Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (396)Бібліотечні видання (134)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-32 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2/Е 25
Автор(и) : Евсеев В. И.
Назва : Потребление услуг непроизводственной сферы
Вихідні дані : Киев: Наукова думка, 1987
Кільк.характеристики :114 с
Ціна : 1.40 р.
УДК : 614.2
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- FINANCIAL MANAGEMENT
Примірники : всього : НА(2), КСХ(3)
Вільні : НА(2), КСХ(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 331/Б 25
Автор(и) : Баркан Д. И.
Назва : Маркетинг для всех: беседы для начинающих
Вихідні дані : Ленинград: Культ-информ-пресс, 1991
Кільк.характеристики :256 с
Ціна : 13.50 р.
УДК : 331
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники : всього : КСХ(2)
Вільні : КСХ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 61/М 42
Назва : Медицинская промышленность и биотехнология. Наука. Производство. Маркетинг: информ. сб./ Фарминдустрия. Вып. 5-6
Вихідні дані : Москва, 1992
Кільк.характеристики :75 с
Колективи : Фарминдустрия :
УДК : 61
MeSH-головна: БИОТЕХНОЛОГИЯ -- BIOTECHNOLOGY
МЕДИЦИНСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- MEDICAL INDUSTRY
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 021.6:004/Б 59
Назва : Библиотечно-информационный маркетинг : сб. переводов
Вихідні дані : Москва, 1992
Кільк.характеристики :52 с
Колективи : ГПНТБ России
Ціна : 10.00 р.
УДК : 021.6:004
MeSH-головна: БИБЛИОТЕКИ -- LIBRARIES
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники :ФД(1)
Вільні : ФД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 61/М 42
Назва : Медицинская промышленность и биотехнология. Наука. Производство. Маркетинг: информ. сб./ Фарминдустрия, Медбиоэкономика. Вып. 7
Вихідні дані : Москва, 1992
Кільк.характеристики :72 с
Колективи : Фарминдустрия, Медбиоэкономика :
УДК : 61
MeSH-головна: БИОТЕХНОЛОГИЯ -- BIOTECHNOLOGY
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
МЕДИЦИНСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- MEDICAL INDUSTRY
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 61/М 42
Назва : Медицинская промышленность и биотехнология. Наука. Производство. Маркетинг: информ. сб./ Фарминдустрия. Вып. 11
Вихідні дані : Москва, 1992
Кільк.характеристики :74 с
Колективи : Фарминдустрия :
УДК : 61
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
БИОТЕХНОЛОГИЯ -- BIOTECHNOLOGY
МЕДИЦИНСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- MEDICAL INDUSTRY
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 61/М 42
Назва : Медицинская промышленность и биотехнология. Наука. Производство. Маркетинг: информ. сб./ Фарминдустрия. Вып. 8-9
Вихідні дані : Москва, 1992
Кільк.характеристики :92 с
Колективи : Фарминдустрия :
УДК : 61
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- MEDICAL INDUSTRY
БИОТЕХНОЛОГИЯ -- BIOTECHNOLOGY
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 331/Ш 66
Автор(и) : Шкардун В. Д.
Назва : Маркетинг в практике информационных служб организаций и предприятий : (метод. пособие)
Вихідні дані : Москва: Союзмединформ, 1992
Кільк.характеристики :126 с :
УДК : 331
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 331/Н 15
Назва : Навчальний посібник з основ маркетингу
Вихідні дані : Київ: Укр. АН нац. прогресу, 1994
Кільк.характеристики :166 с
Ціна : 10.00 р.
УДК : 331
MeSH-неглавная: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Л 24
Автор(и) : Лапач С. Н., Пасечник М. Ф., Чубенко А. В.
Назва : Статистические методы в фармакологии и маркетинге фармацевтического рынка
Вихідні дані : Киев: Укрспецмонтажпроект, 1995
Кільк.характеристики :312 с
ISBN, Ціна 966-74-12-09-1:
УДК : 615.1
MeSH-головна: ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Анотація: Рассмотрены статистические методы, применяемые для решения типовых задач в фармакологии и маркетинге.
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 615.1/М 73
Автор(и) : Мнушко З. М.
Назва : Менеджмент та маркетинг у фармації: підруч. для фарм. вузів і ф-тів/ З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова. Ч. 1: Менеджмент у фармації
Вихідні дані : Харків: Основа, 1998
Кільк.характеристики :255 с.: іл.
