Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Периодические издания (143)Высшее образование (8)Краеведение (1)Редкие издания (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Лисенко, В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.379-008.64-08/А 66-867191240
Заглавие : Анестезія та інтенсивна терапія у хворих на цукровий діабет : (навч. посіб. для самост. роботи слухачів)
Выходные данные : Харків: ХМАПО, 2015
Колич.характеристики :121 с
Коллективы : Харків. МА післядипломної освіти. каф. анестезіології та інтенсивної терапії
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. заг. : с. 120-121
Цена : 50.00 р.
УДК : 616.379-008.64-089.5
MeSH-главная: ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
АНЕСТЕЗИЯ -- ANESTHESIA
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
Аннотация: У навчальному посібнику розглянуто питання діагностики цукрового діабету, анестезії у хворих на цукровий діабет, ведення вагітних із супутнім та гестаційним цукровим діабетом та інтенсивна терапія невідкладних станів у разі декомпенсації захворювання. Навчальний посібник розрахований на позааудиторну роботу лікарів, що вивчають анестезіологію й інтенсивну терапію на циклах інтернатури та спеціалізації, а також може бути корисним для анестезіологів-практиків і лікарів інших спеціальностей
Экземпляры : всего : НА(2), ЧЗ(1)
Свободны : НА(2), ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.379-008.64-08/А 66-451038183
Автор(ы) : Лисенко В. Й., Голяніщев М. О., Карпенко Є. О., Брик Р. П.
Заглавие : Анестезія та інтенсивна терапія у хворих на цукровий діабет : навч. посіб. для самост. роботи слухачів (циклів інтернатури, спец. та передатест. циклу з анестезіології) . -2-ге вид., допов. і перероб.
Выходные данные : Харків: ХМАПО, 2018
Колич.характеристики :112 с
Коллективы : Харків. МА післядипломної освіти. каф. анестезіології та інтенсивної терапії
Примечания : Бібліогр.: с. 110-111. - Бібліогр.: в кінці розд. - Затв. Вченою радою Харків. мед. акад. післядип. освіти (протокол № 11 від 25.12.2015 р.)
Цена : 54.00 р.
УДК : 616.379-008.64-089.5 + 616.379-008.64-083.98(075.9)
MeSH-главная: ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
Аннотация: У навчальному посібнику розглянуто питання діагностики цукрового діабету, анестезії у хворих на цукровий діабет, ведення вагітних із супутнім і гестаційним цукровим діабетом та інтенсивна терапія невідкладних станів у разі декомпенсації захворювання. Навчальний посібник розраховано на позааудиторну роботу лікарів, які вивчають анестезіологію та інтенсивну терапію на циклах інтернатури та спеціалізації, а також може бути корисним для анестезіологів- практиків і лікарів інших спеціальностей
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.9/Г 72
Автор(ы) : Лисенко В. Й., Голяніщев М. О., Карпенко Є. О., Трофимович Є. О.
Заглавие : Гострі отруєння чадним, природним газом та іншими продуктами горіння : навч. посіб. для самост. роботи слухачів
Выходные данные : Харків: ХМАПО, 2019
Колич.характеристики :80 с
Коллективы : Харків. МА післядипломної освіти. каф. анестезіології та інтенсивної терапії
Примечания : Бібліогр.: с. 74-75. - Затв. Вченою радою Харків. мед. акад. післядип. освіти (протокол № 10 від 20.12.2019 р.)
Цена : 18.00 р.
УДК : 615.9
MeSH-главная: ГАЗАМИ ОТРАВЛЕНИЕ -- GAS POISONING
ОТРАВЛЕНИЕ -- POISONING
Аннотация: Отруєння чадним газом та продуктами горіння є одним із найпоширеніших і тяжких форм інтоксикацій у сучасній практиці інтенсивної терапії. Тяжка системна гіпоксія при цих отруєннях зумовлює розвиток поліорганної недостатності, що часто призводить до загибелі постраждалих або ж на місці пригоди, або в перші години транспортування до стаціонару та лікування. Ускладнення соматогенної фази отруєння можуть значно обтяжувати перебіг захворювання та призвести до інвалідизації хворих
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.151.5/Л 88
Автор(ы) : Лисенко В. Й.
