Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (20)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Якименко, А. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.346.2-002/С37
Автор(и) : Конопліцький В. С., Погорілий В. В., Фомін О. О., Якименко О. Г.
Назва : Симптоми гострого апендициту (епонімічний довідник) : посіб. для лікарів хірургів, акушер гінекологів, гастроєнтерологів. лікарів інтернів та студентів ст. курсів...
Вихідні дані : Вінниця: ВНМУ, 2007
Кільк.характеристики :36 с
Ціна : 5.00 р.
УДК : 616.346.2-002 + 616.346.2-002.1-089
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: АППЕНДИЦИТ -- APPENDICITIS
ЭПОНИМЫ -- EPONYMS
СПРАВОЧНИКИ МЕДИЦИНСКИЕ -- REFERENCE BOOKS, MEDICAL
Анотація: В посібнику викладені основні симптоми і синдроми гострого апендициту, які використовуються лікарями хірургічних спеціальностей при діагностиці гострого апендициту та проведенні диференційної діагностики з іншою патологією у дорослих і дітей.
Примірники : всього : НАП(1), НА(1), ЧЗ(1), КСХ(14)
Вільні : НАП(1), НА(1), ЧЗ(1), КСХ(14)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 617-089-053.2/Д 49
Автор(и) :
Назва : Дитяча хірургія: навч.-метод. посіб. : метод. розробки для студентів до практ. занять з дит. хірургії для 5 курсу за спец. 7.12010004 "Медична психологія" (самост., аудит. та позааудит. робота студентів мед. психологів V курсу вищ. мед. навч. закл. III-IV рівня акредитації)/ В. В. Погорілий [та ін.] ; ред. В. В. Погорілий [та ін.] ; Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Ч.1: Ургентна дитяча хірургія . Новоутворення тканин у дітей
Вихідні дані : Вінниця, 2016
Кільк.характеристики :320 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Рек. МОЗ України (протокол № 1 від 24.03.2016 р.)
ISBN, Ціна 978-617-7237-15-9: 140.00 р.
УДК : 617-089-053.2 + 617-089-053.2(072)(075.8) + 616-006-053.2
MeSH-головна: ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
МЯГКИХ ТКАНЕЙ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- SOFT TISSUE NEOPLASMS
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Навчально-методичний посібник створений згідно Типової програми нормативної навчальної дисципліни «Хірургія, дитяча хірургія з клінічною психологією», затвердженої МОЗ України від 16.05.2013р. В основу посібника покладено принцип тотожності тем практичних занять для студентів медичних психологів та студентів медичних факультетів. Проте зміст тем доповнений психологічними аспекгами стану пацієнта та його батьків за умов хвороби дитини. В першу частину посібника увійшли теми для аудигорної та поза аудиторної роботи студентів V курсу згідно Індивідуального плану учбового процесу за модулем 3 «Дитяча хірургія»: змістовним модулем 5 «Ургентна дитяча хірургія» та змістовним модулем 6 «Новоутворення тканин у дітей», для студентів 5 курсу за спеціальністю «Медична психологія». В методичних розробках для самостійної роботи студентів до тематичного плану практичних занять викладені основні методики клінічної діагностики, питання диференціальної діагностики, лікарської хірургічної тактики та післяопераційне ведення хворих. Наведений клінічний матеріал у вигляді тестових та ситуаційних задач в систематизованому порядку допомагають студенту медичному психологу в процесі підготовки до практичних занять та більш досконалому засвоєнню практичних навичок
Примірники : всього : НА(6), ЧЗ(1)
Вільні : НА(6), ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 617-089/З-14
Автор(и) : Каніковський О. Є., Сандер С. В., Фомін О. О., Бабійчук Ю. В., Бондарчук І. О., Гомон М. Л., Камінський О. А., Каніковський Д. О., Карий Я. В., Мосьондз В. В., Павлик І. В., Тереховський А. І., Томашевський А. В., Феджага О. П., Якименко О. Г.
Назва : Загальна хірургія : підруч. для студентів стомат. ф-тів вищ. мед. навч. закл. III-IV рівня акредитації
Вихідні дані : Вінниця: Рогальська І. О., 2019
Кільк.характеристики :268 с
Примітки : Бібліогр.: с. 267
ISBN, Ціна 978-617-7556-48-9: 98.00 р.
УДК : 617-089 + 617-089(075.8)
MeSH-головна: ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
Анотація: Підручник підготовлений колективом авторів для студентів стоматологічних факультетів вищих медичних навчальних закладів України згідно навчальних планів підготовки фахівців освітньо-профессіонального рівня «спеціаліст» за спеціальністю «Лікар-стоматолог» ВНЗ України III-IV рівня акредитації (спеціальність «Стоматологія» - 7.12010004). Може бути корисним для студентів інших факультетів
Примірники : всього 1: НА(4), УА(193), ЧЗ(2)
Вільні : НА(4), УА(191), ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 617-089-053.2/Д 49
Автор(и) :
Назва : Дитяча хірургія: навч.-метод. посіб. : метод. рек. для викладачів до практ. занять з дит. хірургії для 5 курсу за спец. "Медична психологія" (самост., аудит. та позааудит. робота студентів мед. психологів V курсу вищ. навч. закл. III-IV рівня акредитації)/ В. В. Погорілий [та ін.] ; ред. В. В. Погорілий [та ін.] ; Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Ч. 1: Ургентна дитяча хірургія . Новоутворення тканин у дітей
Вихідні дані : Вінниця, 2016
Кільк.характеристики :352 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова, протокол № 3 від 27.11.2014 р.
