Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (146)Бібліотечні видання (15)Вища освіта (31)Краєзнавство (1)Рідкісні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-25 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001/Є71
Автор(и) : Єріна А. М., Захожай В. Б., Єрін Д. Л.
Назва : Методологія наукових досліджень : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Центр навч. літ., 2004
Кільк.характеристики :212 с
Примітки : Бібліогр.: с.202
ISBN, Ціна 966-8365-55-0: 22.00 р.
УДК : 001
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір : тези доповідей навч-метод. конф., 7 лют. 2019 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2019
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : "Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір", навч.-метод. конф. (2019;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 120.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Національний досвід впровадження європейських стандартів вищої медичної освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І.Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.]. Новий формат державного кваліфікаційного іспиту випускників медичних ВУЗів України/ О. І. Афанасюк, В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Вплив вищої медичної освіти на показники людського розвитку/ Н. С. Алексеенко [та ін.]. Особливості організації навчально-виховного процесу для індійських студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ В. М. Андрійчук [та ін.]. Мультимедійні технології як засіб підвищення ефективності навчання теоретичних дисциплін у вищих навчальних закладах/ О. П. Каліцька, Ю. М. Григорук, М. А. Артемчук. Філософська складова трансформації вищої медичної освіти України/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Сучасний алгоритм доступу до професії стоматолога-ортопеда/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Використання симуляційних технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів/ О. А. Биковська [та ін.]. Психологія мотивації та готовності студентів до професійної діяльності в інноваційному середовищі/ Я. С. Білик. Мовне портфоліо як ефективний механізм реалізації особистісно орієнованого навчання студентів-нефілологів у ВНЗ/ Я. С. Білик. Оптимізація знань та вмінь провізорів-спеціалістів з окремих питань електронного здоров’я/ О. Б. Блавацька. Інтегральний підхід у викладанні розділу «Систематика рослин» з дисципліни фармацевтична ботаніка для студентів фармацевтичного факультету/ О. А. Бобровська [та ін.]. Застосування елементів дистанційної освіти (ДО) при підготовці провізорів-інтернів з фармакології/ В. П. Бобрук, С. В. Сергеев. Міждисциплінарний підхвд у лікуванні дерматовенерологічних пацієнтів/ С. А. Бондар [та ін.]. Методологія викладання дисципліни клінічна імунологія та алергологія студентам медичного факультету/ О. Б. Бондарчук, Л. М. Кириченко. Особливості прийому державних випускних іспитів з акушерства та гінекології (ОСКІ) із залученням інноваційних симуляційних технологій/ О. В. Булавенко [та ін.]. Інноваційні технології навчання у підготовці майбутніх лікарів/ Л. М. Булат, О. В. Лисунець, Н. В. Дідик. Особливості підготовки медичних кадрів в Україні, нові напрямки та потреби/ Л. М. Булат, Л. О. Фік, Я. А. Медражевська. Проблемно-орієнтовне навчання студентів як новий підхід для покращення освіти і зменшення ризиків на ринку праці/ B. C. Василик. Впровадження вивчення нових галузевих стан, вищій фармацевтичній освіті/ В. А. Ващук, О. В. Білик. Філософія психосоматики та медицина: точки дотику/ К. М. Вергелес. Генезис філософії та медицини: від появи до сьогодення / К. М. Вергелес. Сучасні підходи до оптимізації навчання практичних лікарів ендокринології/ М. В. Власенко, B. C. Вернигородський, А. В. Паламарчук. Вдосконалення лідерського потенціалу університету шляхом участі у проектній діяльності/ О. В. Власенко [та ін.]. До питання про дисципліну в мультикультурному освітньому просторі/ О. С. Войцехівська. Використання гейміфікації в підготовці студентів до ліцензійних іспитів/ А. С. Воронкіна. Актуальність впровадження в сучасну медичну освіту інноваційних технологій/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Особливості викладання специфічної термінології іноземним англомовним студентам/ A. О. Гаврилюк [та ін.]. Формування термінологічної грамотності та компетентності у майбутніх спеціалістів/ О. Ф. Гайдаєнко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Сучасні особливості додипломного викладання дерматовенерології/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Особливості викладання дисципліни «Промислова технологія лікарських засобів» іноземним студентам фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк [та ін.]. Питання оптимізації підготовки майбутніх лікарів - стоматологів щодо надання стоматологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій/ А. А. Глушак, Е. В. Беляев, Η. Ф. Бабійчук. Покаращення навчального процесу з застосуванням симуляційних технологій/ Н. А. Годлевська. Особливості викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії англомовним студентам / І. А. Голубовський. Удосконалення методів оцінки знань студентів-стоматологів/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Підготовка фармацевтичних фахівців з використанням технології «CLICERS»/ Ю. М. Григорук, О. П. Баліцька. Підготовка провізорів-інтернів до «Крок-3. Фармація»/ Я. О. Гриньків. Значення української мови як державної в системі вищої медичної освіти/ А. М. Гулевич. Вивчення здатності до критичного мислення серед студентів фармацевтичного факультету Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ В. В. Гуцол [та ін.]