Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (20)Бібліотечні видання (16)Вища освіта (18)Краєзнавство (36)Рідкісні видання (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=студент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-75 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах : тези доп. II навч.-метод. конф., 7 лют. 2024 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2024
Кільк.характеристики :300 с
Колективи : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах", навч.-метод. конф. (3;2024;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 150.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06) + 61:378:355.01(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Зміст : Стратегія розвитку ВНМУ ім. М. І. Пирогова у контексті реформування та європейської стандартизації в системі вищої освіти/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Підготовка медичних кадрів у надзвичайних умовах/ О. В. Астахова. Стресу професійній діяльності викладача ЗВО та шляхи його подолання/ О. І. Афанасюк, В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Особливості освітнього процесу у вищій школі в надзвичайних умовах/ Р. П. Барало, І. В. Барало. Медична етика Японії як об’єкт вивчення в курсі «Етика та деонтологія в медицині»/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Важливість фармацевтичної галузі і ії продукції в наш час/ Д. В. Беспалько. Проблема зниження мотивації до навчання у студентів й способи її подолання на заняттях з нормальної фізіології/ Н. В. Белік [та ін.]. Особливості організації педагогічного процесу на кафедрі нормальної фізіології в умовах сучасних викликів/ Н. В. Белік [та ін.]. Комплексна система медико-психологічного супроводу здобувачів вищої медичної освіти в умовах воєнного часу/ О. О. Белов, Η. Г. Пшук. Принципи підготовки кадрового потенціалу в медицині для роботи в динамічних умовах військового стану/ К. Т. Берцун, О. С. Рубіна, А. І. Сасюк. Конфліктологічна компетентність майбутнього лікаря як чинник запобігання конфлікту/ Я. С. Білик. Особливості проведення післядипломної медичної освіти у воєнний час/ Н. С. Білоконна. Організація процесу виховання студентської молоді на сучасному етапі/ В. С. Бобело. Формування позитивної мотивації до навчання здобувачів освіти в надзвичайних умовах/ О. В. Богомаз, Л. П. Дем’яненко, О. Д. Омельченко. Виклики у дистанційній формі навчання здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану/ А. Є. Богомолов, О. Б. Бондарчук, І. В. Корицька. Порівняльний аналіз сучасного стану організації підготовки кадрів лікарів-дерматовенерологів в Україні та ряді провідних країн світу/ С. А. Бондар, Л. Л. Гармаш, С. В. Дмитренко. Реалізація третьої місії сучасних закладів вищої освіти на прикладі Чеського університету природничих наук/ О. Ю. Браткова, Л. М. Ваколюк, І. В. Сергета. Залучення інноваційних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко [та ін.]. Нові перспективи та дисципліни у вивченні акушерства та гінекології для студентів медичних ЗВО/ О. В. Булавенко [та ін.]. Досвід використання сервісів інтерактивної взаємодії на етапі післядипломної підготовки/ Л. М. Булат, Н. В. Дідик, О. В. Лисунець. Концепція навчання іноземних студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова в умовах війни/ Л. В. Бурдейна [та ін.]. Питання профілактичної медицини та особливості підготовки здобувачів вищої освіти із спеціальності 228 «Педіатрія»/ Л. М. Ваколюк [та ін.]. Лекція-семінар у закладах вищої освіти/ Г. Л. Василенко, Т. В. Врублевська. Методи удосконалення клінічного мислення у студентів та лікарів-інтернів з циклу «Ендокринологія»/ В. С. Вернигородський, А. В. Паламарчук. Зворотній зв’язок як один із інструментів для покращення методики викладання в умовах сьогодення/ О. О. Вільцанюк [та ін.]. Дистанційна форма навчання у ЗВО України/ Л. А. Вознюк, О. В. Дзекан, К. В. Півторак. Сучасні виклики освіті в Україні/ Л. А. Вознюк [та ін.]. Інформацйно-комунікаційні технології при проведенні підсумкових занять з фармакології/ Н. І. Волощук [та ін.]. Штучний інтелект як інструмент урізноманітнення навчальних занять/ Т. Є. Вуж [та ін.]. Особливості здійснення контролю знань за дистанційної форми навчання/ О. Ф. Гайдаєнко, М. Т. Денека. Багатоетапна конференція молодих науковців як метод якісної підготовки медичних кадрів у кризових умовах/ Н. А. Гайструк [та ін.]. У фокусі фундаментальна взаємодія бібліотеки й науковців в контексті підготовки медичних кадрів/ Н. А. Гайструк [та ін.]. Підготовка здобувачів освіти на кафедрі шкірних та венеричних хвороб з курсом ПО у надзвичайних умовах/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Підвищення якості підготовки медичних кадрів шляхом візуалізації освітнього контенту з гістології/ В. О. Гненна, О. О. Говорущенко. Формування hard та soft skills competencies для успішної реалізації якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ В. О. Гненна, А. П. Король. Особливості проведення практичних занять з вибіркової дисципліни «Основи ультразвукової діагностики в акушерстві і гінекології» у вітчизняних та іноземних здобувачів вищої освіти/ О. М. Гончаренко [та ін.]