Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (1120)Бібліотечні видання (18)Вища освіта (23)Краєзнавство (79)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=COVID<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.1/.4-083.98/К 52
Назва : Журнал Подільських конференцій/ . Т. 4: Ключові питання невідкладної допомоги, інтенсивної терапії та анестезіології : IV Поділ. всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 9-10 жовт. 2020 р.
Вихідні дані : Вінниця: Рогальська І. О., 2020
Кільк.характеристики :79 с
Колективи : "Ключові питання невідкладної допомоги, інтенсивної терапії та анестезіології", Поділ. всеукр. наук.- практ. конф. з міжнар. участю (4 ; 2020 ; Вінниця), "Ключові питання невідкладної допомоги, інтенсивної терапії та анестезіології", Поділ. всеукр. наук.- практ. конф. з міжнар. участю , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, Асоц. анестезіологів України, Асоц. анестезіологів Вінниччини, Вінниц. обл. клін. лікарня ім. М. І. Пирогова
Ціна : 25.00 р.
УДК : 616.1/.4-083.98 + 616.1/.4-083.98(06)
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Зміст : Програма конференції ; Рівні температурної, сенсорної та моторної блокад при різних методиках спінальної анестезії/ Ю. О. Безсмертний, М. Л. Гомон, Г. В. Безсмертна. Непряма реваскуляризація при лікуванні хворих з критичною ішемією нижніх кінцівок/ Ю. О. Безсмертний [та ін.]. Переваги оральної регідратаційної терапії в передопераційній підготовці хірургічних хворих/ П. І. Бігняк, К. Ю. Креньов, М. Л. Гомон. Профілактика ранньої когнітивної дисфункції у хворих після загальної анестезії з керованою гіпотензією/ Р. А. Бондар [та ін.]. COVID-19 management in the parturient population/ A. Gabrielian, О. Turkot. Використання нефопаму у хворих з алкогольним делірієм/ O. O. Гаврилов, М. Л. Гомон. Використання унілатеральної спінальної анестезії у хворих з нестабільною гемодинамікою/ М. Л. Гомон [та ін.]. Профілактика постдекомпресійної дисфункції печінки у хворих на механічну жовтяницю/ О. Є. Каніковський, Я. В. Карий, Біллах Аль Ктавнех Аль-Мутасем. Обґрунтування комплексного лікування важких форм гострого парапроктиту ускладненого некротичним фасциїтом/ О. Є. Каніковський, А. В. Осадчий. Клініко-патоморфологічне та економічне обґрунтування використання центрального венозного катетеру, що імплантується периферично/ Ю. В. Кізюріна, Д. О. Кутіков. Інтраплевральна аналгезія/ Ю. К. Козловський, І. Ю. Козловська. Визначення молекулярних класів β -лактамаз, що виділяються у стаціонарах України, методом повного геномного секвенування/ О. П. Кондратюк. LABOR ANALGESIA IN THE 21s* CENTURY/ М. Corbett Lisa. Нестабільність гемодинаміки при гострому коронарному синдромі без елевації сегменту ST (NESTMI)/ M. I. Кривонос, O. B. Сергійчук. Ефективність регіонарних блокад в післяопераційному періоді у пацієнтів із гострою хірургічною патологією черевної порожнини/ К. Ю. Креньов. Діаметр зіниць у діагностиці смерті мозку або клінічної смерті/ Д. А. Кріштафор, А. А. Кріштафор, Д. М. Станін. Особлисобливості післяопераційної реабілітації хворих з онкопатологією голови та шиї/ А. О. Кушта. Вплив пандемії COVID-19 на психічне здоров’я/ Я. Ю. Марункевич. Клінічне значення біомаркера NGAJL у визначенні ступеня ішемізації нефрона/ О. І. Матвійчук, Б. В. Рицько, О. В. Сергійчук. Лікування діабетичного кетоацидозу під контролем динаміки газів крові та кислотно-лужної рівноваги/ З. П. Ніжинська-Астапенко, М. В. Власенко. Нові рекомендації щодо лікування пацієнтів з гкс без елевації сегмента st (esc, 2020)/ Н. Ю. Осовська [та ін.]. Особливості організації роботи системи екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької області/ А. В. Пірникоза, С. М. Скоробогач. Інтенсивна терапія новонародженого з бульозним епідермолізом (випадок із практики)/ О. С. Рубіна, К. Т. Бєрцун, P. O. Гомон. Геморагічна хвороба новонароджених (VKDB): Сучасні стратегії профілактики/ Т. І. Саврун [та ін.]. Анестезіологічне забезпечення амбулаторних операцій при варикозній хворобі/ С. В. Сандер, В. В. Мосьондз, В. М. Крошка. Вплив комплексу чинників на летальність у пацієнтів при ендопротезуванні кульшового суглобу/ М. В. Свіргун, А. І. Семененко. Ефективність адемолу щодо корекції фактору некрозу пухлин у головному мозку щурів на моделі черепно-мозкової травми/ С. І. Семененко, А. І. Семененко, О. О. Яковлева. Покращення якості нормотермії в клінічній практиці/ П. П. Слободян. Дослідження факторів, що корелюють час моторного та сенсорного блоків і стабільність гемодинамічних показників під час проведення спінальної анестезії/ А. І. Тереховський [та ін.]. Implementation of modern ERAS protocols in obstetrics/ О. Turkot. Дискусійні питання знеболення в післяопераційному періоді у хворих з ожирінням/ С. Д. Хіміч, I. O. Малишевський. Анестезія в офтальмології (огляд літератури)/ М. А. Ходаківський. Досвід використання лікувальної гіпотермії в умовах Вінницького неонатального центру/ Г. В. Чайка, О. В. Астахова, Д. С. Папишев. Вплив внутрішньоочеревинного тиску при лапароскопічних операціях на розвиток порушень серцевого ритму у хворих похилого віку/ В. О. Шапринський, О. О. Воровський, Ю. Ю. Шушковська. Нутрітивна підтримка та періопераційна терапія у хворих з хірургічною патологією стравоходу/ В. О. Шапринський [та ін.]. Зміни предикторів лейкограми у пацієнтів з низхідними медіастинітами/ В. О. Шапринський [та ін.]. Клініко-морфологічні патерни метаболічного компоненту кишково-мозкової вісі у пацієнтів із гострими пошкодженнями мозкового кровообігу на етапі інтенсивної терапії/ Д. А. Шкурупій, П. С. Терів, С. М. Борблик. Прогнозування важкості перебігу неонатального періоду у передчасно народжених дітей з масою тіла 1500 г/ О. С. Яблонь [та ін.]. Ограничения показаний к фторхинолонам с учетом международных рекомендаций/ Яковлева, О. Ю. Гойна-Кардасевич, А. О. Жамба.
