Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (1432)Бібліотечні видання (10)Вища освіта (17)Краєзнавство (247)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медичні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 016:929:61(477)/В 44
Назва : Юрій Григорович Віленський : біобібліогр. покажч.
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :66 с
Колективи : Нац. наук. мед. б-ка України
Серія: Славні імена української медичної книги: медичні бібліотеки України в особах, документах, бібліографії
Ціна : 10.00 р.
УДК : 016:929:61(477) + 61(092)(477)
MeSH-головна: БИБЛИОГРАФИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- BIBLIOGRAPHY OF MEDICINE
БИОБИБЛИОГРАФИЯ -- BIOBIBLIOGRAPHY
УКАЗАТЕЛИ АЛФАВИТНЫЕ И ПРЕДМЕТНЫЕ -- INDEXES
Примірники :ІБО(1)
Вільні : ІБО(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378/Г 60
Автор(и) : Голік, Олена Валентинівна
Назва : Формування у майбутніх лікарів предметних компетентностей з медичної деонтології засобами кооперативного навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : [спец.]13.00.02 "Теорія та методика навчання (медичні та фармацевтичні дисципліни)"
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :18 с
Колективи : Нац. МУ ім. О. О. Богомольця
Примітки : Бібліогр.: с. 16-18
УДК : 61:378
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
ЭТИКА -- ETHICS
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378/К 82
Автор(и) : Кривенко, Інна Петрівна
Назва : Формування у майбутніх лікарів компетентності з опрацювання медико-біологічних даних у процесі навчання медичної інформатики : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : [спец.]13.00.02 "Теорія та методика навчання (медичні та фармацевтичні дисципліни)"
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :23 с
Колективи : Нац. МУ ім. О. О. Богомольця
Примітки : Бібліогр.: с. 17-20
УДК : 61:378
MeSH-головна: ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Б72
Автор(и) : Бобрук В. П., Клопотенко Ю. О., Бондар Л. М.
Назва : Фармацевтичне і медичне товарознавство : метод. вказівки до практ. занять з фармацевт. і мед. товарознавства для студентів IV-V курсу фармацевт. ф-ту денної форми навчання
Вихідні дані : Вінниця: ВНМУ, 2006
Кільк.характеристики :30 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 5.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
Зміст : Передмова ; Предмет фармацевтичного та медичного товарознавства ; Заняття 1 Документація з оформлення руху товарів. Товарознавчі операції. Схеми каналів товароруху ; Заняття 2 Документи на постачання товару ; Заняття 3 Приймання товару на аптечний склад ; Заняття 4 Зберігання, відпуск товару зі складу. Списання товарів ; Заняття 5 Стандартизація, нормативно-технічна документація. Структура і зміст науково-технічної документації ; Заняття 6 Стандартизація. Категорії нормативних документів. Види стандартів ; Заняття 7 Шовні матеріали ; Заняття 8 Хірургічні голки ; Заняття 9 Обладнання для дезінфекції та стерилізації ; Заняття 10 Методи стерилізації ; Питання до контрольної роботи №1 заняття (1-10) ; Заняття 11 Загально-хірургічні інструменти. Ріжучі і затискуючі інструменти ; Заняття 12 Загально-хірургічні інструменти. Розширюючі, відтискуючі, зондуючі, бужуючі ; Заняття 13 Спеціальні інструменти. Нейрохірургічні інструменти ; Питання до контрольної роботи №2 заняття (11-13) ; Заняття 14 Офтальмологічні інструменти ; Заняття 15 Урологічні інструменти ; Питання до контрольної роботи №3 заняття (14-15) ; Заняття 16 Оторіноларінгологічні інструменти ; Заняття 17 Акушерсько-гінекологічні інструменти ; Заняття 18 Обладнання та інструменти для стоматології ; Заняття 19 Інструменти та апарати для проколів, ін’єкцій, трансфузій та відсмоктування ; Заняття 20 Оптика. Прилади для дослідження і корекції зору ; Питання до контрольної роботи №1 заняття (16-20) ; Заняття 21 Тара, закупорювальні матеріали ; Питання до контрольної роботи №2 заняття (21) ; Заняття 22 Кисень, закис азоту. Киснева, дихальна і наркозна апаратура ; Заняття 23 Перев’язувальні матеріали і готові перев’язувальні засоби ; Заняття 24 Гумові вироби. Предмети догляду за хворими ; Питання до контрольної роботи №3 заняття (22-24) ; Заняття 25 Лікарські засоби та їх зберігання ; Заняття 26 Готові лікарські форми, класифікація, вимоги до якості, пакування, маркування, зберігання ; Заняття 2 7 Обладнання та інвентар аптек ; Заняття 28 Товари обмеженого аптечного асортименту: кисень, закис азоту, мін. води, хім. реактиви, деззасоби, п’явки медичні ; Перелік обов’язкових теоретичних і практичних навичок ; Екзаменаційні питання
Анотація: "Методичні вказівки до практичних занять з фармацевтичного та медичного товарознавства" містять перелік теоретичних питань і практичних завдань для перевірки знань до 28 практичних занять. Розраховані для студентів IV-V курсу фармацевтичного ф-ту згідно програми МОЗ України.
Примірники : всього 1: УА(123), НА(2), ЧЗ(2), КСХ(2)
Вільні : УА(123), НА(2), ЧЗ(2), КСХ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:001(091)(477)/Т 28
Назва : Творці Української науки. Т.1
Вихідні дані : Київ: АНАВІТ, 2019
Кільк.характеристики :196 с
Серія: Медичні науки
ISBN, Ціна 978-966-97635-2-5: 80.00 р.
