Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Периодические издания (5)Высшее образование (2)Краеведение (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Василенко, Г. Л.$<.>)
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-27 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 811.161.1’243/У 91
Заглавие : Учебные задания по изучению парадигмы имен прилагательных, притяжательных и указательных местоимений, порядковых числительных
Выходные данные : Винница, 1997
Колич.характеристики :26 с
Коллективы : Винниц. ГМУ им. Н. И. Пирогова :
УДК : 811.161.1’243 + 811.161.1’243(076)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Экземпляры :ПФІГ(70)
Свободны : ПФІГ(70)
Найти похожие

2.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 811.161.1’243/У 91
Заглавие : Учебные задания по вводному фонетико-грамматическому курсу русского языка/ Винниц. ГМУ им. Н. И. Пирогова, каф. укр. и рус. яз. Ч. 2
Выходные данные : Винница, 1998
Колич.характеристики :71 с
Коллективы : Винниц. ГМУ им. Н. И. Пирогова :
УДК : 811.161.1’243
MeSH-главная: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Аннотация: Учебные задания предназначены для иностранных учащихся подготовительного факультета
Экземпляры :ПФІГ(1)
Свободны : ПФІГ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 811.161.1’243/У 91
Автор(ы) : Василенко Г. Л., Клоконосова Л. В., Тищенко Л. Т.
Заглавие : Учебные задания по вводному фонетико-грамматическому курсу русского языка/ Винниц. МУ им. Н. И. Пирогова. Ч. 1
Выходные данные : Винница, 1996
Колич.характеристики :66 с
Коллективы : Винниц. МУ им. Н. И. Пирогова :
УДК : 811.161.1’243
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Экземпляры : всего 70: ПФІГ(73)
Свободны : ПФІГ(73)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 811.161.1’243/У 91
Заглавие : Учебное пособие по русскому языку для студентов-иностранцев. II семестр
Выходные данные : Винница, 2008
Колич.характеристики :118 с
Коллективы : Винниц. НМУ им. Н. И. Пирогова :
УДК : 811.161.1’243
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Экземпляры : всего 65: ПФІГ(67)
Свободны : ПФІГ(67)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 811.161.2’243/У 45
Автор(ы) :
Заглавие : Українська мова як іноземна для англомовних студентів-медиків: підруч. з електрон. аудіодод. : у 2 кн./ С. М. Луцак [та ін.] ; ред. С. М. Луцак . Кн. 1.: Соціокультурна комунікація
Выходные данные : Київ: Медицина, 2019
Колич.характеристики :504 с. + аудіододаток on-line. - Режим доступу: http://link.medpublish.com.ua/75163.rar
Примечания : Додатки: с. 439-500. - Бібліогр.: с. 501-502. - Рек. вченою радою Івано-Франків. НМУ (протокол № 17 від 30.10.2018 р.) Затв. рішенням семінару-наради "Актуальні питання викладання дисципліни "Українська мова як іноземна": презентація проекту міжкафедр. підручника" МОЗ України (протокол № 7 від 20.06.2018 р.)
ISBN, Цена 978-617-505-742-1: 450.00 р.
УДК : 811.161.2’243 + 811.161.2’243(075.8)
MeSH-главная: ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Аннотация: Національний (міжкафедральний) підручник з електронним аудіододатком укладено у двох книгах згідно зі Стандартизованими вимогами до рівнів володіння українською мовою як іноземною з метою підготовки фахівців за напрямами 222 «Медицина», 221 «Стоматологія», 226 «Фармація», а також відповідно до сучасної концепції викладання української мови як іноземної. Лексичний та граматичний матеріал підручника спрямований на формування комплексу компетентностей, умінь і навичок мовленнєвої взаємодії студента-медика в усній і письмовій формах з огляду на мотиви, цілі та соціальні норми комунікативної поведінки у сферах соціокультурної комунікації (зокрема, на етапі первинної адаптації студента-іноземця в україномовному середовищі). Цьому сприяє використання вправ із електронного аудіододатка
Экземпляры : всего : ІЛ(181), УА(20)
Свободны : ІЛ(168), УА(16)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 811.161.2’243/У 45
Автор(ы) :
Заглавие : Українська мова як іноземна для англомовних студентів-медиків: підруч. з електрон. аудіoдод. : у 2 кн./ С. М. Луцак [та ін.] ; ред. С. М. Луцак . Кн. 2.: Основи професійного мовлення
Выходные данные : Київ: Медицина, 2019
Колич.характеристики :456 с. + аудіододаток on-line. - Режим доступу: http://link.medpublish.com.ua/75164.rar
Примечания : Рек. вченою радою Івано-Франків. НМУ (протокол № 17 від 30.10.2018 р.) Затв. рішенням семінару-наради "Актуальні питання викладання дисципліни "Українська мова як іноземна": презентація проекту міжкафедр. підручника" МОЗ України (протокол № 7 від 20.06.2018 р.)