Анотація: Міждисциплінарний збірник розрахований на організаторів охорони здоров’я, наукових співробітників, практичних лікарів та молодих науковців, які практикують в інтенсивній терапії, анестезіології, дитячій анестезіології, медицині невідкладних станів, інтенсивній педіатрії, неонатології, хірургії, терапії, акушерству та гінекології
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.98/Л 56
Автор(и) : Абатуров О. Є., Буйко О. О., Гречуха Є. О., Гук Г. В., Зеленська К. О., Кожина Г. М., Крамарьов С. О., Крючко Т. О., Курило В. О., Ніколаєнко А. Є., Терешина І. Ф., Харченко Ю. П., Чугунов В. В., Юр'єва Л. М.
Назва : Лікування та профілактика COVID-19. Охорона психічного здоров’я в умовах пандемії : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Марченко Т. В., 2020
Кільк.характеристики :252 с
Примітки : Бібліогр.: с. 187-215. - Затв. та рек. до друку Вченою радою ДЗ "Дніпропетр. мед. акад. МОЗ України (протокол № 9 від 28.05.2020 р.)
ISBN, Ціна 978-617-7937-03-5: 350.00, 368.00, р.
УДК : 616.98 + 616.98:578.834-036.21-08(075.8)(079.1) + 616.89-008-036.3
MeSH-головна: КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ЗДОРОВЬЯ ИНДИВИДУАЛЬНОГО ОХРАНА -- PERSONAL HEALTH SERVICES
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
Анотація: У навчальному посібнику висвітлені сучасні погляди на етіологію, патогенез, лікування та питання охорони психічного здоров’я в умовах пандемії COVID-19. Цей міждисциплінарний навчальний посібник є першим в Україні. Посібник рекомендується для студентів закладів вищої освіти України, педіатрів, інфекціоністів, сімейних лікарів, психіатрів, медичних психологів та психотерапевтів
Примірники : всього : УА(189), НА(10), ЧЗ(2)
Вільні : УА(189), НА(10), ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.03/К 49
Назва : Клінічні протоколи та персоналізована медицина: як знайти золоту середину : матеріали ХІ Всеукр. наук.-практ. конф. за участю міжнар. спеціалістів з клін. фармакології, 12-13 лист., 2021 р.
Паралельн. назви :Clinical Treatment Protocols and Personalized Medicine: How to Find the Golden Mean
Вихідні дані : Вінниця: Твори, 2021
Кільк.характеристики :272 с
Колективи : "Клінічні протоколи та персоналізована медицина: як знайти золоту середину", наук.-практ. конф. (11;2021;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. клін. фармації та клін. фармакології, Департамент охорони здоров’я Вінниц. МР, Укр. асоц. клін. фармакології та фармакотерапії
ISBN, Ціна 978-966-949-936-3: 120.00 р.
УДК : 615.03 + 615.03(06)
Предметні рубрики: ВНМУ
MeSH-головна: ФАРМАКОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PHARMACOLOGY, CLINICAL
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS
Зміст : Кроки клінічної фармакології до майбутнього/ О. О. Яковлева. Рівень ССЦ/МСР-1 в сироватці дітей з меланоцитарними невусами у післяопераційному періоді/ О. В. Пасічник, В. С. Конопліцький, Ю. Є. Коробко. Аналіз клінічних даних хворих, що померли від ускладнень ковід-пневмонії, які перебували на штучній вентиляції легень у блоку інтенсивної терапії КИП "ВМКЛ №3"/ Б. Г. Сторожук [та ін.]. Гемостатичний потенціал плазми крові та його зв’язок з молекулярними маркерами системи гемостазу у пацієнтів зі стенозом коронарних артерій/ Б. Г. Сторожук, О. Б. Сторожук, Б. Г. Сторожук. Протоколы фармакотерапии хронической обструктивной болезни легких и проблемы индивидуальной уникальности каждого пациента (обзор литературы)/ О. А. Яковлева, Н. В. Щербенюк, О. Ю. Гойна-Кардасевич. Эндотелиальная дисфункция и патогенетические фенотипы очаговой склеродермии/ Обадех Аль-Омари, С. А. Бондарь. Сучасні аспекти та доцільність проведення алергопроб перед призначенням антибіотикотерапії/ Є. О. Альохіна [та ін.]. Знеболення пацієнтів після малоінвазивних втручань з приводу сечокам'яної хвороби/ І. В. Барало [та ін.]. Особливості антагоніста кальцію 3-го покоління амлодипіну: зв’язок клінічної фармакології та терапевтичного використання/ Л. А. Вознюк, О. П. Іванова, Н. В. Щугорева. Кардіотоксичний ефект при ізольованому застосуванні макролідних антКардіотоксичний ефект при ізольованому застосуванні макролідних антибіотиківибіотиків/ О. В. Дзекан, Г. В. Дехтярьова, Т. Т. Кушнір. Диференційований підхід до медикаментозної терапії різних підвидів вродженого синдрому подовженого інтервалу QT/ О. В. Дзекан, Г. В. Дехтярьова, Т. Т. Кушнір. Основні побічні ефекти при використанні прегабаліну у хворих на фіброміалгію/ О. В. Дзекан. Особливості фармакотерапії цукрового діабету II типу у пацієнтів з COVID-19/ І. О. Дорошкевич, А. О. Жамба. Значення антимікробних пептидів при атопічному дерматиті/ Гарібех Ехаб, С. А. Бондар. Алгоритм емпіричного вибору стартової антибіотикотерапії у пацієнтів з одонтогенними флегмонами/ М. О. Іванова, О. О. Мартинчук. Потенційно корисні терапевтичні ефекти спіронолактону в лікуванні пацієнтів з COVID-19/ О. А. Ігнатова, Т. М. Маслоїд. Порівняльна характеристика ефективності застосування різних комбінацій нейропротекторів при гострій церебральній ішемії/ Р. Ф. Карімулін, А. І. Семененко. Стабілізація молекули розувастатину меглуміном як фактор підвищення ефективності лікування дисліпідемій при кислотоасоційованих станах шлунково-кишкового тракту/ О. О. Клекот. Сучасний стан використання сировини горіха волоського (Juglansregia L.) у медицині та фармації/ В. М. Коваль [та ін.]. Противірусна терапія у хворих на COVID-19: крайні настанови чи персоніфікований підхід/ Н. В. Коновалова, I. P. Коновалова. Патоморфологічні зміни печінки та нирок на тлі застосування сполуки ПК-66 та диклофенаку натрію у щурів з ад'ювантним артритом/ Г. І. Крамар [та ін.]