Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (1432)Бібліотечні видання (10)Вища освіта (17)Краєзнавство (247)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медичні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2:34(477)/Е 33
Назва : Єдиний медичний простір України : правовий вимір : монографія
Вихідні дані : Харків: Право, 2022
Кільк.характеристики :672 с
Колективи : Нац. акад. правових наук України, НАМНУ, Київ. регіонал. центр НАПрН України
Примітки : Бібліогр.: с. 595-667
ISBN, Ціна 978-966-998-321-3: 300.00 р.
УДК : 614.2:34(477)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИКА, УПРАВЛЕНИЕ -- PRACTICE MANAGEMENT, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : ЄДИНИЙ МЕДИЧНИЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ: СУТНІСТЬ. ОЗНАКИ. ХАРАКТЕРИСТИКИ ; БАЗОВІ ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ЄДИНОГО МЕДИЧНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ ; ДЕРЖАВНІ, КОМУНАЛЬНІ, ВІДОМЧІ ТА ПРИВАТНІ МЕДИЧНІ ЗАКЛАДИ ЯК ФУНКЦІОНАЛЬНІ СКЛАДНИКИ ЄДИНОГО МЕДИЧНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ ; НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЄДИНОГО МЕДИЧНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ ; ЄДИНИЙ МЕДИЧНИЙ ПРОСТІР У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ МЕДИЧНОЇ РЕФОРМИ В УКРАЇНІ ; ПОЗИТИВНИЙ ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТІВ ЄДИНОГО МЕДИЧНОГО ПРОСТОРУ ; ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЄДИНОГО МЕДИЧНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ
Анотація: У монографії розташую актуальні проблеми створення та функціонування в Україні єдиного медичного простору. Зосереджено увагу на питаннях cvraocri, ознак, характеристик єдиного медичного простору, його базових принципах. Акцентовано на особливостях функціонування державних, комунальних, відомчих і приватних медичних закладів в умовах медичної реформи. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення формування єдиного медичного простору України та позитивний зарубіжний досвід реалізації такого роду проектів.Представлена колективна праця стала логічним продовженням низки наукових заходів медико-правового спрямування, організованих Центром медико-правових досліджень НАПрН України та НАМИ України, зокрема науково-практичної конференції «Єдиний медичний простір України: правові засади інтеграції потенціалів державної та приватної медицини», яку 15 травня 2019 р. було проведено в Києві на базі клініки «Аксімед». Для науковців, які досліджують проблематику медичного права, викладачів юридичних і медичних закладів вищої освіти, організаторів охорони здоров’я, практикуючих юристів і лікарів
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища : тези доп. навч-метод. конф., 12 лют. 2020 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2020
Кільк.характеристики :265 с
Колективи : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища", навч.-метод. конф. (2020;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 105.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Актуальні проблеми якісної медичної освіти в умовах глобального конкурентного середовища у ВНМУ ім.М.І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.]. Необхідність впровадження сучасних технологій в навчання студентів медиків на кафедрах клінічного/ М. Р. Анфілова, С. А. Бондар. Якісна освіта студентів-медиків: реалії та перспективи розвитку/ О. І. Афанасюк, В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Мотивація студентів до успішного навчання у вищих навчальних закладах / О. П. Баліцька, Ю. М. Григорук, М. А. Артемчук. Гуманітарний аспекту реформуванні системи підготовки медичних фахівців/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Порівняльний аналіз викладання навчальних дисциплін медико-психологічного та психіатричного спрямування студентам, які навчаються за спеціальністю «Медицина» у медичних університетах України та Польщі/ О. О. Белов, Η. Г. Пшук. Підготовка та безперервний професійний розвиток фахівця у ортопедичній стоматології/ Л. Г. Беляєва, Е. В. Беляєв. Впровадження у навчальний процес навчального посібника «The Basic Technologies of Dentures Producing» для англомовних студентів другого курсу стоматологічного факультету/ Е. В. Беляєв, С. О. Росоловська. До питання формування міжкультурної компетенції засобами української мови як іноземної / Я. С. Білик, М. І. Лісовий, А. М. Гулевич. Роль практичних навичок у вивченні дисципліни «Організація та економіка фармації» у системі реформування вищої фармацевтичної освіти/ О. Д. Благун [та ін.]. Застосування основоположних принципів педагогіки прагматизму в сучасних умовах вищої школи/ В. С. Бобело. Деякі аспекти організації надання дерматовенерологічної допомоги в сучасних умовах/ С. А. Бондар [та ін.]. Напрямки покращення підготовки студентів на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуева, І. В. Пролигіна. Особливості підготовки студентів-медиків молодших курсів з дисципліни «догляд за дітьми»/ Л. М. Булат, О. В. Лисунець. Наукова робота студентів з англомовною формою навчання на кафедрі загальної хірургії: деякий досвід та перспективи подальшої роботи/ М. І. Бурковський, О. В. Кателян, С. Д. Хіміч. Адаптація іноземних студентів/ Т. В. Вакар. Українська мова як іноземна для студентів-медиків/ Г. Л. Василенко, Т. Д. Полиця. Мова професійного спілкування/ Г. Л. Василенко, Л. Л. Дмитрук, Н. М. Смолко. Поширеність шкідливих звичок серед студентів медичного закладу, шляхи подолання/ В. С. Василик [та ін.]