УДК : 61:001(091)(477) + 61:001.89(091)(092)(477)
MeSH-головна: УКРАИНА -- UKRAINE
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
НАУКА -- SCIENCE
Зміст : Розробки лікарських препаратів та впровадження їх у практику / Г. К. Палій. Фармакологічні та маркетингові дослідження лікарських засобів/ Т. А. Германюк. Діяльність кафедри клінічної фармації ВНМу ім. М. І. пирогова під керівництвом Яковлевої Ольги Олександрівни/ О. О. Яковлева.
Анотація: Книга представляє історичне становлення та сучасні тенденції розвитку медичних наук. Це своєрідний довідник та посібник у галузі, що висвітлює напрями наукових досліджень та результати багаторічної роботи провідних науковців і колективів навчальних кафедр та відділень. Розрахована на студентів, аспірантів, науковців та людей, що працюють у сфері медицини, які зацікавлені в постійному процвітанні медичної галузі нашої країни, в яких є бажання продовжувати наукові здобутки своїх попередників та вчителів і виводити медичну сферу України та наукову думку на вищий європейський рівень
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:34/С 91
Назва : Сучасні судово-медичні діагностичні критерії визначення ступеня тяжкості тілесних ушкоджень, що пов’язані з порушенням слуха : метод. рек.
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :24 с
Колективи : Харків. МА післядипломної освіти, Харків. НМУ
Примітки : Бібліогр.: с.21
Ціна : 5.00 р.
УДК : 61:34 + 616.28-008.14
MeSH-головна: СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
ТРАВМ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЯЖЕСТИ ОЦЕНОЧНАЯ ШКАЛА -- INJURY SEVERITY SCORE
СЛУХА РАССТРОЙСТВА -- HEARING DISORDERS
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/С 91
Назва : Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : навч.-метод. конф. : тези доп., 15 лют. 2018 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2018
Кільк.характеристики :222 с
Колективи : "Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах", навч.-метод. конф. (2018;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 65.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378.091(477) + 61:378(477)(06) + 908(477.44)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): краєзнавство-вінниччина
Зміст : Сучасні технології керування навчальним процесом у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.]. Особливості методичних технологій при вивченні внутрішньої медицини на випускних курсах/ О. І. Афанасюк, Е. С. Осядла, Ю. Ю. Шушковська. Педагогічні особливості впровадження методичних технологій керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Підготовка лікарів-інтернів за спеціальністю «Стоматологія» на кафедрі ортопедичної стоматології ВНМУ ім. М.І. Пирогова в період реформування вищої медичної освіти/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Сучасні методичні технології післядипломної підготовки лікарів-неонатологів/ О. А. Биковська [та ін.]. Психологія мотивації та готовності студентів до професійної діяльності в інноваційному середовищі/ Я. С. Білик, A. M. Гулевич. Ще один погляд на самостійну роботу студентів - як її організувати і оцінювати/ А. В. Білошицька, В. М. Істоішин, А. В. Пачевська. Перші підсумки дистанційного вивчення предмету "Організація та економіка фармації " для подальшої мотивації провізорів-інтернів/ О. Д. Благун, О. Д. Гайдай, М. В. Волинська. Сучасні методичні технології в навчанні лікарів-інтернів дерматовенерологів при проходженні очної інтернатури на кафедрі шкірних та венеричних хвороб/ С. А. Бондар [та ін.]. Симуляційне навчання на кафедрі аку шерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко [та ін.]. Інноваційні підходи у викладанні української мови як іноземної/ Г. Л. Василенко, Л. І. Дмитрук. Тренінг як засіб ефективного навчання сучасних студентів/ B. C. Василик, С. Є. Головчанська. Навчальний процес у вищих медичних навчальних закладах як спосіб філософської самореалізації професійної підготовки студентів/ К. М. Вергелес. Шляхи вдосконалення клінічного мислення в інтернатурі з ендокринології/ В. С. Вернигородський [та ін.]. Проектна діяльність та академічна мобільність - необхідні складові сучасної вищої освіти/ О. В. Власенко, О. А. Серебреннікова, О. П. Драчук. Використання методики візуалізації при вивченні фармакології/ H. I. Волощук, О. М. Денисюк, Н. І. Іванова. Використання сучасних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу у вищих медичних закладах/ О. С. Войцехівська, М. Т. Денека. Необхідність використання у навчальному процесі ВНМУ медичної інформаційної системи "Доктор Елекс"/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів під час вивчення секційного курсу/ А. О. Гаврилюк, Т. М. Король, Р. Г. Жарлінська. Польський досвід викладання патоморфології у вищих навчальних медичних закладах/ А. О. Гаврилюк, С. В. Струц, Д. С. Сухинь. Роль викладача в керівництві навчально-виховним процесом/ О. Ф. Гайдаенко. Організація самостійної роботи студентів в сучасних умовах/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Використання інтерактивних методик для викладання теми “Антибіотики” у англомовних студентів фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк, Т. І. Івко, В. П. Бобрук. Методика викладання дентальної імплантації для студентів 4 курсу стоматологічного факультету/ А. А. Глушак, Е. В. Беляев. Розробка та впровадження комп’ютерних комунікативних технологій для оцінки і контролю клінічного навантаження співробітників кафедри анестезіології/ М. Л. Гомон [та ін.]