Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (20)Вища освіта (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Тимощук, О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи з 1 по 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 613.955/С 32
Назва : Середні величини основних показників фізичного та біологічного розвитку дітей першого року навчання Прикарпатського регіону : метод. рек.
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :22 с
Колективи : Укр. центр НМІ та патентно-ліцензійної роботи, Івано-Франків. ДМА
Примітки : Бібліогр.: с.22
Ціна : 0.50 р.
УДК : 613.955
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES
УКРАИНА -- UKRAINE
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/П 78
Назва : Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2015
Кільк.характеристики :255 с
Колективи : "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 120.00 р.
УДК : 61:378(477) + 614.2(477)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Проблеми та перспективи вищої медичної освіти у реалізації Національної стратегії реформування системи охорони здоров’я України/ В. М. Мороз [и др.]. Національна стратегія побудови внутрішньої медицини на період 2015-2025 роках/ О. І. Афанасюк, В. І. Денесюк. Використання принципу АВС В.Парето для підвищення ефективності підготовки лікарів-інтернів в умовах Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. І. Барціховський [и др.]. Проблеми та особливості викладання економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів №1 та №2 вищих навчальних закладів медичного профілю/ В. С. Бахнівський. Міждисциплінарний взаємозв’язок у викладанні організації охорони здоров’я та внутрішньої медицини як компонент реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. С. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Деякі питання організації роботи теоретичних та клінічних кафедр в розбудові системи охорони здоров’я України на період 2015-2025 років/ Г. П. Башинський, О. І. Башинська. Сучасні принципи викладання дисципліни «Ресурсознавство лікарських рослин» для студентів фармацевтичного факультету/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. Вивчення лікарями-інтернами за фахом «Дерматовенерологія» питань щодо надання дерматовенерологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій/ С. А. Бондар [и др.]. Особливості викладання акушерства та гінекології в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва. Досвід проведення і-го та іі-го турів олімпіади з акушерства і гінекології/ О. В. Булавенко [и др.]. Особливості формування профілактичного мислення у майбутніх лікарів-стоматологів/ Л. М. Ваколюк. Вивчення професійних ціннісних орієнтацій студентів-медиків як механізм формування професійного відбору абітурієнтів/ В. С. Василик. Проблемні питання викладання патоморфології та секційно-біопсійного курсу в рамках реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я/ С. В. Вернигородський, П. С. Жученко. Реформа вищої медичної освіти - шлях до вдосконалення ринку медичних послуг/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Методичні підходи до лекцій з мікробіології на медичних факультетах/ І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Роль патологічної анатомії в системі медичної освіти та формуванні професійних навичок майбутніх лікарів/ A. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король ; А. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король. Біопсійний метод дослідження в медицині, значення, проблеми і перспективи/ A. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкіене, М. Р. Борейко ; А. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкієне, М. Р. Борейко. Перспективні напрямки покращення вищої стоматологічної освіти у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. Г. Гаджула. Культура спілкування лікаря з пацієнтом/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Управління якістю фармацевтичного товару згідно принципів GMP/ О. Д. Гайдай, І. О. Псюк, А. С. Псюк. Патріотичне виховання студентів/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Підвищення ефективності засвоєнні знань з фармакології студентами фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк, Т. І. Івко. До питання застосування сучасних комп’ютерних технологій при вивченні промислової технології лікарських засобів/ Н. А. Гордзієвська, В. В. Гуцол, Я. В. Іщенко. Вдосконалення обліку та звітності в галузі охорони здоров’я в умовах реформування/ Л. О. Грабович, Н. І. Венцківська, Н. В. Коробчинська. Труднощі у викладанні української мови як іноземної студентам медичних спеціальностей/ А. М. Гулевич. Ситуаційні задачі, як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів- стоматологів/ А. А. Глушак, Е. В. Беляєв, О. О. Коцюра. Особливості викладання абдомінальної хірургії в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ А. І. Годлевський, С. І. Саволюк, В. В. Балабуєва. Шляхи удосконалення якості освіти майбутніх лікарів - стоматологів в контексті розвитку нової системи охорони здоров’я/ М. А. Горай. Формування клінічного мислення - пріоритетне завдання у вихованні майбутніх лікарів в Україні/ А. Ф. Гуменюк, І. В. Баранова. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ І. П. Гуменюк. Аналіз та порівняльна характеристика написання МЛІ Крок 2 іноземними студентами (російськомовною та англомовною формами навчання) ВНМУ імені М.І. Пирогова/ П. Т. Дацишин [и др.]. Проблематика номенклатурних найменувань у сучасних латинській та українській терміносистемах/ М. Т. Денека. Самостійна позааудиторна робота англомовних студентів - важлива складова сучасного освітнього процесу у вищому навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Переваги методу багатосторонньої комунікації над традиційною формою навчання у вищому медичному навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Перспективи вищої медичної школи на терені побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. В. Дідик. Тенденції врегулювання охорони здоров’я на обласному рівні/ С. В. Дмитренко. Стратегії розвитку охорони здоров’я України/ С. В. Дмитренко, Л. Л. Гармаш, С. А. Бондар. Підготовка майбутніх лікарів в умовах побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. П. Дністрянська. Використання електронних симуляторів в процесі підготовки студентів до занять з медичної та біологічної фізики/ К. В. Добровольська, В. М. Дідич. Європейський досвід. Чи дають можливість його реалізувати?