Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (32)Бібліотечні видання (3)Вища освіта (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=візуалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища : тези доп. ІІ навч-метод. конф., 10 лют. 2021 р.
Вихідні дані : Вінниця: Твори, 2021
Кільк.характеристики :252 с
Колективи : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища", навч.-метод. конф. (2;2021;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 105.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Академічна доброчесність - міф чи реальність?/ Ю. Й. Гумінський [та ін.]. Веб-квест технології у викладанні медичного права України в умовах дистанційної форми навчання/ О. Ф. Адамчук, Р. Г. Жарлінська, О. О. Верлан-Кульшенко. Особливості дистанційної освіти у медичних закладах вищої освіти/ О. І. Афанасюк, О. В. Ковальчук. Позитивні та негативні сторони дистанційного навчання в сучасних умовах/ О. П. Баліцька, М. А. Артемчук. Погляд студентів на провадження дистанційного навчання у закладах вищої освіти/ О. П. Баліцька, О. Д. Гайдай. Сучасна медична освіта, випробування, невирішені питання/ О. П. Баліцька, І. В. Барало. Мотивація до навчання та її місце в сучасной медичной освіті/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко. З досвіду впровадження дистанційного навчання/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Курс комунікативних навичок лікаря як інноваційна складова вищої медичної освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. О. Бєлов. Особливості підготовки інтернів на кафедрі ортопедичної стоматології. Комбінована освіта (поєднання класичного та онлайн методів)/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Компетентнісна модель майбутнього медичного фахівця і її риторична складова/ Я. С. Білик, М. І. Лісовий. Введення курсу за вибором «Нутриціологія та броматологія» в загальну систему підготовки провізорів/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, О. О. Давиденко. Особливості навчального процесу студентів випускних кафедр медичного профілю в умовах дистанційного навчання/ Н. С. Білоконна. Методи покращення підготовки студентів для вдосконалення вищої медичної освіти/ Л. Л. Гармаш. Роль самоконтролю у процесі удосконалення особистості студента/ В. С. Бобело. Удосконалення навчання лікарів-інтернів дерматовенерологів та ЗП-СМ при проходженні очної інтернатури на кафедрі шкірнних та венеричних хвороб/ С. А. Бондар [та ін.]. Деякі аспекти якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва, І. В. Пролигіна. Сучасні реалії дистанційної освіти у медичних ЗВО/ Л. В. Бурдейна [та ін.]. Компетентісний підхід у навчанні української мови як іноземної/ Г. Л. Василенко, Т. Д. Полиця. Дистанційне навчання як один з елементів позааудиторного навчаня (за результатами опитування)/ B. C. Василик, О. Є. Андреева. Формирование клинического мышления у врачей интернов на цикле эндокринология/ B. C. Вернигородский, А. В. Паламарчук, З. П. Ніжинська-Астапенко. Дискусійний клуб/ О. С. Войцехівська. Воркшоп як метод проведення семінарського заняття на випускних курсах/ О. О. Воровський, Ю. Ю. Шушковська. Використання сучасних англомовних засобів навчання для здобувачів вищої освіти/ Т. Є. Вуж, A. I. Вуж, Т. Г. Ревіна. Формування мовної компетентності у студентів медичних вишів/ О. Ф. Гайдаенко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Клінічне мислення та його оптимізація/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Особливості дистанційного навчання студентів ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії коронавірусу/ Т. А. Германюк [та ін.]. Особливості проведення дистанційного навчання студентів стоматологів/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Застосування інтерактивних методів навчання під час підготовки фармацевтичних фахівців/ Ю. М. Григорук. Окремі аспекти підготовки провізора в сучасних реаліях/ Ю. М. Григорук, О. Д. Благун. Інтерактивні методи навчання та їх застосування під час вивчення української мови як іноземної/ A. M. Гулевич. Досвід онлайн навчання студентів медичних вищих навчальних закладів в ракурсі проблем і перспектив дистанційної освіти/ Л. Д. Гуменюк, О. В. Римша, В. М. Буркот. Проблеми ефективності вивчення латинської мови та медичної термінології в умовах глобального конкурентного середовища/ М. Т. Денека, І. О. Дубова. Майбутнє починається сьогодні: реалії та перспективи застосування штучного інтелекту в медичній освіті/ О. В. Дзекан. Перспективи впровадження медичних експертних систем у процес навчання в інтернатурі/ О. В. Дзекан, О. В. Гуменюк. Дистанційна форма навчання у вивченні предмету «Військово-польова терапія»/ Н. В. Дідик. Якість освіти - головна конкурентна перевага медичного ЗВО/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Комунікативний підхід як основа професійного становлення іноземних студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Проектні технології як засіб формування особистісних компетенцій студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Етичні засади роботи викладача вищої щколи/ А. П. Дністрянська, Α. Φ. Гуменюк. Лікарська токсикологія - нова дисципліна у нових реаліях/ І. О. Дорошкевич, Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Латинська мова у вищих медичних навчальних закладах/ І. О. Дубова, М. Т. Денека. Студентоцентрований підхід до викладання латинської мови та медичної термінології іноземним студентам/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Логічна послідовність і спадкоємність у навчанні англійської мови здобувачів ступеня доктора філософії на кафедрі іноземних мов з курсом латинської мови та медичної термінології/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Особливості проведення виробничої практики з педіатрії у студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Виклики дистанційної освіти для симуляційного навчання з педіатрії/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості проведення практичних занять з педіатрії у студентів-іноземців 6 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Роль викладача в реалізації дистанційного навчання з педіатрії зі студентами 6 курсу в умовах карантину/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Якісна підотовка медичних кадрів в умовах глобального конкуретного середовища - ключ до успішних реформ/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості дистанційного навчання в умовах карантину/ В. М. Дудник, Н. О. Буглова, В. М. Жмурчук. Генетичні кейси в практиці лікуючого лікаря, як додаткова дисципліна для студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, Η. І. Сінчук, В. Г. Фурман. