ФАКТОРЫ ВОЗДЕЙСТВИЯ -- ENVIRONMENTAL EXPOSURE
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ВОЗДЕЙСТВИЕ, БОЛЕЗНИ -- ENVIRONMENTAL ILLNESS
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
Зміст : Показники кардіоінтервалографії юнаків і дівчат з різними типами гемодінаміки/ І. В. Сергета, В. В. Ковальчук. Психофізіологічні характеристики та психодіагностичні кореляти функціонального стану організму студентської молоді в динаміці навчального року/ С. Ю. Макаров. Особливості процесів розвитку провідних психофізіологічних функцій організму студентів на різних етапах навчання/ І. В. Сергета, О. Ю. Панчук, О. В. Тимощук. Здоров’язберігаючі компетенції школярів та особливості їх змін в динаміці останніх десятиліть/ Р. В. Теклюк, І. В. Сергета, О. Ю. Браткова. Дослідження біоплівкоутворення та чутливості до антисептиків клінічних штамів Acinetobacterbaumannii pseudomonasaeruginosa/ О. А. Назарчук. Дослідження механізму дії протимікробних засобів на стафілококи/ Г. К. Палій, А. О. Дудар, Д. В. Палій.
Анотація: Вступ. Як відомо, порушення психологічної адаптації можуть стати причиною органічних змін інших органів та систем. Тому над- шичайно важливо проводити моніторинг можливих причин або ознак неадаптивних станів, особливо в осіб, що перебувають в умовах постійної напруги та стресу. Мета роботи. Оцінити ступінь прояву ознак різних психічних станів (за Айзенком) у студентів І-ІІ курсів. Матеріали і методи. У дослідженні взяли участь 68 осіб віком 17-23 роки. В обстежуваних визначено рівень тривожності, фрустро- ваності, агресивності та ригідності за тестом Г. Айзенка. Результати. Отримані дані показали, що високі показники тривожності, фрустрованості, агресивності та ригідності спостерігались у невеликої кількості студентів (2,94±2,06 %, 2,94±2,06 %, 4,41 ±2,51 % та 8,82±3,47 % відповідно). У більш ніж половини випадків було виявлено середній рівень агресивності та ригідності (у 64,71±5,87% та 54,41+6,09 % відповідно). Середні значення тривожності зустрічалися у 35,29+5,84 % обстежуваних, а фрустрації - у 25,00+5,29 %. У решти с тудентів спостерігали низькі рівні досліджуваних показників. Висновки. Таким чином у більшості студентів 1-11 курсів виявлено середні рівні агресивності та ригідності. Переважна кількість обстежуваних мають низький рівень тривожності та фрустрованості, однак також спостерігається багато випадків із середніми значеннями по шкалі даних ознак
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 615.03/Л 56
Автор(и) :
Назва : Ліки - людині. Сучасні проблеми фармакотерапії і призначення лікарських засобів: матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф., 30 - 31 берез. 2017 р. : збірник : у 2 т./ Нац. фармацевт. ун-т. Т. 2
Вихідні дані : Харків, 2017
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : "Ліки - людині. Сучасні проблеми фармакотерапії і призначення лікарських засобів", Міжнар. наук.- практ. конф. (2017 ; Харків), "Ліки - людині. Сучасні проблеми фармакотерапії і призначення лікарських засобів", Міжнар. наук.- практ. конф., Нац. фармацевт. ун-т
Серія: Наука
Ціна : 38.00 р.
