Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (398)Бібліотечні видання (134)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-32 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.28/М 38
Автор(и) : Машейко, Альона Миколаївна
Назва : Фармакоекономічні аспекти оптимізації застосування лікарських засобів для лікування гострих форм тонзиліту та фарингіту : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. фармац. наук : [спец.]15.00.01 "Технологія ліків та організація фармацевтичої справи"
Вихідні дані : Запоріжжя, 2018
Кільк.характеристики :27 с
Колективи : Запоріз. ДМУ, Дніпропетр. МА
Примітки : Бібліогр.: с.21-24
УДК : 615.28 + 615.281.9(043.3) + 616.32-002-08(043.3)
MeSH-головна: ТОНЗИЛЛИТ -- TONSILLITIS
ФАРИНГИТ -- PHARYNGITIS
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
АНТИБАКТЕРИАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-BACTERIAL AGENTS
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.253.2/Т 80
Автор(и) : Труш, Виктор
Назва : Первый миллион врачебной практикой
Вихідні дані : Киев: РедМед Агенство Попул. Мед. Изд., 2014
Кільк.характеристики :296 с.: ил.
Серія: Бизнес-книги для врачей
Примітки : Библиогр.: с. 251
ISBN, Ціна 978-617-7138-02-9: 75.00 р.
УДК : 614.253.2
MeSH-головна: ЭТИКА БИЗНЕСА -- ETHICS, BUSINESS
ЧАСТНАЯ ПРАКТИКА -- PRIVATE PRACTICE
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Данная книга представляет из себя руководство по построению успешной модели медицинского бизнеса и включает в себя разделы по психологии, личностному росту, маркетингу, менеджменту, подбору персонала, практические советы по реализации. Цели стать успешным и богатым врачом. Издание будет интересно широкому кругу читателей с высшим медицинским образованием, стремящихся создать собственный медицинский бизнес, приобрести финансовую и личную свободу.
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1), КСХ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1), КСХ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.253.2/Т 80
Автор(и) : Труш, Виктор
Назва : Первый миллион врачебной практикой 2.0
Вихідні дані : Киев: РедМед Агенство Попул. Мед. Изд., 2016
Кільк.характеристики :256 с.: ил.
Серія: Бизнес-книги для врачей
Примітки : Библиогр.: с. 241
ISBN, Ціна 978-617-7138-02-9: 75.00 р.
УДК : 614.253.2
MeSH-головна: ЭТИКА БИЗНЕСА -- ETHICS, BUSINESS
ЧАСТНАЯ ПРАКТИКА -- PRIVATE PRACTICE
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Данная книга представляет из себя руководство по построению успешной модели медицинского бизнеса и включает в себя разделы по психологии, личностному росту, маркетингу, менеджменту, подбору персонала, практические советы по реализации. Цели стать успешным и богатым врачом. Издание будет интересно широкому кругу читателей с высшим медицинским образованием, стремящихся создать собственный медицинский бизнес, приобрести финансовую и личную свободу.
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 331/Б 33
Автор(и) : Баюра В. І., Новікова Н. Л., Романченко Н. В.
Назва : Закупівля: маркетинговий підхід : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Києво-Могилян. акад., 2015
Кільк.характеристики :227 с
Примітки : Бібліогр.: с. 225-226 (30 назв). - Рек. МОН України (Лист №1/11-1745 від 05.02.2014)
ISBN, Ціна 978-966-518-673-1: 77.30 р.
УДК : 331 + 331(075.8)
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
КОНТРОЛЬ ЗА РАСХОДАМИ -- COST CONTROL
Зміст : Сутність закупівель ; Закупівельна діяльність і комерційна робота на підприємстві ; Організація закупівельної діяльності ; Ціни закупівель ; Розробка плану закупівель ; Управління виробничими запасами ; Планування умов постачання ; Політика комунікацій у закупівельній діяльності ; Планування доставки матеріальних ресурсів
Анотація: У навчальному посібнику висвітлюються основи організації закупівельної діяльності. Викладено концепцію постачання, пов’язаного з маркетингом. Особливу увагу приділено основним напрямам, організації, стратегії, методам і моделям закупівельної діяльності, плануванню бюджету закупівель. Для студентів економічних спеціальностей ВНЗ, а також зі спеціальності «Маркетинг». Цей посібник може бути корисним аспірантам, працівникам, які займаються питаннями вдосконалення закупівельної діяльності, поліпшення маркетингу закупівель
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2/Е 25
Автор(и) : Евсеев В. И.
Назва : Потребление услуг непроизводственной сферы
Вихідні дані : Киев: Наукова думка, 1987
Кільк.характеристики :114 с
Ціна : 1.40 р.