. Роль інгібіторів натрійзалежного котранспортера глюкози 2-го типу у лікуванні серцевої недостатності/ М. О. Куровська [та ін.]. Побічні ефекти таргетної хіміотерапії у онкогематологічних пацієнтів похилого віку/ Д. А. Лисенко, С. В. Бондарчук. Посттрансплантаційний цукровий діабет: фактори ризику перед трансплантацією/ Ι. Ο. Марченко, Г. О. Човпан, О. О. Яковлева. Місце вітаміну D в стандартах і клінічних настановах з хронічного обструктивного захворювання легень/ Н. П. Масік, С. В. Нечипорук. Респіраторний синдром при застосуванні інгібіторів ангіотензинперетворюючих ферментів/ Т. М. Маслоїд, В. В. Волинець. Використання препаратів міді у сучасній фармакології при дефіциті міді та супутніх мідьдефіцитних станах/ Е. О. Никитюк, З. О. Боярська, О. О. Яковлева. Аналіз білка клітин Клара при бронхіоліті у дітей малюкового віку/ А. А. Оверчук. Дослідження опіоїдергічної ланки антиноцицептивної системи в механізмі аналгетичної дії n-(γ-амінобутирил)-1-аза-4,7Д0,13- тетраоксациклопентадекану гідрохлориду/ О. Б. Орленко, Η. І. Волощук. Стеатоз підшлункової залози у пацієнтів з підвищеною масою тіла та ожирінням/ К. В. Півторак [та ін.]. Морфологічні дослідження в експериментальній фармакології/ Р. П. Піскун, О. О. Савицька, А. А. Лілевська. Дослідження етіологічних та патогенетичних механізмів нейропатичного болю/ А. Г. Попелнуха, Д. В. Дмитрісв, О. О. Яковлева. Зміна показників фактора некрозу пухлин-альфа у головному мозку щурів з ЧМТ при застосуванні Адемолу/ С. І. Семененко, О. В. Марчук, О. М. Семененко. Особливості лікування стабільної стенокардії в сукупності з пролапсом мітрального клапана/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко, К. В. Гиренко. Особливості лікування осіб старших вікових груп (клінічний випадок)/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко, К. В. Гиренко. Фармакологчний аналіз опіоїдергічного компонента в анальгетичній дії похідного хіназоліну (сполука DSK-38)/ Г. І. Степанюк, О. П. Драчук, С. І. Швидюк. Розробка стратегії вибору засобів замісної терапії синдрому сухого ока/ Ю. О. Томашевська, О. В. Кривов’яз, С. О. Кривов’яз. Амінокислотовмісні похідні 1,4-нафтохінону-перспективний клас сполук для пошуку речовин із церебропротекторною дією/ Р. О. Шеремета, Г. І. Степанюк. Вплив глюкозаміну гідрохлориду на стан периферичного кровообігу після гострої холодової травми у самців та самок щурів/ А. В. Юхимчук, Η. І. Волощук. Оцінка стану здоров’я та якості життя у хворих на анкілозивний спондиліт з нейропатичним компонентом больового синдрому/ І. О. Кедик, М. А. Станіславчук. Вибіркові дисципліни як щабель у досягненні фахових компетентностей/ Р. П. Барало [та ін.]. Елективні курси як невід'ємний компонент сучасної медичної освіти/ О. С. Пашинська, О. М. Денисюк, Η. I. Волощук.
Анотація: Матеріали конференції присвячено сучасним проблемам в Україні з актуальних питань клінічної та експериментальної фармакології, відповідно світовим стандартам. Серед представлених тексів значна частина публікацій присвячена протоколам та світовим рекомендаціям; вони повинні бути орієнтирами для впровадження з точки зору відповідностей індивідуальним особливостям пацієнтів. Наукові розробки вітчизняних учених спрямовані на створення перспективних для клінічних випробувань активних речовин з фармакодинамічними ефектами. Узагальнено досвід клінічних спостережень при фармакотерапії найбільш розповсюджених та соціально значущих захворювань (в кардіології, пульмонології, ревматології, гастроентерології, онкогематології, геріатрії тощо), з акцентом на визначення фармакодинаміки лікарських засобів, уточнення молекулярних механізмів їхньої дії, оцінки ефективності та безпеки, особливо в умовах взаємодії ліків, на тлі оптимальної комплексної фармакотерапії
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.98-053.2/К 63
Автор(и) : Антипкін Ю. Г., Подольський В. В., Подольський Вл. В., Лапшин В. Ф., Уманець Т. Р., Гаращенко Т. А., Камінська Т. М., Лівшиць Л. А.
Назва : Комплекс діагностичних, лікувальних та профілактичних заходів для спостереження за дітьми шкільного віку, які перенесли COVID-19 : (метод. рек.)
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :42 с
Колективи : Ін-т педіатрії, акушерства і гінекології
Примітки : Бібліогр.: с. 40-42
Ціна : 12.00 р.
УДК : 616.98-053.2 + 616.98:578.834-036.21-07-08-053.2(072)
MeSH-головна: КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
Анотація: Коронавірусна хвороба, що ідентифікована в Китаї наприкінці 2019 року (COVID-19) є надзвичайним викликом для здоров’я людства. COVID-19 - це гостре інфекційне захворювання дихальних шляхів, збудником якого являється новий коронавірус і, відповідно до наказу Міжнародного комітету з таксономії вірусів, має назву важкий гострий респіраторний синдром коронавірус 2 (SARS-CoV-2)В більшості країн світу, в т.ч. і в Україні, відмічається стабільне зростання кількості хворих на COVID-19, що відповідає критеріям пандемії. Значимість проблемі SARS-CoV-2 інфекції надають особливості клінічної маніфестації від асимптомних до тяжких уражень життєве важливих органів та систем організму, що характеризує системність патологічного процесу і призводить до фатальних наслідків у 2-3 % населення, включаючи дітейМетодичні рекомендації призначені для лікарів-педіатрів, дитячих інфекціоністів, дитячих пульмонологіє, дитячих алергологів та сімейних лікарів
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378(477)/А 43
Назва : Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища : тези доп. ІІ навч-метод. конф., 10 лют. 2021 р.