. Проблема інтерлінгвальної професійної комунікації у сфері сучасної лінгвістичної термінологічної прагматики/ М. Т. Денека. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти/ А. В. Дерезюк. Досвід інформативного наповнення вебсторінки кафедри мікробіології/ Д. М. Дівінскі [та ін.]. Формування фахових компетентностей як основа підготовки конкурентоспроможного фахівця фармації/ Н. О. Діденко, А. О. Очеретнюк. Загальнодержавне значення медичної освіти - авторитет українського лікаря/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Мультидисциплінарний підхід до навчання дитячих лікарів хірургічного проіфлю в інтернатурі/ Д. В. Дмитрієв [та ін.]. Допомога першокурсникам у процесі адаптації до навчання в університеті як одна з умов підвищення якості освіти/ Л. І. Дмитрук, І. В. Дмитрук. Інноваційна спрямованість діяльності викладача вищої школи/ Л. І. Дмитрук, Н. М. Смолко. Особливості підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності у США в аспекті формування професійно-етичної компетентності/ Л. В. Дудікова. Критерії та показники оцінювання знань абітурієнтів з іноземної мови, які вступають на навчання з англійською мовою викладання до ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова. Передача досвіду молодим фахівцям - запорука якісного навчально-виховного процесу в університеті/ Л. В. Дудікова, С. І. Тихолаз. Роль педіатрії в сучасному контексті реформування галузі охорони здоров’я/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Педіатричні аспекти проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) для студентів 6 курсу (ОСКІ)/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Актуальні проблеми викладання медичної генетики/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Розроблення освітньо-професійної програми зі спеціальності 228 Педіатрія/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Можливості рішення проблем орфанних захворювань/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук, М. О. Шаламай. Досвід підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в сучасних умовах/ В. М. Дудник [та ін.]. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів: національний досвід та світовий вимір/ В. М. Дудник [та ін.]. Теоретичні основи формування професійної ідентичності майбутнього лікаря/ А. В. Дусик, Г. В. Троян. Гігієнічні аспекти професійного становлення та ефективної практичної діяльності лікаря жарких та тропічних країн/ О. В. Дякова, М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Актуальні проблеми навчання лікарів-інтернів хірургічного спрямування в сучасних умовах України/ А. А. Жмур [та ін.]. Перспективи розвитку університетських клінік в Україні/ Н. В. Заічко [та ін.]. Напрями удосконалення інформаційного забезпечення провізорів у системі післядипломної освіти/ О. М. Заліська, Н. М. Максимович, О. З. Барчук. Використання ситуаційних задач як навчально-методичного матеріалу та форми контролю при вивченні медичної хімії студентами спеціальності «Клінічна фармація» Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Зарічанська, Н. С. Недорезанюк. Актуальна проблема медичної освіти - якість знань/ Т. М. Зелінська. Особливості навчання сучасних поколінь, які здобувають вищу медичну освіту/ В. П. Іванов, О. І. Афанасюк, М. О. Колесник. Особливості клінічної підготовки лікарів-інтернів загальної практики з стоматології/ М. О. Іванова, Ю. О. Молчанов. Досвід викладання клінічної мікробіології лікарям-інтернам дерматовенерологам/ С. А. Іванова, А. В. Крижановська, М. С. Третьяков. Особливості викладання елективного курсу «Підготовка фармацевтичного представника» у студентів фармацевтичного факультету/ Т. І. Івко, Т. А. Германюк, В. П. Бобрук. Зворотній зв’язок - необхідна передумова існування та розвитку ВНЗ/ О. В. Ільченко. Більше уваги науці/ О. В. Ільченко. Підготовка іноземних громадян, що навчаються в інтернаціональних групах на кафедрі нормальної фізіології у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова/ М. В. Йолтухівський, Л. В. Костюк, С. В. Коновалов. Значущість вивчення філософії в медичних університетах/ Д. М. Калач. Зміни світоглядних орієнтацій особистості сучасного лікаря/ Д. М. Калач. Роль дистанційних форм навчання у безперервному професійному розвитку лікарів/ О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський. Мультимодальний підхід як один із сучасних феноменів у підготовці фахівця європейського рівня/ О. Є. Каніковський, В. В. Мосьондз, А. В. Осадчий. Вивчення питань імунопрофілактики лікарями-інтернами різних спеціальностей/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Роль та значення евристичного методу навчання в процесі підготовки студентів вищих медичних закладів/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Л. В. Килимнюк. Сучасний аспекти медичної підготовки в медичних європейських університетах/ Ю. О. Кислова [та ін.]. Шляхи євроінтеграцїї на прикладі модифікації комплексних текстових і ілюстраційних тестів з оториноларингологи англійською і українською мовою/ В. В. Кіщук [та ін.]