. Удосконалення якості підготовки лікарів в сучасних умовах реформування охорони здоров’я/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Кейс-метод як модерновий інтерактивний метод навчання у ВНМЗ/ Н. А. Гром. Перспективи нововведень у вищих медичних навчальних закладах/ О. В. Дзекан. Інформаційно-комунікаційні технології - інноваційний метод в системі вищої освіти/ О. В. Дзекан. Використання Інтернет ресурсів для підготовки студентів до занять з мікробіології/ Д. М. Дівінскі, О. І. Жорняк, І. М. Коваленко. Проблеми впровадження інноваційних технологій на клінічних кафедрах/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Вебінар як інтерактивна технологія у навчальному процесі медичного університету/ Л. В. Дудікова, І. І. Макодай. Інтернаціоналізація як стратегічний напрямок розвитку вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова. Особливості керування навчальним процесом в групах англомовних іноземних студентів (з досвіду викладання латинської мови та медичної термінології)/ Л. В. Дудікова, С. І. Тихолаз. Особливості викладання предмету «Педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах євроінтеграції/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Педіатричні аспекти синдрому професійного вигорання - актуальна проблема сьогодення медичних колективів/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Використання системи стандартизації медичної допомоги дітям - основа сучасної підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія»/ В. М. Дудник, І. В. Сторожук, В. П. Попов. Сучасні медичні технології в післядипломній освіті вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Пріоритети післядипломної освіти лікарів в умовах реформи охорони здоров’я України/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Проблеми формування навчальної мотивації іноземних студентів-медиків на кафедрі патологічної анатомії, судової медицини та права/ Р. Г. Жарлінськая, Г. В. Даценко, О. Ф. Адамчук. Проблеми сучасних технологій управління процесом навчання на кафедрі нервових хвороб ВНМУ/ Л. М. Желіба, C. Л. Малик. Особливості викладання мікробіології іноземним студентам англійською мовою на кафедрі мікробіології/ О. І. Жорняк [та ін.]. Використання електронного навчального ресурсу на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ Н. В. Заічко [та ін.]. Ігровий метод у вивченні хімії/ Т. М. Зелінська, О. Б. Струтинська. Впровадження сучасних методичних технологій у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ В. П. Іванов, О. І. Афанасюк, Ю. Ю. Шушковська. Державне регулювання належного транспортування товарів при викладанні дисципліни «медичне та фармацевтичне товарознавство»/ Т. І. Івко [та ін.]. Особливості бачення підготовки медичних кадрів в умовах конкурентоспроможності/ О. Є. Каніковський, В. В. Мосьондз, Б. Ф. Коваль. Використання симуляційних класів в підготовці медичних кадрів/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Можливі технологічні рішення підготовки студентів до практичних занять в процесі вивчення хірургічних дисциплін/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Ключова роль викладання дисципліни «загальна хірургія» у студентів стоматологічного факультету/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Способи підвищення мотивації до навчання іноземних студентів у медичному університеті/ О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський, В. В. Мосьондз. Методичні технології викладання клінічної імунології 65 лікарям-інтернам педіатричного профілю/ Л. М. Кириченко. Сучасні методичні технології при вивченні медикаментозної алергії лікарями-інтернами стоматологами/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Роль дидактичної інтеракції як ланки технології вітагениого навчання у процесі підготовки студентів-медиків/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Л. В. Килимнюк. Клінічна робота - складова навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах/ Ю. О. Кислова [та ін.]. Роль сучасних технологій у підвищенні фахової компетентності студентів з оториноларингології на артикуляційному рівні психомоторної сфери/ В. В. Кіщук [та ін.]. Електронний журнал - новий крок в реалізації інноваційних педагогічних технологій/ В. В. Кіщук [та ін.]. Попередні результати впровадження електронного журналу успішності студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль, В. В. Мосьондз. Розвиток здатності до критичного мислення у студентів як одна із складових підготовки висококваліфікованого фахівця/ В. М. Коваль, В. В. Гуцол, Н. А. Гордзіевська. Проблеми підготовки лікарів та інших функціональних спеціалістів з фізичної та реабілітаційної медицини в Україні та шляхи їх подолання/ П. Ф. Колісник [та ін.]. Лабораторний метод дослідження в медицині та у вивченні предмету «біологічна хімія»/ О. М. Колошко, А. В. Мельник, П. О. Юрченко. Запровадження інтерактивних методів навчання на циклах тематичного вдосконалення керівників охорони здоров’я/ Н. Т. Комарницька, О. В. Ігнащук, Н. В. Малачкова. Досвід впровадження психологічних аспектів сучасних інновацій в системі вищої медичної освіти/ A. I. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, І. Ч. Байгузіна. Симуляційний тренінг - нові реалії в оцінці компетентності студентів вищих навчальних медичних закладів/ Д. Г. Коньков. Тестування як форма контролю та діагностики знань студентів/ Ю. В. Кордон, С. А. Колодій. Роль позитивної професійної мотивації у підготовці лікаря-інтерна/ О. А. Коробко, С. В. Нечипорук, О. М. Павлюк. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ М. І. Костюк. Сучасні інновації ефективності проведення занять в умовах симуляційного навчання/ І. Ю. Костюк, А. П. Дністрянська, А. Д. Костюк. Курс на вибір ««Культура мови лікаря: термінологічний аспект» у складі комплексної мовної підготовки фахівця/ Г. П. Краевська. Методичні підходи до вивчення теми «Принципи І імунопрофілактики та імунотерапії інфекційних хвороб»/ А. В. Крижановська. Сучасні методи технології на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології та алергології/ Д. Г. Кулик. Особливості впровадження медичної інформаційної системи «Доктор Елекс» у навчальний процес/ А. Я. Кулик, В. В. Мотигін, А. Т. Теренчук. Семінарські занять в інтернатурі як складова практично-орієнтованого навчання/ А. О. Кyштa [та ін.]