ISBN, Цена 978-617-505-741-4: 480.00 р.
УДК : 811.161.2’243 + 811.161.2’243(075.8)
MeSH-главная: ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Аннотация: Національний (міжкафедральний) підручник з електронним аудіододатком укладено у двох книгах згідно зі Стандартизованими вимогами до рівнів володіння українською мовою як іноземною з метою підготовки фахівців за напрямами 222 «Медицина», 221 «Стоматологія», 226 «Фармація», а також відповідно до сучасної концепції викладання української мови як іноземної. Лексичний та граматичний матеріал підручника спрямований на формування комплексу компетентностей, умінь і навичок мовленнєвої взаємодії студента-медика в усній і письмовій формах з огляду на мотиви, цілі та соціальні норми комунікативної поведінки у сферах соціокультурної комунікації (зокрема, на етапі первинної адаптації студента-іноземця в україномовному середовищі). Цьому сприяє використання вправ із електронного аудіододатка. Для студентів, лікарів-інтернів, викладачів, слухачів післядипломної освіти медичних закладів вищої освіти Міністерства охорони здоров’я України
Экземпляры : всего : ІЛ(180), УА(20)
Свободны : ІЛ(172), УА(17)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 811.161.1’243/Т 30
Заглавие : Тексты по русскому языку для развития навыков и умений письменной речи (изложения)
Выходные данные : Винница, 1997
Колич.характеристики :18 с
Коллективы : Винниц. ГМУ им. Н. И. Пирогова. каф. укр. и рус. яз. :
УДК : 811.161.1’243 + 811.161.1’243(076.6)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
РЕЧЬ ПРАВИЛЬНАЯ -- SPEECH INTELLIGIBILITY
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Экземпляры :ПФІГ(33)
Свободны : ПФІГ(33)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378(477)/С 91
Заглавие : Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : навч.-метод. конф. : тези доп., 15 лют. 2018 р.
Выходные данные : Вінниця, 2018
Колич.характеристики :222 с
Коллективы : "Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах", навч.-метод. конф. (2018;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 65.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378.091(477) + 61:378(477)(06) + 908(477.44)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): краєзнавство-вінниччина
Содержание : Сучасні технології керування навчальним процесом у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.]. Особливості методичних технологій при вивченні внутрішньої медицини на випускних курсах/ О. І. Афанасюк, Е. С. Осядла, Ю. Ю. Шушковська. Педагогічні особливості впровадження методичних технологій керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Підготовка лікарів-інтернів за спеціальністю «Стоматологія» на кафедрі ортопедичної стоматології ВНМУ ім. М.І. Пирогова в період реформування вищої медичної освіти/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Сучасні методичні технології післядипломної підготовки лікарів-неонатологів/ О. А. Биковська [та ін.]. Психологія мотивації та готовності студентів до професійної діяльності в інноваційному середовищі/ Я. С. Білик, A. M. Гулевич. Ще один погляд на самостійну роботу студентів - як її організувати і оцінювати/ А. В. Білошицька, В. М. Істоішин, А. В. Пачевська. Перші підсумки дистанційного вивчення предмету "Організація та економіка фармації " для подальшої мотивації провізорів-інтернів/ О. Д. Благун, О. Д. Гайдай, М. В. Волинська. Сучасні методичні технології в навчанні лікарів-інтернів дерматовенерологів при проходженні очної інтернатури на кафедрі шкірних та венеричних хвороб/ С. А. Бондар [та ін.]. Симуляційне навчання на кафедрі аку шерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко [та ін.]. Інноваційні підходи у викладанні української мови як іноземної/ Г. Л. Василенко, Л. І. Дмитрук. Тренінг як засіб ефективного навчання сучасних студентів/ B. C. Василик, С. Є. Головчанська. Навчальний процес у вищих медичних навчальних закладах як спосіб філософської самореалізації професійної підготовки студентів/ К. М. Вергелес. Шляхи вдосконалення клінічного мислення в інтернатурі з ендокринології/ В. С. Вернигородський [та ін.]. Проектна діяльність та академічна мобільність - необхідні складові сучасної вищої освіти/ О. В. Власенко, О. А. Серебреннікова, О. П. Драчук. Використання методики візуалізації при вивченні фармакології/ H. I. Волощук, О. М. Денисюк, Н. І. Іванова. Використання сучасних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу у вищих медичних закладах/ О. С. Войцехівська, М. Т. Денека. Необхідність використання у навчальному процесі ВНМУ медичної інформаційної системи "Доктор Елекс"/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів під час вивчення секційного курсу/ А. О. Гаврилюк, Т. М. Король, Р. Г. Жарлінська. Польський досвід викладання патоморфології у вищих навчальних медичних закладах/ А. О. Гаврилюк, С. В. Струц, Д. С. Сухинь. Роль викладача в керівництві навчально-виховним процесом/ О. Ф. Гайдаенко. Організація самостійної роботи студентів в сучасних умовах/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Використання інтерактивних методик для викладання теми “Антибіотики” у англомовних студентів фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк, Т. І. Івко, В. П. Бобрук. Методика викладання дентальної імплантації для студентів 4 курсу стоматологічного факультету/ А. А. Глушак, Е. В. Беляев. Розробка та впровадження комп’ютерних комунікативних технологій для оцінки і контролю клінічного навантаження співробітників кафедри анестезіології/ М. Л. Гомон [та ін.]