Заглавие : Клініко-лабораторна оцінка та корекція гемостазу в інтенсивній терпії : навч. посіб.
Выходные данные : Харків: Водний спектр Джі-Ем-Пі, 2016
Колич.характеристики :144 с
Коллективы : Харків. МА післядипломної освіти. каф. анестезіології та інтенсивної терапії
Примечания : Бібліогр.: с. 137-143. - Рек. ЦМК МОЗ України (протокол засід. Коміс. від 27.10.2016 р. № 3)
Цена : 69.00 р.
УДК : 616.151.5 + 616.151.5-07-083.98(075) + 616-008.815:615.273
MeSH-главная: ГЕМОСТАЗ -- HEMOSTASIS
СВЕРТЫВАНИЯ КРОВИ НАРУШЕНИЯ -- BLOOD COAGULATION DISORDERS
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
Аннотация: Навчальний посібник базується на аналізі сучасних літературних даних та багаторічних власних дослідженнях гемокоагуляції у пацієнтів у критичних станах. Викладені рекомендації покликані допомогти вибрати лікарям клінічних відділень оптимальніший метод діагностики та корекції гемостазу
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378(477)/М 42
Заглавие : Медична симуляція - погляд у майбутнє (впровадження інноваційних технологій у вищу медичну освіту України) : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 8 лют. 2019 р. : (для лікарів, науковців та молод. вчених)
Выходные данные : Вінниця, 2019
Колич.характеристики :50 с
Коллективы : "Медична симуляція - погляд у майбутнє", наук.-практ. конф. з міжнар. участю (2019;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, Укр. асоц. медичних освітніх симуляційних технологій
ISBN, Цена 978-617-7742-38-7: 20.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378.147.091.33-027.22(06) + 908(477.44)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
РОБОТЫ -- ROBOTICS
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
БОЛЕЗНИ ИМИТАЦИЯ -- PATIENT SIMULATION
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): краєзнавство-вінниччина
Содержание : Роль комунікативної компетентності у професійній діяльності лікарів/ В. М. Астахов, О. В. Бацилєва, І. В. Пузь. Роль симуляційного навчання при вивченні дисципліни «Невідкладні стани у акушерстві та гінекології»/ Г. С. Гвоздецька, Н. І. Геник, О. М. Жукуляк. Ефективність симуляційних сценаріїв у підвищенні якості навчання студентів/ І. В. Геруш [та ін.]. Практична підготовка англомовних студентів з акушерства та гінекології/ І. З. Гладчук [та ін.]. Симуляційне навчання як засіб підвищення якості підготовки студентів з акушерства і гінекології/ А. М. Громова [та ін.]. Особливості впровадження сучасних методів навчання у Вінницькому національному медичному університеті імені М.І. Пирогова/ В. В. Кливак, Д. Г. Коньков. Підготовка студентів 6 курсу до ліцензійного іспиту «Крок 2. Загальна лікарська підготовка» з акушерства та гінекології/ Ю. Я. Круть, В. О. Залізняк, І. Г. Амро. Технології симуляційного тренінгу як складової професійної підготовки лікаря/ Т. О. Крючко [та ін.]. Впровадження освітніх інновацій як шлях до формування професіоналізму та педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу/ Л. М. Маланчук [та ін.]. 3-D візуалізація м’язів та органів у динаміці/ Ч. Е. Мгбачі, Е. Е. Ейвазова. Командна робота як етап професійної підготовки лікарів-інтернів/ А. Г. Місюра. Симуляційне навчання - програмний продукт «Sorin с5»/ О. В. Міщенко. Симуляційне навчання: методологічні аспекти проведення BLS у дітей/ В. В. Орел [та ін.]