. Методика викладання військової терапії студентам 5-го курсу медичного факультету / М. М. Величкович, О. В. Темна, Л. О. Перебетюк. Закони логіки в мисленні лікаря/ К. М. Вергелес, Т. М. Вергелес. Біоекологічна криза сучасності: проблеми та перспективи/ Т. М. Вергелес. Інтеграція практично орієнтованого об’єктивного структурованого клінічного іспиту у процес викладання предмету пропедевтики внутрішньої медицини серед студентів нерезидентів Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. О. Вільцанюк, Ю. М. Мостовой, О. В. Ткаченко. Проблемні питання якісної підготовки докторів філософії в умовах реформування вищої освіти/ О. В. Власенко [та ін.]. Якісна підготовка лікаря - актуальна проблема в умовах реформування медичної галузі/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук, О. В. Кривов’яз. Реформування курсу латинської мовита медичної термінології/ О. С. Войцехівська, М. Т. Денека. Актуальні проблеми професійної підготовки хірургів-інтернів/ О. О. Воровський. Розвиток критичного мислення студентів, як шлях боротьби з когнітивними упередженнями/ А. С. Воронкіна, О. Ю. Топок. Аспекти викладання дисципліни «Медична інформатика» з урахуванням умов глобального конкурентного середовища/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Використання проблемного методу навчання при викладанні дисципліни «Патоморфологія»/ А. А. Гаврилюк, Р. Г. Жарлінська, Г. В. Даценко. Роль лексичної культури в комунікації лікаря з пацієнтом/ О. Ф. Гайдаєнко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Актуальні проблеми якісної підготовки фахівців на кафедрі шкірних хвороб/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Модернізація методики проведення товарознавчого аналізу фармацевтичних та медичних товарів/ Т. А. Германюк, В. П. Бобрук, Т. І. Івко. Поширення соціальних страхів серед студентів ВНМУ ім. М.І.Пирогова та їх корекція під час навчання на кафедрі психіатрії, психотерапії та наркології з курсом післядипломної освіти/ М. С. Гнатишин [та ін.]. Роль фізкультури і спорту в підвищенні якості підготовки медичних фахівців/ С. Є. Головчанська-Пушкар [та ін.]. Організація навчально-тренажерного класу - один з шляхів якісної підготовки медичних фахівців/ М. Л. Гомон [та ін.]. Роль кваліфікованих фахівців під час навчання курсантів в навчально- тренажерному центрі/ М. Л. Гомон [та ін.]. Лекція-бесіда, як сучасна форма викладання лекційного матеріалу/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Досвід викладання предмету «Технологія лікарських косметичних засобів» іноземним студентам/ Н. А. Гордзієвська [та ін.]. Важливість перекладу у навчанні іноземної мови/ А. С. Горпинюк [та ін.]. Кредитно-трансферна система та роль самостійної роботи у процесі підготовки студентів вВНЗ України/ К. Ю. Гріжимальська, Т. М. Жмудь, С. Ю. Яремин. Формування професійних навичок у майбутніх провізорів з бухгалтерського обліку/ Ю. М. Григорук, О. П. Каліцька, Л. М. Бондар. Значення аудитивної компетентності у системі навчання української мови як іноземної/ А. М. Гулевич. Використання трансдисциплінарного підходу при підготовці магістрів фармації/ О. О. Давиденко, О. В. Білик. Професійна підготовка майбутніх лікарів в умовах глобалізації сучасного суспільства / М. Т. Денека, І. О. Дубова. Якість медичної освіти в Україні/ Н. В. Дідик. Конкурентоспроможні підходи до вищої медичної освіти в Україні/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Методи удосконалення професійного мовлення студентів нефілологічного напряму освіти / Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Особливості та практика формування україномовної комунікативної компетентності/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Основні проблеми адаптації англомовних іноземних студентів/ І. О. Дубова, М. Т. Денека. Глобалізація та інтернаціоналізація вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова, А. Л. Кондратюк. Особливості розвитку інтернаціоналізації вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова, С. І. Тихолаз. Проблема готовності до професійної діяльності у процесі майбутньої успішної самореалізації студентів вищих закладів освіти України/ Л. В. Дудікова, Н. В. Логутіна. Імплементація міжнародних стандартів симуляційного навчання в педіатрії/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Сучасний формат підготовки випускників медичних закладів до об’єктивного структурованого іспиту (ОСКІ 2) з педіатрії/ В. М. Дудник [та ін.]. Підготовка лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в умовах сучасного конкурентного/ В. М. Дудник, І. В. Морозова, М. О. Шаламай. Актуальні проблеми якісної підготовки майбутніх лікарів з медичної генетики в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, О. В. Куцак. Досвід впровадження нових екзаменаційних технологій при атестації студентів 6 курсу з педіатрії (об’єктивний структурований клінічний іспит)/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Форми та методи самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни «Гігієна та екологія»/ О. В. Дякова [та ін.]. Проблема якості викладання юридичних дисциплін у закладах вищої медичної освіти/ Р. Г. Жарлінська, О. Ф. Адамчук, О. О. Верлан-Кульшенко. Формування інтересу до іноземної мови у студентів вищих медичних навчальних закладів/ Т. М. Жмудь, К. Ю. Гріжимальська, С. Ю. Яремин. Аспекти сучасної біохімії як інструмент якісної підготовки конкурентоспроможних медичних фахівців/ Н. В. Заічко [та ін.]