ISBN, Ціна 5-7768-0573-2:
УДК : 615.1
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Анотація: У підручнику подано загальні положення з менеджменту та особливості управління і підприємництва в фармацевтичній галузі.
Примірники : всього 1: НА(2), ЧЗ(1), КСХ(6)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(6)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 615.1/М 73
Автор(и) : Мнушко З. М.
Назва : Менеджмент та маркетинг у фармації: підруч. для фармацевт. вузів і ф-тів/ З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова. Ч. 2: Маркетинг у фармації
Вихідні дані : Харків: Основа, 1999
Кільк.характеристики :288 с.: іл.
ISBN, Ціна 5-7768-0646-1:
УДК : 615.1
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
УЧРЕЖДЕНИЕ, ГРУППЫ МЕНЕДЖМЕНТА -- INSTITUTIONAL MANAGEMENT TEAMS
Анотація: У підручнику надані теоретичні положення маркетингу, розкрита сутність його основних елементів: товару, товаропросування, ціни, стимулювання попиту та збуту продукції, паблік рилейшинз. Описані суть, специфіка та види стратегій міжнародного маркетингу
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(7)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(7)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Ф 24
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Мороз Л. А., Чухрай Н. І.
Назва : Фармацевтичний маркетинг : навч. посіб. : зб. вправ
Вихідні дані : Львів: Наутілус, 2000
Кільк.характеристики :320 с.: іл.
Примітки : Бібліогр.: с. 314-316. - Рек. ЦМК МОЗ України
ISBN, Ціна 966-573-200-5: 110.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1:339.138](075.5)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Анотація: У Посібнику висвітлено фундаментальні засади маркетингу та основні напрями маркетингової діяльності на фармацевтичному підприємстві: дослідження ринку, формування маркетингової товарної, цінової,збутової,комунікаційної політики; організації маркетингової діяльності тощо. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного фармацевтичного ринку,його нормативно-правової бази. Посібник містить вправи та відповіді до них. Вправи різноманітні за формою: тести,ситуації, задачі. їх виконання дає змогу творчо осмислити теоретичний матеріал, закріпити його в пам’яті, а наведені відповіді - перевірити себе. Навчальне видання адресоване студентам фармацевтичних вузів і факультетів очної та заочної форм навчання, провізорам-інтернам, а також слухачам передатестаційних циклів і циклів тематичного удосконалення провізорів
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2/W64
Автор(и) : Drager, Nick
Назва : Negotiating Health Development: A Guide for Practitioners
Вихідні дані : Б.м., 2000
Кільк.характеристики :89 с
Колективи : WHO (World Health Organization)
Ціна : 10.00 р.
УДК : 614.2 + 614.258(100)=111
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
ВСЕМИРНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- WORLD HEALTH ORGANIZATION
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ЭКОНОМИЧЕСКИЙ СЕКТОР -- HEALTH CARE SECTOR
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Примірники :ІЛ(1)
Вільні : ІЛ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2/З-46
Автор(и) : Чухно А. А., Крамаренко В. И., Дембский Л. К., Дударь А. П.
Назва : Здравоохранение: экономика, маркетинг, менеджмент : учеб. пособие
Вихідні дані : Симферополь: Таврида, 2001
Кільк.характеристики :340 с
ISBN, Ціна 966-584-179-3: 12.00 р.
УДК : 614.2 + 614.2:33:005
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Б 43
Автор(и) : Белошапка В. А., Загорий Г. В., Усенко В. А.
Назва : Стратегическое управление и маркетинг в практике фармацевтических фирм : учеб. изд.
Вихідні дані : Киев: Триумф, 2001
Кільк.характеристики :362 с
Примітки : Библиогр.: с. 354-355
ISBN, Ціна 966-7237-13-3: 45.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1(075)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Анотація: В книге рассматриваются теоретические и практические вопросы стратегического управления и маркетинга в фармацевтических фирмах. Подробно представлены основные идеи и концепции стратегического управления, методы стратегического анализа, инструменты разработки и реализации корпоративных, конкурентных и маркетинговых стратегий фармацевтических фирм. Рекомендуется для менеджеров высшего и среднего звеньев предприятий, научных работников и студентов
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.83/П 56
Автор(и) : Пономаренко Г. Н., Пономаренко Г. Н.
Назва : Физиотерапия в косметологии
Вихідні дані : Санкт-Петербург: ВМедА, 2002
Кільк.характеристики :356 с
ISBN, Ціна 5-94277-014-Х: 140.00 р.