Ціна : 140.00 р.
УДК : 617-089-053.2 + 617-089-053.2(072)(075.8) + 616-006-053.2
MeSH-головна: ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
МЯГКИХ ТКАНЕЙ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- SOFT TISSUE NEOPLASMS
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Навчально-методичний посібник створений згідно Типової програми нормативної навчальної дисципліни «Хірургія, дитяча хірургія з клінічною психологією», затвердженої МОЗ України від 16.05.2013р. Методичні рекомендації для викладачів до практичних занять студентів медичних психологів з дитячої хірургії включають у себе самостійну, аудиторну та поза аудиторну роботу студентів медичних психологів V курсу з підготовки до занять. В основу посібника покладено принцип тотожності тем практичних занять для студентів медичних психологів та студентів медичних факультетів. Проте зміст тем доповнений психологічними аспектами стану пацієнта та його батьків за умов хірургічної недуги дитини. В першу частину посібника увійшли теми згідно Індивідуального плану учбового процесу за модулем 3 «Дитяча хірургія»: змістовним модулем 5 «Ургентна дитяча хірургія» та змістовним модулем 6 «Новоутворення тканин у дітей»
Примірники : всього : НА(5), ЧЗ(1)
Вільні : НА(5), ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-002/З-30
Автор(и) : Баранова І. В., Вільцанюк О. О., Годлевський А. І., Ярмак О. А., Чепляка О. М., Форманчук A. M., Форманчук Т. В., Палій В. Г., Жученко О. П., Желіба М. Д., Ошовський І. Н., Каніковський О. Є., Павлик І. В., Кателян О. В., Кулик Я. М., Рауцкіс П. А., Масік Н. П., Нечипорук С. В., Нагайчук В. І., Откаленко О. К., Солейко Л. П., Щербак В.П., Коваленко І. В., Береза Б. М., Палій Г. К., Нагайчук В. І., Назарчук О. А., Пилипонова В. В., Радьога Я. В., Гребенюк Д. І., Таран І. В., Сандер С. В., Осипенко І. П., Солейко О. В., Линдюк O. P., Фуніков А. В., Хіміч С. Д., Превар А. П., Фурман Р. Л., Маєвський О. Є., Король А. П., Феджага О. П., Бурковський М. І., Шапринський В. О., Якименко О. Г., Конопліцький В. С.
Назва : Запалення: морфологічні, патофізіологічні, терапевтичні та хірургічні аспекти : матеріали IV наук.-практ. конф., 4 грудня 2015 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2015
Кільк.характеристики :102 с
Колективи : "Запалення: морфологічні, патофізіологічні, терапевтичні та хірургічні аспекти", наук.-практ. конф. (4;2015;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. заг. хірургії, Вузлова клін. лікарня станції ВІнниця
Ціна : 18.00 р.
УДК : 616-002 + 616-002(06)
MeSH-головна: ВОСПАЛЕНИЕ -- INFLAMMATION
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Зміст : Запальний процес та методи фізіотерапевтичного впливу/ І. В. Баранова. Нанокомпозитний хірургічний шовний матеріал/ О. А. Вільцанюк, П. В. Бєляєв, Н. М. Резанова. Сучасні підходи до комплексного лікування важкої негоспітальної пневмонії/ О. О. Вільцанюк. Медикаментозна декомпресія жовчних протоків в ранньому післяопераційному періоді/ А. І. Годлевський, О. А. Ярмак. Дослідження здатності до формування біоплівки штамом STAPHYLOCOCCUS AUREUS 8 під впливом аплікаційно-сорбційних нанокомпозицій/ В. С. Головащенко, О. М. Чепляка, А. М. Форманчук. Гнійно-запальні ускладнення післяопераційних лапаротомних та троакарних ран передньої черевної стінки/ М. Д. Желіба [та ін.]. Застосування лазерного фотофорезу в лікуванні гнійних ран/ М. Д. Желіба [та ін.]. Обєктивізація вибору способу резекції підшлункової залози при хронічному панкреатиті/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик, А. В. Осадчий. Застосування віброакустичної терапії при лікуванні післяопераційних РАН у пацієнтів з ожирінням/ О. В. Кателян. Морфологічні ознаки неспецифічного запалення глоткового мигдалика у дітей/ Я. М. Кулик, П. А. Рауцкіс. Системне запалення при ХОЗЛ/ Н. П. Масік, С. В. Нечипорук. Аналіз тяжкості перебігу ранового процесу на основі динаміки показників ЛДФ-ГРАМ у хворих з відмороженнями / В. І. Нагайчук [та ін.]