Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (61)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сергеев, С. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615/Н 35
Назва : V Національний з’їзд фармакологів України : тези доповідей, 18-20 жовтня 2017 р.
Вихідні дані : Запоріжжя, 2017
Кільк.характеристики :146 с
Колективи : "Національний з’їзд фармакологів України" (5;2017;Запоріжжя) , Асоц. фармакологів України, Ін-т фармакології та токсикології, Запоріз. ДМУ, Держ. експертний центр
Ціна : 55.00 р.
УДК : 615 + 615(06)
MeSH-головна: ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
СЪЕЗДЫ, СИМПОЗИУМЫ -- CONVENTIONS, SYMPOSIUMS
Зміст : Оцінка якості викладання фармакологи у внму ім. М. I. Пирогова методом анкетного опитування/ Н. І. Волощук [та ін.]. Аналгетична активність рівних кристалічних форм N-(4- трифлуорометилфеніл)-4-гідрокси-2,2-діоксо-1H-2λ6, 1-бензотіазин-3- карбоксаміду/ Н. І. Волощук [та ін.]. Дослідження впливу симвастатину та його поєднань з триметазидином або тіотриазоліном на перетворення холестерину в жовчні кислоти в щурів з експериментальною гіперхолестеринеміею/ Н. І. Волощук, О. П. Данченко. Впровадження формулярної системи у викладання фармакології/ Н. І. Волощук, О. М. Денисюк, Н. І. Іванова. N-гетарилалкіл-4-метил-2,2-діоксо-1Н-22λ6-бензотіазин-3-карбоксаміди - нова група протизапальних та знеболюючих агентів/ Н. І. Волощук [та ін.]. Порівняльна оцінка захисної дії похідного хіназоліну (ПК-66) та кордарону на ішемізоване серце/ О. В. Джигалюк [та ін.]. Актопротекторні властивості яблучної, бурштинової кислот та їх комбінації/ О. П. Драчук, Г. І. Степанюк, С. А. Олійник. Вплив антидіабетичних засобів на систему цистатіонін-гама-ліази/ гідроген сульфіду в міокарді та нирках щурів/ Н. В. Заічко [та ін.]. Вплив природних поліфенолів на рівень гідроген сульфіду в нирках щурів/ С. А. Конюх, I. В. Таран. Морфологічна оцінка слизової оболонки шлунка в щурів з ад’ювантним артритом за умов введення 4-[4-ОКСО-(4Н)-хіназолін-3-ІЛ] бензойної кислоти (ПК-66)/ Г. І. Крамар, Г. І. Степанюк, С. В. Вернигородський. Оптимізація фармакотерапії ускладнень цитостатичного лікування в онкогематологічних хворих/ Д. А. Лисенко, С. В. Сергеев. Дослідження фінансової доступності протиглаукомних засобів для населення/ О. В. Макаренко, О. В. Кривов’яз. Перспективи та проблеми використання гумінових речовин у медицині/ Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа. Пошук біологічно активних речовин серед похідних хіназоліну та його конденсованих аналогів (ПХКА)/ Г. І. Степанюк [та ін.]. Вплив модуляторів обміну гідроген сульфіду на перебіг гострої ниркової недостатності в щурів/ І. В. Таран, Я. В. Вороновський, І. І. Савчук. Можливість використання нейро- та кардіомаркерів для фармакологічного скринінгу органопротекторів/ О. А. Ходаківський [та ін.]. Ефективність і переносимість інгібіторів фактора некрозу пухлини-α у хворих на анкілозивний спондиліт/ О. В. Шевчук, С. В. Біговщиць. Переваги кларитроміцину в терапії госпітальної пневмонії на тлі черепно-мозкової травми/ О. О. Яковлева, А. Б. Ільченко, Н. В. Щербенюк.
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір : тези доповідей навч-метод. конф., 7 лют. 2019 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2019
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : "Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір", навч.-метод. конф. (2019;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 120.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Національний досвід впровадження європейських стандартів вищої медичної освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І.Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.]. Новий формат державного кваліфікаційного іспиту випускників медичних ВУЗів України/ О. І. Афанасюк, В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Вплив вищої медичної освіти на показники людського розвитку/ Н. С. Алексеенко [та ін.]. Особливості організації навчально-виховного процесу для індійських студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ В. М. Андрійчук [та ін.]. Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності навчання теоретичних дисциплін у вищих навчальних закладах/ О. П. Каліцька, Ю. М. Григорук, М. А. Артемчук. Філософська складова трансформації вищої медичної освіти України/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Сучасний алгоритм доступу до професії стоматолога-ортопеда/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Використання симуляційних технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів/ О. А. Биковська [та ін.]. Психологія мотивації та готовності студентів до професійної діяльності в інноваційному середовищі/ Я. С. Білик. Мовне портфоліо як ефективний механізм реалізації особистісно орієнованого навчання студентів-нефілологів у ВНЗ/ Я. С. Білик. Оптимізація знань та вмінь провізорів-спеціалістів з окремих питань електронного здоров’я/ О. Б. Блавацька. Інтегральний підхід у викладанні розділу «Систематика рослин» з дисципліни фармацевтична ботаніка для студентів фармацевтичного факультету/ О. А. Бобровська [та ін.]. Застосування елементів дистанційної освіти (ДО) при підготовці провізорів-інтернів з фармакології/ В. П. Бобрук, С. В. Сергеев. Міждисциплінарний підхвд у лікуванні дерматовенерологічних пацієнтів/ С. А. Бондар [та ін.]. Методологія викладання дисципліни клінічна імунологія та алергологія студентам медичного факультету/ О. Б. Бондарчук, Л. М. Кириченко. Особливості прийому державних випускних іспитів з акушерства та гінекології (ОСКІ) із залученням інноваційних симуляційних технологій/ О. В. Булавенко [та ін.]. Інноваційні технології навчання у підготовці майбутніх лікарів/ Л. М. Булат, О. В. Лисунець, Н. В. Дідик. Особливості підготовки медичних кадрів в Україні, нові напрямки та потреби/ Л. М. Булат, Л. О. Фік, Я. А. Медражевська. Проблемно-орієнтовне навчання студентів як новий підхід для покращення освіти і зменшення ризиків на ринку праці/ B. C. Василик. Впровадження вивчення нових галузевих стан, вищій фармацевтичній освіті/ В. А. Ващук, О. В. Білик. Філософія психосоматики та медицина: точки дотику/ К. М. Вергелес. Генезис філософії та медицини: від появи до сьогодення / К. М. Вергелес. Сучасні підходи до оптимізації навчання практичних лікарів ендокринології/ М. В. Власенко, B. C. Вернигородський, А. В. Паламарчук. Вдосконалення лідерського потенціалу університету шляхом участі у проектній діяльності/ О. В. Власенко [та ін.]. До питання про дисципліну в мультикультурному освітньому просторі/ О. С. Войцехівська. Використання гейміфікації в підготовці студентів до ліцензійних іспитів/ А. С. Воронкіна. Актуальність впровадження в сучасну медичну освіту інноваційних технологій/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Особливості викладання специфічної термінології іноземним англомовним студентам/ A. О. Гаврилюк [та ін.]