Вихідні дані : Вінниця: Твори, 2021
Кільк.характеристики :252 с
Колективи : "Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища", навч.-метод. конф. (2;2021;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 105.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Академічна доброчесність - міф чи реальність?/ Ю. Й. Гумінський [та ін.]. Веб-квест технології у викладанні медичного права України в умовах дистанційної форми навчання/ О. Ф. Адамчук, Р. Г. Жарлінська, О. О. Верлан-Кульшенко. Особливості дистанційної освіти у медичних закладах вищої освіти/ О. І. Афанасюк, О. В. Ковальчук. Позитивні та негативні сторони дистанційного навчання в сучасних умовах/ О. П. Баліцька, М. А. Артемчук. Погляд студентів на провадження дистанційного навчання у закладах вищої освіти/ О. П. Баліцька, О. Д. Гайдай. Сучасна медична освіта, випробування, невирішені питання/ О. П. Баліцька, І. В. Барало. Мотивація до навчання та її місце в сучасной медичной освіті/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко. З досвіду впровадження дистанційного навчання/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Курс комунікативних навичок лікаря як інноваційна складова вищої медичної освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. О. Бєлов. Особливості підготовки інтернів на кафедрі ортопедичної стоматології. Комбінована освіта (поєднання класичного та онлайн методів)/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Компетентнісна модель майбутнього медичного фахівця і її риторична складова/ Я. С. Білик, М. І. Лісовий. Введення курсу за вибором «Нутриціологія та броматологія» в загальну систему підготовки провізорів/ О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, О. О. Давиденко. Особливості навчального процесу студентів випускних кафедр медичного профілю в умовах дистанційного навчання/ Н. С. Білоконна. Методи покращення підготовки студентів для вдосконалення вищої медичної освіти/ Л. Л. Гармаш. Роль самоконтролю у процесі удосконалення особистості студента/ В. С. Бобело. Удосконалення навчання лікарів-інтернів дерматовенерологів та ЗП-СМ при проходженні очної інтернатури на кафедрі шкірнних та венеричних хвороб/ С. А. Бондар [та ін.]. Деякі аспекти якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва, І. В. Пролигіна. Сучасні реалії дистанційної освіти у медичних ЗВО/ Л. В. Бурдейна [та ін.]. Компетентісний підхід у навчанні української мови як іноземної/ Г. Л. Василенко, Т. Д. Полиця. Дистанційне навчання як один з елементів позааудиторного навчаня (за результатами опитування)/ B. C. Василик, О. Є. Андреева. Формирование клинического мышления у врачей интернов на цикле эндокринология/ B. C. Вернигородский, А. В. Паламарчук, З. П. Ніжинська-Астапенко. Дискусійний клуб/ О. С. Войцехівська. Воркшоп як метод проведення семінарського заняття на випускних курсах/ О. О. Воровський, Ю. Ю. Шушковська. Використання сучасних англомовних засобів навчання для здобувачів вищої освіти/ Т. Є. Вуж, A. I. Вуж, Т. Г. Ревіна. Формування мовної компетентності у студентів медичних вишів/ О. Ф. Гайдаенко, Г. Т. Михайлюк, В. Р. Ратова. Клінічне мислення та його оптимізація/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Особливості дистанційного навчання студентів ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії коронавірусу/ Т. А. Германюк [та ін.]. Особливості проведення дистанційного навчання студентів стоматологів/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Застосування інтерактивних методів навчання під час підготовки фармацевтичних фахівців/ Ю. М. Григорук. Окремі аспекти підготовки провізора в сучасних реаліях/ Ю. М. Григорук, О. Д. Благун. Інтерактивні методи навчання та їх застосування під час вивчення української мови як іноземної/ A. M. Гулевич. Досвід онлайн навчання студентів медичних вищих навчальних закладів в ракурсі проблем і перспектив дистанційної освіти/ Л. Д. Гуменюк, О. В. Римша, В. М. Буркот. Проблеми ефективності вивчення латинської мови та медичної термінології в умовах глобального конкурентного середовища/ М. Т. Денека, І. О. Дубова. Майбутнє починається сьогодні: реалії та перспективи застосування штучного інтелекту в медичній освіті/ О. В. Дзекан. Перспективи впровадження медичних експертних систем у процес навчання в інтернатурі/ О. В. Дзекан, О. В. Гуменюк. Дистанційна форма навчання у вивченні предмету «Військово-польова терапія»/ Н. В. Дідик. Якість освіти - головна конкурентна перевага медичного ЗВО/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Комунікативний підхід як основа професійного становлення іноземних студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Проектні технології як засіб формування особистісних компетенцій студентів/ Л. І. Дмитрук, В. А. Павлюк. Етичні засади роботи викладача вищої щколи/ А. П. Дністрянська, Α. Φ. Гуменюк. Лікарська токсикологія - нова дисципліна у нових реаліях/ І. О. Дорошкевич, Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Латинська мова у вищих медичних навчальних закладах/ І. О. Дубова, М. Т. Денека. Студентоцентрований підхід до викладання латинської мови та медичної термінології іноземним студентам/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Логічна послідовність і спадкоємність у навчанні англійської мови здобувачів ступеня доктора філософії на кафедрі іноземних мов з курсом латинської мови та медичної термінології/ Л. В. Дудікова [та ін.]. Особливості проведення виробничої практики з педіатрії у студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Виклики дистанційної освіти для симуляційного навчання з педіатрії/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості проведення практичних занять з педіатрії у студентів-іноземців 6 курсу в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Роль викладача в реалізації дистанційного навчання з педіатрії зі студентами 6 курсу в умовах карантину/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Якісна підотовка медичних кадрів в умовах глобального конкуретного середовища - ключ до успішних реформ/ В. М. Дудник [та ін.]. Особливості дистанційного навчання в умовах карантину/ В. М. Дудник, Н. О. Буглова, В. М. Жмурчук. Генетичні кейси в практиці лікуючого лікаря, як додаткова дисципліна для студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, Η. І. Сінчук, В. Г. Фурман. