Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (388)Бібліотечні видання (2)Вища освіта (11)Краєзнавство (142)Рідкісні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=допомога<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 113
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-099-083.98(03/Н 40-936397803
Автор(и) : Регеда М. С., Гайдучок І. Г., Ванівський М. М., Федець А. Б.
Назва : Невідкладна медична допомога при гострих отруєннях : довідник
Вихідні дані : Львів: Сполом, 2001
Кільк.характеристики :143 с
Примітки : Бібліогр.: с. 140-142
ISBN, Ціна 9-66-7445-83-6: 55.00 р.
УДК : 616-099-083.98(03)
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
ОТРАВЛЕНИЕ -- POISONING
СПРАВОЧНИКИ МЕДИЦИНСКИЕ -- REFERENCE BOOKS, MEDICAL
Анотація: У довіднику на сучасному рівні описано етіологію, патогенез, класифікацію, клінічну картину, загальні принципи діагностики, лікування та профілактики гострих отруєнь. Окремо висвітлено симптоматику найпоширеніших медикаментозних, побутових та виробничих отруєнь та невідкладну допомогу при них. Розглянуто основні антидоти та фармакологічні антагоністи, що застосовуються при гострих отруєннях різними хімічними агентами. Для студентів вищих медичних навчальних закладів І і II рівнів акредитації, фельдшерів, медсестер. Може бути корис"ним для лікарів-інтернів, сімейних лікарів, терапевтів, лікарів швидкої допомоги, лікарів-курсантів з медицини невідкладних станів
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.88/М 42
Назва : Медична допомога потерпілим в умовах війни (схід України) та терористичних актах. Волонтерський рух : матеріали доп. XIII наук.-практ. конф., 2-3 квіт. 2015 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2015
Кільк.характеристики :158 с
Колективи : "Медична допомога потерпілим в умовах війни (схід України) та терористичних актах. Волонтерський рух", наук.-практ. конф. (13;2015;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. медицини катастроф та безпеки життєдіяльності :
УДК : 614.88 + 614.88(06)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- DISASTER MEDICINE
ВОЕННАЯ МЕДИЦИНА -- MILITARY MEDICINE
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
СПАСАТЕЛЬНЫЕ РАБОТЫ -- RESCUE WORK
ДОБРОВОЛЬЦЫ -- VOLUNTEERS
ТЕРРОРИЗМ -- TERRORISM
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1(477)/С 91
Автор(и) : Громовик Б. П., Горілик А. В., Городецька І. Я., Гром Я. О., Грушовська Д. Т.
Назва : Сучасні аспекти фармацевтичної практики в Україні : монографія
Вихідні дані : Львів: Ліга-Прес, 2014
Кільк.характеристики :386 с
Колективи : Львів. НМУ ім. Данила Галицького
Примітки : Бібліогр.: с. 353-385. - Рек. Вченою радою Львів. НМУ им. Данила Галицького (протокол № 2-ВР від 19 берез. 2014. р.)
ISBN, Ціна 978-966-397-241-9: 190.00 р.
УДК : 615.1(477)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Стратегічні пріоритети формування системи фармацевтичної безпеки України ; Стан та тенденції фармацевтичного ринку: аналіз індикаторів фармацевтичної безпеки ; Концептуальні засади формування системи фармацевтичної безпеки України ; Питання поводження з фармацевтичними відходами ; Тенденції змін термінів придатності основних лікарських засобів ; Особливості територіального фармацевтичного забезпечення населення ; Специфіка фармацевтичної практики в умовах окремого мікрорайону мегаполіса ; Проблемні питання фармацевтичної практики в сільських регіонах ; Опрацювання методики логістичного управління фармацевтичним підприємством ; Характеристика стандартів родини методологій IDEF ; Опрацювання методики моделювання логістичних потоків фармацевтичних підприємств на основі функціонально-структурного і процесно-орієнтованого підходів ; Функціональне моделювання ділових процесів оптового фармацевтичного підприємства ; Фармацевтична допомога паліативним хворим ; Паліативна допомога - інтегральна складова медико-фармацевтичної та соціальної опіки ; Стан і перспективи медичної та фармацевтичної допомоги паліативним хворим в Україні ; Лікарське забезпечення паліативних хворих в Україні ; Мультидисциплінарний підхід - ключ до успішного надання паліативної допомоги невиліковним хворим ; Фармацевтична практика при різних нозологіях ; Омнібусне дослідження фармакотерапії хворих з інфарктом мозку ; Комплексне оцінювання лікарських засобів для лікування горла ; Вивчення впливу окремих фармацевтичних характеристик на частоту призначуваності та перспективність нестероїдних протизапальних лікарських засобів ; Фармакоекономічні аспекти медикаментозного забезпечення хворих виразковою хворобою шлунка та дванадцятипалої кишки ; Фармацевтичні аспекти застосування лікарських засобів для профілактики та лікування кишкових дисбіозів ; Опрацювання протоколу провізора (фармацевта) при відпуску п’явок медичних ; Інформаційне забезпечення фармацевтичної практики ; Сучасні проблеми немедичного використання лікарських засобів ; Фармацевтична діагностика проблем фармакофобій та фармакоманій ; Проблемні питання інформації та реклами лікарських засобів ; Смисловий зміст текстів інструкцій для медичного застосування препаратів-аналогів як причина асиметрії інформації та ліко-пов’язаних проблем ; Система неперервної фармацевтичної освіти AdFarm S. A. ; Структура системи неперервної фармацевтичної освіти AdFarm S. A. ; Веб-майданчик додипломної освіти ; Веб-майданчик післядипломної освіти ; Веб-майданчик створення нових знань
Анотація: У науковому виданні висвітлено стратегічні пріоритети формування системи фармацевтичної безпеки України, особливості територіального фармацевтичного забезпечення населення та моделювання логістичних потоків фармацевтичних підприємств на основі функціонально-структурного і процесно-орієнтованого підходів. Крім того, розглянуто питання фармацевтичної допомоги хворим ряду нозологій, а також інформаційного забезпечення фармацевтичної практики та функціонування вебсистеми неперервної фармацевтичної освіти. Для науковців, докторантів, аспірантів, магістрантів і студентів вищих навчальних закладів фармацевтичного спрямування, провізорів-інтернів та фахівців практичної фармації
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/П 78
Назва : Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2015
Кільк.характеристики :255 с
Колективи : "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 120.00 р.