/ А. Б. Дудник. Навчання фаховому мовленню, розвиток навичок наукового стилю спілкування студентів-іноземців І курсу медичного факультету/ О. М. Дудник. Удосконалення практичної підготовки студентів 6 курсу до державної підсумкової атестації/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Організація самостійної роботи студентів 6 курсу медичних факультетів/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Практична підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в навчальному симуляційному центрі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ В. М. Дудник, В. П. Попов, О. О. Зборовська. Перспективи викладання медичної генетики в розрізі розробки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Задачі підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в світі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. М. Дудник [и др.]. Реалізація національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. М. Дудник [и др.]. Програмна підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в розрізі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, Л. А. Шангутова. Питання надання медичної допомоги дітям з гематологічною та онкогематологічною патологією у вищій медичній школі/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Особливості викладання курсу мікробіології іноземним студентам/ О. І. Жорняк, П. В. Жорняк. Використання тестового контролю для вивчення дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія"/ П. В. Жорняк. Досвід і перспективи навчання провізорів з питань доказової фармації для рослинних препаратів/ О. М. Заліська, І. Г. Мудрак. Організаційний стрес-менеджмент та основи крос-культурної психології у варіативній частині навчальних програм з профілактичної медицини для майбутніх лікарів в умовах міграції біженців з зони проведення АТО та необхідності реабілітації учасників бойових дій на території України/ К. А. Зайцева, В. С. Василик. Напрями оптимізації післядипломної і неперервної освіти провізорів на основі наукових досліджень/ О. М. Заліська [и др.]. Обґрунтування необхідності робіт по професійній орієнтації молоді на медичні спеціальності/ Т. М. Зелінська. Впровадження основ GDP у підготовку провізора за допомогою інтерактивних методів навчання/ Т. І. Івко, Т. А. Германюк. Досвід викладання менеджменту в охороні здоров’я на етапах післядипломної освіти/ О. В. Ігнащук. Патріотичне виховання студентів-медиків як одна зі складових роботи куратора академічної групи/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Організація самостійної роботи студентів фармацевтичного факультету на кафедрі нормальної фізіології/ M. B. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік ; М. В. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Альтернативне бачення перспектив побудови медичної системи нового зразку / О. Є. Каніковський [и др.]. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Роль керівника клініки в реалізації стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик, С. В. Сандер. Впровадження критичного мислення орієнтованого на забезпечення якості засвоєння навчального матеріалу у студентів під час вивчення ортодонтії/ Д. М. Касьяненко, П. С. Фліс, О. І. Попова. Значення експериментальних досліджень у викладанні «Біологічної та біоорганічної хімії» за сучасних умов/ C. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик ; С. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик. Критерії складання іншомовного лексичного мінімуму для студентів медичних ВНЗ/ Л. М. Кім, І. І. Макодай. Основні методичні принципи вивчення іноземної мови у вищій медичній школі / Л. М. Кім, В. О. Мороз. Шляхи удосконалення навчання лікарів-інтернів з оториноларингології та загальної практики - сімейної медицини у світлі реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ В. В. Кіщук [и др.]. Дослідження навчальних мотивів діяльності студентів ВНМУ імені М.І. Пирогова/ І. М. Коваленко, Н. С. Фоміна. Важливість вивчення іноземної мови у реалізації побудови нової системи охорони здоров’я України/ Н. В. Козак, С. Г. Пойда. Багаторівнева медична реабілітація як складова частина системи охорони здоров’я/ П. Ф. Колісник [и др.]. Невирішені питання медичної реабілітації: понятійний апарат, нормативно- оранізаційна база, кваліфікаційна підготовка, стандартизація допомоги/ П. Ф. Колісник, О. В. Марчук, С. П. Колісник. Досвід викладання біологічної хімії студентам, що навчаються за спеціальністю медична психологія та перспективи на 2015-2025 р.р/ О. М. Колошко. Питання вдосконалення післядипломної підготовки організаторів охорони здоров’я на сучасному етапі розробки і реалізації «Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р.»/ Н. Т. Комарницька, Т. А. Малик. Зворотний зв’язок в управлінні медичним закладом/ Н. Т. Комарницька, В. М. Цебрик. Проблеми та перспективи вищої медичної школи щодо удосконалення підготовки лікарів у контексті Національної стратегії побудови нової системи/ А. І. Кондратюк [и др.]. Дослідження проблеми психоемоційного вигорання та роль вищої медичної школи у профілактиці та запобіганні професійної деформації серед викладачів та/ А. І. Кондратюк [и др.]. Удосконалення ефективності перевірки знань студентів за допомогою тестового контролю/ Ю. В. Кордон, О. І. Жорняк, С. А. Колодій. Методи морального впливу на особистість майбутнього лікаря/ О. Ю. Корж, В. О. Мороз. Родовід моєї родини як творча робота в межах курсів «Історія України» та «Історія української культури»/ О. В. Корзун. Шляхи удосконалення навчального процесу на клінічній кафедрі/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, Т. В. Степанюк. Роль дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні професійного мовлення студента-медика/ Г. П. Краєвська. Викладання питань біоетики та біобезпеки для студентів медичного факультету/ Л. І. Краснова [и др.]. Організаційні підходи з оптимізації засвоєння студентами тестових завдань з аптечної технології лікарських засобів в рамках підготовки до складання/ О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська. Аналіз результатів навчання студентів коледжного потоку з мікробіології та шляхи його вдосконалення/ А. В. Крижановська, Є. Ф. Макац. Особливості проведення лекцій та практичних занять з мікробіології англомовним слухачам/ А. В. Крижановська, С. А. Іванова, І. М. Вовк. Застосування нових методів викладання фтизіатрії в умовах реорганізації фтизіатричної служби в Україні/ Л. Г. Кулик. Передача в приватні руки ПМСД - це реформування охорони здоров’я чи подальше поглиблення кризи в галузі?