Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (59)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Черкасов, С. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи з 1 по 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 101(477)/Ф 56
Назва : Філософія в сучасному науковому та соціально-політичному дискурсах України" : матеріали доп. та виступів всеукр. круглого столу, 21 листоп. 2019 р. : збірник
Вихідні дані : Вінниця: Друк плюс, 2019
Кільк.характеристики :264 с
Колективи : "Філософія в сучасному науковому та соціально-політичному дискурсах України", всеукр. круглий стіл (2019;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. філософії та сусп. наук
ISBN, Ціна 976-785-8304-51: 35.00 р.
УДК : 101(477)
MeSH-головна: ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Академічна доброчесність у вищих навчальних закладах: український і польський досвід/ О. В. Власенко, К. М. Вергелес, О. П. Драчук. Філософсько-релігійні погляди Плутарха / Т. Р. Беднарчик. Історичне пізнання: соціо-гуманітарний аспект/ В. С. Бобело. Розвиток філософії освіти в Україні/ Т. В. Вакар. Здоров’я людини в контексті суспільно- політичних змін та змін навколишнього середовища України/ Т. М. Вергелес. Філософія в контексті сучасного гендерного розвитку та становлення особистості/ Д. Р. Вороний. Соціально - практичні та іноваційні методи викладання медичної інформатики: філософський підхід/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Проблема реформування місцевого самоврядування у сучасному соціально-політичному дискурсі/ Л. В. Горохова, О. А. Дягіль. Умови інформаційної безпеки особистості в епоху технологічного прогресу/ В. І. Гриб, Е. А. Мельник. Філософія в сучасному українському просторі/ X. С. Громиш. Етичні засади роботи лікаря/ А. П. Дністрянська, Б. В. Дністрянський, М. В. Дністрянська. Мораль, етика та мудрість як людські цінності у філософських поглядах декарта: сучасний вимір/ Д. Л. Драч. Ідеальна держава: реальність чи утопія/ І. В. Зубицька. Філософія підприємництва в сучасному українському соціумі/ В. В. Іванов. Друга світова війна в суспільній свідомості сучасної України/ Н. В. Іванова. Толерантність та відносини «свій», «інший» «чужий» у сучасному суспільстві/ Н. В. Іщук. Що таке філософія: пошук ідей, завдань та смислів/ Д. М. Калач. Компаративістика у вивченні історії науки/ О. В. Корзун. Вплив філософських інтенцій поезій василя стуса на сучасні суспільно - політичні дискурси/ Я. Ю. Котець. Осмислення сутності війни в німецькій філософії (XVIII - початок XIX століття)/ О. В. Краснощок. Сучасна логіка у системі медичної освіти України/ П. Л. Куліш. Методологічні аспекти формування сучасної концепції історії України / В. П. Лациба. Сучасне осмислення евдемонії в наукових і соціально-політичних дискурсах/ М. В. Лукашенко. Менеджмент вищої освіти: філософська рефлексія/ І. А. Марчук [та ін.]. Формування загальних компетентностей майбутніх фахівців права під час вивчення навчальної дисципліни «філософія»/ Л. М. Мельник. Політична антропологія як форма свідо- місної дефініції політичної науки: окцидентальний вимір/ В. М. Мельник. Філософія в сучасній Україні/ А. В. Мисан. Франко-український діалог: спосіб життя сучасного філософа/ Б. Е. Носенок. Філософія інформаційного суспільства в сучасному світі/ О. О. Петренко. Концепт хвороби у філософії медицини Марю Бунте/ Д. В. Політанська. Хто і чому сьогодні негативно ставиться до філософії та філософських наук?/ Л. М. Пономарьова. Теоретична філософія в сучасних умовах/ В. Ю. Попов. Актуальність філософської освіти для магістрів і аспірантів у вузах негуманітарно- го профілю/ В. С. Ратніков, Н. А. Краснонос. «Філософія національної свідомості» Юзефа Пілсудського/ І. І. Ратушняк. Місце економічної теорії в системі суспільних наук у підготовці працівників вищої кваліфікації охорони здоров’я / С. І. Рудавка. Вплив екзистенціалізму К. Ясперса на діалектичну теологію/ Ю. О. Стрелкова. Етичні проблеми синдрому емоційного вигорання лікаря як основи успіху та професіоналізму у медичній сфері/ А. В. Терещук. Конституціоналізм, український конститу ціоналізм та «конституційні» проблеми в сучасній Україні/ I. Я. Терлюк. Спосіб життя у медико - соціологічному вимірі/ С. Л. Трухманова, В. Л. Пилипчук. Деонтогічні особливості розвитку постаті сучасного лікаря в умовах медичної реформи: від минулого до сучасності/ Д. І. Фещенко. «Філософія серця» в екзистенційних пошуках сучасного українства/ Є. А. Харьковщенко. Проблема людини у філософії і медицині/ С. В. Черкасов. Стародавні філософи: погляд крізь віки/ Т. Ю. Школьнікова. ФІЛОСОФІЧНІ ПОЕЗІЇ ; Листи, ревнощі, сльози, ранок/ О. В. Баран. Шлях до дому, щастя, таємниця людини, про все/ В. М. Денісова. «Ми є, були і будем на землі», «я - українка», «мир під прицілом»/ В. В. Капічон. Розмова, власна поезія/ А. А. Стародуб.
Анотація: Збірник містить матеріали доповідей та виступів учасників всеукраїнського круглого столу «Філософія в сучасному науконому та соціально-політичному дискурсах України», який відбувся в Вінницькому національному медичному університеті ім. М І. Пирогова 21 листопада 2019 року з нагоди святкування Міжнародного дня філософії. У поданих матеріалах висвітлюється широке коло актуальних проблем розвитку філософських дисциплін від минулих часів до сучасних. Збірник адресовано науковцям, вищої та середньої освіти, аспірантам, магістрантам, пошукувачам, студентам та усім хто цікавиться філософією й гуманітарними дисциплінами. Матеріали подані в авторській редакції. Автори опублікованих матеріалів несуть повну відповідальність за підбір, точність наведених фактів, цитат, скоиоміко-статистичних даних, власних імен, посилань, грамотність, літературний стиль та інших відомостей. Редколегія залишає за собою право скорочувати та редагувати подані матеріали. Рукописи не повертаються. Організатори круглого столу та члени редколегії не завжди поділяють думки учасників (авторів)
Примірники : всього : НА(3), ЧЗ(1)
Вільні : НА(3), ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища : тези доп. ІІ навч-метод. конф., 10 лют. 2021 р.