. Інформативність інтегративних ілюстраційних тестів для підвищення когнітивного рівня знань і його оцінювання з оториноларингологи/ В. В. Кіщук [та ін.]. Перспективи розвитку смарт-навчання в інноваційних технологіях викладання фармацевтичних дисциплін/ С. О. Климишина. Оцінка рівня знань студентів за допомогою on-line тестування з використанням смартфонів/ В. П. Ковальчук [та ін.]. Модернізація способів закріплення і перевірки навчального матеріалу на кафедрі мікробіології при підготовці лікарів в період реорганізації медичної галузі/ С. А. Колодій [та ін.]. Методичні підходи до вивчення теми «Регуляція та патологія вуглеводного обміну» студентами спеціальності «Медична психологія»/ О. М. Колошко. Глобалізація й директивне навчання у вищій школі/ О. М. Комар. Використання SWOT-аналізу для розробки стратегії розвитку медичного закладу/ Н. Т. Комарницька [та ін.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: реалізація методичних інновацій у вищій школі/ А. І. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, О. А. Серебреннікова. Нові підходи та шляхи удосконалення викладання дитячої хірургії для інтернів з спеціальності «Загальна практика-сімейна медицина» та «Педіатрія»/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Роль клінічного мислення в підготовці лікаря/ О. А. Коробко, Л. І. Маринич, С. В. Нечипорук. Соціально-психологічна адаптація студентів-іноземців інклюзивних груп в порівнянні з вітчизняними студентами/ О. В. Кривов’яз, І. К. Щерба, Ю. О. Томашевська. Особливості викладання дисципліни іноземним англомовним студентам на кафедрі мікробіології/ А. В. Крижановська, І. М. Вовк, О. В. Римша. Впровадження курсу за вибором «Біоактивність неорганічних сполук» на кафедрі фармацевтичної хімії Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова/ О. С. Куколевська, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. Актуальні проблеми викладання фтизіатрії студентам IV курсу в умовах реорганізації медичної допомоги/ Л. Г. Кулик. Актуальні питання підготовки інтернів ЗПСМ по протитуберкульозній роботі/ В. О. Кучер, О. П. Незгода. Можливості та перспективи застосування кейс-методу в хірургічній стоматології/ А. О. Кушта, С. М. Шувалов, С. С. Поліщук. Мультидисциплінарна взаємодія навчання на клінічних кафедрах у студентів 4-5 курсів лікувального факультету/ Д. А. Лисенко [та ін.]. Особливості викладання біологічної хімії іноземним студентам фармацевтичного факультету/ Г. З. Личик, Д. О. Фільчуков, К. М. Тубулкан. Формування у студентів рефлексивного ставлення до комунікативного аспекту майбутньої професійної діяльності/ М. І. Лісовий. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір/ Т. В. Лобастова, Г. В. Чайка, О. А. Таран. Особливості навчання іноземних студентів на кафедрі анатомії людини ВМНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. А. Логвіненко [та ін.]. Перинатальні наслідки при критичному стані плоду/ О. Л. Льовкіна, К. Г. Татарчук. Досвід формування клінічного мислення у студентів на кафедрі нервових хвороб ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ С. Л. Малик, Л. М. Желіба. Чинники, що впливають на процес розуміння студентами письмових текстів іноземною мовою/ А. С. Марлова, О. П. Горпинюк, А. Л. Яценко. Роль викладача у вищій медичній школі: основні компетентності та синдром емоційного вигорання/ Я. Ю. Марункевич. Хімічний експеримент – специфічний метод навчання у медичному виші/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Щодо реалізації принципів економічної підготовки магістрів медицини/ І. А. Марчук. Компетентнісний підхід в підготовці студента-медика старших курсів: особистий досвід з погляду модернізації системи медичної освіти/ Н. П. Масік. Виховний потенціал методу проектів у вищій школі/ Я. А. Медражевська, С. Л. Малик, Л. А. Фик. Модернізація вищої медичної освіти України/ Д. О. Меркулова, С. В. Бобрук, Л. В. Фоміна. Проблема системності підвищення якості сучасної медичної освіти/ Γ. Τ. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Ратова. Практична підготовка студентів - одна з умов сучасної вищої медичної освіти/ Т. І. Михальчук [та ін.]. Практична робота студентів при проведенні занять з внутрішньої медицини - важливий етап на шляху до оптимізації навчального процесу/ Г. О. Мовчан [та ін.]. Опанування технікою встановлення синдромального діагнозу. Модель практичного заняття з пропедевтики внутрішньої медицини/ Ю. М. Мостовой, Г. І. Томашкевич, Н. О. Пентюк. Вдосконалення методики викладання предмету пропедевтики внутрішньої медицини у студентів 3 курсу англійської форми навчання згідно існуючої стратегії розвитку медичної освіти в Україні/ Ю. М. Мостовой, О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Сучасні підходи у вивченні медичної вірусології/ В. М. Мруг. Особливості навчального процесу в ході вивчення дисципліни «Психіатрія, наркологія»/ О. Ф. Мруг. Проблеми підготовки спеціалістів в умовах реформування медичної освіти/ О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян, М. А. Горай. Сучасні підходи організації навчального процесу в клініці дитячих інфекційних хвороб/ І. І. Незгода, О. М. Науменко. Застосування науково-дослідної форми навчання при вивченні дисциплін «Біоорганічна хімія та біологічна хімія»/ В. М. Нечипорук, Н. В. Заічко, А. В. Мельник. Мотиваційні фактори вибору медичної професії іноземними студентами/ В. С. Олійник [та ін.]