Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (24)Бібліотечні видання (22)Вища освіта (5)Краєзнавство (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=термінологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах : тези доп. II навч.-метод. конф., 7 лют. 2024 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2024
Кільк.характеристики :300 с
Колективи : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах", навч.-метод. конф. (3;2024;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 150.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06) + 61:378:355.01(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Зміст : Стратегія розвитку ВНМУ ім. М. І. Пирогова у контексті реформування та європейської стандартизації в системі вищої освіти/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Підготовка медичних кадрів у надзвичайних умовах/ О. В. Астахова. Стресу професійній діяльності викладача ЗВО та шляхи його подолання/ О. І. Афанасюк, В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Особливості освітнього процесу у вищій школі в надзвичайних умовах/ Р. П. Барало, І. В. Барало. Медична етика Японії як об’єкт вивчення в курсі «Етика та деонтологія в медицині»/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Важливість фармацевтичної галузі і ії продукції в наш час/ Д. В. Беспалько. Проблема зниження мотивації до навчання у студентів й способи її подолання на заняттях з нормальної фізіології/ Н. В. Белік [та ін.]. Особливості організації педагогічного процесу на кафедрі нормальної фізіології в умовах сучасних викликів/ Н. В. Белік [та ін.]. Комплексна система медико-психологічного супроводу здобувачів вищої медичної освіти в умовах воєнного часу/ О. О. Белов, Η. Г. Пшук. Принципи підготовки кадрового потенціалу в медицині для роботи в динамічних умовах військового стану/ К. Т. Берцун, О. С. Рубіна, А. І. Сасюк. Конфліктологічна компетентність майбутнього лікаря як чинник запобігання конфлікту/ Я. С. Білик. Особливості проведення післядипломної медичної освіти у воєнний час/ Н. С. Білоконна. Організація процесу виховання студентської молоді на сучасному етапі/ В. С. Бобело. Формування позитивної мотивації до навчання здобувачів освіти в надзвичайних умовах/ О. В. Богомаз, Л. П. Дем’яненко, О. Д. Омельченко. Виклики у дистанційній формі навчання здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану/ А. Є. Богомолов, О. Б. Бондарчук, І. В. Корицька. Порівняльний аналіз сучасного стану організації підготовки кадрів лікарів-дерматовенерологів в Україні та ряді провідних країн світу/ С. А. Бондар, Л. Л. Гармаш, С. В. Дмитренко. Реалізація третьої місії сучасних закладів вищої освіти на прикладі Чеського університету природничих наук/ О. Ю. Браткова, Л. М. Ваколюк, І. В. Сергета. Залучення інноваційних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко [та ін.]. Нові перспективи та дисципліни у вивченні акушерства та гінекології для студентів медичних ЗВО/ О. В. Булавенко [та ін.]. Досвід використання сервісів інтерактивної взаємодії на етапі післядипломної підготовки/ Л. М. Булат, Н. В. Дідик, О. В. Лисунець. Концепція навчання іноземних студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова в умовах війни/ Л. В. Бурдейна [та ін.]. Питання профілактичної медицини та особливості підготовки здобувачів вищої освіти із спеціальності 228 «Педіатрія»/ Л. М. Ваколюк [та ін.]. Лекція-семінар у закладах вищої освіти/ Г. Л. Василенко, Т. В. Врублевська. Методи удосконалення клінічного мислення у студентів та лікарів-інтернів з циклу «Ендокринологія»/ В. С. Вернигородський, А. В. Паламарчук. Зворотній зв’язок як один із інструментів для покращення методики викладання в умовах сьогодення/ О. О. Вільцанюк [та ін.]. Дистанційна форма навчання у ЗВО України/ Л. А. Вознюк, О. В. Дзекан, К. В. Півторак. Сучасні виклики освіті в Україні/ Л. А. Вознюк [та ін.]. Інформацйно-комунікаційні технології при проведенні підсумкових занять з фармакології/ Н. І. Волощук [та ін.]. Штучний інтелект як інструмент урізноманітнення навчальних занять/ Т. Є. Вуж [та ін.]. Особливості здійснення контролю знань за дистанційної форми навчання/ О. Ф. Гайдаєнко, М. Т. Денека. Багатоетапна конференція молодих науковців як метод якісної підготовки медичних кадрів у кризових умовах/ Н. А. Гайструк [та ін.]. У фокусі фундаментальна взаємодія бібліотеки й науковців в контексті підготовки медичних кадрів/ Н. А. Гайструк [та ін.]. Підготовка здобувачів освіти на кафедрі шкірних та венеричних хвороб з курсом ПО у надзвичайних умовах/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Підвищення якості підготовки медичних кадрів шляхом візуалізації освітнього контенту з гістології/ В. О. Гненна, О. О. Говорущенко. Формування hard та soft skills competencies для успішної реалізації якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ В. О. Гненна, А. П. Король. Особливості проведення практичних занять з вибіркової дисципліни «Основи ультразвукової діагностики в акушерстві і гінекології» у вітчизняних та іноземних здобувачів вищої освіти/ О. М. Гончаренко [та ін.]. Щодо питання організації навчання на заняттях з іноземної мови в закладах вищої освіти/ О. П. Горпинюк, О. Ф. Гайдаєнко. Важливість та доцільність створення власної кафедри педагогіки та психології для післядипломної освіти на базі Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ Д. І. Гребенюк, Т. В. Волосович. Особливості викладання медичної біології в надзвичайних умовах/ Н. М. Гринчак, Р. П. Піскун. Методи вдосконалення навчального процесу в умовах здобуття освіти у військовий час/ К. Ю. Гріжимальська, Т. Ю. Кукуруза, Н. О. Буглова. Мультимедійна презентація як важлива складова практичних занять з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» під час дистанційного навчання/ A. M. Гулевич. Педагогічна практика аспіранта як складова освітнього процесу/ A. M. Гулевич, Д. О. Меркулова. До питання необхідності впровадження симуляційних технологій у систему підготовки майбутніх фармацевтів в умовах військового стану/ В. В. Гуцол, Н. А. Гордзіевська, В. М. Коваль. Сучасні підходи до викладання дисципліни «Фармацевтична хімія»/ О. О. Давиденко. Особливості навчання здобувачів вищої освіти наданню допомоги пораненим військовим в щелепно-лицеву ділянку на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії/ А. І. Даліщук, С. С. Поліщук, В. С. Поліщук. Адаптація студентів до начального процесу/ В. П. Данилевич [та ін.]