. Щодо питання організації навчання на заняттях з іноземної мови в закладах вищої освіти/ О. П. Горпинюк, О. Ф. Гайдаєнко. Важливість та доцільність створення власної кафедри педагогіки та психології для післядипломної освіти на базі Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ Д. І. Гребенюк, Т. В. Волосович. Особливості викладання медичної біології в надзвичайних умовах/ Н. М. Гринчак, Р. П. Піскун. Методи вдосконалення навчального процесу в умовах здобуття освіти у військовий час/ К. Ю. Гріжимальська, Т. Ю. Кукуруза, Н. О. Буглова. Мультимедійна презентація як важлива складова практичних занять з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» під час дистанційного навчання/ A. M. Гулевич. Педагогічна практика аспіранта як складова освітнього процесу/ A. M. Гулевич, Д. О. Меркулова. До питання необхідності впровадження симуляційних технологій у систему підготовки майбутніх фармацевтів в умовах військового стану/ В. В. Гуцол, Н. А. Гордзіевська, В. М. Коваль. Сучасні підходи до викладання дисципліни «Фармацевтична хімія»/ О. О. Давиденко. Особливості навчання здобувачів вищої освіти наданню допомоги пораненим військовим в щелепно-лицеву ділянку на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ А. І. Даліщук, С. С. Поліщук, В. С. Поліщук. Адаптація студентів до начального процесу/ В. П. Данилевич [та ін.]. Термінологічні та концептуальні аспекти формування механізму активізації професійної мови здобувачів освіти/ М. Т. Денека, О. Ф. Гайдаєнко. Вища освіта в умовах війни: складнощі викладання та мотивація до навчання/ О. В. Дзекан, Л. А. Вознюк, К. В. Півторак. Дистанційна освіта в умовах війни в Україні: лише очевидні недоліки, чи неочікувані можливості також?/ О. В. Дзекан, О. В. Гуменюк, Г. П. Вережнікова. Особливості підготовки інтернів-дерматовенерологів на кафедрі шкірних та венеричних хвороб з курсом ПО у надзвичайних умовах/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Мова професійного спілкування/ Л. І. Дмитрук [та ін.]. Професійна мовнокомунікативна компетенція/ Л. І. Дмитрук [та ін.]. Пропозиції по вдосконаленню ведення методичної документації у структурі післядипломної освіти/ І. Е. Довганюк [та ін.]. Роль інтернаціоналізації в освітньому процесі в медичних закладах вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. Л. Кондратюк. Особливості англійської мови для професійних цілей/ Л. В. Дудікова, М. І. Костюк. Особливості дистанційного навчання іноземної мови у медичному університеті/ Л. В. Дудікова, І. І. Макодай, Е. О. Манжос. Робота в симуляційному центрі зі студентами 5 курсу на кафедрі педіатрії № 2 у надзвичайних умовах/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. М. Руденко. Інтернаціоналізація медичної освіти як пріоритетний напрям міжнародної діяльності Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ В. М. Дудник [та ін.]. Підготовка лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в умовах воєнного стану/ В. М. Дудник, І. В. Морозова, М. О. Шаламай. Викладання медичної генетики у надзвичайних умовах/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Особливості організації навчального процесу з освітньої компоненти «Виробнича лікарська практика» для студентів ЗВО у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, О. В. Куцак. Особливості викладання вибіркової дисципліни з освітньої компоненти «Основи дитячої онкогематології» для студентів ЗВО за спеціальністю «Медицина» у ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ В. М. Дудник [та ін.]. Роль новітніх технологій у вдосконаленні процесу підготовки медичних кадрів під час військового стану та їх вплив на якість освіти під час викладання предметів «Охорона праці в галузі» і «Охорона праці та охорона праці в галузі»/ О. В. Дякова, Л. О. Процюк, І. В. Сергета. Ігрові технології у викладанні право-вих дисциплін для студентів медичних та фармацевтичних спеціальностей/ Р. Г. Жарлінська, О. Ф. Адамчук. Навчання в інтернатурі по хірургії на сучасному етапі/ А. А. Жмур [та ін.]. Прийоми мнемотехніки як умова активізації творчого мислення студентів на кафедрі топографічної анатомії/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Особливості організації дослідницької діяльності здобу-вачів на кафедрі біохімії ім. професора О.О. Пентюка у надзвичайних умовах/ Н. В. Заічко [та ін.]. Місце інформаційних технологій у освітньому процесі/ С. В. Заїка [та ін.]. Особливості проведення студентського науковогогуртка на кафедрі анатомії людини/ Л. Л. Залевський [та ін.]. Пріоритетність безперервної освіти у професійному розвитку/ О. А. Зверхановський. Роль довузівської освіти в підготовці медичних кадрів в умовах конкурентного середовища/ Т. М. Зелінська. Сервіси та інструменти для створення інтерактивного навчального контенту/ B. C. Злагода [та ін.]