. Формування термінологічної грамотності та компетентності у майбутніх спеціалістів/ О. Ф. Гайдаєнко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Сучасні особливості додипломного викладання дерматовенерології/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Особливості викладання дисципліни «Промислова технологія лікарських засобів» іноземним студентам фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк [та ін.]. Питання оптимізації підготовки майбутніх лікарів - стоматологів щодо надання стоматологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій/ А. А. Глушак, Е. В. Беляев, Η. Ф. Бабійчук. Покаращення навчального процесу з застосуванням симуляційних технологій/ Н. А. Годлевська. Особливості викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії англомовним студентам / І. А. Голубовський. Удосконалення методів оцінки знань студентів-стоматологів/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Підготовка фармацевтичних фахівців з використанням технології «CLICERS»/ Ю. М. Григорук, О. П. Баліцька. Підготовка провізорів-інтернів до «Крок-3. Фармація»/ Я. О. Гриньків. Значення української мови як державної в системі вищої медичної освіти/ А. М. Гулевич. Вивчення здатності до критичного мислення серед студентів фармацевтичного факультету Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ В. В. Гуцол [та ін.]. Проблема інтерлінгвальної професійної комунікації у сфері сучасної лінгвістичної термінологічної прагматики/ М. Т. Денека. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти/ А. В. Дерезюк. Досвід інформативного наповнення вебсторінки кафедри мікробіології/ Д. М. Дівінскі [та ін.]. Формування фахових компетентностей як основа підготовки конкурентоспроможного фахівця фармації/ Н. О. Діденко, А. О. Очеретнюк. Загальнодержавне значення медичної освіти - авторитет українського лікаря/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Мультидисциплінарний підхід до навчання дитячих лікарів хірургічного проіфлю в інтернатурі/ Д. В. Дмитрієв [та ін.]. Допомога першокурсникам у процесі адаптації до навчання в університеті як одна з умов підвищення якості освіти/ Л. І. Дмитрук, І. В. Дмитрук. Інноваційна спрямованість діяльності викладача вищої школи/ Л. І. Дмитрук, Н. М. Смолко. Особливості підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності у США в аспекті формування професійно-етичної компетентності/ Л. В. Дудікова. Критерії та показники оцінювання знань абітурієнтів з іноземної мови, які вступають на навчання з англійською мовою викладання до ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова. Передача досвіду молодим фахівцям - запорука якісного навчально-виховного процесу в університеті/ Л. В. Дудікова, С. І. Тихолаз. Роль педіатрії в сучасному контексті реформування галузі охорони здоров’я/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Педіатричні аспекти проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) для студентів 6 курсу (ОСКІ)/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Актуальні проблеми викладання медичної генетики/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Розроблення освітньо-професійної програми зі спеціальності 228 Педіатрія/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Можливості рішення проблем орфанних захворювань/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук, М. О. Шаламай. Досвід підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в сучасних умовах/ В. М. Дудник [та ін.]. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів: національний досвід та світовий вимір/ В. М. Дудник [та ін.]. Теоретичні основи формування професійної ідентичності майбутнього лікаря/ А. В. Дусик, Г. В. Троян. Гігієнічні аспекти професійного становлення та ефективної практичної діяльності лікаря жарких та тропічних країн/ О. В. Дякова, М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Актуальні проблеми навчання лікарів-інтернів хірургічного спрямування в сучасних умовах України/ А. А. Жмур [та ін.]. Перспективи розвитку університетських клінік в Україні/ Н. В. Заічко [та ін.]. Напрями удосконалення інформаційного забезпечення провізорів у системі післядипломної освіти/ О. М. Заліська, Н. М. Максимович, О. З. Барчук. Використання ситуаційних задач як навчально-методичного матеріалу та форми контролю при вивченні медичної хімії студентами спеціальності «Клінічна фармація» Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Зарічанська, Н. С. Недорезанюк. Актуальна проблема медичної освіти - якість знань/ Т. М. Зелінська. Особливості навчання сучасних поколінь, які здобувають вищу медичну освіту/ В. П. Іванов, О. І. Афанасюк, М. О. Колесник. Особливості клінічної підготовки лікарів-інтернів загальної практики з стоматології/ М. О. Іванова, Ю. О. Молчанов. Досвід викладання клінічної мікробіології лікарям-інтернам дерматовенерологам/ С. А. Іванова, А. В. Крижановська, М. С. Третьяков. Особливості викладання елективного курсу «Підготовка фармацевтичного представника» у студентів фармацевтичного факультету/ Т. І. Івко, Т. А. Германюк, В. П. Бобрук. Зворотній зв’язок - необхідна передумова існування та розвитку ВНЗ/ О. В. Ільченко. Більше уваги науці/ О. В. Ільченко. Підготовка іноземних громадян, що навчаються в інтернаціональних групах на кафедрі нормальної фізіології у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова/ М. В. Йолтухівський, Л. В. Костюк, С. В. Коновалов. Значущість вивчення філософії в медичних університетах/ Д. М. Калач. Зміни світоглядних орієнтацій особистості сучасного лікаря/ Д. М. Калач. Роль дистанційних форм навчання у безперервному професійному розвитку лікарів/ О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський. Мультимодальний підхід як один із сучасних феноменів у підготовці фахівця європейського рівня/ О. Є. Каніковський, В. В. Мосьондз, А. В. Осадчий. Вивчення питань імунопрофілактики лікарями-інтернами різних спеціальностей/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Роль та значення евристичного методу навчання в процесі підготовки студентів вищих медичних закладів/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Л. В. Килимнюк. Сучасний аспекти медичної підготовки в медичних європейських університетах/ Ю. О. Кислова [та ін.]. Шляхи євроінтеграцїї на прикладі модифікації комплексних текстових і ілюстраційних тестів з оториноларингологи англійською і українською мовою/ В. В. Кіщук [та ін.]. Інформативність інтегративних ілюстраційних тестів для підвищення когнітивного рівня знань і його оцінювання з оториноларингологи/ В. В. Кіщук [та ін.]. Перспективи розвитку смарт-навчання в інноваційних технологіях викладання фармацевтичних дисциплін/ С. О. Климишина. Оцінка рівня знань студентів за допомогою on-line тестування з використанням смартфонів/ В. П. Ковальчук [та ін.]. Модернізація способів закріплення і перевірки навчального матеріалу на кафедрі мікробіології при підготовці лікарів в період реорганізації медичної галузі/ С. А. Колодій [та ін.]. Методичні підходи до вивчення теми «Регуляція та патологія вуглеводного обміну» студентами спеціальності «Медична психологія»/ О. М. Колошко. Глобалізація й директивне навчання у вищій школі/ О. М. Комар. Використання SWOT-аналізу для розробки стратегії розвитку медичного закладу/ Н. Т. Комарницька [та ін.