. Нові методологічні підходи до вивчення історії націєтворення східних слов’ян/ В. П. Лациба. Профільне навчання у педагогічній практиці світу/ Л. П. Лебідь. Формування вміння пошуку сучасних знань у студентів 4 курсу/ Д. А. Лисенко, С. В. Бондарчук, С. В. Шевчук. Актуальні проблеми формування професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Особливості підготовки кваліфікованих кадрів в світі реформи вищої школи і охорони здоров’я в Україні/ Р. А. Лутковський. Методи та підходи в навчальній діяльності у вищих медичних навчальних закладах/ Л. А. Мазур. Застосування особистісно орієнтованого навчання у викладанні пропедевтики внутрішньої медицини англомовним студентам-іноземцям/ О. В. Майко, В. М. Жебель. Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови/ А. С. Марлова, А. Л. Яценко, О. П. Горпинюк. Розвиток пізнавальної активності студентів-медиків під час вивчення дисциплін хімічного циклу/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Застосування маркетингу у професійній діяльності магістрів медицини/ І. А. Марчук. Сучасні методичні підходи керування навчальним процесом при вивченні внутрішньої медицини/ Н. П. Масік. Етична складова підготовка лікарів-інтернів спеціальності «загальна практика - сімейна медицина»/ С. Г. Мелащенко, В. М. Чернобровий. Організація самостійної роботи студентів в умовах особистісно-орієнтованої технології навчання/ Д. О. Меркулова, С. В. Бобрук. Сучасні особистісно орієнтовані технології навчання в системі підготовки студентів-медиків/ Г. Т. Михайлюк. Особливості підготовки студентів 5-го курсу на кафедрі дитячої хірургії/ Т. І. Михальчук, Ю. А. Димчина. Формування іншомовної лексичної компетенції студентів-медиків як складова професійного становлення/ В. В. Мікаелян. Методологія і технологія навчально-виховного процесу з використанням новітніх електронних засобів/ В. О. Мороз. Сучасні методичні підходи до навчання й оцінювання знань студентів на кафедрі інфекційних хвороб з курсом епідеміології/ Л. В. Мороз, Д. В. Палій. Сучасні підходи до питання специфічної профілактики інфекційних хвороб при вивченні медичної мікробіології, вірусології та імунології/ В. М. Мруг. Актуальність самостійної позааудиторної роботи студентів в структурі навчального процесу/ В. М. Мруг. Кейс-метод - сучасна форма інтерактивного навчання студентів/ О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Модернізація викладання матеріалу з використанням інформаційно-вербальних та інтерактивних технологій для забезпечення практично-орієнтованого підходу у вивченні дитячих інфекційних хвороб/ І. І. Незгода, О. М. Науменко. Застосування «мозкової естафети» при вивченні предмета «Медична хімія» як сучасної методичної технології у керуванні навчальним процесом у вищих навчальних закладах/ В. М. Нечипорук. Використання сучасних комп’ютерних технологій у процесі навчання студентів в рамках дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини»/ О. Г. Обертинська. Системна діяльність колективу кафедри щодо поглиблення знань та умінь збереження і безперервного покращення здоров’я населення/ І. В. Олійник [та ін.]. Запровадження електронного журналу як один з нових підходів до керування навчальним процесом на кафедрі нормальної фізіології/ О. Д. Омельченко [та ін.]. Робочий зошит як метод керування навчальним процесом під час вивчення предмету медична хімія у вищих медичних навчальних закладах/ В. А. Островський. Адаптація студентів інтернаціональних груп медичних вузів до навчання по кредитно-модульній системі/ А. О. Очеретнюк, О. В. Паламарчук, О. А. Бобровська. Самостійна робота курсантів, які проходять спеціалізацію і її роль в учбовому процесі/ А. В. Паламарчук [та ін.]. Методичні технології викладання навчальної дисципліни «Загальна практика (сімейна медицина)» іноземним студентам/ І. Г. Палій, С. В. Заїка, І. B. Чернова. Алгоритми та їх застосування на кафедрі медичної біології в методичних технологіях керування навчальним процесом/ Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа, Н. М. Гринчак. Оптимізм як фактор, що знижує ризик виникнення синдрому емоційного вигорання у студентів медичних вузів/ О. М. Пічкур, С. А. Бондар, Т. В. Мельник. Роль оптимізму в становленні майбутнього лікаря/ О. М. Пічкур [та ін.]. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у Вінницькому національному медичному університеті ім. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Основні напрямки підготовки студентів VI курсу на кафедрі дитячої хірургії згідно сучасних вимог реформи МОЗ України/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Сучасні технології в організації навчального процесу як спосіб вивчення іноземної мови/ С. Г. Пойда. Управління та організація освітнього процесу вивчення іноземних мов з використанням комп’ютерних технологій/ С. Г. Пойда. Використання сучасних інформаційних технологій у вищій медичній школі/ М. І. Покидько [та ін.]. Перспективи впровадження high-tech технологій в навчальний процес/ М. І. Покидько, О. М. Ліхіцький. Проблеми організації самостійної роботи студентів при вивченні загальної гігієни та екології/ Л. О. Процюк. Рольова гра як засіб інтенсифікації навчання груповому спілкуванню на заняттях з педіатрії/ Т. Л. Процюк [та ін.]. Сучасні освітні технології та перспективи колаборативного навчання у вищих медичних навчальних закладах/ Н. Г. Пшук, А. О. Камінська. Особливості методичних технологій в навчальному процесі англомовних студентів 6-го курсу з дисципліни «Психіатрія з основами психотерапії в загальній лікарській практиці»/ Н. В. Рациборинська-Полякова, Б. А. Гунько. Оптимізація підготовки випускників медичного факультету до ліцензійного іспиту “Крок - 2” з дисципліни “Гігієна та екологія”/ М. А. Редчіц [та ін.]