. Роль викладача та вплив євроінтеграційних процесів і глобалізації на формування професійної грамотності студентів-медиків/ М. Д. Онофрійчук-Гусятинська. Особливості вивчення фтизіатрії на сучасному етапі студентами 6-курсу медичного факультету та шляхи її оптимізації/ І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Оцінка клініко-економічної ефективності програми профілактики спазму акомодації/ О. М. Очередько, М. О. Старинець, А. А. Ахмедова. Застосування нових методів контролю знань у підготовці лікаря загальної практики/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко, В. С. Вернигородський. Підвищення рівня викладання у закладах медичної освіти, як предиктор покращення якості надання допомоги населенню України/ І. Г. Палій, С. В. Заїка, І. В. Чернова. Оптимізація контролю якості засвоєння знань з мікробіології на етапі підсумкового контролю/ Г. К. Палій [та ін.]. Інноваційні технології у викладанні патологічної анатомії у закладах вищої медичної освіти/ К. А. Педоренко. Віртуальні тренажери для підготовки лікаря-ендоскопіста/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Особливості механічних моделей та тренажерів для підготовки лікаря-ендоскопіста/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Соціальна медицина та організація охорони здоров’я в інноваційних процесах вищої медичної освіти/ В. Л. Пилипчук, І. В. Олійник, О. В. Задорожнюк. Проблема гармонізації духовності і наукового прогресу при викладанні медичної біології/ Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа. Студентські наукові гуртки, як фактор професійного зростання майбутніх спеціалістів/ О. М. Пічкур [та ін.]. Актуальні проблеми викладання фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Актуальні питання організації принципів підготовки лікарів - інтернів дитячих хірургів в умовах вимог сучасної вищої медичної освіти/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. О. Ольхомяк. Проблема покращення ефективності навчання студентів медичних ВНЗ в сучасних реаліях/ С. Г. Пойда, Н. В. Козак. Реформування освітньої медичної системи: сучасні виклики та шляхи їх вирішення/ М. І. Покидько, О. О. Ліхіцький, М. Г. Богачук. Викладання травматології щелепно-лицевої ділянки на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ С. С. Поліщук [та ін.]. Інноваційні процеси в освіті в умовах глобалізації/ Л. М. Пономарьова, А. М. Гулевич. Вплив ціннісно-мотиваційних орієнтацій на суб’єктивне переживання щастя студентами-медиками/ І. С. Потоцька [та ін.]. Актуальні проблеми викладання гігієни дітей та підлітків в сучасних умовах/ Л. О. Процюк. Якість навчання студентів - одне з провідних завдань викладача вищої школи/ Т. Л. Процюк [та ін.]. Застосування алгоритму Калгарі-Кембридж у додипломній підготовці студентів-медиків/ Η. Г. Пшук, Л. В. Стукан, А. О. Камінська. Професійна комунікація в практичній діяльності лікаря/ Η. Г. Пшук, О. О. Белов, Г. О. Ільницький. Взаємовідносини викладача і студента-медика в процесі модернізації вищої освіти України/ В. Р. Ратова, Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко. Контроль якості освіти як складова навчального процесу/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша, С. В. Ладутько. Актуальний досвід формування практичних навичок у студентів випускного курсу медичних факультетів/ Н. В. Рациборинська-Полякова, Б. А. Гунько. Інформація в інтернеті як джерело інформації у процесі навчання/ І. Ю. Рев’яцький. Напрямки розробки тестових завдань для проведення ЛІ «Крок-1»/ Н. А. Рикало, О. В. Андрощук. Науково-дослідна робота як складова процесу навчання у сучасному вищому медичному навчальному закладі/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Вища медична освіта в умовах реформування системи охорони здоров’я в Україні/ В. О. Романова, В. О. Новоселецький, І. В. Орлова. Проблема виправлення помилок студентів при навчанні в закладі вищої медичної освіти/ О. А. Ромашкіна. З досвіду застосування проектної методики під час навчання іноземних студентів на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів неонатологів. Забезпечення якості та ефективності/ О. С. Рубіна, О. С. Яблонь, P. O. Гомон. Впровадження в навчальний процес завдань об’єктивного структурованого клінічного іспиту з педіатрії/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король, К. В. Хромих. Використання психологічних засобів відновлення в сучасних умовах спортивної діяльності волейболісток/ Л. А. Сарафинюк, Ю. І. Якушева, О. І. Романенко. Особливості викладання навчальної дисципліни «Гігієна у фармації та екологія» в сучасних умовах/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Навчальна дисципліна «Охорона праці у галузі» та її місце у структурі сучасної медичної освіти/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Особливості викладання хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії для студентів-стоматологів 3 курсу/ В. Я. Скиба [та ін.]. Правила підготовки, проведення та алгоритм аналізу спірографії/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Удосконалення процесу вивчення хімії – запорука підготовки творчих лікарів/ О. Я. Сливка. Комп’ютерні технології у вивченні хімії в медичному вузі – важлива умова ефективності навчального процесу/ О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. Науково-освітній проект «Гурток з предмету»/ С. О. Сокур. Актуальність використання електронних програм-платформ тестування у педагогічній практиці вищих навчальних закладів/ Д. С. Солейко, О. М. Горбатюк, Н. П. Солейко. Семінарське заняття в інтернатурі як складова практичного орієнтованого навчання/ Н. Г. Старинець, Г. С. Московко, Г. О. Старинець. Оптимізація навчального процесу шляхом удосконалення проведення підсумкового заняття у студентів ІІІ курсу з пропедевтики внутрішньої медицини/ А. Г. Степанюк. