Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (395)Бібліотечні видання (134)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-32 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2/W64
Автор(и) : Drager, Nick
Назва : Negotiating Health Development: A Guide for Practitioners
Вихідні дані : Б.м., 2000
Кільк.характеристики :89 с
Колективи : WHO (World Health Organization)
Ціна : 10.00 р.
УДК : 614.2 + 614.258(100)=111
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
ВСЕМИРНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- WORLD HEALTH ORGANIZATION
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ЭКОНОМИЧЕСКИЙ СЕКТОР -- HEALTH CARE SECTOR
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Примірники :ІЛ(1)
Вільні : ІЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2(4-6ЄС)/T47
Автор(и) : Thomson, Sarah, Foubister, Thomas, Mossialos, Elias
Назва : Financing health care in the European Union : challenges and policy responses
Вихідні дані : Б.м., 2009
Кільк.характеристики :200 с
Серія: Observatory Studies Series; № 17
ISBN, Ціна 978 92 890 4165 2: 30.00 р.
УДК : 614.2(4-6ЄС) + 614.2(4-6ЄС)=111
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ЭКОНОМИЧЕСКИЙ СЕКТОР -- HEALTH CARE SECTOR
ЕВРОПЕЙСКОЕ ЭКОНОМИЧЕСКОЕ СООБЩЕСТВО -- EUROPEAN UNION
Анотація: The designations employed and the presentation of the material in this publication do not imply the expression of any opinion whatsoever on the part of the European Observatory on Health Systems and Policies concerning the legal status of any country, territory, city or area or of its authorities, or concerning the delimitation of its frontiers or boundaries. Dotted lines on maps represent approximate border lines for which there may not yet be full agreement. The mention of specific companies or of certain manufacturers’ products does not imply that they are endorsed or recommended by the European Observatory on Health Systems and Policies in preference to others of a similar nature that are not mentioned. Errors and omissions excepted, the names of proprietary products are distinguished by initial capital letters. All reasonable precautions have been taken by the European Observatory on Health Systems and Policies to verify the information contained in this publication. However, the published material is being distributed without warranty of any kind, either express or implied. The responsibility for the interpretation and use of the material lies with the reader. In no event shall the European Observatory on Health Systems and Policies be liable for damages arising from its use. The views expressed by authors, editors, or expert groups do not necessarily represent the decisions or the stated policy of the European Observatory on Health Systems and Policies
Примірники :ІЛ(1)
Вільні : ІЛ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Л 24
Автор(и) : Лапач С. Н., Пасечник М. Ф., Чубенко А. В.
Назва : Статистические методы в фармакологии и маркетинге фармацевтического рынка
Вихідні дані : Киев: Укрспецмонтажпроект, 1995
Кільк.характеристики :312 с
ISBN, Ціна 966-74-12-09-1:
УДК : 615.1
MeSH-головна: ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Анотація: Рассмотрены статистические методы, применяемые для решения типовых задач в фармакологии и маркетинге.
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 331/Ш 66
Автор(и) : Шкардун В. Д.
Назва : Маркетинг в практике информационных служб организаций и предприятий : (метод. пособие)
Вихідні дані : Москва: Союзмединформ, 1992
Кільк.характеристики :126 с :
УДК : 331
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 615.1/М 73
Автор(и) : Мнушко З. М.
Назва : Менеджмент та маркетинг у фармації: підруч. для фарм. вузів і ф-тів/ З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова. Ч. 1: Менеджмент у фармації
Вихідні дані : Харків: Основа, 1998
Кільк.характеристики :255 с.: іл.
ISBN, Ціна 5-7768-0573-2:
УДК : 615.1
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Анотація: У підручнику подано загальні положення з менеджменту та особливості управління і підприємництва в фармацевтичній галузі.
Примірники : всього 1: НА(2), ЧЗ(1), КСХ(6)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(6)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 615.1/М 73
Автор(и) : Мнушко З. М.