. Новітні методи викладання предмету «патологічна фізіологія» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова для студентів фармацевтичного факультету/ Н. А. Рикало, А. О. Іваниця. Сучасні методичні підходи в набутті професійних компетенцій по психіатрії/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Тренінги та майстер-класи як форми сучасного інтерактивного навчання у вищому медичному навчальному закладі/ О. А. Ромашкіна. Елективний курс як сучасна методична технологія керування навчальним процесом/ О. А. Ромашкіна. Використання інноваційних технологій під час навчального процесу у студентів 5 курсу на кафедрі педіатрії №2/ Г. М. Руденко, К. В. Хромих. Підвищення ефективності та якості навчання в заочній інтернатурі за спеціальністю "Хірургія"/ С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов. Інноваційні можливості організації післядипломного навчання за спеціальністю "Хірургія"/ С. І. Саволюк, В. А. Ходос, М. М. Гвоідяк. Технології реалізації позааудиторної підготовки/ С. І. Саволюк, Абу Шамсія Рамі, P. O. Балацький. Особливості комплексного лікарського обстеження студентів ВНМУ ім. М.І. Пирогова за 2016 - 2017 навчальний рік/ Л. А. Сарафинюк [та ін.]. Шляхи удосконалення лекційного процесу в структурі сучасних технологій керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Заходи, спрямовані на оптимізацію професійного навчання та психогігієнічну корекцію перебігу процесів професійної адаптації студентів-стоматологів/ І. В. Сергета, О. Ю. Панчук. Обґрунтування доцільності позааудиторних «коворкінг-зустрічей» студентів-інтернів та фахівців з питань висвітлення міждисциплінарних тем та принципів доказовості у медицині/ Д. В. Сімчук [та ін.]. Можливість використання сучасних методичних технологій при викладанні медичної генетики/ Н. І. Сінчук, М. О. Шаламай. Сучасні знання про антисмокінгові програми при викладанні пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Формування ідеї прихильності до лікування бронхіальної астми на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Типи навчання - основа формування творчого мислення в майбутніх лікарів/ О. Я. Сливка. Використання традиційних методів з елементами інтерактивних методик навчання при вивченні технологічних дисциплін студентами заочної форми/ О. А. Слюсар, Н. А. Гордзіевська. Навчально-методичний супровід освітнього процесу як найважливіша умова його ефективності/ О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. Освітні технології в процесі вивчення хімії/ О. Г. Сулім. Використання сучасних методів навчання в процесі викладання на кафедрах клінічного профілю/ О. К. Тарасюк, Ю. К. Сікало. Активні методи вивчення терапевтичної стоматології, як складова частина сучасних технологій в світі/ Т. О. Тепла, М. М. Шінкарук-Диковицька, А. В. Повшенюк. Реальність та перспективи удосконалення методологічних технологій навчального процесу при викладанні біохімії/ О. В. Тертишна [та ін.]. Новітні технології підготовки іноземних студентів на заняттях з української мови/ Л. Т. Тищенко. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів у ході викладання аптечної технології лікарських засобів/ О. Ю. Тозюк. Використання сучасних освітніх технологій в навчальному процесі/ Ю. Ю. Трофіменко. Особливості термінальних цінностей студентів-медиків/ І. В. Феджага. Розвиток творчого підходу до навчання майбутніх лікарів, як складова формування клінічного мислення/ І. В. Феджага, Н. А. Півторак. Засвоєння правил зберігання вакцин як умова та складова ефективної імунізації/ Н. М. Фещук, Л. І. Краснова, Н. Ю. Лукіна. Робочий зошит як інструмент керування навчальним процесом на кафедрі мікробіології/ Н. С. Фоміна, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Самостійна підготовка лікарів-інтернів терапевтичного профілю наочному циклі інтернатури/ В. В. Хомовський [та ін.]. Роль сучасних методів обстеження у вдосконаленні знань студентів при діагностиці захворювань верхніх відділів шлунково-кишкового тракту/ Н. В. Цимбалюк, Ю. М. Мостовой, Н. С. Слепченко. Використання сучасних методичних технологій навчання іноземних студентів на кафедрі педіатрії №1/ Т. В. Чекотун [та ін.]. Сучасні медичні технології керування самостійною роботою англомовних студентів на кафедрі загальної та біологічної хімії/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. Перспективи використання інтерактивного відео, як нової технології освіти у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. З’ясування проблем підготовки лікарів-інтернів, використовуючи техніку номінальної групи (американська методика)/ Г. С. Черешнюк [та ін.]. Сучасні методичні підходи до підготовки лікарів-інтернів з спеціальності «Загальна практика - сімейна медицина»/ В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. Значення міждисциплінарної інтеграції при викладанні медичної біології / Т. І. Шевчук [та ін.]. Навчально-професійна діяльність особистісного розвитку майбутнього лікаря в умовах вищої медичної школи/ Ю. Г. Шевчук, С. С. Хлестова, С. М. Горбатюк. Лінгводидактичні основи навчання іноземних студентів-стоматологів професійному діалогу/ Л. І. Шкільняк [та ін.]. «Акмеологічний підхід» у професійній підготовці лікаря-стоматолога/ Л. І. Шкільняк [та ін.]. Методичні рекомендації щодо національно- патріотичного виховання студентів/ Т. Ю. Школьнікова. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних закладах/ В. С. Шунков. Мотиваційний фактор в технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ П. О. Юрченко, О. М. Колошко, А. В. Мельник. Впровадження системи електронного обліку успішності студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова. Перспективи використання інтерактивних методів при викладанні хімічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Т. І. Ющенко [та ін.]. Удосконалення засвоєння навчального матеріалу з дисципліни «Неонатологія» іноземними студентами з використанням міждисциплінарного підходу/ О. С. Яблонь [та ін.]. Застосування сучасних технологій під час післядипломної підготовки лікарів - інтернів/ О. С. Яблонь [та ін.]. Сучасні інновації в освіті на допомогу слухачам післядипломної освіти/ О. О. Яковлева [та ін.]. Сучасна лекція як методологічний інструмент (засіб) керування навчальним процесом/ О. О. Яковлева [та ін.]. Проектне навчання як сучасна методична технологія на клінічних кафедрах у вищих медичних навчальних закладах/ Л. В. Яремчук, Г. В. Чайка, Н. Г. Буртяк.