. Довузівська освіта - одна із проблем підготовки медичних кадрів в умовах конкурентного середовища / Т. М. Зелінська. Особливості викладання внутрішньої медицини в умовах глобального конкурентного середовища/ В. П. Іванов [та ін.]. Шляхи підвищення якості медичної освіти/ Т. М. Ільченко, О. В. Ільченко. Запровадження IFOM-тестів як один з нових підходів до покращення якості підготовки студентів на кафедрі нормальної фізіології в умовах конкурентного середовища / М. В. Йолтухівський [та ін.]. Фактори, що впливають на якісну підготовку медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ М. В. Йолтухівський [та ін.]. Принцип гуманності як частина професійної етики лікаря/ М. В. Йолтухівський, Д. М. Калач. Методичні поради щодо використання інтенсивного методу навчання під час оволодіння іншомовню комунікацією/ М. В. Йолтухівський, Н. В. Калашнік, Н. П. Бірук. Досвід навчально-виховної підготовки студентів-іноземців у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ Н. В. Калашнік. (Інститут професійно-технічної освіти НАПН України) Міжпредметні зв’язки як предмет методичного дослідження/ Н. В. Калашнік, А. А. Каленський. Тематичний контроль якості засвоєння знань студентами-медиками/ Н. В. Калашнік. Застосування сучасних методик викладання дисципліни на кафедрі хірургічного профілю/ О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський. Викладання клінічної імунології та алергології в сучасних умовах/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Нові виклики процесу підготовки студентів-медиків у розрізі реформування вторинної ланки системи охорони здоров’я України/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, В. О. Мовчанюк. Шляхи підвищення конкурентоспроможності медичних працівників з питань надання негайної допомоги при стенозах гортані/ В. В. Кіщук [та ін.]. Фактори, які впливають на проведення симуляційно-орієнтованого навчання/ В. В. Кливак, О. Л. Льовкіна. Соціальні мережі як можлива складова освітнього процесу/ В. М. Коваль [та ін.]. Методика контролю рівня засвоєння навчального матеріалу (експрес опитування)/ В. В. Ковальчук, В. О. Орловський. Впровадження фізичної та реабілітаційної медицини в Україні: реалії, перешкоди, перспективи / П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, О. В. Марчук. Сучасні можливості інформаційного забезпечення лікаря в глобальному середовищі інформальної освіти/ С. П. Колісник [та ін.]. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців та шляхи їх вирішення / С. А. Колодій, Ю. В. Кордон, І. М. Коваленко. Формування клінічного мислення на різних етапах та рівнях засвоєння знань під час вивчення біологічної хімії студентами медичного факультету/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нова освітня парадигма і компетентності для професійної підготовки майбутніх фахівців/ О. М. Комар. Актуальні питання перебудови післядипломної освіти лікарів-організаторів охорони здоров’я в умовах запровадження БПР/ Н. Т. Комарницька, Б. З. Гулобов. Психологічні собливості впровадження інноваційних підходів у педагогічному спілкуванні в системі сучасної вищої медичної освіти/ А. І. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, О. О. Комісарчук. Використання психометричних тестів як засіб діагностики соматопсихічного синдрому у викладанні предмету пропедевтики внутрішньої медицини/ Т. В. Константинович [та ін.]. Впровадження силлабусу як можливість реалізації індивідуальної освітньої траєкторії/ Д. Г. Коньков. Застосування наочного методу при вивченні фармацевтичної ботаніки студентами ВНМУ/ Л. В. Кременська, С. Д. Криклива, О. А. Бобровська. Курс за вибором «Теоретичні основи технології лікарських форм» як складова комплексної підготовки фахівців спеціальності «Фармація, промислова фармація»/ О. В. Кривов’яз [та ін.]. Предмет фтизіатрія в контакті реформування у галузі охорони громадського здоров’я/ Л. Г. Кулик. Нові підходи до організації післядипломного навчання по фтизіатрії/ В. О. Кучер, О. П. Незгода. Інтелектуально-гносеологічний потенціал сучасної концепції історії України/ В. П. Лациба. Медична освіта в Україні: проблеми підготовки лікарів в вищих навчальних закладах/ О. П. Литвинюк. Роль біологічної хімії та клінічної біохімії у формуванні фармацевта - фахівця високого рівня / Г. З. Личик, С. В. Ладутько, К. М. Тубулкан. Труднощі відбору лексики на початковому етапі навчання іноземних студентів/ М. І. Лісовий, Я. С. Білик, А. М. Гулевич. Впровадження основ 3D моделювання та клінічне застосування в навчальний процес/ О. О. Ліхіцький [та ін.]. Проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах конкурентного середовища / Т. В. Лобастова [та ін.]. Problem of readiness for professional activity in the process of future successful self-realization with students of higher education establishments of Ukraine / N. V. Logutina, N. V. Mazur, Z. S. Vychovanets. Шляхи удосконалення викладання іноземної мови як обов’язкового предмета навчальної програми майбутніх медиків/ Л. Ф. Лозинська, О. А. Ціхоцька. Вплив комунікативної компетентності та стресостійкості на конкурентоспроможність майбутніх сімейних лікарів в сучасних умовах конкуренції/ О. О. Мазченко, Ю. М. Остраус. Якісна підготовка медичних фахівців в умовах конкурентного середовища та проблеми визначення рівня навчального стресу/ С. Ю. Макаров, О. А. Серебреннікова, І. В. Сергета. Проблема нераціонального використання інтернет-ресурсу студентами-медиками/ Я. Ю. Марункевич. Роль імітаційних методів у викладанні дисципліни «Основи економічних теорій» для майбутніх магістрів медицини/ І. А. Марчук, Н. А. Багнюк. Відкрите інформаційно-освітнє середовище як складова цілісного освітнього простору ВНЗ/ Я. А. Медражевська, О. В. Кулешов, Л. О. Фік. Впровадження новітніх технологій в освітній процес студентів ВНМУ/ Д. О. Меркулова, П. С. Фоміна, О. О. Фомін. Емержентні технології в системі підготовки сучасного конкурентоспроможного магістра фармації/ Γ. Τ. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Ратова. Реформування післядипломної медичної освіти - важлива складова медичної реформи в Україні в умовах глобального конкурентного середовища/ Л. В. Мороз, Д. В. Палій. Об’єктивний структурований клінічний іспит з пропедевтики внутрішньої медицини / Ю. М. Мостовой, Г. І. Томашкевич. Перший досвід проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/ Ю. М. Мостовой, Г. І. Томашкевич. Роль медичної мікробіології у вивченні сучасних методів лабораторної діагностики захворювань мікробної етіології/ В. М. Мруг. Задачі викладача як лідера в супроводі динаміки групової взаємодії протягом навчального процесу/ О. Ф. Мруг. Лекція, як основний метод освітнього процесу/ О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян, М. А. Горай. Особливості проходження виробничої практики з медичної хімії студентами спеціальності «Клінічна фармація»/ Н. С. Недорезанюк, Ф. Є. Дьякова, Л. В. Острецова. Застосування методу проблемних ситуацій як форми навчання при вивченні дисципліни «Медична хімія»/ В. М. Нечипорук. Системний міждисциплінарний метод навчання у медичному ВУЗІ/ С. В. Нечипорук, О. А. Коробко, Η. П. Масік. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища / І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Використання методики домашнього лабораторного експерименту під час викладання предмету «Медична хімія» з метою підвищення конкурентоздатності спеціалістів медичної галузі / В. А. Островський. Роль лекції в процесі реалізації програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста: недоліки та переваги/ А. О. Очеретнюк [та ін.]. Підготовка сімейних лікарів з ендокринології в умовах реформування/ А. В. Паламарчук [та ін.]. Нова система безперервного професійного розвитку лікарів як передумова забезпечення якості підготовки медичних фахівців/ І. Г. Палій, С. В. Заїка. Безперервний професійний розвиток лікарів: нові можливості в умовах глобального конкурентного середовища/ І. Г. Палій, І. В. Чернова, А. Г. Янковецька. Значення виробничої практики студентів університету, в умовах конкурентного середовища/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, В. М. Швець. Можливості соціальної медицини в інноваційному освітньому просторі/ В. Л. Пилипчук. Розвиток критичного мислення студентів на заняттях «Української мови (за професійним спрямуванням)» у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Л. М. Писаренко. Навчально-методичні особливості якісної підготовки майбутніх лікарів з медичної паразитології/ Р. П. Піскун [та ін.]. Викладання фтизіатрії в сучасних умовах/ О. В. Пликанчук. Використання сучасних хмарних технологій анкетування під час оцінювання практичних навиків студентів із пропедевтики внутрішньої медицини/ В. Л. Побережець [та ін.]. Особливості навчання внутрішньої медицини у іноземних студентів/ O. Л. Побережець. Актуальні впровадження якісної підготовки молодих спеціалістів на кафедрі дитячої хірургії у відповідності конкурентних комунікацій медичної допомоги / В. В. Погорілий [та ін.]. Огляд деяких проблем професійної підготовки медиків в термінах конкурентоспроможності/ С. Г. Пойда [та ін.]. Шляхи подолання проблем підготовки студентів медичних закладів, в умовах реформування медичної освіти в Україні/ М. І. Покидько [та ін.]. Реалізація комунікативного підходу на заняттях з української мови як іноземної/ Т. Д. Полиця. Деякі особливості викладання травматології щелепно-лицевої ділянки на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ С. С. Поліщук [та ін.]. Місце кредитно-трансферної системи при викладанні хірургічної стоматології у медичних вищих навчальних закладах/ С. С. Поліщук [та ін.]. Викладання хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії студентам медичних закладів вищої освіти стоматологічного факультету/ С. С. Поліщук [та ін.]. Сучасні вимоги до якісної освіти у медичному університеті/ Л. О. Процюк [та ін.]. Формування конкурентоспроможних кадрів в умовах глобалізації освітнього процесу/ Р. В. Радьога [та ін.]. Тренінг з серцево-легеневої реанімації - як складова безперервної освіти лікарів/ Л. В. Распутіна [та ін.]. Досвід проведення тренінгів з оволодінням практичними навиками, як приклад безперервної освіти лікаря/ Л. В. Распутіна [та ін.]