. Термінологічні та концептуальні аспекти формування механізму активізації професійної мови здобувачів освіти/ М. Т. Денека, О. Ф. Гайдаєнко. Вища освіта в умовах війни: складнощі викладання та мотивація до навчання/ О. В. Дзекан, Л. А. Вознюк, К. В. Півторак. Дистанційна освіта в умовах війни в Україні: лише очевидні недоліки, чи неочікувані можливості також?/ О. В. Дзекан, О. В. Гуменюк, Г. П. Вережнікова. Особливості підготовки інтернів-дерматовенерологів на кафедрі шкірних та венеричних хвороб з курсом ПО у надзвичайних умовах/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Мова професійного спілкування/ Л. І. Дмитрук [та ін.]. Професійна мовнокомунікативна компетенція/ Л. І. Дмитрук [та ін.]. Пропозиції по вдосконаленню ведення методичної документації у структурі післядипломної освіти/ І. Е. Довганюк [та ін.]. Роль інтернаціоналізації в освітньому процесі в медичних закладах вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. Л. Кондратюк. Особливості англійської мови для професійних цілей/ Л. В. Дудікова, М. І. Костюк. Особливості дистанційного навчання іноземної мови у медичному університеті/ Л. В. Дудікова, І. І. Макодай, Е. О. Манжос. Робота в симуляційному центрі зі студентами 5 курсу на кафедрі педіатрії № 2 у надзвичайних умовах/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. М. Руденко. Інтернаціоналізація медичної освіти як пріоритетний напрям міжнародної діяльності Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ В. М. Дудник [та ін.]. Підготовка лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в умовах воєнного стану/ В. М. Дудник, І. В. Морозова, М. О. Шаламай. Викладання медичної генетики у надзвичайних умовах/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Особливості організації навчального процесу з освітньої компоненти «Виробнича лікарська практика» для студентів ЗВО у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, О. В. Куцак. Особливості викладання вибіркової дисципліни з освітньої компоненти «Основи дитячої онкогематології» для студентів ЗВО за спеціальністю «Медицина» у ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ В. М. Дудник [та ін.]. Роль новітніх технологій у вдосконаленні процесу підготовки медичних кадрів під час військового стану та їх вплив на якість освіти під час викладання предметів «Охорона праці в галузі» і «Охорона праці та охорона праці в галузі»/ О. В. Дякова, Л. О. Процюк, І. В. Сергета. Ігрові технології у викладанні право-вих дисциплін для студентів медичних та фармацевтичних спеціальностей/ Р. Г. Жарлінська, О. Ф. Адамчук. Навчання в інтернатурі по хірургії на сучасному етапі/ А. А. Жмур [та ін.]. Прийоми мнемотехніки як умова активізації творчого мислення студентів на кафедрі топографічної анатомії/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Особливості організації дослідницької діяльності здобу-вачів на кафедрі біохімії ім. професора О.О. Пентюка у надзвичайних умовах/ Н. В. Заічко [та ін.]. Місце інформаційних технологій у освітньому процесі/ С. В. Заїка [та ін.]. Особливості проведення студентського науковогогуртка на кафедрі анатомії людини/ Л. Л. Залевський [та ін.]. Пріоритетність безперервної освіти у професійному розвитку/ О. А. Зверхановський. Роль довузівської освіти в підготовці медичних кадрів в умовах конкурентного середовища/ Т. М. Зелінська. Сервіси та інструменти для створення інтерактивного навчального контенту/ B. C. Злагода [та ін.]. Дидактичні особливості викладання фізики в медичному університеті/ О. В. Іващук, Д. О. Іващук. Академічна прокрастинація та дезадаптивний копінг у здобувачів вищої освіти у надзвичайних умовах/ А. О. Камінська. Перспективи та шляхи інтернаціоналізації вищої медичної освіти у надзвичайних умовах/ А. О. Камінська, Н. Г. Пшук, Л. В. Стукан. Особливості викладання дисципліни хірургія іноземним студентам в умовах воєнного стану/ О. Є. Каніковський, Я. В. Карий. Роль прозорої конкуренції та самоосвіти при опануванні предметів під час якісної підготовки медичних кадрів в надзвичайних умовах/ С. О. Качула, П. О. Юрченко. Комплексний підхід для реалізації якісної підготовки медичних кадрів в умовах надзвичайних ситуацій/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, О. О. Гуменюк. Особливості використання комбінованих методик підготовки здобувачів вищої медичної освіти в умовах військового стану на кафедрі оториноларингології ВНМУ ім.М.І.Пирогова/ В. В. Кіщук [та ін.]. Профорієнтаційна робота із майбутніми абітурієнтами – запорука успіху вступної кампанії у ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. О. Коваленко [та ін.]. Використання нових методик в післядипломній освіті менеджерів галузі охорони здоров’я в надзвичайних умовах/ Н. Т. Комарницька, Н. В. Соломонюк. Особливості підготовки студентів-медиків у надзвичайних умовах/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Сучасний погляд на професійно-педагогічну компетентність викладачів медичного університету в умовах воєнного стану/ А. П. Конопліцька [та ін.]. Уніфікація критеріїв для підсумкового оцінювання як чинник об’єктивізації контрольних заходів/ В. Ф. Кривецький [та ін.]. Організація пізнавальної діяльності студентів на практичних заняттях вибіркового курсу «Інфекційна імунологія»/ А. В. Крижановська [та ін.]