Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (6)Бібліотечні видання (22)Вища освіта (3)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сервіс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316/О 61
Назва : Опитування громадської думки. Як оцінити якість результатів опитування? Як проводити опитування? Як використовувати отримані дані? : для журналістів и політиків
Вихідні дані : Київ: Фонд Демокр. ініціативи, 2005
Кільк.характеристики :87 с
Ціна : 6.00 р.
УДК : 316
MeSH-головна: СОЦИОЛОГИЯ -- SOCIOLOGY
Зміст : Передмова ; Початкові відомості: використання опитувань у політичних кампаніях ; Опитування громадської думки ; 20 запитань, які журналіст має поставити стосовно результатів опитування ; Коментар Наталі Паніної до "20 запитань" ; Види і типи соціологічних досліджень. Типові помилки інтерпретації ; Соціологічне опитування: як воно робиться? Інтерв’ю з генеральним директором Київського міжнародного інституту соціології Володимиром Паніотто ; Кваліфікований замовник - який він? Інтерв’ю з директором фірми "Юкрейніан соціолоджі сервіс" Олександром Вишняком ; Кодекс правил професійної етики та діяльності Всесвітньої асоціації дослідження громадської думки (WAPOR)
Анотація: У країнах Заходу, де досвід висвітлення та використання результатів соціологічних опитувань населення значно багатший, видають спеціальні брошури та методичні посібники, призначені допомогти журналістам і політикам, котрі вдаються до даних таких опитувань. Фонд "Демократичні ініціативи" публікує посібник для журналістів і політиків з використанням низки методичних матеріалів українських та американських соціологів. На нашу думку, цей посібник допоможе заповнити прогалину у підготовці кваліфікованих користувачів результатами опитувань населення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 021.6:004/У 58
Автор(и) : Шултка, Хольгер, Хапке, Томас
Назва : Університетські бібліотеки
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :16 с
Колективи : Ґете-Інститут
Ціна : 9.00 р.
УДК : 021.6:004
MeSH-головна: БИБЛИОТЕКИ -- LIBRARIES
БИБЛИОТЕКИ ЭЛЕКТРОННЫЕ -- LIBRARIES, DIGITAL
ИНФОРМАЦИИ ХРАНЕНИЕ И ПОИСК -- INFORMATION STORAGE AND RETRIEVAL
Зміст : Навчання користувачів: сервіс-пропозиція університетських бібліотек/ Хольгер Шултка. Стратегії проведення пошуку в електронних базах даних/ Томас Хапке. Елементи змісту навчання інформаційній компетентності ( не тільки) в університетських бібліотеках ; Основний канон для навчання інформаційній кометентності?! ; Змісти когнітивно-теоретичних навчальних цілей ; Тексти для практичних навчальних цілей
Примірники :МТД(1)
Вільні : МТД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 021.6:004/С 69
Назва : Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс : матеріали круглого столу, 31 жовт. 2017 р.
Вихідні дані : Харків, 2017
Кільк.характеристики :100 с.: іл.
Колективи : "Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс", круглий стіл (2017;Харків) , Харків. НМУ. наук. б-ка
Примітки : Затв. Вченою радою ХНМУ. Протокол № 11 від 16 листоп. 2017 р.
Ціна : 39.00 р.