. Удосконалення якості підготовки лікарів в сучасних умовах реформування охорони здоров’я/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Кейс-метод як модерновий інтерактивний метод навчання у ВНМЗ/ Н. А. Гром. Перспективи нововведень у вищих медичних навчальних закладах/ О. В. Дзекан. Інформаційно-комунікаційні технології - інноваційний метод в системі вищої освіти/ О. В. Дзекан. Використання Інтернет ресурсів для підготовки студентів до занять з мікробіології/ Д. М. Дівінскі, О. І. Жорняк, І. М. Коваленко. Проблеми впровадження інноваційних технологій на клінічних кафедрах/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Вебінар як інтерактивна технологія у навчальному процесі медичного університету/ Л. В. Дудікова, І. І. Макодай. Інтернаціоналізація як стратегічний напрямок розвитку вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова. Особливості керування навчальним процесом в групах англомовних іноземних студентів (з досвіду викладання латинської мови та медичної термінології)/ Л. В. Дудікова, С. І. Тихолаз. Особливості викладання предмету «Педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах євроінтеграції/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Педіатричні аспекти синдрому професійного вигорання - актуальна проблема сьогодення медичних колективів/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Використання системи стандартизації медичної допомоги дітям - основа сучасної підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія»/ В. М. Дудник, І. В. Сторожук, В. П. Попов. Сучасні медичні технології в післядипломній освіті вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Пріоритети післядипломної освіти лікарів в умовах реформи охорони здоров’я України/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Проблеми формування навчальної мотивації іноземних студентів-медиків на кафедрі патологічної анатомії, судової медицини та права/ Р. Г. Жарлінськая, Г. В. Даценко, О. Ф. Адамчук. Проблеми сучасних технологій управління процесом навчання на кафедрі нервових хвороб ВНМУ/ Л. М. Желіба, C. Л. Малик. Особливості викладання мікробіології іноземним студентам англійською мовою на кафедрі мікробіології/ О. І. Жорняк [та ін.]. Використання електронного навчального ресурсу на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ Н. В. Заічко [та ін.]. Ігровий метод у вивченні хімії/ Т. М. Зелінська, О. Б. Струтинська. Впровадження сучасних методичних технологій у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ В. П. Іванов, О. І. Афанасюк, Ю. Ю. Шушковська. Державне регулювання належного транспортування товарів при викладанні дисципліни «медичне та фармацевтичне товарознавство»/ Т. І. Івко [та ін.]. Особливості бачення підготовки медичних кадрів в умовах конкурентоспроможності/ О. Є. Каніковський, В. В. Мосьондз, Б. Ф. Коваль. Використання симуляційних класів в підготовці медичних кадрів/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Можливі технологічні рішення підготовки студентів до практичних занять в процесі вивчення хірургічних дисциплін/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Ключова роль викладання дисципліни «загальна хірургія» у студентів стоматологічного факультету/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Способи підвищення мотивації до навчання іноземних студентів у медичному університеті/ О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський, В. В. Мосьондз. Методичні технології викладання клінічної імунології 65 лікарям-інтернам педіатричного профілю/ Л. М. Кириченко. Сучасні методичні технології при вивченні медикаментозної алергії лікарями-інтернами стоматологами/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Роль дидактичної інтеракції як ланки технології вітагениого навчання у процесі підготовки студентів-медиків/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Л. В. Килимнюк. Клінічна робота - складова навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах/ Ю. О. Кислова [та ін.]. Роль сучасних технологій у підвищенні фахової компетентності студентів з оториноларингології на артикуляційному рівні психомоторної сфери/ В. В. Кіщук [та ін.]. Електронний журнал - новий крок в реалізації інноваційних педагогічних технологій/ В. В. Кіщук [та ін.]. Попередні результати впровадження електронного журналу успішності студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль, В. В. Мосьондз. Розвиток здатності до критичного мислення у студентів як одна із складових підготовки висококваліфікованого фахівця/ В. М. Коваль, В. В. Гуцол, Н. А. Гордзіевська. Проблеми підготовки лікарів та інших функціональних спеціалістів з фізичної та реабілітаційної медицини в Україні та шляхи їх подолання/ П. Ф. Колісник [та ін.]