. Ефективне використання інтерактивних завдань у навчальному процесі/ В. Р. Ратова, Γ. Τ. Михайлюк,Гайдаєнко О. Ф. . Компетентністний підхід як основа якісної підготовки кадрів для системи громадського здоров’я в контексті європейської інтеграції/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша, С. В. Ладутько. Питання рухової активності як одна з нагальних проблем профілактичної направленості діяльності майбутнього лікаря/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина, Л. І. Мичковська. Інновації як інструмент реформування системи кадрового забезпечення охорони здоров’я України/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова, О. С. Клочко. Особливості викладання дисципліни фізичного виховання у ВНМУ в сучасних умовах/ О. І. Романенко, Л. А. Сарафинюк, О. В. Мельник. Проблеми вивчення української мови як іноземної/ В. М. Романюк. Роль симуляційних центрів у підготовці фахівців медичного профілю на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Значення англійської мови в діяльності медичних університетів на основі моделі «Університет 3.0»/ О. А. Ромашкіна. Інноваційні методи навчання у післядипломній освіті лікарів/ О. С. Рубіна. Інтеграція навчання студентів 5 курсу в єдиний симуляційний простір/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король. Формування міжпредметної компетенції в процесі викладання фармацевтичної ботаніки та фармакології у студентів 1-3 курсів фармацевтичного факультету/ С. В. Сергєєв, О. А. Бобровська, Т. І. Баланчук. Сучасний мінімальний посібник «Тестові завдання і ситуаційні задачі з охорони праці в медичній галузі» та особливості його використання/ І. В. Сергета [та ін.]. Особливості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія з гігієною дитячого та підліткового віку» у структурі навчальних предметів профілактичної медицини/ І. В. Сергета [та ін.]. Вплив позааудиторної роботи зі студентами на базовий рівень знань електрокардіографії/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Питання підготовки конкурентоспроможних медичних фахівців під час вивчення дисциплін хімічного циклу/ О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. Лікар майбутнього - в умовах конкурентного часу сучасності/ С. О. Сокур, М. В. Власенко. Місце студентського наукового гуртка в підготовці сучасних лікарів/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Перший досвід з прийому модулів за системою ОСК1 / Л. П. Солейко. Етапність та специфіка фахової передатестаційної підготовки лікарів-дитячих хірургів-власний погляд/ Д. С. Солейко [та ін.]. Індивідуальне використання лікарем фахових електронних інформаційних джерел у власній безперервній професійній освіті/ Д. С. Солейко [та ін.]. Застосування алгоритму Калгарі-Кембридж у додипломній підготовці студентів-медиків/ Л. В. Стукан, Η. Г. Пшук, А. О. Камінська. Глобалізація медичної освіти як передумова підвищення якості підготовки кваліфікованих медичних кадрів/ О. Г. Сулім. Принципи та підходи тренінгової роботи у навчанні медичних фахівців/ О. А. Таран [та ін.]. Організація пошукової та дослідницької діяльності студентів: досвід, проблеми, перспективи/ О. К. Тарасюк, В. І. Тарасюк. Підготовка випускників фармацевтичного факультету з менеджменту і маркетингу у фармації до конкурентноспроможного виходу на ринок праці в системі охорони здоров’я/ М. Б. Тарасюк [та ін.]. Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти та надання медичних послуг / Ю. В. Тарчинець, О. І. Тарчинець. Застосування інтерактивних методів навчання на кафедрі гістологіїї/ О. І. Тереховська [та ін.]. Інноваційні методи в медицині в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Тертишна [та ін.]. Порівняльний аналіз складання підсумкових занять з анатомії людини студентами з англійською мовою навчання/ В. А. Тихолаз, І. А. Руцька, Ю. Ю. Кондор. Підвищення якості мовної підготовки іноземних студентів-медиків у закладах вищої освіти України/ Л. Т. Тищенко. Формування україномовної комунікативної компетенції студентів-іноземців/ Л. Т. Тищенко. Роль соціальної медицини, громадського здоров’я в підготовці кадрів в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Ткаченко [та ін.]. Інтернатура по - новому/ Η. І. Токарчук. Академічна доброчесність в умовах сучасної науки та освіти/ Ю. Ю. Трофіменко, З. М. Прокопчук, Н. С. Фоміна. Актуальні проблеми якісного засвоєння навчальної дисципліни «Охорона праці в галузі» студентами-іноземцями/ Н. М. Фещук, Л. І. Краснова, Н. Ю. Лукіна. Методи національно-патріотичного виховання студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ Л. В. Фоміна, В. С. Школьніков, О. О. Фомін. Самопізнання як необхідний компонент розвитку вищого закладу освіти/ Л. В. Фоміна, І. М. Паюк, А. А. Глушак. Проблеми відносин між лікарями та пацієнтами – невміння спілкуватися/ О. О. Фомін, Д. О. Меркулова, Ю. В. Мазур. Особливості професійного самовизначення майбутніх лікарів-психологів в медичних закладах вищої освіти/ С. С. Хлєстова, Т. І. Шевчук. Досвід проведення OSCE у іноземних студентів ВНМУ ім. М. І. Пирогова з англійською мовою навчання/ В. М. Хоменко [та ін.]. Підвищення якості підготовки медичних фахівців шляхом використання симуляційного навчання на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. В. Цимбалюк [та ін.]. Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти/ Г. В. Чайка, А. П. Дністрянська, Л. В. Яремчук. Особливості викладання біологічної хімії англомовним студентам II курсу медичного факультету / М. М. Червʼяк, В. С. Шунков. Особливості підготовки студентів медичних вузів в умовах існуючого конкурентного середовища/ О. Л. Черепаха, А. П. Король, Н. Г. Гаджула. Актуальні проблеми, які виникають під час навчання англомовних студентів 3 курсу, та шляхи їх вирішення/ Л. П. Черепахіна. Особливості навчання іноземних студентів у медичному вузі/ Л. П. Черепахіна, О. О. Курець, І. В. Чигір. Сучасний науково-технічний прогрес і професійна підготовка лікарів/ С. В. Черкасов. Бінарні заняття в сучасних умовах підготовки фармацевтичних фахівців/ Н. М. Черкасова, Н. В. Глушко. Включення методів профілактики синдрому емоційного вигорання під час навчання в інтернатурі зі спеціальності психіатрія/ С. В. Черначук, М. С. Гнатишин, О. А. Серебреннікова. Роботизована хірургія - «золотий стандарт» у світі виконання операцій/ В. О. Шапринський [та ін.]