. Дидактичні особливості викладання фізики в медичному університеті/ О. В. Іващук, Д. О. Іващук. Академічна прокрастинація та дезадаптивний копінг у здобувачів вищої освіти у надзвичайних умовах/ А. О. Камінська. Перспективи та шляхи інтернаціоналізації вищої медичної освіти у надзвичайних умовах/ А. О. Камінська, Н. Г. Пшук, Л. В. Стукан. Особливості викладання дисципліни хірургія іноземним студентам в умовах воєнного стану/ О. Є. Каніковський, Я. В. Карий. Роль прозорої конкуренції та самоосвіти при опануванні предметів під час якісної підготовки медичних кадрів в надзвичайних умовах/ С. О. Качула, П. О. Юрченко. Комплексний підхід для реалізації якісної підготовки медичних кадрів в умовах надзвичайних ситуацій/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, О. О. Гуменюк. Особливості використання комбінованих методик підготовки здобувачів вищої медичної освіти в умовах військового стану на кафедрі оториноларингології ВНМУ ім.М.І.Пирогова/ В. В. Кіщук [та ін.]. Профорієнтаційна робота із майбутніми абітурієнтами – запорука успіху вступної кампанії у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. О. Коваленко [та ін.]. Використання нових методик в післядипломній освіті менеджерів галузі охорони здоров’я в надзвичайних умовах/ Н. Т. Комарницька, Н. В. Соломонюк. Особливості підготовки студентів-медиків у надзвичайних умовах/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Сучасний погляд на професійно-педагогічну компетентність викладачів медичного університету в умовах воєнного стану/ А. П. Конопліцька [та ін.]. Уніфікація критеріїв для підсумкового оцінювання як чинник об’єктивізації контрольних заходів/ В. Ф. Кривецький [та ін.]. Організація пізнавальної діяльності студентів на практичних заняттях вибіркового курсу «Інфекційна імунологія»/ А. В. Крижановська [та ін.]. Досвід проведення on-line навчальної практики з фармацевтичної ботаніки/ С. Д. Криклива, Л. В. Кременська. Застосування операційних досліджень із вивчення модифікованих скорочених безін’єкційних режимів лікування у викладанні фтизіатрії/ Л. Г. Кулик. Сучасні інформаційні технології в підготовки бакалаврів з терапії та реабілітації/ А. Я. Кулик, Е. М. Остапенко, В. В. Мотигін. Покращення формування основ професійного мислення у студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету під час вивчення розділу «Захворювання ендодонту»/ О. І. Кутельмах, Л. О. Ковальчук. Актуальність проблем сексуальної освіти в якісній підготовці медичних кадрів/ О. Μ. Кучеренко, Г. В. Чайка. Акутуальні питання аутоеротичної практики серед студентів-медиків ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. Μ. Кучеренко, Г. В. Чайка. Формування критичного мислення у лікарів-інтернів, як найважливішої складової підготовки сучасного фахівця/ А. О. Кушта, С. М. Шувалов. Особливості підготовки до виступу із науковим повідомленням аспірантами-іноземцями медичних спеціальностей/ Т. В. Ланова, Л. М. Матусевич. Історія України як основа формування національної та громадянської ідентичності/ В. П. Лациба. Розвиток новітніх технологій протезування у сучасному світі/ Л. П. Лебідь. Проблеми онлайн викладання клінічних дисциплін у медичному вищому навчальному закладі (на прикладі циклу гематології)/ Д. А. Лисенко, С. В. Бондарчук. Викладання вибіркових дисциплін студентам фармацевтичного факультету в умовах воєнного стану/ Г. З. Личик, А. В. Мельник, Н. В. Паламарчук. Виховна функція викладача ЗВО/ М. І. Лісовий. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ Т. В. Лобастова. Важливість вивчення англійської мови у вищих медичних закладах/ Н. В. Мазур, М. І. Костюк. Цифровізація у підготовці здобувачів вищої освіти/ Г. М. Мазур, І. М. Паюк. Особливості підготовки медичних кадрів під час військового стану/ О. О. Мазченко, М. О. Матвійчук, С. О. Матвійчук. Інклюзія як основа модернізації освітньої галузі/ Е. О. Манжос. Організація процесу та особливості викладання педіатрії студентам 6 курсу в умовах воєнного стану в Україні/ Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич, О. В. Березницький. Розвиток професійного мислення майбутнього лікаря/ Я. Ю. Марункевич. Формування активного менеджера у сфері охорони здоров’я/ І. А. Марчук. Особливості тривоги та страху у студентів під час навчання/ Н. Г. Масіброда. Важливість вивчення клінічної фармакології з психофармакологією для майбутніх медичних психологів/ Т. М. Маслоїд, О. О. Яковлева, К. В. Півторак. Інновації в медичній освіті: віртуальні реальності та інтерактивні платформи/ М. В. Матвійчук [та ін.]. Імплементація симуляційних методів навчання в освітній процес на кафедрі медицини катастроф та військової медицини/ М. В. Матвійчук [та ін.]. Технологія співробітництва, як інструмент інтерактивного навчання/ Я. А. Медражевська [та ін.]