УДК : 615.03 + 615.03906)
MeSH-головна: ФАРМАКОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PHARMACOLOGY, CLINICAL
Зміст : Сучасні моделі навчання у підготовці провізоріа інтернів/ В. П. Бобрук, О. Д. Благун. Лігногумат натрію як модифікатор мутагенних ефектів мітоміцину С/ С. М. Горбатюк [та ін.]. До оптимізації використання антисептиків, фторхінолонів для лікування та профілактики у пацієнтів з гнійно-запальними процесами/ А. О. Дудар [та ін.]. Управління якістю медичної допомоги хворим на первинну відкритокутову глаукому шляхом розробки формулярних та страхових переліків лікарських препаратів/ О. В. Макаренко, О. В. Кривов’яз, С. О. Кривов’яз. Протимікробна активність Декасану та Горостену щодо клінічних штамів мікрорганізмів, виділених у пацієнтів із запальними захворюваннми слизової оболонки порожнини рота/ Г. К. Палій, О. А. Назарчук, М. О. Фаустова. Аналіз фармакологічних властивостей та перспектив застосування гумінових речовин в медицині/ Р. П. Піскун [та ін.]. Сучасні методи освіти - запорука підготовки кваліфікованих кадрів / О. Ю. Тозюк. Радіопротекторні властивості лігногумату натрію / Т. І. Шевчук [та ін.]. Дослідження антиексудативної активності 5-іліденпохідних роданіну з 2-(2,6-дихлофеніламіно)-фенілацетамідним фрагментом в положенні 3/ Ю. Л. Шепета [та ін.].
Анотація: Збірник містить статті і тези доповідей І Міжнародної науково- практичної конференції «Ліки - людині. Сучасні проблеми фармакотерапії і призначення лікарських засобів». У матеріалах конференції розглядаються проблеми фармакотерапії захворювань людини, наведені результати експериментальних та клінічних досліджень, аспекти вивчення й упровадження нових лікарських засобів, доклінічні фармакологічні дослідження біологічно активних речовин природного і синтетичного походження. Наведені також праці, присвячені особливостям викладання медико-біологічних і клінічних дисциплін у вищих навчальних закладах. Видання розраховано на широке коло наукових і практичних працівників медицини і фармації. Відповідальність за зміст наведених матеріалів несуть автори
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.7/Д 58
Назва : Довкілля і здоров’я : матеріали наук.-практ. конф., 27 - 28 квіт. 2017 р.
Вихідні дані : Тернопіль: Укрмедкнига, 2017
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : "Довкілля і здоров’я", наук.- практ. конф. (2017;Тернопіль) , Терноп. ДМУ ім. І. Я. Горбачевського
Ціна : 20.00 р.
УДК : 614.7 + 614.7(06)
MeSH-головна: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ФАКТОРЫ ВОЗДЕЙСТВИЯ -- ENVIRONMENTAL EXPOSURE
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ВОЗДЕЙСТВИЕ, БОЛЕЗНИ -- ENVIRONMENTAL ILLNESS
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
Зміст : Психофізіологічна оцінка процесів формування провідних особливостей особистості студентів в умовах екзаменаційного стресу/ С. Ю. Макаров. Рівень навчальної успішності та його зв’язок з показниками психофізіологічного стану організму і особливостей особистості сучасної студентської молоді/ І. В. Сергета, О. Ю. Панчук, С. Ю. Макаров. Актуальні питання університетської гігієни та перспективи їх вирішення: психогігієнічні і психофізіологічні аспекти/ І. В. Сергета, С. Ю. Макаров, О. Ю. Панчук. Прогностичні показники чутливості неферментуючих бактерій до меропонему, шляхи їх покращання/ О. А. Назарчук. Вивчення дії антимікробних препаратів на збудників гнійно-запальних процесів очей/ Г. К. Палій, А. О. Дудар, Н. В. Задерей. Антропогенна зміна довкілля як фактор поширення паразитарних захворювань людини/ Т. І. Шевчук, В. М. Шкарупа, С. С. Хлєстова.