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі біохімії/ О. Г. Сулім. Зміст, кількість та якість інформації у національній медичній освіті потребують кардинальних змін та рішучих дій від усіх та кожного/ О. І. Тарчинець, Ю. В. Тарчинець. Майстерність педагогічного спілкування, як інструмент впливу на навчальну активність студентів та їх психологічну свободу/ Т. О. Тепла [та ін.]. Значення медичної біохімії у підготовці конкурентоспроможного лікаря/ О. В. Тертишна [та ін.]. Методологічні принципи і інноваційні методи викладання дисципліни анатомія людини/ В. О. Тихолаз [та ін.]. Порівняння показників якості знань та успішності студентів 1-го курсу Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова 2017-2018 н.р. та 2018-2019 н.р. з предмету анатомії людини/ В. О. Тихолаз [та ін.]. Формування навичок і вмінь мовленнєвої поведінки іноземних студентів у ситуаціях професійного спілкування/ Л. Т. Тищенко. Методи активного навчання як засіб розвитку пізнавальної діяльності студентів/ О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Дидактичні підходи у процесі вивчення навчальної дисципліни «Технологія ліків: модуль 1 Аптечна технологія ліків»/ О. Ю. Тозюк. Оптимізація процесу викладання доклінічної практичної частини у студентів стоматологічного факультету/ С. О. Філімонова [та ін.]. Особливості викладання ендокринології у англомовних студентів/ О. О. Фіщук, К. С. Біляєва. Організація профілактичної роботи в сучасній медичній практиці/ О. О. Фомін, Н. С. Фоміна. Впровадження асоціативного мислення з метою покращення засвоєння матеріалу з предмету «Внутрішня медицина»/ О. П. Хапіцька. Удосконалення якості підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії з дисципліни «Внутрішні хвороби»/ Н. В. Цимбалюк [та ін.]. Необхідність взаємозв’язку лекцій, практичних занять і самостійної роботи при викладанні біологічної хімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. Загальна практика сімейна медицина, як невід’ємна складова трансформації системи охорони здоров’я в медичну освіту України/ Г. С. Черешнюк, Т. В. Козяр. Бінарні заняття в сучасних умовах підготовки фармацевтичних фахівців/ Н. М. Черкасова, Н. В. Глушко. Актуальні питання безперервного професійного розвитку лікарів у контексті сучасної вищої медичної освіти/ В. В. Чернобровий, І. Г. Палій. Спеціальні технічні стандарти для визначення неакадемічної кваліфікації майбутнього лікаря-спеціаліста/ І. І. Шаповал [та ін.]. Особливості організації науково-дослідницької діяльності студентів на кафедрі медичної біології/ Т. І. Шевчук [та ін.]. Інноваційні методики проведення практичних занять з предмету «Анатомія людини»/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, І. В. Булько. Галографічні технології керування навчальним процесом у вищих медичних закладах»/ В. С. Шунков. Актуальність ролі мотиваційного фактора в стимуляції індивідуальної самостійної роботи студентів/ П. О. Юрченко, С. О. Качула. Медичне стажування як один з ефективних способів навчання сучасних лікарів/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, В. С. Олійник. Курс «Фармацевтичний аналіз» в системі дистанційної підготовки провізорів-інтернів (спеціальність «Загальна фармація») на кафедрі фармацевтичної хімії/ Т. І. Ющенко, О. В. Зарічанська, О. О. Давиденко. Організація навчального процесу з дисципліни «Сучасна аналітична лабораторна практика» для фахівців освітньої кваліфікації «Магістр фармації»/ Т. І. Ющенко, А. Є. Косарева, О. Ю. Рогова. Використання сучасних симуляційних технологій у викладанні дисципліни «Неонатологія»/ О. С. Яблонь [та ін.]. Досвід застосування дистанційної освіти в післядипломній освіті інтернів-провізорів/ О. Г. Якименко [та ін.]. Питання клінічної фармакології на післядипломному рівні вищої медичної освіти/ О. О. Яковлева, О. О. Клекот. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти: національний досвід та світовий вимір/ С. Ю. Яремин, В. О. Фіщенко.
Анотація: Вища медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров’я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 617.5-089.5/Б 77
Автор(и) : Бойцова, Олеся Миколаївна
Назва : Нова методологія досягнення адекватності анестезії та периопераційного антистресорного захисту : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. мед. наук : [спец.]14.01.30 "Анестезіологія та інтенсивна терапія"
Вихідні дані : Дніпро, 2019
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Дніпропетр. МА, Запоріз. ДМУ
Примітки : Бібліогр.: с. 16-17
УДК : 617.5-089.5 + 616-089.163/168(043.3)
MeSH-головна: ИНТРАОПЕРАЦИОННЫЙ КОНТРОЛЬ -- INTRAOPERATIVE CARE
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
БОЛЬНОГО БЕЗОПАСНОСТЬ -- PATIENT SAFETY
АНЕСТЕЗИЯ ВНУТРИВЕННАЯ -- ANESTHESIA, INTRAVENOUS
АНЕСТЕЗИЯ ИНГАЛЯЦИОННАЯ -- ANESTHESIA, INHALATION
АНЕСТЕЗИЯ МЕСТНАЯ -- ANESTHESIA, LOCAL
БРЮШНАЯ ПОЛОСТЬ, БОЛИ -- ABDOMINAL PAIN
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/В 75
Автор(и) : Вороненко Ю. В., Мінцер О. П., Краснов В. В.