Вихідні дані : Вінниця: Твори, 2021
Кільк.характеристики :252 с
Колективи : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища", навч.-метод. конф. (2;2021;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 105.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Академічна доброчесність - міф чи реальність?/ Ю. Й. Гумінський [та ін.]. Веб-квест технології у викладанні медичного права України в умовах дистанційної форми навчання/ О. Ф. Адамчук, Р. Г. Жарлінська, О. О. Верлан-Кульшенко. Особливості дистанційної освіти у медичних закладах вищої освіти/ О. І. Афанасюк, О. В. Ковальчук. Позитивні та негативні сторони дистанційного навчання в сучасних умовах/ О. П. Баліцька, М. А. Артемчук. Погляд студентів на провадження дистанційного навчання у закладах вищої освіти/ О. П. Баліцька, О. Д. Гайдай. Сучасна медична освіта, випробування, невирішені питання/ О. П. Баліцька, І. В. Барало. Мотивація до навчання та її місце в сучасной медичной освіті/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко. З досвіду впровадження дистанційного навчання/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Курс комунікативних навичок лікаря як інноваційна складова вищої медичної освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. О. Бєлов. Особливості підготовки інтернів на кафедрі ортопедичної стоматології. Комбінована освіта (поєднання класичного та онлайн методів)/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Компетентнісна модель майбутнього медичного фахівця і її риторична складова/ Я. С. Білик, М. І. Лісовий. Введення курсу за вибором «Нутриціологія та броматологія» в загальну систему підготовки провізорів/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, О. О. Давиденко. Особливості навчального процесу студентів випускних кафедр медичного профілю в умовах дистанційного навчання/ Н. С. Білоконна. Методи покращення підготовки студентів для вдосконалення вищої медичної освіти/ Л. Л. Гармаш. Роль самоконтролю у процесі удосконалення особистості студента/ В. С. Бобело. Удосконалення навчання лікарів-інтернів дерматовенерологів та ЗП-СМ при проходженні очної інтернатури на кафедрі шкірнних та венеричних хвороб/ С. А. Бондар [та ін.]. Деякі аспекти якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва, І. В. Пролигіна. Сучасні реалії дистанційної освіти у медичних ЗВО/ Л. В. Бурдейна [та ін.]. Компетентісний підхід у навчанні української мови як іноземної/ Г. Л. Василенко, Т. Д. Полиця. Дистанційне навчання як один з елементів позааудиторного навчаня (за результатами опитування)/ B. C. Василик, О. Є. Андреева. Формирование клинического мышления у врачей интернов на цикле эндокринология/ B. C. Вернигородский, А. В. Паламарчук, З. П. Ніжинська-Астапенко. Дискусійний клуб/ О. С. Войцехівська. Воркшоп як метод проведення семінарського заняття на випускних курсах/ О. О. Воровський, Ю. Ю. Шушковська. Використання сучасних англомовних засобів навчання для здобувачів вищої освіти/ Т. Є. Вуж, A. I. Вуж, Т. Г. Ревіна. Формування мовної компетентності у студентів медичних вишів/ О. Ф. Гайдаенко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Клінічне мислення та його оптимізація/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Особливості дистанційного навчання студентів ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії коронавірусу/ Т. А. Германюк [та ін.]. Особливості проведення дистанційного навчання студентів стоматологів/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Застосування інтерактивних методів навчання під час підготовки фармацевтичних фахівців/ Ю. М. Григорук. Окремі аспекти підготовки провізора в сучасних реаліях/ Ю. М. Григорук, О. Д. Благун. Інтерактивні методи навчання та їх застосування під час вивчення української мови як іноземної/ A. M. Гулевич. Досвід онлайн навчання студентів медичних вищих навчальних закладів в ракурсі проблем і перспектив дистанційної освіти/ Л. Д. Гуменюк, О. В. Римша, В. М. Буркот. Проблеми ефективності вивчення латинської мови та медичної термінології в умовах глобального конкурентного середовища/ М. Т. Денека, І. О. Дубова. Майбутнє починається сьогодні: реалії та перспективи застосування штучного інтелекту в медичній освіті/ О. В. Дзекан. Перспективи впровадження медичних експертних систем у процес навчання в інтернатурі/ О. В. Дзекан, О. В. Гуменюк. Дистанційна форма навчання у вивченні предмету «Військово-польова терапія»/ Н. В. Дідик. Якість освіти - головна конкурентна перевага медичного ЗВО/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Комунікативний підхід як основа професійного становлення іноземних студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Проектні технології як засіб формування особистісних компетенцій студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Етичні засади роботи викладача вищої щколи/ А. П. Дністрянська, Α. Φ. Гуменюк. Лікарська токсикологія - нова дисципліна у нових реаліях/ І. О. Дорошкевич, Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Латинська мова у вищих медичних навчальних закладах/ І. О. Дубова, М. Т. Денека. Студентоцентрований підхід до викладання латинської мови та медичної термінології іноземним студентам/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Логічна послідовність і спадкоємність у навчанні англійської мови здобувачів ступеня доктора філософії на кафедрі іноземних мов з курсом латинської мови та медичної термінології/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Особливості проведення виробничої практики з педіатрії у студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Виклики дистанційної освіти для симуляційного навчання з педіатрії/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості проведення практичних занять з педіатрії у студентів-іноземців 6 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Роль викладача в реалізації дистанційного навчання з педіатрії зі студентами 6 курсу в умовах карантину/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Якісна підотовка медичних кадрів в умовах глобального конкуретного середовища - ключ до успішних реформ/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості дистанційного навчання в умовах карантину/ В. М. Дудник, Н. О. Буглова, В. М. Жмурчук. Генетичні кейси в практиці лікуючого лікаря, як додаткова дисципліна для студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, Η. І. Сінчук, В. Г. Фурман. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці лікаря-педіатра у сучасних умовах навчання/ В. М. Дудник, І. В. Морозова. Досвід проведення семінарських занять при викладанні теми «Вроджені вади серця у дітей» для інтернів в педіатричних групах з вдосконаленням навичок по інтерпретації ЕхоКГ/ В. М. Дудник [та ін.]. Якість медичної підготовки фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник [та ін.]. Актуальні питання якісної освіти та мотивації студентів-медиків в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Як переорієнтувати сучасне навчання: SurveyMonkey, Kahoot! чи Google Forms/ В. М. Дудник. Роль позитивної мотивації студентів у ефективності навчального процесу/ В. М. Жебель [та ін.]. Забезпечення якості освіти в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Желіба, С. Л. Малик. Особливості покращення показників якості освіти студентів - медиків в умовах дистанційного навчання/ А. А. Жмур, І. М. Вовчук. Академічна доброчесність як важлива складова підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ К. О. Заічко [та ін.]. Методична робота - як складова підвищення якості навчання у медичних закладах/ Т. М. Зелінська, О. Б. Струтинська. Використання математичного моделювання у підготовці фармацевтів/ О. В. Іващук. Фальсифікація лікарських засобів: проблемні аспекти та методи виявлення/ Т. І. Івко [та ін.]. Негативні тренди/ О. В. Ільченко. Готовність до професійного спілкування в іншомовному середовищ/ Н. В. Калашнік, О. П. Максимова. Формування толерантності як інструменту міжкультурного спілкування/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Шляхи формування іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Нові підходи підготовки студентів-медиків під час пандемій/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Д. В. Плахотна. Дистанційна освіта як виклик сьогодення/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Оцінка якості життя учнів та учителів під час карантину в зв’язку з пандемією covid-19/ В. О. Коваленко, М. І. Феджага. Актуальність та переваги дистанційного навчання в умовах карантину/ Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль, Р. Ф. Юрій. Особливості організації дистанційного викладання дисципліни «Технологія ліків: ПТЛЗ» в умовах карантину/ В. М. Коваль [та ін.]