/ С. М. Кулєшова, Т. О. Слєпова, О. В. Ткаченко. Тематика знеболення, як складова частина викладання предмету хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ А. О. Кушта, С. С. Поліщук, С. М. Шувалов. Значення викладання біохімії у формуванні фахового менталітету у студентів вищих медичних закладів/ С. В. Ладутько, С. О. Качула. Сучасне бачення історії України/ В. П. Лациба, Н. В. Іванова. Самостійна робота - як формування пізнавальної діяльності студентів-медиків / Н. В. Леонова, І. А. Руцька, І. А. Марчук. Проблеми адаптації навчання студентів медичних ВУЗів до вимог нової системи медицини/ Д. А. Лисенко. Професійні жаргонізми в медичному дискурсі/ О. М. Лисенко. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії розбудови системи охорони здоров’я в Україні/ О. В. Лисунець. Використання ситуаційних задач під час викладання біологічної хімії в ВНМУ імені Пирогова М. І./ Г. З. Личик, К. М. Тубулкан. Мотивація навчальної діяльності студентів-медиків на заняттях з формування культури професійного мовлення/ М. І. Лісовий. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Оптимізації навчального процесу на клінічній кафедрі через алгоритмізацію побудови діагнозу у відповідності до виявлених ознак захворювання/ І. Л. Лук’янович. Особливості викладання органічної хімії для англомовних студентів фармацевтичного факультету/ О. І. Мазур, О. В. Полонець. Роль іноземної мови у професійній підготовці студентів вищих медичних навчальних закладів/ А. С. Марлова, А. Л. Яценко. Економічні проблеми та перспективи в системі медичної освіти/ І. А. Марчук. Актуальні проблеми створення сучасних підручників з медицини/ О. В. Марчук, В. В. Георгієв, С. І. Мазур. Форми оптимізації практичної підготовки студентів на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. П. Масік. Створення сучасних фахових комп’ютерних словників з латинської мови як складова якісної підготовки студентів вищої медичної школи/ Γ. Τ. Михайлюк, М. В. Плотницька ; Г. Т. Михайлюк, М. В. Плотницька. Комунікативний підхід при вивченні англійської мови у вищих медичних навчальних закладах/ В. В. Мікаєлян. Особливості засвоєння практичних навичок студентами 4 та 5 курсів медичного факультету під час літньої виробничої практики/ Г. О. Мовчан [и др.]. Проблеми викладання нормальної фізіології іноземним студентам, що навчаються англійською мовою та шляхи їх вирішення/ В. М. Мороз [и др.]. Лекційна складова навчального процесу: зміна парадигми?/ С. П. Московко, Л. М. Желіба, Г. С. Московко. Паліативна допомога у викладенні питань сестринської практики/ Ю. М. Мостовой, Л. В. Распутіна, Д. В. Діденко. Вивчення сучасних методів індикації збудників інфекційних хвороб/ В. М. Мруг. Оптимізація підходу до вивчення психіатрії, наркології та психотерапії з використанням інтерактивної педагогіки/ О. Ф. Мруг. Тренінгові центри медичних університетів та їх роль в реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Л. М. Мунтян [и др.]. Що могло б стати найефективнішим вкладом медичних вишів у реалізацію Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні? / О. І. Наливайко. Застосування тестового контролю при вивченні фармацевтичної хімії студентами Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ Н. С. Недорезанюк, О. В. Білик. Використання навчальних мультимедійних технологій у роботі з студентами- медиками при вивченні «Медичної хімії»/ В. М. Нечипорук. Проблеми викладання на теоретичних кафедрах як складова проблем медичної освіти в Україні/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, О. В. Богомаз. Методичне забезпечення англомовної форми викладання фармакогнозії та фітотерапії на кафедрі фармацевтичної хімії/ А. О. Очеретнюк. Особливості післядипломного навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015- 2025 р.р/ І. В. Павлик. Метод пошуково-дослідницьких проектів у міждисциплінарному аспекті/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко. Сучасні підходи до оптимізації навчання іноземних студентів у медичному вузі / І. Г. Палій. Роль викладання клінічної мікробіології на етапі післядипломної підготовки у формуванні лікаря/ Г. К. Палій, В. П. Ковальчук, С. А. Іванова. Організація виробничої практики студентів Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк [и др.]. Ресурси та резерви національної системи охорони здоров’я для забезпечення нових потреб у медичній допомозі/ В. Л. Пилипчук. Про врахування впливу пізнавальної мотивації на формування особистості студента-іноземця/ В. П. Півошенко. Про культурологічний аспект загальноосвітньої підготовки фахівців для зарубіжних країн/ В. П. Півошенко, Н. В. Іванова. Роль та значимість лекції у викладанні клінічної фармакології в процесі реалізації освітньо-професійної програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста/ К. В. Півторак, Л. А. Вознюк, О. О. Яковлева. Професійна компетентність викладача як важливий фактор підготовки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я / Н. А. Півторак, І. В. Феджага. Проблеми та перспективи викладання медичної біології в підготовці висококваліфікованих лікарів/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, С. С. Хлєстова. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання при викладанні медичної біології/ Р. П. Піскун [и др.]. Удосконалення викладання курсу фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Інтерактивні технології у процесі удосконалення викладання латинської мови у вищих навчальних медичних закладах/ М. В. Плотницька, Г. Т. Михайлюк. Проблеми та перспективи підготовки сучасного лікаря дитячого-хірурга у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. Г. Якименко. Концепція викладання дитячої хірургії для студентів-педіатрів/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Обґрунтування потреби вивчення англійської мови у ВНЗ/ С. Г. Пойда, Н. В. Козак. Особистісний підхід в освіті студентів-стоматологів/ О. І. Попова, Д. М. Касьяненко, М. В. Попов. Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ К. П. Постовітенко. Особливості створення навчальних програм на кафедрах стоматологічного факультету/ Т. Т. Постоловська [и др.]