Назва : Електронні навчальні посібники для відображення медичних процедурних знань: принципи, етапи створення, методологія : навч. посіб. для викладачів ВМНЗ
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :160 с
Колективи : Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика
Примітки : Бібліогр.: с.136-139
ISBN, Ціна 978-966-391-063-5: 30.00 р.
УДК : 61:378(477)
MeSH-головна: ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ КОМПЬЮТЕРНАЯ -- MEDICAL INFORMATICS COMPUTING
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
УЧЕБНЫЕ ФИЛЬМЫ И ВИДЕО -- INSTRUCTIONAL FILMS AND VIDEOS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: Висвітлюється досвід Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л.Шупика зі створення електронних навчальних посібників, в основу якого покладені принципи процесного підходу щодо відображення медичних процедурних знань. Надані методологічні підходи, описуються принципи проектування і технологія розробки таких електронних посібників. Рекомендовано Міністерством охорони здоров’я України як навчальний посібник для викладачів вищих медичних навчальних закладів (ЛистМОЗ№ 08.01-47/923 від 05.06.2009)
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.1/Г 34
Автор(и) : Сердюк А. М., Тимченко О. І., Гойда Н. Г., Турос О. І., Галаган В. О., Поканєвич Т. М., Піотрович Л.М.
Назва : Генофонд і здоров’я населення. Методологія оцінки ризику від мутагенів довкілля, напрямки профілактики генетично обумовленої патології
Вихідні дані : Київ: ІГМЕ АМНУ, 2003
Кільк.характеристики :191 с
Примітки : Бібліогр.: с.176-182
ISBN, Ціна 966-562-103-0: 16.00 р.
УДК : 614.1
MeSH-головна: ГЕНЕТИКА ПОПУЛЯЦИОННАЯ -- GENETICS, POPULATION
ЗДОРОВЬЯ ПОПУЛЯЦИИ МОНИТОРИНГ -- SENTINEL SURVEILLANCE
МУТАГЕНЫ -- MUTAGENS
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ФАКТОРЫ ВОЗДЕЙСТВИЯ -- ENVIRONMENTAL EXPOSURE
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/Г 38
Автор(и) : Германюк Т. А.
Назва : Методологія маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень у фармації : [метод. вказівки]
Вихідні дані : Вінниця: Нілан, 2014
Кільк.характеристики :64 с
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-7121-98-4: 35.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1(072)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ФАРМАКОЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- PHARMACOEPIDEMIOLOGY
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Анотація: Методичні вказівки містять теретичні знання про методики маркетингових, фармакоепідеміологічних та фармакоекономічних досліджень, які базуються на сучасних літературних даних, з наведенням прикладів на основі власних досліджень. Представлені методичні вказівки призначені для використання у навчальному процесі для студентів та викладпчів фармацевтичних факультетів вищих фармацевтичних (медичних) навчальних закладів освіти ІІІ-ІV рівня акредитації, провізорів-інтернів, а також у практичній роботі для клінічних провізорів, провізорів загального профілю, провізорів-організаторів, організаторів охорони здоров’я і науково-дослідницькій роботі для науковців та фахівців з фармакоекономіки.
Примірники : всього : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Вільні : НА(2), ЧЗ(1), КСХ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.98:578.828ВІЛ/Д 70
Назва : Доступ ВІЛ-позитивних жінок до якісних послуг з охорони репродуктивного здоров’я та материнства : аналіт. звіт
Вихідні дані : Київ: Вид-во Раєвського, 2004
Кільк.характеристики :112 с ; 1 эл. опт. диск (CD-ROM)
ISBN, Ціна 966-7016-24-2: 15.00 р.