. Класична освітня ідентичність: антична ґенеза та особливості відтворення в закладах вищої медичної освіти/ В. М. Мельник. Фізичні вправи як підвищення розумової працездатності студентів ВНЗ/ О. В. Мельник, Н. О. Сорокіна, Г. В. Лісчишин. Інформатизації освіти у ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ Д. О. Меркулова, Н. А. Верба. Цілорічне проведення занять з фізичного виховання на відкритому повітрі/ Л. І. Мичковська, С. О. Кулібаба, Є. І. Іванова. Роль симуляційного навчання в підготовці медичних кадрів/ О. А. Мунтян [та ін.]. Актуальні питання щодо використання штучного інтелекту при виконанні науково-дослідницьких робіт здобувачами вищої освіти/ Н. С. Недорезанюк, О. І. Мазур, А. В. Шапельська. Проблеми та перспективи використання електронного навчання в медичних закладів України в умовах воєнного стану/ О. Г. Обертинська, О. О. Вільцанюк. Комунікативна компетентність у роботі викладача ЗВО/ В. С. Олійник [та ін.]. Актуальність оцінки стану ментального здоров’я студентів ЗВО в умовах якісної підготовки медичних кадрів/ Н. М. Ордатій, А. В. Ордатій. Досвід використання інтерактивних дашбордів НСЗУ при викладанні «Соціальної медицини, громадського здоров’я»/ О. М. Очередько [та ін.]. Здоров’язберігаючі технології в освіті/ А. О. Очеретнюк, О. В. Паламарчук, М. С. Гарник. Викладання предмету «Невідкладна ендокринологія» на 6 курсі/ А. В. Паламарчук [та ін.]. Досвід організації дистанційного навчання на післядипломному етапі/ І. Г. Палій [та ін.]. Особливості навчання лікарів-інтернів у надзвичайних умовах/ І. Г. Палій [та ін.]. Технічні та психологічні виклики онлайн та гібридного навчання в медичному університеті/ А. В. Пачевська [та ін.]. Актуальність та важливість застосування симуляційних технологій у навчанні студентів медичних закладів вищої освіти під час війни в Україні/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Переваги застосування симулятора Simbionix GI Mentor™ для навчання на циклі спеціалізації «Ендоскопія»/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Систематичний моніторинг медичних реформ у навчальному процесі як запорука якості підготовки майбутніх лікарів/ В. Л. Пилипчук [та ін.]. Формування професійних компетенцій у студентів 6 курсу на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії/ В. І. Півторак [та ін.]. Активні методи навчання майбутніх лікарів та фармацевтів/ К. В. Півторак [та ін.]. Студентський науковий гурток на кафедрі внутрішньої та сімейної медицини/ Н. А. Півторак. Роль експерименту у викладанні патологічної фізіології/ В. В. Піліпонова [та ін.]. Особливості підготовки медичних кадрів під час війни/ І. С. Пірвердієва [та ін.]. Особливості підготовки медичних кадрів на кафедрі фтизіатрії Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова у надзвичайних умовах/ О. В. Пликанчук, М. А. Тхоровський. Використання чат-ботів зі штучним інтелектом під час вивчення терапевтичних дисциплін/ В. Л. Побережець [та ін.]. Мотиваційні можливості навчання іноземних студентів клінічних дисциплін в умовах активної діджиталізації/ О. Л. Побережець [та ін.]. Значення інтерактивних методів навчання для формування «soft skills» у студентів стоматологів/ А. В. Повшенюк [та ін.]. Концепція вирішення актуальних проблем якісної підготовки медичних фахівців на кафедрі дитячої хірургії в надзвичайних умовах сучасності/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Підготовка конкурентоздатних лікарських кадрів на післядипломному рівні: cучасні виклики та шляхи їх вирішення/ В. В. Погорілий, В. Ю, Масловський, О. Г. Якименко. Досвід впровадження заходів безперервного професійного розвитку в післядипломній освіті лікарів/ В. В. Погорілий, О. Г. Якименко. Актуальні проблеми підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ С. Г. Пойда. Education and morale building aspects of the teacher’s work in special conditions/ С. Г. Пойда, І. В. Сімонова. Закони пам’яті при вивченні клінічних дисциплін/ М. І. Покидько, М. Г. Богачук, В. В. Балабуєва. Особливості викладання хірургічних дисциплін в надзвичайних умовах/ М. І. Покидько [та ін.]. Особливості якісної підготовки студентів на кафедрах природничого профілю (біології та хімії) у надзвичайних умовах/ Т. Л. Полеся, О. Г. Сулім. Підготовка студентів-стоматологів на кафедрах стоматологічного профілю в сучасних умовах/ С. С. Поліщук [та ін.]. Стажування як важливий етап підготовки викладача вищої медичної школи у надзвичайних умовах/ К. С. Полянська. Ментальне здоров'я студентів та навчальний процес у воєнний час/ С. О. Приходько, Л. Л. Залевський, В. С. Школьніков. Актуальні шляхи розвитку клінічного мислення у студентів/ О. С. Прокопенко, Е. В. Беляєв, А. В. Денисюк. Незламність та індивідуальність освіти у ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ Р. В. Радьога [та ін.]