УДК : 61:378(477) + 614.2(477)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Проблеми та перспективи вищої медичної освіти у реалізації Національної стратегії реформування системи охорони здоров’я України/ В. М. Мороз [и др.]. Національна стратегія побудови внутрішньої медицини на період 2015-2025 роках/ О. І. Афанасюк, В. І. Денесюк. Використання принципу АВС В.Парето для підвищення ефективності підготовки лікарів-інтернів в умовах Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. І. Барціховський [и др.]. Проблеми та особливості викладання економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів №1 та №2 вищих навчальних закладів медичного профілю/ В. С. Бахнівський. Міждисциплінарний взаємозв’язок у викладанні організації охорони здоров’я та внутрішньої медицини як компонент реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. С. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Деякі питання організації роботи теоретичних та клінічних кафедр в розбудові системи охорони здоров’я України на період 2015-2025 років/ Г. П. Башинський, О. І. Башинська. Сучасні принципи викладання дисципліни «Ресурсознавство лікарських рослин» для студентів фармацевтичного факультету/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. Вивчення лікарями-інтернами за фахом «Дерматовенерологія» питань щодо надання дерматовенерологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій/ С. А. Бондар [и др.]. Особливості викладання акушерства та гінекології в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва. Досвід проведення і-го та іі-го турів олімпіади з акушерства і гінекології/ О. В. Булавенко [и др.]. Особливості формування профілактичного мислення у майбутніх лікарів-стоматологів/ Л. М. Ваколюк. Вивчення професійних ціннісних орієнтацій студентів-медиків як механізм формування професійного відбору абітурієнтів/ В. С. Василик. Проблемні питання викладання патоморфології та секційно-біопсійного курсу в рамках реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я/ С. В. Вернигородський, П. С. Жученко. Реформа вищої медичної освіти - шлях до вдосконалення ринку медичних послуг/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Методичні підходи до лекцій з мікробіології на медичних факультетах/ І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Роль патологічної анатомії в системі медичної освіти та формуванні професійних навичок майбутніх лікарів/ A. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король ; А. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король. Біопсійний метод дослідження в медицині, значення, проблеми і перспективи/ A. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкіене, М. Р. Борейко ; А. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкієне, М. Р. Борейко. Перспективні напрямки покращення вищої стоматологічної освіти у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. Г. Гаджула. Культура спілкування лікаря з пацієнтом/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Управління якістю фармацевтичного товару згідно принципів GMP/ О. Д. Гайдай, І. О. Псюк, А. С. Псюк. Патріотичне виховання студентів/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Підвищення ефективності засвоєнні знань з фармакології студентами фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк, Т. І. Івко. До питання застосування сучасних комп’ютерних технологій при вивченні промислової технології лікарських засобів/ Н. А. Гордзієвська, В. В. Гуцол, Я. В. Іщенко. Вдосконалення обліку та звітності в галузі охорони здоров’я в умовах реформування/ Л. О. Грабович, Н. І. Венцківська, Н. В. Коробчинська. Труднощі у викладанні української мови як іноземної студентам медичних спеціальностей/ А. М. Гулевич. Ситуаційні задачі, як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів- стоматологів/ А. А. Глушак, Е. В. Беляєв, О. О. Коцюра. Особливості викладання абдомінальної хірургії в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ А. І. Годлевський, С. І. Саволюк, В. В. Балабуєва. Шляхи удосконалення якості освіти майбутніх лікарів - стоматологів в контексті розвитку нової системи охорони здоров’я/ М. А. Горай. Формування клінічного мислення - пріоритетне завдання у вихованні майбутніх лікарів в Україні/ А. Ф. Гуменюк, І. В. Баранова. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ І. П. Гуменюк. Аналіз та порівняльна характеристика написання МЛІ Крок 2 іноземними студентами (російськомовною та англомовною формами навчання) ВНМУ імені М.І. Пирогова/ П. Т. Дацишин [и др.]. Проблематика номенклатурних найменувань у сучасних латинській та українській терміносистемах/ М. Т. Денека. Самостійна позааудиторна робота англомовних студентів - важлива складова сучасного освітнього процесу у вищому навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Переваги методу багатосторонньої комунікації над традиційною формою навчання у вищому медичному навчальному закладі/ О. В. Дзекан. Перспективи вищої медичної школи на терені побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ Н. В. Дідик. Тенденції врегулювання охорони здоров’я на обласному рівні/ С. В. Дмитренко. Стратегії розвитку охорони здоров’я України/ С. В. Дмитренко, Л. Л. Гармаш, С. А. Бондар. Підготовка майбутніх лікарів в умовах побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ А. П. Дністрянська. Використання електронних симуляторів в процесі підготовки студентів до занять з медичної та біологічної фізики/ К. В. Добровольська, В. М. Дідич. Європейський досвід. Чи дають можливість його реалізувати?