УДК : 616.98:578.828ВІЛ + 618.2
MeSH-головна: ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
МАТЕРИНСТВА ОХРАНА, СЛУЖБЫ -- MATERNAL HEALTH SERVICES
РЕПРОДУКТИВНОЕ ЗДОРОВЬЕ -- REPRODUCTIVE HEALTH
Зміст : Географія, історія та економіка України ; Поширення ВІЛ в Україні ; Репродуктивне здоров’я ; Репродуктивне здоров’я та ВІЛ (організація профілактики передачі ВІЛ-інфекції від матері до дитини) ; Мета і методологія ; Мета ; Завдання ; Методологія ; Результати ; Характеристики респондентів ; Обстеження на ВІЛ: свідомий вибір та дотестове консультування ; Повідомлення результатів тесту ; Планування сім’ї, репродуктивні можливості та процес прийняття рішень ВІЛ-позитивними вагітними щодо репродуктивних планів ; Послуги у зв’язку з вагітністю ; Наявність ресурсів для забезпечення охорони здоров’я ВІЛ-позитивних жінок ; Догляд та соціальна підтримка людей, які живуть з ВІЛ/СНІДом ; Конфіденційність у питаннях ВІЛ/СНІДу ; Питання стигматизації, пов’язані з ВІЛ/СНІДом ; Рівень знань про права людей, які живуть з ВІЛ, та розширення співпраці ЛЖВС із закладами охорони здоров’я у сфері немедичного догляду та підтримки ; Рекомендації медичних працівників та ВІЛ-позитивних жінок ; Рекомендації медичних працівників ; Рекомендації жінок ; Додатки на диску CD-ROM Додаток А. Протокол дослідження Додаток Б. Лист від Соціологічної асоціації України Додаток В. Лист від Координаційної ради Всеукраїнської мережі ЛЖВС Додаток Г. Запитальник для жінок Додаток Д. Запитальник для медичних працівників
Анотація: В аналітичному звіті висвітлюються проблеми, з якими стикаються ВІЛ-позитивні жінки при зверненні за послугами з охорони репродуктивного здоров’я та материнства в Україні. Дані, коментарі та висновки, представлені у звіті, базуються на результатах опитування ВІЛ-позитивних жінок та медичних працівників, які надають послуги ЛЖВС у зв’язку з вагітністю та пологами. Також авторами розроблено ряд рекомендацій, врахування яких має сприяти підвищенню доступності та якості послуг з охорони репродуктивного здоров’я для ЛЖВС. Це видання буде корисним для, осіб які надають послуги, приймають управлінські рішення та формують політику у сфері охорони громадського здоров’я, представників громадських організацій та груп ЛЖВС, діяльність яких пов’язана з охороною репродуктивного здоров’я, профілактикою ВІЛ/СНІДу, прав людини, а також інших зацікавлених сторін.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2(477)/Д99
Автор(и) : Дячишин В. І., Рудень В. В.
Назва : Методологія опрацювання управлінського рішення (наказ, розпорядження, вказівка) : метод. розробка практ. заняття для студентів VI курсу мед. ф-ту за навч. дисципліною "Соціальна медицина та організація охорони здоров’я"
Вихідні дані : Львів, 2002
Кільк.характеристики :29 с
Примітки : Бібліогр.: с. 29 :
УДК : 614.2(477)
MeSH-головна: СОЦИАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- SOCIAL MEDICINE
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612.821/К 17
Автор(и) : Кальниш В., Швець А.
Назва : Працездатність та надійність напруженої операторської діяльності : механізми формування та методи оцінки : монографія
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :352 с
Колективи : Ін-т медицини праці , Укр. військово-мед. акад.
Примітки : Рек. Вченою радою ДУ "Ін-т медицини праці ім. Ю. І. Кундієва", протокол №205 від 12.06.2019 р.
ISBN, Ціна 978-966-2696-57-8: 160.00 р.
УДК : 612.821 + 613.6
MeSH-головна: ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ФИЗИЧЕСКОЕ НАПРЯЖЕНИЕ -- PHYSICAL EXERTION
ЧЕЛОВЕКО-МАШИННЫЕ СИСТЕМЫ -- MAN-MACHINE SYSTEMS
ВОЕННОСЛУЖАЩИЕ -- MILITARY PERSONNEL
Зміст : СУЧАСНИЙ ДОСВІД ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАДІЙНОСТІ ОПЕРАТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ; Залежність надійності операторської діяльності від інформаційних складових людського чинника та трудового середовища ; Тендерні особливості формування надійності операторської діяльності ; Залежність надійності операторської діяльності від віку людини ; Вплив емоційного стану на надійність операторської діяльності ; Сучасні технології дослідження працездатності та надійності операторської діяльності ; МЕТОДОЛОГІЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ТА НАДІЙНОСТІ ОПЕРАТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ; Методи дослідження ; Дослідження основних індивідуально-типологічних якостей людини ; Методика оцінки психодинамічних якостей людини ; Методика оцінки характеристик уваги («Коректурна проба з літерами» у модифікації Анфімова) ; Методика дослідження структурно-логічної пам’яті ; Методика виявлення особливостей процесу мислення ; Методики суб’єктивної оцінки функціонального стану ; Оцінка самопочуття, активності та настрою ; Методика для вивчення стану тривожності Спілбергера-Ханіна ; Електрофізіологічні методи оцінки функціонального стану ; Дослідження електричної активності кори головного мозку ; Дослідження варіабельності серцевого ритму ; Дослідження особистісних якостей ; Методика NEO-PI-R ; Методика ХАО-НПН ; Методика дослідження емоційного статусу операторів ; Методика дослідження показників і форм агресії ; КОНЦЕПЦІЯ ПОБУДОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДТРИМКИ ВИСОКОЇ НАДІЙНОСТІ ОПЕРАТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ; Ієрархічна інформаційна модель формування надійності операторської діяльності ; Принципи та підходи до побудови інформаційної технології психофізіологічної оцінки та забезпечення високої надійності операторської діяльності ; Розроблення інформаційних моделей операторської діяльності ; Розроблення методів психофізіологічної оцінки надійності переробки інформації для реалізації розроблених інформаційних моделей операторської діяльності ; Метод психофізіологічної оцінки надійності переробки інформації при моделюванні суперечливих констеляцій ; Метод оцінки надійності операторської діяльності за індивідуально-типологічними характеристиками людини на основі