Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=339<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи з 1 по 6
1.
339
Л 61


    Липчук, В. В.
    Маркетинг: основи теорії та практики : навч. посіб. / В. В. Липчук. - 2-ге вид., допов. і випр. - Львів : Новий Світ - 2000, 2003. - 288 с. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с.285-286. - ISBN 966-7827-23-2
УДК

MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы, обучение)
Примірників всього: 20
УА (18), НА (1), ЧЗ (1)
Вільні: УА (18), НА (1), ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
339
О-73


    Осика, С.
    Світова організація торгівлі [Текст] : підручник / С. Осика, В. Пятницький. - 3-є вид.,перероб.і доп. - Київ : К.І.С., 2005. - 514 с. - Бібліогр.: с.504-508. - ISBN 966-8039-64-3
УДК

MeSH-головна:
ЭКОНОМИКА -- ECONOMICS (тенденции)
Дод.точки доступу:
Пятницький, В.

Примірників всього: 1
КСХ (1)
Вільні: КСХ (1)

Знайти схожі

3.
339
У 45


   
    Що таке ГАТТ/СОТ? [Текст] / В. Д. Пархоменко [та ін.]. - Київ : УкрІНТЕІ, 2006. - 18 с. - (Сучасні інтеграційні процеси). - Бібліогр.: с.17-18. - ISBN 966-7505-67-7
УДК

MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Пархоменко, В. Д.
Бодяковська, Г. О.
Гончаренко, А. П.
Антонюк, Н. І.

Примірників всього: 2
КСХ (2)
Вільні: КСХ (2)

Знайти схожі

4.
339
О-73


    Осика, С. Г.
    Світова організація торгівлі [Текст] : підручник / С. Г. Осика, В. Т. Пятницький. - 2-ге вид., пер. і доп. - Київ : К.І.С., 2004. - 516 с. - ISBN 966-8039-32-7
УДК

MeSH-головна:
ЭКОНОМИКА -- ECONOMICS (тенденции)
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Пятницький, В. Т.

Примірників всього: 3
КСХ (3)
Вільні: КСХ (3)

Знайти схожі

5.
339
М 64


   
    Мировой океан. Экономика и политика. Международные проблемы освоения [Текст] / Л. Л. Любимов ; ред. Е. М. Примаков. - Москва : Мысль, 1986. - 622 с.
УДК
Дод.точки доступу:
Любимов, Л. Л.
Примаков, Е. М. \ред.\

Примірників всього: 1
КСХ (1)
Вільні: КСХ (1)

Знайти схожі

6.
339
Б 25


    Барлоу, Джанель.
    Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів [Текст] / Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер ; пер. з англ. Д. Кожедуб. - 2-ге вид. - Київ : Наш формат, 2018. - 280 с. - Пер. вид. : A Complaint Is a Gift. Recovering Customer Loyalty When Things Go Wrong / Janelle Barlow, Claus Moller. - San Francisco, 2008. - ISBN 978-617-7513-81-9
Примітки про походження:
Прим. 526704 : Дар від Мороз В. М.
УДК

MeSH-головна:
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE (методы, организация и управление)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы, организация и управление)
Анотація: Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують варіант «ґ» — сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в цій книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними
Дод.точки доступу:
Мьоллер, Клаус
Кожедуб, Д. \пер. з англ.\
Barlow, Janelle
Moller, Claus

Примірників всього: 1
НА (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)