Назва : Менеджмент та маркетинг у фармації: підруч. для фармацевт. вузів і ф-тів/ З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова. Ч. 2: Маркетинг у фармації
Вихідні дані : Харків: Основа, 1999
Кільк.характеристики :288 с.: іл.
ISBN, Ціна 5-7768-0646-1:
УДК : 615.1
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
УЧРЕЖДЕНИЕ, ГРУППЫ МЕНЕДЖМЕНТА -- INSTITUTIONAL MANAGEMENT TEAMS
Анотація: У підручнику надані теоретичні положення маркетингу, розкрита сутність його основних елементів: товару, товаропросування, ціни, стимулювання попиту та збуту продукції, паблік рилейшинз. Описані суть, специфіка та види стратегій міжнародного маркетингу
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(7)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(7)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/Л 61
Автор(и) : Липчук В. В.
Назва : Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. . -2-ге вид., допов. і випр.
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2003
Кільк.характеристики :288 с
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Бібліогр.: с.285-286
ISBN, Ціна 966-7827-23-2: 22.00 р.
УДК : 339 + 339.138
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники : всього : УА(18), НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : УА(18), НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Г87
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Назва : Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : [навч. посіб. для студентів вищ. фармацевт. навч. закл. і фармацевт. ф-тів вищ. мед. навч. закл. IV рівнів акредитації]
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2004
Кільк.характеристики :464 с.: іл, табл.
Примітки : Бібліогр.: с.449-454. - Рек. ЦМК МОЗ України (протокол № 1 від 10.02.2004 р.)
ISBN, Ціна 966-7890-81-3: 37.00, 45.00, 37.00, 90.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Примірники : всього 24: УА(180), ЧЗ(2)
Вільні : УА(178), ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 331/Н 15
Назва : Навчальний посібник з основ маркетингу
Вихідні дані : Київ: Укр. АН нац. прогресу, 1994
Кільк.характеристики :166 с
Ціна : 10.00 р.
УДК : 331
MeSH-неглавная: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.83/П 56
Автор(и) : Пономаренко Г. Н., Пономаренко Г. Н.
Назва : Физиотерапия в косметологии
Вихідні дані : Санкт-Петербург: ВМедА, 2002
Кільк.характеристики :356 с
ISBN, Ціна 5-94277-014-Х: 140.00 р.
УДК : 615.83 + 613.49
MeSH-головна: ФИЗИОТЕРАПИЯ (СПЕЦ) -- PHYSICAL THERAPY SPECIALTY
КОСМЕТИЧЕСКОЕ ДЕЛО -- BEAUTY CULTURE
Зміст : ; АНАТОМО-ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА КОЖИ И МЫШЦ ; КОЖА: СТРОЕНИЕ И ФУНКЦИИ ; Эпидермис ; Дерма ; Придатки кожи ; Рецепторы кожи ; Васкуляризация кожи ; Функции кожи ; МЫШЦЫ: СТРОЕНИЕ И ФУНКЦИИ ; Поперечно-полосатые мышцы ; Гладкие мышцы ; ФИЗИЧЕСКИЕ СВОЙСТВА КОЖИ И МЫШЦ И МЕТОДЫ ИХ ОЦЕНКИ ; Физические свойства кожи и мышц ; Методы оценки функциональных свойств кожи и мышц ; ОБЩАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА ФИЗИЧЕСКИХ ФАКТОРОВ, ИСПОЛЬЗУЕМЫХ В КОСМЕТОЛОГИИ ; ИСКУССТВЕННЫЕ ФИЗИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ ; Электромагнитные факторы ; Фотолечебные факторы ; Механолечебные