. Розвиток сімейної медицини в Україні (історичний контекст)/ Ю. Г. Шевчук [та ін.]. Підходи організації педагогічного процесу для формування компетентнісних навичок у студента/ М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.]. Вивчення якості викладання у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ В. І. Шмалій [та ін.]. Підготовка та адаптація медичних фахівців у сучасному середовищі/ Н. А. Шпакова [та ін.]. Медичне моделювання як перехідний етап підготовки від теорії до практики/ Н. В. Щепіна [та ін.]. Використання електронного журналу успішності студентів як один зі способів оптимізації навчально-виховного процесу/ Р. Ф. Юрій, Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль. Мотиваційний фактор як основа якісної підготовки медичних фахівців/ П. О. Юрченко, С. О. Качула. Навчання ефективній комунікації як один з принципів якісної підготовки медичних фахівців/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова. Медичні університети в умовах конкуренції/ Т. І. Ющенко, В. А. Ващук, А. Є. Косарева. Роль сучасних освітніх технологій в підготовці лікарів-неонатологів/ О. С. Яблонь [та ін.]. Оптимізація навчального процесу для студентів медичного університету в сучасних умовах/ О. О. Яковлева, О. Ю. Крикус, Т. К. Вітрук. Якісна підготовка медичних фахівців: комплексний підхід до різних видів популяризації навчального закладу/ С. Ю. Яремин [та ін.]. Сучасний підхід до підготовки студентів у ВНЗ, з соціальної медицини та організації охорони здоров’я в умовах глобального конкурентного середовища/ І. В. Яремина [та ін.]. Мотивація студента як одна з складових якісної підготовки медичних фахівців в умовах конкурентного середовища/ Л. В. Яремчук, Г. В. Чайка. Система підготовки студентів-випускників до ліцензійного іспиту «Крок-2» на кафедрі загальної гігієни та екології в світі Європейських стандартів вищої медичної освіти/ О. В. Яцина, М. А. Редчіц, Л. М. Ваколюк.
Анотація: Конкуренція в освітньому середовищі потребує комплексного підходу, як з боку студента, так з боку освітнього закладу, для кращого та глибшого розуміння та єдності конкурентного середовища і конкурентних відносин, які знаходяться у постійному взаємозв’язку. Розвиток медичної науки і практики в умовах глобального конкурентного середовища зумовлюють вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(2)
Вільні : НА(2), ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 613/А 76
Автор(и) : Апанасенко Г. Л., Попова Л. А., Магльований А. В.
Назва : Санологія (медичні аспекти валеології) : підруч. для лікарів-слухачів закл. післядиплом. освіти ВНМЗ
Вихідні дані : Львів: Кварт, 2011
Кільк.характеристики :303 с
Колективи : Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика
Примітки : Бібліогр.: с.298-302
ISBN, Ціна 978-966-8792-75-5: 50.00 р.
УДК : 613 + 613(076) + 61:304.3(076)
MeSH-головна: ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ГИГИЕНА -- HYGIENE
ВАЛЕОЛОГИЯ -- VALEOLOGY
САНИТАРНОЕ ПРОСВЕЩЕНИЕ -- HEALTH EDUCATION
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
Анотація: У підручнику представлений матеріал, який повністю відповідає програмі первинної спеціалізації за фахом «Санологія». Автори — засновники української школи і першої в світі кафедри санології. Аналогів підручнику немає. Викладено загальні уявлення про санологію як медико-біологічного розділу валеолопї - науки про індивідуальне здоров’я: витоки та історію розвитку санології; санологія як наука і галузь практичної діяльності; діагностика і прогнозування здоров’я індивіда; інтегративний підхід в оздоровленні і т.д. Підручник призначений для лікарів-слухачів закладів (факультетів) післядипломної освіти, а також може бути корисним для студентів, інтернів, магістрів вищих навчальних медичних закладів України III-IV р.а., сімейних лікарів, лікарів загальної практики, фахівців центрів здоров’я, відділень профілактики лікувальних установ, наукових співробітників. При написанні підручника використані, головним чином, наукові розробки авторів, а також засновника валеології І. І. Брехмана, В. П. Войтенко, І. А. Гундарова, В. В. Колбанова та інших вчених
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 61/Б 59
Назва : Бібліотека-суспільству [Електронний ресурс]: система наук. електрон. вид. України/ Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Нац. наук. мед. б-ка України. - (Медичні науки). Вип. 1 : електрон. каталог ; електрон. б-ка автореф. дис.
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :1 ел. опт. диск (CD-ROM) 603 Мб
Колективи : Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Нац. наук. мед. б-ка України
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Ціна : 30.00 р.
УДК : 61
MeSH-головна: МЕДИЦИНА -- MEDICINE
НАУКА -- SCIENCE
Примірники : всього : ЗЕІ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ЗЕІ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 61/Б 59
Назва : Бібліотека-суспільству [Електронний ресурс]: система наук. електрон. вид. України/ Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Нац. наук. мед. б-ка України. - (Медичні науки). Вип. 1 : електрон. каталог (1980-2009рр.) ; електрон. б-ка автореф. дис. (1998-2008рр.)