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці лікаря-педіатра у сучасних умовах навчання/ В. М. Дудник, І. В. Морозова. Досвід проведення семінарських занять при викладанні теми «Вроджені вади серця у дітей» для інтернів в педіатричних групах з вдосконаленням навичок по інтерпретації ЕхоКГ/ В. М. Дудник [та ін.]. Якість медичної підготовки фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник [та ін.]. Актуальні питання якісної освіти та мотивації студентів-медиків в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Як переорієнтувати сучасне навчання: SurveyMonkey, Kahoot! чи Google Forms/ В. М. Дудник. Роль позитивної мотивації студентів у ефективності навчального процесу/ В. М. Жебель [та ін.]. Забезпечення якості освіти в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Желіба, С. Л. Малик. Особливості покращення показників якості освіти студентів - медиків в умовах дистанційного навчання/ А. А. Жмур, І. М. Вовчук. Академічна доброчесність як важлива складова підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ К. О. Заічко [та ін.]. Методична робота - як складова підвищення якості навчання у медичних закладах/ Т. М. Зелінська, О. Б. Струтинська. Використання математичного моделювання у підготовці фармацевтів/ О. В. Іващук. Фальсифікація лікарських засобів: проблемні аспекти та методи виявлення/ Т. І. Івко [та ін.]. Негативні тренди/ О. В. Ільченко. Готовність до професійного спілкування в іншомовному середовищ/ Н. В. Калашнік, О. П. Максимова. Формування толерантності як інструменту міжкультурного спілкування/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Шляхи формування іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Нові підходи підготовки студентів-медиків під час пандемій/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Д. В. Плахотна. Дистанційна освіта як виклик сьогодення/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Оцінка якості життя учнів та учителів під час карантину в зв’язку з пандемією covid-19/ В. О. Коваленко, М. І. Феджага. Актуальність та переваги дистанційного навчання в умовах карантину/ Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль, Р. Ф. Юрій. Особливості організації дистанційного викладання дисципліни «Технологія ліків: ПТЛЗ» в умовах карантину/ В. М. Коваль [та ін.]. Аспекти використання інтернет-платформ при дистанційному навчанні у вищих навчальних закладах/ В. В. Ковальчук, Т. С. Ковальчук. Актуальні проблеми підготовки лікарів фізичної та реабілітаційної медицини в Україні/ П. Ф. Колісник [та ін.]. Цифровізація (діджиталізація) освітнього процесу - пріоритетний тренд стратегії 2030/ О. М. Комар, Η. М. Кізлова. Актуальні проблеми якісної підготовки студентів-медиків у сучасних умовах з урахуванням нових освітніх стандартів/ А. І. Кондратюк [та ін.]. Дистанційне навчання іноземних студентів з предмету «Клінічна фармакологія": перші підсумки/ Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Оптимізація навчання студентів 4 курсу ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії COV1D-19 з предмету «Педіатрія»/ А. П. Конопліцька [та ін.]. Основи підготовки студентів у вищих навчальних закладах, професійна компетентність/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Особливості викладання дитячої хірургії ON-LINE студентам 6 курсу по спеціальності «Сімейна медицина», «Педіатрія»/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в сфері викладання алергології/ І. В. Корицька, А. Є. Богомолов. Організація навчального процесу на кафедрі гістології з використанням дистанційних технологій в умовах пандемії COVID-19/ А. П. Король [та ін.]. Діалогічне мовлення у професійному спрямуванні студентів медичних ВИЗ/ М. І. Костюк, Н. В. Мазур. Гуманітарна освітня складова у контексті реформування медичної освіти/ Г. П. Краєвська. Значення зворотного зв’язку для забезпечення якості освіти під час дистанційної форми навчання/ О. В. Кривов’яз [та ін.]. Особливості і проблеми викладання фтизіатрії в умовах глобального конкурентного середовища/ Л. Г. Кулик. Прийоми навчання української мови як іноземної у закладах вищої освіти/ Т. В. Ланова, Л. М. Матусевич. Культурна парадигма України в контексті світового дослідження цінностей 2020 (методичні аспекти використання у навчальному процесі)/ В. П. Лациба. Онлайн викладання клінічних дисциплін студентам вищих медичних закладів освіти: виклики та перспективи/ Д. А. Лисенко. Особливості організації навчального процесу студентів- медиків молодших курсів/ О. В. Лисунець. Особливості організації навчального процесу з дисципліни «Біологічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету очної та заочної форм навчання під час пандемії COVID-19: переваги та недоліки/ Г. З. Личик [та ін.]. Шляхи удосконалення якості підготовки медичних фахівців в умовах дистанційного навчання/ А. А. Лілевська [та ін.]. Вивчення синонімів в аспекті лінгвокраїнознавства/ М. І. Лісовий, Я. С. Білик. Шляхи підвищення фізкультурно-спортивної активності студентів в процесі занять з фізичного виховання/ Г. В. Лісчишин, Н. О. Сорокіна. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в/ Т. В. Лобастова. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах онлайн-навчання при COVID-19/ Т. В. Лобастова, О. А. Таран. Використання симуляційного центру для якісної підготовки медичних фахівців: перспективи та реалії/ О. Л. Льовкіна, Є. О. Ботаневич. Деонтологічна культура студентів вищих навчальних закладів/ І. О. Мазайкіна, І. В. Сімонова. Застосування інноваційних інформаційних технологій під час дистанційного навчання/ Н. В. Мазур, М. І. Костюк. Оптимізація засвоєння педіатрії студентами 5-го курсу, які навчаються за спеціальністю «Медична та психологічна реабілітація» в умовах дистанційного навчання/ О. Г. Мазур [та ін.]