. Сучасні актуальні питання педагогічного процесу вищих медичних навчальних/ Т. Л. Процюк, Т. В. Капітан, О. В. Герасимова. Умови формування комунікативної культури студентів у процесі професійної підготовки в медичному вузі/ І. І. Ратушняк. Оптимізація підготовки майбутніх лікарів з питань організації санітарно- гігієнічних заходів в осередку надзвичайних ситуацій/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина, О. Є. Александрова. Підвищення якості підготовки студентів стоматологічного факультету на кафедрі патофізіології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. А. Рикало, В. В. Пилипонова. Використання інновацій в галузі мікробіології для підготовки майбутніх лікарів/ О. В. Римша, О. А. Назарчук. Формування фахового менталітету лікаря як основа підготовки у ВНЗ/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Викладання дисциплін біологічного циклу у вищих навчальних закладах медичного профілю для студентів англомовної форми навчання на прикладі досвіду кафедри фармації/ В. В. Родінкова [и др.]. З досвіду здійснення моніторингу знань у англомовних студентів стоматологічного факультету на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів-неонатологів - забезпечення якості та ефективності/ О. С. Рубіна, О. А. Биковська, Т. І. Саврун. Проблемні питання сучасної психогігієни у контексті їх інтеграції у процес навчальної підготовки студентів/ І. В. Сергета [и др.]. Особливості викладання військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій у структурі навчальної дисципліни “Гігієна та екологія”/ І. В. Сергета. Роль когнітивних спотворень у професійній діяльності провізора/ С. В. Сергєєв. Шляхи формування світогляду майбутнього лікаря на клінічній кафедрі/ В. К. Сєркова, О. О. Савицька, Г. О. Мовчан. Актуальність викладання медичного права в вищих навчальних медичних закладах України/ І. Я. Сенюта, А. О. Гаврилюк. Необхідність нових орієнтирів для лікарів в освіті і в суспільстві/ В. П. Сливка, О. Я. Сливка. Роль та значення практик з технології ліків в професійній підготовці провізорів/ О. А. Слюсар, Н. А. Гордзієвська, Т. І. Ющенко. Роль фундаментальних наук у підготовці лікарів/ О. В. Смірнова. Знання - це воля до навчання та розумова праця/ C. O. Сокур ; С. О. Сокур. Шляхи оптимізації вивчення фармакології: точка зору студента/ Г. І. Степанюк [и др.]. До питання покращення якості навчання студентів з мікробіології/ О. К. Стукан. Впровадження новітніх інформаційних технологій у структуру освіти вищої медичної школи/ О. Г. Сулім. Проблеми та перспективи викладання клінічних дисциплін у англомовних студентів для підвищення якості навчання/ О. К. Тарасюк. Метод муляжування в системі вивчення екстреної медичної допомоги на кафедрі медицини катастроф та безпеки життєдіяльності/ В. С. Тарасюк [и др.]. Втілення в життя Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні викладачами курсу латинської мови та основ медичної термінології/ С. І. Тихолаз. Основні напрямки методики викладання української мови як іноземної/ Л. А. Ткаченко. Особливості навчання та підвищення кваліфікації працівників охорони здоров’я в умовах реформування галузі/ О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці кваліфікованого провізора/ О. Ю. Тозюк. Питання викладання невідкладних станів для студентів IV курсу - напрямок Національної стратегії охорони здоров’я в Україні/ Н. І. Токарчук [и др.]. Методологія викладання: попередній діагноз - синдром чи нозологія/ Г. І. Томашкевич. Актуальність викладання курсу « Основи гомеопатії» у вітчизняних студентів з позицій Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025р.р/ І. В. Феджага. Актуальні напрямки модернізації вищої медичної школи у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Т. В. Федик. Про необхідність удосконалення диференційованого навчання з охорони праці в галузі/ А. Н. Фещук [и др.]. Міждисциплінарна інтеграція щодо вивчення запальних стоматологічних захворювань у дітей при ортодонтичному лікуванні/ Ю. В. Філімонов, А. В. Пачевська. Міждисциплінарна інтеграція при навчанні лікарів-інтернів наданню медичної 216 допомоги при полі травмі/ В. О. Фіщенко, В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук. Використання «кейс» методу навчання в учбовому процесі на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук. Викладач - головна фігура навчального процесу/ Л. В. Фоміна, Д. О. Меркулова. Інформаційні комп’ютерні технології у підготовці лікарів/ О. О. Фомін, О. О. Фомін. Стратегії формування фахової компетентності майбутніх лікарів при вивченні медичної біології/ С. С. Хлєстова [и др.]. Використання уніфікованих клінічних протоколів як стандартів надання медичної допомоги при викладанні внутрішньої медицини/ В. М. Хоменко, Г. О. Мовчан, О. І. Остапчук. Реформування системи охорони здоров’я України: реалії, стратегічні можливості та перспективи/ І. Ф. Хурані. Проблеми та перспективи в системі підготовки викладачів вищих медичних закладів України/ Г. В. Чайка, Б. Ф. Мазорчук, А. Л. Костюк. Шляхи удосконалення якості практичної підготовки у вищій медичній школі, як одного з перспективних напрямків розвитку системи охорони здоров’я України/ Г. В. Чайка, Л. В. Яремчук, В. В. Буран. Погляд фахівців щодо реформування системи охорони здоров’я на первинному рівні/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Вдосконалення навчального процесу у вищому навчальному закладі - сучасні підходи та шляхи реалізації/ В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. Шляхи вдосконалення засвоєння практичних навичок студентами 6 курсу на циклі «Загальна практика-сімейна медицина»/ І. В. Чернова. Особливості викладання спеціальних розділів хірургії студентам медичного факультету/ В. О. Шапринський [и др.]. Реформа вищої медичної школи: ідеї та реалії/ Л. В. Швець. Досвід особливостей викладання курсу мікробіології студентам фармацевтичного факультету/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Проблеми викладання внутрішніх хвороб у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Ю. Ю. Шушковська, В. С. Бахнівський. Особливості викладання предмету «Дитячі хвороби» для студентів стоматологічного факультету/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, Т. В. Чугу. Самостійна робота студентів як елемент формування професійних навиків провізора/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Роль і місце педіатрії у системі охорони здоров’я, яка реформується/ О. С. Яблонь, Я. М. Кулик, Н. М. Пахнюща. Орієнтація провізорів за спеціальністю «загальна фармація» на сучасні вимоги/ О. О. Яковлева, Л. А. Вознюк. Інтернатура з медицини невідкладних станів - сьогодні та завтра (яке це завтра?)/ О. О. Яковлева [и др.].
