Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (24)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Рокунець, І. Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи з 1 по 15
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612/Ф 50
Автор(и) : Мороз В. М., Йолтухівський М. В., Братусь Н. В., Буреннікова Л. Ю., Гусакова І. В., Демьяненко Л. П., Омельченко О. Д., Рокунець І. Л.
Назва : Фізіологія. Модуль 2. Фізіологія вісцеральних систем: крові, кровообігу, дихання : навч.-метод. посіб. для студентів мед. ф-ту
Вихідні дані : Вінниця, 2006
Кільк.характеристики :129 с
Ціна : 20.00 р.
УДК : 612 + 612.1(075.8) + 612.2(075.8)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: У посібнику представлені матеріали для проведення практичних занять і підсумкового контролю до модуля 2 "Фізіологія вісцеральних систем: крові, кровообігу, дихання". Посібник підготовлено з метою поліпшення самостійного засвоєння програми з фізіології та оптимізації проведення практичних занять. У посібнику представлено питання для самостійної підготовки, наведено основну і додаткову літературу, методики експериментальних робіт. Посібник відповідає програмі з фізіології, яка прийнята на засіданні Комісії з медицини Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України (протокол № 2 від 17.03.2006 р.) і затверджена МОЗ України (03.04.2006 р.) для студентів медичних вузів III-IV рівнів акредитації за спеціальностями 7.110101 - лікувальна справа, 7.110104 -педіатрія, 7.110105 - медико-профілактична справа. Посібник розраховано на викладачів, аспірантів і студентів ВНЗ медико-біологічного профілю.
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1), КСХ(4)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1), КСХ(4)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612/Ф 50
Автор(и) : Мороз В. М., Братусь Н. В., Йолтуховский М. В., Буренникова Л. Ю., Омельченко О. Д., Гусакова И. В., Рокунец И. Л., Демьяненко Л. П.
Назва : Физиология. Модуль 2. Физиология висцеральных систем: крови, кровообращения, дыхания : учеб.-метод. пособие для студентов мед. фак.
Вихідні дані : Винница, 2006
Кільк.характеристики :131 с
Ціна : 20.00 р.
УДК : 612 + 612(075.8) + 612.2(075.8)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: В пособии представлены материалы для проведения практических занятий и итогового контроля по модулю 2 "Физиология висцеральных систем: крови, кровообращения, дыхания". Пособие подготовлено с целью улучшения самостоятельного усвоения программы по физиологии и оптимизации проведения практических занятий. В пособии представлены вопросы для самостоятельной подготовки, указана основная и дополнительная литература, описаны методики экспериментальных работ. Пособие отвечает программе по физиологии, принятой на заседании Медицинской комиссии научно-методического совета Министерства образования и науки Украины (протокол № 2 от 17.03.2006 г.) и утвержденной МЗО Украины (03.04.2006 г.) для студентов медицинских вузов III-IV уровней аккредитации по специальностям 7.110101 - лечебное дело, 7.110104 - педиатрия, 7.110105 - медико-профилактическое дело. Пособие рассчитано на преподавателей, аспирантов и студентов вузов медико-биологического профиля.
Примірники : всього : НА(1), КСХ(5)
Вільні : НА(1), КСХ(5)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612.84/.88/Ф 50
Автор(и) : Мороз В. М., Левчук О. В., Йолтухівський М. В., Рокунець І. Л.
Назва : Фізіологія сенсорних систем : навч. посіб.
Вихідні дані : Вінниця, 2007
Кільк.характеристики :101 с.: 49 іл.
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Друк. згідно рішення ЦМК ВНМУ ім. М. І. Пирогова. Протокол № 2 від 18.01.2006 р.
Ціна : 25.00, 50.00, р.
УДК : 612.84/.88 + 612.84/.88(075.8)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ОРГАНЫ ЧУВСТВ -- SENSE ORGANS
СЕНСОРНЫЕ РЕЦЕПТОРНЫЕ КЛЕТКИ -- SENSORY RECEPTOR CELLS
Анотація: У даному навчальному посібнику відповідно до програми для вищих медичних ВНЗ наведений матеріал з фізіології наступних сенсорних систем організму людини: сомато-сенсорної, зорової, слухової, вестибулярної, смакової та нюхової. При викладі кожної сенсорної системи наведена структурно-функціональна характеристика, сучасні уявлення про механізми її функціонування. Висвітлені також деякі клінічні методи дослідження їх діяльності, а також наведено коротку характеристику вікових особливостей. Посібник розрахований на викладачів, аспірантів та студентів вищих навчальних закладів медико-біологічного профілю. Рис. 49. Бібл. 22 назв.
Примірники : всього : НА(4), ЧЗ(1)
Вільні : НА(4), ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612/Н 83
Назва : Нормальна фізіологія : посіб. для практ. занять і самостійної роботи з норм. фізіології для студентів І курсу фармацевт. ф-ту заочної форми навчання
Вихідні дані : Вінниця, 2007
Кільк.характеристики :86 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. норм. фізіології
Ціна : 12.00 р.
УДК : 612 + 612(075.8)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: Посібник розрахований для студентів заочної форми навчання фармацевтичних закладів освіти та фармацевтичних факультетів вищих медичних навчальних закладів III-IV рівнів акредитації для самопідготовки й написання контрольної роботи та проведення практичних занять з нормальної фізіології
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612/Н 83
Назва : Нормальна фізіологія : навч.-метод. посіб. для практ. занять з норм. фізіології для студентів фармацевт. ф-тів (спец. "Фармація")
Вихідні дані : Вінниця, 2007
Кільк.характеристики :74 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. норм. фізіології
Ціна : 22.00 р.
УДК : 612 + 612(075.8)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: Посібник для практичних занять з нормальної фізіології для студентів фармацевтичноо факультету спеціальності - фармація вищих медичних навчальних закладів освіти III-IV рівнів акредитації для самопідготовки й проведення практичних занять з нормальної фізіології.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612/Н 83
Назва : Нормальна фізіологія : посіб. для практ. занять з норм. фізіології для студентів фармацевт. ф-тів (спец. "Клінічна фармація")
Вихідні дані : Вінниця, 2007
Кільк.характеристики :82 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. норм. фізіології
Ціна : 22.00 р.
УДК : 612 + 612(075.8)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: Посібник для практичних занять з нормальної фізіології для студентів фармацевтичного факультету стадіальності - клінічна фармація вищих медичних навчальних закладів освіти III-IV рівнів акредитації для самопідготовки і проведення практичних занять і нормальної фізіології
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612.84/.88/Ф 50
Автор(и) : Мороз В. М., Левчук О. В., Йолтуховский М. В., Рокунец И. Л.
Назва : Физиология сенсорных систем : учеб. пособие
Вихідні дані : Винница; Киев, 2007
Кільк.характеристики :102 с.: ил.
Колективи : Винниц. НМУ им. Н. И. Пирогова
Примітки : Предм.-имен. указ.: с. 97-99
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 612.84/.88 + 612.84/.88(075.8)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ОРГАНЫ ЧУВСТВ -- SENSE ORGANS
Анотація: В данном учебном пособии в соответствии с программой для высших медицинских вузов представлен материал по физиологии следующих сенсорных систем организма человека: сомато-сенсорной, зрительной, слуховой, вестибулярной, вкусовой и обонятельной. При изложении каждой сенсорной системы приведена структурно-функциональная характеристика, современные представления о механизмах её функционирования. Наряду с этим освещены некоторые клинические методы исследования их деятельности, а также дана краткая характеристика возрастных особенностей. Пособие рассчитано на преподавателей, аспирантов и студентов-иностранцев высших учебных заведений медико-биологического профиля.
