Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Цибульська, Людмила Сергіївна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612.019/Ц 56 рукописний текст
Автор(и) : Цибульська, Людмила Сергіївна
Назва : Стан серцево-судинної системи та особливості психофізіологічних показників у студентів-медиків перших курсів : дис. ... канд. мед. наук: [спец.]14.03.03 "Нормальна фізіологія"
Вихідні дані : Тернопіль, 2011
Кільк.характеристики :205 с
Колективи : Терноп. ДМУ ім. І. Я. Горбачевського
Примітки : Бібліогр.: с.178-205
УДК : 612.019
MeSH-головна: СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ -- CARDIOVASCULAR PHYSIOLOGICAL PHENOMENA
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
Примірники :ФРК(1)
Вільні : ФРК(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612.019/Ц 56
Автор(и) : Цибульська, Людмила Сергіївна
Назва : Стан серцево-судинної системи та особливості психофізіологічних показників у студентів-медиків перших курсів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. мед. наук : [спец.]14.03.03 "Нормальна фізіологія"
Вихідні дані : Вінниця, 2011
Кільк.характеристики :20 с. + електрон. версія
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, Терноп. ДМУ ім. І. Я. Горбачевського
Примітки : Бібліогр.: с.16-18
УДК : 612.019
MeSH-головна: СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ -- CARDIOVASCULAR PHYSIOLOGICAL PHENOMENA
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Повний текст/зовнішній ресурс   (постраничный просмотр) : Текст автореферату или завантажити  - 474.652 Kb
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)