. Аспекти використання інтернет-платформ при дистанційному навчанні у вищих навчальних закладах/ В. В. Ковальчук, Т. С. Ковальчук. Актуальні проблеми підготовки лікарів фізичної та реабілітаційної медицини в Україні/ П. Ф. Колісник [та ін.]. Цифровізація (діджиталізація) освітнього процесу - пріоритетний тренд стратегії 2030/ О. М. Комар, Η. М. Кізлова. Актуальні проблеми якісної підготовки студентів-медиків у сучасних умовах з урахуванням нових освітніх стандартів/ А. І. Кондратюк [та ін.]. Дистанційне навчання іноземних студентів з предмету «Клінічна фармакологія": перші підсумки/ Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Оптимізація навчання студентів 4 курсу ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії COV1D-19 з предмету «Педіатрія»/ А. П. Конопліцька [та ін.]. Основи підготовки студентів у вищих навчальних закладах, професійна компетентність/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Особливості викладання дитячої хірургії ON-LINE студентам 6 курсу по спеціальності «Сімейна медицина», «Педіатрія»/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в сфері викладання алергології/ І. В. Корицька, А. Є. Богомолов. Організація навчального процесу на кафедрі гістології з використанням дистанційних технологій в умовах пандемії COVID-19/ А. П. Король [та ін.]. Діалогічне мовлення у професійному спрямуванні студентів медичних ВИЗ/ М. І. Костюк, Н. В. Мазур. Гуманітарна освітня складова у контексті реформування медичної освіти/ Г. П. Краєвська. Значення зворотного зв’язку для забезпечення якості освіти під час дистанційної форми навчання/ О. В. Кривов’яз [та ін.]. Особливості і проблеми викладання фтизіатрії в умовах глобального конкурентного середовища/ Л. Г. Кулик. Прийоми навчання української мови як іноземної у закладах вищої освіти/ Т. В. Ланова, Л. М. Матусевич. Культурна парадигма України в контексті світового дослідження цінностей 2020 (методичні аспекти використання у навчальному процесі)/ В. П. Лациба. Онлайн викладання клінічних дисциплін студентам вищих медичних закладів освіти: виклики та перспективи/ Д. А. Лисенко. Особливості організації навчального процесу студентів- медиків молодших курсів/ О. В. Лисунець. Особливості організації навчального процесу з дисципліни «Біологічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету очної та заочної форм навчання під час пандемії COVID-19: переваги та недоліки/ Г. З. Личик [та ін.]. Шляхи удосконалення якості підготовки медичних фахівців в умовах дистанційного навчання/ А. А. Лілевська [та ін.]. Вивчення синонімів в аспекті лінгвокраїнознавства/ М. І. Лісовий, Я. С. Білик. Шляхи підвищення фізкультурно-спортивної активності студентів в процесі занять з фізичного виховання/ Г. В. Лісчишин, Н. О. Сорокіна. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в/ Т. В. Лобастова. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах онлайн-навчання при COVID-19/ Т. В. Лобастова, О. А. Таран. Використання симуляційного центру для якісної підготовки медичних фахівців: перспективи та реалії/ О. Л. Льовкіна, Є. О. Ботаневич. Деонтологічна культура студентів вищих навчальних закладів/ І. О. Мазайкіна, І. В. Сімонова. Застосування інноваційних інформаційних технологій під час дистанційного навчання/ Н. В. Мазур, М. І. Костюк. Оптимізація засвоєння педіатрії студентами 5-го курсу, які навчаються за спеціальністю «Медична та психологічна реабілітація» в умовах дистанційного навчання/ О. Г. Мазур [та ін.]. Особливості навчального процесу з офтальмології в умовах дистанційного навчання/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Вплив нововведень у викладанні предмету «офтальмологія» в умовах дистанційного навчання на рівень задоволення навчанням студентів-іноземців/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Формування хімічної компетентності студентів вищих медичних закладів освіти як основа їх професіоналізму/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Метод «мозкового штурму» у формуванні економічної компетентності майбутніх магістрів медицини/ І. А. Марчук. Проблеми та оптимізація викладання дисципліни «Основи профілактики токсикоманії»/ О. І. Масік [та ін.]. Розвиток комунікативних компетенцій іноземних студентів-медиків першого курсу на заняттях з української мови/ Л. М. Матусевич, Л. Т. Тищенко. Вплив психокорекційної роботи під час занять з «Психотренінгу» і позааудиторної роботи на рівень емоційного стресу у студентів ВНМУ/ Н. Г. Мацько. Диференційований підхід до оцінки фізичної підготовленості студентів/ О. В. Мельник, С. П. Лисюк. Латинська мова в в системі підготовки сучасних конкурентоспроможних фахівців галузі охорони здоров’я/ Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Рагова. Практична підготовка студентів - одна з умов сучасної вищої медичної освіти/ Т. І. Михальчук [та ін.]. Особливості проведення занять з фізичного виховання в спецгрупі в медичному ЗВО/ Л. І. Мичковська, Л. І. Пільганчук. Шляхи подолання мовних бар’єрів під час оволодіння англійською мовою медичного спрямування/ Л. Г. Мовчан. Особливості навчального процесу на клінічній кафедрі в умовах дистанційного навчання/ С. П. Московко, Г. С. Московко. Через психологічні ігри - до потреб або концепції комунікативно-емоційного процесу між викладачем та студентом при навчанні у медичному ЗВО через призму транзактного аналізу/ О. Ф. Мруг, В. М. Mpyr. Проблеми якісної підготовки лікарів-інтернів в умовах карантину/ О. В. Мунтян, М. А. Горай, В. Л. Мунтян. Використання платформи Microsoft Teams при вивченні предмета «Медична хімія» для якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Нечипорук, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. За і проти «онлайн-навчання» у роботі викладача в медичному ЗВО/ З. П. Ніжинська-Астапенко, В. С. Вернигородський. Сучасні аспекти професійної підготовки медичних кадрів в умовах глобального конкурентного середовища/ Т. Ю. Нюшко, Л. О. Пентюк. On-line викладання як один факторів конкурентноспроможності в сучасних умовах. Досвід кафедри нормальної фізіології ВНМУ/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, С. В. Коновалов. Проблеми додипломної підготовки сімейних лікарів та інших майбутніх медичних фахівців зі знаннями основ фтизіатрії в умовах епідемії туберкульозу/ І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Необхідність використання методик проблемного навчання у підготовці медичних фахівців в умовах світової глобалізації/ В. А. Островський. Досвід використання on-line тренажера для формування у майбутніх сімейних лікарів практичних навичок із використання ІСРС-2/ О. М. Очередько, Н. М. Орлова, О. В. Ткаченко. Використання мультимедійних технологій у онлайн навчанні викладачами медичного ЗВО/ А. О. Очеретнюк [та ін.]. Самостійна робота студентів в умовах дистанційного навчання/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко, B. C. Вернигородський. До питання застосування методу проектів в освітньому процесі/ І. М. Паюк, Т. Г. Ревіна, A. M. Гулевич. Застосування дистанційних методів навчання в освітньому процесі студентів вищих медичних навчальних закладів/ Л. O. Пентюк, Т. Ю. Нюшко, Н. О. Пентюк. Підготовка викладача до практичних занять з фізичного виховання/ І. В. Петрук, О. І. Романенко. Можливості якісного застосування різних форм навчання серед лікарів-інтернів в умовах сьогодення на факультеті після дипломної освіти/ Л. В. Пипа [та ін.]. Формування навички прийняття клінічних рішень у студентів медичного факультету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага, Н. А. Півторак. Необхідність впровадження нової методики викладання в умовах глобального середовища/ І. В. Підлісна, О. В. Ткаченко. Реалії дистанційного навчання при підготовка студентів-медиків/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Сучасні зміни у підготовці медичних фахівців на кафедрі фтизіатрії Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Особливості якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі хірургії № 2 з курсом «Основи стоматології» з урахуванням ендемічної ситуації/ М. І. Покидько, В. В. Балабуєва, М. А. Гудзь. Місце дистаційних комп’ютерних технологій у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ С. С. Поліщук [та ін.]. Мотивація студентів в умовах дистанційного навчання/ К. П. Постовітенко [та ін.]. Вплив карантинних заходів на емоційне благополуччя студентів ВНМУ/ І. С. Потоцька, В. А. Рибінська. Покращання якості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія» серед іноземних студентів/ Л. О. Процюк, О. В. Дякова, І. В. Сергета. Ціннісно-мотиваційні орієнтації студентської молоді в сучасних умовах/ Н. Г. Пшук, А. О. Камінська. Дистанційне навчання студентів-медиків, підходи та результати / Р. В. Радьога [та ін.]. Місце та роль інтерактивних технологій в процесі дистанційного навчання/ В. Р. Рагова, Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко. Міждисциплінарний підхід як основа ефективної підготовки лікаря/ Н. В. Рациборинська-Полякова, С. В. Ладутько. Методичні новації викладання дисципліни “Військова гігієна з гігієною надзвичайних ситуацій” студентам медичного факультету/ М. А. Редчіц, Л. О. Процюк, І. В. Сергета. Особливості психоемоційного стану у жінок, що проживають з чоловіком, хворих на параноїдну шизофренію/ В. А. Рибінська, І. С. Потоцька. Запровадження курсу за вибором «Патофізіологія інфекційного процесу» для студентів 6 курсу медичних факультетів/ Н. А. Рикало, В. В. Піліпонова. Варіативні дисципліни як підгрунтя розвитку фахової самосвідомості майбутніх лікарів/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Форми та методи активізації відвідування студентами занять з фізичного виховання/ О. І. Романенко, Л. А. Сарафинюк. Виявлення ставлення англомовних студентів стоматологічного факультету ВНМУ ім. М.І.Пирогова до дистанційної освіти під час пандемії (2019-2020 н.р.) на основі анкетування/ О. А. Ромашкіна. Особливості викладання педіатрії в студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король. Актуальні складові якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. І. Сасюк. Якісна підготовка медичних фахівців - запорука високої якості життя суспільства/ А. І. Сасюк, Є. Є. Лойко. Розвиток критичного мислення у студентів-медиків/ Т. В. Секрет, М. В. Власенко. Переваги та недоліки дистанційного навчання/ Т. В. Секрет, Ю. О. Кривов’яз. Дистанційне навчання в умовах карантину: недоліки та переваги/ О. А. Серебреннікова [та ін.]. Формування системного мислення фармацевта шляхом інтеграції базових та вибіркових дисциплін/ С. В. Сергеев, О. А. Бобровська, Т. І. Войтенко. Місце профілактичних дисциплін у структурі підготовки фахівців фармацевтичного профілю та кінцеві програмні результати навчання/ І. В. Сергета, О. Ю. Браткова, Т. М. Вергелес. Особливості викладання дисципліни “Гігієна та екологія (в тому числі лікувальне харчування)” для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 225 “Медична психологія”/ І. В. Сергета [та ін.]. Формування конкурентоспроможності у студентів/ О. В. Смірнова, О. Г. Сулім. Ефективність та обгрунтованість використання корпоративної платформи, як інструменту дистанційної освіти у вищих навчальних закладах/ Д. С. Солейко [та ін.]. Альтернативи демонстрації тематичних хворих у вищих медичних закладах в умовах дистанційного навчання/ Д. С. Солейко [та ін.]. Догляд за хворими - перший крок в клініку (результати дистанційного навчання)/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Фактори, які впливають на успішність та оцінку знань студентів/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Можливості вирішення актуальних проблем якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. Г. Степанюк. Лекція-візуалізація як форма активізації пізнавальної діяльності студентів/ О. К. Тарасюк, В. І. Тарасюк. Особливості онлайн викладання гістології в умовах пандемії/ О. І. Тереховська [та ін.]. Особливості впровадження дистанційної форми навчального процесу на кафедрі біологічної і загальної хімії ВНМУ в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Тертишна [та ін.]. Значення неформальної освіти при підготовці лікарів-інтернів/ Н. І. Токарчук. До проблеми удосконалення викладання біостатистики/ О. Б. Тонковид, Н. М. Орлова, І. В. Паламар. Деякі етичні аспекти досвіду дистанційної освіти/ С. Л. Трухманова, І. І. Ратушняк, Н. В. Іванова. Викладання фтизіатрії в умовах медичної реформи/ М. А. Тхоровський. Впровадження дистанційного навчання на кафедрі променевої діагностики, променевої терапії та онкології/ I. П. Феджага, О. Г. Костюк, О. П. Феджага. Вплив COVID-19 на вищу освіту: виклики і перспективи дистанційного навчання/ А. С. Феррі [та ін.]. Досвід навчання он-лайн англомовних студентів 6 курсу на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук, К. С. Біляєва. Засади управління та маркетингу у системі якісних медичних послуг в Україні/ О. О. Фомін, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Анкетування студентів як моніторинг якості дистанційного навчання/ Н. С. Фоміна [та ін.]. Професійне становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти/ С. С. Хлєстова [та ін.]. Current issues of quality training of medical professionals/ М. М. Chervyak, О. І. Shtatko, V. S. Shunkov. Використання онлайн-платформи Microsoft Teams для підготовки здобувачів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ О. Л. Черепаха, А. П. Король, Н. Г. Гаджула. Етнічні особливості виховання англомовних студентів - медиків з Індії, які навчаються на 3 курсі ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Л. П. Черепахіна, Я. А. Медражевська, О. В. Кулешов. Деякі актуальні проблеми комп’ютерної діагностики/ С. В. Черкасов. Впровадження інноваційних методів навчання на кафедрі медицини катастроф та військової медицини/ В. В. Чорна [та ін.]. Робота над клінічними кейсами під час дистанційного навчання з предметів «Педіатрія» та «Неонатологія», як одна із альтернатив практичної роботи студентів/ Н. П. Чорнопищук [та ін.]. Дистанційний формат навчання, як одна із форм підготовки медичних фахівців в умовах сьогодення/ М. О. Шаламай, І. В. Морозова. Актуальні питання післядипломної підготовки організаторів охорони здоров’я/ В. А. Шамрай, Н. Т. Комарницька. Особливості роботи студентського наукового гуртка кафедри хірургії № 1 у дистанційному режимі/ В. О. Шапринський [та ін.]. Вплив пандемії COVID-19 на освітній процес у вищій школі/ Л. В. Швець [та ін.]. Мотиваційно-ціннісне ставлення студента-першокурсника медуніверситету до майбутньої професії лікаря/ Ю. Г. Шевчук [та ін.]. Впровадження ігрових технологій під час дистанційного навчання в медичних закладах вищої освіти/ В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Дистанційна освіта та навчальний процес/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, В. М. Шевченко. Викладання хірургічної стоматології у закладах вищої освіти/ С. М. Шувалов [та ін.]. Особливості дистанційного навчання іноземних студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах пандемії COVID 19/ Л. О. Ющенко, О. В. Тихолаз, B. C. Олійник. Впровадження методів інтерактивних технологій навчання у науково- педагогічному процесі викладання предмету «Біофармація»/ О. О. Яковлева [та ін.]. Клінічна фармакологія - реалії та перспективи/ О. О. Яковлева [та ін.]. Психологічні аспекти у підготовці волейболістів/ Ю. І. Якушева, С. П. Лисюк. Симуляційні методи навчання майбутнього лікаря на кафедрі акушерства та гінекології № 1/ Л. В. Яремчук.
Анотація: Розвиток медичної науки і практики в умовах глобального конкурентного середовища зумовлюють вносити корективи у підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому якість освіти у вищих закладах освіти необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Конкуренція в освітньому середовищі потребує комплексного підходу, як з боку студента, так з боку освітнього закладу, для кращого та глибшого розуміння та єдності конкурентного середовища і конкурентних відносин, які знаходяться у постійному взаємозв’язку. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:101/Ч-48
Автор(и) : Черкасов С. В.
Назва : Гносеологічні та логічні проблеми медичної діагностики : монографія
Вихідні дані : Вінниця: Друк плюс, 2021
Кільк.характеристики :292 с
Примітки : Бібліогр.: с. 272-286. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 8 від 25 лют. 2021р.)
ISBN, Ціна 978-618-7721-98-4: 130.00 р.