УДК : 614.2
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- FINANCIAL MANAGEMENT
Примірники : всього : НА(2), КСХ(3)
Вільні : НА(2), КСХ(3)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 331/Б 25
Автор(и) : Баркан Д. И.
Назва : Маркетинг для всех: беседы для начинающих
Вихідні дані : Ленинград: Культ-информ-пресс, 1991
Кільк.характеристики :256 с
Ціна : 13.50 р.
УДК : 331
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники : всього : КСХ(2)
Вільні : КСХ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 021.6:004/Б 59
Назва : Библиотечно-информационный маркетинг : сб. переводов
Вихідні дані : Москва, 1992
Кільк.характеристики :52 с
Колективи : ГПНТБ России
Ціна : 10.00 р.
УДК : 021.6:004
MeSH-головна: БИБЛИОТЕКИ -- LIBRARIES
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники :ФД(1)
Вільні : ФД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Г 38
Автор(и) : Германюк Т. А.
Назва : Методологія маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень у фармації : [метод. вказівки]
Вихідні дані : Вінниця: Нілан, 2014
Кільк.характеристики :64 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-7121-98-4: 35.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ФАРМАКОЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- PHARMACOEPIDEMIOLOGY
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Анотація: Методичні вказівки містять теретичні знання про методики маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень, які базуються на сучасних літературних даних, з наведенням прикладів на основі власних досліджень. Представлені методичні вказівки призначені для використання у навчальному процесі для студентів та викладпчів фармацевтичних факультетів вищих фармацевтичних (медичних) навчальних закладів освіти ІІІ-ІV рівня акредитації, провізорів-інтернів, а також у практичній роботі для клінічних провізорів, провізорів загального профілю, провізорів-організаторів, організаторів охорони здоров’я і науково-дослідницькій роботі для науковців та фахівців з фармакоекономіки.
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.24/І-25
Автор(и) : Івченко, Аліна Вікторівна
Назва : Маркетингові та фармакоекономічні підходи до визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. фармацевт. наук : [спец.]15.00.01 "Технологія ліків та організація фармацевтичої справи"
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :21 с
Колективи : Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика, Нац. фармацевт. ун-т. Каф. менеджменту та маркетингу у фармації
Примітки : Бібліогр.: с. 14-18
УДК : 615.24 + 615.243
MeSH-головна: ПРОТИВОЯЗВЕННЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-ULCER AGENTS
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Ф 24
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Мороз Л. А., Чухрай Н. І.
Назва : Фармацевтичний маркетинг : навч. посіб. : зб. вправ
Вихідні дані : Львів: Наутілус, 2000
Кільк.характеристики :320 с.: іл.
Примітки : Бібліогр.: с. 314-316. - Рек. ЦМК МОЗ України
ISBN, Ціна 966-573-200-5: 110.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1:339.138](075.5)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Анотація: У Посібнику висвітлено фундаментальні засади маркетингу та основні напрями маркетингової діяльності на фармацевтичному підприємстві: дослідження ринку, формування маркетингової товарної, цінової,збутової,комунікаційної політики; організації маркетингової діяльності тощо. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного фармацевтичного ринку,його нормативно-правової бази. Посібник містить вправи та відповіді до них. Вправи різноманітні за формою: тести,ситуації, задачі. їх виконання дає змогу творчо осмислити теоретичний матеріал, закріпити його в пам’яті, а наведені відповіді - перевірити себе. Навчальне видання адресоване студентам фармацевтичних вузів і факультетів очної та заочної форм навчання, провізорам-інтернам, а також слухачам передатестаційних циклів і циклів тематичного удосконалення провізорів
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2/Б 83
Автор(и) : Борщ В. І., Рудінська О. В., Кусик Н. Л.
Назва : Менеджмент та маркетинг в охороні здоров’я : навч. посібник
Вихідні дані : Одеса: ОЛДІ-ПЛЮС, 2022
Кільк.характеристики :264 с.: іл.
Колективи : Одес. НМУ
Примітки : Бібліогр.: в кінці розд. - Рек. до друку Вченою радою Одес. НМУ (протокол № 1 від 01.09.2022 р.)
ISBN, Ціна 978-966-289-648-0: 460.00 р.