. Міждисциплінарні основи компетентністного підходу до підготовки якісних медичних кадрів/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша, С. О. Качула. Профілактичні заходи, спрямовані на збереження та зміцнення здоров’я військовослужбовців Збройних Сил України в умовах сучасної війни у зимовий період, та їх місце у структурі викладання навчальної дисципліни «Військова гігієна»/ М. А. Редчіц [та ін.]. Робота студентського наукового гуртка в структурі підготовки сучасних медичних кадрів/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова, І. Л. Лук’янович. Ігрова залежність як проблема сучасності: причини виникнення та способи подолання/ Т. П. Рисинець, І. С. Потоцька. Рекомендації до занять з коригуючої гімнастики/ О. І. Романенко, І. В. Петрук. Нові інструменти симуляційного навчання з використанням віртуальних пацієнтів платформи «CASUS» на кафедрі інфекційних хвороб/ К. Ю. Романчук, О. С. Андросова, А. О. Довгань. Деякі аспекти організаційно-виховної роботи з медичними кадрами у надзвичайних умовах/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів-неонатологів: забезпечення якості та ефективності в умовах військового стану/ О. С. Рубіна. Особливості підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю «Педіатрія» на факультеті післядипломної освіти Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова в умовах воєнного стану в Україні/ В. І. Руда [та ін.]. Вища освіта в умовах непередбачуваності/ І. А. Руцька, Ю. Ю. Кондор. Самоорганізація здобувача освіти ключовий фактор якісного навчання у надзвичайних умовах/ О. О. Савицька [та ін.]. Ключові аспекти викладання основ валеології на медичному факультеті спеціальності «Терапія та реабілітація»/ Л. А. Сарафинюк [та ін.]. Визначення жувального тиску як складова моніторингу стану щелепно-лицевої ділянки у студентів/ Л. А. Сарафинюк, Р. О. Іванов. Оцінка гармонійності фізичного розвитку у студентів/ Л. А. Сарафинюк, О. П. Хапіцька, В. Є. Онищук. Сучасні проблеми якісної підготовки кадрового потенціалу в медицині у надзвичайних умовах/ А. І. Сасюк, О. О. Лукіянець, Є. Є. Лойко. Дистанційне навчання – виклик сьогодення/ Т. В. Секрет, М. В. Власенко. Важливість функціонування фармацевта клінічного в забезпеченні адміністрування антимікробних препаратів (ААП)/ С. І. Семененко [та ін.]. Особливості формування резильєнтних компетентностей серед здобувачів освіти, які навчаються у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова, у період кризового стану суспільства/ І. В. Сергета. Екологізація навчальної діяльності здобувачів у медичному закладі вищої освіти в сучасних умовах/ І. В. Сергета. Психологічні ресурси у лікарів-інтернів психіатричного профілю під час війни в Україні/ О. А. Серебреннікова [та ін.]. Оптимізація процесу вивчення і викладання іноземної мови online в умовах війни/ І. В. Сімонова, А. Л. Яценко, О. П. Горпинюк. The transformative power of Total Physical Response in online and blended education/ І. В. Сімонова, В. В. Мікаєлян, С. Г. Пойда. Місце біонеорганічної хімії серед навчальних дисциплін/ О. В. Смірнова, О. Г. Сулім. Проблеми та перспективи дистанційної форми навчання в закладах вищої медичної освіти/ Д. С. Солейко [та ін.]. Приклади активного довголіття – один із факторів виховання студентів/ Л. П. Солейко [та ін.]. Сучасні підходи до підготовки студентів по вибірковій дисципліні «Ультразвукова діагностика в акушерстві і гінекології»/ А. В. Старовер. Емоційне вигорання викладача ЗВО та шляхи запобігання/ К. В. Супрунов [та ін.]. Проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ О. А. Таран. Якісний освітній процес у надзвичайних умовах/ О. К. Тарасюк, Ю. К. Сікало. Профілізація навчального процесу з біологічної хімії для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 227 Терапія та реабілітація/ О. В. Тертишна [та ін.]. Академічний успіх здобувачів вищої освіти у сучасних умовах/ Т. В. Тисевич. Проблема адаптації першокурсників та шляхи її вирішення на кафедрі анатомії людини ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. О. Тихолаз [та ін.]. До питання викладання латинської мови та медичної термінології в медичному ЗВО/ С. І. Тихолаз, І. О. Дубова, В. Р. Ратова. Особливості викладання латинської мови та медичної термінології для здобувачів освіти спеціальності «Медична психологія»/ С. І. Тихолаз, В. Р. Ратова, Γ. Τ. Михайлюк. Латинська мова та медична термінологія як обов’язкова складова підготовки фахівців з фізичної терапії/ С. І. Тихолаз, Γ. Τ. Михайлюк, В. Р. Ратова. Методичні підходи при підготовці фахівців з менеджменту в охороні здоров’я/ О. В. Ткаченко [та ін.]. Освітні та методичні підходи при підготовці фахівців з громадського здоров’я/ О. В. Ткаченко [та ін.]. Значення вибіркових курсів у структурі підготовки здобувачів вищої освіти/ Ю. О. Томашевська, О. В. Кривов’яз, О. Ю. Тозюк. Місце аускультації легенів та серця у сучасній системі навчання студентів та патогенетичному обґрунтуванні синдромального діагнозу/ Г. І. Томашкевич, Ю. О. Одноріг. Сучасні та здоров’язберігаючі технології навчання в умовах військового стану/ Ю. Ю. Трофіменко [та ін.]