УДК : 61:101 + 616-071 + 165
MeSH-головна: ПОЗНАНИЯ ТЕОРИЯ -- KNOWLEDGE
ФИЛОСОФСКИЕ ВОПРОСЫ МЕДИЦИНЫ -- PHILOSOPHY, MEDICAL
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
Зміст : ТЕОРІЯ ПІЗНАННЯ ЯК РОЗДІЛ ФІЛОСОФІЇ ; Суб’єкт, об’єкт пізнання. Специфіка наукового пізнання. Предмет медицини ; ГНОСЕОЛОГІЧНА СПЕЦИФІКА МЕДИЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ЛІКАРСЬКА СПРАВА ; Розпізнавання як відображення сутності хвороби. Взаємозв’язок продуктивного й репродуктивного ; Проблема суб’єктивного й об’єктивного в діагностиці. Критерій практики ; Діагностика та проблема прийняття рішень у ситуаціях професійного ризику ; ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО СУТНІСТЬ ХВОРОБИ ТА ЇЇ ПЕРЕБІГ У ХВОРОГО ; Форми ймовірного знання та діагностична гіпотеза ; Діагностика та клінічний експеримент ; Теоретичні медичні знання, їх специфіка та реалізація в діагностиці ; СПЕЦИФІКА КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ ТА ЛОГІКА ДІАГНОСТИЧНОГО ПОШУКУ ; Проблема визначення специфіки клінічного мислення ; Лікарське мислення: єдність логічного й діалектичного ; Логічна структура лікарського діагнозу. Методологічні питання ; ДІАГНОСТИКА В УМОВАХ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОГО ПРОГРЕСУ ; Вузька спеціалізація та нові елементи у логічній структурі лікарського діагнозу ; Логіко-методологічні проблеми комп’ютерної діагностики ; Методи формалізації та моделювання в медичній діагностиці
Анотація: Робота присвячена теоретичному аналізу гносеологічної специфіки медичної діагностики та методологічному осмисленню логіки лікарського діагнозу. Автор, філософ і лікар, тлумачить діагностику як науково-дослідний пошук, розкриває та представляє її взаємозв'язок з клініко-експериментальними дослідженнями, теоретичними знаннями; вказує на специфіку суб'єктивного і об'єктивного у медичній діагностиці; визначає сутність клінічного мислення, аналізує актуальні проблеми комп'ютерної діагностики та використання методів формалізації і моделювання у клінічній медицині. Монографія призначена для вчених-медиків, клініцистів, студентів-медиків, клінічних ординаторів, аспірантів, практикуючих лікарів, які цікавляться методологічними проблемами медицини
Примірники :ФРК(1)
Вільні : ФРК(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:101/Ч-48
Автор(и) : Черкасов С. В.
Назва : Теорія пізнання і лікарська діагностика : підручник
Вихідні дані : Київ; Полтава, 1999
Кільк.характеристики :230 с
Примітки : Бібліогр.: с. 217-230. - Рек. МОЗ України
Ціна : 13.00, 40.00, р.
УДК : 61:101 + 616-071 + 165
MeSH-головна: ПОЗНАНИЯ ТЕОРИЯ -- KNOWLEDGE
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ И ПРОЦЕДУРЫ -- DIAGNOSTIC TECHNIQUES AND PROCEDURES
Анотація: Підручник підсумовує й узагальнює багаторічний педагогічний досвід читання курсу лекцій з теорії пізнання та лікарської діагностики. Автор, філософ і лікар, тлумачить теорію пізнання виключно як самостійний розділ філософії та прагне його органічно поєднати з методологічними питаннями сучасної медичної діагностики, насамперед з проблемою визначення сутності клінічного мислення, логічної структури лікарського діагнозу, комп’ютеризацією діагностики. Для студентів медичних вузів, аспірантів, здобувачів вченого ступеня, практичних лікарів різного фаху
Примірники : всього : НА(2)
Вільні : НА(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища : тези доп. навч-метод. конф., 12 лют. 2020 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2020
Кільк.характеристики :265 с
Колективи : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища", навч.-метод. конф. (2020;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 105.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Актуальні проблеми якісної медичної освіти в умовах глобального конкурентного середовища у ВНМУ ім.М.І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.]. Необхідність впровадження сучасних технологій в навчання студентів медиків на кафедрах клінічного/ М. Р. Анфілова, С. А. Бондар. Якісна освіта студентів-медиків: реалії та перспективи розвитку/ О. І. Афанасюк, В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Мотивація студентів до успішного навчання у вищих навчальних закладах / О. П. Баліцька, Ю. М. Григорук, М. А. Артемчук. Гуманітарний аспекту реформуванні системи підготовки медичних фахівців/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Порівняльний аналіз викладання навчальних дисциплін медико-психологічного та психіатричного спрямування студентам, які навчаються за спеціальністю «Медицина» у медичних університетах України та Польщі/ О. О. Белов, Η. Г. Пшук. Підготовка та безперервний професійний розвиток фахівця у ортопедичній стоматології/ Л. Г. Беляєва, Е. В. Беляєв. Впровадження у навчальний процес навчального посібника «The Basic Technologies of Dentures Producing» для англомовних студентів другого курсу стоматологічного факультету/ Е. В. Беляєв, С. О. Росоловська. До питання формування міжкультурної компетенції засобами української мови як іноземної / Я. С. Білик, М. І. Лісовий, А. М. Гулевич. Роль практичних навичок у вивченні дисципліни «Організація та економіка фармації» у системі реформування вищої фармацевтичної освіти/ О. Д. Благун [та ін.]. Застосування основоположних принципів педагогіки прагматизму в сучасних умовах вищої школи/ В. С. Бобело. Деякі аспекти організації надання дерматовенерологічної допомоги в сучасних умовах/ С. А. Бондар [та ін.]. Напрямки покращення підготовки студентів на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуева, І. В. Пролигіна. Особливості підготовки студентів-медиків молодших курсів з дисципліни «догляд за дітьми»/ Л. М. Булат, О. В. Лисунець. Наукова робота студентів з англомовною формою навчання на кафедрі загальної хірургії: деякий досвід та перспективи подальшої роботи/ М. І. Бурковський, О. В. Кателян, С. Д. Хіміч. Адаптація іноземних студентів/ Т. В. Вакар. Українська мова як іноземна для студентів-медиків/ Г. Л. Василенко, Т. Д. Полиця. Мова професійного спілкування/ Г. Л. Василенко, Л. Л. Дмитрук, Н. М. Смолко. Поширеність шкідливих звичок серед студентів медичного закладу, шляхи подолання/ В. С. Василик [та ін.]. Методика викладання військової терапії студентам 5-го курсу медичного факультету / М. М. Величкович, О. В. Темна, Л. О. Перебетюк. Закони логіки в мисленні лікаря/ К. М. Вергелес, Т. М. Вергелес. Біоекологічна криза сучасності: проблеми та перспективи/ Т. М. Вергелес. Інтеграція практично орієнтованого об’єктивного структурованого клінічного іспиту у процес викладання предмету пропедевтики внутрішньої медицини серед студентів нерезидентів Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. О. Вільцанюк, Ю. М. Мостовой, О. В. Ткаченко. Проблемні питання якісної підготовки докторів філософії в умовах реформування вищої освіти/ О. В. Власенко [та ін.]. Якісна підготовка лікаря - актуальна проблема в умовах реформування медичної галузі/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук, О. В. Кривов’яз. Реформування курсу латинської мовита медичної термінології/ О. С. Войцехівська, М. Т. Денека. Актуальні проблеми професійної підготовки хірургів-інтернів/ О. О. Воровський. Розвиток критичного мислення студентів, як шлях боротьби з когнітивними упередженнями/ А. С. Воронкіна, О. Ю. Топок. Аспекти викладання дисципліни «Медична інформатика» з урахуванням умов глобального конкурентного середовища/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Використання проблемного методу навчання при викладанні дисципліни «Патоморфологія»/ А. А. Гаврилюк, Р. Г. Жарлінська, Г. В. Даценко. Роль лексичної культури в комунікації лікаря з пацієнтом/ О. Ф. Гайдаєнко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Актуальні проблеми якісної підготовки фахівців на кафедрі шкірних хвороб/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Модернізація методики проведення товарознавчого аналізу фармацевтичних та медичних товарів/ Т. А. Германюк, В. П. Бобрук, Т. І. Івко. Поширення соціальних страхів серед студентів ВНМУ ім. М.І.