. Роль симуляційних тренінгів у формуванні компетентностей/ Н. В. Петренко [та ін.]. Якісна складова симуляційного навчання (СН) лікарів-інтернів (Л-І) в ОНМедУ при невідкладних станах (НС)/ О. Г. Попов [та ін.]. Методологія симуляційного навчання (СН) В ОНМедУ / О. Г. Попов [та ін.]. Симуляційне навчання (СН) в структурі вищої медичної освіти (ВМО) ОНМедУ/ О. Г. Попов [та ін.]. Ризики та профілактичні заходи кровотеч в післяпологовому періоді/ A. I. Пушкарьова, І. М. Турман. З досвіду використання командного коучінгу при роботі з англомовними студентами на кафедрі ортопедичної стоматології/ О. А. Ромашкіна. Сучасні тренди та перспективи розвитку хірургії/ С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов. Значення симуляційних методів навчання у вивченні внутрішньої медицини/ О. Р. Слаба [та ін.]. Симуляційне навчання - апаратне забезпечення «Procomp infiniti»/ Л. П. Суховірська, О. М. Лунгол, С. И. Бугай. Значення симуляційного навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх медичних працівників/ В. В. Флуд, І. І. Солонинко, І. С. Пилипчук. Вплив бактеріального контролю і немедикаментозних методів профілактики на ефективність антибактеріальної терапії / Т. М. Харченко. Досвід застосування симуляційних сценаріїв в інтернатурі зі спеціальності «Педіатрія»/ B. C. Хільчевська. Use of simulation to improve cardiopulmonary resuscitation performance for graduates in pediatrics/ N. K. Bogutska. The basic priorities in formation of clinical station in osce/ D. G. Konkov, N. G. Burtyak. Impact of communication technologies in education on medical student achievement/ I. Yu. Kostjuk, A. L. Kostjuk. The role of simulation training volunteers in preemption of the arrhythmic death (simulation training of basic cardiopulmonary resuscitation for volunteers)/ E. V. Sid’, О. V. Soloviov.
Аннотация: У тезах доповідей науково-практичної конференції з міжнародною участю лікарів, науковців та молодих вчених, подаються стислі відомості щодо результатів наукової роботи, виконаної учасниками конференції
Экземпляры : всего : НА(2), ЧЗ(1)
Свободны : НА(2), ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 821.161.2’06/Л 88
Автор(ы) : Лисенко В.
Заглавие : Наказ лейтенанта Вершини : повість : для серед. і ст. шк. віку
Выходные данные : Київ: Веселка, 1991
Колич.характеристики :252 с.: ил. :
УДК : 821.161.2’06
Экземпляры :ХЛ(1)
Свободны : ХЛ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.379-008.64/Л 63
Автор(ы) : Лисенко В. А.
Заглавие : Прояви метаболічного синдрому та імунологічний фенотип лімфоцитів у хворих на ожиріння та цукровий діабет 2 типу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. мед. наук : [спец.]14.01.14 "Ендокринологія"
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :20 с
Коллективы : Ін-т ендокринології та обміну речовин ім. В. П. Комісаренка
Примечания : Бібліогр.: с.16-17
УДК : 616.379-008.64
MeSH-главная: МЕТАБОЛИЧЕСКИЙ СИНДРОМ X -- METABOLIC SYNDROME X
ФЕНОТИП -- PHENOTYPE
ЛИМФОЦИТЫ -- LYMPHOCYTES
ОЖИРЕНИЕ -- OBESITY
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ, ТИП 2 -- DIABETES MELLITUS, TYPE 2
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378(477)/С 91
Заглавие : Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : навч.-метод. конф. : тези доп., 15 лют. 2018 р.