. Досвід проведення on-line навчальної практики з фармацевтичної ботаніки/ С. Д. Криклива, Л. В. Кременська. Застосування операційних досліджень із вивчення модифікованих скорочених безін’єкційних режимів лікування у викладанні фтизіатрії/ Л. Г. Кулик. Сучасні інформаційні технології в підготовки бакалаврів з терапії та реабілітації/ А. Я. Кулик, Е. М. Остапенко, В. В. Мотигін. Покращення формування основ професійного мислення у студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету під час вивчення розділу «Захворювання ендодонту»/ О. І. Кутельмах, Л. О. Ковальчук. Актуальність проблем сексуальної освіти в якісній підготовці медичних кадрів/ О. Μ. Кучеренко, Г. В. Чайка. Акутуальні питання аутоеротичної практики серед студентів-медиків ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. Μ. Кучеренко, Г. В. Чайка. Формування критичного мислення у лікарів-інтернів, як найважливішої складової підготовки сучасного фахівця/ А. О. Кушта, С. М. Шувалов. Особливості підготовки до виступу із науковим повідомленням аспірантами-іноземцями медичних спеціальностей/ Т. В. Ланова, Л. М. Матусевич. Історія України як основа формування національної та громадянської ідентичності/ В. П. Лациба. Розвиток новітніх технологій протезування у сучасному світі/ Л. П. Лебідь. Проблеми онлайн викладання клінічних дисциплін у медичному вищому навчальному закладі (на прикладі циклу гематології)/ Д. А. Лисенко, С. В. Бондарчук. Викладання вибіркових дисциплін студентам фармацевтичного факультету в умовах воєнного стану/ Г. З. Личик, А. В. Мельник, Н. В. Паламарчук. Виховна функція викладача ЗВО/ М. І. Лісовий. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ Т. В. Лобастова. Важливість вивчення англійської мови у вищих медичних закладах/ Н. В. Мазур, М. І. Костюк. Цифровізація у підготовці здобувачів вищої освіти/ Г. М. Мазур, І. М. Паюк. Особливості підготовки медичних кадрів під час військового стану/ О. О. Мазченко, М. О. Матвійчук, С. О. Матвійчук. Інклюзія як основа модернізації освітньої галузі/ Е. О. Манжос. Організація процесу та особливості викладання педіатрії студентам 6 курсу в умовах воєнного стану в Україні/ Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич, О. В. Березницький. Розвиток професійного мислення майбутнього лікаря/ Я. Ю. Марункевич. Формування активного менеджера у сфері охорони здоров’я/ І. А. Марчук. Особливості тривоги та страху у студентів під час навчання/ Н. Г. Масіброда. Важливість вивчення клінічної фармакології з психофармакологією для майбутніх медичних психологів/ Т. М. Маслоїд, О. О. Яковлева, К. В. Півторак. Інновації в медичній освіті: віртуальні реальності та інтерактивні платформи/ М. В. Матвійчук [та ін.]. Імплементація симуляційних методів навчання в освітній процес на кафедрі медицини катастроф та військової медицини/ М. В. Матвійчук [та ін.]. Технологія співробітництва, як інструмент інтерактивного навчання/ Я. А. Медражевська [та ін.]. Класична освітня ідентичність: антична ґенеза та особливості відтворення в закладах вищої медичної освіти/ В. М. Мельник. Фізичні вправи як підвищення розумової працездатності студентів ВНЗ/ О. В. Мельник, Н. О. Сорокіна, Г. В. Лісчишин. Інформатизації освіти у ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ Д. О. Меркулова, Н. А. Верба. Цілорічне проведення занять з фізичного виховання на відкритому повітрі/ Л. І. Мичковська, С. О. Кулібаба, Є. І. Іванова. Роль симуляційного навчання в підготовці медичних кадрів/ О. А. Мунтян [та ін.]. Актуальні питання щодо використання штучного інтелекту при виконанні науково-дослідницьких робіт здобувачами вищої освіти/ Н. С. Недорезанюк, О. І. Мазур, А. В. Шапельська. Проблеми та перспективи використання електронного навчання в медичних закладів України в умовах воєнного стану/ О. Г. Обертинська, О. О. Вільцанюк. Комунікативна компетентність у роботі викладача ЗВО/ В. С. Олійник [та ін.]. Актуальність оцінки стану ментального здоров’я студентів ЗВО в умовах якісної підготовки медичних кадрів/ Н. М. Ордатій, А. В. Ордатій. Досвід використання інтерактивних дашбордів НСЗУ при викладанні «Соціальної медицини, громадського здоров’я»/ О. М. Очередько [та ін.]. Здоров’язберігаючі технології в освіті/ А. О. Очеретнюк, О. В. Паламарчук, М. С. Гарник. Викладання предмету «Невідкладна ендокринологія» на 6 курсі/ А. В. Паламарчук [та ін.]. Досвід організації дистанційного навчання на післядипломному етапі/ І. Г. Палій [та ін.]. Особливості навчання лікарів-інтернів у надзвичайних умовах/ І. Г. Палій [та ін.]. Технічні та психологічні виклики онлайн та гібридного навчання в медичному університеті/ А. В. Пачевська [та ін.]. Актуальність та важливість застосування симуляційних технологій у навчанні студентів медичних закладів вищої освіти під час війни в Україні/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Переваги застосування симулятора Simbionix GI Mentor™ для навчання на циклі спеціалізації «Ендоскопія»/ В. В. Петрушенко [та ін.]. Систематичний моніторинг медичних реформ у навчальному процесі як запорука якості підготовки майбутніх лікарів/ В. Л. Пилипчук [та ін.]. Формування професійних компетенцій у студентів 6 курсу на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії/ В. І. Півторак [та ін.]. Активні методи навчання майбутніх лікарів та фармацевтів/ К. В. Півторак [та ін.]. Студентський науковий гурток на кафедрі внутрішньої та сімейної медицини/ Н. А. Півторак. Роль експерименту у викладанні патологічної фізіології/ В. В. Піліпонова [та ін.]. Особливості підготовки медичних кадрів під час війни/ І. С. Пірвердієва [та ін.]. Особливості підготовки медичних кадрів на кафедрі фтизіатрії Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова у надзвичайних умовах/ О. В. Пликанчук, М. А. Тхоровський. Використання чат-ботів зі штучним інтелектом під час вивчення терапевтичних дисциплін/ В. Л. Побережець [та ін.]. Мотиваційні можливості навчання іноземних студентів клінічних дисциплін в умовах активної діджиталізації/ О. Л. Побережець [та ін.]. Значення інтерактивних методів навчання для формування «soft skills» у студентів стоматологів/ А. В. Повшенюк [та ін.]