Анотація: Ознайомлення з сучасними методичними технологіями керування навчальним процесом у вищих навчальних медичних закладах відкриває нові межі розуміння і поєднання функцій впровадження інновацій з методичними розробками і моделями інформаційних технологій керування Web-контента. Підвищення кваліфікації майбутнього лікаря буде залежати від безперервності та направленості розвитку особистості: проблеми сприйняття нового, формування образу мислення, мотивації до навчання. Сьогодення не можливо уявити без інформаційно комунікаційних технологій - інтерактивної взаємодії між викладачами та студентами, які можуть проявлятися на різних етапах навчання і самостійної роботи: вивчення матеріалів підручників, принципи роботи вимірювальних приладів і технічних засобів
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 026:61(477)/С 83
Назва : Стратегія розвитку медичних бібліотек України: пошук нових форматів: матеріали XVII міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2018р.
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2017
Кільк.характеристики :172 с.: іл.
Колективи : "Стратегія розвитку медичних бібліотек України: пошук нових форматів", міжнар. наук.-практ. конф. (17;2018;Київ/Тернопіль) , Нац. наук. мед. б-ка України, Терноп. ДМУ ім. І. Я. Горбачевського. б-ка, Терноп. обл. наук. мед. б-ка
ISBN, Ціна 978-966-382-70-1: 60.00 р.
УДК : 026:61(477) + 026:61(477)-043.86(06)
MeSH-головна: БИБЛИОТЕКИ МЕДИЦИНСКИЕ -- LIBRARIES, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Адаптація бібліотек до умов цифрової культури/ Р. І. Павленко. Polskie dziedzictwo medyczne w Kijowie na przetomie XIX і XX ww./ K. Krolikowski. Портрет національної наукової медичної бібліотеки України очима її читачів та шанувальників/ Т. А. Остапенко. Нові напрями адміністративної стратегії Національної наукової медичної бібліотеки України/ А. В. Відьма. Електронний каталог як основний інформаційний ресурс бібліотеки ТДМУ, основа якісного забезпечення інформаційних потреб студентів/ О. Я. Проців, І. І. Гаврищак. Вчені Національної академії наук України та їх участь у становленні бібліотек, розвитку бібліотечної справи/ Г. І. Солоіденко. Вовлечение персонала библиотеки в процесе внедрения системы менеджмента качества/ Ю. Н. Дрешер. Модель співпраці бібліотеки і кафедр медичного університету/ І. В. Киричок, В. В. М’ясоєдов, Ю. О. Садовниченко. Сучасний формат роботи бібліотеки ВДНЗУ "УМСА"/ Ольга Борисівна, Бак Оксана Василівна Боровик Ольга Борисівна, Ольга Борисівна, Бак Оксана Василівна Боровик Ольга Борисівна. Чи є майбутнє у медичних бібліотек України?/ С. М. Науменко. Популяризація наукових знань в академічній бібліотеці/ Н. Б. Захарова. Яскравий приклад успішної співпраці між Україною та Польщею/ Олена Миколаївна Кірішева. Онлайн-журнал "biblioteka.med.com"/ І. М. Цаберябова, В. І. Захаренко. Тенденції розвитку медичної бібліотеки Сумського державного університету: історія, сучасність, перспективи/ О. В. Крицька, І. М. Капленко. Бібліотечне обслуговування медиків Хмельниччини - нові реали/ І. М. Козак. Розвиток комфортного інформаційно-комунікаційного середовища бібліотеки ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ М. І. Мельник. Партнерство з внутрішньо переміщеними особами (ВПО)/ Г. Б. Овечкіна. Бібліотека Буковинського державного медичного університету: новий формат роботи у сфері представництва наукових досягнень вишу/ В. І. Цимбал. Доктор Брезме. Життя, присвячене людям. (Видатні лікарі Чернігівщини, випускники Тернопільського державного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського)/ Н. Д. Яременко. Основні тенденції розвитку медичних бібліотек в Україні/ І. В. Глицька. Книгозбірні Галицьких лікарських товариств як основа фонду Львівської обласної наукової медичної бібліотеки/ Я. М. Лозинська, Л. П. Розна. Місце бібліотеки і роль читання в житті сучасних студентів/ Л. Б. Попіль. Наукова бібліотека ДУ „Інститут нейрохірургії ім. акад. А. П. Ромоданова НАМИ України": до 90-річчя з дня заснування/ С. Б. Кричун. Борислав - наше місто та історія створення медичного коледжу/ Ч. Й. Рижова. Медичні працівники фронту і тилу Інституту в роки Другої світової війни/ О. І. Немирович-Булгакова. Дрогобицька міська медична бібліотека в контексті історії міста Дрогобича/ І. В. Мицан. Формування нових напрямів і форм інформаційно-бібліотечної діяльності відповідно до сучасних вимог освіти у ВНЗ України (з досвіду роботи бібліотеки вищого державного навчального закладу України "Буковинський державний медичний університет")/ А. О. Ширєнкова, С. І. Задерей. Інноваційні форми інформаційної діяльності бібліотек. Власні онлайн-видання - додатковий інструмент залучення користувачів/ В. І. Захаренко. Объекты управления качеством в библиотерапии/ Ю. Н. Дрешер. Інформетрія - ідея нового й стратегічно важливого для університету напряму роботи бібліотеки/ В. І. Хитик. Створення сучасного простору університетської бібліотеки: необхідність, можливість, реальність/ І. В. Киричок, Н. Д. Гаєва, О. А. Нєговєлова. Формування нових напрямів і форм інформаційно-бібліотечної діяльності відповідно до сучасних вимог. Нові послуги та сервіси наукової бібліотеки ДНУ"НПЦ ПКМ" ДУС/ Н. В. Шестак.