Анотація: Вища медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров’я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФРК(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФРК(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61/А 43
Назва : Актуальні питання лабораторної діагностики та медицини сьогодення : зб. тез наук. робіт учасників всеукр. наук.-практ. конф., 24 лют. 2016 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2016
Кільк.характеристики :140 с
Колективи : "Актуальні питання лабораторної діагностики та медицини сьогодення", наук.-практ. конф. (2016;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, Вінниц. мед. коледж ім. Д. К. Заболотного
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
Ціна : 15.00 р.
УДК : 61 + 61(06) + 616-074/-078(06)
MeSH-головна: ЛАБОРАТОРНЫЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ -- CLINICAL LABORATORY TECHNIQUES
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Зміст : ЕТІОЛОГІЧНА СТРУКТУРА ТА МІКРОБІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІАГНОСТИКИ, ЛІКУВАННЯ, ПРОФІЛАКТИКИ ІНФЕКЦІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ ; Дослідження протимікробних властивостей похідних адамантану, декаметоксину®/ В. М. Буркот, І. В. Коваленко. Аналіз антимікробної активності антисептичних лікарських препаратів/ О. І. Жорняк, С. А. Колодій. Етіологічна структура, властивості збудників інфекційних ускладнень/ О. А. Назарчук, Η. I. Осадчук, О. В. Яцула. Дослідження мікрофлори кон’юнктиви ока при гнійно-запальних процесах/ Л. К. Сорокоумова, Н. М. Шевчук, О. О. Гончар. Видовий склад бактерій, виділенних з поверхні ендотрахеальних інтубаційних трубок у хворих відділення інтенсивної терапії/ Ю. Ю. Трофіменко. Чутливість до антибіотиків мікроорганізмів виділених у хворих з гнійними ранами/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. Постнатальний онтогенез лімфоцитарно-гранулоцитарного ростка крові у дітей з малою масою тіла при народженні/ Л. М. Булат, О. В. Лисунець. Герпесвірусна інфекція. Актуальність та діагностика/ О. Г. Гилюк. Коморбідність: поєднання ішемічної хвороби серця та хронічного обструктивного захворювання легень за даними ретроспективного аналізу/ Д. В. Діденко, Н. В. Черепій. Вміст ендотеліальної синтази оксиду азоту у хворих на ревмато\дний артрит/ К. О. Заїчко, М. А. Станіславчук. Біологічне та діагностичне значення гідроген сульфіду/ Н. В. Заїчко [та ін.]. Оптимізація наркотизації щурів Тіопенталом натрію для подальшої декапітації/ Д. О. Некрут, О. В. Ільченко. Вміст в сироватці крові гомоцистеїну і гідроген сульфіду при гіпер- та гипотиреозі/ В. М. Нечипорук, М. М. Корда, Н. В. Заїчко. Актуальність вимірювання сили м’язів нижніх кінцівок у хворих на остеоартрит/ В. О. Новоселецький. Особливості показників інтерлейкінів при позалікарняній пневмонії у дітей/ В. С. Олійник. Вплив гідроген сульфіду та метформіну на біохімічні зміни в міокарді щурів та стрептозотоцинового діабету/ І. В. Паламарчук, Н. В. Заїчко. Оцінка активності захворювання у пацієнтів з анкілозивним спондилітом та при поєднанні його з фібромегалією/ М. А. Станіславчук, І. І. Шаповал. Вплив гідроген сульфіду на антидіабетичний ефект метформіну за стрептозотоцитонового діабету у щурів/ О. Б. Струтинська, І. В. Паламарчук. Концентрація вільного сфінгозину та активність реніну плазми за умов пухлинного процесу в нирках/ Д. О. Фільчукова, М. М. Черв’як, О. І. Штатько. Сучасні рекомендації стосовно діагностики та лікування подагри/ Л. В. Швець. Рівень ознайомлення з принципами етичного кодексу та використання етичних аспектів у діяльності фармацевтичного працівника/ В. П. Бобрук, О. Д. Благун. Опанування принципів клінічної біохімії як необхідний елемент в підготовці майбутнього лікаря/ О. М. Колошко. Інтенсифікація засвоєння знань студентів з медичної паразитології/ А. В. Крижановська. Маркетинговий та фармакоекономічний аналіз фармакотерапії негоспітальної пневмонії в умовах стаціонару/ О. П. Баліцька, В. М. Наумова. Економетрічне обгрунтування механізміів зниження ризику повторної госпіталізації/ І. В. Яремина, О. М. Очередько, І. Ю. Андрієвський. Методики комплексної оцінки морфофункціонального стану організму дівчат і юнаків у структурі сучасних/ І. В. Сергета [та ін.]. Поширеність та частота паління як основного фактору ризику виникнення хронічного обсируктивного захворювання легень у осіб з вперше виявленим захворюванням/ Н. В. Черепій [та ін.].