. Якісна взаємодія студента та викладача, як складова навчального процесу в умовах війни/ Л. О. Фік, Я. А. Медражевська, Л. П. Черепахіна. Командна робота та шляхи підвищення її ефективності/ О. О. Фомін [та ін.]. Ревізія основних компонентів ОСП(К)І відповідно до принципів доказової медичної освіти/ Л. В. Фоміна, Д. Г. Коньков, В. В. Кливак. Аналіз якості організації та проведення виробничої практики за результатами опитування здобувачів освіти ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ Н. С. Фоміна [та ін.]. Мистецтво бути собою та стати кваліфікованим випускником в надзвичайних умовах сьогодення/ А. В. Фуніков [та ін.]. Застосування власної розробки автоматизованої системи індивідуальних завдань для оцінки знань студентів на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії/ О. С. Хіміч, В. І. Півторак, М. В. Бурков. Організація симуляційних сценаріїв для опанування практичних навиків з метою якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ С. Д. Хіміч [та ін.]. Оптимізація вивчення тем, присвячених термічній травмі на кафедрі загальної хірургії/ С. Д. Хіміч [та ін.]. Впровадження в навчальний процес відомостей про автоматизовані системи підрахунку клінічних параметрів при вивчені проблеми термічної травми/ С. Д. Хіміч [та ін.]. Фактори професійного самовизначення здобувачів медичних закладів вищої освіти у надзвичайних умовах/ С. С. Хлєстова. Особливості застосування мнемонік та форми освітнього процесу «перевернутий клас» для покращення запам’ятовування матеріалу/ О. Л. Черепаха [та ін.]. Сучасний студент та спосіб його мислення/ Л. П. Черепахіна [та ін.]. Особливості навчального процесу на кафедрі гістології в умовах воєнного стану/ М. О. Черних [та ін.]. Покращення якості вищої освіти шляхом використання інтерактивних методів навчання/ І. В. Чигір, О. О. Курець, Л. І. Лайко. Підготовка студентів у змішаному форматі навчання під час воєнного стану: досвід кафедри хірургії № 1 з курсом урології/ В. О. Шапринський [та ін.]. Штучний інтелект у системі медичної освіти: можливості та перспективи використання/ Л. В. Швець [та ін.]. Порівняльна характеристика успішності студентів 1 курсу стоматологічного факультету/ Т. І. Шевчук [та ін.]. Залучення студентів медичних ЗВО до навчальних on-line програм у галузі біомедицини як спосіб підвищення мотивації до навчання та його ефективності в надзвичайних умовах/ В. М. Шкарупа [та ін.]. Актуальні проблеми впровадження сучасних досягнень медичної протозоології в навчальний процес студентів медичних ЗВО/ В. М. Шкарупа [та ін.]. Моделі управління професійним розвитком студентів закладів вищої освіти/ Т. Ю. Школьнікова, К. М. Вергелес, В. С. Школьніков. Особливості вищої медичної освіти в умовах війни/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, В. М. Шевченко. Ведення робочого зошита – важливий та ефективний методичний прийом навчання і викладання у медичному університеті/ С. М. Шувалов, О. В. Кулицька. Сучасні тенденції розвитку електронного навчання при вивченні хімії/ В. С. Шунков. Посилене вивчення англійської мови під час якісної підготовки медичних кадрів в надзвичайних умовах як фактор майбутньої комунікативності лікаря/ П. О. Юрченко. Як отримати мотивованого до навчання студента під час підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ П. О. Юрченко, С. О. Качула. Використання штучного інтелекту здобувачами вищої освіти для науково-дослідної роботи/ Т. І. Ющенко [та ін.]. Впровадження нової навчальної методики клінічного сценарію стандартизованого пацієнта відповідно до Американського ліцензійного іспиту USMLE/ О. С. Яблонь [та ін.]. Студентська наукова діяльність на теренах клінічної фармакології/ О. О. Яковлева [та ін.]. Актуальність державної політики підтримки осіб з інвалідністю, проблеми організації допомоги людям з обмеженими можливостями у світі та Україні/ І. В. Яремина [та ін.]. Реалії сьогодення, які впливають на якісну підготовку медичних кадрів/ Л. В. Яренчук, Г. В. Чайка.
Анотація: Розвиток медичної науки і практики у надзвичайних умовах зумовлюють вносити корективи у підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому якість освіти у вищих закладах освіти необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Перед закладами вищої медичної освіти стоять важливі завдання, що покликані піднести їх на новий рівень якості, а саме: збільшити частку впровадження нових освітніх технологій, застосовувати безперервний процес вдосконалення знань та умінь, формування у здобувачів стійких практичних навичок. Застосування даних методів покликане систематично вдосконалювати майстерність обстеження та лікування пацієнтів, особливо в умовах змін у світовому науковому середовищі. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники : всього : ЧЗ(1), НА(1)
Вільні : ЧЗ(1), НА(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 611.018.1/А 94
Автор(и) : Афанасьев Ю. И., Котовский Е. Ф., Мисник Л. И.