Анотація: Збірник матеріалів містить доповіді керівників бібліотек та бібліотечних фахівців XVII Міжнародної науково-практичної конференції «Стратегія розвитку медичних бібліотек України: пошук нових форматів», яка відбулася 17-18 травня 2018 року. Видання адресовано працівникам бібліотек різних типів і форм власності, керівникам галузі культури, викладачам, аспірантам, студентам Університету кулі, тури і мистецтв
Примірники :МТД(1)
Вільні : МТД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2:616-036.86-/С 69-484448673
Назва : Соціально-медичні аспекти інвалідності дітей з органічними ураженнями центральної нервової системи та сучасні підходи до профілактики і реабілітації : Межрегіон. наук.-практ. конф., 26 квіт. 2006 р. : матеріали доп.
Вихідні дані : Вінниця, 2006
Кільк.характеристики :84 с
Колективи : "Соціально-медичні аспекти інвалідності дітей з органічними ураженнями центральної нервової системи та сучасні підходи до профілактики і реабілітації", Межрегіон. наук.-практ. конф. (2006;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова :
УДК : 614.2:616-036.86-053.2
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ЦЕНТРАЛЬНОЙ БОЛЕЗНИ -- CENTRAL NERVOUS SYSTEM DISEASES
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Зміст : Особливості використання полібіоліна в лікуванні дитячого церебрального параліча/ І. М. Азарський [та ін.]. Спосіб розвитку логічного мислення і корекції дрібної моторики у людей та профільних хворих/ І. М. Мирський [та ін.]. Соціальна реабілітація мовно-рухових, мімічних і вокальних аналізаторів людини та профільних хворих в період удосконалення та розвитку мови/ І. М. Азарський [та ін.]. Особливості комплексної державної системи установ соціальної реабілітації дітей-інвалідів з патологіями психічного стану та опорно-рухового апарату/ І. М. Азарський [та ін.]. Робота обласної дитячої спеціалізованої лікарсько-консультативної комісії обласної дитячої клінічної лікарні м. Вінниці/ T. I. Антонець, О. А. Ковальська, З. А. Скакун. Робота центру корекції розвитку та ранньої медико-соціальної реабілітації дітей високого перинатального ризику Стар-Т/ T. I. Антонець [та ін.]. Реалізація державної соціальної політики щодо дітей та молоді з функціональними обмеженнями/ Н.В. Байгузіна. Розвиток перинатального акушерства (проблеми і рішення) у Вінницькій області/ В.М. Бойчук, Т.Т. Ошовська. Моніторинг вроджених вад розвитку і хромосомних аномалій у дітей у Вінницькій області/ О.Д. Бондар, Л.П. Лукьянчикова. Моніторинг вроджених вад розвитку у Вінницькій області за 10 років (1985-2005 pp.)/ О.Д. Бондар, Н.П. Родюк, З.Д. Швець. Роль громадських організацій в етапній реабілітації дітей та молоді 3 особливими потребами/ С.В. Демко. Напрямки медико-соціальної реабілітації та відновного лікування дітей різних вікових груп 3 патологією нервової системи в закладах охорони здоров’я/ Н.В. Довгополюк, Н.В. Дущак, H.I. Роман. Діагностика, лікування і реабілітація дітей зі стійкими неврологічними розладами, їх значення для зменшення інвалідності/ В.Д. Кириченко. Організація медичного обслуговування дітей-інвалідів 3 патологією слуху/ Т.А. Кислощук, М.Г. Затайдух, M.I. Зимогляд. Гігієнічні аспекти професійної орієнтації інвалідів з дитинства/ С.О. Сатанюк, В.І. Шевчук, І.В. Сергета, Романюк В.П. педагогічні аспекти реабілітації дітей з обмеженими можливостями в умовах дитячого неврологічного стаціонару лікувальної установи / Р.С. Обертинська. Досвід роботи відділення реабілітації дітей з органічними ураженнями нервової системи при Вінницькому обласному спеціалізованому будинку дитини/ Н.М. Ольховська, Ю.В. Поліщук, К.М. Кушнір. Стан організації роботи з дітьми, що мають особливі потреби в системі соціального захисту Вінницької області/ Н.С. Орлюк. Основні нейроморфологічні зміни при ппоксично-ішемічних ушкодженнях головного мозку у новонароджених/ С.О. Паненко, Т.В. Бондаренко, М.В. Добіжа та ін. Соціально-медична характеристика дітей з обмеженими можливостями хворих на ДЦП (за матеріалами соціологічного дослідження у Вінницькій області)/ І.В. Паламар, О.Г. Процек, В.Л. Пилипчук та ін. Досвід застосування комплексного антигамотоксичного препарата церебрум композітум в комплексній терапії дитячих церебральних паралічів/ Л. П. Решоткіна. Психофізичні особливості дітей з дитячим церебральним паралічем та їх вплив на навчання цієї категорії дітей в загальноосвітніх школах/ І.Г. Саранча. Досвід використання точкового масажу в комплексній терапії плекситів у дітей/ Л.А. Сидорук. Система організації медико-педагогічної реабілітації та соціальної адаптації в умовах Липовецької обласної лікарні відновного лікування дітей з органічним ураженням центральної нервової системи та опорно-рухового апарату/ Л.