. Лікування міозитів у пацієнтів. що перенесли аортокоронарне шунтування/ О. К. Откаленко [та ін.]. Вплив різних факторів на протимікробні властивості антисептиків/ В. Г. Палій [та ін.]. Сучасні антимікробні засоби в боротьбі з інфекційними ускладненнями при опіках/ В. Г. Палій, В. І. Нагайчук, О. А. Назарчук. Роль ліпідних медіаторів у розвитку запалення/ В. В. Пилипонова. Патофізіологічні особливості етіології та патогенезу запалення/ В. В. Пилипонова, Н. Г. Шуткевич. Особливості протікання запальної реакції у виразкових дефектах шлунку в умовах біологічної стимуляції репаративних процесів/ Я. В. Радьога, Д. І. Гребенюк, І. В. Таран. Визначення маркерів активності запального процесу для оцінки динаміки критичної ішемії нижніх кінцівок/ С. В. Сандер. Симптомы асептического воспаления у больных панкреатитом/ Л. П. Солейко [та ін.]. Тема запалення в образотворчому мистецтві/ О. В. Солєйко, Л. П. Солейко. Вплив альдостерону на процес запаленнл коронарних судин у пацієнтів із гострим Q-інфарктом міокарда на тлі недиференційованої дисплазії сполучної тканини/ О. В. Солєйко. Оцінка хірургічного стресорного впливу при лапароскопічних оперативних втручаннях/ А. В. Фуніков [та ін.]. Зміни структури чотирьохголових м’язів стегна при перетисканні стегнового нерва у щурів/ Р. Л. Фурман [та ін.]. Патоморфологія ранового процесу в гнійній рані/ С. Д. Хіміч, А. П. Превар, А. В. Фуніков. Ефективність використання препаратів «ІЛОН» та «ПЕНТОСАН» комплексному лікуванні поверхневих флебітів і тромбофлебітів/ С. Д. Хіміч, А. П. Превар, Б. С. Хіміч. Анальна тріщина, як елемент хронічного запалення прямої кишки/ С. Д. Хіміч [та ін.]. Ефективність місцевого застосування комбінації імуностимулятора та антимікробної мазі в комплексному лікуванні гнійних ран/ P. M. Чорнопищук [та ін.]. Результати лікування хворих з абсцесами печінки/ В. О. Шапринський, В. М. Макаров. Ендогенна інтоксикація у дітей з гнійно-запальними захворюваннями на тлі цукрового діабету 1-го типу/ О. Г. Якименко, В. С. Конопліцький, Д. Ю. Макончук.
Анотація: У збірнику поміщено матеріали з різноманітних питань запалення: представлено матеріали з фундаментальних розділів медицини, а також - з клінічних дисциплін. Розглянуто питання сутності запалення та його прояви в різноманітних клінічних ситуаціях. За достовірність даних відповідальність несуть автори публікацій. Наукові роботи викладено в авторському варіанті, окрім орфографічного та стилістичного коригування. Для науковців, медичних працівників різного профілю, студентів вищих медичних навчальних закладів
Примірники :ФРК(1)
Вільні : ФРК(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2:616.1/.9/Д 58
Автор(и) : Довганюк І. Е.
Назва : Загальна практика - сімейна медицина: навч.-метод. посіб./ І. Е. Довганюк, О. Х. Дубовий, О. Г. Якименко ; рец.: В. В. Погорілий, О. Я. Бабак, О. С. Яблонь ; Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Ч. 1: Навчально-методичний посібник для викладачів та слухачів курсів підвищення кваліфікації зі спеціальності "Загальна практика - сімейна медицина" (вища кваліфікаційна категорія)
Вихідні дані : Вінниця: Едельвейс і К, 2016
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр.: с. 292-295. - Затв. метод. каб. ф-ту післядип. освіти ВНМУ ім. М. І. Пирогова, протокол № 2 від 23.12.2015 р. Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова, протокол від 24.12.2015 р.
Ціна : 120.00 р.
УДК : 614.2:616.1/.9 + 614.2:616.1/.9(075.8)
MeSH-головна: СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища : тези доп. ІІ навч-метод. конф., 10 лют. 2021 р.