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці лікаря-педіатра у сучасних умовах навчання/ В. М. Дудник, І. В. Морозова. Досвід проведення семінарських занять при викладанні теми «Вроджені вади серця у дітей» для інтернів в педіатричних групах з вдосконаленням навичок по інтерпретації ЕхоКГ/ В. М. Дудник [та ін.]. Якість медичної підготовки фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Дудник [та ін.]. Актуальні питання якісної освіти та мотивації студентів-медиків в умовах дистанційного навчання/ В. М. Дудник [та ін.]. Як переорієнтувати сучасне навчання: SurveyMonkey, Kahoot! чи Google Forms/ В. М. Дудник. Роль позитивної мотивації студентів у ефективності навчального процесу/ В. М. Жебель [та ін.]. Забезпечення якості освіти в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Желіба, С. Л. Малик. Особливості покращення показників якості освіти студентів - медиків в умовах дистанційного навчання/ А. А. Жмур, І. М. Вовчук. Академічна доброчесність як важлива складова підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ К. О. Заічко [та ін.]. Методична робота - як складова підвищення якості навчання у медичних закладах/ Т. М. Зелінська, О. Б. Струтинська. Використання математичного моделювання у підготовці фармацевтів/ О. В. Іващук. Фальсифікація лікарських засобів: проблемні аспекти та методи виявлення/ Т. І. Івко [та ін.]. Негативні тренди/ О. В. Ільченко. Готовність до професійного спілкування в іншомовному середовищ/ Н. В. Калашнік, О. П. Максимова. Формування толерантності як інструменту міжкультурного спілкування/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Шляхи формування іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ Н. В. Калашнік, Н. В. Шульга. Нові підходи підготовки студентів-медиків під час пандемій/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Д. В. Плахотна. Дистанційна освіта як виклик сьогодення/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Оцінка якості життя учнів та учителів під час карантину в зв’язку з пандемією covid-19/ В. О. Коваленко, М. І. Феджага. Актуальність та переваги дистанційного навчання в умовах карантину/ Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль, Р. Ф. Юрій. Особливості організації дистанційного викладання дисципліни «Технологія ліків: ПТЛЗ» в умовах карантину/ В. М. Коваль [та ін.]. Аспекти використання інтернет-платформ при дистанційному навчанні у вищих навчальних закладах/ В. В. Ковальчук, Т. С. Ковальчук. Актуальні проблеми підготовки лікарів фізичної та реабілітаційної медицини в Україні/ П. Ф. Колісник [та ін.]. Цифровізація (діджиталізація) освітнього процесу - пріоритетний тренд стратегії 2030/ О. М. Комар, Η. М. Кізлова. Актуальні проблеми якісної підготовки студентів-медиків у сучасних умовах з урахуванням нових освітніх стандартів/ А. І. Кондратюк [та ін.]. Дистанційне навчання іноземних студентів з предмету «Клінічна фармакологія": перші підсумки/ Н. В. Коновалова, О. В. Стопінчук. Оптимізація навчання студентів 4 курсу ВНМУ ім. М.І. Пирогова в умовах пандемії COV1D-19 з предмету «Педіатрія»/ А. П. Конопліцька [та ін.]. Основи підготовки студентів у вищих навчальних закладах, професійна компетентність/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Особливості викладання дитячої хірургії ON-LINE студентам 6 курсу по спеціальності «Сімейна медицина», «Педіатрія»/ В. С. Конопліцький [та ін.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в сфері викладання алергології/ І. В. Корицька, А. Є. Богомолов. Організація навчального процесу на кафедрі гістології з використанням дистанційних технологій в умовах пандемії COVID-19/ А. П. Король [та ін.]. Діалогічне мовлення у професійному спрямуванні студентів медичних ВИЗ/ М. І. Костюк, Н. В. Мазур. Гуманітарна освітня складова у контексті реформування медичної освіти/ Г. П. Краєвська. Значення зворотного зв’язку для забезпечення якості освіти під час дистанційної форми навчання/ О. В. Кривов’яз [та ін.]. Особливості і проблеми викладання фтизіатрії в умовах глобального конкурентного середовища/ Л. Г. Кулик. Прийоми навчання української мови як іноземної у закладах вищої освіти/ Т. В. Ланова, Л. М. Матусевич. Культурна парадигма України в контексті світового дослідження цінностей 2020 (методичні аспекти використання у навчальному процесі)/ В. П. Лациба. Онлайн викладання клінічних дисциплін студентам вищих медичних закладів освіти: виклики та перспективи/ Д. А. Лисенко. Особливості організації навчального процесу студентів- медиків молодших курсів/ О. В. Лисунець. Особливості організації навчального процесу з дисципліни «Біологічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету очної та заочної форм навчання під час пандемії COVID-19: переваги та недоліки/ Г. З. Личик [та ін.]. Шляхи удосконалення якості підготовки медичних фахівців в умовах дистанційного навчання/ А. А. Лілевська [та ін.]. Вивчення синонімів в аспекті лінгвокраїнознавства/ М. І. Лісовий, Я. С. Білик. Шляхи підвищення фізкультурно-спортивної активності студентів в процесі занять з фізичного виховання/ Г. В. Лісчишин, Н. О. Сорокіна. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в/ Т. В. Лобастова. Актуальні проблеми якісної підготовки медичних фахівців в умовах онлайн-навчання при COVID-19/ Т. В. Лобастова, О. А. Таран. Використання симуляційного центру для якісної підготовки медичних фахівців: перспективи та реалії/ О. Л. Льовкіна, Є. О. Ботаневич. Деонтологічна культура студентів вищих навчальних закладів/ І. О. Мазайкіна, І. В. Сімонова. Застосування інноваційних інформаційних технологій під час дистанційного навчання/ Н. В. Мазур, М. І. Костюк. Оптимізація засвоєння педіатрії студентами 5-го курсу, які навчаються за спеціальністю «Медична та психологічна реабілітація» в умовах дистанційного навчання/ О. Г. Мазур [та ін.]. Особливості навчального процесу з офтальмології в умовах дистанційного навчання/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Вплив нововведень у викладанні предмету «офтальмологія» в умовах дистанційного навчання на рівень задоволення навчанням студентів-іноземців/ Н. В. Малачкова [та ін.]. Формування хімічної компетентності студентів вищих медичних закладів освіти як основа їх професіоналізму/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Метод «мозкового штурму» у формуванні економічної компетентності майбутніх магістрів медицини/ І. А. Марчук. Проблеми та оптимізація викладання дисципліни «Основи профілактики токсикоманії»/ О. І. Масік [та ін.]