Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (8)Бібліотечні видання (11)Краєзнавство (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОСУВАННЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи з 1 по 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/О-56
Автор(и) : Ольховська, Анжела Борисівна
Назва : Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобів в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра мед. наук : [спец.]15.00.01 "Технологія ліків та організація фармацевтичої справи"
Вихідні дані : Харків, 2019
Кільк.характеристики :44 с
Колективи : Нац. фармацевт. ун-т
Примітки : Бібліогр.: с. 33-39
УДК : 615.1 + 615.1:339.13(043.3)
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ЭКОНОМИЧЕСКИЙ СЕКТОР -- HEALTH CARE SECTOR
УКРАИНА -- UKRAINE
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/М 54
Автор(и) : Назаркіна В. М., Немченко А. С., Косяченко К. Л., Бабенко М. М.
Назва : Методологія ціноутворення на лікарські засоби в системі охорони здоров’я : монографія
Вихідні дані : Київ: Фармацевт Практик, 2022
Кільк.характеристики :288 с
Примітки : Бібліогр.: с. 249-259
ISBN, Ціна 978-966-8156-23-6: 150.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1:338.5
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ЛЕКАРСТВА, ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, DRUG
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЛИ ОРГАНИЗАЦИЙ -- DRUG COSTS
Зміст : ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСТУПУ І ДОСТУПНОСТІ ОСНОВНИХ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ЯК ГЛОБАЛЬНА ПРОБЛЕМА ; Доступ і доступність основних лікарських засобів в умовах формування Національної лікарської політики ; Розвиток теоретико-прикладних основ ціноутворення на лікарські засоби ; Дослідження доступності основних лікарських засобів за методологією ВООЗ в Україні й світі ; Характеристика системи ціноутворення і відшкодування вартості ліків лікарських засобів у Східній Європі й Центральній Азії ; НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ ; Поняття ціни, цінності та вартості у фармації ; Методологія і принципи ціноутворення у фармації ; Склад і структура ціни на лікарські засоби ; Система цін на лікарські засоби ; Поняття і класифікація методів ціноутворення ; Визначення цінової політики фармацевтичної організації ; Цінові стратегії фармацевтичної організації ; СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНИМ ПРАЙСИНГОМ: ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ ; Управління прайсингом: міжнародний досвід ; Мережі та інфраструктура в управлінні прайсингом ; Інформаційні бази даних про ціни на лікарські засоби ; Законодавство ЄС у сфері ціноутворення на лікарські засоби ; Основні цінові політики підвищення доступності лікарських засобів, рекомендовані ВООЗ ; Міжнародний досвід: моделі ціноутворення на лікарські засоби ; СУЧАСНА МОДЕЛЬ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ В УКРАЇНІ: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ; Сучасний стан доступності фармацевтичної допомоги для населення України (ринок) ; Нормативно-правова база державного регулювання і контролю цін на лікарські засоби в Україні ; Оцінка ефективності пілотних проектів щодо регулювання цін на лікарські засоби та реімбурсації ; Особливості реалізації цінової політики підвищення доступності лікарських засобів в Україні з урахуванням рекомендацій ВООЗ ; РЕФЕРЕНТНЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ ; Аналіз референтного ціноутворення у різних країнах світу ; Дослідження основних методологічних засад застосування референтного ціноутворення у різних країнах ; Застереження щодо використання референтного ціноутворення ; Обґрунтування узагальненої моделі ціноутворення на препарати інсулінів і реімбурсації вартості ; Міжнародний досвід підвищення доступності основних лікарських засобів шляхом запровадження механізмів реімбурсації їхньої вартості ; СОЦІАЛЬНО ЕФЕКТИВНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЦІН НА ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ ; Обґрунтування науково-методичних підходів до управління собівартістю виробництва лікарських засобів ; Методичні підходи до формування роздрібних цін на лікарські засоби індивідуального й серійного виготовлення в аптеках ; Ціннісний підхід до ціноутворення на лікарські засоби (Value-Based Pricing) ; Договори керованого доступу на лікарські засоби ; Диференційоване ціноутворення на лікарські засоби ; Оподаткування лікарських засобів у світі та в Україні ; Моніторинг цін на лікарські засоби ; ОСОБЛИВОСТІ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ ЩОДО ГЕНЕРИКІВ І ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ІННОВАЦІЙ ; Цінова політика стримування витрат та просування генериків ; Особливості ціноутворення на генерики: світовий досвід ; Сучасні підходи до формування цін на інноваційні лікарські засоби ; Вплив стримування витрат на цінову доступність, споживання лікарських засобів та фармацевтичні інновації ; Паралельний імпорт: вплив на ціни інноваційних ; ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦІНОВОЇ ДОСТУПНОСТІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ; Роль публічних закупівель у забезпеченні доступності медичної та фармацевтичної допомоги ; Нормативно-правове регулювання закупівель лікарських засобів: світовий досвід. Належна практика закупівель ; Особливості вітчизняної системи медичних закупівель ; Ціна і нецінові критерії у публічних закупівлях лікарських засобів ; Вплив публічних закупівель на цінову доступність лікарських засобів ; ЦІНОВА ДОСТУПНІСТЬ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ЗА УМОВ ВПРОВАДЖЕННЯ ОЦІНКИ МЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ; Роль оцінки медичних технологій у підвищенні цінової доступності медичної та фармацевтичної допомоги ; Світовий досвід впровадження систем оцінки медичних технологій: методологічні та організаційні аспекти ; Співпраця щодо соціально-економічної ефективності: національні інституції та міжнародні проекти з оцінки медичних технологій ; Аналіз нормативно-правового регулювання оцінки медичних технологій в Україні ; Особливості національної/регіональної та госпітальної оцінки медичних технологій ; Обґрунтування методології проведення оцінки медичних технологій щодо цінової доступності лікарських засобів ; ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ СОЦІАЛЬНО ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ ЗА УМОВ ОЦІНКИ МЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ; Сучасні підходи до забезпечення цінової доступності лікарських засобів і фармацевтичної допомоги ; Визначення соціально ефективних напрямів удосконалення ціноутворення на лікарські засоби ; Критерії соціально-економічної ефективності системи цін ; Обгрунтування сучасної моделі системи цін та ціноутворення на лікарські засоби за умов оцінки медичних технологій
Анотація: Монографія присвячена одній з найактуальніших і найскладніших міжнародних проблем як для галузі охорони здоров’я, так і економіки в цілому: забезпечення доступу і доступності лікарських засобів за рахунок впровадження соціально ефективної системи ціноутворення та оцінки медичних технологій. У монографії розглянуто сучасні підходи до визначення цін і тарифів на готові та екстемпоральні ліки, особливості застосування методів та моделей класичної теорії цін у фармації, а також узагальнено методології ціноутворення в системі фармацевтичного маркетингу, проаналізовано зарубіжні системи формування цін та реімбурсації вартості лікарських засобів, науково обґрунтовано соціально орієнтовану методологію цінової політики доступності ліків, зокрема ціноутворення на основі цінності та референтного ціноутворення. Монографія призначена для широкого кола фахівців, які працюють в галузі охорони здоров’я та фармації, здобувачів вищих фармацевтичних та медичних навчальних закладів
Примірники : всього : ЧЗ(2), НА(18)
Вільні : ЧЗ(2), НА(18)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 021.6:004/С 69
Назва : Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс : матеріали круглого столу, 31 жовт. 2017 р.
Вихідні дані : Харків, 2017
Кільк.характеристики :100 с.: іл.
Колективи : "Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс", круглий стіл (2017;Харків) , Харків. НМУ. наук. б-ка
Примітки : Затв. Вченою радою ХНМУ. Протокол № 11 від 16 листоп. 2017 р.
Ціна : 39.00 р.
УДК : 021.6:004 + 021.6:316.472.4:316.77:004.77(06)
MeSH-головна: БИБЛИОТЕКИ -- LIBRARIES
СОЦИАЛЬНЫЕ МЕДИА -- SOCIAL MEDIA
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
Зміст : Аналіз соціальних мереж із погляду найбільшої ефективності для просування бібліотеки в Інтернеті/ О. В. Бак. Використання соціальних медіа та мультимедійних технологій для репрезентації літературного клубу бібліотеки ВНЗ/ С. С. Бараннік. Бібліотечні спільноти у Facebook як інструмент організації комунікаційного простору бібліотекаря/ К. М. Вірюгіна. Соціальні медіа та професійна комунікативна культура бібліотекаря: загальні питання взаємодії/ Р. В. Вороніна. Видове різноманіття нотаток у Facebook: досвід українських бібліотек/ Л. В. Глазунова. Практическое использование ресурсов библиотеки высшего учебного заведения: взгляд медицинского студенчества/ К. А. Дегтярь. Основні паттерна використання соціальних мереж інформаційними центрами та бібліотеками: закордонний досвід/ В. В. Каїді, С. В. Ярмак. Pr-кампанія з онлайн анкетування в Харківській державній науковій бібліотеці ім. В.Г. Короленка/ I. А. Карнаух. Веб-опитування студентів-медиків щодо користування соціальними мережами/ І. В. Киричок, О. А. Русанова, К. М. Тесленко. Потенціал використання соціальної Мережі Facebook бібліотеками вищих навчальних закладів України/ І. М. Лазоренко. Правила формирования контента для продвижения библиотеки университета в социальных сетях/ Е. В. Левченко, А. А. Золотухин. Соціальні медіа у професійному розвитку бібліотечного фахівця/ Т. Б. Павленко. Сахарова М.П. Інтеграція у віртуальний простір як складова успіху Наукової бібліотеки ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ М. П. Сахарова. Бібліотеки у соціальних мережах: особливості та кроки ефективного просування/ О. В. Соцков. Нетикет - тренд сучасного бібліотекаря- нетизянина/ А. А. Тіщенко. Соціальні медіа як інструмент бібліотечного Інтернет-маркетингу/ В. І. Хитик. Библиотека в Instagram: почему бы и нет?/ О. Шакирова.
Анотація: Збірка містить матеріали Круглого столу «Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс», в яку увійшли праці фахівців бібліотечної справи, студентства щодо представництва бібліотек у соціальних мережах, просування їх в Інтернеті, правил формування контенту, етикету, використання соціальних мереж бібліотекарями у власному професійному розвитку тощо. Представлено результати практичного досвіду, запропоновано шляхи вирішення певних проблем присутності бібліотек різних систем і відомств у соціальних медіаУ статті розглянуто роль соціальних медіа як каналів комунікації та способів розвитку професійної сфери. На основі аналізу висвітлено грамотне позиціонування бібліотеки в соціомедійному просторі, критерії вибору ресурсу, ефективність розміщення проектів у соцмережах для утримання своїх позицій в сучасному інформаційно-комунікаційному просторі.
Примірники :МТД(1)
Вільні : МТД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)