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: реалізація методичних інновацій у вищій школі/ А. І. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, О. А. Серебреннікова. Нові підходи та шляхи удосконалення викладання дитячої хірургії для інтернів з спеціальності «Загальна практика-сімейна медицина» та «Педіатрія»/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Роль клінічного мислення в підготовці лікаря/ О. А. Коробко, Л. І. Маринич, С. В. Нечипорук. Соціально-психологічна адаптація студентів-іноземців інклюзивних груп в порівнянні з вітчизняними студентами/ О. В. Кривов’яз, І. К. Щерба, Ю. О. Томашевська. Особливості викладання дисципліни іноземним англомовним студентам на кафедрі мікробіології/ А. В. Крижановська, І. М. Вовк, О. В. Римша. Впровадження курсу за вибором «Біоактивність неорганічних сполук» на кафедрі фармацевтичної хімії Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ О. С. Куколевська, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. Актуальні проблеми викладання фтизіатрії студентам IV курсу в умовах реорганізації медичної допомоги/ Л. Г. Кулик. Актуальні питання підготовки інтернів ЗПСМ по протитуберкульозній роботі/ В. О. Кучер, О. П. Незгода. Можливості та перспективи застосування кейс-методу в хірургічній стоматології/ А. О. Кушта, С. М. Шувалов, С. С. Поліщук. Мультидисциплінарна взаємодія навчання на клінічних кафедрах у студентів 4-5 курсів лікувального факультету/ Д. А. Лисенко [та ін.]. Особливості викладання біологічної хімії іноземним студентам фармацевтичного факультету/ Г. З. Личик, Д. О. Фільчуков, К. М. Тубулкан. Формування у студентів рефлексивного ставлення до комунікативного аспекту майбутньої професійної діяльності/ М. І. Лісовий. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір/ Т. В. Лобастова, Г. В. Чайка, О. А. Таран. Особливості навчання іноземних студентів на кафедрі анатомії людини ВМНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. А. Логвіненко [та ін.]. Перинатальні наслідки при критичному стані плоду/ О. Л. Льовкіна, К. Г. Татарчук. Досвід формування клінічного мислення у студентів на кафедрі нервових хвороб ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ С. Л. Малик, Л. М. Желіба. Чинники, що впливають на процес розуміння студентами письмових текстів іноземною мовою/ А. С. Марлова, О. П. Горпинюк, А. Л. Яценко. Роль викладача у вищій медичній школі: основні компетентності та синдром емоційного вигорання/ Я. Ю. Марункевич. Хімічний експеримент – специфічний метод навчання у медичному виші/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Щодо реалізації принципів економічної підготовки магістрів медицини/ І. А. Марчук. Компетентнісний підхід в підготовці студента-медика старших курсів: особистий досвід з погляду модернізації системи медичної освіти/ Н. П. Масік. Виховний потенціал методу проектів у вищій школі/ Я. А. Медражевська, С. Л. Малик, Л. А. Фик. Модернізація вищої медичної освіти України/ Д. О. Меркулова, С. В. Бобрук, Л. В. Фоміна. Проблема системності підвищення якості сучасної медичної освіти/ Γ. Τ. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Ратова. Практична підготовка студентів - одна з умов сучасної вищої медичної освіти/ Т. І. Михальчук [та ін.]. Практична робота студентів при проведенні занять з внутрішньої медицини - важливий етап на шляху до оптимізації навчального процесу/ Г. О. Мовчан [та ін.]. Опанування технікою встановлення синдромального діагнозу. Модель практичного заняття з пропедевтики внутрішньої медицини/ Ю. М. Мостовой, Г. І. Томашкевич, Н. О. Пентюк. Вдосконалення методики викладання предмету пропедевтики внутрішньої медицини у студентів 3 курсу англійської форми навчання згідно існуючої стратегії розвитку медичної освіти в Україні/ Ю. М. Мостовой, О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Сучасні підходи у вивченні медичної вірусології/ В. М. Мруг. Особливості навчального процесу в ході вивчення дисципліни «Психіатрія, наркологія»/ О. Ф. Мруг. Проблеми підготовки спеціалістів в умовах реформування медичної освіти/ О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян, М. А. Горай. Сучасні підходи організації навчального процесу в клініці дитячих інфекційних хвороб/ І. І. Незгода, О. М. Науменко. Застосування науково-дослідної форми навчання при вивченні дисциплін «Біоорганічна хімія та біологічна хімія»/ В. М. Нечипорук, Н. В. Заічко, А. В. Мельник. Мотиваційні фактори вибору медичної професії іноземними студентами/ В. С. Олійник [та ін.]. Роль викладача та вплив євроінтеграційних процесів і глобалізації на формування професійної грамотності студентів-медиків/ М. Д. Онофрійчук-Гусятинська. Особливості вивчення фтизіатрії на сучасному етапі студентами 6-курсу медичного факультету та шляхи її оптимізації/ І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Оцінка клініко-економічної ефективності програми профілактики спазму акомодації/ О. М. Очередько, М. О. Старинець, А. А. Ахмедова. Застосування нових методів контролю знань у підготовці лікаря загальної практики/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко, В. С. Вернигородський. Підвищення рівня викладання у закладах медичної освіти, як предиктор покращення якості надання допомоги населенню України/ І. Г. Палій, С. В. Заїка, І. В. Чернова. Оптимізація контролю якості засвоєння знань з мікробіології на етапі підсумкового контролю/ Г. К. Палій [та ін.]. Інноваційні технології у викладанні патологічної анатомії у закладах вищої медичної освіти/ К. А. Педоренко. Віртуальні тренажери для підготовки лікаря-ендоскопіста/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Особливості механічних моделей та тренажерів для підготовки лікаря-ендоскопіста/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Соціальна медицина та організація охорони здоров’я в інноваційних процесах вищої медичної освіти/ В. Л. Пилипчук, І. В. Олійник, О. В. Задорожнюк. Проблема гармонізації духовності і наукового прогресу при викладанні медичної біології/ Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа. Студентські наукові гуртки, як фактор професійного зростання майбутніх спеціалістів/ О. М. Пічкур [та ін.]. Актуальні проблеми викладання фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Актуальні питання організації принципів підготовки лікарів - інтернів дитячих хірургів в умовах вимог сучасної вищої медичної освіти/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. О. Ольхомяк. Проблема покращення ефективності навчання студентів медичних ВНЗ в сучасних реаліях/ С. Г. Пойда, Н. В. Козак. Реформування освітньої медичної системи: сучасні виклики та шляхи їх вирішення/ М. І. Покидько, О. О. Ліхіцький, М. Г. Богачук. Викладання травматології щелепно-лицевої ділянки на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ С. С. Поліщук [та ін.]. Інноваційні процеси в освіті в умовах глобалізації/ Л. М. Пономарьова, А. М. Гулевич. Вплив ціннісно-мотиваційних орієнтацій на суб’єктивне переживання щастя студентами-медиками/ І. С. Потоцька [та ін.]. Актуальні проблеми викладання гігієни дітей та підлітків в сучасних умовах/ Л. О. Процюк. Якість навчання студентів - одне з провідних завдань викладача вищої школи/ Т. Л. Процюк [та ін.]