факторы ; Термолечебные факторы ; ПРИРОДНЫЕ ФИЗИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ ; Климат ; Минеральные воды ; Лечебные грязи ; ФИЗИЧЕСКИЕ методы лечения, ИСПОЛЬЗУЕМЫЕ В КОСМЕТОЛОГИИ ; ЭЛЕКТРОМАГНИТОТЕРАПИЯ ; Лечебное применение постоянного электрического тока ; Импульсная электротерапия ; Низкочастотная электротерапия ; Среднечастотная электротерапия ; Высокочастотная электротерапия ; Лечебное применение электрического поля ; Магнитотерапия ; ФОТОТЕРАПИЯ ; Инфракрасное облучение ; Хромотерапия ; Ультрафиолетовое облучение ; Лазеротерапия ; ЛЕЧЕБНОЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ФАКТОРОВ МЕХАНИЧЕСКОЙ ПРИРОДЫ ; Механические напряжения ; Механические колебания ; Факторы воздушного пространства ; Искусственные аэродисперсные среды ; ГИДРОТЕРАПИЯ ; Компрессы ; Души ; Ванны ; Колоногидротерапи ; Бани ; ТЕРМОТЕРАПИЯ ; Теплотерапия ; Криотерапия ; КУРОРТНАЯ ТЕРАПИЯ ; Климатотерапия ; Бальнеотерапия ; Пелоидотерапия ; ОБЩИЕ ПРИНЦИПЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ФИЗИЧЕСКИХ ФАКТОРОВ В КОСМЕТОЛОГИИ ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ КОРРЕКЦИИ КОСМЕТИЧЕСКИХ ДЕФЕКТОВ ТЕЛА ; ЦЕЛЛЮЛИТ ; Этиология целлюлита ; Патогенез целлюлита ; Клиника целлюлита ; Антицеллюлитные программы ; Коррекция целлюлита ; ОЖИРЕНИЕ ; Этиопатогенез ожирения ; Диагностика ожирения ; Лечение больных ожирением ; Физические методы лечения ожирения ; Частные методики физиотерапии больных ожирением ; ВАРИКОЗНАЯ БОЛЕЗНЬ ; Этиопатогенез варикозной болезни ; Диагностика варикозной болезни ; Лечение больных варикозной болезнью ; Физические методы лечения больных варикозной болезнью ; Частные методики физиотерапии варикозной болезни ; ДЕФЕКТЫ ОСАНКИ ; Этиопатогенез дефектов осанки ; Диагностика дефектов осанки ; Физические методы коррекции дефектов осанки ; Частные методики коррекции дефектов осанки ; РУБЦЫ ; Этиопатогенез рубцов ; Диагностика рубцов ; Физические методы коррекции рубцов ; Частные методики коррекции рубцов ; ТАТУИРОВКИ ; Диагностика татуировок ; Физические методы удаления татуировок ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ КОРРЕКЦИИ КОСМЕТИЧЕСКИХ ДЕФЕКТОВ ЛИЦА ; МОРЩИНЫ ; Этиопатогенез морщин ; Диагностика морщин ; Физические методы коррекции морщин ; Частные методики коррекции морщин ; ТЕЛЕАНГИОЭКТАЗИИ (КУПЕРОЗ) ; Физические методы коррекции телеангиоэктазий ; Частные методики коррекции телеангиоэктазий ; РУБЦЫ КОЖИ ЛИЦА ; Этиопатогенез рубцов ; Физические методы коррекции рубцов лица ; Частные методики коррекции рубцов ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ ЛЕЧЕНИЯ ЗАБОЛЕВАНИЙ ВОЛОС ; ЭТИОПАТОГЕНЕЗ ЗАБОЛЕВАНИЙ ВОЛОС ; Этиология заболеваний волос ; Патогенез и клиника заболеваний волос ; ФИЗИОТЕРАПИЯ БОЛЬНЫХ С ЗАБОЛЕВАНИЯМИ ВОЛОС ; Физические методы лечения заболеваний волос ; Частные методики физиотерапии больных с заболеваниями волос ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ ЛЕЧЕНИЯ ЗАБОЛЕВАНИЙ КОЖИ, ВСТРЕЧАЮЩИХСЯ В КОСМЕТИЧЕСКОЙ ПРАКТИКЕ ; СЕБОРЕЯ ; Этиопатогенез, клиникам лечение себореи ; Физические методы и методики лечения больных себореей ; ПЕРХОТЬ ; РОЗАЦЕА ; Этиопатогенез, клиника и лечение больных розацеа ; Физические методы и методики лечения розацеа ; ГИПОПИГМЕНТАЦИЯ (ВИТИЛИГО) ; ВЕСНУШКИ ; БОРОДАВКИ ; Этиопатогенез, клиника и лечение бородавок ; Физические методы лечения бородавок ; КОНТАГИОЗНЫЕ МОЛЛЮСКИ ; ПИОДЕРМИИ ; ДОБРОКАЧЕСТВЕННЫЕ ОПУХОЛИ КОЖИ ; Физические методы лечения доброкачественных новообразований кожи ; ГИПЕРГИДРОЗ ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ КОРРЕКЦИИ РЕЗУЛЬТАТОВ ЭСТЕТИЧЕСКИХ ВМЕШАТЕЛЬСТВ ; Частные методики коррекции результатов эстетических вмешательств ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ ЛЕЧЕНИЯ УВЯДАНИЯ КОЖИ (ГЕРОНТОКОСМЕТОЛОГИЯ) ; КРАТКАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА ИЗМЕНЕНИЙ СТАРЕЮЩЕГО ОРГАНИЗМА ; МЕХАНИЗМЫ УВЯДАНИЯ КОЖИ ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ ЛЕЧЕНИЯ УВЯДАНИЯ КОЖИ ; ЧАСТНЫЕ МЕТОДИКИ КОРРЕКЦИИ УВЯДАНИЯ КОЖИ ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ УХОДА ЗА КОЖЕЙ ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ И МЕТОДИКИ ОБЩЕГО УХОДА ЗА КОЖЕЙ ТЕЛА ; Общий уход за кожей тела ; Классический уход за кожей тела ; Частные физические методы общего ухода за кожей ; КЛАССИЧЕСКИЙ УХОД ЗА КОЖЕЙ ЛИЦА ; Частные методики классического ухода за кожей лица ; МЕТОДЫ ЗАЩИТЫ КОЖИ ОТ ИЗБЫТОЧНОГО СОЛНЕЧНОГО ОБЛУЧЕНИЯ ; ДОМАШНЯЯ ФИЗИОТЕРАПИЯ КОСМЕТИЧЕСКИХ ДЕФЕКТОВ ; ДОМАШНИЙ УХОД ЗА КОЖЕЙ ЛИЦА И ТЕЛА ; ФИЗИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ УХОДА ЗА КОЖЕЙ ; Основы самомассажа ; Основные и вспомогательные приемы самомассажа ; Самомассаж отдельных частей тела ; Гигиенический самомассаж ; Компрессы, примочки и маски ; Ванны ; ОРГАНИЗАЦИОННЫЕ АСПЕКТЫ ПРИМЕНЕНИЯ ФИЗИЧЕСКИХ МЕТОДОВ в КОСМЕТОЛОГИИ ; ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОТЫ КАБИНЕТА ФИЗИЧЕСКИХ МЕТОДОВ ЛЕЧЕНИЯ ; SPA-ИНДУСТРИЯ в КОСМЕТИКЕ ; ТЕХНИКА БЕЗОПАСНОСТИ ПРИ ПРОВЕДЕНИИ ФИЗИОТЕРАПЕВТИЧЕСКИХ ПРОЦЕДУР ; ПРАВОВЫЕ АСПЕКТЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ФИЗИЧЕСКИХ ФАКТОРОВ В КОСМЕТОЛОГИИ ; ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ ПО ИСПОЛЬЗОВАНИЮ ФИЗИЧЕСКИХ МЕТОДОВ В КОСМЕТОЛОГИИ ; АППАРАТНЫЙ КОСМЕТИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ ; ИНТЕРНЕТ-РЕСУРСЫ КОСМЕТИЧЕСКОЙ ФИЗИОТЕРАПИИ ; ПРЕДМЕТНЫЙ УКАЗАТЕЛЬ
Анотація: Монография является первым в отечественной литературе опытом обобщения собственных клинических наблюдений, разрозненных практических рекомендаций и статей по использованию физических факторов для устранения косметических недостатков и ухода за лицом и телом. В первой части книги представлена характеристика используемых в косметологии физических факторов и методов, принципы их синдромно-патогенетического применения у пациентов. Во второй части описаны распространенные физические методы коррекции косметических недостатков и систематизированы методики их лечебно-профилактического использования в косметологии и дерматологии. Заключительная часть книги освещает вопросы организации работы кабинетов физиотерапии, подготовки специалистов и маркетинга косметического оборудования. Монография предназначена для врачей-косметологов, физиотерапевтов, дерматологов и слушателей факультетов переподготовки и повышения квалификации
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Б 43
Автор(и) : Белошапка В. А., Загорий Г. В., Усенко В. А.