Выходные данные : Вінниця, 2018
Колич.характеристики :222 с
Коллективы : "Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах", навч.-метод. конф. (2018;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 65.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378.091(477) + 61:378(477)(06) + 908(477.44)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Ключевые слова (''Своб.индексиров.''): краєзнавство-вінниччина
Содержание : Сучасні технології керування навчальним процесом у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ В. М. Мороз [та ін.]. Особливості методичних технологій при вивченні внутрішньої медицини на випускних курсах/ О. І. Афанасюк, Е. С. Осядла, Ю. Ю. Шушковська. Педагогічні особливості впровадження методичних технологій керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Підготовка лікарів-інтернів за спеціальністю «Стоматологія» на кафедрі ортопедичної стоматології ВНМУ ім. М.І. Пирогова в період реформування вищої медичної освіти/ Л. Г. Беляева, Е. В. Беляев. Сучасні методичні технології післядипломної підготовки лікарів-неонатологів/ О. А. Биковська [та ін.]. Психологія мотивації та готовності студентів до професійної діяльності в інноваційному середовищі/ Я. С. Білик, A. M. Гулевич. Ще один погляд на самостійну роботу студентів - як її організувати і оцінювати/ А. В. Білошицька, В. М. Істоішин, А. В. Пачевська. Перші підсумки дистанційного вивчення предмету "Організація та економіка фармації " для подальшої мотивації провізорів-інтернів/ О. Д. Благун, О. Д. Гайдай, М. В. Волинська. Сучасні методичні технології в навчанні лікарів-інтернів дерматовенерологів при проходженні очної інтернатури на кафедрі шкірних та венеричних хвороб/ С. А. Бондар [та ін.]. Симуляційне навчання на кафедрі аку шерства та гінекології № 2/ О. В. Булавенко [та ін.]. Інноваційні підходи у викладанні української мови як іноземної/ Г. Л. Василенко, Л. І. Дмитрук. Тренінг як засіб ефективного навчання сучасних студентів/ B. C. Василик, С. Є. Головчанська. Навчальний процес у вищих медичних навчальних закладах як спосіб філософської самореалізації професійної підготовки студентів/ К. М. Вергелес. Шляхи вдосконалення клінічного мислення в інтернатурі з ендокринології/ В. С. Вернигородський [та ін.]. Проектна діяльність та академічна мобільність - необхідні складові сучасної вищої освіти/ О. В. Власенко, О. А. Серебреннікова, О. П. Драчук. Використання методики візуалізації при вивченні фармакології/ H. I. Волощук, О. М. Денисюк, Н. І. Іванова. Використання сучасних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу у вищих медичних закладах/ О. С. Войцехівська, М. Т. Денека. Необхідність використання у навчальному процесі ВНМУ медичної інформаційної системи "Доктор Елекс"/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів під час вивчення секційного курсу/ А. О. Гаврилюк, Т. М. Король, Р. Г. Жарлінська. Польський досвід викладання патоморфології у вищих навчальних медичних закладах/ А. О. Гаврилюк, С. В. Струц, Д. С. Сухинь. Роль викладача в керівництві навчально-виховним процесом/ О. Ф. Гайдаенко. Організація самостійної роботи студентів в сучасних умовах/ Л. Л. Гармаш [та ін.]. Використання інтерактивних методик для викладання теми “Антибіотики” у англомовних студентів фармацевтичного факультету/ Т. А. Германюк, Т. І. Івко, В. П. Бобрук. Методика викладання дентальної імплантації для студентів 4 курсу стоматологічного факультету/ А. А. Глушак, Е. В. Беляев. Розробка та впровадження комп’ютерних комунікативних технологій для оцінки і контролю клінічного навантаження співробітників кафедри анестезіології/ М. Л. Гомон [та ін.]