. Концепція вирішення актуальних проблем якісної підготовки медичних фахівців на кафедрі дитячої хірургії в надзвичайних умовах сучасності/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Підготовка конкурентоздатних лікарських кадрів на післядипломному рівні: cучасні виклики та шляхи їх вирішення/ В. В. Погорілий, В. Ю, Масловський, О. Г. Якименко. Досвід впровадження заходів безперервного професійного розвитку в післядипломній освіті лікарів/ В. В. Погорілий, О. Г. Якименко. Актуальні проблеми підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ С. Г. Пойда. Education and morale building aspects of the teacher’s work in special conditions/ С. Г. Пойда, І. В. Сімонова. Закони пам’яті при вивченні клінічних дисциплін/ М. І. Покидько, М. Г. Богачук, В. В. Балабуєва. Особливості викладання хірургічних дисциплін в надзвичайних умовах/ М. І. Покидько [та ін.]. Особливості якісної підготовки студентів на кафедрах природничого профілю (біології та хімії) у надзвичайних умовах/ Т. Л. Полеся, О. Г. Сулім. Підготовка студентів-стоматологів на кафедрах стоматологічного профілю в сучасних умовах/ С. С. Поліщук [та ін.]. Стажування як важливий етап підготовки викладача вищої медичної школи у надзвичайних умовах/ К. С. Полянська. Ментальне здоров'я студентів та навчальний процес у воєнний час/ С. О. Приходько, Л. Л. Залевський, В. С. Школьніков. Актуальні шляхи розвитку клінічного мислення у студентів/ О. С. Прокопенко, Е. В. Беляєв, А. В. Денисюк. Незламність та індивідуальність освіти у ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ Р. В. Радьога [та ін.]. Міждисциплінарні основи компетентністного підходу до підготовки якісних медичних кадрів/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша, С. О. Качула. Профілактичні заходи, спрямовані на збереження та зміцнення здоров’я військовослужбовців Збройних Сил України в умовах сучасної війни у зимовий період, та їх місце у структурі викладання навчальної дисципліни «Військова гігієна»/ М. А. Редчіц [та ін.]. Робота студентського наукового гуртка в структурі підготовки сучасних медичних кадрів/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова, І. Л. Лук’янович. Ігрова залежність як проблема сучасності: причини виникнення та способи подолання/ Т. П. Рисинець, І. С. Потоцька. Рекомендації до занять з коригуючої гімнастики/ О. І. Романенко, І. В. Петрук. Нові інструменти симуляційного навчання з використанням віртуальних пацієнтів платформи «CASUS» на кафедрі інфекційних хвороб/ К. Ю. Романчук, О. С. Андросова, А. О. Довгань. Деякі аспекти організаційно-виховної роботи з медичними кадрами у надзвичайних умовах/ О. А. Ромашкіна. Післядипломна підготовка лікарів-неонатологів: забезпечення якості та ефективності в умовах військового стану/ О. С. Рубіна. Особливості підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю «Педіатрія» на факультеті післядипломної освіти Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова в умовах воєнного стану в Україні/ В. І. Руда [та ін.]. Вища освіта в умовах непередбачуваності/ І. А. Руцька, Ю. Ю. Кондор. Самоорганізація здобувача освіти ключовий фактор якісного навчання у надзвичайних умовах/ О. О. Савицька [та ін.]. Ключові аспекти викладання основ валеології на медичному факультеті спеціальності «Терапія та реабілітація»/ Л. А. Сарафинюк [та ін.]. Визначення жувального тиску як складова моніторингу стану щелепно-лицевої ділянки у студентів/ Л. А. Сарафинюк, Р. О. Іванов. Оцінка гармонійності фізичного розвитку у студентів/ Л. А. Сарафинюк, О. П. Хапіцька, В. Є. Онищук. Сучасні проблеми якісної підготовки кадрового потенціалу в медицині у надзвичайних умовах/ А. І. Сасюк, О. О. Лукіянець, Є. Є. Лойко. Дистанційне навчання – виклик сьогодення/ Т. В. Секрет, М. В. Власенко. Важливість функціонування фармацевта клінічного в забезпеченні адміністрування антимікробних препаратів (ААП)/ С. І. Семененко [та ін.]. Особливості формування резильєнтних компетентностей серед здобувачів освіти, які навчаються у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова, у період кризового стану суспільства/ І. В. Сергета. Екологізація навчальної діяльності здобувачів у медичному закладі вищої освіти в сучасних умовах/ І. В. Сергета. Психологічні ресурси у лікарів-інтернів психіатричного профілю під час війни в Україні/ О. А. Серебреннікова [та ін.]. Оптимізація процесу вивчення і викладання іноземної мови online в умовах війни/ І. В. Сімонова, А. Л. Яценко, О. П. Горпинюк. The transformative power of Total Physical Response in online and blended education/ І. В. Сімонова, В. В. Мікаєлян, С. Г. Пойда. Місце біонеорганічної хімії серед навчальних дисциплін/ О. В. Смірнова, О. Г. Сулім. Проблеми та перспективи дистанційної форми навчання в закладах вищої медичної освіти/ Д. С. Солейко [та ін.]. Приклади активного довголіття – один із факторів виховання студентів/ Л. П. Солейко [та ін.]. Сучасні підходи до підготовки студентів по вибірковій дисципліні «Ультразвукова діагностика в акушерстві і гінекології»/ А. В. Старовер. Емоційне вигорання викладача ЗВО та шляхи запобігання/ К. В. Супрунов [та ін.]. Проблеми якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ О. А. Таран. Якісний освітній процес у надзвичайних умовах/ О. К. Тарасюк, Ю. К. Сікало. Профілізація навчального процесу з біологічної хімії для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 227 Терапія та реабілітація/ О. В. Тертишна [та ін.]. Академічний успіх здобувачів вищої освіти у сучасних умовах/ Т. В. Тисевич. Проблема адаптації першокурсників та шляхи її вирішення на кафедрі анатомії людини ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. О. Тихолаз [та ін.]. До питання викладання латинської мови та медичної термінології в медичному ЗВО/ С. І. Тихолаз, І. О. Дубова, В. Р. Ратова. Особливості викладання латинської мови та медичної термінології для здобувачів освіти спеціальності «Медична психологія»/ С. І. Тихолаз, В. Р. Ратова, Γ. Τ. Михайлюк. Латинська мова та медична термінологія як обов’язкова складова підготовки фахівців з фізичної терапії/ С. І. Тихолаз, Γ. Τ. Михайлюк, В. Р. Ратова. Методичні підходи при підготовці фахівців з менеджменту в охороні здоров’я/ О. В. Ткаченко [та ін.]