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612/Ф 50
Автор(и) : Мороз В. М., Йолтухівський М. В., Борейко Т. І., Шаповал О. М., Рокунець І. Л., Супрунов К. В.
Назва : Фізіологія : навч.-метод. посіб. для студентів фармацевт. ф-тів заочної форми навч. (спец. фармація)
Вихідні дані : Вінниця, 2012
Кільк.характеристики :86 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр.: с.54-57
Ціна : 15.00 р.
УДК : 612 + 612(075.8)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: Посібник розрахований для студентів заочної форми навчання фармацевтичних закладів освіти та фармацевтичних факультетів вищих медичних навчальних закладів освіти III-IV рівнів акредитації для самопідготовки, написання контрольної роботи та проведення практичних занять з нормальної фізіології.
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(2)
Вільні : НА(2), ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2:616.1/.9(47/П 32-222085
Назва : Підготовка лікарів за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина" у відповідності до "Наскрізної програми" затвердженої МОЗ України від 6 квіт. 2011 р.: тези доп. метод. конф., 24 квіт. 2013 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2013
Кільк.характеристики :151 с
Колективи : "Підготовка лікарів за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина" у відп. до "Наскрізної програми" затв. МОЗ України від 6 квіт. 2011 р.", метод. конф. (2013;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 25.00 р.
УДК : 614.2:616.1/.9(477) + 614.253.2-055
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
НАЦИОНАЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- NATIONAL HEALTH PROGRAMS
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Зміст : Підготовка лікарів загальної практики - сімейної медицини в контексті реформування вищої медичної освіти у ВНМУ імені М.І. Пирогова/ В. Μ. Мороз [и др.]. Шляхи оптимізації підготовки майбутніх сімейних лікарів на кафедрі педіатрії № 1/ В. А. Антонець. Всеукраїнський конкурс студенських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук як спосіб формування творчого покоління молодих науковців/ Н. Ф. Бабійчук, В. В. Ковальчук, О. А. Ромашкіна. Вивчення циклу психологічних дисциплін, як основа формування професійно-орієнтованих особистісних якостей лікаря загальної практики/ І. Ч. Байгузіна [и др.]. Деякі питання організації учбового процесу при підготовці сімейного лікаря/ Г. П. Башинський, О. І. Башинська. Проблеми охорони здоров’я в тематиці філософських дисциплін університету/ Т. Р. Беднарчик. Еферентна терапія шкірних хвороб в практиці лікаря загальної практики - сімейної медицини/ С. А. Бондар [и др.]. Шляхи покращення засвоєння практичних навичок та методик з дерматовенерології, що застосовуються у практичній діяльності лікаря загальної практики – сімейної медицини/ С. А. Бондар [и др.]. Діагностичні можливості сімейного лікаря при оцінці клінічного аналізу крові, виконаного на сучасному геманалізаторі/ С. В. Бондарчук. Лікування залізодефіцитної анемії з застосуванням еферентної терапії (ентеросорбції)/ С. В. Бондарчук. Проблеми валеології в житті сучасного суспільства: застосування в загальній практиці-сімейної медицини/ К. М. Вергелес. Вплив духовності на здоров’я людини на основі досліджень лікаря Гарольда Кеніга, як приклад роботи для лікарів сімейної медицини/ К. М. Вергелес. Общая практика - семейная медицина по вопросам клинической эндокринологии/ В. С. Вернигородский [и др.]. Загальна практика сімейна медицина - сучасна модель первинної медико-санітарної допомоги/ О. О. Вільцанюк, А. Г. Степанюк, О. В. Ткаченко. Роль та підготовка сімейного лікаря для реалізації державних програм з ендокринології/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Підготовка студентів з клінічних дисциплін (ендокринології) в межах лікаря загальної ланки/ М. В. Власенко, C. O. Сокур. Роль патологічної анатомії в формуванні клінічного мислення лікарів загальної практики - сімейної медицини/ A. О. Гаврилюк, М. Р. Борейко, В. Т. Рауцкіене ; А. О. Гаврилюк, М. Р. Борейко, В. Т. Рауцкіене. Оптимізація викладання предмету «Дерматологія та венерологія» лікарям зі спеціальності «Загальна практика - сімейна медицина»/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Становлення комунікативної компетентності майбутнього сімейного лікаря/ О. П. Горпинюк, О. Ф. Гайдаєнко. Формування професійно-термінологічних якостей у пізнавальній діяльності студентів/ М. Т. Денека. Рекомендації щодо вибору засобів індивідуальної гігієни порожнини рота пацієнтам різних вікових груп/ О. П. Дудік, Н. В. Драчук. Особливості навчання іноземних мов студентів та лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина»/ Л. В. Дудікова. Досвід викладання дитячої ендокринології відповідно типової навчальної програми з дисципліни «Педіатрія»/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич. Викладання педіатрії студентам 6 курсу з англомовною формою навчання/ В. М. Дудник, Г. Л. Мантак, І. І. Андрікевич. Місце медичної генетики в підготовці лікарів за спеціальністю «Загальна практика сімейна медицина» у відповідності до «Наскрізної програми» затвердженої міністерством охорони здоров’я України від 6 квітня 2011року/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Перспективи використання прикладів належної практики та передового досвіду в підготовці студентів та лікарів-інтернів загальної практики: крос-культурний і транскультурний підхід/ К. А. Зайцева, П. С. Жученко. Наявність гіпергомоцистеїнемії - важливий сигнал для сімейного лікаря/ Н. В. Заічко, М. Б. Луцюк, М. М. Йолтухівський. Роль дисципліни «Біологічна та біоорганічна хімія» у формуванні світогляду майбутніх лікарів загальної практики та сімейної медицини/ Н. В. Заічко, О. В. Тертишна, А. В. Мельник. Про розширення теоретичної підготовки з клінічної біохімії студентів та лікарів-інтернів для подальшої роботи на посадах лікарів «Загальної практики-сімейної медицини» у відповідності до проекту «Наскрізної програми» затвердженої міністерством охорони здоров’я України від 6 квітня 2011 року/ В. М. Істошин [и др.]. Нормальна фізіологія в контексті підготовки лікарів загальної практики (проблемні питання та шляхи їх подолання)/ M. B. Йолтухівський [и др.]. Модульний контроль знань студентів-медиків: принципи створення та методика проведення на кафедрі нормальної фізіології/ M. B. Йолтухівський [и др.]. Клінічна біохімія в контексті сімейної медицини/ C. O. Качула [и др.]. Впровадження інтерактивних технологій навчання при підготовці лікарів-інтернів за спеціальністю загальна практика - сімейна медицина/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник. До питання вдосконалення якості підготовки майбутніх лікарів загальної практики/ С. А. Колодій. Особливості викладання антропогенетики в рамках підготовки лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина»/ Н. Г. Коломієць [и др.]. Сучасні аспекти впровадження інноваційних технологій в підготовці лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина»/ Д. Г. Коньков, О. А. Таран, Н. Г. Буртяк. Шляхи реалізації підготовки лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» у відповідності «Наскрізної програми», затвердженої міністерством охорони здоров’я/ О. А. Коробко. Актуальні питання підготовки сімейних лікарів/ Т. М. Король. Формування компетентності лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» на основі електронних навчальних посібників процедурного типу/ В. В. Краснов, Д. Г. Коньков, I. Л. Кукуруза. Шляхи вдосконалення засвоєння практичних навичок і методик проведення об’єктивного огляду ротової порожнини, що застосовується в практиці лікаря-інтерна/ О. І. Кутельмах. Викладання клінічної біохімії в проекті наскрізної програми підготовки студентів та лікарів-інтернів для подальшої роботи на посадах лікарів «Загальної практики-сімейної медицини»/ С. В. Ладутько [и др.]. Адаптація підготовки лікарів за спеціальністю «Загальна практика-сімейна медицина» з питань гематології у відповідності до «Наскрізної програми» затвердженої міністерством охорони здоров’я України від 6 квітня 2011 року/ Д. А. Лисенко. Еферентну терапію - на озброєння сімейному лікарю/ М. Б. Луцюк [и др.]