. Особливості навчального процесу з офтальмології в умовах дистанційного навчання/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Вплив нововведень у викладанні предмету «офтальмологія» в умовах дистанційного навчання на рівень задоволення навчанням студентів-іноземців/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Формування хімічної компетентності студентів вищих медичних закладів освіти як основа їх професіоналізму/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Метод «мозкового штурму» у формуванні економічної компетентності майбутніх магістрів медицини/ І. А. Марчук. Проблеми та оптимізація викладання дисципліни «Основи профілактики токсикоманії»/ О. І. Масік [та ін.]. Розвиток комунікативних компетенцій іноземних студентів-медиків першого курсу на заняттях з української мови/ Л. М. Матусевич, Л. Т. Тищенко. Вплив психокорекційної роботи під час занять з «Психотренінгу» і позааудиторної роботи на рівень емоційного стресу у студентів ВНМУ/ Н. Г. Мацько. Диференційований підхід до оцінки фізичної підготовленості студентів/ О. В. Мельник, С. П. Лисюк. Латинська мова в в системі підготовки сучасних конкурентоспроможних фахівців галузі охорони здоров’я/ Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Рагова. Практична підготовка студентів - одна з умов сучасної вищої медичної освіти/ Т. І. Михальчук [та ін.]. Особливості проведення занять з фізичного виховання в спецгрупі в медичному ЗВО/ Л. І. Мичковська, Л. І. Пільганчук. Шляхи подолання мовних бар’єрів під час оволодіння англійською мовою медичного спрямування/ Л. Г. Мовчан. Особливості навчального процесу на клінічній кафедрі в умовах дистанційного навчання/ С. П. Московко, Г. С. Московко. Через психологічні ігри - до потреб або концепції комунікативно-емоційного процесу між викладачем та студентом при навчанні у медичному ЗВО через призму транзактного аналізу/ О. Ф. Мруг, В. М. Mpyr. Проблеми якісної підготовки лікарів-інтернів в умовах карантину/ О. В. Мунтян, М. А. Горай, В. Л. Мунтян. Використання платформи Microsoft Teams при вивченні предмета «Медична хімія» для якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Нечипорук, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. За і проти «онлайн-навчання» у роботі викладача в медичному ЗВО/ З. П. Ніжинська-Астапенко, В. С. Вернигородський. Сучасні аспекти професійної підготовки медичних кадрів в умовах глобального конкурентного середовища/ Т. Ю. Нюшко, Л. О. Пентюк. On-line викладання як один факторів конкурентноспроможності в сучасних умовах. Досвід кафедри нормальної фізіології ВНМУ/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, С. В. Коновалов. Проблеми додипломної підготовки сімейних лікарів та інших майбутніх медичних фахівців зі знаннями основ фтизіатрії в умовах епідемії туберкульозу/ І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Необхідність використання методик проблемного навчання у підготовці медичних фахівців в умовах світової глобалізації/ В. А. Островський. Досвід використання on-line тренажера для формування у майбутніх сімейних лікарів практичних навичок із використання ІСРС-2/ О. М. Очередько, Н. М. Орлова, О. В. Ткаченко. Використання мультимедійних технологій у онлайн навчанні викладачами медичного ЗВО/ А. О. Очеретнюк [та ін.]. Самостійна робота студентів в умовах дистанційного навчання/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко, B. C. Вернигородський. До питання застосування методу проектів в освітньому процесі/ І. М. Паюк, Т. Г. Ревіна, A. M. Гулевич. Застосування дистанційних методів навчання в освітньому процесі студентів вищих медичних навчальних закладів/ Л. O. Пентюк, Т. Ю. Нюшко, Н. О. Пентюк. Підготовка викладача до практичних занять з фізичного виховання/ І. В. Петрук, О. І. Романенко. Можливості якісного застосування різних форм навчання серед лікарів-інтернів в умовах сьогодення на факультеті після дипломної освіти/ Л. В. Пипа [та ін.]. Формування навички прийняття клінічних рішень у студентів медичного факультету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага, Н. А. Півторак. Необхідність впровадження нової методики викладання в умовах глобального середовища/ І. В. Підлісна, О. В. Ткаченко. Реалії дистанційного навчання при підготовка студентів-медиків/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Сучасні зміни у підготовці медичних фахівців на кафедрі фтизіатрії Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Особливості якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі хірургії № 2 з курсом «Основи стоматології» з урахуванням ендемічної ситуації/ М. І. Покидько, В. В. Балабуєва, М. А. Гудзь. Місце дистаційних комп’ютерних технологій у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ С. С. Поліщук [та ін.]. Мотивація студентів в умовах дистанційного навчання/ К. П. Постовітенко [та ін.]. Вплив карантинних заходів на емоційне благополуччя студентів ВНМУ/ І. С. Потоцька, В. А. Рибінська. Покращання якості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія» серед іноземних студентів/ Л. О. Процюк, О. В. Дякова, І. В. Сергета. Ціннісно-мотиваційні орієнтації студентської молоді в сучасних умовах/ Н. Г. Пшук, А. О. Камінська. Дистанційне навчання студентів-медиків, підходи та результати / Р. В. Радьога [та ін.]. Місце та роль інтерактивних технологій в процесі дистанційного навчання/ В. Р. Рагова, Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко. Міждисциплінарний підхід як основа ефективної підготовки лікаря/ Н. В. Рациборинська-Полякова, С. В. Ладутько. Методичні новації викладання дисципліни “Військова гігієна з гігієною надзвичайних ситуацій” студентам медичного факультету/ М. А. Редчіц, Л. О. Процюк, І. В. Сергета. Особливості психоемоційного стану у жінок, що проживають з чоловіком, хворих на параноїдну шизофренію/ В. А. Рибінська, І. С. Потоцька. Запровадження курсу за вибором «Патофізіологія інфекційного процесу» для студентів 6 курсу медичних факультетів/ Н. А. Рикало, В. В. Піліпонова. Варіативні дисципліни як підгрунтя розвитку фахової самосвідомості майбутніх лікарів/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Форми та методи активізації відвідування студентами занять з фізичного виховання/ О. І. Романенко, Л. А. Сарафинюк. Виявлення ставлення англомовних студентів стоматологічного факультету ВНМУ ім. М.