Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Периодические издания (36)Высшее образование (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Левицька, О. Р.$<.>)
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.1/Г87
Автор(ы) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Заглавие : Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : [навч. посіб. для студентів вищ. фармацевт. навч. закл. і фармацевт. ф-тів вищ. мед. навч. закл. IV рівнів акредитації]
Выходные данные : Вінниця: Нова Книга, 2004
Колич.характеристики :464 с.: іл, табл.
Примечания : Бібліогр.: с.449-454. - Рек. ЦМК МОЗ України (протокол № 1 від 10.02.2004 р.)
ISBN, Цена 966-7890-81-3: 37.00, 45.00, 37.00, 90.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-главная: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Экземпляры : всего 24: УА(180), ЧЗ(2)
Свободны : УА(178), ЧЗ(2)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.1/М 50
Автор(ы) : Кузьмін О. Є., Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р., Мельник О. Г.
Заглавие : Менеджмент у фармації : [підручник]
Выходные данные : Вінниця: Нова Книга, 2005
Колич.характеристики :448 с.: іл
Примечания : Бібліогр.: с.434-441. - Затв. МОН України (лист № 14/18-2-2764 від 22.12.2004 р.)
ISBN, Цена 966-8609-55-7: 57.00, 49.00, 86.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-главная: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES
Содержание : СУТНІСТЬ ТА еволюція МЕНЕДЖМЕНТУ ; Еволюція сучасних управлінських теорій ; Поняття, принципи та характеристика етапів розвитку менеджменту ; Менеджери та підприємці ; Рівні управління ; Умови завдань для практичного виконання ; Приклади рішення завдань ; ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ОБ’ЄКТИ УПРАВЛІННЯ ; Сутність та класифікація організацій ; Колективи (групи) працівників в організації ; Фактори впливу на організацію ; Процес управління організацією ; Умови завдань для практичного виконання ; СУБ’ЄКТИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УМОВИ ЇХ ГОСПОДАРЮВАННЯ ; Підприємництво та підприємства у фармації ; Порядок реєстрації та ліцензування підприємницької діяльності фармацевтичних підприємств ; Підприємницький ризик ; Банкрутство та припинення підприємницької діяльності ; Умови завдань для практичного виконання ; ФУНКЦІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ; Загальна характеристика функцій менеджменту ; Планування як загальна функція менеджменту ; Організування як загальна функція менеджменту ; Мотивування як загальна функція менеджменту ; Контроль та регулювання як загальні функції менеджменту ; Умови завдань для практичного виконання ; МЕТОДИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ; Сутність і класифікація методів фармацевтичного менеджменту ; Характеристика економічних методів фармацевтичного менеджменту ; Характеристика технологічних, соціально-психологічних та адміністративних методів фармацевтичного менеджменту ; Стандарти фармацевтичного управління ; Умови завдань для практичного виконання ; СПОЛУЧНІ ПРОЦЕСИ У ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ; Управлінські рішення ; Комунікації та інформація у менеджменті ; Діловодство на фармацевтичних підприємствах ; Умови завдань для практичного виконання ; КЕРІВНИЦТВО ТА ЛІДЕРСТВО У ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ; Сутність та основні засади керівництва та лідерства ; Стилі керівництва ; Конфлікти як об’єкт керівництва ; Стреси як об’єкт керівництва ; Умови завдань для практичного виконання ; УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ ВІДНОСИНАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ; Правове забезпечення трудових відносин ; Робочий час та час відпочинку ; Мотивування праці, гарантії та компенсації для працівників ; Правове регулювання праці, трудової дисципліни та трудових суперечок ; Умови завдань для практичного виконання ; УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ; Фармацевтична освіта в Україні ; Післядипломне навчання ; Підготовка науково-педагогічних кадрів ; Кадровий менеджмент ; Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників ; Паспорти спеціальностей ; МЕТОДИКА ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ 3 МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ ФАРМАЦІЇ ; Методичне забезпечення виробничої практики ; Методичні вказівки до курсової роботи ; Модульні тестові завдання та відповіді до них
Аннотация: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент та маркетинг у фармації для студентів напрямку підготовки "Фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти менеджменту, а саме: сутність і еволюція менеджменту та його місце в сучасних управлінських теоріях, роль менеджерів і управлінців, види організацій як об’єктів управління, процес менеджменту, суб’єкти фармацевтичного підприємництва та умови їх господарювання, функції, методи та стандарти фармацевтичного менеджменту, сполучні процеси, керівництво та лідерство в системі функцій менеджменту, трудові відносини за ринкових умов та управління трудовими ресурсами фармацевтичної галузі. Підручник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень. У ньому подано методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту та маркетингу у фармації, а також підсумкового контролю (у вигляді тестових завдань та відповідей до них). Рекомендується студентам фармацевтичних вузів і факультетів, провізорам-інтернам, провізорампідприємцям та провізорам-управлінцям, а також магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти.