Вихідні дані : Вінниця: Твори, 2021
Кільк.характеристики :252 с
Колективи : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища", навч.-метод. конф. (2;2021;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 105.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Академічна доброчесність - міф чи реальність?/ Ю. Й. Гумінський [та ін.]. Веб-квест технології у викладанні медичного права України в умовах дистанційної форми навчання/ О. Ф. Адамчук, Р. Г. Жарлінська, О. О. Верлан-Кульшенко. Особливості дистанційної освіти у медичних закладах вищої освіти/ О. І. Афанасюк, О. В. Ковальчук. Позитивні та негативні сторони дистанційного навчання в сучасних умовах/ О. П. Баліцька, М. А. Артемчук. Погляд студентів на провадження дистанційного навчання у закладах вищої освіти/ О. П. Баліцька, О. Д. Гайдай. Сучасна медична освіта, випробування, невирішені питання/ О. П. Баліцька, І. В. Барало. Мотивація до навчання та її місце в сучасной медичной освіті/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко. З досвіду впровадження дистанційного навчання/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Курс комунікативних навичок лікаря як інноваційна складова вищої медичної освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. О. Бєлов. Особливості підготовки інтернів на кафедрі ортопедичної стоматології. Комбінована освіта (поєднання класичного та онлайн методів)/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Компетентнісна модель майбутнього медичного фахівця і її риторична складова/ Я. С. Білик, М. І. Лісовий. Введення курсу за вибором «Нутриціологія та броматологія» в загальну систему підготовки провізорів/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, О. О. Давиденко. Особливості навчального процесу студентів випускних кафедр медичного профілю в умовах дистанційного навчання/ Н. С. Білоконна. Методи покращення підготовки студентів для вдосконалення вищої медичної освіти/ Л. Л. Гармаш. Роль самоконтролю у процесі удосконалення особистості студента/ В. С. Бобело. Удосконалення навчання лікарів-інтернів дерматовенерологів та ЗП-СМ при проходженні очної інтернатури на кафедрі шкірнних та венеричних хвороб/ С. А. Бондар [та ін.]. Деякі аспекти якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва, І. В. Пролигіна. Сучасні реалії дистанційної освіти у медичних ЗВО/ Л. В. Бурдейна [та ін.]. Компетентісний підхід у навчанні української мови як іноземної/ Г. Л. Василенко, Т. Д. Полиця. Дистанційне навчання як один з елементів позааудиторного навчаня (за результатами опитування)/ B. C. Василик, О. Є. Андреева. Формирование клинического мышления у врачей интернов на цикле эндокринология/ B. C. Вернигородский, А. В. Паламарчук, З. П. Ніжинська-Астапенко. Дискусійний клуб/ О. С. Войцехівська. Воркшоп як метод проведення семінарського заняття на випускних курсах/ О. О. Воровський, Ю. Ю. Шушковська. Використання сучасних англомовних засобів навчання для здобувачів вищої освіти/ Т. Є. Вуж, A. I. Вуж, Т. Г. Ревіна. Формування мовної компетентності у студентів медичних вишів/ О. Ф. Гайдаенко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Клінічне мислення та його оптимізація/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Особливості дистанційного навчання студентів ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії коронавірусу/ Т. А. Германюк [та ін.]. Особливості проведення дистанційного навчання студентів стоматологів/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Застосування інтерактивних методів навчання під час підготовки фармацевтичних фахівців/ Ю. М. Григорук. Окремі аспекти підготовки провізора в сучасних реаліях/ Ю. М. Григорук, О. Д. Благун. Інтерактивні методи навчання та їх застосування під час вивчення української мови як іноземної/ A. M. Гулевич. Досвід онлайн навчання студентів медичних вищих навчальних закладів в ракурсі проблем і перспектив дистанційної освіти/ Л. Д. Гуменюк, О. В. Римша, В. М. Буркот. Проблеми ефективності вивчення латинської мови та медичної термінології в умовах глобального конкурентного середовища/ М. Т. Денека, І. О. Дубова. Майбутнє починається сьогодні: реалії та перспективи застосування штучного інтелекту в медичній освіті/ О. В. Дзекан. Перспективи впровадження медичних експертних систем у процес навчання в інтернатурі/ О. В. Дзекан, О. В. Гуменюк. Дистанційна форма навчання у вивченні предмету «Військово-польова терапія»/ Н. В. Дідик. Якість освіти - головна конкурентна перевага медичного ЗВО/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Комунікативний підхід як основа професійного становлення іноземних студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Проектні технології як засіб формування особистісних компетенцій студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Етичні засади роботи викладача вищої щколи/ А. П. Дністрянська, Α. Φ. Гуменюк. Лікарська токсикологія - нова дисципліна у нових реаліях/ І. О. Дорошкевич, Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Латинська мова у вищих медичних навчальних закладах/ І. О. Дубова, М. Т. Денека. Студентоцентрований підхід до викладання латинської мови та медичної термінології іноземним студентам/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Логічна послідовність і спадкоємність у навчанні англійської мови здобувачів ступеня доктора