/ А. Б. Дудник. Навчання фаховому мовленню, розвиток навичок наукового стилю спілкування студентів-іноземців І курсу медичного факультету/ О. М. Дудник. Удосконалення практичної підготовки студентів 6 курсу до державної підсумкової атестації/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Організація самостійної роботи студентів 6 курсу медичних факультетів/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Практична підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в навчальному симуляційному центрі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ В. М. Дудник, В. П. Попов, О. О. Зборовська. Перспективи викладання медичної генетики в розрізі розробки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Задачі підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в світі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. М. Дудник [и др.]. Реалізація національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. М. Дудник [и др.]. Програмна підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в розрізі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, Л. А. Шангутова. Питання надання медичної допомоги дітям з гематологічною та онкогематологічною патологією у вищій медичній школі/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Особливості викладання курсу мікробіології іноземним студентам/ О. І. Жорняк, П. В. Жорняк. Використання тестового контролю для вивчення дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія"/ П. В. Жорняк. Досвід і перспективи навчання провізорів з питань доказової фармації для рослинних препаратів/ О. М. Заліська, І. Г. Мудрак. Організаційний стрес-менеджмент та основи крос-культурної психології у варіативній частині навчальних програм з профілактичної медицини для майбутніх лікарів в умовах міграції біженців з зони проведення АТО та необхідності реабілітації учасників бойових дій на території України/ К. А. Зайцева, В. С. Василик. Напрями оптимізації післядипломної і неперервної освіти провізорів на основі наукових досліджень/ О. М. Заліська [и др.]. Обґрунтування необхідності робіт по професійній орієнтації молоді на медичні спеціальності/ Т. М. Зелінська. Впровадження основ GDP у підготовку провізора за допомогою інтерактивних методів навчання/ Т. І. Івко, Т. А. Германюк. Досвід викладання менеджменту в охороні здоров’я на етапах післядипломної освіти/ О. В. Ігнащук. Патріотичне виховання студентів-медиків як одна зі складових роботи куратора академічної групи/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Організація самостійної роботи студентів фармацевтичного факультету на кафедрі нормальної фізіології/ M. B. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік ; М. В. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Альтернативне бачення перспектив побудови медичної системи нового зразку / О. Є. Каніковський [и др.]. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. Роль керівника клініки в реалізації стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик, С. В. Сандер. Впровадження критичного мислення орієнтованого на забезпечення якості засвоєння навчального матеріалу у студентів під час вивчення ортодонтії/ Д. М. Касьяненко, П. С. Фліс, О. І. Попова. Значення експериментальних досліджень у викладанні «Біологічної та біоорганічної хімії» за сучасних умов/ C. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик ; С. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик. Критерії складання іншомовного лексичного мінімуму для студентів медичних ВНЗ/ Л. М. Кім, І. І. Макодай. Основні методичні принципи вивчення іноземної мови у вищій медичній школі / Л. М. Кім, В. О. Мороз. Шляхи удосконалення навчання лікарів-інтернів з оториноларингології та загальної практики - сімейної медицини у світлі реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ В. В. Кіщук [и др.]. Дослідження навчальних мотивів діяльності студентів ВНМУ імені М.І. Пирогова/ І. М. Коваленко, Н. С. Фоміна. Важливість вивчення іноземної мови у реалізації побудови нової системи охорони здоров’я України/ Н. В. Козак, С. Г. Пойда. Багаторівнева медична реабілітація як складова частина системи охорони здоров’я/ П. Ф. Колісник [и др.]. Невирішені питання медичної реабілітації: понятійний апарат, нормативно- оранізаційна база, кваліфікаційна підготовка, стандартизація допомоги/ П. Ф. Колісник, О. В. Марчук, С. П. Колісник. Досвід викладання біологічної хімії студентам, що навчаються за спеціальністю медична психологія та перспективи на 2015-2025 р.р/ О. М. Колошко. Питання вдосконалення післядипломної підготовки організаторів охорони здоров’я на сучасному етапі розробки і реалізації «Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р.»