УДК : 614.2 + 614.2:005.7(075.8) + 614.2:339.138(075.8)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПЛАНИРОВАНИЕ -- HEALTH PLANNING
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
Анотація: Розглянуто основні поняття менеджменту в охороні здоров’я як науково обґрунтованого процесу управління, зокрема, на мікрорівні: закладів охорони здоров’я державної та приватної форм власності, та на макрорівні: національних систем охорони здоров’я. Надано базові засади управління персоналом у закладах охорони здоров’я, особливості кадрової політики та підбору персоналу в медичних закладах, основи оплати праці в охороні здоров’я, базові форми та системи оплати праці медичного персоналу та мотиваційні механізми управління медичним персоналом. Представлено сутність фінансово-економічних відносин та процесів в охороні здоров’я, фінансове середовище, основні моделі та системи фінансування охорони здоров’я. Описано базові засади та основні поняття стратегічного менеджменту в охороні здоров’я, особливості стратегічного планування закладів охорони здоров’я.Розглянуто основні поняття маркетингу в охороні здоров’я, функціонування ринку медичних послуг та напрямки маркетингових досліджень, перспективи використання медичного маркетингу в охороні здоров’я. Представлено особливості комплексного вивчення ринку в системі маркетингу охорони здоров’я, можливості використання маркетингових моделей та особливості позиціювання медичних послуг на ринку. Розглянуто основи ціноутворення в охороні здоров’я, зокрема, акцент зроблено на структурі ціни медичної послуги та особливостях ціноутворення в охороні здоров’я на державному рівні. Надано базові засади та основні поняття стратегічного маркетингу в охороні здоров’я. Акцент зроблено на маркетингових стратегіях у системі управління закладом охорони здоров’я та процесі їх розробки. Розглянуто особливості стратегічного маркетингового планування на основі технологій стратегічного аналізу та маркетингового бізнес-планування в медицині. Навчальний посібник призначений для здобувачів вищої освіти та викладачів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. Матеріал може бути корисним для широкого кола користувачів, зацікавлених вивченням менеджменту та маркетингу в охороні здоров’я
Примірники : всього : ЧЗ(1), НА(1)
Вільні : ЧЗ(1), НА(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2/Ш 97
Автор(и) : Шутурмінський В. Г., Кусик Н. Л., Рудінська О. В.
Назва : Основи менеджменту та маркетингу в медицині : навч. посібник . -Стер. вид.
Вихідні дані : Одеса: Гельветика, 2024
Кільк.характеристики :176 с.: іл., табл.
Колективи : Міжнар. гуманітар. ун-т, Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечнікова
Примітки : Рек. Вченою радою Міжнар. гуманітар. ун-ту (протокол № 3 від 30.09.2020 р.)
ISBN, Ціна 978-966-992-151-2: 375.00 р.
УДК : 614.2 + 61:005(075.8) + 61:339.138(075.8)
MeSH-головна: МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION
МЕДИЦИНСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ МЕНЕДЖМЕНТ -- CASE MANAGEMENT
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЭКОНОМИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ECONOMICS, MEDICAL
Анотація: Розглянуто основні поняття менеджменту як науково-обґрунтованого процесу управління в медицині, зокрема в закладах державної та приватної форм власності. Акцент зроблено на завдання та функції менеджера системи охорони здоров’я в сучасних економічних умовах. Розглянуто основи оплати праці медичних працівників і поняття мотиваційного механізму управління медичним персоналом. Розглянуто сутність фінансово-економічних відносин в медицині, фінансове середовище та основні моделі фінансування медицини. Наведено основи маркетингу, аналіз ринкових можливостей, маркетинговий підхід до управління в медицині. Розглянуто основні поняття ціноутворення в медицині. Акцент зроблено на загальній структурі ціни медичної послуги. Представлено клінічний маркетинг в стоматологічному приватному закладі. Розглянуто особливості маркетингу у фармацевтичній галузі. Навчальний посібник розроблено в ілюстративній формі, що дозволить активно застосовувати матеріал в процесі дуальної освіти та дистанційного навчання. Для студентів та викладачів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. Викладений матеріал може бути корисним для широкого кола читачів, зацікавлених комплексом менеджменту та маркетингу в сфері медицини
Примірники : всього : ЧЗ(1), НА(1)
Вільні : ЧЗ(1), НА(1)
Знайти схожі

13.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/Б 25
Автор(и) : Барлоу, Джанель, Мьоллер, Клаус
Назва : Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів . -2-ге вид.
Вихідні дані : Київ: Наш формат, 2018
Кільк.характеристики :280 с
Переклад видання: Barlow Janelle A Complaint Is a Gift. Recovering Customer Loyalty When Things Go Wrong/ Janelle Barlow, Claus Moller. -San Francisco, 2008
ISBN, Ціна 978-617-7513-81-9: 100.00 р.