. Розвиток комунікативних компетенцій іноземних студентів-медиків першого курсу на заняттях з української мови/ Л. М. Матусевич, Л. Т. Тищенко. Вплив психокорекційної роботи під час занять з «Психотренінгу» і позааудиторної роботи на рівень емоційного стресу у студентів ВНМУ/ Н. Г. Мацько. Диференційований підхід до оцінки фізичної підготовленості студентів/ О. В. Мельник, С. П. Лисюк. Латинська мова в в системі підготовки сучасних конкурентоспроможних фахівців галузі охорони здоров’я/ Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко, В. Р. Рагова. Практична підготовка студентів - одна з умов сучасної вищої медичної освіти/ Т. І. Михальчук [та ін.]. Особливості проведення занять з фізичного виховання в спецгрупі в медичному ЗВО/ Л. І. Мичковська, Л. І. Пільганчук. Шляхи подолання мовних бар’єрів під час оволодіння англійською мовою медичного спрямування/ Л. Г. Мовчан. Особливості навчального процесу на клінічній кафедрі в умовах дистанційного навчання/ С. П. Московко, Г. С. Московко. Через психологічні ігри - до потреб або концепції комунікативно-емоційного процесу між викладачем та студентом при навчанні у медичному ЗВО через призму транзактного аналізу/ О. Ф. Мруг, В. М. Mpyr. Проблеми якісної підготовки лікарів-інтернів в умовах карантину/ О. В. Мунтян, М. А. Горай, В. Л. Мунтян. Використання платформи Microsoft Teams при вивченні предмета «Медична хімія» для якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ В. М. Нечипорук, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. За і проти «онлайн-навчання» у роботі викладача в медичному ЗВО/ З. П. Ніжинська-Астапенко, В. С. Вернигородський. Сучасні аспекти професійної підготовки медичних кадрів в умовах глобального конкурентного середовища/ Т. Ю. Нюшко, Л. О. Пентюк. On-line викладання як один факторів конкурентноспроможності в сучасних умовах. Досвід кафедри нормальної фізіології ВНМУ/ О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, С. В. Коновалов. Проблеми додипломної підготовки сімейних лікарів та інших майбутніх медичних фахівців зі знаннями основ фтизіатрії в умовах епідемії туберкульозу/ І. Ю. Осійський, О. П. Незгода. Необхідність використання методик проблемного навчання у підготовці медичних фахівців в умовах світової глобалізації/ В. А. Островський. Досвід використання on-line тренажера для формування у майбутніх сімейних лікарів практичних навичок із використання ІСРС-2/ О. М. Очередько, Н. М. Орлова, О. В. Ткаченко. Використання мультимедійних технологій у онлайн навчанні викладачами медичного ЗВО/ А. О. Очеретнюк [та ін.]. Самостійна робота студентів в умовах дистанційного навчання/ А. В. Паламарчук, М. В. Власенко, B. C. Вернигородський. До питання застосування методу проектів в освітньому процесі/ І. М. Паюк, Т. Г. Ревіна, A. M. Гулевич. Застосування дистанційних методів навчання в освітньому процесі студентів вищих медичних навчальних закладів/ Л. O. Пентюк, Т. Ю. Нюшко, Н. О. Пентюк. Підготовка викладача до практичних занять з фізичного виховання/ І. В. Петрук, О. І. Романенко. Можливості якісного застосування різних форм навчання серед лікарів-інтернів в умовах сьогодення на факультеті після дипломної освіти/ Л. В. Пипа [та ін.]. Формування навички прийняття клінічних рішень у студентів медичного факультету/ К. В. Півторак, І. В. Феджага, Н. А. Півторак. Необхідність впровадження нової методики викладання в умовах глобального середовища/ І. В. Підлісна, О. В. Ткаченко. Реалії дистанційного навчання при підготовка студентів-медиків/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Сучасні зміни у підготовці медичних фахівців на кафедрі фтизіатрії Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Особливості якісної підготовки студентів медичного факультету на кафедрі хірургії № 2 з курсом «Основи стоматології» з урахуванням ендемічної ситуації/ М. І. Покидько, В. В. Балабуєва, М. А. Гудзь. Місце дистаційних комп’ютерних технологій у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ С. С. Поліщук [та ін.]. Мотивація студентів в умовах дистанційного навчання/ К. П. Постовітенко [та ін.]. Вплив карантинних заходів на емоційне благополуччя студентів ВНМУ/ І. С. Потоцька, В. А. Рибінська. Покращання якості викладання навчальної дисципліни «Гігієна та екологія» серед іноземних студентів/ Л. О. Процюк, О. В. Дякова, І. В. Сергета. Ціннісно-мотиваційні орієнтації студентської молоді в сучасних умовах/ Н. Г. Пшук, А. О. Камінська. Дистанційне навчання студентів-медиків, підходи та результати / Р. В. Радьога [та ін.]. Місце та роль інтерактивних технологій в процесі дистанційного навчання/ В. Р. Рагова, Г. Т. Михайлюк, О. Ф. Гайдаєнко. Міждисциплінарний підхід як основа ефективної підготовки лікаря/ Н. В. Рациборинська-Полякова, С. В. Ладутько. Методичні новації викладання дисципліни “Військова гігієна з гігієною надзвичайних ситуацій” студентам медичного факультету/ М. А. Редчіц, Л. О. Процюк, І. В. Сергета. Особливості психоемоційного стану у жінок, що проживають з чоловіком, хворих на параноїдну шизофренію/ В. А. Рибінська, І. С. Потоцька. Запровадження курсу за вибором «Патофізіологія інфекційного процесу» для студентів 6 курсу медичних факультетів/ Н. А. Рикало, В. В. Піліпонова. Варіативні дисципліни як підгрунтя розвитку фахової самосвідомості майбутніх лікарів/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Форми та методи активізації відвідування студентами занять з фізичного виховання/ О. І. Романенко, Л. А. Сарафинюк. Виявлення ставлення англомовних студентів стоматологічного факультету ВНМУ ім. М.І.Пирогова до дистанційної освіти під час пандемії (2019-2020 н.р.) на основі анкетування/ О. А. Ромашкіна. Особливості викладання педіатрії в студентів 5 курсу в умовах дистанційного навчання/ Г. М. Руденко, Т. Г. Король. Актуальні складові якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. І. Сасюк. Якісна підготовка медичних фахівців - запорука високої якості життя суспільства/ А. І. Сасюк, Є. Є. Лойко. Розвиток критичного мислення у студентів-медиків/ Т. В. Секрет, М. В. Власенко. Переваги та недоліки дистанційного навчання/ Т. В. Секрет, Ю. О. Кривов’яз. Дистанційне навчання в умовах карантину: недоліки та переваги/ О. А. Серебреннікова [та ін.]