. Освітні та методичні підходи при підготовці фахівців з громадського здоров’я/ О. В. Ткаченко [та ін.]. Значення вибіркових курсів у структурі підготовки здобувачів вищої освіти/ Ю. О. Томашевська, О. В. Кривов’яз, О. Ю. Тозюк. Місце аускультації легенів та серця у сучасній системі навчання студентів та патогенетичному обґрунтуванні синдромального діагнозу/ Г. І. Томашкевич, Ю. О. Одноріг. Сучасні та здоров’язберігаючі технології навчання в умовах військового стану/ Ю. Ю. Трофіменко [та ін.]. Якісна взаємодія студента та викладача, як складова навчального процесу в умовах війни/ Л. О. Фік, Я. А. Медражевська, Л. П. Черепахіна. Командна робота та шляхи підвищення її ефективності/ О. О. Фомін [та ін.]. Ревізія основних компонентів ОСП(К)І відповідно до принципів доказової медичної освіти/ Л. В. Фоміна, Д. Г. Коньков, В. В. Кливак. Аналіз якості організації та проведення виробничої практики за результатами опитування здобувачів освіти ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ Н. С. Фоміна [та ін.]. Мистецтво бути собою та стати кваліфікованим випускником в надзвичайних умовах сьогодення/ А. В. Фуніков [та ін.]. Застосування власної розробки автоматизованої системи індивідуальних завдань для оцінки знань студентів на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії/ О. С. Хіміч, В. І. Півторак, М. В. Бурков. Організація симуляційних сценаріїв для опанування практичних навиків з метою якісної підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ С. Д. Хіміч [та ін.]. Оптимізація вивчення тем, присвячених термічній травмі на кафедрі загальної хірургії/ С. Д. Хіміч [та ін.]. Впровадження в навчальний процес відомостей про автоматизовані системи підрахунку клінічних параметрів при вивчені проблеми термічної травми/ С. Д. Хіміч [та ін.]. Фактори професійного самовизначення здобувачів медичних закладів вищої освіти у надзвичайних умовах/ С. С. Хлєстова. Особливості застосування мнемонік та форми освітнього процесу «перевернутий клас» для покращення запам’ятовування матеріалу/ О. Л. Черепаха [та ін.]. Сучасний студент та спосіб його мислення/ Л. П. Черепахіна [та ін.]. Особливості навчального процесу на кафедрі гістології в умовах воєнного стану/ М. О. Черних [та ін.]. Покращення якості вищої освіти шляхом використання інтерактивних методів навчання/ І. В. Чигір, О. О. Курець, Л. І. Лайко. Підготовка студентів у змішаному форматі навчання під час воєнного стану: досвід кафедри хірургії № 1 з курсом урології/ В. О. Шапринський [та ін.]. Штучний інтелект у системі медичної освіти: можливості та перспективи використання/ Л. В. Швець [та ін.]. Порівняльна характеристика успішності студентів 1 курсу стоматологічного факультету/ Т. І. Шевчук [та ін.]. Залучення студентів медичних ЗВО до навчальних on-line програм у галузі біомедицини як спосіб підвищення мотивації до навчання та його ефективності в надзвичайних умовах/ В. М. Шкарупа [та ін.]. Актуальні проблеми впровадження сучасних досягнень медичної протозоології в навчальний процес студентів медичних ЗВО/ В. М. Шкарупа [та ін.]. Моделі управління професійним розвитком студентів закладів вищої освіти/ Т. Ю. Школьнікова, К. М. Вергелес, В. С. Школьніков. Особливості вищої медичної освіти в умовах війни/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, В. М. Шевченко. Ведення робочого зошита – важливий та ефективний методичний прийом навчання і викладання у медичному університеті/ С. М. Шувалов, О. В. Кулицька. Сучасні тенденції розвитку електронного навчання при вивченні хімії/ В. С. Шунков. Посилене вивчення англійської мови під час якісної підготовки медичних кадрів в надзвичайних умовах як фактор майбутньої комунікативності лікаря/ П. О. Юрченко. Як отримати мотивованого до навчання студента під час підготовки медичних кадрів у надзвичайних умовах/ П. О. Юрченко, С. О. Качула. Використання штучного інтелекту здобувачами вищої освіти для науково-дослідної роботи/ Т. І. Ющенко [та ін.]. Впровадження нової навчальної методики клінічного сценарію стандартизованого пацієнта відповідно до Американського ліцензійного іспиту USMLE/ О. С. Яблонь [та ін.]. Студентська наукова діяльність на теренах клінічної фармакології/ О. О. Яковлева [та ін.]. Актуальність державної політики підтримки осіб з інвалідністю, проблеми організації допомоги людям з обмеженими можливостями у світі та Україні/ І. В. Яремина [та ін.]. Реалії сьогодення, які впливають на якісну підготовку медичних кадрів/ Л. В. Яренчук, Г. В. Чайка.
Анотація: Розвиток медичної науки і практики у надзвичайних умовах зумовлюють вносити корективи у підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому якість освіти у вищих закладах освіти необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Перед закладами вищої медичної освіти стоять важливі завдання, що покликані піднести їх на новий рівень якості, а саме: збільшити частку впровадження нових освітніх технологій, застосовувати безперервний процес вдосконалення знань та умінь, формування у здобувачів стійких практичних навичок. Застосування даних методів покликане систематично вдосконалювати майстерність обстеження та лікування пацієнтів, особливо в умовах змін у світовому науковому середовищі. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники : всього : ЧЗ(1), НА(1)
Вільні : ЧЗ(1), НА(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616:612.017-053.2/А 48
Автор(и) : Заболотний Д. І., Лайко А. А., Охотнікова О. М., Ткаліна А. В., Косаковський А. Л., Заболотна Д. Д., Березнюк В. В., Гладуш Ю. І., Шух Л. А., Гавриленко Ю. В., Юревич Н. О., Косаківська І. А., Шарікадзе О. В.
Назва : Алергічний риніт у дітей : монографія
Вихідні дані : Kиїв: Логос, 2016
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика, Ін-т оториноларингології ім. О. С. Коломійченка, Нац. дит. спец. лікарня "ОХМАТДИТ"
Примітки : Бібліогр.: с. 189-215. - Рек. Вченою радою Нац. МА післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика (протокол № 6 від 17.06.2015 р.)
ISBN, Ціна 978-966-171-978-0: 110.00 р.