І.Пирогова до дистанційної освіти під час пандемії (2019-2020 н.р.) на основі анкетування/ О. А. Ромашкіна. Особливості викладання педіатрії в студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король. Актуальні складові якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. І. Сасюк. Якісна підготовка медичних фахівців - запорука високої якості життя суспільства/ А. І. Сасюк, Є. Є. Лойко. Розвиток критичного мислення у студентів-медиків/ Т. В. Секрет, М. В. Власенко. Переваги та недоліки дистанційного навчання/ Т. В. Секрет, Ю. О. Кривов’яз. Дистанційне навчання в умовах карантину: недоліки та переваги/ О. А. Серебреннікова [та ін.]. Формування системного мислення фармацевта шляхом інтеграції базових та вибіркових дисциплін/ С. В. Сергеев, О. А. Бобровська, Т. І. Войтенко. Місце профілактичних дисциплін у структурі підготовки фахівців фармацевтичного профілю та кінцеві програмні результати навчання/ І. В. Сергета, О. Ю. Браткова, Т. М. Вергелес. Особливості викладання дисципліни “Гігієна та екологія (в тому числі лікувальне харчування)” для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 225 “Медична психологія”/ І. В. Сергета [та ін.]. Формування конкурентоспроможності у студентів/ О. В. Смірнова, О. Г. Сулім. Ефективність та обгрунтованість використання корпоративної платформи, як інструменту дистанційної освіти у вищих навчальних закладах/ Д. С. Солейко [та ін.]. Альтернативи демонстрації тематичних хворих у вищих медичних закладах в умовах дистанційного навчання/ Д. С. Солейко [та ін.]. Догляд за хворими - перший крок в клініку (результати дистанційного навчання)/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Фактори, які впливають на успішність та оцінку знань студентів/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Можливості вирішення актуальних проблем якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. Г. Степанюк. Лекція-візуалізація як форма активізації пізнавальної діяльності студентів/ О. К. Тарасюк, В. І. Тарасюк. Особливості онлайн викладання гістології в умовах пандемії/ О. І. Тереховська [та ін.]. Особливості впровадження дистанційної форми навчального процесу на кафедрі біологічної і загальної хімії ВНМУ в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Тертишна [та ін.]. Значення неформальної освіти при підготовці лікарів-інтернів/ Н. І. Токарчук. До проблеми удосконалення викладання біостатистики/ О. Б. Тонковид, Н. М. Орлова, І. В. Паламар. Деякі етичні аспекти досвіду дистанційної освіти/ С. Л. Трухманова, І. І. Ратушняк, Н. В. Іванова. Викладання фтизіатрії в умовах медичної реформи/ М. А. Тхоровський. Впровадження дистанційного навчання на кафедрі променевої діагностики, променевої терапії та онкології/ I. П. Феджага, О. Г. Костюк, О. П. Феджага. Вплив COVID-19 на вищу освіту: виклики і перспективи дистанційного навчання/ А. С. Феррі [та ін.]. Досвід навчання он-лайн англомовних студентів 6 курсу на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук, К. С. Біляєва. Засади управління та маркетингу у системі якісних медичних послуг в Україні/ О. О. Фомін, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Анкетування студентів як моніторинг якості дистанційного навчання/ Н. С. Фоміна [та ін.]. Професійне становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти/ С. С. Хлєстова [та ін.]. Current issues of quality training of medical professionals/ М. М. Chervyak, О. І. Shtatko, V. S. Shunkov. Використання онлайн-платформи Microsoft Teams для підготовки здобувачів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ О. Л. Черепаха, А. П. Король, Н. Г. Гаджула. Етнічні особливості виховання англомовних студентів - медиків з Індії, які навчаються на 3 курсі ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Л. П. Черепахіна, Я. А. Медражевська, О. В. Кулешов. Деякі актуальні проблеми комп’ютерної діагностики/ С. В. Черкасов. Впровадження інноваційних методів навчання на кафедрі медицини катастроф та військової медицини/ В. В. Чорна [та ін.]. Робота над клінічними кейсами під час дистанційного навчання з предметів «Педіатрія» та «Неонатологія», як одна із альтернатив практичної роботи студентів/ Н. П. Чорнопищук [та ін.]. Дистанційний формат навчання, як одна із форм підготовки медичних фахівців в умовах сьогодення/ М. О. Шаламай, І. В. Морозова. Актуальні питання післядипломної підготовки організаторів охорони здоров’я/ В. А. Шамрай, Н. Т. Комарницька. Особливості роботи студентського наукового гуртка кафедри хірургії № 1 у дистанційному режимі/ В. О. Шапринський [та ін.]. Вплив пандемії COVID-19 на освітній процес у вищій школі/ Л. В. Швець [та ін.]. Мотиваційно-ціннісне ставлення студента-першокурсника медуніверситету до майбутньої професії лікаря/ Ю. Г. Шевчук [та ін.]. Впровадження ігрових технологій під час дистанційного навчання в медичних закладах вищої освіти/ В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Дистанційна освіта та навчальний процес/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, В. М. Шевченко. Викладання хірургічної стоматології у закладах вищої освіти/ С. М. Шувалов [та ін.]. Особливості дистанційного навчання іноземних студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах пандемії COVID 19/ Л. О. Ющенко, О. В. Тихолаз, B. C. Олійник. Впровадження методів інтерактивних технологій навчання у науково- педагогічному процесі викладання предмету «Біофармація»/ О. О. Яковлева [та ін.]. Клінічна фармакологія - реалії та перспективи/ О. О. Яковлева [та ін.]. Психологічні аспекти у підготовці волейболістів/ Ю. І. Якушева, С. П. Лисюк. Симуляційні методи навчання майбутнього лікаря на кафедрі акушерства та гінекології № 1/ Л. В. Яремчук.