. Застосування алгоритму Калгарі-Кембридж у додипломній підготовці студентів-медиків/ Η. Г. Пшук, Л. В. Стукан, А. О. Камінська. Професійна комунікація в практичній діяльності лікаря/ Η. Г. Пшук, О. О. Белов, Г. О. Ільницький. Взаємовідносини викладача і студента-медика в процесі модернізації вищої освіти України/ В. Р. Ратова, Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко. Контроль якості освіти як складова навчального процесу/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша, С. В. Ладутько. Актуальний досвід формування практичних навичок у студентів випускного курсу медичних факультетів/ Н. В. Рациборинська-Полякова, Б. А. Гунько. Інформація в інтернеті як джерело інформації у процесі навчання/ І. Ю. Рев’яцький. Напрямки розробки тестових завдань для проведення ЛІ «Крок-1»/ Н. А. Рикало, О. В. Андрощук. Науково-дослідна робота як складова процесу навчання у сучасному вищому медичному навчальному закладі/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Вища медична освіта в умовах реформування системи охорони здоров’я в Україні/ В. О. Романова, В. О. Новоселецький, І. В. Орлова. Проблема виправлення помилок студентів при навчанні в закладі вищої медичної освіти/ О. А. Ромашкіна. З досвіду застосування проектної методики під час навчання іноземних студентів на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів неонатологів. Забезпечення якості та ефективності/ О. С. Рубіна, О. С. Яблонь, P. O. Гомон. Впровадження в навчальний процес завдань об’єктивного структурованого клінічного іспиту з педіатрії/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король, К. В. Хромих. Використання психологічних засобів відновлення в сучасних умовах спортивної діяльності волейболісток/ Л. А. Сарафинюк, Ю. І. Якушева, О. І. Романенко. Особливості викладання навчальної дисципліни «Гігієна у фармації та екологія» в сучасних умовах/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Навчальна дисципліна «Охорона праці у галузі» та її місце у структурі сучасної медичної освіти/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Особливості викладання хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії для студентів-стоматологів 3 курсу/ В. Я. Скиба [та ін.]. Правила підготовки, проведення та алгоритм аналізу спірографії/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Удосконалення процесу вивчення хімії – запорука підготовки творчих лікарів/ О. Я. Сливка. Комп’ютерні технології у вивченні хімії в медичному вузі – важлива умова ефективності навчального процесу/ О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. Науково-освітній проект «Гурток з предмету»/ С. О. Сокур. Актуальність використання електронних програм-платформ тестування у педагогічній практиці вищих навчальних закладів/ Д. С. Солейко, О. М. Горбатюк, Н. П. Солейко. Семінарське заняття в інтернатурі як складова практичного орієнтованого навчання/ Н. Г. Старинець, Г. С. Московко, Г. О. Старинець. Оптимізація навчального процесу шляхом удосконалення проведення підсумкового заняття у студентів ІІІ курсу з пропедевтики внутрішньої медицини/ А. Г. Степанюк. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі біохімії/ О. Г. Сулім. Зміст, кількість та якість інформації у національній медичній освіті потребують кардинальних змін та рішучих дій від усіх та кожного/ О. І. Тарчинець, Ю. В. Тарчинець. Майстерність педагогічного спілкування, як інструмент впливу на навчальну активність студентів та їх психологічну свободу/ Т. О. Тепла [та ін.]. Значення медичної біохімії у підготовці конкурентоспроможного лікаря/ О. В. Тертишна [та ін.]. Методологічні принципи і інноваційні методи викладання дисципліни анатомія людини/ В. О. Тихолаз [та ін.]. Порівняння показників якості знань та успішності студентів 1-го курсу Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова 2017-2018 н.р. та 2018-2019 н.р. з предмету анатомії людини/ В. О. Тихолаз [та ін.]. Формування навичок і вмінь мовленнєвої поведінки іноземних студентів у ситуаціях професійного спілкування/ Л. Т. Тищенко. Методи активного навчання як засіб розвитку пізнавальної діяльності студентів/ О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Дидактичні підходи у процесі вивчення навчальної дисципліни «Технологія ліків: модуль 1 Аптечна технологія ліків»/ О. Ю. Тозюк. Оптимізація процесу викладання доклінічної практичної частини у студентів стоматологічного факультету/ С. О. Філімонова [та ін.]. Особливості викладання ендокринології у англомовних студентів/ О. О. Фіщук, К. С. Біляєва. Організація профілактичної роботи в сучасній медичній практиці/ О. О. Фомін, Н. С. Фоміна. Впровадження асоціативного мислення з метою покращення засвоєння матеріалу з предмету «Внутрішня медицина»/ О. П. Хапіцька. Удосконалення якості підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії з дисципліни «Внутрішні хвороби»/ Н. В. Цимбалюк [та ін.]. Необхідність взаємозв’язку лекцій, практичних занять і самостійної роботи при викладанні біологічної хімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. Загальна практика сімейна медицина, як невід’ємна складова трансформації системи охорони здоров’я в медичну освіту України/ Г. С. Черешнюк, Т. В. Козяр. Бінарні заняття в сучасних умовах підготовки фармацевтичних фахівців/ Н. М. Черкасова, Н. В. Глушко. Актуальні питання безперервного професійного розвитку лікарів у контексті сучасної вищої медичної освіти/ В. В. Чернобровий, І. Г. Палій. Спеціальні технічні стандарти для визначення неакадемічної кваліфікації майбутнього лікаря-спеціаліста/ І. І. Шаповал [та ін.]. Особливості організації науково-дослідницької діяльності студентів на кафедрі медичної біології/ Т. І. Шевчук [та ін.]. Інноваційні методики проведення практичних занять з предмету «Анатомія людини»/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, І. В. Булько. Галографічні технології керування навчальним процесом у вищих медичних закладах»/ В. С. Шунков. Актуальність ролі мотиваційного фактора в стимуляції індивідуальної самостійної роботи студентів/ П. О. Юрченко, С. О. Качула. Медичне стажування як один з ефективних способів навчання сучасних лікарів/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, В. С. Олійник. Курс «Фармацевтичний аналіз» в системі дистанційної підготовки провізорів-інтернів (спеціальність «Загальна фармація») на кафедрі фармацевтичної хімії/ Т. І. Ющенко, О. В. Зарічанська, О. О. Давиденко. Організація навчального процесу з дисципліни «Сучасна аналітична лабораторна практика» для фахівців освітньої кваліфікації «Магістр фармації»/ Т. І. Ющенко, А. Є. Косарева, О. Ю. Рогова. Використання сучасних симуляційних технологій у викладанні дисципліни «Неонатологія»/ О. С. Яблонь [та ін.]. Досвід застосування дистанційної освіти в післядипломній освіті інтернів-провізорів/ О. Г. Якименко [та ін.]. Питання клінічної фармакології на післядипломному рівні вищої медичної освіти/ О. О. Яковлева, О. О. Клекот. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір/ С. Ю. Яремин, В. О. Фіщенко.