. Удосконалення якості підготовки лікарів в сучасних умовах реформування охорони здоров’я/ М. А. Горай, О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Кейс-метод як модерновий інтерактивний метод навчання у ВНМЗ/ Н. А. Гром. Перспективи нововведень у вищих медичних навчальних закладах/ О. В. Дзекан. Інформаційно-комунікаційні технології - інноваційний метод в системі вищої освіти/ О. В. Дзекан. Використання Інтернет ресурсів для підготовки студентів до занять з мікробіології/ Д. М. Дівінскі, О. І. Жорняк, І. М. Коваленко. Проблеми впровадження інноваційних технологій на клінічних кафедрах/ С. В. Дмитренко [та ін.]. Вебінар як інтерактивна технологія у навчальному процесі медичного університету/ Л. В. Дудікова, І. І. Макодай. Інтернаціоналізація як стратегічний напрямок розвитку вищої освіти/ Л. В. Дудікова, А. С. Марлова. Особливості керування навчальним процесом в групах англомовних іноземних студентів (з досвіду викладання латинської мови та медичної термінології)/ Л. В. Дудікова, С. І. Тихолаз. Особливості викладання предмету «Педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах євроінтеграції/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Педіатричні аспекти синдрому професійного вигорання - актуальна проблема сьогодення медичних колективів/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Використання системи стандартизації медичної допомоги дітям - основа сучасної підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія»/ В. М. Дудник, І. В. Сторожук, В. П. Попов. Сучасні медичні технології в післядипломній освіті вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Пріоритети післядипломної освіти лікарів в умовах реформи охорони здоров’я України/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Проблеми формування навчальної мотивації іноземних студентів-медиків на кафедрі патологічної анатомії, судової медицини та права/ Р. Г. Жарлінськая, Г. В. Даценко, О. Ф. Адамчук. Проблеми сучасних технологій управління процесом навчання на кафедрі нервових хвороб ВНМУ/ Л. М. Желіба, C. Л. Малик. Особливості викладання мікробіології іноземним студентам англійською мовою на кафедрі мікробіології/ О. І. Жорняк [та ін.]. Використання електронного навчального ресурсу на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ Н. В. Заічко [та ін.]. Ігровий метод у вивченні хімії/ Т. М. Зелінська, О. Б. Струтинська. Впровадження сучасних методичних технологій у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ В. П. Іванов, О. І. Афанасюк, Ю. Ю. Шушковська. Державне регулювання належного транспортування товарів при викладанні дисципліни «медичне та фармацевтичне товарознавство»/ Т. І. Івко [та ін.]. Особливості бачення підготовки медичних кадрів в умовах конкурентоспроможності/ О. Є. Каніковський, В. В. Мосьондз, Б. Ф. Коваль. Використання симуляційних класів в підготовці медичних кадрів/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Можливі технологічні рішення підготовки студентів до практичних занять в процесі вивчення хірургічних дисциплін/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Ключова роль викладання дисципліни «загальна хірургія» у студентів стоматологічного факультету/ О. Є. Каніковський [та ін.]. Способи підвищення мотивації до навчання іноземних студентів у медичному університеті/ О. Є. Каніковський, Є. В. Шапринський, В. В. Мосьондз. Методичні технології викладання клінічної імунології 65 лікарям-інтернам педіатричного профілю/ Л. М. Кириченко. Сучасні методичні технології при вивченні медикаментозної алергії лікарями-інтернами стоматологами/ Л. М. Кириченко, О. Б. Бондарчук. Роль дидактичної інтеракції як ланки технології вітагениого навчання у процесі підготовки студентів-медиків/ В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук, Л. В. Килимнюк. Клінічна робота - складова навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах/ Ю. О. Кислова [та ін.]. Роль сучасних технологій у підвищенні фахової компетентності студентів з оториноларингології на артикуляційному рівні психомоторної сфери/ В. В. Кіщук [та ін.]. Електронний журнал - новий крок в реалізації інноваційних педагогічних технологій/ В. В. Кіщук [та ін.]