. Жіноча консультація - основа в підготовці сімейного лікаря/ Б. Ф. Мазорчук. Психо-фізіологічні аспекти підготовки лікарів за спеціальністю «Загальна практика-сімейна медицина»/ Б. Ф. Мазорчук. Важливість введення у навчальний процес підготовки лікарів типової наскрізної програми з питань профілактики ВІЛ - інфікування в ракурсі психологічної підтримки хворого/ І. А. Марчук, Т. Є. Вуж. Роль сімейного лікаря в оцінці статевого розвитку дівчаток/ Н. Г. Масіброда. Роль сімейного лікаря в наданні допомоги вагітним-підліткам/ Н. Г. Масіброда, Г. В. Чайка, Б. Ф. Мазорчук. Латинська мова в системі підготовки лікарів за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина"/ Γ. Τ. Михайлюк. Засвоєння знань та умінь лікарями інтернами за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина»/ Ю. М. Мостовой [и др.]. Впровадження наукових розробок кафедри ортопедичної стоматології в навчальний процес/ Л. М. Мунтян, О. А. Ромашкіна. Особливості підготовки іноземних студентів на кафедрі дитячої хірургії/ В. А. Навроцький. Об’єм надання допомоги відмороженим лікарями за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина»/ В. І. Нагайчук. Об’єм надання допомоги обпеченим лікарями за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина»/ В. І. Нагайчук. Професійна культура майбутнього сімейного лікаря як фактор успішності професійної діяльності/ О. Б. Наливайко, В. М. Шкрабалюк. In vitro модель для вивчення процесів ультрафіолетового зрощення (UV-X)/ Д. О. Некрут, О. В. Ільченко. Що сімейний лікар має знати про Tahitian noni (Morinda citrifolia L.)/ Д. О. Некрут, О. В. Ільченко. Особливості післядипломної підготовки інтернів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» на кафедрі внутрішньої та сімейної медицини/ І. Г. Палій, С. В. Заїка. Викладання гомеопатії на кафедрі внутрішньої та сімейної медицини як один з елементів підготовки лікарів загальної практики - сімейної медицини/ І. Г. Палій, Н. М. Миршук. Застосування новітніх технологій у вивченні аускультації серця, як засобів контролю та самоконтролю у підготовці сімейних лікарів/ Н. О. Пентюк [и др.]. Необхідність викладання питань інтегрованого ведення хвороб дитячого віку на циклах спеціалізації «Загальна практика - сімейна медицина»/ Л. В. Пипа, Н. В. Пілюйко, А. В. Філик. Традиційні та інноваційні підходи до викладання основ гомеопатії студентам 4 курсу медичного факультету університету/ Н. А. Півторак, І. В. Феджага. Особливості викладання онтогенезу людини у відповідності до «Наскрізної програми»/ Р. П. Піскун [и др.]. Інтеграційний підхід у вивченні латинської мови при підготовці сучасного медика/ М. В. Плотницька. Підготовка лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» у відповідності до «Наскрізної програми» затвердженої міністерством охорони здоров’я України від 6 квітня 2011 року з питань хірургії дитячого віку/ В. В. Погорілий [и др.]. Методологічні підходи до викладання загальної хірургії при підготовці лікарів загальної практики/ А. П. Превар. Освоєння студентами практичних навичок з педіатрії при підготовці лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» у відповідності до «Наскрізної програми» затвердженої МОЗ України від 6 квітня 2011 року/ Т. Л. Процюк. Особливості формування терапевтичного альянсу в психоневрологічній практиці/ Η. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук ; Н. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості підготовки студентів медичного факультету за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» на кафедрі патофізіології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. А. Рикало, О. В. Андрощук. Тактика надання медичної та психіатричної допомоги особам з психічними та поведінковими розладами на первинному етапі/ С. В. Римша, І. Л. Лук’янович. Профілактична направленість в діяльності сімейного лікаря/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Деякі лінгвістичні аспекти підготовки англомовних студентів на стоматологічному факультеті/ О. А. Ромашкіна. Оптимізація підготовки лікарів - інтернів/ О. С. Рубіна [и др.]. Місце сучасних методів профілактики карієсу зубів у дітей в структурі сімейної медицини/ І. В. Руда [и др.]. Проблема упровадження засад сімейної медицини в системі охорони здоров’я України/ С. І. Рудавка. Питання щодо тимчасового звільнення від занять фізичною культурою та спортом в практиці сімейного лікаря/ Л. А. Сарафинюк [и др.]. Формування профілактичного мислення лікарів загальної практики - сімейної медицини в умовах реформування державної санітарно-епідеміологічної служби України/ Ι. Β. Сергета ; І. В. Сергета. Ситуаційні задачі з профілактичної медицини та їх місце в структурі підготовки лікарів за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина"/ Ι. Β. Сергета, Л. І. Краснова, Н. М. Фещук ; І. В. Сергета, Л. І. Краснова, Н. М. Фещук. Нові підходи до традиційного навчального процесу підготовки сімейних лікарів/ О. Я. Сливка. Значення загально-теоретичної дисципліни «Медична хімія» у підготовці сімейного лікаря/ О. В. Смірнова. «Наскрізна програма» - переваги та недоліки в її реалізації/ М. А. Станіславчук, В. Т. Демидюк, О. О. Савицька. Застосування інтерактивних методик моделювання та симуляції в підготовці сімейних лікарів за спеціальністю «Акушерство та гінекологія»/ А. В. Старовер. Підготовка сімейних лікарів до ведення пологів поза стаціонаром/ А. В. Старовер. Підготовка лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ А. Г. Степанюк, О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Гірудотерапія - у практиці лікаря загальної практики/ О. Сулім. Удосконалення підготовки лікарів за спеціальністю «Загальна практика-сімейна медицина» з питань ранньої діагностики та лікування коморбідних депресивних розладів у пацієнтів амбулаторної мережі/ С. В. Теклюк. Удосконалення підготовки лікарів за спеціальністю «Загальна практика-сімейна медицина» з питань ранньої діагностики та підтримуючого лікування пацієнтів, що перенесли перший епізод шизофренії/ С. В. Теклюк. Застосування методики ритмо-динамічних асоціацій для підвищення ефективності засвоєння студентами медичного факультету навичок непрямого масажу серця/ О. В. Темна [и др.]. Роль курсу «Латинська мова та основи медичної термінології» в підготовці лікаря загальної практики/ С. І. Тихолаз. Важливість підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини в умовах реформування галузі охорони здоров’я/ О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк, А. Г. Степанкж. Питання педіатрії у підготовці сімейного лікаря/ Н. І. Токарчук [и др.]. Застосування методів взаємоактивного навчання за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина»/ І. В. Феджага. Вдосконалення підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю «Загальна практика-сімейна медицина» на кафедрі хірургії медичного факультету №2/ О. П. Феджега ; О. П. Феджага. Роль обласного дитячого ендокринолога в підготовці сімейного лікаря/ О. О. Фіщук. Особливості підготовки лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Н. С. Фоміна. Підготовка лікарів за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина" у відповідності до "Наскрізної програми" затвердженої міністерством охорони здоров’я України від 6 квітня 2011 року/ А. В. Фуніков [и др.]. Охорона здоров’я жінки та репродуктивне здоров’я в підготовці лікарів за спеціальністю «Загальна практика- сімейна медицина» у відповідності до «Наскрізної програми», затвердженої міністерством охорони здоров’я України від 6 квітня 2011 року/ Г. В. Чайка, Б. Ф. Мазорчук, А. П. Дністрянська. Значення біоорганічної та біологічної хімії в підготовці англомовних лікарів за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина"/ М. М. Черв’як [и др.]. Значення клінічної біохімії в підготовці англомовних лікарів за спеціальністю загальна практика — у відповідності до "Наскрізної програми" затвердженої міністерством охорони здоров’я України від 6 квітня 2011 року"/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, B. C. Шунков. Організаційні основи загальної практики - сімейної медицини в Україні на сучасному етапі/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Інтеграція роботи кафедри внутрішньої та сімейної медицини, суміжних кафедр, методичної ради післядипломної освіти щодо оволодіння лікарями-інтернами ЗП-СМ практичних навичок та методик згідно «Наскрізної програми»/ В. М. Чернобровий, С. Г. Мелащенко. Сімейна медицина - проблеми та перспективи на майбутнє/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Підготовка сімейних лікарів з педіатрії - вагома складова реформування медичної галузі/ О. С. Яблонь [и др.]. Мотивація студентів - ефективний спосіб поліпшити процес і результат навчання/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак, Л. А. Вознюк.