. Формування системного мислення фармацевта шляхом інтеграції базових та вибіркових дисциплін/ С. В. Сергеев, О. А. Бобровська, Т. І. Войтенко. Місце профілактичних дисциплін у структурі підготовки фахівців фармацевтичного профілю та кінцеві програмні результати навчання/ І. В. Сергета, О. Ю. Браткова, Т. М. Вергелес. Особливості викладання дисципліни “Гігієна та екологія (в тому числі лікувальне харчування)” для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 225 “Медична психологія”/ І. В. Сергета [та ін.]. Формування конкурентоспроможності у студентів/ О. В. Смірнова, О. Г. Сулім. Ефективність та обгрунтованість використання корпоративної платформи, як інструменту дистанційної освіти у вищих навчальних закладах/ Д. С. Солейко [та ін.]. Альтернативи демонстрації тематичних хворих у вищих медичних закладах в умовах дистанційного навчання/ Д. С. Солейко [та ін.]. Догляд за хворими - перший крок в клініку (результати дистанційного навчання)/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Фактори, які впливають на успішність та оцінку знань студентів/ Л. П. Солейко, О. В. Солейко. Можливості вирішення актуальних проблем якісної підготовки медичних фахівців в умовах глобального конкурентного середовища/ А. Г. Степанюк. Лекція-візуалізація як форма активізації пізнавальної діяльності студентів/ О. К. Тарасюк, В. І. Тарасюк. Особливості онлайн викладання гістології в умовах пандемії/ О. І. Тереховська [та ін.]. Особливості впровадження дистанційної форми навчального процесу на кафедрі біологічної і загальної хімії ВНМУ в умовах глобального конкурентного середовища/ О. В. Тертишна [та ін.]. Значення неформальної освіти при підготовці лікарів-інтернів/ Н. І. Токарчук. До проблеми удосконалення викладання біостатистики/ О. Б. Тонковид, Н. М. Орлова, І. В. Паламар. Деякі етичні аспекти досвіду дистанційної освіти/ С. Л. Трухманова, І. І. Ратушняк, Н. В. Іванова. Викладання фтизіатрії в умовах медичної реформи/ М. А. Тхоровський. Впровадження дистанційного навчання на кафедрі променевої діагностики, променевої терапії та онкології/ I. П. Феджага, О. Г. Костюк, О. П. Феджага. Вплив COVID-19 на вищу освіту: виклики і перспективи дистанційного навчання/ А. С. Феррі [та ін.]. Досвід навчання он-лайн англомовних студентів 6 курсу на кафедрі ендокринології/ О. О. Фіщук, К. С. Біляєва. Засади управління та маркетингу у системі якісних медичних послуг в Україні/ О. О. Фомін, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Анкетування студентів як моніторинг якості дистанційного навчання/ Н. С. Фоміна [та ін.]. Професійне становлення студентів під час навчання у медичних закладах вищої освіти/ С. С. Хлєстова [та ін.]. Current issues of quality training of medical professionals/ М. М. Chervyak, О. І. Shtatko, V. S. Shunkov. Використання онлайн-платформи Microsoft Teams для підготовки здобувачів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ О. Л. Черепаха, А. П. Король, Н. Г. Гаджула. Етнічні особливості виховання англомовних студентів - медиків з Індії, які навчаються на 3 курсі ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Л. П. Черепахіна, Я. А. Медражевська, О. В. Кулешов. Деякі актуальні проблеми комп’ютерної діагностики/ С. В. Черкасов. Впровадження інноваційних методів навчання на кафедрі медицини катастроф та військової медицини/ В. В. Чорна [та ін.]. Робота над клінічними кейсами під час дистанційного навчання з предметів «Педіатрія» та «Неонатологія», як одна із альтернатив практичної роботи студентів/ Н. П. Чорнопищук [та ін.]. Дистанційний формат навчання, як одна із форм підготовки медичних фахівців в умовах сьогодення/ М. О. Шаламай, І. В. Морозова. Актуальні питання післядипломної підготовки організаторів охорони здоров’я/ В. А. Шамрай, Н. Т. Комарницька. Особливості роботи студентського наукового гуртка кафедри хірургії № 1 у дистанційному режимі/ В. О. Шапринський [та ін.]. Вплив пандемії COVID-19 на освітній процес у вищій школі/ Л. В. Швець [та ін.]. Мотиваційно-ціннісне ставлення студента-першокурсника медуніверситету до майбутньої професії лікаря/ Ю. Г. Шевчук [та ін.]. Впровадження ігрових технологій під час дистанційного навчання в медичних закладах вищої освіти/ В. І. Шмалій, Ю. Ю. Шушковська. Дистанційна освіта та навчальний процес/ Н. А. Шпакова, Р. В. Скорук, В. М. Шевченко. Викладання хірургічної стоматології у закладах вищої освіти/ С. М. Шувалов [та ін.]. Особливості дистанційного навчання іноземних студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах пандемії COVID 19/ Л. О. Ющенко, О. В. Тихолаз, B. C. Олійник. Впровадження методів інтерактивних технологій навчання у науково- педагогічному процесі викладання предмету «Біофармація»/ О. О. Яковлева [та ін.]. Клінічна фармакологія - реалії та перспективи/ О. О. Яковлева [та ін.]. Психологічні аспекти у підготовці волейболістів/ Ю. І. Якушева, С. П. Лисюк. Симуляційні методи навчання майбутнього лікаря на кафедрі акушерства та гінекології № 1/ Л. В. Яремчук.
Анотація: Розвиток медичної науки і практики в умовах глобального конкурентного середовища зумовлюють вносити корективи у підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому якість освіти у вищих закладах освіти необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Конкуренція в освітньому середовищі потребує комплексного підходу, як з боку студента, так з боку освітнього закладу, для кращого та глибшого розуміння та єдності конкурентного середовища і конкурентних відносин, які знаходяться у постійному взаємозв’язку. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 616.1/.4-083.98/З-46
Назва : Журнал Подільських конференцій/ . Т. 6: Здобутки та втрати невідкладної допомоги, інтенсивної терапії та анестезіології в 2022 : VI Поділ. всеукр. міждисциплінарна наук.-практ. конф. з міжнарод. участю
Вихідні дані : Вінниця, 2022
Кільк.характеристики :71 с
Колективи : "Здобутки та втрати невідкладної допомоги, інтенсивної терапії та анестезіології в 2022", Поділ. всеукр. наук.- практ. конф. з міжнар. участю (2022 ; Вінниця), "Здобутки та втрати невідкладної допомоги, інтенсивної терапії та анестезіології в 2022", Поділ. всеукр. наук.- практ. конф. з міжнар. участю , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, Асоц. анестезіологів України, Асоц. анестезіологів Вінниччини, Вінниц. обл. клін. лікарня ім. М. І. Пирогова
Серія:
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
ISBN, Ціна 978-617-7556-36-6: 32.00 р.