. Лабораторний метод дослідження в медицині та у вивченні предмету «біологічна хімія»/ О. М. Колошко, А. В. Мельник, П. О. Юрченко. Запровадження інтерактивних методів навчання на циклах тематичного вдосконалення керівників охорони здоров’я/ Н. Т. Комарницька, О. В. Ігнащук, Н. В. Малачкова. Досвід впровадження психологічних аспектів сучасних інновацій в системі вищої медичної освіти/ A. I. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, І. Ч. Байгузіна. Симуляційний тренінг - нові реалії в оцінці компетентності студентів вищих навчальних медичних закладів/ Д. Г. Коньков. Тестування як форма контролю та діагностики знань студентів/ Ю. В. Кордон, С. А. Колодій. Роль позитивної професійної мотивації у підготовці лікаря-інтерна/ О. А. Коробко, С. В. Нечипорук, О. М. Павлюк. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ М. І. Костюк. Сучасні інновації ефективності проведення занять в умовах симуляційного навчання/ І. Ю. Костюк, А. П. Дністрянська, А. Д. Костюк. Курс на вибір ««Культура мови лікаря: термінологічний аспект» у складі комплексної мовної підготовки фахівця/ Г. П. Краевська. Методичні підходи до вивчення теми «Принципи І імунопрофілактики та імунотерапії інфекційних хвороб»/ А. В. Крижановська. Сучасні методи технології на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології та алергології/ Д. Г. Кулик. Особливості впровадження медичної інформаційної системи «Доктор Елекс» у навчальний процес/ А. Я. Кулик, В. В. Мотигін, А. Т. Теренчук. Семінарські занять в інтернатурі як складова практично-орієнтованого навчання/ А. О. Кyштa [та ін.]. Нові методологічні підходи до вивчення історії націєтворення східних слов’ян/ В. П. Лациба. Профільне навчання у педагогічній практиці світу/ Л. П. Лебідь. Формування вміння пошуку сучасних знань у студентів 4 курсу/ Д. А. Лисенко, С. В. Бондарчук, С. В. Шевчук. Актуальні проблеми формування професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Особливості підготовки кваліфікованих кадрів в світі реформи вищої школи і охорони здоров’я в Україні/ Р. А. Лутковський. Методи та підходи в навчальній діяльності у вищих медичних навчальних закладах/ Л. А. Мазур. Застосування особистісно орієнтованого навчання у викладанні пропедевтики внутрішньої медицини англомовним студентам-іноземцям/ О. В. Майко, В. М. Жебель. Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови/ А. С. Марлова, А. Л. Яценко, О. П. Горпинюк. Розвиток пізнавальної активності студентів-медиків під час вивчення дисциплін хімічного циклу/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Застосування маркетингу у професійній діяльності магістрів медицини/ І. А. Марчук. Сучасні методичні підходи керування навчальним процесом при вивченні внутрішньої медицини/ Н. П. Масік. Етична складова підготовка лікарів-інтернів спеціальності «загальна практика - сімейна медицина»/ С. Г. Мелащенко, В. М. Чернобровий. Організація самостійної роботи студентів в умовах особистісно-орієнтованої технології навчання/ Д. О. Меркулова, С. В. Бобрук. Сучасні особистісно орієнтовані технології навчання в системі підготовки студентів-медиків/ Г. Т. Михайлюк. Особливості підготовки студентів 5-го курсу на кафедрі дитячої хірургії/ Т. І. Михальчук, Ю. А. Димчина. Формування іншомовної лексичної компетенції студентів-медиків як складова професійного становлення/ В. В. Мікаелян. Методологія і технологія навчально-виховного процесу з використанням новітніх електронних засобів/ В. О. Мороз. Сучасні методичні підходи до навчання й оцінювання знань студентів на кафедрі інфекційних хвороб з курсом епідеміології/ Л. В. Мороз, Д. В. Палій. Сучасні підходи до питання специфічної профілактики інфекційних хвороб при вивченні медичної мікробіології, вірусології та імунології/ В. М. Мруг. Актуальність самостійної позааудиторної роботи студентів в структурі навчального процесу/ В. М. Мруг. Кейс-метод - сучасна форма інтерактивного навчання студентів/ О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Модернізація викладання матеріалу з використанням інформаційно-вербальних та інтерактивних технологій для забезпечення практично-орієнтованого підходу у вивченні дитячих інфекційних хвороб/ І. І. Незгода, О. М. Науменко. Застосування «мозкової естафети» при вивченні предмета «Медична хімія» як сучасної методичної технології у керуванні навчальним процесом у вищих навчальних закладах/ В. М. Нечипорук. Використання сучасних комп’ютерних технологій у процесі навчання студентів в рамках дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини»/ О. Г. Обертинська. Системна діяльність колективу кафедри щодо поглиблення знань та умінь збереження і безперервного покращення здоров’я населення/ І. В. Олійник [та ін.]