/ Н. Т. Комарницька, Т. А. Малик. Зворотний зв’язок в управлінні медичним закладом/ Н. Т. Комарницька, В. М. Цебрик. Проблеми та перспективи вищої медичної школи щодо удосконалення підготовки лікарів у контексті Національної стратегії побудови нової системи/ А. І. Кондратюк [и др.]. Дослідження проблеми психоемоційного вигорання та роль вищої медичної школи у профілактиці та запобіганні професійної деформації серед викладачів та/ А. І. Кондратюк [и др.]. Удосконалення ефективності перевірки знань студентів за допомогою тестового контролю/ Ю. В. Кордон, О. І. Жорняк, С. А. Колодій. Методи морального впливу на особистість майбутнього лікаря/ О. Ю. Корж, В. О. Мороз. Родовід моєї родини як творча робота в межах курсів «Історія України» та «Історія української культури»/ О. В. Корзун. Шляхи удосконалення навчального процесу на клінічній кафедрі/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, Т. В. Степанюк. Роль дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні професійного мовлення студента-медика/ Г. П. Краєвська. Викладання питань біоетики та біобезпеки для студентів медичного факультету/ Л. І. Краснова [и др.]. Організаційні підходи з оптимізації засвоєння студентами тестових завдань з аптечної технології лікарських засобів в рамках підготовки до складання/ О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська. Аналіз результатів навчання студентів коледжного потоку з мікробіології та шляхи його вдосконалення/ А. В. Крижановська, Є. Ф. Макац. Особливості проведення лекцій та практичних занять з мікробіології англомовним слухачам/ А. В. Крижановська, С. А. Іванова, І. М. Вовк. Застосування нових методів викладання фтизіатрії в умовах реорганізації фтизіатричної служби в Україні/ Л. Г. Кулик. Передача в приватні руки ПМСД - це реформування охорони здоров’я чи подальше поглиблення кризи в галузі?/ С. М. Кулєшова, Т. О. Слєпова, О. В. Ткаченко. Тематика знеболення, як складова частина викладання предмету хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ А. О. Кушта, С. С. Поліщук, С. М. Шувалов. Значення викладання біохімії у формуванні фахового менталітету у студентів вищих медичних закладів/ С. В. Ладутько, С. О. Качула. Сучасне бачення історії України/ В. П. Лациба, Н. В. Іванова. Самостійна робота - як формування пізнавальної діяльності студентів-медиків / Н. В. Леонова, І. А. Руцька, І. А. Марчук. Проблеми адаптації навчання студентів медичних ВУЗів до вимог нової системи медицини/ Д. А. Лисенко. Професійні жаргонізми в медичному дискурсі/ О. М. Лисенко. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії розбудови системи охорони здоров’я в Україні/ О. В. Лисунець. Використання ситуаційних задач під час викладання біологічної хімії в ВНМУ імені Пирогова М. І./ Г. З. Личик, К. М. Тубулкан. Мотивація навчальної діяльності студентів-медиків на заняттях з формування культури професійного мовлення/ М. І. Лісовий. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Оптимізації навчального процесу на клінічній кафедрі через алгоритмізацію побудови діагнозу у відповідності до виявлених ознак захворювання/ І. Л. Лук’янович. Особливості викладання органічної хімії для англомовних студентів фармацевтичного факультету/ О. І. Мазур, О. В. Полонець. Роль іноземної мови у професійній підготовці студентів вищих медичних навчальних закладів/ А. С. Марлова, А. Л. Яценко. Економічні проблеми та перспективи в системі медичної освіти/ І. А. Марчук. Актуальні проблеми створення сучасних підручників з медицини/ О. В. Марчук, В. В. Георгієв, С. І. Мазур. Форми оптимізації практичної підготовки студентів на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. П. Масік. Створення сучасних фахових комп’ютерних словників з латинської мови як складова якісної підготовки студентів вищої медичної школи/ Γ. Τ. Михайлюк, М. В. Плотницька ; Г. Т. Михайлюк, М. В. Плотницька. Комунікативний підхід при вивченні англійської мови у вищих медичних навчальних закладах/ В. В. Мікаєлян. Особливості засвоєння практичних навичок студентами 4 та 5 курсів медичного факультету під час літньої виробничої практики/ Г. О. Мовчан [и др.]. Проблеми викладання нормальної фізіології іноземним студентам, що навчаються англійською мовою та шляхи їх вирішення/ В. М. Мороз [и др.]. Лекційна складова навчального процесу: зміна парадигми?/ С. П. Московко, Л. М. Желіба, Г. С. Московко. Паліативна допомога у викладенні питань сестринської практики/ Ю. М. Мостовой, Л. В. Распутіна, Д. В. Діденко. Вивчення сучасних методів індикації збудників інфекційних хвороб/ В. М. Мруг. Оптимізація підходу до вивчення психіатрії, наркології та психотерапії з використанням інтерактивної педагогіки/ О. Ф. Мруг. Тренінгові центри медичних університетів та їх роль в реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Л. М. Мунтян [и др.]