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :1 ел. опт. диск (CD-ROM) 685 Мб
Колективи : Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Нац. наук. мед. б-ка України
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Ціна : 30.00 р.
УДК : 61
MeSH-головна: МЕДИЦИНА -- MEDICINE
НАУКА -- SCIENCE
Примірники : всього : ЗЕІ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ЗЕІ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 016:61/Б 59
Назва : Бібліотека-суспільству [Електронний ресурс]: система наук. електрон. вид. України/ Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Нац. наук. мед. б-ка України. - (Медичні науки). Вип. 1: Інформаційно-ресурсні складові : 392 тис. Звед. кат. ст. з мед. період. вид. і збірників (1995-2012 рр.); 14 тис. автореф. дис. (1998-2010 рр.); 150 тис. бібліогр. записів (1980-2009 рр.)
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :1 ел. опт. диск (CD-ROM)
Колективи : Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Нац. наук. мед. б-ка України
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дан.
Систем. вимоги: RAR-архів з носія інформаіцї перенести на жорсткий диск комп’ютера з операційною системою Windows 98/XR і браузером MS Internet Explorer версії 5 та вище. Після розархівування запустити файл CDCatalog. exe
Ціна : 30.00 р.
УДК : 016:61
MeSH-головна: МЕДИЦИНА -- MEDICINE
НАУКА -- SCIENCE

ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
БИБЛИОГРАФИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- BIBLIOGRAPHY OF MEDICINE
Примірники :ЗЕІ(1)
Вільні : ЗЕІ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Назва : Бесіди на медичні теми : на допомогу лектору
Вихідні дані : Вінниця, 1957
Кільк.характеристики :54 с. ; 20,3х14,7х0,6
Колективи : Вінницьке обл. відділення тов-ва для поширення політ. та наукових знань
Примітки : Ред. проф. Ф. Д. Габович ймовірно проф. ВНМУ Р. Д. Габович, один з фундаторів вітчизняної гігієнічної науки
Ціна : Б.ц.
MeSH-головна: МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
Зміст : Охорона здоров’я в шостій п'ятирічці/ Ф. С Рюхов. Гіпертонічна хвороба, причини її виникнення, її попередження та лікування/ Б. С. Шкляр. Рак і боротьба з ним/ Я. М. Бритван. Про шкідливість алкоголю/ Я. М. Бритван. Що треба знати про попередження поліомієліту/ Р. Д. Габович. Глистяні захворювання людини та попередження їх у сільських умовах/ В. І. Буховець. Попередження дизентерії у сільських умовах/ Ф. Ф. Юрчак. Аборт та його шкідливі наслідки/ С. К. Барутчев. Сказ та його попередження/ Н. М. Файнерман.
Примірники :ФРК(1)
Вільні : ФРК(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Б72
Автор(и) : Бобрук В. П., Клопотенко Ю. О., Бондар Л. М.
Назва : Фармацевтичне і медичне товарознавство : метод. вказівки до практ. занять з фармацевт. і мед. товарознавства для студентів IV-V курсу фармацевт. ф-ту денної форми навчання
Вихідні дані : Вінниця: ВНМУ, 2006
Кільк.характеристики :30 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 5.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
Зміст : Передмова ; Предмет фармацевтичного та медичного товарознавства ; Заняття 1 Документація з оформлення руху товарів. Товарознавчі операції. Схеми каналів товароруху ; Заняття 2 Документи на постачання товару ; Заняття 3 Приймання товару на аптечний склад ; Заняття 4 Зберігання, відпуск товару зі складу. Списання товарів ; Заняття 5 Стандартизація, нормативно-технічна документація. Структура і зміст науково-технічної документації ; Заняття 6 Стандартизація. Категорії нормативних документів. Види стандартів ; Заняття 7 Шовні матеріали ; Заняття 8 Хірургічні голки ; Заняття 9 Обладнання для дезінфекції та стерилізації ; Заняття 10 Методи стерилізації ; Питання до контрольної роботи №1 заняття (1-10) ; Заняття 11 Загально-хірургічні інструменти. Ріжучі і затискуючі інструменти ; Заняття 12 Загально-хірургічні інструменти. Розширюючі, відтискуючі, зондуючі, бужуючі ; Заняття 13 Спеціальні інструменти. Нейрохірургічні інструменти ; Питання до контрольної роботи №2 заняття (11-13) ; Заняття 14 Офтальмологічні інструменти ; Заняття 15 Урологічні інструменти ; Питання до контрольної роботи №3 заняття (14-15) ; Заняття 16 Оторіноларінгологічні інструменти ; Заняття 17 Акушерсько-гінекологічні інструменти ; Заняття 18 Обладнання та інструменти для стоматології ; Заняття 19 Інструменти та апарати для проколів, ін’єкцій, трансфузій та відсмоктування ; Заняття 20 Оптика. Прилади для дослідження і корекції зору ; Питання до контрольної роботи №1 заняття (16-20) ; Заняття 21 Тара, закупорювальні матеріали ; Питання до контрольної роботи №2 заняття (21) ; Заняття 22 Кисень, закис азоту. Киснева, дихальна і наркозна апаратура ; Заняття 23 Перев’язувальні матеріали і готові перев’язувальні засоби ; Заняття 24 Гумові вироби. Предмети догляду за хворими ; Питання до контрольної роботи №3 заняття (22-24) ; Заняття 25 Лікарські засоби та їх зберігання ; Заняття 26 Готові лікарські форми, класифікація, вимоги до якості, пакування, маркування, зберігання ; Заняття 2 7 Обладнання та інвентар аптек ; Заняття 28 Товари обмеженого аптечного асортименту: кисень, закис азоту, мін. води, хім. реактиви, деззасоби, п’явки медичні ; Перелік обов’язкових теоретичних і практичних навичок ; Екзаменаційні питання
Анотація: "Методичні вказівки до практичних занять з фармацевтичного та медичного товарознавства" містять перелік теоретичних питань і практичних завдань для перевірки знань до 28 практичних занять. Розраховані для студентів IV-V курсу фармацевтичного ф-ту згідно програми МОЗ України.