УДК : 021.6:004 + 021.6:316.472.4:316.77:004.77(06)
MeSH-головна: БИБЛИОТЕКИ -- LIBRARIES
СОЦИАЛЬНЫЕ МЕДИА -- SOCIAL MEDIA
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
Зміст : Аналіз соціальних мереж із погляду найбільшої ефективності для просування бібліотеки в Інтернеті/ О. В. Бак. Використання соціальних медіа та мультимедійних технологій для репрезентації літературного клубу бібліотеки ВНЗ/ С. С. Бараннік. Бібліотечні спільноти у Facebook як інструмент організації комунікаційного простору бібліотекаря/ К. М. Вірюгіна. Соціальні медіа та професійна комунікативна культура бібліотекаря: загальні питання взаємодії/ Р. В. Вороніна. Видове різноманіття нотаток у Facebook: досвід українських бібліотек/ Л. В. Глазунова. Практическое использование ресурсов библиотеки высшего учебного заведения: взгляд медицинского студенчества/ К. А. Дегтярь. Основні паттерна використання соціальних мереж інформаційними центрами та бібліотеками: закордонний досвід/ В. В. Каїді, С. В. Ярмак. Pr-кампанія з онлайн анкетування в Харківській державній науковій бібліотеці ім. В.Г. Короленка/ I. А. Карнаух. Веб-опитування студентів-медиків щодо користування соціальними мережами/ І. В. Киричок, О. А. Русанова, К. М. Тесленко. Потенціал використання соціальної Мережі Facebook бібліотеками вищих навчальних закладів України/ І. М. Лазоренко. Правила формирования контента для продвижения библиотеки университета в социальных сетях/ Е. В. Левченко, А. А. Золотухин. Соціальні медіа у професійному розвитку бібліотечного фахівця/ Т. Б. Павленко. Сахарова М.П. Інтеграція у віртуальний простір як складова успіху Наукової бібліотеки ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ М. П. Сахарова. Бібліотеки у соціальних мережах: особливості та кроки ефективного просування/ О. В. Соцков. Нетикет - тренд сучасного бібліотекаря- нетизянина/ А. А. Тіщенко. Соціальні медіа як інструмент бібліотечного Інтернет-маркетингу/ В. І. Хитик. Библиотека в Instagram: почему бы и нет?/ О. Шакирова.
Анотація: Збірка містить матеріали Круглого столу «Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс», в яку увійшли праці фахівців бібліотечної справи, студентства щодо представництва бібліотек у соціальних мережах, просування їх в Інтернеті, правил формування контенту, етикету, використання соціальних мереж бібліотекарями у власному професійному розвитку тощо. Представлено результати практичного досвіду, запропоновано шляхи вирішення певних проблем присутності бібліотек різних систем і відомств у соціальних медіаУ статті розглянуто роль соціальних медіа як каналів комунікації та способів розвитку професійної сфери. На основі аналізу висвітлено грамотне позиціонування бібліотеки в соціомедійному просторі, критерії вибору ресурсу, ефективність розміщення проектів у соцмережах для утримання своїх позицій в сучасному інформаційно-комунікаційному просторі.
Примірники :МТД(1)
Вільні : МТД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 027.7/Б 59
Назва : Бібліотеки закладів вищої освіти: досвід та перспективи : матеріали III міжнар. наук.-практ. конф. бібліотек ЗВО, 4-6 лип. 2018 р. : збірник
Вихідні дані : Одеса: Одес. НУ, 2018
Кільк.характеристики :258 с
Колективи : "Бібліотеки закладів вищої освіти: досвід та перспективи", міжнар. наук.-практ. конф. (3;2018;Одеса) , Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. наук. бібліотека ім. М. Максимовича, Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечнікова. Наук. б-ка, Секція університетських бібліотек УБА, Електронна бібілотека України "ELibUKR"
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Рек. до друку Вченою радою ОНУ ім. І. І. Мечникова. Протокол № 3 від 27.11.2018 р.
Ціна : 52.00 р.
УДК : 027.7 + 027.7:378(06)
MeSH-головна: БИБЛИОТЕКИ -- LIBRARIES
ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE
Зміст : Університетська бібліотека як інформаційно-аналітичний сервіс/ Н. М. Кравчук, В. Ю. Шаповалова.
Анотація: Збірник містить матеріали III Міжнародної наукової конференції «Бібліотеки закладів вищої освіти: досвід та перспективи», що проходила в Одесі 4-6 липня 2018 р.У доповідях розглянуто сучасні стратегії розвитку та доступ до інформаційних ресурсів університетських бібліотек: комплектування, створення, використання та відображення в бібліотечних каталогах і базах даних. Подано результати вивчення та збереження книжкової спадщини бібліотек ЗВО. Розкрито значення маркетингових комунікацій в практичній діяльності бібліотек. Видання призначено для науковців, студентів та спеціалістів бібліотечно-інформаційної галузі
Примірники :МТД(1)
Вільні : МТД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)