. Що могло б стати найефективнішим вкладом медичних вишів у реалізацію Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні? / О. І. Наливайко. Застосування тестового контролю при вивченні фармацевтичної хімії студентами Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ Н. С. Недорезанюк, О. В. Білик. Використання навчальних мультимедійних технологій у роботі з студентами- медиками при вивченні «Медичної хімії»/ В. М. Нечипорук. Проблеми викладання на теоретичних кафедрах як складова проблем медичної освіти в Україні/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, О. В. Богомаз. Методичне забезпечення англомовної форми викладання фармакогнозії та фітотерапії на кафедрі фармацевтичної хімії/ А. О. Очеретнюк. Особливості післядипломного навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015- 2025 р.р/ І. В. Павлик. Метод пошуково-дослідницьких проектів у міждисциплінарному аспекті/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко. Сучасні підходи до оптимізації навчання іноземних студентів у медичному вузі / І. Г. Палій. Роль викладання клінічної мікробіології на етапі післядипломної підготовки у формуванні лікаря/ Г. К. Палій, В. П. Ковальчук, С. А. Іванова. Організація виробничої практики студентів Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк [и др.]. Ресурси та резерви національної системи охорони здоров’я для забезпечення нових потреб у медичній допомозі/ В. Л. Пилипчук. Про врахування впливу пізнавальної мотивації на формування особистості студента-іноземця/ В. П. Півошенко. Про культурологічний аспект загальноосвітньої підготовки фахівців для зарубіжних країн/ В. П. Півошенко, Н. В. Іванова. Роль та значимість лекції у викладанні клінічної фармакології в процесі реалізації освітньо-професійної програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста/ К. В. Півторак, Л. А. Вознюк, О. О. Яковлева. Професійна компетентність викладача як важливий фактор підготовки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я / Н. А. Півторак, І. В. Феджага. Проблеми та перспективи викладання медичної біології в підготовці висококваліфікованих лікарів/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, С. С. Хлєстова. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання при викладанні медичної біології/ Р. П. Піскун [и др.]. Удосконалення викладання курсу фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Інтерактивні технології у процесі удосконалення викладання латинської мови у вищих навчальних медичних закладах/ М. В. Плотницька, Г. Т. Михайлюк. Проблеми та перспективи підготовки сучасного лікаря дитячого-хірурга у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. Г. Якименко. Концепція викладання дитячої хірургії для студентів-педіатрів/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Обґрунтування потреби вивчення англійської мови у ВНЗ/ С. Г. Пойда, Н. В. Козак. Особистісний підхід в освіті студентів-стоматологів/ О. І. Попова, Д. М. Касьяненко, М. В. Попов. Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України/ К. П. Постовітенко. Особливості створення навчальних програм на кафедрах стоматологічного факультету/ Т. Т. Постоловська [и др.]. Сучасні актуальні питання педагогічного процесу вищих медичних навчальних/ Т. Л. Процюк, Т. В. Капітан, О. В. Герасимова. Умови формування комунікативної культури студентів у процесі професійної підготовки в медичному вузі/ І. І. Ратушняк. Оптимізація підготовки майбутніх лікарів з питань організації санітарно- гігієнічних заходів в осередку надзвичайних ситуацій/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина, О. Є. Александрова. Підвищення якості підготовки студентів стоматологічного факультету на кафедрі патофізіології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. А. Рикало, В. В. Пилипонова. Використання інновацій в галузі мікробіології для підготовки майбутніх лікарів/ О. В. Римша, О. А. Назарчук. Формування фахового менталітету лікаря як основа підготовки у ВНЗ/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Викладання дисциплін біологічного циклу у вищих навчальних закладах медичного профілю для студентів англомовної форми навчання на прикладі досвіду кафедри фармації/ В. В. Родінкова [и др.]. З досвіду здійснення моніторингу знань у англомовних студентів стоматологічного факультету на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів-неонатологів - забезпечення якості та ефективності/ О. С. Рубіна, О. А. Биковська, Т. І. Саврун. Проблемні питання сучасної психогігієни у контексті їх інтеграції у процес навчальної підготовки студентів/ І. В. Сергета [и др.]. Особливості викладання військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій у структурі навчальної дисципліни “Гігієна та екологія”/ І. В. Сергета. Роль когнітивних спотворень у професійній діяльності провізора/ С. В. Сергєєв. Шляхи формування світогляду майбутнього лікаря на клінічній кафедрі/ В. К. Сєркова, О. О. Савицька, Г. О. Мовчан. Актуальність викладання медичного права в вищих навчальних медичних закладах України/ І. Я. Сенюта, А. О. Гаврилюк. Необхідність нових орієнтирів для лікарів в освіті і в суспільстві/ В. П. Сливка, О. Я. Сливка. Роль та значення практик з технології ліків в професійній підготовці провізорів/ О. А. Слюсар, Н. А. Гордзієвська, Т. І. Ющенко. Роль фундаментальних наук у підготовці лікарів/ О. В. Смірнова. Знання - це воля до навчання та розумова праця/ C. O. Сокур ; С. О. Сокур. Шляхи оптимізації вивчення фармакології: точка зору студента/ Г. І. Степанюк [и др.]