Анотація: Розвиток нанотехнологій сприяв впровадженню наночастинок (114) у різних галузях промисловості. Кадмієвмісні наноматеріали широко використовуються в електроніці, зокрема у напівпровідникових лазерах, при виготовленні фотоелементів, сонячних батарей, фото- і світлодіодів. Квантові точки на основі сполук кадмію застосовуються у якості біологічних міток (маркерів). Впровадження НЧ сполук кадмію у виробництво обумовлює необхідність вивчення механізму їх дії як на клітинному рівні, так і на рівні органів і систем, визначення біомаркерів їх впливу, особливо у порівнянні із іонною формою. Біохімічні показники сироватки крові відображають загальний стан організму, характеризуючи білковий, азотний, ліпідний та вуглеводний обмін, а також роботу його органів та систем. Метою дослідження була порівняльна оцінка змін біохімічних показників сироватки крові експериментальних тварин після тривалої експозиції хлоридом кадмію та НЧ сульфіду кадмію різного розміру
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/І-54
Назва : Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2016
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 70.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Мороз [и др.]. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. І. Афанасюк ; О. І. Афонасюк. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ/ B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини/ О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення/ І. С. Білик. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. В. Блажченко. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів/ А. Є. Богомолов. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів/ А. Є. Богомолов. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС/ С. А. Бондар [и др.]. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ М. Р. Борейко. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу/ О. В. Булавенко [и др.]. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти/ О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу/ Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання/ Д. М. Ваколюк [и др.]. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики/ Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ/ К. М. Вергелес. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі/ К. М. Вергелес. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги/ Л. А. Вознюк. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології/ Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. Запровадження нових навчальних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. Г. Гаджула. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту»/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології/ О. В. Горленко, І. М. Горленко. Роль візуалізації у викладанні стоматології/ І. М. Горленко, О. В. Горленко. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі/ A. M. Гулевич. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця/ О. В. Дзекан. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів/ О. В. Дзекан. Автономія ВНЗ та академічні свободи/ С. В. Дмитренко [и др.]. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні/ Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. Виклатання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)/ Н. В. Заічко [и др.]. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії/ Т. М. Зелінська. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров’я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. В. Ільченко. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології/ Н. М. Ісакова. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету/ М. В. Йолтухівський [и др.]. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту »/ О. Я. Какарькін [и др.]. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту»/ В. В. Кіщук [и др.]. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти/ Ю. О. Кислова [и др.]. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту»/ Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури/ Д. Г. Коньков. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти/ Д. Г. Коньков. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури/ О. В. Корзун. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ М. І. Коспіюк. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції/ А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології/ А. В. Крижановська. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології/ Л. Г. Кулик. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти/ С. В. Ладутько, C. O. Качула, А. В. Мельник ; С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ Н. В. Леонова. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти/ Д. А. Лисенко. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам/ С. А. Лисенко [и др.]. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Підручник як основний засіб навчання/ М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту»/ І. О. Мазайкіна. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ/ І. І. Макодай. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності/ Н. М. Максимович [и др.]. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова/ Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів/ І. А. Марчук. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності/ В. М. Мруг. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів/ І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Нечипорук. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту»/ Р. С. Остренюк. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія/ В. А. Островський. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір/ І. В. Павлик. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології/ Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін)/ І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету/ П. А. Півторак, І. В. Феджага. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів/ О. Б. Піняжко [и др.]. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців/ Р. П. Піскун [и др.]. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики/ Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО/ Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини/ Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту»/ О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ П. Г. Пшук, А. О. Камінська. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці/ П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія»/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Римша. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/ Т. І. Саврун, О. А. Биковська. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі/ Ι. Β. Сергета. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини/ Ι. Β. Сергета. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів/ О. Я. Сливка. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Смірнова. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія»/ І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. Г. Сулім. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти/ А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Тертишна, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук ; О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.]. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту»/ В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі/ С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії/ К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам/ О. О. Фомін. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра/ Н. М. Фещук [и др.]. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. Вербальність у роботі лікаря/ Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти/ Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. Особливості викладання біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як, Д. О. Фільчуков. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика»/ М. О. Шаламай, В. М. Дудник. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю/ Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ B. C. Шунков. Using copyright law/ N. Shust. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. С. Яблонь [и др.]. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії/ О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак.
Анотація: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)