УДК : 616.1/.4-083.98 + 616.1/.4-083.98(06)
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Зміст : Influence peculiarities of post-amputation pain syndrome on blood circulation in the bone residual limb/ Yu. О. Bezsmertnyi, V. I. Shevchuk, Y. Jiang. Комплексне лікування хронічних ран у пацієнтів з цукровим діабетом 2 типу/ М. Г. Богачук. Особливості анестезіологічного забезпечення при проведенні оперативних втручань на лімфоглотковому кільці у дітей/ С. І. Вернигора [та ін.]. Респіраторна підтримка анестезвологічного забезпечення оперативних втручань в умовах військового стану/ M. Гомон [та ін.]. Регіонарна анестезія при оперативних втручанях на кінцівках і тазу в умовах військового стану/ M. Гомон [та ін.]. Організація навчання протекції дихальних шляхів за допомогою ларінгеальної маски/ M. Л. Гомон [та ін.]. Вплив різних варіантів профілактики на когнітивну дисфункцію в післяопераційному періоді при отоларингологічних втручаннях із керованою гіпотензією/ О. І. Дацюк [та ін.]. Організація навчання по анестезіології, IT та МНС на базі кафедри/ Е. М. Дмитрієва, М. Л. Гомон. Оцінка больового синдрому у хворих на хронічний панкреатит ускладнений кістою підшлункової залози в передопераційному та післяопераційному періоді/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Особливості ураження тканини підшлункової залози асоційоване з коронавірусною інфекцією (covid -19)/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Обгрунтування застосування комбінованих малоінвазивних та високоенергетичних методик при лікуванні аноректальних нориць/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Проблематика дозування місцевого анестетика для спінальної анестезії при операціях на нижніх кінцівках/ І. Ю. Козловська [та ін.]. Використання парафінових сіток та поліуретанових сорбуючих губчатих пов’язок при аутодермопластиці/ М. І. Покидько, В. В. Гуцол, В. О. Олійник. Сучасна концепція лікування хронічних ран/ М. І. Покидько, С. В. Філіппов. Результати лікування ранніх ускладнень гострих деструктивних панкреатитів/ М. І. Покидько, Т. В. Форманчук. Fast-track та ultra fast-track extubation як фактори кореляції перебігу післяопераційного періоду після кардіохірургічних втручань/ Ю. В. Потапова [та ін.]. Аналіз структури смертності відділення аітн вінницької обласної дитячої лікарні з 2001 по 2021 р.р/ О. С. Рубіна [та ін.]. Клініко-параклінічні особливості гострого ушкодження нирок у передчасно народжених дітей/ Т. І. Саврун [та ін.]. Розробка рідкої лікарської форми для інтраназального введення на основі адемолу/ С. І. Семененко [та ін.]. Придатність ультрасонографії для ранньої діагностики некротизуючого фасціїту/ І. В. Стояновський [та ін.]. Дотримання рекомендацій щодо передопераційних елементів протоколу eras в акушерстві: опитування практикуючих лікарів Вінничини/ Н. В. Титаренко [та ін.]. Характеристика кореляційних зв’язків когнітивних порушень та клінічних особливостей захворювання у хворих на лайм-бореліоз/ М. А. Тріщинська [та ін.]. Нутрітивна підтримка та періопераційна терапія у хворих з бойовою травмою кишки/ В. О. Шапринський [та ін.]. Стан здоров’я дітей в перед дошкільному віці після перенесеної гіпоксично-ішемічної енцефалопатії в ранньому неонатальному періоді/ О. С. Яблонь, Т. В. Бондаренко, В. О. Власенко.
Анотація: Міждисциплінарний збірник розрахований на організаторів охорони здоров’я, наукових співробітників, практичних лікарів та молодих науковців, які практикують в інтенсивній терапії, анестезіології, дитячій анестезіології., медицині невідкладних станів, інтенсивній педіатрії, неонатології, хірургії, терапії, акушерству та гінекології
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2(477)/Б 83
Автор(и) : Борщ В. І.
Назва : Управління закладами охорони здоров’я : монографія . -Стер. вид.
Вихідні дані : Одеса: ОЛДІ-ПЛЮС, 2024
Кільк.характеристики :392 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 325-348. - Рек. до друку Вченою радою Наук.-техніч. ун-ту ім. Ю. Бугая (протокол № 1 від 16.01.2020 р.)
ISBN, Ціна 978-966-289-380-9: 960.00 р.
УДК : 614.2(477) + 614.2(477)(075.8) + 614.2:005.3(477)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- HEALTH SERVICES ADMINISTRATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Зміст : Теоретико-методологічні концепти управління закладами охорони здоров'я ; Еволюція моделей організації та фінансування охорони здоров'я ; Організація охорони здоров'я в економічно розвинених країнах світу ; Організація охорони здоров'я в країнах з перехідною економікою та країнах з низьким економічним розвитком ; Економічні наслідки та концепти подолання COVID-19 ; Сучасна парадигма управління в світовій сфері охорони здоров'я ; Національна система охорони здоров'я в Україні ; Державне регулювання охорони здоров'я ; Соціально-економічний стан системи охорони здоров'я в Україні в умовах реформування галузі ; Ринок охорони здоров'я України ; Сучасні тенденції розвитку системи управління охороною здоров'я України ; Функціональна система управління фінансовими механізмами в сфері охорони здоров'я ; Фінансування охорони здоров'я в Україні ; Інноваційні механізми фінансування охорони здоров'я в умовах реформування галузі ; Лікарняні каси як основа для забезпечення інноваційних механізмів фінансування охорони здоров'я а Україні ; Особливості фінансового менеджменту закладів охорони здоров'я ; Управління персоналом в закладах охорони здоров'я ; Особливості управління персоналом в сфері охорони здоров'я ; Стратегія управління людськими ресурсами та кадрова політика в закладах охорони здоров'я ; Особливості формування та розвитку персоналу в закладах охорони здоров'я ; Система мотивації та стимулювання персоналу в закладах охорони здоров'я як стратегія формування людського капіталу ; Стратегічний менеджмент у закладах охорони здоров'я ; Особливості стратегічного менеджменту в сфері охорони здоров'я ; Стратегія управління та розвитку закладу охорони здоров'я ; Інвестиційно-інноваційний механізм розвитку закладів охорони здоров'я ; Стратегічна модель управління закладом охорони здоров'я
Анотація: Національна система охорони здоров’я України потребує значних структурних трансформацій, зміни парадигми управління, керівних кадрів закладів охорони здоров’я. Відтак, виникає потреба в імплементації технологій та інструментів сучасного менеджменту в практику управління закладами охорони здоров’я. В монографії узагальнено теоретико-методологічні засади та надано практичні рекомендації з управління закладами охорони здоров’я. Здійснено аналіз сучасних тенденцій розвитку системи охорони здоров’я України та еволюції управління національними системами охорони здоров’я в Україні та світі. Визначено особливості фінансового, кадрового та стратегічного управління закладами охорони здоров’я. Запропоновано сучасні інструменти та технології управління закладами охорони здоров’я. Монографія буде корисною для управлінців у сфері охорони здоров’я, державних службовців, науковців і фахівців, які на науковому та практичному рівнях вирішують питання організації охорони здоров’я; викладачів, а також на студентів вищих навчальних закладів та всіх, хто цікавиться проблемами медичного бізнесуСучасний період у житті українського суспільства характеризується трансформаційними процесами в економіці, активізацією політичних процесів, а також реформуванням соціальної сфери, архіважливим елементом якої є національна система охорони здоров'я. В Україні відбувається фундаментальне реформування, фактично створення нової системи охорони здоров'я, яка має відповідати основним пріоритетним напрямкам державної політики. Показники стану здоров'я української нації, а саме: тривалість життя, фізичне та психічне здоров'я, смертність та народжуваність насьогодні є загрозливими. Це підтверджує факт нагальності у переосмисленні сутнісних засад розвитку суспільства, розуміння цінності життя і здоров'я людини має бути основою всієї системи соціального управління, гуманістичної політики та трансформації національної системи охорони здоров'я
Примірники : всього : ЧЗ(1), НА(1)
Вільні : ЧЗ(1), НА(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)