Анотація: Розвиток медичної науки і практики в умовах глобального конкурентного середовища зумовлюють вносити корективи у підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому якість освіти у вищих закладах освіти необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Конкуренція в освітньому середовищі потребує комплексного підходу, як з боку студента, так з боку освітнього закладу, для кращого та глибшого розуміння та єдності конкурентного середовища і конкурентних відносин, які знаходяться у постійному взаємозв’язку. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.831-005.1/В 48
Автор(и) : Віничук С. М., Прокопів М. М.
Назва : Гострий ішемічний інсульт : монографія
Вихідні дані : Киев: Наукова думка, 2006
Кільк.характеристики :286 с
Примітки : Бібліогр.: с.255-280
ISBN, Ціна 966-00-0615-2: 65.00 р.
УДК : 616.831-005.1
MeSH-головна: ИНСУЛЬТ -- STROKE
Зміст : ПЕРЕДМОВА ; ТЕРМІНОЛОГІЧНІ ПОЗНАЧЕННЯ ІНСУЛЬТУ І КЛАСИФІКАЦІЯ СУДИННИХ УРАЖЕНЬ ГОЛОВНОГО МОЗКУ ; Термінологічні позначення інсульту ; Класифікація судинних захворювань головного мозку ; АНАТОМО-ФІЗІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КРОВОПОСТАЧАННЯ ГОЛОВНОГО МОЗКУ ; Артеріальне кровопостачання головного мозку ; Каротидна система ; Вертебрально-базилярна система ; Система колатерального кровообігу ; Венозна система ; Авторегуляція мозкового кровообігу ; Деякі термінологічні позначення з нормальної та патологічної фізіології мозкового кровообігу ; РОЗВИТОК ЗНАНЬ ПРО МЕХАНІЗМИ ВИНИКНЕННЯ ГОСТРОЇ ЦЕРЕБРАЛЬНОЇ ІШЕМІЇ ; СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ ПОШКОДЖУВАЛЬНОЇ ДІЇ ГОСТРОЇ ЦЕРЕБРАЛЬНОЇ ІШЕМІЇ ; Концепція порогового ішемічного кровотоку ; Концепція ішемічної напівтін ; Ішемічний каскад у разі гострого інсульту ; Реперфузійне ушкодження тканини мозку у разі гострого ішемічного інсульту ; Роль запального каскаду в пошкодженні ішемізованої тканини мозку (сумісно з Т.М. Черенько) ; ГОСТРІ ІШЕМІЧНІ ПОРУШЕННЯ МОЗКОВОГО КРОВООБІГУ ; Класифікація гострих ішемічних порушень мозкового кровообігу ; Транзиторні ішемічні атаки ; Малий ішемічний інсульт ; Прогресуючий інсульт ; Завершений (тотальний) ішемічний інсульт (інфаркт мозку) ; Підтипи ішемічного інсульту ; Атеротромботичний інсульт ; Кардіоемболічний інсульт ; Лакунарний інфаркт ; Гемодинамічний інсульт ; Гемореологічний інсульт ; ЛОКАЛІЗАЦІЯ ТА КЛІНІКА ІНФАРКТУ МОЗКУ ; Клініка інфаркту мозку ; Інфаркти у каротидному басейні ; Тотальний інфаркт у каротидному басейні ; Малі кортикальні інфаркти ; Лакунарний інфаркт у каротидному басейні ; Інфаркти у вертебрально-базилярному басейні (сумісно з Т.А. Ялинською) ; Лакунарні інфаркти у ВББ ; Нелакунарні інфаркти у ВББ ; Клініко-анатомічні кореляції вертебрально-базилярних ішемічних інсультів ; Особливості клінічного перебігу ішемічного інсульту в різні періоди після його розвитку (сумісно з /. С. Віничук) ; Церебральні венозні та синусові тромбози ; ГЕМОРАГІЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ ІНФАРКТУ МОЗКУ (сумісно з Т.А. Довбонос) ; Термінологія і дефініція ; Чинники, що сприяють геморагічній трансформації інфаркту мозку ; Механізми розвитку ; Клінічний перебіг ; Діагноз ; СТРЕСОВА ГІПЕРГЛІКЕМІЯ ПІСЛЯ ГОСТРОГО ІШЕМІЧНОГО ІНСУЛЬТУ (сумісно з B.C. Мельником) ; МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ГОСТРИХ ІШЕМІЧНИХ ПОРУШЕНЬ МОЗКОВОГО КРОВООБІГУ ; Клінічні методи та їх загальна оцінка ; Дослідження функціонального стану серцево-судинної системи ; Ультразвукова допплерографія в діагностиці ішемічних порушень мозкового кровообігу (сумісно з /./. Бедрієм) ; Візуалізація мозкових структур і системи кровообігу головного мозку (сумісно з ТА. Ялинською) ; СУЧАСНІ ФАРМАКОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ ДЛЯ ЛІКУВАННЯ ГОСТРИХ ІШЕМІЧНИХ ПОРУШЕНЬ МОЗКОВОГО КРОВООБІГУ ; ЛІКУВАННЯ ГОСТРОГО ІШЕМІЧНОГО ІНСУЛЬТУ ; Базисна недиференційована терапія ; Специфічна диференційована терапія ; Відновлення адекватної перфузії ішемізованої ділянки мозку ; Нейропротекція ішемічної напівтіні (сумісно з Т.І. Ілляш) ; Особливості терапії гострого ішемічного інсульту залежно від його підтипу ; Особливості терапії ішемічного інсульту у вертебрально-базилярному басейні ; Лікування церебрального венозного та синусового тромбозу ; Лікування ускладнень ішемічного інсульту ; Хірургічні втручання при ішемічному інсульті ; РЕАБІЛІТАЦІЯ ПІСЛЯ ІШЕМІЧНОГО ІНСУЛЬТУ (сумісно з І.С. Віничук) ; ПРОФІЛАКТИКА ІШЕМІЧНОГО ІНСУЛЬТУ ; ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ; СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Анотація: Монографія присвячена гострому ішемічному інсульту — одній із найпоширеніших клінічних форм судинного ураження головного мозку. На підставі власного досвіду та даних світової літератури висвітлено сучасні концепції пошкодження ішемізованої тканини мозку. Наведено класифікацію гострих ішемічних порушень мозкового кровообігу, проаналізовано особливості клінічного перебігу та діагностики підтипів ішемічного інсульту, а також церебральних венозних і синусових тромбозів. Уперше розглянуто механізми розвитку, клінічний перебіг і діагностику геморагічної трансформації інфаркту та стресової гіперглікемії після гострого ішемічного інсульту. Оцінюються можливості ультразвукових і нейровізуалізаційних методів діагностики. Особливу увагу приділено аналізу ефективності застосованих фармакологічних засобів, стратегії лікування, реабілітації та профілактиці ішемічного інсульту. Для неврологів, нейрохірургів, терапевтів, сімейних лікарів, лікарів швидкої допомоги, лікарів-інтернів, студентів медичних вузів