. Запровадження електронного журналу як один з нових підходів до керування навчальним процесом на кафедрі нормальної фізіології/ О. Д. Омельченко [та ін.]. Робочий зошит як метод керування навчальним процесом під час вивчення предмету медична хімія у вищих медичних навчальних закладах/ В. А. Островський. Адаптація студентів інтернаціональних груп медичних вузів до навчання по кредитно-модульній системі/ А. О. Очеретнюк, О. В. Паламарчук, О. А. Бобровська. Самостійна робота курсантів, які проходять спеціалізацію і її роль в учбовому процесі/ А. В. Паламарчук [та ін.]. Методичні технології викладання навчальної дисципліни «Загальна практика (сімейна медицина)» іноземним студентам/ І. Г. Палій, С. В. Заїка, І. B. Чернова. Алгоритми та їх застосування на кафедрі медичної біології в методичних технологіях керування навчальним процесом/ Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа, Н. М. Гринчак. Оптимізм як фактор, що знижує ризик виникнення синдрому емоційного вигорання у студентів медичних вузів/ О. М. Пічкур, С. А. Бондар, Т. В. Мельник. Роль оптимізму в становленні майбутнього лікаря/ О. М. Пічкур [та ін.]. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у Вінницькому національному медичному університеті ім. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Основні напрямки підготовки студентів VI курсу на кафедрі дитячої хірургії згідно сучасних вимог реформи МОЗ України/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Сучасні технології в організації навчального процесу як спосіб вивчення іноземної мови/ С. Г. Пойда. Управління та організація освітнього процесу вивчення іноземних мов з використанням комп’ютерних технологій/ С. Г. Пойда. Використання сучасних інформаційних технологій у вищій медичній школі/ М. І. Покидько [та ін.]. Перспективи впровадження high-tech технологій в навчальний процес/ М. І. Покидько, О. М. Ліхіцький. Проблеми організації самостійної роботи студентів при вивченні загальної гігієни та екології/ Л. О. Процюк. Рольова гра як засіб інтенсифікації навчання груповому спілкуванню на заняттях з педіатрії/ Т. Л. Процюк [та ін.]. Сучасні освітні технології та перспективи колаборативного навчання у вищих медичних навчальних закладах/ Н. Г. Пшук, А. О. Камінська. Особливості методичних технологій в навчальному процесі англомовних студентів 6-го курсу з дисципліни «Психіатрія з основами психотерапії в загальній лікарській практиці»/ Н. В. Рациборинська-Полякова, Б. А. Гунько. Оптимізація підготовки випускників медичного факультету до ліцензійного іспиту “Крок - 2” з дисципліни “Гігієна та екологія”/ М. А. Редчіц [та ін.]. Новітні методи викладання предмету «патологічна фізіологія» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова для студентів фармацевтичного факультету/ Н. А. Рикало, А. О. Іваниця. Сучасні методичні підходи в набутті професійних компетенцій по психіатрії/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Тренінги та майстер-класи як форми сучасного інтерактивного навчання у вищому медичному навчальному закладі/ О. А. Ромашкіна. Елективний курс як сучасна методична технологія керування навчальним процесом/ О. А. Ромашкіна. Використання інноваційних технологій під час навчального процесу у студентів 5 курсу на кафедрі педіатрії №2/ Г. М. Руденко, К. В. Хромих. Підвищення ефективності та якості навчання в заочній інтернатурі за спеціальністю "Хірургія"/ С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов. Інноваційні можливості організації післядипломного навчання за спеціальністю "Хірургія"/ С. І. Саволюк, В. А. Ходос, М. М. Гвоідяк. Технології реалізації позааудиторної підготовки/ С. І. Саволюк, Абу Шамсія Рамі, P. O. Балацький. Особливості комплексного лікарського обстеження студентів ВНМУ ім. М.І. Пирогова за 2016 - 2017 навчальний рік/ Л. А. Сарафинюк [та ін.]. Шляхи удосконалення лекційного процесу в структурі сучасних технологій керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Заходи, спрямовані на оптимізацію професійного навчання та психогігієнічну корекцію перебігу процесів професійної адаптації студентів-стоматологів/ І. В. Сергета, О. Ю. Панчук. Обґрунтування доцільності позааудиторних «коворкінг-зустрічей» студентів-інтернів та фахівців з питань висвітлення міждисциплінарних тем та принципів доказовості у медицині/ Д. В. Сімчук [та ін.]. Можливість використання сучасних методичних технологій при викладанні медичної генетики/ Н. І. Сінчук, М. О. Шаламай. Сучасні знання про антисмокінгові програми при викладанні пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Формування ідеї прихильності до лікування бронхіальної астми на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Типи навчання - основа формування творчого мислення в майбутніх лікарів/ О. Я. Сливка. Використання традиційних методів з елементами інтерактивних методик навчання при вивченні технологічних дисциплін студентами заочної форми/ О. А. Слюсар, Н. А. Гордзіевська. Навчально-методичний супровід освітнього процесу як найважливіша умова його ефективності/ О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. Освітні технології в процесі вивчення хімії/ О. Г. Сулім. Використання сучасних методів навчання в процесі викладання на кафедрах клінічного профілю/ О. К. Тарасюк, Ю. К. Сікало. Активні методи вивчення терапевтичної стоматології, як складова частина сучасних технологій в світі/ Т. О. Тепла, М. М. Шінкарук-Диковицька, А. В. Повшенюк. Реальність та перспективи удосконалення методологічних технологій навчального процесу при викладанні біохімії/ О. В. Тертишна [та ін.]