філософії на кафедрі іноземних мов з курсом латинської мови та медичної термінології/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Особливості проведення виробничої практики з педіатрії у студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Виклики дистанційної освіти для симуляційного навчання з педіатрії/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості проведення практичних занять з педіатрії у студентів-іноземців 6 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Роль викладача в реалізації дистанційного навчання з педіатрії зі студентами 6 курсу в умовах карантину/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Якісна підотовка медичних кадрів в умовах глобального конкуретного середовища - ключ до успішних реформ/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості дистанційного навчання в умовах карантину/ В. М. Дудник, Н. О. Буглова, В. М. Жмурчук. Генетичні кейси в практиці лікуючого лікаря, як додаткова дисципліна для студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, Η. І. Сінчук, В. Г. Фурман. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці лікаря-педіатра у сучасних умовах навчання/ В. М. Дудник, І. В. Морозова. Досвід проведення семінарських занять при викладанні теми «Вроджені вади серця у дітей» для інтернів в педіатричних групах з вдосконаленням навичок по інтерпретації ЕхоКГ/ В. М. Дудник [та ін.]. Якість медичної підготовки фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник [та ін.]. Актуальні питання якісної освіти та мотивації студентів-медиків в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Як переорієнтувати сучасне навчання: SurveyMonkey, Kahoot! чи Google Forms/ В. М. Дудник. Роль позитивної мотивації студентів у ефективності навчального процесу/ В. М. Жебель [та ін.]. Забезпечення якості освіти в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Желіба, С. Л. Малик. Особливості покращення показників якості освіти студентів - медиків в умовах дистанційного навчання/ А. А. Жмур, І. М. Вовчук. Академічна доброчесність як важлива складова підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ К. О. Заічко [та ін.]. Методична робота - як складова підвищення якості навчання у медичних закладах/ Т. М. Зелінська, О. Б. Струтинська. Використання математичного моделювання у підготовці фармацевтів/ О. В. Іващук. Фальсифікація лікарських засобів: проблемні аспекти та методи виявлення/ Т. І. Івко [та ін.]. Негативні тренди/ О. В. Ільченко. Готовність до професійного спілкування в іншомовному середовищ/ Н. В. Калашнік, О. П. Максимова. Формування толерантності як інструменту міжкультурного спілкування/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Шляхи формування іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Нові підходи підготовки студентів-медиків під час пандемій/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Д. В. Плахотна. Дистанційна освіта як виклик сьогодення/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Оцінка якості життя учнів та учителів під час карантину в зв’язку з пандемією covid-19/ В. О. Коваленко, М. І. Феджага. Актуальність та переваги дистанційного навчання в умовах карантину/ Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль, Р. Ф. Юрій. Особливості організації дистанційного викладання дисципліни «Технологія ліків: ПТЛЗ» в умовах карантину/ В. М. Коваль [та ін.]. Аспекти використання інтернет-платформ при дистанційному навчанні у вищих навчальних закладах/ В. В. Ковальчук, Т. С. Ковальчук. Актуальні проблеми підготовки лікарів фізичної та реабілітаційної медицини в Україні/ П. Ф. Колісник [та ін.]. Цифровізація (діджиталізація) освітнього процесу - пріоритетний тренд стратегії 2030/ О. М. Комар, Η. М. Кізлова. Актуальні проблеми якісної підготовки студентів-медиків у сучасних умовах з урахуванням нових освітніх стандартів/ А. І. Кондратюк [та ін.]. Дистанційне навчання іноземних студентів з предмету «Клінічна фармакологія": перші підсумки/ Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Оптимізація навчання студентів 4 курсу ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії COV1D-19 з предмету «Педіатрія»/ А. П. Конопліцька [та ін.]. Основи підготовки студентів у вищих навчальних закладах, професійна компетентність/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Особливості викладання дитячої хірургії ON-LINE студентам 6 курсу по спеціальності «Сімейна медицина», «Педіатрія»/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в сфері викладання алергології/ І. В. Корицька, А. Є. Богомолов. Організація навчального процесу на кафедрі гістології з використанням дистанційних технологій в умовах пандемії COVID-19/ А. П. Король [та ін.]. Діалогічне мовлення у професійному спрямуванні студентів медичних ВИЗ/ М. І. Костюк, Н. В. Мазур. Гуманітарна освітня складова у контексті реформування медичної освіти/ Г. П. Краєвська. Значення зворотного зв’язку для забезпечення якості освіти під час дистанційної форми навчання/ О. В. Кривов’яз [та ін.]