Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=174:316.454.52](075.8)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 174/К 88
Автор(и) : Кубрак О. В.
Назва : Етика ділового та повсякденного спілкування : навч. посіб. з етикету для студентів . -3-є вид.,стер.
Вихідні дані : Суми: Університет. книга; Київ: Княгиня Ольга, 2005
Кільк.характеристики :222 с.: іл
Примітки : Бібліогр.: с.219
ISBN, Ціна 966-680-204-Х : 27.00 р.
ISBN, Ціна 966-96075-5-8 : Б.ц.
УДК : 174 + 174:316.454.52](075.8)
MeSH-головна: ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
Анотація: Від уміння спілкуватись з іншими членами суспільства, зокрема дотримуючись правил етикету, залежить успіх ділової людини. Навчальний посібник знайомить із особливостями поведінки, мовлення тощо, притаманними різним народам світу. Книга стане в пригоді, перш за все, студентам, педагогам, а також усім, кому випадає спілкуватися з людьми інших національностей як у рідній країні, так і за кордоном; хто бажає вдосконалювати своє виховання та, культуру.
Примірники :ФД(1)
Вільні : ФД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 174/Е 88
Автор(и) : Воронкова В. Г., Беліченко А. Г., Мельник В. В., Ажажа М. А.
Назва : Етика ділового спілкування : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2017
Кільк.характеристики :312 с
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Бібліогр.: в кінці глав. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-966-2025-65-1: 180.00 р.
УДК : 174 + 174:316.454.52](075.8)
MeSH-головна: ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Анотація: У навчальному посібнику сформована концепція етики ділового спілкування, яка розвивається в умовах ринкових стосунків. Ця концепція включає аналіз теоретико-методологічних засад етики ділового спілкування, особливості формування професійної та корпоративної етики, в тому числі адміністративної та управлінської, корпоративної культури та етики державного службовця, психології ділового спілкування та практики ведення переговорів у діловому світі з врахуванням типу особистості учасника перемовин та національного менталітету, етики ділових стосунків, етики ділового спілкування державних службовців, культури мови і мовленнєвого етикету, культури, етики ділового спілкування в міжнародному бізнесі; рекомендацій зі створення іміджу ділової людини. В навчальному посібнику розкриваються поняття і норми мовленнєвого і міжнародного етикету. Особлива увага приділяється конкретним прикладам ведення ділової бесіди в сфері послуг. Розрахований для студентів вищих навчальних закладів, бізнесменів, ділових людей, усіх тих, хто цікавиться створенням свого власного іміджу, командного та результативного менеджменту, розрахований на тих, хто мріє стати результативним топ-менеджером
Примірники : всього : НА(4), ЧЗ(1)
Вільні : НА(4), ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)