. Новітні технології підготовки іноземних студентів на заняттях з української мови/ Л. Т. Тищенко. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів у ході викладання аптечної технології лікарських засобів/ О. Ю. Тозюк. Використання сучасних освітніх технологій в навчальному процесі/ Ю. Ю. Трофіменко. Особливості термінальних цінностей студентів-медиків/ І. В. Феджага. Розвиток творчого підходу до навчання майбутніх лікарів, як складова формування клінічного мислення/ І. В. Феджага, Н. А. Півторак. Засвоєння правил зберігання вакцин як умова та складова ефективної імунізації/ Н. М. Фещук, Л. І. Краснова, Н. Ю. Лукіна. Робочий зошит як інструмент керування навчальним процесом на кафедрі мікробіології/ Н. С. Фоміна, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Самостійна підготовка лікарів-інтернів терапевтичного профілю наочному циклі інтернатури/ В. В. Хомовський [та ін.]. Роль сучасних методів обстеження у вдосконаленні знань студентів при діагностиці захворювань верхніх відділів шлунково-кишкового тракту/ Н. В. Цимбалюк, Ю. М. Мостовой, Н. С. Слепченко. Використання сучасних методичних технологій навчання іноземних студентів на кафедрі педіатрії №1/ Т. В. Чекотун [та ін.]. Сучасні медичні технології керування самостійною роботою англомовних студентів на кафедрі загальної та біологічної хімії/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. Перспективи використання інтерактивного відео, як нової технології освіти у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. З’ясування проблем підготовки лікарів-інтернів, використовуючи техніку номінальної групи (американська методика)/ Г. С. Черешнюк [та ін.]. Сучасні методичні підходи до підготовки лікарів-інтернів з спеціальності «Загальна практика - сімейна медицина»/ В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. Значення міждисциплінарної інтеграції при викладанні медичної біології / Т. І. Шевчук [та ін.]. Навчально-професійна діяльність особистісного розвитку майбутнього лікаря в умовах вищої медичної школи/ Ю. Г. Шевчук, С. С. Хлестова, С. М. Горбатюк. Лінгводидактичні основи навчання іноземних студентів-стоматологів професійному діалогу/ Л. І. Шкільняк [та ін.]. «Акмеологічний підхід» у професійній підготовці лікаря-стоматолога/ Л. І. Шкільняк [та ін.]. Методичні рекомендації щодо національно- патріотичного виховання студентів/ Т. Ю. Школьнікова. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних закладах/ В. С. Шунков. Мотиваційний фактор в технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ П. О. Юрченко, О. М. Колошко, А. В. Мельник. Впровадження системи електронного обліку успішності студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова. Перспективи використання інтерактивних методів при викладанні хімічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Т. І. Ющенко [та ін.]. Удосконалення засвоєння навчального матеріалу з дисципліни «Неонатологія» іноземними студентами з використанням міждисциплінарного підходу/ О. С. Яблонь [та ін.]. Застосування сучасних технологій під час післядипломної підготовки лікарів - інтернів/ О. С. Яблонь [та ін.]. Сучасні інновації в освіті на допомогу слухачам післядипломної освіти/ О. О. Яковлева [та ін.]. Сучасна лекція як методологічний інструмент (засіб) керування навчальним процесом/ О. О. Яковлева [та ін.]. Проектне навчання як сучасна методична технологія на клінічних кафедрах у вищих медичних навчальних закладах/ Л. В. Яремчук, Г. В. Чайка, Н. Г. Буртяк.
Аннотация: Ознайомлення з сучасними методичними технологіями керування навчальним процесом у вищих навчальних медичних закладах відкриває нові межі розуміння і поєднання функцій впровадження інновацій з методичними розробками і моделями інформаційних технологій керування Web-контента. Підвищення кваліфікації майбутнього лікаря буде залежати від безперервності та направленості розвитку особистості: проблеми сприйняття нового, формування образу мислення, мотивації до навчання. Сьогодення не можливо уявити без інформаційно комунікаційних технологій - інтерактивної взаємодії між викладачами та студентами, які можуть проявлятися на різних етапах навчання і самостійної роботи: вивчення матеріалів підручників, принципи роботи вимірювальних приладів і технічних засобів
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 811.161.2’243/П 32
Заглавие : Підручник з української мови як іноземної : початковий етап
Выходные данные : Вінниця, 2000
Колич.характеристики :136 с
Коллективы : Вінниц. ДМУ ім. М. І. Пирогова. каф. українознавства
Цена : 20.00 р.