Анотація: "Наскрізна програма" підготовки студентів медичних факультетів та лікарів-інтернів МОЗ України окреслила основні шляхи вдосконалення навчально-методичного забезпечення підготовки лікарів загальної практики, зокрема впровадження базового реєстру практичних навичок та методик, необхідних для роботи на посадах лікарів за спеціальністю "Загальна практика-сімейна медицина", як важливої складової покращення практичної підготовки лікарів первинної ланки медико-профілактичної допомоги населенню. Збірник розрахований на всіх працівників медичної гвалузі.
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612/М 54
Назва : Методичні вказівки з нормальної фізіології студентів фармацевтичного факультету (заочна форма навчання)
Вихідні дані : Вінниця, 2005
Кільк.характеристики :62 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. норм. фізіології
Примітки : Схвалено метод. радою загальнотеор. дисциплін ВНМУ ім. М. І. Пирогова. Протокол №2 від 23.11.2004 р.
Ціна : 24.00 р.
УДК : 612 + 612(075.8)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378/К 83
Автор(и) : Абрамец І. І., Ананько С. Я. , Андріїшин О. П., Арнаутов А. К., Войцехівський В. Г., Заїчко Н. В., Йолтухівський М. М., Рокунець І. Л., Черв’як М. М., Шипіцина О. В.
Назва : Крок 1. Стоматологія. 20?? : зб. тест. завдань для складання ліценз. іспиту (російськомов. варіант)
Вихідні дані : Київ: Центр тестування при МОЗ України, 2007
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Центр тестування проф. компетентності фахівців з вищ. освітою напрямків підготовки "Медицина" і "Фармація" МОЗ України
Примітки : Затв. МОЗ України (накази МОЗ України від 14.08.1998 №251, від 27.12.1999 №303, від 16.10.2002 №374, від 16.04.2003 №239, від 29.05.2003 №233, від 23.07.2007 № 414)
Ціна : 5.00 р.
УДК : 61:378 + 616.31(079.1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378/К 83
Автор(и) : Амбарова Л. І., Ананько С. Я. , Андрєєва В. Ф., Бакалець О. В., Йолтухівський М. М., Пушкар М. С., Рокунець І. Л., Шипіцина О. В.
Назва : Крок 1. Стоматологія. 2015 : зб. тест. завдань для складання ліценз. іспиту (російськомов. варіант)
Вихідні дані : Київ: Центр тестування при МОЗ України, 2007
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Центр тестування проф. компетентності фахівців з вищ. освітою напрямків підготовки "Медицина" і "Фармація" МОЗ України
Примітки : Затв. МОЗ України (накази МОЗ України від 14.08.1998 №251, від 27.12.1999 №303, від 16.10.2002 №374, від 16.04.2003 №239, від 29.05.2003 №233, від 23.07.2007 № 414)
Ціна : 5.00 р.
УДК : 61:378 + 616.31(079.1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612/Ф 50
Автор(и) : Мороз В. М., Йолтухівський M. B., Бєлік М. Г., Бабич Н. М., Богомаз О. В., Борейко Т. І., Шаповал О. М., Супрунов К. В., Величко Т. О., Власенко, Олег Володимирович, Гжегоцький М. Р., Гусакова И. В., Дацишин П. Т., Довгань О. В., Коновалов С. В., Власенко, Оксана Володимирівна, Костюк Л. В., Ніколаєнко, Оксана Олександрівна, Лойко Л. С., Омельченко О. Д., Очеретна, Ольга Леонідівна, Рисинець Т. П., Рокунець І. Л., Хмель Л. Л.
Назва : Фізіологія. Короткий курс : навч. посіб. для мед. і фармацевт. ВНЗ . -2-ге вид., допов. і перероб.
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2019
Кільк.характеристики :392 с.: іл.
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр.: с. 372-375. - Предм. покажч.: с. 376-386. - Рек. вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 11 від 26 червня 2019 р.)
ISBN, Ціна 978-966-382-785-8: 280.00 р.