М. Стецюк, Р.В. Поліщук. Монтесорі-терапія, як один з методів соціальної реабілітації в Липовецькій обласній лікарні відновного лікування дітей 3 органічним/ Л.М. Стецюк, Р.В. Поліщук, Н.В. Лавриненко. Значення гри та ігрової діяльності в системі соціальної реабілітації/ Л.М. Стецюк, Р.В. Поліщук, Л.В. Тромсюк. Застосування аромованни перозон-валеріана в умовах Липовецької обласної лікарні відновного лікування дітей 3 порушенням центральної нервової системи/ Л.М. Стецюк, Л.М. Резніченко. Вивчення ефективності комплексної реабілітації дітей та молоді з органічним ураженням нервової системи та розумовою відсталістю/ М.Б. Тарасюк, В.М. Томчук, А.М. Тихоліз та ін. Вінницький обласний центр реабілітації особливої дитини "Промінь" - як одна з ефективних сучасних моделей комплексної реабілітації дітей та молоді з органічним ушкодженням ЦНС та когнітивним недорозвитком різного ступеню/ В.М. Томчук, Л.А. Назарчук, А.М. Тихоліз. Сучасна модель профілактики інвалідності дітей високого перинатального ризику/ О.С. Яблонь.
Анотація: Проблема інвалідності все більше привертає увагу вчених, спеціалістів та громадськості. В середньому число інвалідів у світі становить 10% від чисельності населення, тому масштаби цієї проблеми очевидні. Питання інвалідності уже більше 15 років знаходиться під пильною увагою ООН. В Україні щорічно статус "дитини-інваліда" отримує близько 16 тис. або 20 на 10 тис. дітей. Майже кожна п’ята дитина (21,5%) у 2004 році стала інвалідом у віці до 16 років з причин, що пов’язані з хворобами нервової системи, а в поєднанні з розладами психіки та поведінки їх число зросло до 37,4% - це більше 50 тис. соціально-дезадаптованих дітей. З огляду на актуальність даної проблеми першочергового значення набувають питання профілактики дитячої інвалідності та реабілітація неповносправних дітей. Реабілітація - це безперервний процес, що базується на принципах ранньої діагностики, раннього лікування, ранньої медичної реабілітації і психолого-педагогічної корекції, соціальної адаптації та роботи разом з батьками. При цьому поняття ефективності реабілітаційних заходів передбачає обов’язкове зазначення реальних індивідуальних можливостей дитини, підлітка, дорослої людини з особливими потребами пристосуватись до суспільного життя. Саме з цих позицій в Україні складаються передумови вірогідного створення єдиної (об’єднуючої) системи реабілітації дитини з особливими потребами, починаючи з періоду новонародженості до дорослого віку, що базується на інтердисциплінарних засадах, інтегр Вихристюк Г.І., кандидат медичних наук, доцент ального проникнення та об’єднання зусиль фахівців різного відомчого підпорядкування: Міністерство охорони здоров’я, Міністерство освіти і науки. Міністерство праці і соціальної політики, Держкомітет молодіжної політики, спорту та туризму тощо. Впровадження зазначеної системи буде спрямоване на реалізацію державницького підходу у сфері охорони здоров’я та соціального захисту як одного з найважливіших складових політики цивілізованої країни.
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 026:61(092)(477)/С 47
Назва : Славна когорта фахівців медичних бібліотек України : зб. біогр. нарисів : до 90-річчя засн. Нац. наук. мед. б-ки України
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :192 с.: іл.
Колективи : Нац. наук. мед. б-ка України
Серія: Славні імена української медичної книги: медичні бібліотеки України в особах, документах, бібліографії
Примітки : Імен. покажч.: с. 8-11. - Рек. до друку наук.-метод. радою Нац. наук. мед. б-ки (протокол № 2 від 20 лип. 2020 р.)
ISBN, Ціна 978-966-2043-07-5: 76.00 р.
УДК : 026:61(092)(477) + 026:61(092)(477)(082)
MeSH-головна: БИБЛИОТЕКИ МЕДИЦИНСКИЕ -- LIBRARIES, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Від укладачів ; Слово до читача ; Іменний покажчик ; Славна когорта фахівців медичних бібліотек України ; Кравчук Неліна Миколаївна ; Маєвська Єкапітоліна (Ліна) Василівна ; Самоненко Ніні Іванівна ; Сліпак Ісаак Лазарович ; Шпукал Леся Іванівна ; Юрчишина Ольга Анатоліївна ; Галерея подій
Анотація: У збірці біографічних нарисів «Славна когорта фахівців медичних бібліотек України» з серії «Славні імена української медичної книги: медичні бібліотеки України в особах, документах, бібліографії» коротко представлено життєвий і трудовий шлях працівників медичних бібліотек України різних рівнів. Видання розраховано на широке коло фахівців бібліотечної галузі, може стати в нагоді дослідникам розвитку бібліотечної та інформаційної справи в Україні
Примірники : всього : ФД(1), МТД(1)
Вільні : ФД(1), МТД(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)