УДК : 811.161.2’243 + 811.161.2’243(075.8)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Аннотация: Підручник призначено для студентів-іноземців першого року навчання /підготовчі факультети медичних вузів України/. Мета підручника - формування і вдосконалення мовленнєвих навичок і умінь з української мови як іноземної на початковому етапі. Зміст підручника - визначається комунікативними потребами іноземних громадян в новому мовному середовищі. Концепція підручника втілює комунікативно-діяльнісний підхід викладання іноземних мов.
Экземпляры : всего 15: ПФІГ(15)
Свободны : ПФІГ(15)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:575/О 75
Автор(ы) : Пискун Р. П., Полеся Т. Л., Василенко Г. Л., Малинковская Т. В., Стратийчук Н. С., Болоховська Т. О.
Заглавие : Основы генетики человека : пособие по рус. яз. для студентов-иностранцев I курса мед. и стомат. фак.
Выходные данные : Винница, 2004
Колич.характеристики :116 с
Коллективы : Винниц. НМУ им. Н. И. Пирогова. каф. мед. биологии, Винниц. НМУ им. Н. И. Пирогова. каф. украиноведения :
УДК : 61:575
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ГЕНЕТИКА -- GENETICS
Экземпляры :НА(1)
Свободны : НА(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 57/О-28
Автор(ы) : Василенко Г. Л., Пискун Р. П., Болоховская Т. А., Малиновская Т. В., Стратийчук Н. С.
Заглавие : Общая биология : пособие по рус. языку для студентов-иностранцев мед. и стомат. фак. (I курса)
Выходные данные : Винница, 2001
Колич.характеристики :74 с
Коллективы : Винниц. НМУ им. Н. И. Пирогова. каф. мед. биологии
Примечания : Утв. ЦКМ советом ВНМУ им. Н. И. Пирогова - протокол № 1 від 21.11.2000 г.
Цена : 18.00 р.
УДК : 57 + 811.161.1’243
MeSH-главная: БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Аннотация: Пособие по русскому языку для студентов-иностранпев медицинского и стоматологического факультетов 1 курса составлено на основе программного текстового материала по курсу «Обшая биология» с целью развития навыков монологической речи и оказания помоши студентам в изучении терминов и понятий биологии
Экземпляры : всего : НА(1), КСХ(1)
Свободны : НА(1), КСХ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 811.161.1/М 54
Заглавие : Методические рекомендации по организации самостоятельной работы при подготовке к семинару по теме "Утро нового мира"
Выходные данные : Винница, 1988
Колич.характеристики :28 с :
УДК : 811.161.1
MeSH-главная: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
Экземпляры :НА(2)
Свободны : НА(2)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 811.161.1’243/М 54
Заглавие : Методические рекомендации по обучению чтению научно-популярных текстов на подготовительном факультете
Выходные данные : Б.м., 2004
Колич.характеристики :33 с
Коллективы : Винниц. НМУ им. Н. И. Пирогова
Цена : 5.00, 5.00, р.
УДК : 811.161.1’243
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
Экземпляры :ПФІГ(40)
Свободны : ПФІГ(40)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 811.161.1’243/М 54
Заглавие : Методические рекомендации для студентов-иностранцев подготовительного факультета по материалам учебника "Старт-3" для грамматической темы "Выражение определительных отношений"
Выходные данные : Б.м., 2003
Колич.характеристики :20 с
Коллективы : Винниц. НМУ им. Н. И. Пирогова. каф. укр. и рус. языков
Цена : 5.00, 5.00, р.
УДК : 811.161.1’243
MeSH-главная: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
Экземпляры :ПФІГ(28)
Свободны : ПФІГ(28)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 51/М 54
Заглавие : Методические разработки вводного курса по математике для подготовительных факультетов медицинских вузов
Выходные данные : Винница, 1995
Колич.характеристики :42 с
Коллективы : Винниц. МУ им. Н. И. Пирогова :
УДК : 51 + 51(072)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: МАТЕМАТИКА -- MATHEMATICS
Экземпляры :ПФІГ(161)
Свободны : ПФІГ(161)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 811.161.2’243/К 83
Автор(ы) : Василенко Г. Л., Лісова В. Л., Ничипорук О. М., Чернякевич Н. І.
Заглавие : Крокуємо разом : посіб. з укр. мови для іноземців (початковий курс)
Выходные данные : Вінниця, 2019
Колич.характеристики :229 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примечания : Бібліогр.: с. 228-229. - Затв. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова, протокол № 8 від 04 квіт. 2019 р.
Цена : 114.00 р.