УДК : 612 + 612(075.8)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: У посібнику згідно з програмою для медичних і фармацевтичних ВНЗ представлено матеріали з основних розділів фізіології. Детальний предметний покажчик та система виносок у вигляді тестів полегшують засвоєння предмета, дозволяють користуватися посібником як довідником, тлумачним словником тощо. У посібнику використано завдання, що входять до відкритої частини банку тестових завдань ліцензійних іспитів. Матеріал наданий Центром тестування при МОЗ України. Посібник розрахований на викладачів, лікарів і студентів ВНЗ медико-біологічного профілю
Примірники : всього : УА(197), НА(3), ЧЗ(3)
Вільні : УА(177), НА(3), ЧЗ(3)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища : тези доп. навч-метод. конф., 12 лют. 2020 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2020
Кільк.характеристики :265 с
Колективи : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища", навч.-метод. конф. (2020;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 105.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Актуальні проблеми якісної медичної освіти в умовах глобального конкурентного середовища у ВНМУ ім.М.І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.]. Необхідність впровадження сучасних технологій в навчання студентів медиків на кафедрах клінічного/ М. Р. Анфілова, С. А. Бондар. Якісна освіта студентів-медиків: реалії та перспективи розвитку/ О. І. Афанасюк, В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Мотивація студентів до успішного навчання у вищих навчальних закладах / О. П. Баліцька, Ю. М. Григорук, М. А. Артемчук. Гуманітарний аспекту реформуванні системи підготовки медичних фахівців/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Порівняльний аналіз викладання навчальних дисциплін медико-психологічного та психіатричного спрямування студентам, які навчаються за спеціальністю «Медицина» у медичних університетах України та Польщі/ О. О. Белов, Η. Г. Пшук. Підготовка та безперервний професійний розвиток фахівця у ортопедичній стоматології/ Л. Г. Беляєва, Е. В. Беляєв. Впровадження у навчальний процес навчального посібника «The Basic Technologies of Dentures Producing» для англомовних студентів другого курсу стоматологічного факультету/ Е. В. Беляєв, С. О. Росоловська. До питання формування міжкультурної компетенції засобами української мови як іноземної / Я. С. Білик, М. І. Лісовий, А. М. Гулевич. Роль практичних навичок у вивченні дисципліни «Організація та економіка фармації» у системі реформування вищої фармацевтичної освіти/ О. Д. Благун [та ін.]. Застосування основоположних принципів педагогіки прагматизму в сучасних умовах вищої школи/ В. С. Бобело. Деякі аспекти організації надання дерматовенерологічної допомоги в сучасних умовах/ С. А. Бондар [та ін.]. Напрямки покращення підготовки студентів на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуева, І. В. Пролигіна. Особливості підготовки студентів-медиків молодших курсів з дисципліни «догляд за дітьми»/ Л. М. Булат, О. В. Лисунець. Наукова робота студентів з англомовною формою навчання на кафедрі загальної хірургії: деякий досвід та перспективи подальшої роботи/ М. І. Бурковський, О. В. Кателян, С. Д. Хіміч. Адаптація іноземних студентів/ Т. В. Вакар. Українська мова як іноземна для студентів-медиків/ Г. Л. Василенко, Т. Д. Полиця. Мова професійного спілкування/ Г. Л. Василенко, Л. Л. Дмитрук, Н. М. Смолко. Поширеність шкідливих звичок серед студентів медичного закладу, шляхи подолання/ В. С. Василик [та ін.]. Методика викладання військової терапії студентам 5-го курсу медичного факультету / М. М. Величкович, О. В. Темна, Л. О. Перебетюк. Закони логіки в мисленні лікаря/ К. М. Вергелес, Т. М. Вергелес. Біоекологічна криза сучасності: проблеми та перспективи/ Т. М. Вергелес. Інтеграція практично орієнтованого об’єктивного структурованого клінічного іспиту у процес викладання предмету пропедевтики внутрішньої медицини серед студентів нерезидентів Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. О. Вільцанюк, Ю. М. Мостовой, О. В. Ткаченко. Проблемні питання якісної підготовки докторів філософії в умовах реформування вищої освіти/ О. В. Власенко [та ін.]. Якісна підготовка лікаря - актуальна проблема в умовах реформування медичної галузі/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук, О. В. Кривов’яз. Реформування курсу латинської мовита медичної термінології/ О. С. Войцехівська, М. Т. Денека. Актуальні проблеми професійної підготовки хірургів-інтернів/ О. О. Воровський. Розвиток критичного мислення студентів, як шлях боротьби з когнітивними упередженнями/ А. С. Воронкіна, О. Ю. Топок. Аспекти викладання дисципліни «Медична інформатика» з урахуванням умов глобального конкурентного середовища/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Використання проблемного методу навчання при викладанні дисципліни «Патоморфологія»/ А. А. Гаврилюк, Р. Г. Жарлінська, Г. В. Даценко. Роль лексичної культури в комунікації лікаря з пацієнтом/ О. Ф. Гайдаєнко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Актуальні проблеми якісної підготовки фахівців на кафедрі шкірних хвороб/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Модернізація методики проведення товарознавчого аналізу фармацевтичних та медичних товарів/ Т. А. Германюк, В. П. Бобрук, Т. І. Івко. Поширення соціальних страхів серед студентів ВНМУ ім. М.І.Пирогова та їх корекція під час навчання на кафедрі психіатрії, психотерапії та наркології з курсом післядипломної освіти/ М. С. Гнатишин [та ін.]. Роль фізкультури і спорту в підвищенні якості підготовки медичних фахівців/ С. Є. Головчанська-Пушкар [та ін.]. Організація навчально-тренажерного класу - один з шляхів якісної підготовки медичних фахівців/ М. Л. Гомон [та ін.]. Роль кваліфікованих фахівців під час навчання курсантів в навчально- тренажерному центрі/ М. Л. Гомон [та ін.]. Лекція-бесіда, як сучасна форма викладання лекційного матеріалу/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Досвід викладання предмету «Технологія лікарських косметичних засобів» іноземним студентам/ Н. А. Гордзієвська [та ін.]. Важливість перекладу у навчанні іноземної мови/ А. С. Горпинюк [та ін.]. Кредитно-трансферна система та роль самостійної роботи у процесі підготовки студентів вВНЗ України/ К. Ю. Гріжимальська, Т. М. Жмудь, С. Ю. Яремин. Формування професійних навичок у майбутніх провізорів з бухгалтерського обліку/ Ю. М. Григорук, О. П. Каліцька, Л. М. Бондар. Значення аудитивної компетентності у системі навчання української мови як іноземної/ А. М. Гулевич. Використання трансдисциплінарного підходу при підготовці магістрів фармації/ О. О. Давиденко, О. В. Білик. Професійна підготовка майбутніх лікарів в умовах глобалізації сучасного суспільства / М. Т. Денека, І. О. Дубова. Якість медичної освіти в Україні/ Н. В. Дідик. Конкурентоспроможні підходи до вищої медичної освіти в Україні/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Методи удосконалення професійного мовлення студентів нефілологічного напряму освіти / Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Особливості та практика формування україномовної комунікативної компетентності/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Основні проблеми адаптації англомовних іноземних студентів/ І. О. Дубова, М. Т. Денека. Глобалізація та інтернаціоналізація вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова, А. Л. Кондратюк. Особливості розвитку інтернаціоналізації вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова, С. І. Тихолаз. Проблема готовності до професійної діяльності у процесі майбутньої успішної самореалізації студентів вищих закладів освіти України/ Л. В. Дудікова, Н. В. Логутіна. Імплементація міжнародних стандартів симуляційного навчання в педіатрії/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Сучасний формат підготовки випускників медичних закладів до об’єктивного структурованого іспиту (ОСКІ 2) з педіатрії/ В. М. Дудник [та ін.]