Анотація: Вища медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров’я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища : тези доп. ІІ навч-метод. конф., 10 лют. 2021 р.
Вихідні дані : Вінниця: Твори, 2021
Кільк.характеристики :252 с
Колективи : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища", навч.-метод. конф. (2;2021;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 105.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Академічна доброчесність - міф чи реальність?/ Ю. Й. Гумінський [та ін.]. Веб-квест технології у викладанні медичного права України в умовах дистанційної форми навчання/ О. Ф. Адамчук, Р. Г. Жарлінська, О. О. Верлан-Кульшенко. Особливості дистанційної освіти у медичних закладах вищої освіти/ О. І. Афанасюк, О. В. Ковальчук. Позитивні та негативні сторони дистанційного навчання в сучасних умовах/ О. П. Баліцька, М. А. Артемчук. Погляд студентів на провадження дистанційного навчання у закладах вищої освіти/ О. П. Баліцька, О. Д. Гайдай. Сучасна медична освіта, випробування, невирішені питання/ О. П. Баліцька, І. В. Барало. Мотивація до навчання та її місце в сучасной медичной освіті/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко. З досвіду впровадження дистанційного навчання/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Курс комунікативних навичок лікаря як інноваційна складова вищої медичної освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. О. Бєлов. Особливості підготовки інтернів на кафедрі ортопедичної стоматології. Комбінована освіта (поєднання класичного та онлайн методів)/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Компетентнісна модель майбутнього медичного фахівця і її риторична складова/ Я. С. Білик, М. І. Лісовий. Введення курсу за вибором «Нутриціологія та броматологія» в загальну систему підготовки провізорів/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, О. О. Давиденко. Особливості навчального процесу студентів випускних кафедр медичного профілю в умовах дистанційного навчання/ Н. С. Білоконна. Методи покращення підготовки студентів для вдосконалення вищої медичної освіти/ Л. Л. Гармаш. Роль самоконтролю у процесі удосконалення особистості студента/ В. С. Бобело. Удосконалення навчання лікарів-інтернів дерматовенерологів та ЗП-СМ при проходженні очної інтернатури на кафедрі шкірнних та венеричних хвороб/ С. А. Бондар [та ін.]. Деякі аспекти якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва, І. В. Пролигіна. Сучасні реалії дистанційної освіти у медичних ЗВО/ Л. В. Бурдейна [та ін.]. Компетентісний підхід у навчанні української мови як іноземної/ Г. Л. Василенко, Т. Д. Полиця. Дистанційне навчання як один з елементів позааудиторного навчаня (за результатами опитування)/ B. C. Василик, О. Є. Андреева. Формирование клинического мышления у врачей интернов на цикле эндокринология/ B. C. Вернигородский, А. В. Паламарчук, З. П. Ніжинська-Астапенко. Дискусійний клуб/ О. С. Войцехівська. Воркшоп як метод проведення семінарського заняття на випускних курсах/ О. О. Воровський, Ю. Ю. Шушковська. Використання сучасних англомовних засобів навчання для здобувачів вищої освіти/ Т. Є. Вуж, A. I. Вуж, Т. Г. Ревіна. Формування мовної компетентності у студентів медичних вишів/ О. Ф. Гайдаенко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Клінічне мислення та його оптимізація/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Особливості дистанційного навчання студентів ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії коронавірусу/ Т. А. Германюк [та ін.]. Особливості проведення дистанційного навчання студентів стоматологів/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Застосування інтерактивних методів навчання під час підготовки фармацевтичних фахівців/ Ю. М. Григорук. Окремі аспекти підготовки провізора в сучасних реаліях/ Ю. М. Григорук, О. Д. Благун. Інтерактивні методи навчання та їх застосування під час вивчення української мови як іноземної/ A. M. Гулевич. Досвід онлайн навчання студентів медичних вищих навчальних закладів в ракурсі проблем і перспектив дистанційної освіти/ Л. Д. Гуменюк, О. В. Римша, В. М. Буркот. Проблеми ефективності вивчення латинської мови та медичної термінології в умовах глобального конкурентного середовища/ М. Т. Денека, І. О. Дубова. Майбутнє починається сьогодні: реалії та перспективи застосування штучного інтелекту в медичній освіті/ О. В. Дзекан. Перспективи впровадження медичних експертних систем у процес навчання в інтернатурі/ О. В. Дзекан, О. В. Гуменюк. Дистанційна форма навчання у вивченні предмету «Військово-польова терапія»/ Н. В. Дідик. Якість освіти - головна конкурентна перевага медичного ЗВО/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Комунікативний підхід як основа професійного становлення іноземних студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Проектні технології як засіб формування особистісних компетенцій студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Етичні засади роботи викладача вищої щколи/ А. П. Дністрянська, Α. Φ. Гуменюк. Лікарська токсикологія - нова дисципліна у нових реаліях/ І. О. Дорошкевич, Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Латинська мова у вищих медичних навчальних закладах/ І. О. Дубова, М. Т. Денека. Студентоцентрований підхід до викладання латинської мови та медичної термінології іноземним студентам/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Логічна послідовність і спадкоємність у навчанні англійської мови здобувачів ступеня доктора філософії на кафедрі іноземних мов з курсом латинської мови та медичної термінології/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Особливості проведення виробничої практики з педіатрії у студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Виклики дистанційної освіти для симуляційного навчання з педіатрії/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості проведення практичних занять з педіатрії у студентів-іноземців 6 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Роль викладача в реалізації дистанційного навчання з педіатрії зі студентами 6 курсу в умовах карантину/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Якісна підотовка медичних кадрів в умовах глобального конкуретного середовища - ключ до успішних реформ/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості дистанційного навчання в умовах карантину/ В. М. Дудник, Н. О. Буглова, В. М. Жмурчук. Генетичні кейси в практиці лікуючого лікаря, як додаткова дисципліна для студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, Η. І. Сінчук, В. Г. Фурман. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці лікаря-педіатра у сучасних умовах навчання/ В. М. Дудник, І. В. Морозова. Досвід проведення семінарських занять при викладанні теми «Вроджені вади серця у дітей» для інтернів в педіатричних групах з вдосконаленням навичок по інтерпретації ЕхоКГ/ В. М. Дудник [та ін.]. Якість медичної підготовки фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник [та ін.]. Актуальні питання якісної освіти та мотивації студентів-медиків в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Як переорієнтувати сучасне навчання: SurveyMonkey, Kahoot! чи Google Forms/ В. М. Дудник. Роль позитивної мотивації студентів у ефективності навчального процесу/ В. М. Жебель [та ін.]. Забезпечення якості освіти в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Желіба, С. Л. Малик. Особливості покращення показників якості освіти студентів - медиків в умовах дистанційного навчання/ А. А. Жмур, І. М. Вовчук. Академічна доброчесність як важлива складова підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ К. О. Заічко [та ін.]. Методична робота - як складова підвищення якості навчання у медичних закладах/ Т. М. Зелінська, О. Б. Струтинська. Використання математичного моделювання у підготовці фармацевтів/ О. В. Іващук. Фальсифікація лікарських засобів: проблемні аспекти та методи виявлення/ Т. І. Івко [та ін.]. Негативні тренди/ О. В. Ільченко. Готовність до професійного спілкування в іншомовному середовищ/ Н. В. Калашнік, О. П. Максимова. Формування толерантності як інструменту міжкультурного спілкування/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Шляхи формування іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Нові підходи підготовки студентів-медиків під час пандемій/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Д. В. Плахотна. Дистанційна освіта як виклик сьогодення/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Оцінка якості життя учнів та учителів під час карантину в зв’язку з пандемією covid-19/ В. О. Коваленко, М. І. Феджага. Актуальність та переваги дистанційного навчання в умовах карантину/ Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль, Р. Ф. Юрій. Особливості організації дистанційного викладання дисципліни «Технологія ліків: ПТЛЗ» в умовах карантину/ В. М. Коваль [та ін.]. Аспекти використання інтернет-платформ при дистанційному навчанні у вищих навчальних закладах/ В. В. Ковальчук, Т. С. Ковальчук. Актуальні проблеми підготовки лікарів фізичної та реабілітаційної медицини в Україні/ П. Ф. Колісник [та ін.]. Цифровізація (діджиталізація) освітнього процесу - пріоритетний тренд стратегії 2030/ О. М. Комар, Η. М. Кізлова. Актуальні проблеми якісної підготовки студентів-медиків у сучасних умовах з урахуванням нових освітніх стандартів/ А. І. Кондратюк [та ін.]. Дистанційне навчання іноземних студентів з предмету «Клінічна фармакологія": перші підсумки/ Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Оптимізація навчання студентів 4 курсу ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії COV1D-19 з предмету «Педіатрія»/ А. П. Конопліцька [та ін.]. Основи підготовки студентів у вищих навчальних закладах, професійна компетентність/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Особливості викладання дитячої хірургії ON-LINE студентам 6 курсу по спеціальності «Сімейна медицина», «Педіатрія»/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в сфері викладання алергології/ І. В. Корицька, А. Є. Богомолов. Організація навчального процесу на кафедрі гістології з використанням дистанційних технологій в умовах пандемії COVID-19/ А. П. Король [та ін.]. Діалогічне мовлення у професійному спрямуванні студентів медичних ВИЗ/ М. І. Костюк, Н. В. Мазур. Гуманітарна освітня складова у контексті реформування медичної освіти/ Г. П. Краєвська. Значення зворотного зв’язку для забезпечення якості освіти під час дистанційної форми навчання/ О. В. Кривов’яз [та ін.]. Особливості і проблеми викладання фтизіатрії в умовах глобального конкурентного середовища/ Л. Г. Кулик. Прийоми навчання української мови як іноземної у закладах вищої освіти/ Т. В. Ланова, Л. М. Матусевич. Культурна парадигма України в контексті світового дослідження цінностей 2020 (методичні аспекти використання у навчальному процесі)/ В. П. Лациба. Онлайн викладання клінічних дисциплін студентам вищих медичних закладів освіти: виклики та перспективи/ Д. А. Лисенко. Особливості організації навчального процесу студентів- медиків молодших курсів/ О. В. Лисунець. Особливості організації навчального процесу з дисципліни «Біологічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету очної та заочної форм навчання під час пандемії COVID-19: переваги та недоліки/ Г. З. Личик [та ін.]. Шляхи удосконалення якості підготовки медичних фахівців в умовах дистанційного навчання/ А. А. Лілевська [та ін.]. Вивчення синонімів в аспекті лінгвокраїнознавства/ М. І. Лісовий, Я. С. Білик. Шляхи підвищення фізкультурно-спортивної активності студентів в процесі занять з фізичного виховання/ Г. В. Лісчишин, Н. О. Сорокіна. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в/ Т. В. Лобастова. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах онлайн-навчання при COVID-19/ Т. В. Лобастова, О. А. Таран. Використання симуляційного центру для якісної підготовки медичних фахівців: перспективи та реалії/ О. Л. Льовкіна, Є. О. Ботаневич. Деонтологічна культура студентів вищих навчальних закладів/ І. О. Мазайкіна, І. В. Сімонова. Застосування інноваційних інформаційних технологій під час дистанційного навчання/ Н. В. Мазур, М. І. Костюк. Оптимізація засвоєння педіатрії студентами 5-го курсу, які навчаються за спеціальністю «Медична та психологічна реабілітація» в умовах дистанційного навчання/ О. Г. Мазур [та ін.]. Особливості навчального процесу з офтальмології в умовах дистанційного навчання/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Вплив нововведень у викладанні предмету «офтальмологія» в умовах дистанційного навчання на рівень задоволення навчанням студентів-іноземців/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Формування хімічної компетентності студентів вищих медичних закладів освіти як основа їх професіоналізму/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Метод «мозкового штурму» у формуванні економічної компетентності майбутніх магістрів медицини/ І. А. Марчук. Проблеми та оптимізація викладання дисципліни «Основи профілактики токсикоманії»/ О. І. Масік [та ін.]