. До питання покращення якості навчання студентів з мікробіології/ О. К. Стукан. Впровадження новітніх інформаційних технологій у структуру освіти вищої медичної школи/ О. Г. Сулім. Проблеми та перспективи викладання клінічних дисциплін у англомовних студентів для підвищення якості навчання/ О. К. Тарасюк. Метод муляжування в системі вивчення екстреної медичної допомоги на кафедрі медицини катастроф та безпеки життєдіяльності/ В. С. Тарасюк [и др.]. Втілення в життя Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні викладачами курсу латинської мови та основ медичної термінології/ С. І. Тихолаз. Основні напрямки методики викладання української мови як іноземної/ Л. А. Ткаченко. Особливості навчання та підвищення кваліфікації працівників охорони здоров’я в умовах реформування галузі/ О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці кваліфікованого провізора/ О. Ю. Тозюк. Питання викладання невідкладних станів для студентів IV курсу - напрямок Національної стратегії охорони здоров’я в Україні/ Н. І. Токарчук [и др.]. Методологія викладання: попередній діагноз - синдром чи нозологія/ Г. І. Томашкевич. Актуальність викладання курсу « Основи гомеопатії» у вітчизняних студентів з позицій Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025р.р/ І. В. Феджага. Актуальні напрямки модернізації вищої медичної школи у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Т. В. Федик. Про необхідність удосконалення диференційованого навчання з охорони праці в галузі/ А. Н. Фещук [и др.]. Міждисциплінарна інтеграція щодо вивчення запальних стоматологічних захворювань у дітей при ортодонтичному лікуванні/ Ю. В. Філімонов, А. В. Пачевська. Міждисциплінарна інтеграція при навчанні лікарів-інтернів наданню медичної 216 допомоги при полі травмі/ В. О. Фіщенко, В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук. Використання «кейс» методу навчання в учбовому процесі на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук. Викладач - головна фігура навчального процесу/ Л. В. Фоміна, Д. О. Меркулова. Інформаційні комп’ютерні технології у підготовці лікарів/ О. О. Фомін, О. О. Фомін. Стратегії формування фахової компетентності майбутніх лікарів при вивченні медичної біології/ С. С. Хлєстова [и др.]. Використання уніфікованих клінічних протоколів як стандартів надання медичної допомоги при викладанні внутрішньої медицини/ В. М. Хоменко, Г. О. Мовчан, О. І. Остапчук. Реформування системи охорони здоров’я України: реалії, стратегічні можливості та перспективи/ І. Ф. Хурані. Проблеми та перспективи в системі підготовки викладачів вищих медичних закладів України/ Г. В. Чайка, Б. Ф. Мазорчук, А. Л. Костюк. Шляхи удосконалення якості практичної підготовки у вищій медичній школі, як одного з перспективних напрямків розвитку системи охорони здоров’я України/ Г. В. Чайка, Л. В. Яремчук, В. В. Буран. Погляд фахівців щодо реформування системи охорони здоров’я на первинному рівні/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Вдосконалення навчального процесу у вищому навчальному закладі - сучасні підходи та шляхи реалізації/ В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. Шляхи вдосконалення засвоєння практичних навичок студентами 6 курсу на циклі «Загальна практика-сімейна медицина»/ І. В. Чернова. Особливості викладання спеціальних розділів хірургії студентам медичного факультету/ В. О. Шапринський [и др.]. Реформа вищої медичної школи: ідеї та реалії/ Л. В. Швець. Досвід особливостей викладання курсу мікробіології студентам фармацевтичного факультету/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Проблеми викладання внутрішніх хвороб у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р/ Ю. Ю. Шушковська, В. С. Бахнівський. Особливості викладання предмету «Дитячі хвороби» для студентів стоматологічного факультету/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, Т. В. Чугу. Самостійна робота студентів як елемент формування професійних навиків провізора/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Роль і місце педіатрії у системі охорони здоров’я, яка реформується/ О. С. Яблонь, Я. М. Кулик, Н. М. Пахнюща. Орієнтація провізорів за спеціальністю «загальна фармація» на сучасні вимоги/ О. О. Яковлева, Л. А. Вознюк. Інтернатура з медицини невідкладних станів - сьогодні та завтра (яке це завтра?)/ О. О. Яковлева [и др.].
Анотація: Вища медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров’я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФРК(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФРК(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.1/.4-083.98/Т 19
Автор(и) : Тарасюк В. С., Кучанська Г. Б.
Назва : Паліативно-хоспісна допомога : [навч. посіб. для студентів вищ. мед. навч. закл. I-III рівнів, а також IV рівня акредитації, лікарів-інтернів, сімейних лікарів та лікарів заг. практики]
Вихідні дані : Київ: Медицина, 2015
Кільк.характеристики :328 с.: iл.
Примітки : Бібліогр.: с. 319-327. - Затв. МОЗ України (лист № 08.01-48/902/18770 від 27.06.2013)
ISBN, Ціна 978-617-505-315-7: 95.00 р.