Назва : Цитоплазма : учеб. пособ. для студент.
Вихідні дані : Москва, 1975
Кільк.характеристики :52 с
Колективи : Первый Моск. МИ им. И. М. Сеченова
Примітки : Библиогр.: с. 51
Ціна : 0.15 р.
УДК : 611.018.1 + 611.018.1(075.8)
MeSH-головна: ЦИТОЛОГИЯ -- CELL BIOLOGY
Примірники : всього : КСХ(4)
Вільні : КСХ(4)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:159.9/Б 23
Автор(и) : Банщиков В. М., Гуськов В. С., Мягков И. Ф.
Назва : Медицинская психология : учеб. для студент. мед. ин-тов
Вихідні дані : Москва: Медицина, 1967
Кільк.характеристики :239 с
Примітки : Библиогр.: с. 234-236
УДК : 61:159.9 + 61:159.9(075.8)
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
Примірники : всього 14: ХР(15), УА(5), НА(1), КСХ(4)
Вільні : ХР(15), УА(5), НА(1), КСХ(4)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612.821/Б 28
Автор(и) : Батуев А. С.
Назва : Высшая нервная деятельность : учеб. для студент. вузов по спец. "Биология", "Психология", "Философия"
Вихідні дані : Москва: Высшая школа, 1991
Кільк.характеристики :256 с.: ил.
Примітки : Библиогр.: с. 248-249. - Предм. указ.: с. 250-253
УДК : 612.821
MeSH-головна: ВЫСШАЯ НЕРВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HIGHER NERVOUS ACTIVITY
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Примірники : всього : НА(1), КСХ(9)
Вільні : НА(1), КСХ(9)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 02/Б 59
Назва : Библиографическая работа в библиотеке: организация и методика : учеб. для студент. бибилиотеч. фак. ин-т культуры и пед. вузов
Вихідні дані : Москва: Кн. палата, 1990
Кільк.характеристики :255 с :
УДК : 02
Примірники : всього : ІБО(2), ФД(1)
Вільні : ІБО(2), ФД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 617.7-053.2/Б 62
Назва : Бинокулярное зрение и его нарушения. Косоглазие. Охрана зрения с амблиопией, косоглазием, аномалиями рефракции : учеб.-метод. разраб. для студент.
Вихідні дані : Москва, 1987
Кільк.характеристики :18 с
Колективи : Первый Моск. МИ им. И. М. Сеченова
Ціна : 0.10 р.
УДК : 617.7-053.2
Примірники : всього : КСХ(2)
Вільні : КСХ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2’06/Б 77
Автор(и) : Бойченко, Олександр
Назва : Мої серед чужих : читац. путівник для дітей ст. шк. та молод. студент. віку
Вихідні дані : Чернівці: Книги-XXI, 2012
Кільк.характеристики :320 с
ISBN, Ціна 978-617-614-026-9: 45.00 р.
УДК : 821.161.2’06
Примірники :ХЛ(1)
Вільні : ХЛ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:007/В 19
Автор(и) : Васильева Т. С., Жуковский В. Д., Червяков М. Е.
Назва : Современная электроника в медицине : метод. пособие для студент. и врачей
Вихідні дані : Москва, 1971
Кільк.характеристики :36 с.: рис.
Колективи : Первый Моск. МИ им. И. М. Сеченова, Отдел кибернетики ЦНИЛа, Факультетская хирург. клиника им. Н. Н. Бурденко
Примітки : Библиогр.: с. 32-34
Ціна : 0.16 р.
УДК : 61:007 + 61:007(072)
MeSH-головна: КИБЕРНЕТИКА -- CYBERNETICS
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Примірники : всього : КСХ(3)
Вільні : КСХ(3)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(477)/В 85
Назва : Всеукраїнська студентська олімпіада. 2007/2008 навч. р. Всеукраїнський конкурс студент. наук. робіт з природ., техн. і гуманіт. наук. 2007/2008 навч. р. : довід. вид.
Вихідні дані : Київ: Знання, 2007
Кільк.характеристики :95 с
ISBN, Ціна 978-966-346-426-8: 13.00 р.
УДК : 378(477)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 821.161.1’06/Г 59
Автор(и) : Годенко М. М., Годенко М.М.
Назва : Избранные произведения: в 2 т./ М. М. Годенко. Т. 1: Минное поле : роман; Студент в бушлате : повесть; Зазимок : роман/ М. М. Годенко;
Вихідні дані : Москва: Худож. лит., 1983 - 1983
Кільк.характеристики :558 с
Ціна : 2.20 р.
УДК : 821.161.1’06
Примірники :ХЛ(1)
Вільні : ХЛ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Г 61
Автор(и) : Головатый Н. Ф.