УДК : 616:612.017-053.2 + 616.211-002-053.2
MeSH-головна: РИНИТ АЛЛЕРГИЧЕСКИЙ -- RHINITIS, ALLERGIC
ДЕТИ -- CHILD
Зміст : КЛІНІЧНА АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ПОРОЖНИНИ НОСА ТА ПРИНОСОВИХ ПАЗУХ ; ЕПІДЕМІОЛОГІЯ АЛЕРГІЧНОГО РИНІТУ ; ЕТІОЛОГІЯ АЛЕРГІЧНОГО РИНІТУ ; ПАТОГЕНЕЗ АЛЕРГІЧНОГО РИНІТУ ; ПАТОМОРФОЛОГІЯ АЛЕРГІЧНОГО РИНІТУ ; КЛАСИФІКАЦІЯ І ТЕРМІНОЛОГІЯ АЛЕРГІЧНОГО РИНІТУ ; КЛІНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА АЛЕРГІЧНОГО РИНІТУ ; ДІАГНОСТИКА АЛЕРГІЧНОГО РИНІТУ ; ДИФЕРЕНЦІАЛЬНА ДІАГНОСТИКА АЛЕРГІЧНОГО РИНІТУ ; ЛАБОРАТОРНА ДІАГНОСТИКА АЛЕРГІЧНОГО РИНІТУ ; МЕТОДИ ЛІКУВАННЯ АЛЕРГІЧНОГО РИНІТУ ; ПРОФІЛАКТИКА АЛЕРГІЧНОГО РИНІТУ ; Протокол лікування дітей з алергійним ринітом ; Протокол діагностики та лікування дітей з анафілактичним шоком
Анотація: Монографія написана фахівцями двох спеціальностей - оториноларингологами і дитячими алергологами. У ній розглянуто актуальні питання епідеміології та етіології, патогенезу і патоморфологічної характеристики алергічного риніту у дітей. Наведено дані щодо клінічної картини, діагностики і диференціального діагнозу, сучасних методів лікування, підходів до профілактики цього захворювання у дитячому віці. Висвітлено питання прогнозу алергічного риніту у дитинстві. Наведено сучасні підходи до специфічної алергодіагностики, показання до алерген-спе- цифічної імунотерапії у дитячому віці та актуальні методи її проведення. Монографія ілюстрована багатьма рисунками і таблицями. Її основою є багатий досвід авторів з цієї проблеми, а також систематизовані численні дані літератури. Монографія розрахована на оториноларингологів, алергологів, терапевтів, педіатрів, сімейних лікарів, лікарів-інтернів, клінічних ординаторів, аспірантів, слухачів циклів удосконалення, а також студентів вищих медичних навчальних закладів. Особливо корисною монографія буде для дитячих фахівців з оториноларингологи, алергології, пульмонології
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111/Я 62
Автор(и) : Янков А. В.
Назва : Англійська мова для студентів-медиків: анатомічна, клінічна і фармацевтична термінологія : підруч. для студентів вищ. мед. навч. закл. I-II рівня акредитації
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2004
Кільк.характеристики :264 с
Примітки : Допущено Головним упр. освіти, науки та інформ.-аналіт. забезп. МОЗ України (лист від 11 липня 2002 р. № 8.03-15/1714)
ISBN, Ціна 966-642-175-5: 28.00 р.
УДК : 811.111 + 811.111(075.8) + 811.111:61
MeSH-головна: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
Анотація: У підручнику проводиться систематизоване зіставлення англійських, грецьких і латинських відповідників, продуктивних в утворенні анатомічних, клінічних і фармацевтичних термінів. Добір фактичного матеріалу для вироблення навичок адекватного сприймання спеціальних текстів медичної тематики та завдання з ключами-відповідями уможливлюють практичне використання набутих теоретичних знань у процесі створення та розпізнавання медичної лексики. Друге видання підручника (1-ше — 1998 р.) доповнене матеріалами про сенсорну систему організму людини та англо-українським словником. Для студентів вищих медичних навчальних закладів I —II рівнів акредитації
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111/Я 62
Автор(и) : Янков А. В.
Назва : Англійська мова для студентів-медиків: анатомічна, клінічна і фармацевтична термінологія : підручник
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 1998
Кільк.характеристики :175 с
ISBN, Ціна 5-11-004684-0:
УДК : 811.111 + 811.111(075.8) + 811.111:61
MeSH-головна: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
Анотація: У підручнику проводиться систематизоване зіставлення англійських, грецьких і латинських еквівалентів, продуктивних в утворенні анатомічних, клінічних і фармацевтичних термінів. Для студентів медичних училищ і коледжів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 611.018(03)/Г 51
Назва : Гістологічна термінологія. Міжнародні терміни з цитології та гістології людини : [навч. посіб.]
Паралельн. назви :Гистологическая терминология. Международные термины по цитологии и гистологии человека
Вихідні дані : Київ: Медицина; США: Lippincott Williams & Wilkins / Wolters Kliwer Health, 2010
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Федер. міжнар. ком. з анатом. термінології
Переклад видання: Terminologia Histologica. International Terms for Human Cytology and Histology. -2008
Примітки : Покажчики : с. 123-245. - Укр. пер. міжнар. термінів з цитології та гістології людини затвердж. V з’їздом анатомів, гістологів, ембріол. і топографоанатомів України.
ISBN, Ціна 978-617-505-060-6: 160.00 р.
УДК : 611.018(03) + 611.018(03) + 611.018(075.8)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY
ЦИТОЛОГИЯ -- CELL BIOLOGY
Анотація: Це видання - переклад українською і російською мовами найновішої редакції Міжнародної гістологічної термінології, яка була затверджена у 2005 році на Міжнародному конгресі анатомів у Кіото і вийшла друком у 2008 році у видавництві Wolters Kliwer Health(США). У ній вперше для полегшення комп’ютерного опрацювання інформації Федеративний міжнародний комітет з анатомічної термінології (FICAT) застосував дванадцятизначні ідентифікатори термінів. У виданні вміщено значну кількість нових термінів, які стосуються найсучашніших досягнень біохімії, клінічної біології та цитофізіології. Численні підсторінкові виноски, що містять короткі коментарі до нових термінів і цитують назви оригінальних праць, де ці терміни зустрічаються вперше, стануть у пригоді зацікавленому читачеві. Для студентів і викладачів ВМНЗ I-IV рівнів акредитації, лікарів-інтернів, курсантів, магістрів.