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/М 42
Назва : Медична симуляція - погляд у майбутнє (впровадження інноваційних технологій у вищу медичну освіту України) : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 8 лют. 2019 р. : (для лікарів, науковців та молод. вчених)
Вихідні дані : Вінниця, 2019
Кільк.характеристики :50 с
Колективи : "Медична симуляція - погляд у майбутнє", наук.-практ. конф. з міжнар. участю (2019;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, Укр. асоц. медичних освітніх симуляційних технологій
ISBN, Ціна 978-617-7742-38-7: 20.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378.147.091.33-027.22(06) + 908(477.44)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
РОБОТЫ -- ROBOTICS
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
БОЛЕЗНИ ИМИТАЦИЯ -- PATIENT SIMULATION
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): краєзнавство-вінниччина
Зміст : Роль комунікативної компетентності у професійній діяльності лікарів/ В. М. Астахов, О. В. Бацилєва, І. В. Пузь. Роль симуляційного навчання при вивченні дисципліни «Невідкладні стани у акушерстві та гінекології»/ Г. С. Гвоздецька, Н. І. Геник, О. М. Жукуляк. Ефективність симуляційних сценаріїв у підвищенні якості навчання студентів/ І. В. Геруш [та ін.]. Практична підготовка англомовних студентів з акушерства та гінекології/ І. З. Гладчук [та ін.]. Симуляційне навчання як засіб підвищення якості підготовки студентів з акушерства і гінекології/ А. М. Громова [та ін.]. Особливості впровадження сучасних методів навчання у Вінницькому національному медичному університеті імені М.І. Пирогова/ В. В. Кливак, Д. Г. Коньков. Підготовка студентів 6 курсу до ліцензійного іспиту «Крок 2. Загальна лікарська підготовка» з акушерства та гінекології/ Ю. Я. Круть, В. О. Залізняк, І. Г. Амро. Технології симуляційного тренінгу як складової професійної підготовки лікаря/ Т. О. Крючко [та ін.]. Впровадження освітніх інновацій як шлях до формування професіоналізму та педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу/ Л. М. Маланчук [та ін.]. 3-D візуалізація м’язів та органів у динаміці/ Ч. Е. Мгбачі, Е. Е. Ейвазова. Командна робота як етап професійної підготовки лікарів-інтернів/ А. Г. Місюра. Симуляційне навчання - програмний продукт «Sorin с5»/ О. В. Міщенко. Симуляційне навчання: методологічні аспекти проведення BLS у дітей/ В. В. Орел [та ін.]. Роль симуляційних тренінгів у формуванні компетентностей/ Н. В. Петренко [та ін.]. Якісна складова симуляційного навчання (СН) лікарів-інтернів (Л-І) в ОНМедУ при невідкладних станах (НС)/ О. Г. Попов [та ін.]. Методологія симуляційного навчання (СН) В ОНМедУ / О. Г. Попов [та ін.]. Симуляційне навчання (СН) в структурі вищої медичної освіти (ВМО) ОНМедУ/ О. Г. Попов [та ін.]. Ризики та профілактичні заходи кровотеч в післяпологовому періоді/ A. I. Пушкарьова, І. М. Турман. З досвіду використання командного коучінгу при роботі з англомовними студентами на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Сучасні тренди та перспективи розвитку хірургії/ С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов. Значення симуляційних методів навчання у вивченні внутрішньої медицини/ О. Р. Слаба [та ін.]. Симуляційне навчання - апаратне забезпечення «Procomp infiniti»/ Л. П. Суховірська, О. М. Лунгол, С. И. Бугай. Значення симуляційного навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх медичних працівників/ В. В. Флуд, І. І. Солонинко, І. С. Пилипчук. Вплив бактеріального контролю і немедикаментозних методів профілактики на ефективність антибактеріальної терапії / Т. М. Харченко. Досвід застосування симуляційних сценаріїв в інтернатурі зі спеціальності «Педіатрія»/ B. C. Хільчевська. Use of simulation to improve cardiopulmonary resuscitation performance for graduates in pediatrics/ N. K. Bogutska. The basic priorities in formation of clinical station in osce/ D. G. Konkov, N. G. Burtyak. Impact of communication technologies in education on medical student achievement/ I. Yu. Kostjuk, A. L. Kostjuk. The role of simulation training volunteers in preemption of the arrhythmic death (simulation training of basic cardiopulmonary resuscitation for volunteers)/ E. V. Sid’, О. V. Soloviov.