. Попередні результати впровадження електронного журналу успішності студентів у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ Б. Ф. Коваль, Л. Д. Коваль, В. В. Мосьондз. Розвиток здатності до критичного мислення у студентів як одна із складових підготовки висококваліфікованого фахівця/ В. М. Коваль, В. В. Гуцол, Н. А. Гордзіевська. Проблеми підготовки лікарів та інших функціональних спеціалістів з фізичної та реабілітаційної медицини в Україні та шляхи їх подолання/ П. Ф. Колісник [та ін.]. Лабораторний метод дослідження в медицині та у вивченні предмету «біологічна хімія»/ О. М. Колошко, А. В. Мельник, П. О. Юрченко. Запровадження інтерактивних методів навчання на циклах тематичного вдосконалення керівників охорони здоров’я/ Н. Т. Комарницька, О. В. Ігнащук, Н. В. Малачкова. Досвід впровадження психологічних аспектів сучасних інновацій в системі вищої медичної освіти/ A. I. Кондратюк, Т. Г. Кривоніс, І. Ч. Байгузіна. Симуляційний тренінг - нові реалії в оцінці компетентності студентів вищих навчальних медичних закладів/ Д. Г. Коньков. Тестування як форма контролю та діагностики знань студентів/ Ю. В. Кордон, С. А. Колодій. Роль позитивної професійної мотивації у підготовці лікаря-інтерна/ О. А. Коробко, С. В. Нечипорук, О. М. Павлюк. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ М. І. Костюк. Сучасні інновації ефективності проведення занять в умовах симуляційного навчання/ І. Ю. Костюк, А. П. Дністрянська, А. Д. Костюк. Курс на вибір ««Культура мови лікаря: термінологічний аспект» у складі комплексної мовної підготовки фахівця/ Г. П. Краевська. Методичні підходи до вивчення теми «Принципи І імунопрофілактики та імунотерапії інфекційних хвороб»/ А. В. Крижановська. Сучасні методи технології на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології та алергології/ Д. Г. Кулик. Особливості впровадження медичної інформаційної системи «Доктор Елекс» у навчальний процес/ А. Я. Кулик, В. В. Мотигін, А. Т. Теренчук. Семінарські занять в інтернатурі як складова практично-орієнтованого навчання/ А. О. Кyштa [та ін.]. Нові методологічні підходи до вивчення історії націєтворення східних слов’ян/ В. П. Лациба. Профільне навчання у педагогічній практиці світу/ Л. П. Лебідь. Формування вміння пошуку сучасних знань у студентів 4 курсу/ Д. А. Лисенко, С. В. Бондарчук, С. В. Шевчук. Актуальні проблеми формування професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Особливості підготовки кваліфікованих кадрів в світі реформи вищої школи і охорони здоров’я в Україні/ Р. А. Лутковський. Методи та підходи в навчальній діяльності у вищих медичних навчальних закладах/ Л. А. Мазур. Застосування особистісно орієнтованого навчання у викладанні пропедевтики внутрішньої медицини англомовним студентам-іноземцям/ О. В. Майко, В. М. Жебель. Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови/ А. С. Марлова, А. Л. Яценко, О. П. Горпинюк. Розвиток пізнавальної активності студентів-медиків під час вивчення дисциплін хімічного циклу/ Т. В. Марчак, О. В. Смірнова. Застосування маркетингу у професійній діяльності магістрів медицини/ І. А. Марчук. Сучасні методичні підходи керування навчальним процесом при вивченні внутрішньої медицини/ Н. П. Масік. Етична складова підготовка лікарів-інтернів спеціальності «загальна практика - сімейна медицина»/ С. Г. Мелащенко, В. М. Чернобровий. Організація самостійної роботи студентів в умовах особистісно-орієнтованої технології навчання/ Д. О. Меркулова, С. В. Бобрук. Сучасні особистісно орієнтовані технології навчання в системі підготовки студентів-медиків/ Г. Т. Михайлюк. Особливості підготовки студентів 5-го курсу на кафедрі дитячої хірургії/ Т. І. Михальчук, Ю. А. Димчина. Формування іншомовної лексичної компетенції студентів-медиків як складова професійного становлення/ В. В. Мікаелян. Методологія і технологія навчально-виховного процесу з використанням новітніх електронних засобів/ В. О. Мороз. Сучасні методичні підходи до навчання й