Пирогова та їх корекція під час навчання на кафедрі психіатрії, психотерапії та наркології з курсом післядипломної освіти/ М. С. Гнатишин [та ін.]. Роль фізкультури і спорту в підвищенні якості підготовки медичних фахівців/ С. Є. Головчанська-Пушкар [та ін.]. Організація навчально-тренажерного класу - один з шляхів якісної підготовки медичних фахівців/ М. Л. Гомон [та ін.]. Роль кваліфікованих фахівців під час навчання курсантів в навчально- тренажерному центрі/ М. Л. Гомон [та ін.]. Лекція-бесіда, як сучасна форма викладання лекційного матеріалу/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Досвід викладання предмету «Технологія лікарських косметичних засобів» іноземним студентам/ Н. А. Гордзієвська [та ін.]. Важливість перекладу у навчанні іноземної мови/ А. С. Горпинюк [та ін.]. Кредитно-трансферна система та роль самостійної роботи у процесі підготовки студентів вВНЗ України/ К. Ю. Гріжимальська, Т. М. Жмудь, С. Ю. Яремин. Формування професійних навичок у майбутніх провізорів з бухгалтерського обліку/ Ю. М. Григорук, О. П. Каліцька, Л. М. Бондар. Значення аудитивної компетентності у системі навчання української мови як іноземної/ А. М. Гулевич. Використання трансдисциплінарного підходу при підготовці магістрів фармації/ О. О. Давиденко, О. В. Білик. Професійна підготовка майбутніх лікарів в умовах глобалізації сучасного суспільства / М. Т. Денека, І. О. Дубова. Якість медичної освіти в Україні/ Н. В. Дідик. Конкурентоспроможні підходи до вищої медичної освіти в Україні/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Методи удосконалення професійного мовлення студентів нефілологічного напряму освіти / Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Особливості та практика формування україномовної комунікативної компетентності/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Основні проблеми адаптації англомовних іноземних студентів/ І. О. Дубова, М. Т. Денека. Глобалізація та інтернаціоналізація вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова, А. Л. Кондратюк. Особливості розвитку інтернаціоналізації вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова, С. І. Тихолаз. Проблема готовності до професійної діяльності у процесі майбутньої успішної самореалізації студентів вищих закладів освіти України/ Л. В. Дудікова, Н. В. Логутіна. Імплементація міжнародних стандартів симуляційного навчання в педіатрії/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Сучасний формат підготовки випускників медичних закладів до об’єктивного структурованого іспиту (ОСКІ 2) з педіатрії/ В. М. Дудник [та ін.]. Підготовка лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в умовах сучасного конкурентного/ В. М. Дудник, І. В. Морозова, М. О. Шаламай. Актуальні проблеми якісної підготовки майбутніх лікарів з медичної генетики в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, О. В. Куцак. Досвід впровадження нових екзаменаційних технологій при атестації студентів 6 курсу з педіатрії (об’єктивний структурований клінічний іспит)/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Форми та методи самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни «Гігієна та екологія»/ О. В. Дякова [та ін.]. Проблема якості викладання юридичних дисциплін у закладах вищої медичної освіти/ Р. Г. Жарлінська, О. Ф. Адамчук, О. О. Верлан-Кульшенко. Формування інтересу до іноземної мови у студентів вищих медичних навчальних закладів/ Т. М. Жмудь, К. Ю. Гріжимальська, С. Ю. Яремин. Аспекти сучасної біохімії як інструмент якісної підготовки конкурентоспроможних медичних фахівців/ Н. В. Заічко [та ін.]. Довузівська освіта - одна із проблем підготовки медичних кадрів в умовах конкурентного середовища / Т. М. Зелінська. Особливості викладання внутрішньої медицини в умовах глобального конкурентного середовища/ В. П. Іванов [та ін.]. Шляхи підвищення якості медичної освіти/ Т. М. Ільченко, О. В. Ільченко. Запровадження IFOM-тестів як один з нових підходів до покращення якості підготовки студентів на кафедрі нормальної фізіології в умовах конкурентного середовища / М. В. Йолтухівський [та ін.]. Фактори, що впливають на якісну підготовку медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ М. В. Йолтухівський [та ін.]. Принцип гуманності як частина професійної етики лікаря/ М. В. Йолтухівський, Д. М. Калач. Методичні поради щодо використання інтенсивного методу навчання під час оволодіння іншомовню комунікацією/ М. В. Йолтухівський, Н. В. Калашнік, Н. П. Бірук. Досвід навчально-виховної підготовки студентів-іноземців у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ Н. В. Калашнік. (Інститут професійно-технічної освіти НАПН України) Міжпредметні зв’язки як предмет методичного дослідження/ Н. В. Калашнік, А. А. Каленський. Тематичний контроль якості засвоєння знань студентами-медиками/ Н. В. Калашнік. Застосування сучасних методик викладання дисципліни на кафедрі хірургічного профілю/ О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський. Викладання клінічної імунології та алергології в сучасних умовах/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Нові виклики процесу підготовки студентів-медиків у розрізі реформування вторинної ланки системи охорони здоров’я України/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, В. О. Мовчанюк. Шляхи підвищення конкурентоспроможності медичних працівників з питань надання негайної допомоги при стенозах гортані/ В. В. Кіщук [та ін.]. Фактори, які впливають на проведення симуляційно-орієнтованого навчання/ В. В. Кливак, О. Л. Льовкіна. Соціальні мережі як можлива складова освітнього процесу/ В. М. Коваль [та ін.]. Методика контролю рівня засвоєння навчального матеріалу (експрес опитування)/ В. В. Ковальчук, В. О. Орловський. Впровадження фізичної та реабілітаційної медицини в Україні: реалії, перешкоди, перспективи / П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, О. В. Марчук. Сучасні можливості інформаційного забезпечення лікаря в глобальному середовищі інформальної освіти/ С. П. Колісник [та ін.]. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців та шляхи їх вирішення / С. А. Колодій, Ю. В. Кордон, І. М. Коваленко. Формування клінічного мислення на різних етапах та рівнях засвоєння знань під час вивчення біологічної хімії студентами медичного факультету/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нова освітня парадигма і компетентності для професійної підготовки майбутніх фахівців/ О. М. Комар. Актуальні питання перебудови післядипломної освіти лікарів-організаторів охорони здоров’я в умовах запровадження БПР/ Н. Т. Комарницька, Б. З. Гулобов. Психологічні собливості впровадження інноваційних підходів у педагогічному спілкуванні в системі сучасної вищої медичної освіти/ А. І. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, О. О. Комісарчук. Використання психометричних тестів як засіб діагностики соматопсихічного синдрому у викладанні предмету пропедевтики внутрішньої медицини/ Т. В. Константинович [та ін.]. Впровадження силлабусу як можливість реалізації індивідуальної освітньої траєкторії/ Д. Г. Коньков. Застосування наочного методу при вивченні фармацевтичної ботаніки студентами ВНМУ/ Л. В. Кременська, С. Д. Криклива, О. А. Бобровська. Курс за вибором «Теоретичні основи технології лікарських форм» як складова комплексної підготовки фахівців спеціальності «Фармація, промислова фармація»/ О. В. Кривов’яз [та ін.]. Предмет фтизіатрія в контакті реформування у галузі охорони громадського здоров’я/ Л. Г. Кулик. Нові підходи до організації післядипломного навчання по фтизіатрії/ В. О. Кучер, О. П. Незгода. Інтелектуально-гносеологічний потенціал сучасної концепції історії України/ В. П. Лациба. Медична освіта в Україні: проблеми підготовки лікарів в вищих навчальних закладах/ О. П. Литвинюк. Роль біологічної хімії та клінічної біохімії у формуванні фармацевта - фахівця високого рівня / Г. З. Личик, С. В. Ладутько, К. М. Тубулкан. Труднощі відбору лексики на початковому етапі навчання іноземних студентів/ М. І. Лісовий, Я. С. Білик, А. М. Гулевич. Впровадження основ 3D моделювання та клінічне застосування в навчальний процес/ О. О. Ліхіцький [та ін.]. Проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах конкурентного середовища / Т. В. Лобастова [та ін.]. Problem of readiness for professional activity in the process of future successful self-realization with students of higher education establishments of Ukraine / N. V. Logutina, N. V. Mazur, Z. S. Vychovanets. Шляхи удосконалення викладання іноземної мови як обов’язкового предмета навчальної програми майбутніх медиків/ Л. Ф. Лозинська, О. А. Ціхоцька. Вплив комунікативної компетентності та стресостійкості на конкурентоспроможність майбутніх сімейних лікарів в сучасних умовах конкуренції/ О. О. Мазченко, Ю. М. Остраус. Якісна підготовка медичних фахівців в умовах конкурентного середовища та проблеми визначення рівня навчального стресу/ С. Ю. Макаров, О. А. Серебреннікова, І. В. Сергета. Проблема нераціонального використання інтернет-ресурсу студентами-медиками/ Я. Ю. Марункевич. Роль імітаційних методів у викладанні дисципліни «Основи економічних теорій» для майбутніх магістрів медицини/ І. А. Марчук, Н. А. Багнюк. Відкрите інформаційно-освітнє середовище як складова цілісного освітнього простору ВНЗ/ Я. А. Медражевська, О. В. Кулешов, Л. О. Фік. Впровадження новітніх технологій в освітній процес студентів ВНМУ/ Д. О. Меркулова, П. С. Фоміна, О. О. Фомін. Емержентні технології в системі підготовки сучасного конкурентоспроможного магістра фармації/ Γ. Τ. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Ратова. Реформування післядипломної медичної освіти - важлива складова медичної реформи в Україні в умовах глобального конкурентного середовища/ Л. В. Мороз, Д. В. Палій. Об’єктивний структурований клінічний іспит з пропедевтики внутрішньої медицини / Ю. М. Мостовой, Г. І. Томашкевич. Перший досвід проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/ Ю. М. Мостовой, Г. І. Томашкевич. Роль медичної мікробіології у вивченні сучасних методів лабораторної діагностики захворювань мікробної етіології/ В. М. Мруг. Задачі викладача як лідера в супроводі динаміки групової взаємодії протягом навчального процесу/ О. Ф. Мруг. Лекція, як основний метод освітнього процесу/ О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян, М. А. Горай. Особливості проходження виробничої практики з медичної хімії студентами спеціальності «Клінічна фармація»/ Н. С. Недорезанюк, Ф. Є. Дьякова, Л. В. Острецова. Застосування методу проблемних ситуацій як форми навчання при вивченні дисципліни «Медична хімія»/ В. М. Нечипорук. Системний міждисциплінарний метод навчання у медичному ВУЗІ/ С. В. Нечипорук, О. А. Коробко, Η. П. Масік. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища / І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Використання методики домашнього лабораторного експерименту під час викладання предмету «Медична хімія» з метою підвищення конкурентоздатності спеціалістів медичної галузі / В. А. Островський. Роль лекції в процесі реалізації програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста: недоліки та переваги/ А. О. Очеретнюк [та ін.]. Підготовка сімейних лікарів з ендокринології в умовах реформування/ А. В. Паламарчук [та ін.]. Нова система безперервного професійного розвитку лікарів як передумова забезпечення якості підготовки медичних фахівців/ І. Г. Палій, С. В. Заїка. Безперервний професійний розвиток лікарів: нові можливості в умовах глобального конкурентного середовища/ І. Г. Палій, І. В. Чернова, А. Г. Янковецька. Значення виробничої практики студентів університету, в умовах конкурентного середовища/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, В. М. Швець. Можливості соціальної медицини в інноваційному освітньому просторі/ В. Л. Пилипчук. Розвиток критичного мислення студентів на заняттях «Української мови (за професійним спрямуванням)» у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Л. М. Писаренко. Навчально-методичні особливості якісної підготовки майбутніх лікарів з медичної паразитології/ Р. П. Піскун [та ін.]. Викладання фтизіатрії в сучасних умовах/ О. В. Пликанчук. Використання сучасних хмарних технологій анкетування під час оцінювання практичних навиків студентів із пропедевтики внутрішньої медицини/ В. Л. Побережець [та ін.]. Особливості навчання внутрішньої медицини у іноземних студентів/ O. Л. Побережець. Актуальні впровадження якісної підготовки молодих спеціалістів на кафедрі дитячої хірургії у відповідності конкурентних комунікацій медичної допомоги / В. В. Погорілий [та ін.]. Огляд деяких проблем професійної підготовки медиків в термінах конкурентоспроможності/ С. Г. Пойда [та ін.]. Шляхи подолання проблем підготовки студентів медичних закладів, в умовах реформування медичної освіти в Україні/ М. І. Покидько [та ін.]. Реалізація комунікативного підходу на заняттях з української мови як іноземної/ Т. Д. Полиця. Деякі особливості викладання травматології щелепно-лицевої ділянки на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ С. С. Поліщук [та ін.]. Місце кредитно-трансферної системи при викладанні хірургічної стоматології у медичних вищих навчальних закладах/ С. С. Поліщук [та ін.]. Викладання хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії студентам медичних закладів вищої освіти стоматологічного факультету/ С. С. Поліщук [та ін.]. Сучасні вимоги до якісної освіти у медичному університеті/ Л. О. Процюк [та ін.]. Формування конкурентоспроможних кадрів в умовах глобалізації освітнього процесу/ Р. В. Радьога [та ін.]. Тренінг з серцево-легеневої реанімації - як складова безперервної освіти лікарів/ Л. В. Распутіна [та ін.]. Досвід проведення тренінгів з оволодінням практичними навиками, як приклад безперервної освіти лікаря/ Л. В. Распутіна [та ін.]. Ефективне використання інтерактивних завдань у навчальному процесі/ В. Р. Ратова, Γ. Τ. Михайлюк,Гайдаєнко О. Ф. . Компетентністний підхід як основа якісної підготовки кадрів для системи громадського здоров’я в контексті європейської інтеграції/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша, С. В. Ладутько. Питання рухової активності як одна з нагальних проблем профілактичної направленості діяльності майбутнього лікаря/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина, Л. І. Мичковська. Інновації як інструмент реформування системи кадрового забезпечення охорони здоров’я України/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова, О. С. Клочко. Особливості викладання дисципліни фізичного виховання у ВНМУ в сучасних умовах/ О. І. Романенко, Л. А. Сарафинюк, О. В. Мельник. Проблеми вивчення української мови як іноземної/ В. М. Романюк. Роль симуляційних центрів у підготовці фахівців медичного профілю на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Значення англійської мови в діяльності медичних університетів на основі моделі «Університет 3.0»/ О. А. Ромашкіна. Інноваційні методи навчання у післядипломній освіті лікарів/ О. С. Рубіна. Інтеграція навчання студентів 5 курсу в єдиний симуляційний простір/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король. Формування міжпредметної компетенції в процесі викладання фармацевтичної ботаніки та фармакології у студентів 1-3 курсів фармацевтичного факультету/ С. В. Сергєєв, О. А. Бобровська, Т. І. Баланчук. Сучасний мінімальний посібник «Тестові завдання і ситуаційні задачі з охорони праці в медичній галузі» та особливості його використання/ І. В. Сергета [та ін.]. Особливості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія з гігієною дитячого та підліткового віку» у структурі навчальних предметів профілактичної медицини/ І. В. Сергета [та ін.]. Вплив позааудиторної роботи зі студентами на базовий рівень знань електрокардіографії/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Питання підготовки конкурентоспроможних медичних фахівців під час вивчення дисциплін хімічного циклу/ О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. Лікар майбутнього - в умовах конкурентного часу сучасності/ С. О. Сокур, М. В. Власенко. Місце студентського наукового гуртка в підготовці сучасних лікарів/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Перший досвід з прийому модулів за системою ОСК1 / Л. П. Солейко. Етапність та специфіка фахової передатестаційної підготовки лікарів-дитячих хірургів-власний погляд/ Д. С. Солейко [та ін.]