. Особливості і проблеми викладання фтизіатрії в умовах глобального конкурентного середовища/ Л. Г. Кулик. Прийоми навчання української мови як іноземної у закладах вищої освіти/ Т. В. Ланова, Л. М. Матусевич. Культурна парадигма України в контексті світового дослідження цінностей 2020 (методичні аспекти використання у навчальному процесі)/ В. П. Лациба. Онлайн викладання клінічних дисциплін студентам вищих медичних закладів освіти: виклики та перспективи/ Д. А. Лисенко. Особливості організації навчального процесу студентів- медиків молодших курсів/ О. В. Лисунець. Особливості організації навчального процесу з дисципліни «Біологічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету очної та заочної форм навчання під час пандемії COVID-19: переваги та недоліки/ Г. З. Личик [та ін.]. Шляхи удосконалення якості підготовки медичних фахівців в умовах дистанційного навчання/ А. А. Лілевська [та ін.]. Вивчення синонімів в аспекті лінгвокраїнознавства/ М. І. Лісовий, Я. С. Білик. Шляхи підвищення фізкультурно-спортивної активності студентів в процесі занять з фізичного виховання/ Г. В. Лісчишин, Н. О. Сорокіна. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в/ Т. В. Лобастова. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах онлайн-навчання при COVID-19/ Т. В. Лобастова, О. А. Таран. Використання симуляційного центру для якісної підготовки медичних фахівців: перспективи та реалії/ О. Л. Льовкіна, Є. О. Ботаневич. Деонтологічна культура студентів вищих навчальних закладів/ І. О. Мазайкіна, І. В. Сімонова. Застосування інноваційних інформаційних технологій під час дистанційного навчання/ Н. В. Мазур, М. І. Костюк. Оптимізація засвоєння педіатрії студентами 5-го курсу, які навчаються за спеціальністю «Медична та психологічна реабілітація» в умовах дистанційного навчання/ О. Г. Мазур [та ін.]. Особливості навчального процесу з офтальмології в умовах дистанційного навчання/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Вплив нововведень у викладанні предмету «офтальмологія» в умовах дистанційного навчання на рівень задоволення навчанням студентів-іноземців/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Формування хімічної компетентності студентів вищих медичних закладів освіти як основа їх професіоналізму/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Метод «мозкового штурму» у формуванні економічної компетентності майбутніх магістрів медицини/ І. А. Марчук. Проблеми та оптимізація викладання дисципліни «Основи профілактики токсикоманії»/ О. І. Масік [та ін.]. Розвиток комунікативних компетенцій іноземних студентів-медиків першого курсу на заняттях з української мови/ Л. М. Матусевич, Л. Т. Тищенко. Вплив психокорекційної роботи під час занять з «Психотренінгу» і позааудиторної роботи на рівень емоційного стресу у студентів ВНМУ/ Н. Г. Мацько. Диференційований підхід до оцінки фізичної підготовленості студентів/ О. В. Мельник, С. П. Лисюк. Латинська мова в в системі підготовки сучасних конкурентоспроможних фахівців галузі охорони здоров’я/ Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Рагова. Практична підготовка студентів - одна з умов сучасної вищої медичної освіти/ Т. І. Михальчук [та ін.]. Особливості проведення занять з фізичного виховання в спецгрупі в медичному ЗВО/ Л. І. Мичковська, Л. І. Пільганчук. Шляхи подолання мовних бар’єрів під час оволодіння англійською мовою медичного спрямування/ Л. Г. Мовчан. Особливості навчального процесу на клінічній кафедрі в умовах дистанційного навчання/ С. П. Московко, Г. С. Московко. Через психологічні ігри - до потреб або концепції комунікативно-емоційного процесу між викладачем та студентом при навчанні у медичному ЗВО через призму транзактного аналізу/ О. Ф. Мруг, В. М. Mpyr. Проблеми якісної підготовки лікарів-інтернів в умовах карантину/ О. В. Мунтян, М. А. Горай, В. Л. Мунтян. Використання платформи Microsoft Teams при вивченні предмета «Медична хімія» для якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Нечипорук, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. За і проти «онлайн-навчання» у роботі викладача в медичному ЗВО/ З. П. Ніжинська-Астапенко, В. С. Вернигородський. Сучасні аспекти професійної підготовки медичних кадрів в умовах глобального конкурентного середовища/ Т. Ю. Нюшко, Л. О. Пентюк. On-line викладання як один факторів конкурентноспроможності в сучасних умовах. Досвід кафедри нормальної фізіології ВНМУ/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, С. В. Коновалов. Проблеми додипломної підготовки сімейних лікарів та інших майбутніх медичних фахівців зі знаннями основ фтизіатрії в умовах епідемії туберкульозу/ І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Необхідність використання методик проблемного навчання у підготовці медичних фахівців в умовах світової глобалізації/ В. А. Островський. Досвід використання on-line тренажера для формування у майбутніх сімейних лікарів практичних навичок із використання ІСРС-2/ О. М. Очередько, Н. М. Орлова, О. В. Ткаченко. Використання мультимедійних технологій у онлайн навчанні викладачами медичного ЗВО/ А. О. Очеретнюк [та ін.]. Самостійна робота студентів в умовах дистанційного навчання/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко, B. C. Вернигородський. До питання застосування методу проектів в освітньому процесі/ І. М. Паюк, Т. Г. Ревіна, A. M. Гулевич. Застосування дистанційних методів навчання в освітньому процесі студентів вищих медичних навчальних закладів/ Л. O. Пентюк, Т. Ю. Нюшко, Н. О. Пентюк. Підготовка викладача до практичних занять з фізичного виховання/ І. В. Петрук, О. І. Романенко. Можливості якісного застосування різних форм навчання серед лікарів-інтернів в умовах сьогодення на факультеті після дипломної освіти/ Л. В. Пипа [та ін.]