Назва : Стратегическое управление и маркетинг в практике фармацевтических фирм : учеб. изд.
Вихідні дані : Киев: Триумф, 2001
Кільк.характеристики :362 с
Примітки : Библиогр.: с. 354-355
ISBN, Ціна 966-7237-13-3: 45.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1(075)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Анотація: В книге рассматриваются теоретические и практические вопросы стратегического управления и маркетинга в фармацевтических фирмах. Подробно представлены основные идеи и концепции стратегического управления, методы стратегического анализа, инструменты разработки и реализации корпоративных, конкурентных и маркетинговых стратегий фармацевтических фирм. Рекомендуется для менеджеров высшего и среднего звеньев предприятий, научных работников и студентов
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 61/М 42
Назва : Медицинская промышленность и биотехнология. Наука. Производство. Маркетинг: информ. сб./ Фарминдустрия. Вып. 5-6
Вихідні дані : Москва, 1992
Кільк.характеристики :75 с
Колективи : Фарминдустрия :
УДК : 61
MeSH-головна: БИОТЕХНОЛОГИЯ -- BIOTECHNOLOGY
МЕДИЦИНСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- MEDICAL INDUSTRY
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 61/М 42
Назва : Медицинская промышленность и биотехнология. Наука. Производство. Маркетинг: информ. сб./ Фарминдустрия, Медбиоэкономика. Вып. 7
Вихідні дані : Москва, 1992
Кільк.характеристики :72 с
Колективи : Фарминдустрия, Медбиоэкономика :
УДК : 61
MeSH-головна: БИОТЕХНОЛОГИЯ -- BIOTECHNOLOGY
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
МЕДИЦИНСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- MEDICAL INDUSTRY
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 61/М 42
Назва : Медицинская промышленность и биотехнология. Наука. Производство. Маркетинг: информ. сб./ Фарминдустрия. Вып. 8-9
Вихідні дані : Москва, 1992
Кільк.характеристики :92 с
Колективи : Фарминдустрия :
УДК : 61
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- MEDICAL INDUSTRY
БИОТЕХНОЛОГИЯ -- BIOTECHNOLOGY
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 61/М 42
Назва : Медицинская промышленность и биотехнология. Наука. Производство. Маркетинг: информ. сб./ Фарминдустрия. Вып. 11
Вихідні дані : Москва, 1992
Кільк.характеристики :74 с
Колективи : Фарминдустрия :
УДК : 61
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
БИОТЕХНОЛОГИЯ -- BIOTECHNOLOGY
МЕДИЦИНСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- MEDICAL INDUSTRY
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Г 87
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Назва : Менеджмент і маркетинг у фармації : [підруч. для студентів вищ. мед. (фармацевт.) навч. закл.]