УДК : 616.1/.4-083.98 + 616.1/.4-083.98(075.8) + 614.216
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ПАЛЛИАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- PALLIATIVE CARE
ХОСПИСЫ, МЕДИКО-СОЦИАЛЬНАЯ ПОМОЩЬ -- HOSPICE CARE
УХОД ЗА БОЛЬНЫМ -- PATIENT CARE
Анотація: У навчальному посібнику висвітлено питання історії розвитку паліативної медицини, особливості надання паліативно-хоспісної допомоги дітям і дорослим з онкологічними захворюваннями, пацієнтам літнього віку. Наведено нормативно-правові акти, що регламентують надання паліативної допомоги. Детально розглянуто розділ з паліативно-хоспісної допомоги стомованим пацієнтам, особливості догляду за ними залежно від розташування стоми та змін у функціонуванні тієї чи іншої системи. Особливу увагу приділено ролі медичної сестри в процесі догляду, її обізнаності щодо психосоціальної підтримки хворих, які потребують паліативно-хоспісної допомоги. Для студентів вищих медичних навчальних закладів І-III рівнів, а також IV рівня акредитації, лікарів-інтернів, сімейних лікарів та лікарів загальної практики
Примірники : всього : НА(8), ЧЗ(2)
Вільні : НА(8), ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.88/М 42
Автор(и) : Зозуля І. С., Вершигора А. В., Боброва В. І., Абизов Р. А.
Назва : Медицина невідкладних станів: швидка і невідкладна медична допомога : [підруч. для лікарів-курсантів післядипломної освіти, лікарів-інтернів і студентів вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації]
Вихідні дані : Київ: Медицина, 2012
Кільк.характеристики :728 с
Примітки : Бібліогр.: с. 724-727. - Затв. МОН України (Лист № 1/4/18-Г-878 від 16.04.2008 р.)
ISBN, Ціна 978-617-505-107-8: 295.00 р.
УДК : 614.88 + 614.88(075)
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
Анотація: У підручник включено всі основні розділи невідкладних станів, які трапляються в медичній науці і практиці при різних захворюваннях. Висвітлено нові методи, способи і технології в діагностиці й наданні швидкої та невідкладної медичної допомоги в хірургії, терапії, кардіології, неврології, ендокринології, стоматології, нейрохірургії, оториноларингологи’, травматології та ін. Відповідно до вимог доказової медицини стисло викладено етіологію, патогенез, діагностику і лікування різних нозологічних захворювань на догоспітальному і ранньому госпітальному етапах. Наведено сучасні препарати. Для студентів вищих медичних навчальних закладів IV рівня акредитації, а також для лікарів-інтернів, лікарів усіх спеціальностей, що вивчають медицину невідкладних станів за програмами післядипломної освіти, аспірантів, клінічних ординаторів, лікарів швидкої й невідкладної медичної допомоги, сімейних лікарів
Примірники : всього : НА(2), УА(72), ЧЗ(2)
Вільні : НА(2), УА(71), ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.21/Н 40
Автор(и) : Науменко О. М., Васильєв В. М., Дєєва Ю. В., Безшапочний С. Б.
Назва : Невідкладна допомога в оториноларингології : [навч. посіб. для лікарів-інтернів і лікарів-слухачів закл. (ф-тів) післядип. освіти]
Вихідні дані : Київ: Медицина, 2017
Кільк.характеристики :144 с
Примітки : Бібліогр.: с. 141-142. - Рек. ЦМК МОЗ України (протокол засід. Коміс. від 27.10.2016 № 3)
ISBN, Ціна 978-617-505-508-3: 100.00, 80.00, р.
УДК : 616.21 + 616.21/.28-083.98(075.8)
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЧЕСКИЕ БОЛЕЗНИ -- OTORHINOLARYNGOLOGIC DISEASES
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY
Анотація: У навчальному посібнику розглянуто питання з усіх розділів невідкладної оториноларингології. Доступно викладено етіологію, патогенез, клінічну картину, а також способи надання невідкладної допомоги пацієнтам із патологією ЛОР-органів. Кожний розділ охоплює основні захворювання вуха, носа, приносових пазух, гортані, глотки, з якими стикається лікар загальної практики — сімейної медицини під час лікувального процесу. Описано основні аспекти надання медичної допомоги на різних її етапах. Для студентів, лікарів-інтернів і лікарів — слухачів закладів (факультетів) післядипломної освіти МОЗ України
Примірники : всього : НА(5), ЧЗ(1)
Вільні : НА(5), ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.1/.4-083.98/Е 45
Автор(и) : Швед М. І., Геряк С. М., Сусла О. Б., Липовецька С. Й., Кіцак Я. М., Левицька Л. В., Ляхович Р. М., Мартинюк Л. П., Сидоренко О. Л., Прокопович О. А., Киричок І. Б., Гурський В. Т.