УДК : 811.161.2’243 + 811.161.2’243(075.8)
MeSH-главная: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Аннотация: Підручник повністю відповідає вимогам програми, рекомендованої Міністерством освіти і науки України. Пропонована авторами підручника система уроків послідовно і в доступній формі розкриває основи української фонетики й граматики, зормує базисний словниковий запас, навички усного і писемного мовлення. Приділяється увага складним випадкам українського формо- і словотворення, чергуванням голосних і приголосних, правилам побудови словосполучень і речень. Виклад матеріалу супроводжується текстами, присвяченими студентському життю, історії та культурі України. Додаються граматичні таблиці, українсько-англійсько-арабський словник граматичних термінів. Може бути використаний як для роботи в студентській аудиторії, так і для самостійної роботи студентів
Экземпляры : всего : ІЛ(136), ПФІГ(1), НА(2), ЧЗ(1)
Свободны : ІЛ(136), ПФІГ(1), НА(2), ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 811.161.2’243/К 83
Автор(ы) : Василенко Г. Л., Лісова В. Л., Ничипорук О. М., Чернякевич Н. І.
Заглавие : Крокуємо разом : підруч. з укр. мови для іноземців (початковий курс)
Выходные данные : Вінниця, 2017
Колич.характеристики :123 с
Примечания : Бібліогр.: с. 227-228. - Затв. методкомом ВНМУ ім. М. І. Пирогова, протокол № 1 від 20 верес. 2017 р.
Цена : 175.00 р.
УДК : 811.161.2’243 + 811.161.2’243(075.8)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Аннотация: Підручник повністю відповідає вимогам програми, рекомендованої Міністерством освіти і науки України. Пропонована авторами підручника система уроків послідовно і в доступній формі розкриває основи української фонетики й граматики, формує базисний словниковий запас, навички усного і писемного мовлення. Приділяється увага складним випадкам українського формо- і словотворення, чергуванням голосних і приголосних, правилам побудови словосполучень і речень. Виклад матеріалу супроводжується текстами, присвяченими студентському життю, історії та культурі України. Додаються граматичні таблиці, українсько-англійсько-арабський словник граматичних термінів. Може бути використаний для роботи в студентській аудиторії, для самостійної роботи студентів.
Экземпляры : всего 4: ІЛ(50), ПФІГ(7), НА(3), ЧЗ(1)
Свободны : ІЛ(50), ПФІГ(7), НА(3), ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 811.161.2’243/К 83
Автор(ы) : Василенко Г. Л., Клоконосова Л. В., Ничипорук О. М., Чернякевич С. І., Ядвіжина Н. І.
Заглавие : Крокуємо разом : посіб. з укр. мови для іноземців (початковий курс)
Выходные данные : Вінниця, 2012
Колич.характеристики :123 с
Цена : 50.00 р.
УДК : 811.161.2’243 + 811.161.2’243(075.8)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Экземпляры : всего : ПФІГ(2)
Свободны : ПФІГ(2)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 811.161.2’243/В 19
Автор(ы) : Василенко Г. Л., Клоконосова Л. В., Ядвіжина Н. І.
Заглавие : Крокуємо разом : посіб. з укр. мови для іноземців (початковий курс)
Выходные данные : Вінниця, 2008
Колич.характеристики :181 с
Цена : 40.00, 52.00, р.
УДК : 811.161.2’243 + 811.161.2’243(075.8)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Аннотация: Посібник призначається для іноземців, які починають вивчення української мови. Посібник складається зі вступного фонетичного курсу, вступного курсу аудіювання та мовлення та основного курсу. Основний курс поділяється на 16 кроків, в кожному з яких міститься матеріал для повторення і нова граматика та лексика. Особливістю посібника є те, що він побудований за сюжетним принципом, має наскрізних героїв - українців та іноземних студентів. Тематично текстовий матеріал будується на місцевому країнознавстві. Вправи розраховані на залучення студентів до активної бесіди на певні теми, і вже з перших кроків студент може скласти досить складне аргументоване висловлювання, взяти участь у дискусії. Також посібник містить покрокові українсько-англійсько-арабські словники, загальний українсько-англійсько-арабський словник та українсько-англійський словник мовних термінів.
Экземпляры : всего 34: ІЛ(34), ПФІГ(18)
Свободны : ІЛ(34), ПФІГ(18)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 811.161.1’243/В 24
Заглавие : Введение в научный стиль : метод. рек. по обучению науч. стилю речи на нач. этапе для студентов-иностранцев
Выходные данные : Винница, 2008
Колич.характеристики :80 с
Коллективы : Винниц. НМУ им. Н. И. Пирогова. каф. украиноведения
Цена : 20.00 р.
УДК : 811.161.1’243
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: РЕЧЬ ПРАВИЛЬНАЯ -- SPEECH INTELLIGIBILITY
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
Экземпляры : всего 193: ПФІГ(195)
Свободны : ПФІГ(195)
Найти похожие

 1-20    21-27 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)