УДК : 615.83 + 613.49
MeSH-головна: ФИЗИОТЕРАПИЯ (СПЕЦ) -- PHYSICAL THERAPY SPECIALTY
КОСМЕТИЧЕСКОЕ ДЕЛО -- BEAUTY CULTURE
Зміст : ; АНАТОМО-ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА КОЖИ И МЫШЦ ; КОЖА: СТРОЕНИЕ И ФУНКЦИИ ; Эпидермис ; Дерма ; Придатки кожи ; Рецепторы кожи ; Васкуляризация кожи ; Функции кожи ; МЫШЦЫ: СТРОЕНИЕ И ФУНКЦИИ ; Поперечно-полосатые мышцы ; Гладкие мышцы ; ФИЗИЧЕСКИЕ СВОЙСТВА КОЖИ И МЫШЦ И МЕТОДЫ ИХ ОЦЕНКИ ; Физические свойства кожи и мышц ; Методы оценки функциональных свойств кожи и мышц ; ОБЩАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА ФИЗИЧЕСКИХ ФАКТОРОВ, ИСПОЛЬЗУЕМЫХ В КОСМЕТОЛОГИИ ; ИСКУССТВЕННЫЕ ФИЗИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ ; Электромагнитные факторы ; Фотолечебные факторы ; Механолечебные факторы ; Термолечебные факторы ; ПРИРОДНЫЕ ФИЗИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ ; Климат ; Минеральные воды ; Лечебные грязи ; ФИЗИЧЕСКИЕ методы лечения, ИСПОЛЬЗУЕМЫЕ В КОСМЕТОЛОГИИ ; ЭЛЕКТРОМАГНИТОТЕРАПИЯ ; Лечебное применение постоянного электрического тока ; Импульсная электротерапия ; Низкочастотная электротерапия ; Среднечастотная электротерапия ; Высокочастотная электротерапия ; Лечебное применение электрического поля ; Магнитотерапия ; ФОТОТЕРАПИЯ ; Инфракрасное облучение ; Хромотерапия ; Ультрафиолетовое облучение ; Лазеротерапия ; ЛЕЧЕБНОЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ФАКТОРОВ МЕХАНИЧЕСКОЙ ПРИРОДЫ ; Механические напряжения ; Механические колебания ; Факторы воздушного пространства ; Искусственные аэродисперсные среды ; ГИДРОТЕРАПИЯ ; Компрессы ; Души ; Ванны ; Колоногидротерапи ; Бани ; ТЕРМОТЕРАПИЯ ; Теплотерапия ; Криотерапия ; КУРОРТНАЯ ТЕРАПИЯ ; Климатотерапия ; Бальнеотерапия ; Пелоидотерапия ; ОБЩИЕ ПРИНЦИПЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ФИЗИЧЕСКИХ ФАКТОРОВ В КОСМЕТОЛОГИИ ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ КОРРЕКЦИИ КОСМЕТИЧЕСКИХ ДЕФЕКТОВ ТЕЛА ; ЦЕЛЛЮЛИТ ; Этиология целлюлита ; Патогенез целлюлита ; Клиника целлюлита ; Антицеллюлитные программы ; Коррекция целлюлита ; ОЖИРЕНИЕ ; Этиопатогенез ожирения ; Диагностика ожирения ; Лечение больных ожирением ; Физические методы лечения ожирения ; Частные методики физиотерапии больных ожирением ; ВАРИКОЗНАЯ БОЛЕЗНЬ ; Этиопатогенез варикозной болезни ; Диагностика варикозной болезни ; Лечение больных варикозной болезнью ; Физические методы лечения больных варикозной болезнью ; Частные методики физиотерапии варикозной болезни ; ДЕФЕКТЫ ОСАНКИ ; Этиопатогенез дефектов осанки ; Диагностика дефектов осанки ; Физические методы коррекции дефектов осанки ; Частные методики коррекции дефектов осанки ; РУБЦЫ ; Этиопатогенез рубцов ; Диагностика рубцов ; Физические методы коррекции рубцов ; Частные методики коррекции рубцов ; ТАТУИРОВКИ ; Диагностика татуировок ; Физические методы удаления татуировок ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ КОРРЕКЦИИ КОСМЕТИЧЕСКИХ ДЕФЕКТОВ ЛИЦА ; МОРЩИНЫ ; Этиопатогенез морщин ; Диагностика морщин ; Физические методы коррекции морщин ; Частные методики коррекции морщин ; ТЕЛЕАНГИОЭКТАЗИИ (КУПЕРОЗ) ; Физические методы коррекции телеангиоэктазий ; Частные методики коррекции телеангиоэктазий ; РУБЦЫ КОЖИ ЛИЦА ; Этиопатогенез рубцов ; Физические методы коррекции рубцов лица ; Частные методики коррекции рубцов ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ ЛЕЧЕНИЯ ЗАБОЛЕВАНИЙ ВОЛОС ; ЭТИОПАТОГЕНЕЗ ЗАБОЛЕВАНИЙ ВОЛОС ; Этиология заболеваний волос ; Патогенез и клиника