. Підготовка лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в умовах сучасного конкурентного/ В. М. Дудник, І. В. Морозова, М. О. Шаламай. Актуальні проблеми якісної підготовки майбутніх лікарів з медичної генетики в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, О. В. Куцак. Досвід впровадження нових екзаменаційних технологій при атестації студентів 6 курсу з педіатрії (об’єктивний структурований клінічний іспит)/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Форми та методи самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни «Гігієна та екологія»/ О. В. Дякова [та ін.]. Проблема якості викладання юридичних дисциплін у закладах вищої медичної освіти/ Р. Г. Жарлінська, О. Ф. Адамчук, О. О. Верлан-Кульшенко. Формування інтересу до іноземної мови у студентів вищих медичних навчальних закладів/ Т. М. Жмудь, К. Ю. Гріжимальська, С. Ю. Яремин. Аспекти сучасної біохімії як інструмент якісної підготовки конкурентоспроможних медичних фахівців/ Н. В. Заічко [та ін.]. Довузівська освіта - одна із проблем підготовки медичних кадрів в умовах конкурентного середовища / Т. М. Зелінська. Особливості викладання внутрішньої медицини в умовах глобального конкурентного середовища/ В. П. Іванов [та ін.]. Шляхи підвищення якості медичної освіти/ Т. М. Ільченко, О. В. Ільченко. Запровадження IFOM-тестів як один з нових підходів до покращення якості підготовки студентів на кафедрі нормальної фізіології в умовах конкурентного середовища / М. В. Йолтухівський [та ін.]. Фактори, що впливають на якісну підготовку медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ М. В. Йолтухівський [та ін.]. Принцип гуманності як частина професійної етики лікаря/ М. В. Йолтухівський, Д. М. Калач. Методичні поради щодо використання інтенсивного методу навчання під час оволодіння іншомовню комунікацією/ М. В. Йолтухівський, Н. В. Калашнік, Н. П. Бірук. Досвід навчально-виховної підготовки студентів-іноземців у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ Н. В. Калашнік. (Інститут професійно-технічної освіти НАПН України) Міжпредметні зв’язки як предмет методичного дослідження/ Н. В. Калашнік, А. А. Каленський. Тематичний контроль якості засвоєння знань студентами-медиками/ Н. В. Калашнік. Застосування сучасних методик викладання дисципліни на кафедрі хірургічного профілю/ О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський. Викладання клінічної імунології та алергології в сучасних умовах/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Нові виклики процесу підготовки студентів-медиків у розрізі реформування вторинної ланки системи охорони здоров’я України/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, В. О. Мовчанюк. Шляхи підвищення конкурентоспроможності медичних працівників з питань надання негайної допомоги при стенозах гортані/ В. В. Кіщук [та ін.]. Фактори, які впливають на проведення симуляційно-орієнтованого навчання/ В. В. Кливак, О. Л. Льовкіна. Соціальні мережі як можлива складова освітнього процесу/ В. М. Коваль [та ін.]. Методика контролю рівня засвоєння навчального матеріалу (експрес опитування)/ В. В. Ковальчук, В. О. Орловський. Впровадження фізичної та реабілітаційної медицини в Україні: реалії, перешкоди, перспективи / П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, О. В. Марчук. Сучасні можливості інформаційного забезпечення лікаря в глобальному середовищі інформальної освіти/ С. П. Колісник [та ін.]. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців та шляхи їх вирішення / С. А. Колодій, Ю. В. Кордон, І. М. Коваленко. Формування клінічного мислення на різних етапах та рівнях засвоєння знань під час вивчення біологічної хімії студентами медичного факультету/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нова освітня парадигма і компетентності для професійної підготовки майбутніх фахівців/ О. М. Комар. Актуальні питання перебудови післядипломної освіти лікарів-організаторів охорони здоров’я в умовах запровадження БПР/ Н. Т. Комарницька, Б. З. Гулобов. Психологічні собливості впровадження інноваційних підходів у педагогічному спілкуванні в системі сучасної вищої медичної освіти/ А. І. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, О. О. Комісарчук. Використання психометричних тестів як засіб діагностики соматопсихічного синдрому у викладанні предмету пропедевтики внутрішньої медицини/ Т. В. Константинович [та ін.]. Впровадження силлабусу як можливість реалізації індивідуальної освітньої траєкторії/ Д. Г. Коньков. Застосування наочного методу при вивченні фармацевтичної ботаніки студентами ВНМУ/ Л. В. Кременська, С. Д. Криклива, О. А. Бобровська. Курс за вибором «Теоретичні основи технології лікарських форм» як складова комплексної підготовки фахівців спеціальності «Фармація, промислова фармація»/ О. В. Кривов’яз [та ін.]. Предмет фтизіатрія в контакті реформування у галузі охорони громадського здоров’я/ Л. Г. Кулик. Нові підходи до організації післядипломного навчання по фтизіатрії/ В. О. Кучер, О. П. Незгода. Інтелектуально-гносеологічний потенціал сучасної концепції історії України/ В. П. Лациба. Медична освіта в Україні: проблеми підготовки лікарів в вищих навчальних закладах/ О. П. Литвинюк. Роль біологічної хімії та клінічної біохімії у формуванні фармацевта - фахівця високого рівня / Г. З. Личик, С. В. Ладутько, К. М. Тубулкан. Труднощі відбору лексики на початковому етапі навчання іноземних студентів/ М. І. Лісовий, Я. С. Білик, А. М. Гулевич. Впровадження основ 3D моделювання та клінічне застосування в навчальний процес/ О. О. Ліхіцький [та ін.]. Проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах конкурентного середовища / Т. В. Лобастова [та ін.]. Problem of readiness for professional activity in the process of future successful self-realization with students of higher education establishments of Ukraine / N. V. Logutina, N. V. Mazur, Z. S. Vychovanets. Шляхи удосконалення викладання іноземної мови як обов’язкового предмета навчальної програми майбутніх медиків/ Л. Ф. Лозинська, О. А. Ціхоцька. Вплив комунікативної компетентності та стресостійкості на конкурентоспроможність майбутніх сімейних лікарів в сучасних умовах конкуренції/ О. О. Мазченко, Ю. М. Остраус. Якісна підготовка медичних фахівців в умовах конкурентного середовища та проблеми визначення рівня навчального стресу/ С. Ю. Макаров, О. А. Серебреннікова, І. В. Сергета. Проблема нераціонального використання інтернет-ресурсу студентами-медиками/ Я. Ю. Марункевич. Роль імітаційних методів у викладанні дисципліни «Основи економічних теорій» для майбутніх магістрів медицини/ І. А. Марчук, Н. А. Багнюк. Відкрите інформаційно-освітнє середовище як складова цілісного освітнього простору ВНЗ/ Я. А. Медражевська, О. В. Кулешов, Л. О. Фік. Впровадження новітніх технологій в освітній процес студентів ВНМУ/ Д. О. Меркулова, П. С. Фоміна, О. О. Фомін. Емержентні технології в системі підготовки сучасного конкурентоспроможного магістра фармації/ Γ. Τ. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Ратова. Реформування післядипломної медичної освіти - важлива складова медичної реформи в Україні в умовах глобального конкурентного середовища/ Л. В. Мороз, Д. В. Палій. Об’єктивний структурований клінічний іспит з пропедевтики внутрішньої медицини / Ю. М. Мостовой, Г. І. Томашкевич. Перший досвід проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/ Ю. М. Мостовой, Г. І. Томашкевич. Роль медичної мікробіології у вивченні сучасних методів лабораторної діагностики захворювань мікробної етіології/ В. М. Мруг. Задачі викладача як лідера в супроводі динаміки групової взаємодії протягом навчального процесу/ О. Ф. Мруг. Лекція, як основний метод освітнього процесу/ О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян, М. А. Горай. Особливості проходження виробничої практики з медичної хімії студентами спеціальності «Клінічна фармація»/ Н. С. Недорезанюк, Ф. Є. Дьякова, Л. В. Острецова. Застосування методу проблемних ситуацій як форми навчання при вивченні дисципліни «Медична хімія»/ В. М. Нечипорук. Системний міждисциплінарний метод навчання у медичному ВУЗІ/ С. В. Нечипорук, О. А. Коробко, Η. П. Масік. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища / І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Використання методики домашнього лабораторного експерименту під час викладання предмету «Медична хімія» з метою підвищення конкурентоздатності спеціалістів медичної галузі / В. А. Островський. Роль лекції в процесі реалізації програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста: недоліки та переваги/ А. О. Очеретнюк [та ін.]. Підготовка сімейних лікарів з ендокринології в умовах реформування/ А. В. Паламарчук [та ін.]. Нова система безперервного професійного розвитку лікарів як передумова забезпечення якості підготовки медичних фахівців/ І. Г. Палій, С. В. Заїка. Безперервний професійний розвиток лікарів: нові можливості в умовах глобального конкурентного середовища/ І. Г. Палій, І. В. Чернова, А. Г. Янковецька. Значення виробничої практики студентів університету, в умовах конкурентного середовища/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, В. М. Швець. Можливості соціальної медицини в інноваційному освітньому просторі/ В. Л. Пилипчук. Розвиток критичного мислення студентів на заняттях «Української мови (за професійним спрямуванням)» у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Л. М. Писаренко. Навчально-методичні особливості якісної підготовки майбутніх лікарів з медичної паразитології/ Р. П. Піскун [та ін.]. Викладання фтизіатрії в сучасних умовах/ О. В. Пликанчук. Використання сучасних хмарних технологій анкетування під час оцінювання практичних навиків студентів із пропедевтики внутрішньої медицини/ В. Л. Побережець [та ін.]. Особливості навчання внутрішньої медицини у іноземних студентів/ O. Л. Побережець. Актуальні впровадження якісної підготовки молодих спеціалістів на кафедрі дитячої хірургії у відповідності конкурентних комунікацій медичної допомоги / В. В. Погорілий [та ін.]. Огляд деяких проблем професійної підготовки медиків в термінах конкурентоспроможності/ С. Г. Пойда [та ін.]. Шляхи подолання проблем підготовки студентів медичних закладів, в умовах реформування медичної освіти в Україні/ М. І. Покидько [та ін.]. Реалізація комунікативного підходу на заняттях з української мови як іноземної/ Т. Д. Полиця. Деякі особливості викладання травматології щелепно-лицевої ділянки на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ С. С. Поліщук [та ін.]. Місце кредитно-трансферної системи при викладанні хірургічної стоматології у медичних вищих навчальних закладах/ С. С. Поліщук [та ін.]. Викладання хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії студентам медичних закладів вищої освіти стоматологічного факультету/ С. С. Поліщук [та ін.]. Сучасні вимоги до якісної освіти у медичному університеті/ Л. О. Процюк [та ін.]. Формування конкурентоспроможних кадрів в умовах глобалізації освітнього процесу/ Р. В. Радьога [та ін.]. Тренінг з серцево-легеневої реанімації - як складова безперервної освіти лікарів/ Л. В. Распутіна [та ін.]. Досвід проведення тренінгів з оволодінням практичними навиками, як приклад безперервної освіти лікаря/ Л. В. Распутіна [та ін.]. Ефективне використання інтерактивних завдань у навчальному процесі/ В. Р. Ратова, Γ. Τ. Михайлюк,Гайдаєнко О. Ф. . Компетентністний підхід як основа якісної підготовки кадрів для системи громадського здоров’я в контексті європейської інтеграції/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша, С. В. Ладутько. Питання рухової активності як одна з нагальних проблем профілактичної направленості діяльності майбутнього лікаря/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина, Л. І. Мичковська. Інновації як інструмент реформування системи кадрового забезпечення охорони здоров’я України/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова, О. С. Клочко. Особливості викладання дисципліни фізичного виховання у ВНМУ в сучасних умовах/ О. І. Романенко, Л. А. Сарафинюк, О. В. Мельник. Проблеми вивчення української мови як іноземної/ В. М. Романюк. Роль симуляційних центрів у підготовці фахівців медичного профілю на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Значення англійської мови в діяльності медичних університетів на основі моделі «Університет 3.0»/ О. А. Ромашкіна. Інноваційні методи навчання у післядипломній освіті лікарів/ О. С. Рубіна. Інтеграція навчання студентів 5 курсу в єдиний симуляційний простір/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король. Формування міжпредметної компетенції в процесі викладання фармацевтичної ботаніки та фармакології у студентів 1-3 курсів фармацевтичного факультету/ С. В. Сергєєв, О. А. Бобровська, Т. І. Баланчук. Сучасний мінімальний посібник «Тестові завдання і ситуаційні задачі з охорони праці в медичній галузі» та особливості його використання/ І. В. Сергета [та ін.]. Особливості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія з гігієною дитячого та підліткового віку» у структурі навчальних предметів профілактичної медицини/ І. В. Сергета [та ін.]. Вплив позааудиторної роботи зі студентами на базовий рівень знань електрокардіографії/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Питання підготовки конкурентоспроможних медичних фахівців під час вивчення дисциплін хімічного циклу/ О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. Лікар майбутнього - в умовах конкурентного часу сучасності/ С. О. Сокур, М. В. Власенко. Місце студентського наукового гуртка в підготовці сучасних лікарів/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Перший досвід з прийому модулів за системою ОСК1 / Л. П. Солейко. Етапність та специфіка фахової передатестаційної підготовки лікарів-дитячих хірургів-власний погляд/ Д. С. Солейко [та ін.]. Індивідуальне використання лікарем фахових електронних інформаційних джерел у власній безперервній професійній освіті/ Д. С. Солейко [та ін.]. Застосування алгоритму Калгарі-Кембридж у додипломній підготовці студентів-медиків/ Л. В. Стукан, Η. Г. Пшук, А. О. Камінська. Глобалізація медичної освіти як передумова підвищення якості підготовки кваліфікованих медичних кадрів/ О. Г. Сулім. Принципи та підходи тренінгової роботи у навчанні медичних фахівців/ О. А. Таран [та ін.]. Організація пошукової та дослідницької діяльності студентів: досвід, проблеми, перспективи/ О. К. Тарасюк, В. І. Тарасюк. Підготовка випускників фармацевтичного факультету з менеджменту і маркетингу у фармації до конкурентноспроможного виходу на ринок праці в системі охорони здоров’я/ М. Б. Тарасюк [та ін.]. Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти та надання медичних послуг / Ю. В. Тарчинець, О. І. Тарчинець. Застосування інтерактивних методів навчання на кафедрі гістологіїї/ О. І. Тереховська [та ін.]. Інноваційні методи в медицині в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Тертишна [та ін.]. Порівняльний аналіз складання підсумкових занять з анатомії людини студентами з англійською мовою навчання/ В. А. Тихолаз, І. А. Руцька, Ю. Ю. Кондор. Підвищення якості мовної підготовки іноземних студентів-медиків у закладах вищої освіти України/ Л. Т. Тищенко. Формування україномовної комунікативної компетенції студентів-іноземців/ Л. Т. Тищенко. Роль соціальної медицини, громадського здоров’я в підготовці кадрів в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Ткаченко [та ін.]