Анотація: У тезах доповідей науково-практичної конференції з міжнародною участю лікарів, науковців та молодих вчених, подаються стислі відомості щодо результатів наукової роботи, виконаної учасниками конференції
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-007-053.1/Д 65
Автор(и) : Дольницький О. В., Галаган В. О., Ромадіна О. В.
Назва : Природжені вади розвитку. Основи діагностики та лікування : монографія
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :1040 с
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-1645-27-0: 350.00 р.
УДК : 616-007-053.1 + 616-007-053.1-07-08
MeSH-головна: ТЕРАТОЛОГИЯ -- TERATOLOGY
ТЕРАТОГЕНЫ -- TERATOGENS
АНОМАЛИИ ВРОЖДЕННЫЕ -- CONGENITAL ABNORMALITIES
УРОДСТВА -- ABNORMALITIES, SEVERE TERATOID
ПЛОДА БОЛЕЗНИ -- FETAL DISEASES
ПРЕНАТАЛЬНАЯ ДИАГНОСТИКА -- PRENATAL DIAGNOSIS
Зміст : НАРИС З ІСТОРІЇ ВЧЕННЯ ПРО ПРИРОДЖЕНІ ВАДИ РОЗВИТКУ ; Історія тератології ; Історія генетики ; Історія клінічної дисморфології ; НОРМАЛЬНИЙ ВНУТРІШНЬОУТРОБНИЙ РОЗВИТОК ; Зигота, бластоцист, ембріон, плід ; Динаміка розвитку ембріона і плода (в тижнях) ; ТЕРМІНОЛОГІЧНІ ВИЗНАЧЕННЯ ; Вагітність, пологи, народження ; Смерть плода, смерть народженої дитини ; Природжені вади розвитку ; Морфологічні форми вад розвитку ; СТАТИСТИЧНІ ДАНІ ; Поширеність природжених вад розвитку ; Смертність від природжених вад розвитку ; Соціальні ті інші аспекти природжених вад розвитку ; КЛАСИФІКАЦІЯ ПРИРОДЖЕНИХ ВАД РОЗВИТКУ ; Основні категорії природжених вад розвитку ; Гаметопатії, бластопатії, ембріопатїї, фетопатії ; Первинні та вторинні вади розвитку ; Ізольовані, системні та множинні вади розвитку ; Вади розвитку окремих органів і систем ; Великі й малі вади розвитку ; ЕТІОЛОГІЯ І ПАТОГЕНЕЗ ПРИРОДЖЕНИХ ВАД РОЗВИТКУ ; Етіологія природжених вад розвитку ; Тератогени і механізм їх дії ; Патогенетичні механізми виникнення природжених вад розвитку ; Профілактика природжених вад розвитку ; ПРЕНАТАЛЬНА ДІАГНОСТИКА ; Відбіркова попередня ультразвукова діагностика ; Ультразвуковий скринінг ; Біохімічний скринінг ; Діагностична візуалізація плода ; Ультрасонографія ; Магнітно-резонансна томографія (МРТ) ; Комп’ютерна томографія (КТ) ; Фетоскопія (ФС) ; Діагностика інвазивними методами ; Хоріоцентез і плацентоцентез ; Амніоцентез ; Кордоцентез ; Біопсія тканин плода ; Діагностичні дослідження на етапах вагітності ; Діагностичні дослідження в 1-му триместрі вагітності ; Діагностичні дослідження в ІІ-му триместрі вагітності ; Діагностичні дослідження в ІІІ-му триместрі вагітності ; МЕДИКО-ГЕНЕТИЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ ; ПРИРОДЖЕНІ ВАДИ РОЗВИТКУ ОРГАНІВ І СИСТЕМ ; Вади розвитку центральної нервової системи і черепа ; Нормальний розвиток ЦНС ; Аномалії формування нервової трубки ; Аномалії регіоналізації ; Аномалії формування кори мозку ; Комбіновані вади мозку ; Краніосиностози ; Гідроцефалія ; Спинальний дизрафізм ; Вади розвитку обличчя ; Нормальний розвиток обличчя ; Рото-лицьові вади розвитку ; Вади розвитку очноямкової поверхні обличчя ; Вади розвитку носа ; Вади розвитку нижньої щелепи ; Вади розвитку зовнішнього вуха ; Синдромні вади обличчя ; Вади розвитку скелетно-м’язової системи ; Нормальний розвиток скелетно-м’язової системи ; Ізольовані вади розвитку скелетно-м’язової системи ; Вади розвитку хребетного стовпа ; Розвиток хребетного стовпа в нормі ; Природжені аномалії шийного відділу ; Природжений сколіоз ; Природжений кіфоз ; Природжений лордоз ; Агенезія крижової кістки і попереково-крижової ділянки хребта ; Синдромні аномалії хребетного стовпа ; Вади розвитку шиї ; Ембріональний розвиток шиї в нормі ; Зяброві кісти шиї ; Масивні утворення шиї ; Природжена м’язова кривошия ; Вади розвитку грудної клітки ; Ембріональний розвиток грудної клітки ; Лійкоподібні груди ; Кільоподібні груди ; Розщеплення грудини ; Ектопія серця ; Дефекти грудної стінки ; Асфіктична дистрофія грудної клітки (синдром Jeune) ; Синдром Поланда ; Аномалії молочних залоз ; Вади розвитку плечового пояса і верхньої кінцівки ; Класифікація вад розвитку плечового пояса і верхньої кінцівки ; Неопущена лопатка (деформація Sprengel) ; Природжений несправжній суглоб ключиці ; Амелія ; Фокомелія ; Променева косорукість ; Ліктьова косорукість ; Макромелія ; Аномалії кисті ; Вади розвитку тазового