Экземпляры : всего 45: УА(301), НА(2), ЧЗ(2)
Свободны : УА(299), НА(2), ЧЗ(2)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.1/Г 87
Автор(ы) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Заглавие : Менеджмент і маркетинг у фармації : [підруч. для студентів вищ. мед. (фармацевт.) навч. закл.]
Выходные данные : Київ: Медицина, 2008
Колич.характеристики :752 с
Примечания : Бібліогр.: с. 741-744. - Затв. МОН України (лист №1.4/18-Г-21-84 від 10.12.2007)
ISBN, Цена 978-966-10-0004-8: 140.00, 200.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-главная: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ -- FINANCIAL MANAGEMENT
Аннотация: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і маркетингу та відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки 7.110201 "Фармація" і 7.110206 "Клінічна фармація". Особливістю архітектоніки підручника є те, що навчальна дисципліна розбита на чотири модулі — "Менеджмент у фармації", "Маркетинг у фармації", "Міжнародний маркетинг у фармації" і "Методичне забезпечення виробничої практики з "Менеджменту та маркетингу у фармації". Процес менеджменту розглядається як послідовність трьох змістових модулів, перший з яких містить три теми, другий — чотири і третій — дві. У свою чергу, фармацевтичний маркетинг теж поділений на три послідовні змістові модулі, перший і другий з яких містять по дві теми, а третій — чотири. Міжнародний маркетинг у фармації представлений у підручнику трьома темами. Четвертий модуль підручника висвітлює методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту і маркетингу у фармації та методику виконання курсової роботи. Для кращого засвоєння матеріалу у кінці кожної навчальної теми подано перелік контрольних питань, умови завдань для практичного виконання і приклади їх вирішення, а також тести для самостійної підготовки. Для перевірки рівня засвоєння знань у кінці кожного змістового модуля наведено питання до підсумкового тестового контролю. Завершують навчальне видання відповіді на тести для самостійної підготовки та підсумкового тестового контролю і глосарій. Для студентів фармацевтичних вузів і факультетів, провізорів-інтернів, провізорів-підприємців і провізорів-управлінців, а також магістрантів, аспірантів і викладачів вищих навчальних фармацевтичних закладів.
Экземпляры : всего : НА(1), ЧЗ(1)
Свободны : НА(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.1/М 50
Автор(ы) : Кузьмін О. Є., Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р., Мельник О. Г.
Заглавие : Менеджмент у фармації : [підручник] . -Вид. 2-ге, доопрац. і допов.
Выходные данные : Вінниця: Нова Книга, 2009
Колич.характеристики :432 с
Примечания : Бібліогр.: с. 421-431
ISBN, Цена 978-966-382-157-3: 85.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-главная: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Аннотация: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і іідповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент та маркетинг у фармації" для студентів напрямків підготовки 7.110201 "Фармація" і 7.110206 "Клінічна фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти менеджменту, а саме: сутність і еволюція менеджменту та його лісце в сучасних управлінських теоріях, роль менеджерів і управлінців, види організацій як об’єктів управління, іроцсс менеджменту, суб’єкти фармацевтичного підприємництва та умови їх господарювання, функції, методи і тандарти фармацевтичного менеджменту, сполучні процеси, керівництво та лідерство в системі функцій менеджменту, трудові відносини за ринкових умов та управління трудовими ресурсами фармацевтичної галузі. Підручник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень. Завершують навчальне шдання тестові завдання та відповіді до них, глосарій і література. Рекомендується студентам фармацевтичних вузів і факультетів, провізорам-інтернам, провізорам-підприємцям та провізорам-управлінцям, а також магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.1(091)(477)/С 76
Автор(ы) : Громовик Б. П., Терещук С. І., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р., Горілик А. В.
Заглавие : Становлення та розвиток кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького (1964-2014 роки) : монографія
Выходные данные : Львів: Ліга-Прес, 2014
Колич.характеристики :272 с
Коллективы : Львів. НМУ ім. Данила Галицького. каф. орг. та економіки фармації
Примечания : Рек. Вченою радою Львів. НМУ ім. Данила Галицького (протокол №4-ВР від 27 трав. 2014 р.)
ISBN, Цена 978-966-397-259-2: 95.00 р.
УДК : 615.1(091)(477)
MeSH-главная: ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Аннотация: У науковому виданні висвітлено історичний шлях та охарактеризовано науково-педагогічний персонал кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького. Подано коротку характеристику дисертацій, виконаних працівниками кафедри або за їх керівництва співробітниками інших організацій (підрозділів), а також основних наукових і науково-методичних праць, опублікованих працівниками кафедри. Наведено монографічні та журнальні матеріали і світлини про діяльність кафедри, а також спогади колег та учнів про завідувачів і колектив кафедри. Для науковців, докторантів, аспірантів, магістрантів, провізорів-інтернів, фахівців практичної фармації та студентів-провізорів
Экземпляры :НА(1)
Свободны : НА(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)