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477):341.485]"/Г 61-393157401
Автор(и) : Марочко, Василь, Старовойт С., Артеменко Л., Байкєніч Д., Батирєва І., Вигодованець О., Гринько Я., Костів М., Коцур Ю., Кравчук Т., Курганська І., Лук'янець К., Сопронюк Т., Городняк Я., Голубєва Г.
Назва : Голодомор-геноцид: термінологія
Вихідні дані : Київ: Майстер книг, 2019
Кільк.характеристики :64 с
Колективи : Нац. музей Голодомору-геноциду, Ін-т дослідження Голодомору
Серія: Музей Голодомору
Примітки : Затв. до друку Наук.-метод. радою Нац. музею Голодомору-геноциду
ISBN, Ціна 978-617-7652-29-7: 18.00 р.
УДК : 94(477):341.485]"19"
MeSH-головна: ГЕНОЦИД -- GENOCIDE
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Науково-популярне видання, що містить роз’яснення найчастіше вживаних термінів, пов’язаних зі злочином Голодомору-геноциду. Адресоване краєзнавцям, викладачам, вчителям, студентам, школярам - широкому колу читачів, зацікавлених історією України
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.831-005.1/В 48
Автор(и) : Віничук С. М., Прокопів М. М.
Назва : Гострий ішемічний інсульт : монографія
Вихідні дані : Киев: Наукова думка, 2006
Кільк.характеристики :286 с
Примітки : Бібліогр.: с.255-280
ISBN, Ціна 966-00-0615-2: 65.00 р.
УДК : 616.831-005.1
MeSH-головна: ИНСУЛЬТ -- STROKE
Зміст : ПЕРЕДМОВА ; ТЕРМІНОЛОГІЧНІ ПОЗНАЧЕННЯ ІНСУЛЬТУ І КЛАСИФІКАЦІЯ СУДИННИХ УРАЖЕНЬ ГОЛОВНОГО МОЗКУ ; Термінологічні позначення інсульту ; Класифікація судинних захворювань головного мозку ; АНАТОМО-ФІЗІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КРОВОПОСТАЧАННЯ ГОЛОВНОГО МОЗКУ ; Артеріальне кровопостачання головного мозку ; Каротидна система ; Вертебрально-базилярна система ; Система колатерального кровообігу ; Венозна система ; Авторегуляція мозкового кровообігу ; Деякі термінологічні позначення з нормальної та патологічної фізіології мозкового кровообігу ; РОЗВИТОК ЗНАНЬ ПРО МЕХАНІЗМИ ВИНИКНЕННЯ ГОСТРОЇ ЦЕРЕБРАЛЬНОЇ ІШЕМІЇ ; СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ ПОШКОДЖУВАЛЬНОЇ ДІЇ ГОСТРОЇ ЦЕРЕБРАЛЬНОЇ ІШЕМІЇ ; Концепція порогового ішемічного кровотоку ; Концепція ішемічної напівтін ; Ішемічний каскад у разі гострого інсульту ; Реперфузійне ушкодження тканини мозку у разі гострого ішемічного інсульту ; Роль запального каскаду в пошкодженні ішемізованої тканини мозку (сумісно з Т.М. Черенько) ; ГОСТРІ ІШЕМІЧНІ ПОРУШЕННЯ МОЗКОВОГО КРОВООБІГУ ; Класифікація гострих ішемічних порушень мозкового кровообігу ; Транзиторні ішемічні атаки ; Малий ішемічний інсульт ; Прогресуючий інсульт ; Завершений (тотальний) ішемічний інсульт (інфаркт мозку) ; Підтипи ішемічного інсульту ; Атеротромботичний інсульт ; Кардіоемболічний інсульт ; Лакунарний інфаркт ; Гемодинамічний інсульт ; Гемореологічний інсульт ; ЛОКАЛІЗАЦІЯ ТА КЛІНІКА ІНФАРКТУ МОЗКУ ; Клініка інфаркту мозку ; Інфаркти у каротидному басейні ; Тотальний інфаркт у каротидному басейні ; Малі кортикальні інфаркти ; Лакунарний інфаркт у каротидному басейні ; Інфаркти у вертебрально-базилярному басейні (сумісно з Т.А. Ялинською) ; Лакунарні інфаркти у ВББ ; Нелакунарні інфаркти у ВББ ; Клініко-анатомічні кореляції вертебрально-базилярних ішемічних інсультів ; Особливості клінічного перебігу ішемічного інсульту в різні періоди після його розвитку (сумісно з /. С. Віничук) ; Церебральні венозні та синусові тромбози ; ГЕМОРАГІЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ ІНФАРКТУ МОЗКУ (сумісно з Т.А. Довбонос) ; Термінологія і дефініція ; Чинники, що сприяють геморагічній трансформації інфаркту мозку ; Механізми розвитку ; Клінічний перебіг ; Діагноз ; СТРЕСОВА ГІПЕРГЛІКЕМІЯ ПІСЛЯ ГОСТРОГО ІШЕМІЧНОГО ІНСУЛЬТУ (сумісно з B.C. Мельником) ; МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ГОСТРИХ ІШЕМІЧНИХ ПОРУШЕНЬ МОЗКОВОГО КРОВООБІГУ ; Клінічні методи та їх загальна оцінка ; Дослідження функціонального стану серцево-судинної системи ; Ультразвукова допплерографія в діагностиці ішемічних порушень мозкового кровообігу (сумісно з /./. Бедрієм) ; Візуалізація мозкових структур і системи кровообігу головного мозку (сумісно з ТА. Ялинською) ; СУЧАСНІ ФАРМАКОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ ДЛЯ ЛІКУВАННЯ ГОСТРИХ ІШЕМІЧНИХ ПОРУШЕНЬ МОЗКОВОГО КРОВООБІГУ ; ЛІКУВАННЯ ГОСТРОГО ІШЕМІЧНОГО ІНСУЛЬТУ ; Базисна недиференційована терапія ; Специфічна диференційована терапія ; Відновлення адекватної перфузії ішемізованої ділянки мозку ; Нейропротекція ішемічної напівтіні (сумісно з Т.І. Ілляш) ; Особливості терапії гострого ішемічного інсульту залежно від його підтипу ; Особливості терапії ішемічного інсульту у вертебрально-базилярному басейні ; Лікування церебрального венозного та синусового тромбозу ; Лікування ускладнень ішемічного інсульту ; Хірургічні втручання при ішемічному інсульті ; РЕАБІЛІТАЦІЯ ПІСЛЯ ІШЕМІЧНОГО ІНСУЛЬТУ (сумісно з І.С. Віничук) ; ПРОФІЛАКТИКА ІШЕМІЧНОГО ІНСУЛЬТУ ; ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ; СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Анотація: Монографія присвячена гострому ішемічному інсульту — одній із найпоширеніших клінічних форм судинного ураження головного мозку. На підставі власного досвіду та даних світової літератури висвітлено сучасні концепції пошкодження ішемізованої тканини мозку. Наведено класифікацію гострих ішемічних порушень мозкового кровообігу, проаналізовано особливості клінічного перебігу та діагностики підтипів ішемічного інсульту, а також церебральних венозних і синусових тромбозів. Уперше розглянуто механізми розвитку, клінічний перебіг і діагностику геморагічної трансформації інфаркту та стресової гіперглікемії після гострого ішемічного інсульту. Оцінюються можливості ультразвукових і нейровізуалізаційних методів діагностики. Особливу увагу приділено аналізу ефективності застосованих фармакологічних засобів, стратегії лікування, реабілітації та профілактиці ішемічного інсульту. Для неврологів, нейрохірургів, терапевтів, сімейних лікарів, лікарів швидкої допомоги, лікарів-інтернів, студентів медичних вузів
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.37-002/П 38
Автор(и) : Плегуца О. М., Сидорчук Р. І., Плегуца М. Д.