пояса і нижньої кінцівки ; Крижово-куприкова тератома ; Полімелія і дублікації кінцівок ; Сиреномелія (синдром каудальної регресії) ; Дефіцит проксимального відділу стегнової кістки ; Малогомілкова гемімелія ; Природжений псевдоартроз великогомілкової кістки ; Амніотичні перетяжки ; Системні вади розвитку скелета ; Остеохондродисплазії ; Епіфізарні дисплазії ; Фізарні дисплазії ; Метафізарні дисплазії ; Діафізарні дисплазії ; Мукополісахаридоз ; Вади розвитку серцево-судинної системи ; Розвиток серця в нормі ; Генетичні аспекти вад розвитку серця ; Окремі вади розвитку серця ; Дефект міжпередсердної перегородки ; Дефект міжшлуночкової перегородки ; Дефект передсердно-шлуночкового каналу ; Відкрита артеріальна протока ; Стеноз аорти ; Стеноз легеневої артерії ; Коарктація (звуження) аорти ; Аномалія Ебштейна (Ebstein) ; Тетрада Fallot ; Транспозиція великих артерій серця ; Атрезія тристулкового клапана ; Гіпоплазія лівої половини серця ; Аномалії великих судин, що спричиняють компресію трахеї й стравоходу (судинне кільце, судинна праща) ; Вади розвитку дихальної системи ; Розвиток дихальної системи в нормі ; Аномалії гортані ; Аномалії трахеобронхіального дерева ; Аномалії легенів ; Природжена діафрагмальна грижа ; Вади розвитку живота і органів травної системи ; Вади розвитку передньої стінки живота ; Розвиток травної системи в нормі ; Окремі види вад розвитку травної системи ; Вади розвитку стравоходу ; Гіпертрофічний стеноз пілоруса ; Атрезія дванадцятипалої кишки ; Незавершений поворот кишечника ; Хвороба Гіршспрунга ; Вади розвитку прямої кишки і заднього проходу ; Вади розвитку жовчних протоків ; Вади розвитку сечової системи ; Розвиток сечової системи в нормі ; Класифікація вад розвитку сечової системи ; Окремі види вад розвитку сечової системи ; Антенатальний гідронефроз ; Підковоподібна нирка ; Агенезія нирок ; Полікістозна дисплазія нирки ; Аномалії сечоводу. Подвоєння сечоводу, ектопія сечоводу, уретероцеле ; Аномалії сечового міхура і сечової протоки ; Екстрофія сечового міхура і епіспадія ; Вади розвитку статевих органів ; Вади розвитку чоловічих статевих органів ; Крипторхізм ; Аномалії статевого члена і калитки ; Вади розвитку жіночих статевих органів ; Аномалії матки ; Атрезія піхви ; Аномалії зовнішніх жіночих геніталій ; Гермафродитні зміни зовнішніх геніталій ; Вади розвитку судин ; Дитяча (інфантильна) гемангіома ; Аномалії швидкоплинних судин ; Аномалії повільноплинних судин ; Комбіновані (синдромні) аномалії судин ; Вади розвитку шкіри ; Аномалії пігментації шкіри ; Альбінізм ; Природжені пігментні плями ; Аномалії кератизації шкіри ; Іхтіоз плода ; Диспластичні й дегенеративні аномалії шкіри ; Ектодермальна дисплазія ; Cutis Іаха ; Дзеркальне (протилежне) положення внутрішніх органів ; Зрощені близнята ; МНОЖИННІ ПРИРОДЖЕНІ ВАДИ РОЗВИТКУ ; Синдроми ; Особливості діагностики синдромів ; Синдром Марфана ; Нейрофіброматоз (синдром Реклінгаузена) ; Артрогрипоз ; Синдром Ehlers-Danlos ; Синдром Shprintzen-Goldberg ; Синдром Apert ; Синдром Klippel-Feil ; Синдром множинних крилатих складок ; Синдром Ellis-van Creveld ; Синдром Jackson-Weiss ; Синдром Treacher Collins ; Синдром Goldenhar ; Синдром Robinow ; Алкогольний синдром плода ; Секвенція (синдром) Robin ; Синдром Roberts ; Синдром тромбоцитопенії-агенезії променевої кістки ; Хромосомні аномалії ; Поширеність і основні типи хромосомних аномалій ; Аномалії аутосомних хромосом ; Аномалія статевих хромосом ; Асоціації аномалій ; Асоціація CHARGE ; Асоціація VACTERL ; Асоціація MURCS ; ТЕРАПІЯ І ХІРУРГІЯ ПЛОДА — ПРОБЛЕМИ XXI СТОРІЧЧЯ ; Плід як пацієнт ; Терапія плода ; Хірургія плода
Анотація: Монографія присвячена сучасним засадам і методам діагностики та лікування природжених вад розвитку. В книзі висвітлено історію вчення про природжені вади розвитку, класифікацію, етіологію і патогенез, пренатальну діагностику, медико-генетичне консультування, вади розвитку органів і систем, терапію і хірургію плода. Для широкого кола фахівців, що стикаються з проблемою природжених вад розвитку: акушерів, неонатологів, педіатрів, дитячих хірургів, ортопедів, нейрохірургів, лікарів-інтернів, студентів вищих медичних навчальних закладів.
Примірники : всього : ЧЗ(1), НА(1)
Вільні : ЧЗ(1), НА(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)