Анотація: Організаційний комітет не завжди поділяє думку та погляди автора. Відповідальність за достовірність фактів, власних імен, цитат, цифр та інших відомостей несуть автори публікацій. Відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні права» при використанні наукових ідей та матеріалів цього збірника, посилання на авторів і видання є обов’язковим
Примірники :ФРК(1)
Вільні : ФРК(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.7/Д 58
Назва : Довкілля і здоров’я : зб. матеріалів наук.-практ. конф., 25 квіт. 2014 р.
Вихідні дані : Тернопіль: Укрмедкнига, 2014
Кільк.характеристики :120 с
Колективи : "Довкілля і здоров’я", наук.- практ. конф. (2014;Тернопіль) , Терноп. ДМУ ім. І. Я. Горбачевського
Ціна : 18.00 р.
УДК : 614.7 + 614.7(06)
MeSH-головна: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ФАКТОРЫ ВОЗДЕЙСТВИЯ -- ENVIRONMENTAL EXPOSURE
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ВОЗДЕЙСТВИЕ, БОЛЕЗНИ -- ENVIRONMENTAL ILLNESS
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
Зміст : Сучасні методики комплексної оцінки особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації учнів старших класів і студентів/ І. В. Сергета [та ін.]. Гігієнічна оцінка особливостей механізмів психологічного захисту особистості учнів 14-17 років в динаміці навчання у сучасній школі/ І. В. Сергета, О. П. Мостова, О. І. Макарова. Особливості взаємозв’язків показників стану здоров’я та характеристик медико-соціальних умов перебування і адаптаційних ресурсів організму школярів/ І. В. Сергета, О. В. Тимощук, О. П. Мостова. Протимікробна ефективність антисептиків у місцевому лікування захворювань порожнини рота/ Б. М. Береза, П. О. Кравчук, В. М. Буркот. Характеристика мікробіоценозу ран у хворих з опіками/ В. І. Нагайчук, О. А. Назарчук, В. Г. Палій. Антимікробні властивості шовних матеріалів для офтальмології/ Г. Г. Назарчук. Вивчення етіологічної структури збудників сальмонелезу/ Д. В. Палій. Дослідження протимікробних властивостей катетерів з антисептичним покриттям/ О. В. Римша, Я. І. Демчишин. Чутливість до антисептиків мікрофлори, виділеної в урологічних хворих/ О. В. Римша, О. А. Пасатецька. Чутливість до антибіотиків мікрофлори. що колонізує дихальні трубки тривало інтубованих хворих/ Ю. Ю. Трофименко. Властивості та чутливість дріжджоподібних грибів роду Candida до декасану та флуконазолу/ Н. С. Фоміна.
Анотація: Із генотоксичних тестів для оцінки стану здоров’я окремих популяцій та визначення мутагенності антропогенних забруднень останнім часом все частіше застосовують мікроядерний тест, особливо з проведенням аналізу мікроядер (МЯ) в клітинах епітелію слизової оболонки щоки. Останній характеризується доступністю, неінвазивністю і не потребує значних фінансових затрат. Дослідження вітчизняних та зарубіжних авторів свідчать про зростання частоти клітин з МЯ в буккальному епітелії серед населення територій з підвищеними рівнями антропогенного забруднення, втому числі окремими хімічними речовинами як діоксини, миш’як тощо. Мета цієї роботи полягала у визначенні генотоксичних ушкоджень в епітелії слизової оболонки щоки за впливу на організм фактору куріння. Для дослідження було сформовано 2 групи (по 20 осіб), які представляли курців та тих, що не палять (контроль), є жителями одного міста та працюють в одній установі з однаковими зовнішнім аерогенним забрудненням повітря
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.7/Д 58
Назва : Довкілля і здоров’я : зб. матеріалів наук.-практ. конф., 23 квіт. 2015 р.
Вихідні дані : Тернопіль: Укрмедкнига, 2015
Кільк.характеристики :163 с
Колективи : "Довкілля і здоров’я", наук.- практ. конф. (2015;Тернопіль) , Терноп. ДМУ ім. І. Я. Горбачевського
Ціна : 18.00 р.