. Розвиток комунікативних компетенцій іноземних студентів-медиків першого курсу на заняттях з української мови/ Л. М. Матусевич, Л. Т. Тищенко. Вплив психокорекційної роботи під час занять з «Психотренінгу» і позааудиторної роботи на рівень емоційного стресу у студентів ВНМУ/ Н. Г. Мацько. Диференційований підхід до оцінки фізичної підготовленості студентів/ О. В. Мельник, С. П. Лисюк. Латинська мова в в системі підготовки сучасних конкурентоспроможних фахівців галузі охорони здоров’я/ Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Рагова. Практична підготовка студентів - одна з умов сучасної вищої медичної освіти/ Т. І. Михальчук [та ін.]. Особливості проведення занять з фізичного виховання в спецгрупі в медичному ЗВО/ Л. І. Мичковська, Л. І. Пільганчук. Шляхи подолання мовних бар’єрів під час оволодіння англійською мовою медичного спрямування/ Л. Г. Мовчан. Особливості навчального процесу на клінічній кафедрі в умовах дистанційного навчання/ С. П. Московко, Г. С. Московко. Через психологічні ігри - до потреб або концепції комунікативно-емоційного процесу між викладачем та студентом при навчанні у медичному ЗВО через призму транзактного аналізу/ О. Ф. Мруг, В. М. Mpyr. Проблеми якісної підготовки лікарів-інтернів в умовах карантину/ О. В. Мунтян, М. А. Горай, В. Л. Мунтян. Використання платформи Microsoft Teams при вивченні предмета «Медична хімія» для якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Нечипорук, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. За і проти «онлайн-навчання» у роботі викладача в медичному ЗВО/ З. П. Ніжинська-Астапенко, В. С. Вернигородський. Сучасні аспекти професійної підготовки медичних кадрів в умовах глобального конкурентного середовища/ Т. Ю. Нюшко, Л. О. Пентюк. On-line викладання як один факторів конкурентноспроможності в сучасних умовах. Досвід кафедри нормальної фізіології ВНМУ/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, С. В. Коновалов. Проблеми додипломної підготовки сімейних лікарів та інших майбутніх медичних фахівців зі знаннями основ фтизіатрії в умовах епідемії туберкульозу/ І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Необхідність використання методик проблемного навчання у підготовці медичних фахівців в умовах світової глобалізації/ В. А. Островський. Досвід використання on-line тренажера для формування у майбутніх сімейних лікарів практичних навичок із використання ІСРС-2/ О. М. Очередько, Н. М. Орлова, О. В. Ткаченко. Використання мультимедійних технологій у онлайн навчанні викладачами медичного ЗВО/ А. О. Очеретнюк [та ін.]. Самостійна робота студентів в умовах дистанційного навчання/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко, B. C. Вернигородський. До питання застосування методу проектів в освітньому процесі/ І. М. Паюк, Т. Г. Ревіна, A. M. Гулевич. Застосування дистанційних методів навчання в освітньому процесі студентів вищих медичних навчальних закладів/ Л. O. Пентюк, Т. Ю. Нюшко, Н. О. Пентюк. Підготовка викладача до практичних занять з фізичного виховання/ І. В. Петрук, О. І. Романенко. Можливості якісного застосування різних форм навчання серед лікарів-інтернів в умовах сьогодення на факультеті після дипломної освіти/ Л. В. Пипа [та ін.]. Формування навички прийняття клінічних рішень у студентів медичного факультету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага, Н. А. Півторак. Необхідність впровадження нової методики викладання в умовах глобального середовища/ І. В. Підлісна, О. В. Ткаченко. Реалії дистанційного навчання при підготовка студентів-медиків/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Сучасні зміни у підготовці медичних фахівців на кафедрі фтизіатрії Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Особливості якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі хірургії № 2 з курсом «Основи стоматології» з урахуванням ендемічної ситуації/ М. І. Покидько, В. В. Балабуєва, М. А. Гудзь. Місце дистаційних комп’ютерних технологій у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ С. С. Поліщук [та ін.]. Мотивація студентів в умовах дистанційного навчання/ К. П. Постовітенко [та ін.]. Вплив карантинних заходів на емоційне благополуччя студентів ВНМУ/ І. С. Потоцька, В. А. Рибінська. Покращання якості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія» серед іноземних студентів/ Л. О. Процюк, О. В. Дякова, І. В. Сергета. Ціннісно-мотиваційні орієнтації студентської молоді в сучасних умовах/ Н. Г. Пшук, А. О. Камінська. Дистанційне навчання студентів-медиків, підходи та результати / Р. В. Радьога [та ін.]. Місце та роль інтерактивних технологій в процесі дистанційного навчання/ В. Р. Рагова, Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко. Міждисциплінарний підхід як основа ефективної підготовки лікаря/ Н. В. Рациборинська-Полякова, С. В. Ладутько. Методичні новації викладання дисципліни “Військова гігієна з гігієною надзвичайних ситуацій” студентам медичного факультету/ М. А. Редчіц, Л. О. Процюк, І. В. Сергета. Особливості психоемоційного стану у жінок, що проживають з чоловіком, хворих на параноїдну шизофренію/ В. А. Рибінська, І. С. Потоцька. Запровадження курсу за вибором «Патофізіологія інфекційного процесу» для студентів 6 курсу медичних факультетів/ Н. А. Рикало, В. В. Піліпонова. Варіативні дисципліни як підгрунтя розвитку фахової самосвідомості майбутніх лікарів/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Форми та методи активізації відвідування студентами занять з фізичного виховання/ О. І. Романенко, Л. А. Сарафинюк. Виявлення ставлення англомовних студентів стоматологічного факультету ВНМУ ім. М.І.Пирогова до дистанційної освіти під час пандемії (2019-2020 н.р.) на основі анкетування/ О. А. Ромашкіна. Особливості викладання педіатрії в студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король. Актуальні складові якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. І. Сасюк. Якісна підготовка медичних фахівців - запорука високої якості життя суспільства/ А. І. Сасюк, Є. Є. Лойко. Розвиток критичного мислення у студентів-медиків/ Т. В. Секрет, М. В. Власенко. Переваги та недоліки дистанційного навчання/ Т. В. Секрет, Ю. О. Кривов’яз. Дистанційне навчання в умовах карантину: недоліки та переваги/ О. А. Серебреннікова [та ін.]. Формування системного мислення фармацевта шляхом інтеграції базових та вибіркових дисциплін/ С. В. Сергеев, О. А. Бобровська, Т. І. Войтенко. Місце профілактичних дисциплін у структурі підготовки фахівців фармацевтичного профілю та кінцеві програмні результати навчання/ І. В. Сергета, О. Ю. Браткова, Т. М. Вергелес. Особливості викладання дисципліни “Гігієна та екологія (в тому числі лікувальне харчування)” для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 225 “Медична психологія”/ І. В. Сергета [та ін.]