Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Барлоу, Джанель$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
339
Б 25


    Барлоу, Джанель.
    Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів [Текст] / Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер ; пер. з англ. Д. Кожедуб. - 2-ге вид. - Київ : Наш формат, 2018. - 280 с. - Пер. вид. : A Complaint Is a Gift. Recovering Customer Loyalty When Things Go Wrong / Janelle Barlow, Claus Moller. - San Francisco, 2008. - ISBN 978-617-7513-81-9
Примітки про походження:
Прим. 526704 : Дар від Мороз В. М.
УДК

MeSH-головна:
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE (методы, организация и управление)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы, организация и управление)
Анотація: Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують варіант «ґ» — сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в цій книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними
Дод.точки доступу:
Мьоллер, Клаус
Кожедуб, Д. \пер. з англ.\
Barlow, Janelle
Moller, Claus

Примірників всього: 1
НА (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)