УДК : 614.7 + 614.7(06)
MeSH-головна: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ФАКТОРЫ ВОЗДЕЙСТВИЯ -- ENVIRONMENTAL EXPOSURE
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ВОЗДЕЙСТВИЕ, БОЛЕЗНИ -- ENVIRONMENTAL ILLNESS
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
Зміст : Аналіз показників тиску у шлунку при різних способах його резекції/ П. В. Жорняк. Максометричні дослідження при експериментальному цукровому діабеті та його лікування у щурів/ Р. П. Піскун, А. В. Білошицька. Особливості розвитку показників функціональних можливостей вищої нервової діяльності та сенсорних систем організму учнів старшого шкільного віку/ І. В. Сергета, О. П. Мостова, Л. М. Ваколюк. Особливості акцентуйованих рис характеру сучасних учнів і студентів: спильні риси та розбіжності / І. В. Сергета, Н. В. Стоян, І. Л. Дреженкова. Провідні характеристики психофізіологічної і психічної адаптації учнів і студентів та їх взаємозв’язок: перспективи викорастання процедур кластерного аналізу/ І. В. Сергета, О. Ю. Панчук, О. В. Тимощук. Адгезія мікроорганізмів в присутності антисептиків/ І. М. Коваленко, Н. С. Фоміна. До питання вдосконалення лабораторної діагностики туберкульозу/ С. А. Колодій. Дослідження чутливості збудників гнійно-запальних захворювань до антимікробних препаратів/ Ю. В. Кордон, О. І. Жорняк. Активність сучасних антисептиків щодо збудників госпітальної інфекції у хворих з критичними станами/ О. А. Назарчук. Дослідження антимікробних, біологічних властивостей антибіотиків/ Г. К. Палій, І. В. Коваленко, О. А. Назарчук. Деякі клініко-лабораторні аспекти діагностики сальмонельозу/ Д. В. Палій. Досвід використання лікарського антисептичного препарату декасану в уролоії/ О. В. Римша. Структурні зміни в органі зору та допоміжному апараті при застосуванні антитсептичних очних крапель/ Л. К. Сорокоумова, Н. М. Шевчук. Вивчення впливу антисептика декаметоксину на біологічні властивості стафілококів/ О. К. Стукан. Фізичний розвиток дітей як критерій якості довкілля/ Н. І. Осадчук.
Анотація: Впродовж минулого року показники здоров’я дітей міста є відносно стабільними. Так, у порівнянні з 2013 роком загальний рівень захворюваності дітей у 2014 році знизився на 6,7 %, за рахунок зниження хвороб крові та кровотворних органів - на 59,3 %, хвороб ока - на 35,3 %, хвороб органів травлення - на 16,2 %, хвороб вуха - на 8,2 %, хвороб органів дихання - на 5,1 %.
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.7/Д 58
Назва : Довкілля і здоров’я : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 27 - 28 квіт. 2018 р.
Вихідні дані : Тернопіль: Укрмедкнига, 2018
Кільк.характеристики :152 с
Колективи : "Довкілля і здоров’я", Всеукр. наук.- практ. конф. (2018;Тернопіль) , Терноп. ДМУ ім. І. Я. Горбачевського
Ціна : 18.00 р.
УДК : 614.7 + 614.7(06)
MeSH-головна: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ФАКТОРЫ ВОЗДЕЙСТВИЯ -- ENVIRONMENTAL EXPOSURE
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ВОЗДЕЙСТВИЕ, БОЛЕЗНИ -- ENVIRONMENTAL ILLNESS
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
Зміст : Показники кардіоінтервалографії юнаків і дівчат з різними типами гемодінаміки/ І. В. Сергета, В. В. Ковальчук. Психофізіологічні характеристики та психодіагностичні кореляти функціонального стану організму студентської молоді в динаміці навчального року/ С. Ю. Макаров. Особливості процесів розвитку провідних психофізіологічних функцій організму студентів на різних етапах навчання/ І. В. Сергета, О. Ю. Панчук, О. В. Тимощук. Здоров’язберігаючі компетенції школярів та особливості їх змін в динаміці останніх десятиліть/ Р. В. Теклюк, І. В. Сергета, О. Ю. Браткова. Дослідження біоплівкоутворення та чутливості до антисептиків клінічних штамів Acinetobacterbaumannii pseudomonasaeruginosa/ О. А. Назарчук. Дослідження механізму дії протимікробних засобів на стафілококи/ Г. К. Палій, А. О. Дудар, Д. В. Палій.
Анотація: Вступ. Як відомо, порушення психологічної адаптації можуть стати причиною органічних змін інших органів та систем. Тому над- шичайно важливо проводити моніторинг можливих причин або ознак неадаптивних станів, особливо в осіб, що перебувають в умовах постійної напруги та стресу. Мета роботи. Оцінити ступінь прояву ознак різних психічних станів (за Айзенком) у студентів І-ІІ курсів. Матеріали і методи. У дослідженні взяли участь 68 осіб віком 17-23 роки. В обстежуваних визначено рівень тривожності, фрустро- ваності, агресивності та ригідності за тестом Г. Айзенка. Результати. Отримані дані показали, що високі показники тривожності, фрустрованості, агресивності та ригідності спостерігались у невеликої кількості студентів (2,94±2,06 %, 2,94±2,06 %, 4,41 ±2,51 % та 8,82±3,47 % відповідно). У більш ніж половини випадків було виявлено середній рівень агресивності та ригідності (у 64,71±5,87% та 54,41+6,09 % відповідно). Середні значення тривожності зустрічалися у 35,29+5,84 % обстежуваних, а фрустрації - у 25,00+5,29 %. У решти с тудентів спостерігали низькі рівні досліджуваних показників. Висновки. Таким чином у більшості студентів 1-11 курсів виявлено середні рівні агресивності та ригідності. Переважна кількість обстежуваних мають низький рівень тривожності та фрустрованості, однак також спостерігається багато випадків із середніми значеннями по шкалі даних ознак
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.7/Д 58
Назва : Довкілля і здоров’я : матеріали наук.-практ. конф., 25 - 26 квіт. 2019 р.
Вихідні дані : Тернопіль: Укрмедкнига, 2019
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : "Довкілля і здоров’я", наук.- практ. конф. (2019;Тернопіль) , Терноп. ДМУ ім. І. Я. Горбачевського
Ціна : 18.00 р.