. Формування конкурентоспроможності у студентів/ О. В. Смірнова, О. Г. Сулім. Ефективність та обгрунтованість використання корпоративної платформи, як інструменту дистанційної освіти у вищих навчальних закладах/ Д. С. Солейко [та ін.]. Альтернативи демонстрації тематичних хворих у вищих медичних закладах в умовах дистанційного навчання/ Д. С. Солейко [та ін.]. Догляд за хворими - перший крок в клініку (результати дистанційного навчання)/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Фактори, які впливають на успішність та оцінку знань студентів/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Можливості вирішення актуальних проблем якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. Г. Степанюк. Лекція-візуалізація як форма активізації пізнавальної діяльності студентів/ О. К. Тарасюк, В. І. Тарасюк. Особливості онлайн викладання гістології в умовах пандемії/ О. І. Тереховська [та ін.]. Особливості впровадження дистанційної форми навчального процесу на кафедрі біологічної і загальної хімії ВНМУ в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Тертишна [та ін.]. Значення неформальної освіти при підготовці лікарів-інтернів/ Н. І. Токарчук. До проблеми удосконалення викладання біостатистики/ О. Б. Тонковид, Н. М. Орлова, І. В. Паламар. Деякі етичні аспекти досвіду дистанційної освіти/ С. Л. Трухманова, І. І. Ратушняк, Н. В. Іванова. Викладання фтизіатрії в умовах медичної реформи/ М. А. Тхоровський. Впровадження дистанційного навчання на кафедрі променевої діагностики, променевої терапії та онкології/ I. П. Феджага, О. Г. Костюк, О. П. Феджага. Вплив COVID-19 на вищу освіту: виклики і перспективи дистанційного навчання/ А. С. Феррі [та ін.]. Досвід навчання он-лайн англомовних студентів 6 курсу на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук, К. С. Біляєва. Засади управління та маркетингу у системі якісних медичних послуг в Україні/ О. О. Фомін, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Анкетування студентів як моніторинг якості дистанційного навчання/ Н. С. Фоміна [та ін.]. Професійне становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти/ С. С. Хлєстова [та ін.]. Current issues of quality training of medical professionals/ М. М. Chervyak, О. І. Shtatko, V. S. Shunkov. Використання онлайн-платформи Microsoft Teams для підготовки здобувачів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ О. Л. Черепаха, А. П. Король, Н. Г. Гаджула. Етнічні особливості виховання англомовних студентів - медиків з Індії, які навчаються на 3 курсі ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Л. П. Черепахіна, Я. А. Медражевська, О. В. Кулешов. Деякі актуальні проблеми комп’ютерної діагностики/ С. В. Черкасов. Впровадження інноваційних методів навчання на кафедрі медицини катастроф та військової медицини/ В. В. Чорна [та ін.]. Робота над клінічними кейсами під час дистанційного навчання з предметів «Педіатрія» та «Неонатологія», як одна із альтернатив практичної роботи студентів/ Н. П. Чорнопищук [та ін.]. Дистанційний формат навчання, як одна із форм підготовки медичних фахівців в умовах сьогодення/ М. О. Шаламай, І. В. Морозова. Актуальні питання післядипломної підготовки організаторів охорони здоров’я/ В. А. Шамрай, Н. Т. Комарницька. Особливості роботи студентського наукового гуртка кафедри хірургії № 1 у дистанційному режимі/ В. О. Шапринський [та ін.]. Вплив пандемії COVID-19 на освітній процес у вищій школі/ Л. В. Швець [та ін.]. Мотиваційно-ціннісне ставлення студента-першокурсника медуніверситету до майбутньої професії лікаря/ Ю. Г. Шевчук [та ін.]. Впровадження ігрових технологій під час дистанційного навчання в медичних закладах вищої освіти/ В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Дистанційна освіта та навчальний процес/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, В. М. Шевченко. Викладання хірургічної стоматології у закладах вищої освіти/ С. М. Шувалов [та ін.]. Особливості дистанційного навчання іноземних студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах пандемії COVID 19/ Л. О. Ющенко, О. В. Тихолаз, B. C. Олійник. Впровадження методів інтерактивних технологій навчання у науково- педагогічному процесі викладання предмету «Біофармація»/ О. О. Яковлева [та ін.]. Клінічна фармакологія - реалії та перспективи/ О. О. Яковлева [та ін.]. Психологічні аспекти у підготовці волейболістів/ Ю. І. Якушева, С. П. Лисюк. Симуляційні методи навчання майбутнього лікаря на кафедрі акушерства та гінекології № 1/ Л. В. Яремчук.
Анотація: Розвиток медичної науки і практики в умовах глобального конкурентного середовища зумовлюють вносити корективи у підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому якість освіти у вищих закладах освіти необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Конкуренція в освітньому середовищі потребує комплексного підходу, як з боку студента, так з боку освітнього закладу, для кращого та глибшого розуміння та єдності конкурентного середовища і конкурентних відносин, які знаходяться у постійному взаємозв’язку. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.11/З-14
Автор(и) : Бобрук В. П., Германюк Т. А., Артемчук М. А., Сергєєв С. В., Баланчук Т. І.
Назва : Загальна рецептура. Фармакологія лікарських засобів, які впливають на вегетативну та центральну нервову систему : навч.-метод. посіб.
Вихідні дані : Вінниця: Нілан, 2014
Кільк.характеристики :448 с
Примітки : Бібліогр.: с. 431-445. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-617-7121-88-5: 150.00, 150.00, р.
УДК : 615.11 + 615.11(075.8)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
НЕРВНАЯ СИСТЕМА ВЕГЕТАТИВНАЯ -- AUTONOMIC NERVOUS SYSTEM
НЕРВНАЯ СИСТЕМА ЦЕНТРАЛЬНАЯ -- CENTRAL NERVOUS SYSTEM
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ СРЕДСТВА РЕЦЕПТУРНЫЕ -- PRESCRIPTION DRUGS
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
Анотація: Навчально-методичний посібник містить інформацію щодо правил рецептурного пропису лікарських засобів, загальних питань фармакокінетики та фармакодинаміки, дані про лікарські засоби, які впливають на вегетативну та центральну нервову систему, їх класифікації та номенклатуру (в тому числі міжнародні непатентовані та торгові назви), лікарські форми, комбіновані препарати, шляхи введення, виведення, механізми дії цих груп лікарських засобів, їх фармакологічні властивості, показання, протипоказання, особливості і фармакобезпеку застосування, принципи раціональної комбінації препаратів, їх взаємодію. Навчально-методичний посібник призначений для студентів вищих фармацевтичних навчальних закладів III-IV рівня акредитації з фаху «Фармація» та «Клінічна фармація»
Примірники : всього 4: НА(4), УА(73), ЧЗ(2)
Вільні : НА(4), УА(46), ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)