заболеваний волос ; ФИЗИОТЕРАПИЯ БОЛЬНЫХ С ЗАБОЛЕВАНИЯМИ ВОЛОС ; Физические методы лечения заболеваний волос ; Частные методики физиотерапии больных с заболеваниями волос ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ ЛЕЧЕНИЯ ЗАБОЛЕВАНИЙ КОЖИ, ВСТРЕЧАЮЩИХСЯ В КОСМЕТИЧЕСКОЙ ПРАКТИКЕ ; СЕБОРЕЯ ; Этиопатогенез, клиникам лечение себореи ; Физические методы и методики лечения больных себореей ; ПЕРХОТЬ ; РОЗАЦЕА ; Этиопатогенез, клиника и лечение больных розацеа ; Физические методы и методики лечения розацеа ; ГИПОПИГМЕНТАЦИЯ (ВИТИЛИГО) ; ВЕСНУШКИ ; БОРОДАВКИ ; Этиопатогенез, клиника и лечение бородавок ; Физические методы лечения бородавок ; КОНТАГИОЗНЫЕ МОЛЛЮСКИ ; ПИОДЕРМИИ ; ДОБРОКАЧЕСТВЕННЫЕ ОПУХОЛИ КОЖИ ; Физические методы лечения доброкачественных новообразований кожи ; ГИПЕРГИДРОЗ ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ КОРРЕКЦИИ РЕЗУЛЬТАТОВ ЭСТЕТИЧЕСКИХ ВМЕШАТЕЛЬСТВ ; Частные методики коррекции результатов эстетических вмешательств ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ ЛЕЧЕНИЯ УВЯДАНИЯ КОЖИ (ГЕРОНТОКОСМЕТОЛОГИЯ) ; КРАТКАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА ИЗМЕНЕНИЙ СТАРЕЮЩЕГО ОРГАНИЗМА ; МЕХАНИЗМЫ УВЯДАНИЯ КОЖИ ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ ЛЕЧЕНИЯ УВЯДАНИЯ КОЖИ ; ЧАСТНЫЕ МЕТОДИКИ КОРРЕКЦИИ УВЯДАНИЯ КОЖИ ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ УХОДА ЗА КОЖЕЙ ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ И МЕТОДИКИ ОБЩЕГО УХОДА ЗА КОЖЕЙ ТЕЛА ; Общий уход за кожей тела ; Классический уход за кожей тела ; Частные физические методы общего ухода за кожей ; КЛАССИЧЕСКИЙ УХОД ЗА КОЖЕЙ ЛИЦА ; Частные методики классического ухода за кожей лица ; МЕТОДЫ ЗАЩИТЫ КОЖИ ОТ ИЗБЫТОЧНОГО СОЛНЕЧНОГО ОБЛУЧЕНИЯ ; ДОМАШНЯЯ ФИЗИОТЕРАПИЯ КОСМЕТИЧЕСКИХ ДЕФЕКТОВ ; ДОМАШНИЙ УХОД ЗА КОЖЕЙ ЛИЦА И ТЕЛА ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ УХОДА ЗА КОЖЕЙ ; Основы самомассажа ; Основные и вспомогательные приемы самомассажа ; Самомассаж отдельных частей тела ; Гигиенический самомассаж ; Компрессы, примочки и маски ; Ванны ; ОРГАНИЗАЦИОННЫЕ АСПЕКТЫ ПРИМЕНЕНИЯ ФИЗИЧЕСКИХ МЕТОДОВ в КОСМЕТОЛОГИИ ; ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОТЫ КАБИНЕТА ФИЗИЧЕСКИХ МЕТОДОВ ЛЕЧЕНИЯ ; SPA-ИНДУСТРИЯ в КОСМЕТИКЕ ; ТЕХНИКА БЕЗОПАСНОСТИ ПРИ ПРОВЕДЕНИИ ФИЗИОТЕРАПЕВТИЧЕСКИХ ПРОЦЕДУР ; ПРАВОВЫЕ АСПЕКТЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ФИЗИЧЕСКИХ ФАКТОРОВ В КОСМЕТОЛОГИИ ; ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ ПО ИСПОЛЬЗОВАНИЮ ФИЗИЧЕСКИХ МЕТОДОВ В КОСМЕТОЛОГИИ ; АППАРАТНЫЙ КОСМЕТИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ ; ИНТЕРНЕТ-РЕСУРСЫ КОСМЕТИЧЕСКОЙ ФИЗИОТЕРАПИИ ; ПРЕДМЕТНЫЙ УКАЗАТЕЛЬ
Анотація: Монография является первым в отечественной литературе опытом обобщения собственных клинических наблюдений, разрозненных практических рекомендаций и статей по использованию физических факторов для устранения косметических недостатков и ухода за лицом и телом. В первой части книги представлена характеристика используемых в косметологии физических факторов и методов, принципы их синдромно-патогенетического применения у пациентов. Во второй части описаны распространенные физические методы коррекции косметических недостатков и систематизированы методики их лечебно-профилактического использования в косметологии и дерматологии. Заключительная часть книги освещает вопросы организации работы кабинетов физиотерапии, подготовки специалистов и маркетинга косметического оборудования. Монография предназначена для врачей-косметологов, физиотерапевтов, дерматологов и слушателей факультетов переподготовки и повышения квалификации