УДК : 614.7 + 614.7(06)
MeSH-головна: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ФАКТОРЫ ВОЗДЕЙСТВИЯ -- ENVIRONMENTAL EXPOSURE
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ВОЗДЕЙСТВИЕ, БОЛЕЗНИ -- ENVIRONMENTAL ILLNESS
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
Зміст : Показники функціонального стану вищої нервової діяльності студентів закладів вищої медичної освіти та їх зміни протягом періоду навчання/ С. Ю. Макаров. Особливості біоритмологічного статусу студентів, які нвчаються в умовах закладів вищої медичної освіти/ І. В. Сергета, О. Ю. Панчук. Показники якості життя учнівської і студентської молоді та їх прогностична значущість / І. В. Сергета, О. В. Тимощук. Особливості здоров’язберігаючої компетентності сучасних підлітків 14-17 років/ Р. В. Теклюк, І. В. Сергета, О. А. Серебреннікова. Вплив антимікробних засобів на морфолгічну будову внутрішніх органів/ Г. К. Палій [та ін.].
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 613.86/М 54
Назва : Методика комплексної оцінки якості життя та особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації учнів і студентів сучасних закладів освіти різних типів : (метод. рек.)
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2019
Кільк.характеристики :26 с
Колективи : Івано-Франків. НМУ, Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр.: с. 23-26. - Затв. Вченою радою Івано-Франків. нац. мед. ін-ту (протокол № 13 від 28.08.2019 р.)
Ціна : 12.00 р.
УДК : 613.86 + 613.86(072)
MeSH-головна: КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 613.9/Т 41
Автор(и) : Тимощук О. В., Полька Н. С., Сергета І. В.
Назва : Наукові основи комплексної оцінки якості життя та адаптаційних можливостей сучасної учнівської і студентської молоді : [монографія]
Вихідні дані : Вінниця: Твори, 2020
Кільк.характеристики :272 с
Примітки : Бібліогр.: с. 236-272. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 2 від 17.09.2020 р.)
ISBN, Ціна 978-966-949-583-9: 135.00 р.
УДК : 613.9 + 613.96
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS
Зміст : ГІГІЄНІЧНІ АСПЕКТИ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ, ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ТА ОСНОВНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ І ПСИХІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ; Якість життя учнів та студентів сучасних закладів освіти: аналіз актуальних питань визначення, оцінки і корекції виявлених відхилень ; Стан психічного здоров’я учнів та студентів: психогігієнічний метод аналізу актуальних питань оцінки і визначення шляхів корекції виявлених відхилень ; Особливості адаптаційних можливостей організму учнів та студентів, які перебувають в умовах сучасних закладів освіти різних типів ; ГІГІЄНІЧНА ОЦІНКА СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВИХ УМОВ ЖИТТЯ, УМОВ НАВЧАННЯ, РЕЖИМУ ДНЯ ТА СТАНУ ЗДОРОВ’Я УЧНІВСЬКОЇ І СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ, ЩО ПЕРЕБУВАЄ В СУЧАСНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ; Оцінка санітарно-гігієнічних та соціально-побутових умов життя і умов навчання учнів та студентів, які навчаються в сучасних закладах освіти різних типів ; Гігієнічна оцінка основних складових режиму дня учнів та студентів сучасних закладів освіти різного рівня ; Гігієнічна оцінка стану здоров’я і рівня адаптаційних можливостей організму учнів та студентів ; ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ ; ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ 1 ФОРМУВАННЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ФУНКЦІЙ ОРГАНІЗМУ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ,ЩО ПЕРЕБУВАЮТЬ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ, ЯК ВАЖЛИВОЇ СКЛАДОВОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ ; ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПРОЦЕСІВ ФОРМУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ ЯК ПЕРШОЧЕРГОВИЙ ФАКТОР ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ ; Характеристики темпераменту і тривожності учнів та студентів, які перебувають в умовах навчання в сучасних закладах освіти різних типів ; Показники рівня вираження ситуативної і особистісної тривожності учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів ; Показники характерологічних властивостей та рівень поширення акцентуацій характеру серед учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів ; Показники рівня суб’єктивного контролю особистості учнів та студентів закладів освіти різних типів ; Основні характеристики психічних станів та агресивних проявів особистості учнів та студентів сучасних закладів освіти різних типів ; Основні показники емоційного вигорання та емпатичні характеристики учнівської і студентської молоді, яка перебуває в умовах сучасних закладів освіти ; ПРОГНОСТИЧНА ОЦІНКА ОСОБЛИВОСТЕЙ ВЗАЄМОЗВ’ЗКУ І ВЗАЄМОЗАЛЕЖНОСТІ ПОКАЗНИКІВ ЯКОСТІ ЖИТТЯ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ, ТА ХАРАКТЕРИСТИК ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ І ПСИХІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ЇХ ОРГАНІЗМУ ; НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЕРЕБІГУ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ І ПСИХІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ ; ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМИ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА ОРГАНІЗМ, ПСИХОГІГІЄНІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ ПРОЦЕСІВ ФОРМУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ТА ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЯ УЧНІВ І СТУДЕНТІВ ; НАУКОВІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСНОЇ ГІГІЄНІЧНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ І АДАПТАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗМУ СУЧАСНИХ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ
Анотація: В монографії обґрунтовані наукові основи комплексної гігієнічної оцінки якості життя та адаптаційних можливостей учнівської і студентської молоді, що перебуває в умовах сучасних закладів освіти різних типів, розроблені методика комплексної оцінки якості життя та особливостей перебігу психофізіологічної і психічної адаптації та програма психофізіологічного впливу на організм, психогігієнічної корекції процесів формування особливостей особистості та покращення якості життя учнів і студентів сучасних закладів освіти. Для гігієністів, фізіологів, медичних психологів, сімейних лікарів, педіатрів, фахівців охорони здоров’я та вищої освіти
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)