Вихідні дані : Київ: Медицина, 2008
Кільк.характеристики :752 с
Примітки : Бібліогр.: с. 741-744. - Затв. МОН України (лист №1.4/18-Г-21-84 від 10.12.2007)
ISBN, Ціна 978-966-10-0004-8: 140.00, 200.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- FINANCIAL MANAGEMENT
Анотація: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і маркетингу та відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки 7.110201 "Фармація" і 7.110206 "Клінічна фармація". Особливістю архітектоніки підручника є те, що навчальна дисципліна розбита на чотири модулі — "Менеджмент у фармації", "Маркетинг у фармації", "Міжнародний маркетинг у фармації" і "Методичне забезпечення виробничої практики з "Менеджменту та маркетингу у фармації". Процес менеджменту розглядається як послідовність трьох змістових модулів, перший з яких містить три теми, другий — чотири і третій — дві. У свою чергу, фармацевтичний маркетинг теж поділений на три послідовні змістові модулі, перший і другий з яких містять по дві теми, а третій — чотири. Міжнародний маркетинг у фармації представлений у підручнику трьома темами. Четвертий модуль підручника висвітлює методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту і маркетингу у фармації та методику виконання курсової роботи. Для кращого засвоєння матеріалу у кінці кожної навчальної теми подано перелік контрольних питань, умови завдань для практичного виконання і приклади їх вирішення, а також тести для самостійної підготовки. Для перевірки рівня засвоєння знань у кінці кожного змістового модуля наведено питання до підсумкового тестового контролю. Завершують навчальне видання відповіді на тести для самостійної підготовки та підсумкового тестового контролю і глосарій. Для студентів фармацевтичних вузів і факультетів, провізорів-інтернів, провізорів-підприємців і провізорів-управлінців, а також магістрантів, аспірантів і викладачів вищих навчальних фармацевтичних закладів.
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 331/Б 25
Автор(и) : Баркан Д. И.
Назва : Маркетинг для всех: беседы для начинающих
Вихідні дані : Ленинград: Культ-информ-пресс, 1991
Кільк.характеристики :256 с
Ціна : 13.50 р.
УДК : 331
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники : всього : КСХ(2)
Вільні : КСХ(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2/Е 25
Автор(и) : Евсеев В. И.
Назва : Потребление услуг непроизводственной сферы
Вихідні дані : Киев: Наукова думка, 1987
Кільк.характеристики :114 с
Ціна : 1.40 р.
УДК : 614.2
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- FINANCIAL MANAGEMENT
Примірники : всього : НА(2), КСХ(3)
Вільні : НА(2), КСХ(3)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Г 38
Автор(и) : Германюк Т. А.
Назва : Методологія маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень у фармації : [метод. вказівки]
Вихідні дані : Вінниця: Нілан, 2014
Кільк.характеристики :64 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-7121-98-4: 35.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ФАРМАКОЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- PHARMACOEPIDEMIOLOGY
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Анотація: Методичні вказівки містять теретичні знання про методики маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень, які базуються на сучасних літературних даних, з наведенням прикладів на основі власних досліджень. Представлені методичні вказівки призначені для використання у навчальному процесі для студентів та викладпчів фармацевтичних факультетів вищих фармацевтичних (медичних) навчальних закладів освіти ІІІ-ІV рівня акредитації, провізорів-інтернів, а також у практичній роботі для клінічних провізорів, провізорів загального профілю, провізорів-організаторів, організаторів охорони здоров’я і науково-дослідницькій роботі для науковців та фахівців з фармакоекономіки.
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 021.6:004/Б 59
Назва : Библиотечно-информационный маркетинг : сб. переводов
Вихідні дані : Москва, 1992
Кільк.характеристики :52 с
Колективи : ГПНТБ России
Ціна : 10.00 р.
УДК : 021.6:004
MeSH-головна: БИБЛИОТЕКИ -- LIBRARIES
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Примірники :ФД(1)
Вільні : ФД(1)
Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)