Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Медицинских учреждений изучение<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.1/М 50
Автор(и) : Кузьмін О. Є., Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р., Мельник О. Г.
Назва : Менеджмент у фармації : [підручник]
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2005
Кільк.характеристики :448 с.: іл
Примітки : Бібліогр.: с.434-441. - Затв. МОН України (лист № 14/18-2-2764 від 22.12.2004 р.)
ISBN, Ціна 966-8609-55-7: 57.00, 49.00, 86.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES
Зміст : СУТНІСТЬ ТА еволюція МЕНЕДЖМЕНТУ ; Еволюція сучасних управлінських теорій ; Поняття, принципи та характеристика етапів розвитку менеджменту ; Менеджери та підприємці ; Рівні управління ; Умови завдань для практичного виконання ; Приклади рішення завдань ; ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ОБ’ЄКТИ УПРАВЛІННЯ ; Сутність та класифікація організацій ; Колективи (групи) працівників в організації ; Фактори впливу на організацію ; Процес управління організацією ; Умови завдань для практичного виконання ; СУБ’ЄКТИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УМОВИ ЇХ ГОСПОДАРЮВАННЯ ; Підприємництво та підприємства у фармації ; Порядок реєстрації та ліцензування підприємницької діяльності фармацевтичних підприємств ; Підприємницький ризик ; Банкрутство та припинення підприємницької діяльності ; Умови завдань для практичного виконання ; ФУНКЦІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ; Загальна характеристика функцій менеджменту ; Планування як загальна функція менеджменту ; Організування як загальна функція менеджменту ; Мотивування як загальна функція менеджменту ; Контроль та регулювання як загальні функції менеджменту ; Умови завдань для практичного виконання ; МЕТОДИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ; Сутність і класифікація методів фармацевтичного менеджменту ; Характеристика економічних методів фармацевтичного менеджменту ; Характеристика технологічних, соціально-психологічних та адміністративних методів фармацевтичного менеджменту ; Стандарти фармацевтичного управління ; Умови завдань для практичного виконання ; СПОЛУЧНІ ПРОЦЕСИ У ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ; Управлінські рішення ; Комунікації та інформація у менеджменті ; Діловодство на фармацевтичних підприємствах ; Умови завдань для практичного виконання ; КЕРІВНИЦТВО ТА ЛІДЕРСТВО У ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ; Сутність та основні засади керівництва та лідерства ; Стилі керівництва ; Конфлікти як об’єкт керівництва ; Стреси як об’єкт керівництва ; Умови завдань для практичного виконання ; УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ ВІДНОСИНАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ; Правове забезпечення трудових відносин ; Робочий час та час відпочинку ; Мотивування праці, гарантії та компенсації для працівників ; Правове регулювання праці, трудової дисципліни та трудових суперечок ; Умови завдань для практичного виконання ; УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ; Фармацевтична освіта в Україні ; Післядипломне навчання ; Підготовка науково-педагогічних кадрів ; Кадровий менеджмент ; Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників ; Паспорти спеціальностей ; МЕТОДИКА ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ 3 МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ ФАРМАЦІЇ ; Методичне забезпечення виробничої практики ; Методичні вказівки до курсової роботи ; Модульні тестові завдання та відповіді до них
Анотація: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент та маркетинг у фармації для студентів напрямку підготовки "Фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти менеджменту, а саме: сутність і еволюція менеджменту та його місце в сучасних управлінських теоріях, роль менеджерів і управлінців, види організацій як об’єктів управління, процес менеджменту, суб’єкти фармацевтичного підприємництва та умови їх господарювання, функції, методи та стандарти фармацевтичного менеджменту, сполучні процеси, керівництво та лідерство в системі функцій менеджменту, трудові відносини за ринкових умов та управління трудовими ресурсами фармацевтичної галузі. Підручник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень. У ньому подано методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту та маркетингу у фармації, а також підсумкового контролю (у вигляді тестових завдань та відповідей до них). Рекомендується студентам фармацевтичних вузів і факультетів, провізорам-інтернам, провізорампідприємцям та провізорам-управлінцям, а також магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти.
Примірники : всього 45: УА(301), НА(2), ЧЗ(2)
Вільні : УА(299), НА(2), ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.2/З-46
Автор(и) : Чухно А. А., Крамаренко В. И., Дембский Л. К., Дударь А. П.
Назва : Здравоохранение: экономика, маркетинг, менеджмент : учеб. пособие
Вихідні дані : Симферополь: Таврида, 2001
Кільк.характеристики :340 с
ISBN, Ціна 966-584-179-3: 12.00 р.
УДК : 614.2 + 614.2:33:005
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES
Примірники : всього : НА(1), ЧЗ(1)
Вільні : НА(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)