Примірники : всього 1: УА(123), НА(2), ЧЗ(2), КСХ(2)
Вільні : УА(123), НА(2), ЧЗ(2), КСХ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378/Г 60
Автор(и) : Голік, Олена Валентинівна
Назва : Формування у майбутніх лікарів предметних компетентностей з медичної деонтології засобами кооперативного навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : [спец.]13.00.02 "Теорія та методика навчання (медичні та фармацевтичні дисципліни)"
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :18 с
Колективи : Нац. МУ ім. О. О. Богомольця
Примітки : Бібліогр.: с. 16-18
УДК : 61:378
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
ЭТИКА -- ETHICS
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:57.086.13/Г 63
Автор(и) : Гольцев А. М., Петрушко М. П., Піняєв В. І.
Назва : Кріоконсервування гамет і ембріонів людини : життя до запитання : монографія
Вихідні дані : Київ: Наукова думка, 2020
Кільк.характеристики :111 с
Колективи : Ін-т проблем кріобіології і кріомедицини
Серія: Проєкт "Наукова книга"
Примітки : Бібліогр.: с. 97-109
ISBN, Ціна 978-966-00-1757-3: 55.00 р.
УДК : 61:57.086.13
MeSH-головна: КРИОПРЕЗЕРВАЦИЯ -- CRYOPRESERVATION
ТКАНЕЙ КОНСЕРВИРОВАНИЕ -- TISSUE PRESERVATION
Зміст : ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ РЕПРОДУКТИВНОЇ КРІОБІОЛОГІЇ: ІСТОРИЧНИЙ ЕКСКУРС ; МЕДИЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ ПОКАЗАННЯ ДО НИЗЬКОТЕМПЕРАТУРНОГО ЗБЕРІГАННЯ ГАМЕТ, ЕМБРІОНІВ, ТКАНИН І ОРГАНІВ ЛЮДИНИ ; КРІОКОНСЕРВУВАННЯ ГАМЕТ І ЕМБРІОНІВ ЛЮДИНИ. ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ОСНОВИ ; БАЗОВІ ЕТАПИ ДОПОМІЖНИХ РЕПРОДУКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ; МОРФОФУНКЦІОНАЛЬНА ОЦІНКА ВИХІДНОГО СТАНУ ГАМЕТ І ЕМБРІОНІВ ПЕРЕД КРІОКОНСЕРВУВАННЯМ ; СУЧАСНІ МЕТОДИЧНІ Й МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО КРІОКОНСЕРВУВАННЯ ГАМЕТ І ПЕРЕДІМПЛАНТАЦІЙНИХ ЕМБРІОНІВ ЛЮДИНИ ; ВПЛИВ ФАКТОРІВ КРІОКОНСЕРВУВАННЯ НА МОРФОФУНКЦІОНАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ГАМЕТ І ЕМБРІОНІВ ЛЮДИНИ ; ВПЛИВ ФАКТОРІВ КРІОКОНСЕРВУВАННЯ НА ГЕНЕТИЧНИЙ АПАРАТ ГАМЕТ І ЕМБРІОНІВ ЛЮДИНИ ; ОСОБЛИВОСТІ КРІОКОНСЕРВУВАННЯ ОВАРІАЛЬНОЇ Й ТЕСТИКУЛЯРНОЇ ТКАНИН ; ЕТИЧНІ ТА ПРАВОВІ АСПЕКТИ КРЮТЕХНОЛОГІЇ У ДОПОМІЖНИХ РЕПРОДУКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЯХ ; АНАЛІЗ СВІТОВОГО ДОСВІДУ ФУНКЦІОНУВАННЯ КРІОБАНКІВ ГАМЕТ І ЕМБРІОНІВ ЛЮДИНИ
Анотація: У монографії представлено сучасний підхід до кріоконсервування репродуктивних клітин, тканин і передімплантаційних ембріонів людини. Кріо- технології, які розвинулись на базі глибоких фундаментальних кріобіологіч- них досліджень, знайшли широке практичне використання у допоміжних репродуктивних технологіях при лікуванні безпліддя. Узагальнено власний досвід, а також результати експериментальних й теоретичних робіт вітчизняних і закордонних учених.Для спеціалістів медичного й біологічного профілю, студентів біологічних і медичних вишів, фахівців, які цікавляться використанням кріотехнологій у репродуктивній медициніThe monograph presens a modern approach for cryopreservation of reproductive cells, tissues and preimplantation of human embryos. Cryotechnologies arose on the basis of deep fundamental cryobiological studies have found wide practical application in infertility treatment by assisted reproductive technologies. We have summarized our own experience, as well as the results of experimental and theoretical works of native and foreign scientists. For medical and biological specialists, students of biological and medical universities and reproductive medicine specialists interested in using of cryotechnologies
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)