Назва : Деструктивний панкреатит: основи комплексного лікування : монографія
Вихідні дані : Чернівці: БДМУ, 2008
Кільк.характеристики :260 с.: іл.
Примітки : Бібліогр.: с. 165-186. - Рек. до друку Вченою радою Буковин. ДМУ 25.09.2008 р.
ISBN, Ціна 978-966-697-277-7: 102.00 р.
УДК : 616.37-002
MeSH-головна: ПАНКРЕАТИТ ОСТРЫЙ НЕКРОТИЗИРУЮЩИЙ -- PANCREATITIS, ACUTE NECROTIZING
Зміст : ТЕРМІНОЛОГІЯ, ЕПІДЕМІОЛОГІЯ, ЗАГАЛЬНІ АСПЕКТИ ЕТІОЛОГІЇ ТА ПАТОГЕНЕЗУ ГОСТРОГО ПАНКРЕАТИТУ ; РОЛЬ МІКРООРГАНІЗМІВ РІЗНИХ ТАКСОНОМІЧНИХ ГРУП в ІНІЦІАЦІЇ ТА ПІДТРИМЦІ ГНІЙНО-ЗАПАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ПАТОГЕНЕЗІ ГОСТРОГО ДЕСТРУКТИВНОГО ПАНКРЕАТИТУ ; Характеристика мікрофлори та роль транс локації мікроорганізмів при експериментальному гострому деструктивному панкреатиті ; Особливості змін мікрофлори при експериментальному панкреонекрозі у щурів Wistar ; Особливості змін мікрофлори при експериментальному панкреонекрозі в інбредних собак ; Клінічне дослідження змін мікрофлори і феномену транслокації мікроорганізмів при гострому деструктивному панкреатиті ; ПАТОМОРФОЛОГІЯ, ПОРУШЕННЯ ГОМЕОСТАЗУ ТА РОЗВИТОК СИНДРОМУ ПОЛІОРГАННОЇ ДИСФУНКЦІЇ ПРИ ГОСТРОМУ ДЕСТРУКТИВНОМУ ПАНКРЕАТИТІ ; Характеристика змін функціонального стану підшлункової залози при гострому деструктивному панкреатиті ; ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЛІКУВАЛЬНИХ ЗАХОДІВ У ХВОРИХ НА ГДП ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ СОРБЦІЙНОГО МЕТОДУ ; Діагностична цінність окремих симптомів, прогнозування перебігу гострого панкреатиту ; Лікування хворих на гострий деструктивний панкреатит ; Застосування сорбентів та сорбційних методів у лікуванні деструктивних форм гострого панкреатиту та панкреатогенного перитоніту
Анотація: У монографії розглядаються різні аспекти актуальних питань етіології, патогенезу, морфології, діагностики та лікування гострого панкреатиту. В основі викладеного матеріалу покладені матеріали власних досліджень авторів. Наводяться сучасні протоколи діагностики та лікування хворих на гострий панкреатит. Для практичних хірургів, лікарів-інтернів, студентів та широкого кола медичних фахівців
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.124/К 78
Автор(и) : Краковецька Г. О., Бобирьов В. М., Бєляєва О. М.,
Назва : Латинська мова . Рецептура/ Г. О. Краковецька, В. М. Бобирьов, О. М. Бєляєва . Клінічна термінологія
Вихідні дані : Київ: Здоров’я, 1999
Кільк.характеристики :360 с
ISBN, Ціна 5-311-00942-Х:
УДК : 811.124 + 811.124’276.6:61](075.8)
MeSH-головна: ЛЕКАРСТВЕННЫЕ СРЕДСТВА РЕЦЕПТУРНЫЕ -- PRESCRIPTION DRUGS
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: Підручник створено згідно з програмою з латинської мови та основ медичної термінології для медичних вузів. Для студентів медичних закладів освіти ііі-IV рівнів акредитації.
Примірники :НА(1)
Вільні : НА(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.124/Л 27
Автор(и) : Кісельова О. Г., Лехніцька С. І., Шпинта Г. А., Малунова Г. Д.
Назва : Латинська мова і медична термінологія : (практикум)
Вихідні дані : Київ: Книга-плюс, 2016
Кільк.характеристики :376 с
Примітки : Рек. МОЗ України (протокол № 1 засід. Коміс. від 24.03.2016 р.)
ISBN, Ціна 978-966-460-085-6: 150.00 р.
УДК : 811.124 + 811.124:61](076.5)
MeSH-головна: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Анотація: Посібник призначений для студентів ВМНЗ III-IV рівнів акредитації, а також може використовуватися у практичній діяльності фахівців медичної галузі усіх спеціальностей. Видання створене згідно нової навчальної програми і поділене на тематичні розділи. відповідно принципам терміноутворення у анатомо-гістологічгій, фармакохімічній та клінічній медичних підсистемах. Для студентів медичних, стоматологічних та медико-психологічних факультетів, лікарів
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)