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/Л 61
Автор(и) : Липчук В. В.
Назва : Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. . -2-ге вид., допов. і випр.
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2003
Кільк.характеристики :288 с
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Бібліогр.: с.285-286
ISBN, Ціна 966-7827-23-2: 22.00 р.
УДК : 339 + 339.138
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники : всього : УА(18), НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : УА(18), НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Г87
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Назва : Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : [навч. посіб. для студентів вищ. фармацевт. навч. закл. і фармацевт. ф-тів вищ. мед. навч. закл. IV рівнів акредитації]
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2004
Кільк.характеристики :464 с.: іл, табл.
Примітки : Бібліогр.: с.449-454. - Рек. ЦМК МОЗ України (протокол № 1 від 10.02.2004 р.)
ISBN, Ціна 966-7890-81-3: 37.00, 45.00, 37.00, 90.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Примірники : всього 24: УА(180), ЧЗ(2)
Вільні : УА(178), ЧЗ(2)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Г 87
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Назва : Менеджмент і маркетинг у фармації : [підруч. для студентів вищ. мед. (фармацевт.) навч. закл.]
Вихідні дані : Київ: Медицина, 2008
Кільк.характеристики :752 с
Примітки : Бібліогр.: с. 741-744. - Затв. МОН України (лист №1.4/18-Г-21-84 від 10.12.2007)
ISBN, Ціна 978-966-10-0004-8: 140.00, 200.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- FINANCIAL MANAGEMENT
Анотація: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і маркетингу та відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки 7.110201 "Фармація" і 7.110206 "Клінічна фармація". Особливістю архітектоніки підручника є те, що навчальна дисципліна розбита на чотири модулі — "Менеджмент у фармації", "Маркетинг у фармації", "Міжнародний маркетинг у фармації" і "Методичне забезпечення виробничої практики з "Менеджменту та маркетингу у фармації". Процес менеджменту розглядається як послідовність трьох змістових модулів, перший з яких містить три теми, другий — чотири і третій — дві. У свою чергу, фармацевтичний маркетинг теж поділений на три послідовні змістові модулі, перший і другий з яких містять по дві теми, а третій — чотири. Міжнародний маркетинг у фармації представлений у підручнику трьома темами. Четвертий модуль підручника висвітлює методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту і маркетингу у фармації та методику виконання курсової роботи. Для кращого засвоєння матеріалу у кінці кожної навчальної теми подано перелік контрольних питань, умови завдань для практичного виконання і приклади їх вирішення, а також тести для самостійної підготовки. Для перевірки рівня засвоєння знань у кінці кожного змістового модуля наведено питання до підсумкового тестового контролю. Завершують навчальне видання відповіді на тести для самостійної підготовки та підсумкового тестового контролю і глосарій. Для студентів фармацевтичних вузів і факультетів, провізорів-інтернів, провізорів-підприємців і провізорів-управлінців, а також магістрантів, аспірантів і викладачів вищих навчальних фармацевтичних закладів.
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)