Назва : Студент. Путь к личности
Вихідні дані : Москва: Молодая гвардия, 1982
Кільк.характеристики :142 с
Ціна : 0.15 р.
УДК : 378
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 612.821/Д 17
Автор(и) : Данилова Н. Н., Крылова А. Л.
Назва : Физиология высшей нервной деятельности : учеб. для студент. вузов . -4-е изд.
Вихідні дані : Ростов-на-Дону: Феникс, 2001
Кільк.характеристики :480 с
Серія: Учебники и учебные пособия
Примітки : Библиогр.: с. 474-476
ISBN, Ціна 5-222-00726-X:
УДК : 612.821
MeSH-головна: ВЫСШАЯ НЕРВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HIGHER NERVOUS ACTIVITY
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 618.3-06/Д 26
Автор(и) : Деев А. С.
Назва : Церебральный псевдотуморозный синдром у беременных, рожениц и родильниц : учеб. пособ. для студент. и врачей
Вихідні дані : Рязань, 1989
Кільк.характеристики :81 с
Колективи : Рязан. МИ им. И. П. Павлова
Примітки : Библиогр.:с.75-81 :
УДК : 618.3-06 + 616.8-055.26
MeSH-головна: БЕРЕМЕННОСТИ ОСЛОЖНЕНИЯ -- PREGNANCY COMPLICATIONS
МОЗГ ГОЛОВНОЙ -- BRAIN
РОДЫ ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ -- DYSTOCIA
Примірники : всього : НА(1), КСХ(1)
Вільні : НА(1), КСХ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.1’243/Д30
Автор(и) : Демидова А. К.
Назва : Пособие по русскому языку. Научный стиль. Оформление научной работы : учеб. пособие для студент. иностранцев
Вихідні дані : Москва: Рус. язык, 1991
Кільк.характеристики :202 с :
УДК : 811.161.1’243
Примірники : всього : НА(1), ІБО(1), КСХ(1)
Вільні : НА(1), ІБО(1), КСХ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 618.3-06/Д 56
Назва : Доброкачественная внутричерепная гипертензия и беременность (этиология, клиника, акушерская тактика) : метод. указ. для студент., субординаторов, врачей-интернов и практ. врачей
Вихідні дані : Рязань, 1989
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Рязан. МИ им. И. П. Павлова :
УДК : 618.3-06 + 616.831-008.918-055.26
MeSH-головна: БЕРЕМЕННОСТИ ОСЛОЖНЕНИЯ -- PREGNANCY COMPLICATIONS
ВНУТРИЧЕРЕПНАЯ ГИПЕРТЕНЗИЯ -- INTRACRANIAL HYPERTENSION
Примірники :НА(2)
Вільні : НА(2)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.1/Д 93
Автор(и) : Дьякова В. Н.
Назва : Пособие по русскому языку. Языковая подготовка к клинической практике иностранных студентов-медиков : учеб. пособ. для студент.-иностранцев
Вихідні дані : Москва: Рус. язык, 1981
Кільк.характеристики :254 с :
УДК : 811.161.1 + 811.161.1’243(075.8)
Примірники : всього : ПФІГ(3)
Вільні : ПФІГ(3)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.89/З-47
Автор(и) : Зейгарник Б. В.
Назва : Патопсихология : учеб. для студент. вузов . -2-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : Москва: МГУ, 1986
Кільк.характеристики :287 с
Ціна : 0.65 р.
УДК : 616.89 + 616.89(075.8)
MeSH-головна: ПСИХОПАТОЛОГИЯ -- PSYCHOPATHOLOGY
Примірники : всього : НА(2), КСХ(3)
Вільні : НА(2), КСХ(3)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 577.2/И 59
Автор(и) : Инге-Вечтомов С. Г.
Назва : Введение в молекулярную генетику : учеб. пособ. для студент. вузов по спец. "Генетика"
Вихідні дані : Москва: Высшая школа, 1983
Кільк.характеристики :343 с.: ил.
Примітки : Библиогр.: с. 336-340
Ціна : 1.00 р.
УДК : 577.2 + 577.2(075.8)
MeSH-головна: МОЛЕКУЛЯРНАЯ БИОЛОГИЯ -- MOLECULAR BIOLOGY
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.1’06/К 12
Автор(и) : Каверин В. А.
Назва : Петроградский студент
Вихідні дані : Москва: Совет. писатель, 1976
Кільк.характеристики :295 с
Ціна : 0.60 р.
УДК : 821.161.1’06
Примірники :ХЛ(1)
Вільні : ХЛ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 66/К 28
Автор(и) : Касаткин А. Г.
Назва : Основные процессы и аппараты химической технологии : учеб. для студент. химико-технологических спец. вузов
Вихідні дані : Москва: Химия, 1973
Кільк.характеристики :752 с.: рис., табл.
Примітки : Предм. указ.: с. 719-750
Ціна : 2.76 р.
УДК : 66 + 66(075.8)
MeSH-головна: ХИМИЧЕСКАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- CHEMICAL ENGINEERING
Примірники :КСХ(1)
Вільні : КСХ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-75 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)