. Формування навички прийняття клінічних рішень у студентів медичного факультету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага, Н. А. Півторак. Необхідність впровадження нової методики викладання в умовах глобального середовища/ І. В. Підлісна, О. В. Ткаченко. Реалії дистанційного навчання при підготовка студентів-медиків/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Сучасні зміни у підготовці медичних фахівців на кафедрі фтизіатрії Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Особливості якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі хірургії № 2 з курсом «Основи стоматології» з урахуванням ендемічної ситуації/ М. І. Покидько, В. В. Балабуєва, М. А. Гудзь. Місце дистаційних комп’ютерних технологій у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ С. С. Поліщук [та ін.]. Мотивація студентів в умовах дистанційного навчання/ К. П. Постовітенко [та ін.]. Вплив карантинних заходів на емоційне благополуччя студентів ВНМУ/ І. С. Потоцька, В. А. Рибінська. Покращання якості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія» серед іноземних студентів/ Л. О. Процюк, О. В. Дякова, І. В. Сергета. Ціннісно-мотиваційні орієнтації студентської молоді в сучасних умовах/ Н. Г. Пшук, А. О. Камінська. Дистанційне навчання студентів-медиків, підходи та результати / Р. В. Радьога [та ін.]. Місце та роль інтерактивних технологій в процесі дистанційного навчання/ В. Р. Рагова, Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко. Міждисциплінарний підхід як основа ефективної підготовки лікаря/ Н. В. Рациборинська-Полякова, С. В. Ладутько. Методичні новації викладання дисципліни “Військова гігієна з гігієною надзвичайних ситуацій” студентам медичного факультету/ М. А. Редчіц, Л. О. Процюк, І. В. Сергета. Особливості психоемоційного стану у жінок, що проживають з чоловіком, хворих на параноїдну шизофренію/ В. А. Рибінська, І. С. Потоцька. Запровадження курсу за вибором «Патофізіологія інфекційного процесу» для студентів 6 курсу медичних факультетів/ Н. А. Рикало, В. В. Піліпонова. Варіативні дисципліни як підгрунтя розвитку фахової самосвідомості майбутніх лікарів/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Форми та методи активізації відвідування студентами занять з фізичного виховання/ О. І. Романенко, Л. А. Сарафинюк. Виявлення ставлення англомовних студентів стоматологічного факультету ВНМУ ім. М.І.Пирогова до дистанційної освіти під час пандемії (2019-2020 н.р.) на основі анкетування/ О. А. Ромашкіна. Особливості викладання педіатрії в студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король. Актуальні складові якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. І. Сасюк. Якісна підготовка медичних фахівців - запорука високої якості життя суспільства/ А. І. Сасюк, Є. Є. Лойко. Розвиток критичного мислення у студентів-медиків/ Т. В. Секрет, М. В. Власенко. Переваги та недоліки дистанційного навчання/ Т. В. Секрет, Ю. О. Кривов’яз. Дистанційне навчання в умовах карантину: недоліки та переваги/ О. А. Серебреннікова [та ін.]. Формування системного мислення фармацевта шляхом інтеграції базових та вибіркових дисциплін/ С. В. Сергеев, О. А. Бобровська, Т. І. Войтенко. Місце профілактичних дисциплін у структурі підготовки фахівців фармацевтичного профілю та кінцеві програмні результати навчання/ І. В. Сергета, О. Ю. Браткова, Т. М. Вергелес. Особливості викладання дисципліни “Гігієна та екологія (в тому числі лікувальне харчування)” для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 225 “Медична психологія”/ І. В. Сергета [та ін.]. Формування конкурентоспроможності у студентів/ О. В. Смірнова, О. Г. Сулім. Ефективність та обгрунтованість використання корпоративної платформи, як інструменту дистанційної освіти у вищих навчальних закладах/ Д. С. Солейко [та ін.]. Альтернативи демонстрації тематичних хворих у вищих медичних закладах в умовах дистанційного навчання/ Д. С. Солейко [та ін.]. Догляд за хворими - перший крок в клініку (результати дистанційного навчання)/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Фактори, які впливають на успішність та оцінку знань студентів/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Можливості вирішення актуальних проблем якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. Г. Степанюк. Лекція-візуалізація як форма активізації пізнавальної діяльності студентів/ О. К. Тарасюк, В. І. Тарасюк. Особливості онлайн викладання гістології в умовах пандемії/ О. І. Тереховська [та ін.]. Особливості впровадження дистанційної форми навчального процесу на кафедрі біологічної і загальної хімії ВНМУ в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Тертишна [та ін.]. Значення неформальної освіти при підготовці лікарів-інтернів/ Н. І. Токарчук. До проблеми удосконалення викладання біостатистики/ О. Б. Тонковид, Н. М. Орлова, І. В. Паламар. Деякі етичні аспекти досвіду дистанційної освіти/ С. Л. Трухманова, І. І. Ратушняк, Н. В. Іванова. Викладання фтизіатрії в умовах медичної реформи/ М. А. Тхоровський. Впровадження дистанційного навчання на кафедрі променевої діагностики, променевої терапії та онкології/ I. П. Феджага, О. Г. Костюк, О. П. Феджага. Вплив COVID-19 на вищу освіту: виклики і перспективи дистанційного навчання/ А. С. Феррі [та ін.]