Назва : Екстрена та невідкладна медична допомога в запитаннях і відповідях : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. МОЗ України
Вихідні дані : Тернопіль: Укрмедкнига, 2018
Кільк.характеристики :312 с
Примітки : Бібліогр.: с. 306-311. - Рек. Вченою радою ДВНЗ "Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України (протокол № 4 від 27.09.2017 р.)
ISBN, Ціна 978-966-673-313-2: 360.00 р.
УДК : 616.1/.4-083.98 + 616.1/.4-083.98(075.8) + 614.88(075)
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE
Анотація: У навчальному посібнику викладено матеріал з основ організації і надання екстреної та невідкладної медичної допомоги у вигляді запитань і відповідей. Видання відповідає типовій навчальній програмі «Екстрена і невідкладна медична допомога», затвердженій Центральним методичним кабінетом з вищої медичної освіти МОЗ України (2013). У ньому подано основні протоколи з медицини невідкладних станів МОЗ України, які автори посібника адаптували до сучасних вимог, зокрема Європейської ради реанімації. Наведені діагностично-лікувальні алгоритми застосовують при більшості передбачених навчальною програмою невідкладних станів, вони дозволяють встановити головні типові синдроми в рамках діагностичних можливостей бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги і на їх основі вибрати протокол з медицини невідкладних станів, який необхідно реалізувати в процесі лікування. Видання призначене для студентів вищих медичних навчальних закладів III-IV рівнів акредитації, лікарів з медицини невідкладних станів та загальної практики - сімейної медицини, викладачів профільних кафедр.
Примірники : всього 1: НА(3), ЧЗ(1)
Вільні : НА(3), ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.1/.4-083.98/Е 45
Автор(и) : Бодулев О. Ю., Дикий О. М., Могильник А. І., Сонник Є. Г., Шумейко О. Г., Шкурупій Д. А.
Назва : Екстрена та невідкладна медична допомога : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. МОЗ України
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2017
Кільк.характеристики :240 с.: іл., табл.
Колективи : Укр. мед. стомат. академія
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Рек. ЦМК МОЗ України (протокол № 4 від 16 груд. 2016 р.)
ISBN, Ціна 978-966-382-654-7: 145.00 р.
УДК : 616.1/.4-083.98 + 616.1/.4-083.98(075.8) + 614.88(075.8)
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНА -- EMERGENCY MEDICINE
Анотація: Посібник складається з 5 розділів, які відповідать вимогам програм з дисципліни “Екстренна та невідкладна медична допомога”, містить додатки з алгоритмами виконання дій з надання невідкладної допомоги та догоспитальному етапі. До кожного розділу розроблено контрольні питання, ситуаційні задачі і наведено перелік інформаційних посилань. Посібник підготовлений відповідно до вимог освітньо-професійної програми та освітньо-кваліфікаційної характеристики випускників спеціальності“Медицина”. Посібник може бути корисний студентам спеціальностей “Педіатрія”, “Стоматологія”
Примірники : всього 1: НА(2), УА(96), ЧЗ(1)
Вільні : НА(2), УА(95), ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:355/Е 45
Автор(и) : Бадюк М. І., Ковидла Д. В., Микита О. О., Козачок В. Ю., Середа І. В.
Назва : Екстрена медична допомога військовослужбовцям на догоспітальному етапі в умовах збройних конфліктів : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Чалчинська Н. В., 2018
Кільк.характеристики :204 с
Колективи : Укр. військово-мед. акад.
Примітки : Бібліогр.: с. 202-203. - Розглянуто і схвалено на засід. Вченої ради Укр. військово-мед. акад. (протокол засід. № 192 від 7 листоп. 2017 р.)
ISBN, Ціна 978-617-7638-08-6: 210.00 р.
УДК : 61:355 + 61:355(075.8)
MeSH-головна: ВОЕННАЯ МЕДИЦИНА -- MILITARY MEDICINE
Анотація: В навчальному посібнику вперше в Українї висвітлюються основні аспекти надання екстреної медичної допомоги військовослужбовцям в бойових умовах. Наведено алгоритми і протоколи екстреної медичної допомоги пораненим та хворим на догоспітальному етапі в умовах збройного конфлікту, для розробки яких використано стандарти НАТО, зокрема АМеdP - 24 (STANAG 2549) та окремі медико-технологічні документи Міністерства охорони здоров’я України. Навчальний посібник укладений відповідно до вимог Примірної програми модулю" Медична допомога пораненим на догоспітальному етапі" для здобувачів другого (магістерського) рівня, галузі знань 22 "Охорона здоров’я" за військово-обліковими спеціальностями. Навчальний посібник призначений для громодян України, які вивчають військову підготовку за програмою офіцерів запасу медичної служби на кафедрах Української військово-медичної академії і кафедрах медицини катастроф та військової медицини вищих медичних навчальних закладів України. Алгоритми і протоколи екстреної медичної допомоги військовослужбовцям можуть використовуватись у практичній роботі лікарів та медичного персоналу військових частин сил оборони України при наданні медичної допомоги пораненим на догоспітальному етапі як у повсякденній діяльності військ, так і в бойових умовах
Примірники : всього 1: УА(146), НА(3), ЧЗ(1)
Вільні : УА(146), НА(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)