алометричної моделі ; Комплексний лімітометричний метод оцінки надійності професійної діяльності за психодинамічними характеристиками оператора ; ОЦІНЮВАННЯ НАДІЙНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ПСИХОДИНАМІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ОПЕРАТОРА ; Вікові психофізіологічні особливості надійності операторської діяльності ; Тендерні особливості надійності операторської діяльності ; Характеристика надійності переробки інформації при моделюванні негативних емоційних станів у операторів ; Вплив інформаційних чинників трудового середовища на формування агресивних поведінкових реакцій та надійність професійної діяльності військових операторів ; Інформаційні механізми трансформації надійності операторської діяльності у осіб з різними психодинамічними якостями ; Дослідження надійності операторської діяльності за темпоральними характеристиками інформаційного навантаження ; Дослідження надійності операторської діяльності за характеристиками інформаційного навантаження змішаного типу ; Дослідження впливу стану здоров'я на надійність операторської діяльності ; Психофізіологічні особливості надійності операторської діяльності у осіб з невротичними розладами на інформаційному рівні ; Психофізіологічні особливості надійності операторської діяльності у осіб з невротичними розладами на енергетичному рівні ; Психофізіологічні особливості надійності операторської діяльності у осіб з невротичними розладами на копінговому рівні ; Обґрунтування критеріїв оцінки надійності операторської діяльності за різними психодинамічними характеристиками людини ; Розроблення технології психофізіологічної оцінки надійності операторської діяльності при моделюванні розвитку екстремальних умов та суперечливих констеляцій ; ОЦІНЮВАННЯ НАДІЙНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ІНДИВІДУАЛЬНО-ТИПОЛОГІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ОПЕРАТОРА ; Вплив хронобіологічного чинника на формування появи помилок у операторів з різними індивідуально-типологічними якостями ; Оцінка надійності операторської діяльності на основі базової алометричної моделі імовірності появи помилок у людини ; Характеристика надійності операторської діяльності методами структурної лінгвістики ; Інформаційні підходи до оцінки надійності професійної діяльності військових операторів на основі багатофакторних дискримінантних моделей ; Розроблення технології психофізіологічної оцінки надійності операторської діяльності на основі алометричної моделі ; Порівняльний аналіз характеристик запропонованих модулів інформаційної технології психофізіологічної оцінки надійності операторської діяльності ; ЗАСТОСУВАННЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ВИСОКОЇ НАДІЙНОСТІ ТА ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ОПЕРАТОРІВ ; Розроблення програми психофізіологічної корекції надійності операторської діяльності ; Аналіз динаміки розвитку професійно важливих психофізіологічних якостей військових операторів при їх тренуванні ; Вікові особливості психофізіологічного тренажу військових операторів ; Технологія психофізіологічної корекції професійно важливих якостей осіб, діяльність яких пов’язана з підвищеною небезпекою ; Розроблення технології психофізіологічної підтримки високої працездатності операторів ; Розроблення технології психофізіологічного оцінювання надійності операторської діяльності та підтримки високої працездатності людини ; Перевірка надійності розробленої інформаційної технології психофізіологічного оцінювання надійності операторської діяльності ; РОЗРОБЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗАСАД МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ; Концепція медико-психологічної реабілітації в лікарняних та санаторно-курортних закладах Міністерства оборони України ; Перелік узагальнених методик психодіагностики, психотерапії та психологічної корекції на етапах проведення медичної реабілітації ; Алгоритм побудови стандартної та спеціальної програми медико-психологічної реабілітації ; Особливості застосування спеціальної програми медико-психологічної реабілітації ; ПРОГРАМА ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ТРЕНУВАНЬ ОСІБ, ДІЯЛЬНІСТЬ ЯКИХ ПОВ’ЯЗАНА З ПІДВИЩЕНОЮ НЕБЕЗПЕКОЮ (варіант для військовослужбовців). Додаток А ; ПРОТОКОЛ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ НАДІЙНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВІЙСЬКОВОГО ОПЕРАТОРА (ПРИКЛАД). Додаток Б
Анотація: Монографія присвячена вирішенню актуальної наукової проблеми – забезпечення високої працездатності операторів за допомогою психофізіологічних заходів шляхом визначення принципів, механізмів і особливостей зміни надійності операторської діяльності при різних формах отримання інформації з використанням запропонованих моделей і методів оцінювання та корекції рівня надійності операторської діяльності, що служить основою при розробленні сучасної технології психофізіологічного оцінювання та підтримки надійності операторської діяльностіМонографія буде корисною для психофізіологів, фізіологів, нейрофізіологів, нейропсихологів, неврологів, психіатрів та фахівців інших спеціальностей в галузі охорони психічного здоров’я та профілактичної медицини
Примірники :ФРК(1)
Вільні : ФРК(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 614.2(477)/Л59
Автор(и) : Ліннакко Е.
Назва : Методологія розрахунку вартості для постачальників медичних послуг в Україні: учебное пособие/ Е. Ліннакко, С. Дяченко. Посібник № 8
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :72 с
Серія: Фінансування та управління у сфері охорони здоров’я в Україні: проект ЄС
Ціна : 10.00 р.
УДК : 614.2(477) + 614.2(477)(075.8)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Реформування системи охорони здоров’я в Україні: досвід проекту ЄС «Фінансування та управління у сфері охорони здоров’я в Україні»
Примірники : всього : ІБО(1), КСХ(3)
Вільні : ІБО(1), КСХ(3)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)