. Досвід навчання он-лайн англомовних студентів 6 курсу на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук, К. С. Біляєва. Засади управління та маркетингу у системі якісних медичних послуг в Україні/ О. О. Фомін, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Анкетування студентів як моніторинг якості дистанційного навчання/ Н. С. Фоміна [та ін.]. Професійне становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти/ С. С. Хлєстова [та ін.]. Current issues of quality training of medical professionals/ М. М. Chervyak, О. І. Shtatko, V. S. Shunkov. Використання онлайн-платформи Microsoft Teams для підготовки здобувачів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ О. Л. Черепаха, А. П. Король, Н. Г. Гаджула. Етнічні особливості виховання англомовних студентів - медиків з Індії, які навчаються на 3 курсі ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Л. П. Черепахіна, Я. А. Медражевська, О. В. Кулешов. Деякі актуальні проблеми комп’ютерної діагностики/ С. В. Черкасов. Впровадження інноваційних методів навчання на кафедрі медицини катастроф та військової медицини/ В. В. Чорна [та ін.]. Робота над клінічними кейсами під час дистанційного навчання з предметів «Педіатрія» та «Неонатологія», як одна із альтернатив практичної роботи студентів/ Н. П. Чорнопищук [та ін.]. Дистанційний формат навчання, як одна із форм підготовки медичних фахівців в умовах сьогодення/ М. О. Шаламай, І. В. Морозова. Актуальні питання післядипломної підготовки організаторів охорони здоров’я/ В. А. Шамрай, Н. Т. Комарницька. Особливості роботи студентського наукового гуртка кафедри хірургії № 1 у дистанційному режимі/ В. О. Шапринський [та ін.]. Вплив пандемії COVID-19 на освітній процес у вищій школі/ Л. В. Швець [та ін.]. Мотиваційно-ціннісне ставлення студента-першокурсника медуніверситету до майбутньої професії лікаря/ Ю. Г. Шевчук [та ін.]. Впровадження ігрових технологій під час дистанційного навчання в медичних закладах вищої освіти/ В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Дистанційна освіта та навчальний процес/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, В. М. Шевченко. Викладання хірургічної стоматології у закладах вищої освіти/ С. М. Шувалов [та ін.]. Особливості дистанційного навчання іноземних студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах пандемії COVID 19/ Л. О. Ющенко, О. В. Тихолаз, B. C. Олійник. Впровадження методів інтерактивних технологій навчання у науково- педагогічному процесі викладання предмету «Біофармація»/ О. О. Яковлева [та ін.]. Клінічна фармакологія - реалії та перспективи/ О. О. Яковлева [та ін.]. Психологічні аспекти у підготовці волейболістів/ Ю. І. Якушева, С. П. Лисюк. Симуляційні методи навчання майбутнього лікаря на кафедрі акушерства та гінекології № 1/ Л. В. Яремчук.
Анотація: Розвиток медичної науки і практики в умовах глобального конкурентного середовища зумовлюють вносити корективи у підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому якість освіти у вищих закладах освіти необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Конкуренція в освітньому середовищі потребує комплексного підходу, як з боку студента, так з боку освітнього закладу, для кращого та глибшого розуміння та єдності конкурентного середовища і конкурентних відносин, які знаходяться у постійному взаємозв’язку. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.346.2-002-053/А 76-315187982
Автор(и) : Конопліцький В. С., Погорілий В. В., Якименко О. Г., Фомін О. О.
Назва : Апендицит у дітей: вікові особливості клінічних проявів та епонемічна симптоматика : навч. посіб.
Вихідні дані : Вінниця: Твори, 2020
Кільк.характеристики :112 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр.: с. 108-111. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова, протокол № 13 від 25.05.2017 р.
ISBN, Ціна 978-966-949-579-2: 80.00 р.
УДК : 616.346.2-002-053.2 + 616.346.2-002-053.2-07(075.8)
MeSH-головна: АППЕНДИЦИТ -- APPENDICITIS
ЭПОНИМЫ -- EPONYMS
Анотація: Навчальний посібник створений на основі багаторічного досвіду діагностики та лікування гострого апендициту у дітей. Погляд на номенклатуру захворювання не завжди базується на тій чи іншій точці зору. В основу номенклатури можуть бути покладені різноманітні принципи, а саме етіологія, патогенез, анатомічна локалізація, ведучі захворювання тощо. Серед цього різноманіття дещо відокремлено відстоять епонімічні терміни, тобто номенклатурні назви захворювання або його симптоматичні прояви за іменем автора, який їх вперше описав. Авторами проведена спроба зібрати до своєрідного словника-довідника епонімічні терміни гострого та хронічного апендициту у дітей та дорослих. Знання та розуміння епонімічних симптомів апендициту важливо не тільки у суто діагностичному аспекті, але і змушує фахівців свідомо перейматись питаннями диференційної діагностики з іншими захворюваннями, які об’єднані спільним терміном "гострий живіт". Навчально-методичний посібник рекомендований для використання в навчальному процесі для підготовки лікарів та практичній медицині для лікарів дитячих хірургів, загальних хірургів, педіатрів та сімейних лікарів
Примірники : всього : НА(4), ЧЗ(1)
Вільні : НА(4), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)