УДК : 339 + 339.138
MeSH-головна: КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Анотація: Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують варіант «ґ» — сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в цій книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними
Примірники :НА(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.22/Н 41
Автор(и) : Негода, Тетяна Степанівна
Назва : Комплексні маркетингові дослідження ринку препаратів для лікування гіпертонічної хвороби : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. фармацевт. наук : [спец.]15.00.01 "Технологія ліків та організація фармацевтичої справи та судова фармація"
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :25 с
Колективи : Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика, Нац. МУ ім. О. О. Богомольця. Каф. аптеч. та пром. технології ліків
Примітки : Бібліогр.: с. 18-21
УДК : 615.22 + 615.225
MeSH-головна: ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION
АНТИГИПЕРТЕНЗИВНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTIHYPERTENSIVE AGENTS
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.253.2/Т 80
Автор(и) : Труш, Виктор
Назва : Первый миллион молодого врача
Вихідні дані : Киев: РедМед Агенство Попул. Мед. Изд., 2015
Кільк.характеристики :200 с.: ил.
Серія: Бизнес-книги для врачей
ISBN, Ціна 978-617-7138-05-0: 97.00 р.
УДК : 614.253.2
MeSH-головна: ЭТИКА БИЗНЕСА -- ETHICS, BUSINESS
ЧАСТНАЯ ПРАКТИКА -- PRIVATE PRACTICE
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Данная книга, вторая в серии «Бизнес-книги для врачей», является руководством по построению системы стабильного дохода в сфере медицинских услуг. Это путеводитель для врачей в мир финансового успеха. Книга содержит разделы, посвященные философии богатства, психологии, маркетингу, менеджменту, юридическим и правовым вопросам врачебной деятельности, практические советы по реализации цели стать успешным и богатым врачом, а также знакомит читателей с возможностями образования и работы за рубежом. Издание будет интересно не только тем, кого традиционно называют молодыми врачами, но и широкому кругу читателей с высшим медицинским образованием, стремящихся создать собственный медицинский бизнес, приобрести финансовую и личную свободу
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2/З-46
Автор(и) : Чухно А. А., Крамаренко В. И., Дембский Л. К., Дударь А. П.
Назва : Здравоохранение: экономика, маркетинг, менеджмент : учеб. пособие
Вихідні дані : Симферополь: Таврида, 2001
Кільк.характеристики :340 с
ISBN, Ціна 966-584-179-3: 12.00 р.
УДК : 614.2 + 614.2:33:005
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 615.1/М 73
Автор(и) : Мнушко З. М.
Назва : Менеджмент та маркетинг у фармації: підруч. для фармацевт. вузів і ф-тів/ З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова. Ч. 2: Маркетинг у фармації
Вихідні дані : Харків: Основа, 1999
Кільк.характеристики :288 с.: іл.
ISBN, Ціна 5-7768-0646-1:
УДК : 615.1
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
УЧРЕЖДЕНИЕ, ГРУППЫ МЕНЕДЖМЕНТА -- INSTITUTIONAL MANAGEMENT TEAMS
Анотація: У підручнику надані теоретичні положення маркетингу, розкрита сутність його основних елементів: товару, товаропросування, ціни, стимулювання попиту та збуту продукції, паблік рилейшинз. Описані суть, специфіка та види стратегій міжнародного маркетингу
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(7)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(7)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 615.1/М 73
Автор(и) : Мнушко З. М.
Назва : Менеджмент та маркетинг у фармації: підруч. для фарм. вузів і ф-тів/ З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова. Ч. 1: Менеджмент у фармації
Вихідні дані : Харків: Основа, 1998
Кільк.характеристики :255 с.: іл.
ISBN, Ціна 5-7768-0573-2:
УДК : 615.1
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Анотація: У підручнику подано загальні положення з менеджменту та особливості управління і підприємництва в фармацевтичній галузі.
Примірники : всього 1: НА(2), ЧЗ(1), КСХ(6)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(6)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Г87
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Назва : Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : [навч. посіб. для студентів вищ. фармацевт. навч. закл. і фармацевт. ф-тів вищ. мед. навч. закл. IV рівнів акредитації]
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2004
Кільк.характеристики :464 с.: іл, табл.
Примітки : Бібліогр.: с.449-454. - Рек. ЦМК МОЗ України (протокол № 1 від 10.02.2004 р.)
ISBN, Ціна 966-7890-81-3: 37.00, 45.00, 37.00, 90.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Примірники : всього 24: УА(180), ЧЗ(2)
Вільні : УА(178), ЧЗ(2)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/Л 61
Автор(и) : Липчук В. В.
Назва : Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. . -2-ге вид., допов. і випр.
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2003
Кільк.характеристики :288 с
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Бібліогр.: с.285-286
ISBN, Ціна 966-7827-23-2: 22.00 р.
УДК : 339 + 339.138
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники : всього : УА(18), НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : УА(18), НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)