. Інтернатура по - новому/ Η. І. Токарчук. Академічна доброчесність в умовах сучасної науки та освіти/ Ю. Ю. Трофіменко, З. М. Прокопчук, Н. С. Фоміна. Актуальні проблеми якісного засвоєння навчальної дисципліни «Охорона праці в галузі» студентами-іноземцями/ Н. М. Фещук, Л. І. Краснова, Н. Ю. Лукіна. Методи національно-патріотичного виховання студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ Л. В. Фоміна, В. С. Школьніков, О. О. Фомін. Самопізнання як необхідний компонент розвитку вищого закладу освіти/ Л. В. Фоміна, І. М. Паюк, А. А. Глушак. Проблеми відносин між лікарями та пацієнтами – невміння спілкуватися/ О. О. Фомін, Д. О. Меркулова, Ю. В. Мазур. Особливості професійного самовизначення майбутніх лікарів-психологів в медичних закладах вищої освіти/ С. С. Хлєстова, Т. І. Шевчук. Досвід проведення OSCE у іноземних студентів ВНМУ ім. М. І. Пирогова з англійською мовою навчання/ В. М. Хоменко [та ін.]. Підвищення якості підготовки медичних фахівців шляхом використання симуляційного навчання на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. В. Цимбалюк [та ін.]. Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти/ Г. В. Чайка, А. П. Дністрянська, Л. В. Яремчук. Особливості викладання біологічної хімії англомовним студентам II курсу медичного факультету / М. М. Червʼяк, В. С. Шунков. Особливості підготовки студентів медичних вузів в умовах існуючого конкурентного середовища/ О. Л. Черепаха, А. П. Король, Н. Г. Гаджула. Актуальні проблеми, які виникають під час навчання англомовних студентів 3 курсу, та шляхи їх вирішення/ Л. П. Черепахіна. Особливості навчання іноземних студентів у медичному вузі/ Л. П. Черепахіна, О. О. Курець, І. В. Чигір. Сучасний науково-технічний прогрес і професійна підготовка лікарів/ С. В. Черкасов. Бінарні заняття в сучасних умовах підготовки фармацевтичних фахівців/ Н. М. Черкасова, Н. В. Глушко. Включення методів профілактики синдрому емоційного вигорання під час навчання в інтернатурі зі спеціальності психіатрія/ С. В. Черначук, М. С. Гнатишин, О. А. Серебреннікова. Роботизована хірургія - «золотий стандарт» у світі виконання операцій/ В. О. Шапринський [та ін.]. Розвиток сімейної медицини в Україні (історичний контекст)/ Ю. Г. Шевчук [та ін.]. Підходи організації педагогічного процесу для формування компетентнісних навичок у студента/ М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.]. Вивчення якості викладання у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ В. І. Шмалій [та ін.]. Підготовка та адаптація медичних фахівців у сучасному середовищі/ Н. А. Шпакова [та ін.]. Медичне моделювання як перехідний етап підготовки від теорії до практики/ Н. В. Щепіна [та ін.]. Використання електронного журналу успішності студентів як один зі способів оптимізації навчально-виховного процесу/ Р. Ф. Юрій, Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль. Мотиваційний фактор як основа якісної підготовки медичних фахівців/ П. О. Юрченко, С. О. Качула. Навчання ефективній комунікації як один з принципів якісної підготовки медичних фахівців/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова. Медичні університети в умовах конкуренції/ Т. І. Ющенко, В. А. Ващук, А. Є. Косарева. Роль сучасних освітніх технологій в підготовці лікарів-неонатологів/ О. С. Яблонь [та ін.]. Оптимізація навчального процесу для студентів медичного університету в сучасних умовах/ О. О. Яковлева, О. Ю. Крикус, Т. К. Вітрук. Якісна підготовка медичних фахівців: комплексний підхід до різних видів популяризації навчального закладу/ С. Ю. Яремин [та ін.]. Сучасний підхід до підготовки студентів у ВНЗ, з соціальної медицини та організації охорони здоров’я в умовах глобального конкурентного середовища/ І. В. Яремина [та ін.]. Мотивація студента як одна з складових якісної підготовки медичних фахівців в умовах конкурентного середовища/ Л. В. Яремчук, Г. В. Чайка. Система підготовки студентів-випускників до ліцензійного іспиту «Крок-2» на кафедрі загальної гігієни та екології в світі Європейських стандартів вищої медичної освіти/ О. В. Яцина, М. А. Редчіц, Л. М. Ваколюк.
Анотація: Конкуренція в освітньому середовищі потребує комплексного підходу, як з боку студента, так з боку освітнього закладу, для кращого та глибшого розуміння та єдності конкурентного середовища і конкурентних відносин, які знаходяться у постійному взаємозв’язку. Розвиток медичної науки і практики в умовах глобального конкурентного середовища зумовлюють вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(2)
Вільні : НА(2), ЧЗ(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612.76/Х-69
Автор(и) : Мороз В. М., Йолтухівський M. B., Власенко О. В., Московко С. П., Московко Г. С., Богомаз О. В., Рокунець І. Л., Тищенко І. В., Костюк Л. В., Супрунов К. В.
Назва : Ходьба людини : монографія
Вихідні дані : Вінниця, 2022
Кільк.характеристики :304 с.: іл.
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр.: с. 253-302. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 6 від 16 черв. 2022 р.)
ISBN, Ціна 978-617-552-128-1: 150.00 р.
УДК : 612.76 + 612.766 + 612.8
MeSH-головна: ХОДЬБА -- WALKING
КОСТНО-МЫШЕЧНОЙ И НЕРВНОЙ СИСТЕМ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ -- MUSCULOSKELETAL AND NEURAL PHYSIOLOGICAL PHENOMENA
Зміст : СУЧАСНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ХОДЬБИ ЛЮДИНИ В НОРМІ/ М. В. Йолтухівський. ОБ’ЄКТИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕНЬ/ О. В. Власенко [та ін.]. ЗАКОНОМІРНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОСТОРОВО-ЧАСОВИХ ПАРАМЕТРІВ ХОДЬБИ В ЧОЛОВІКІВ ТА ЖІНОК РІЗНИХ ВІКОВИХ ГРУП/ В. М. Мороз [та ін.]. НОЗОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НЕВРОЛОГІЧНИХ РОЗЛАДІВ ХОДЬБИ/ Г. С. Московко.
Анотація: У монографії узагальнено дані світової літератури та досліджень авторів стосовно характеристик та механізмів регуляції ходьби людини в практично здорових осіб різного віку (підліткового, юнацького, середнього, зрілого, похилого) в умовах різних фізіологічних парадигм та при неврологічних захворюваннях. У дослідженнях використано автоматизовану систему GAITRite®, виробництва США (CIR Systems Inc.,Clifton, NJ). Визначали наступні параметри: швидкість ходьби, кількість кроків при проході доріжкою, кількість кроків за хвилину, довжина кроку, довжина подвійного кроку, співвідношення довжини кроку до довжини нижньої кінцівки, ширина бази опори, час кроку, час крокового циклу, час переносу стопи, час опори, час опори на обидві стопи, структура крокового циклу, інтегральний показник якості, «нормальності» ходьби - FAP. Усього обстежено 952 особи.Обгрунтовуються отриманими результатами висновки про те, що регуляція просторово- часових параметрів ходьби людини залежить від роботи усіх рівнів нервової системи. Базовий просторово-часовий паттерн ініціюється центральними генераторами ритму спинного мозку, робота яких задається та модулюється надсегментарними структурами, а нашаровані команди з кори головного мозку можуть досить суттєво змінити базовий малюнок, створивши відповідну просторово-часову модель ходьби. З урахуванням змін кількісних та якісних показників ходьби при різних фізіологічних парадигмах, зробиться важливий висновок, що ходьба не є автоматизованим процесом, а потребує використання різноманітних додаткових ресурсів ЦНС, насамперед уваги та когнітивних ресурсів. Книга розрахована на фізіологів, неврологів, аспірантів, студентів ВНЗ медико-біологічного профілю. Рис. 72. Бібл. 575 назв.
Примірники : всього : ЧЗ(1), НА(5)
Вільні : ЧЗ(1), НА(5)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)