. Індивідуальне використання лікарем фахових електронних інформаційних джерел у власній безперервній професійній освіті/ Д. С. Солейко [та ін.]. Застосування алгоритму Калгарі-Кембридж у додипломній підготовці студентів-медиків/ Л. В. Стукан, Η. Г. Пшук, А. О. Камінська. Глобалізація медичної освіти як передумова підвищення якості підготовки кваліфікованих медичних кадрів/ О. Г. Сулім. Принципи та підходи тренінгової роботи у навчанні медичних фахівців/ О. А. Таран [та ін.]. Організація пошукової та дослідницької діяльності студентів: досвід, проблеми, перспективи/ О. К. Тарасюк, В. І. Тарасюк. Підготовка випускників фармацевтичного факультету з менеджменту і маркетингу у фармації до конкурентноспроможного виходу на ринок праці в системі охорони здоров’я/ М. Б. Тарасюк [та ін.]. Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти та надання медичних послуг / Ю. В. Тарчинець, О. І. Тарчинець. Застосування інтерактивних методів навчання на кафедрі гістологіїї/ О. І. Тереховська [та ін.]. Інноваційні методи в медицині в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Тертишна [та ін.]. Порівняльний аналіз складання підсумкових занять з анатомії людини студентами з англійською мовою навчання/ В. А. Тихолаз, І. А. Руцька, Ю. Ю. Кондор. Підвищення якості мовної підготовки іноземних студентів-медиків у закладах вищої освіти України/ Л. Т. Тищенко. Формування україномовної комунікативної компетенції студентів-іноземців/ Л. Т. Тищенко. Роль соціальної медицини, громадського здоров’я в підготовці кадрів в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Ткаченко [та ін.]. Інтернатура по - новому/ Η. І. Токарчук. Академічна доброчесність в умовах сучасної науки та освіти/ Ю. Ю. Трофіменко, З. М. Прокопчук, Н. С. Фоміна. Актуальні проблеми якісного засвоєння навчальної дисципліни «Охорона праці в галузі» студентами-іноземцями/ Н. М. Фещук, Л. І. Краснова, Н. Ю. Лукіна. Методи національно-патріотичного виховання студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ Л. В. Фоміна, В. С. Школьніков, О. О. Фомін. Самопізнання як необхідний компонент розвитку вищого закладу освіти/ Л. В. Фоміна, І. М. Паюк, А. А. Глушак. Проблеми відносин між лікарями та пацієнтами – невміння спілкуватися/ О. О. Фомін, Д. О. Меркулова, Ю. В. Мазур. Особливості професійного самовизначення майбутніх лікарів-психологів в медичних закладах вищої освіти/ С. С. Хлєстова, Т. І. Шевчук. Досвід проведення OSCE у іноземних студентів ВНМУ ім. М. І. Пирогова з англійською мовою навчання/ В. М. Хоменко [та ін.]. Підвищення якості підготовки медичних фахівців шляхом використання симуляційного навчання на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. В. Цимбалюк [та ін.]. Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти/ Г. В. Чайка, А. П. Дністрянська, Л. В. Яремчук. Особливості викладання біологічної хімії англомовним студентам II курсу медичного факультету / М. М. Червʼяк, В. С. Шунков. Особливості підготовки студентів медичних вузів в умовах існуючого конкурентного середовища/ О. Л. Черепаха, А. П. Король, Н. Г. Гаджула. Актуальні проблеми, які виникають під час навчання англомовних студентів 3 курсу, та шляхи їх вирішення/ Л. П. Черепахіна. Особливості навчання іноземних студентів у медичному вузі/ Л. П. Черепахіна, О. О. Курець, І. В. Чигір. Сучасний науково-технічний прогрес і професійна підготовка лікарів/ С. В. Черкасов. Бінарні заняття в сучасних умовах підготовки фармацевтичних фахівців/ Н. М. Черкасова, Н. В. Глушко. Включення методів профілактики синдрому емоційного вигорання під час навчання в інтернатурі зі спеціальності психіатрія/ С. В. Черначук, М. С. Гнатишин, О. А. Серебреннікова. Роботизована хірургія - «золотий стандарт» у світі виконання операцій/ В. О. Шапринський [та ін.]. Розвиток сімейної медицини в Україні (історичний контекст)/ Ю. Г. Шевчук [та ін.]. Підходи організації педагогічного процесу для формування компетентнісних навичок у студента/ М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.]. Вивчення якості викладання у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ В. І. Шмалій [та ін.]. Підготовка та адаптація медичних фахівців у сучасному середовищі/ Н. А. Шпакова [та ін.]. Медичне моделювання як перехідний етап підготовки від теорії до практики/ Н. В. Щепіна [та ін.]. Використання електронного журналу успішності студентів як один зі способів оптимізації навчально-виховного процесу/ Р. Ф. Юрій, Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль. Мотиваційний фактор як основа якісної підготовки медичних фахівців/ П. О. Юрченко, С. О. Качула. Навчання ефективній комунікації як один з принципів якісної підготовки медичних фахівців/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова. Медичні університети в умовах конкуренції/ Т. І. Ющенко, В. А. Ващук, А. Є. Косарева. Роль сучасних освітніх технологій в підготовці лікарів-неонатологів/ О. С. Яблонь [та ін.]. Оптимізація навчального процесу для студентів медичного університету в сучасних умовах/ О. О. Яковлева, О. Ю. Крикус, Т. К. Вітрук. Якісна підготовка медичних фахівців: комплексний підхід до різних видів популяризації навчального закладу/ С. Ю. Яремин [та ін.]. Сучасний підхід до підготовки студентів у ВНЗ, з соціальної медицини та організації охорони здоров’я в умовах глобального конкурентного середовища/ І. В. Яремина [та ін.]. Мотивація студента як одна з складових якісної підготовки медичних фахівців в умовах конкурентного середовища/ Л. В. Яремчук, Г. В. Чайка. Система підготовки студентів-випускників до ліцензійного іспиту «Крок-2» на кафедрі загальної гігієни та екології в світі Європейських стандартів вищої медичної освіти/ О. В. Яцина, М. А. Редчіц, Л. М. Ваколюк.
Анотація: Конкуренція в освітньому середовищі потребує комплексного підходу, як з боку студента, так з боку освітнього закладу, для кращого та глибшого розуміння та єдності конкурентного середовища і конкурентних відносин, які знаходяться у постійному взаємозв’язку. Розвиток медичної науки і практики в умовах глобального конкурентного середовища зумовлюють вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(2)
Вільні : НА(2), ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 101/В 75
Автор(и) : Воронюк О. Л.
Назва : Філософія : підруч. для студентів мед., фармацевт. коледжів, училищ та ін-тів медсестринства . -3-тє вид., перероб. та допов.
Вихідні дані : Київ: Медицина, 2018
Кільк.характеристики :216 с
Примітки : Бібліогр.: с. 210-215. - Затв. МОЗ України (лист № 08.01-48/901/18771 від 27.06.2013 р.)
ISBN, Ціна 978-617-505-553-3: 85.00 р.
УДК : 101 + 101(075)
MeSH-головна: ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Анотація: Підручник створено відповідно до освітнього стандарту вищої освіти України підготовки фахівців зі спецальності «Фармація», а також згідно з навчальною про¬грамою для студентів медичних, фармацевтичних коледжів, училищ та інститутів медсестринства, ухваленої МОЗ України у 2011 р. Це видання містить теоретичний матеріал з основних розділів історії філософії від найдавніших часів до кінця ХХ ст. та основних галузей філософського знання — онтології, гносеології, філософської антропології, соціальної філософії та філософії історії. Особливу увагу приділено сучасним моделям філософствування (структуралізм, постмодернізм), діалектиці як філософській основі медицини, проблемі свідомості у філософії, медичному контексту традиційних філософських питань та філософським проблемам сучасної медицини (соціально-біологічний, психосоматичний підходи, медична етика, біоетика). У підручнику вміщено додаток — короткий історичний нарис історії медицини від найдавніших часів до кінця ХІХ ст. Для студентів медичних, фармацевтичних коледжів, училищ та інститутів медсестринства
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)