оцінювання знань студентів на кафедрі інфекційних хвороб з курсом епідеміології/ Л. В. Мороз, Д. В. Палій. Сучасні підходи до питання специфічної профілактики інфекційних хвороб при вивченні медичної мікробіології, вірусології та імунології/ В. М. Мруг. Актуальність самостійної позааудиторної роботи студентів в структурі навчального процесу/ В. М. Мруг. Кейс-метод - сучасна форма інтерактивного навчання студентів/ О. В. Мунтян, В. Л. Мунтян. Модернізація викладання матеріалу з використанням інформаційно-вербальних та інтерактивних технологій для забезпечення практично-орієнтованого підходу у вивченні дитячих інфекційних хвороб/ І. І. Незгода, О. М. Науменко. Застосування «мозкової естафети» при вивченні предмета «Медична хімія» як сучасної методичної технології у керуванні навчальним процесом у вищих навчальних закладах/ В. М. Нечипорук. Використання сучасних комп’ютерних технологій у процесі навчання студентів в рамках дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини»/ О. Г. Обертинська. Системна діяльність колективу кафедри щодо поглиблення знань та умінь збереження і безперервного покращення здоров’я населення/ І. В. Олійник [та ін.]. Запровадження електронного журналу як один з нових підходів до керування навчальним процесом на кафедрі нормальної фізіології/ О. Д. Омельченко [та ін.]. Робочий зошит як метод керування навчальним процесом під час вивчення предмету медична хімія у вищих медичних навчальних закладах/ В. А. Островський. Адаптація студентів інтернаціональних груп медичних вузів до навчання по кредитно-модульній системі/ А. О. Очеретнюк, О. В. Паламарчук, О. А. Бобровська. Самостійна робота курсантів, які проходять спеціалізацію і її роль в учбовому процесі/ А. В. Паламарчук [та ін.]. Методичні технології викладання навчальної дисципліни «Загальна практика (сімейна медицина)» іноземним студентам/ І. Г. Палій, С. В. Заїка, І. B. Чернова. Алгоритми та їх застосування на кафедрі медичної біології в методичних технологіях керування навчальним процесом/ Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа, Н. М. Гринчак. Оптимізм як фактор, що знижує ризик виникнення синдрому емоційного вигорання у студентів медичних вузів/ О. М. Пічкур, С. А. Бондар, Т. В. Мельник. Роль оптимізму в становленні майбутнього лікаря/ О. М. Пічкур [та ін.]. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у Вінницькому національному медичному університеті ім. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Основні напрямки підготовки студентів VI курсу на кафедрі дитячої хірургії згідно сучасних вимог реформи МОЗ України/ В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. Сучасні технології в організації навчального процесу як спосіб вивчення іноземної мови/ С. Г. Пойда. Управління та організація освітнього процесу вивчення іноземних мов з використанням комп’ютерних технологій/ С. Г. Пойда. Використання сучасних інформаційних технологій у вищій медичній школі/ М. І. Покидько [та ін.]. Перспективи впровадження high-tech технологій в навчальний процес/ М. І. Покидько, О. М. Ліхіцький. Проблеми організації самостійної роботи студентів при вивченні загальної гігієни та екології/ Л. О. Процюк. Рольова гра як засіб інтенсифікації навчання груповому спілкуванню на заняттях з педіатрії/ Т. Л. Процюк [та ін.]. Сучасні освітні технології та перспективи колаборативного навчання у вищих медичних навчальних закладах/ Н. Г. Пшук, А. О. Камінська. Особливості методичних технологій в навчальному процесі англомовних студентів 6-го курсу з дисципліни «Психіатрія з основами психотерапії в загальній лікарській практиці»/ Н. В. Рациборинська-Полякова, Б. А. Гунько. Оптимізація підготовки випускників медичного факультету до ліцензійного іспиту “Крок - 2” з дисципліни “Гігієна та екологія”/ М. А. Редчіц [та ін.]. Новітні методи викладання предмету «патологічна фізіологія» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова для студентів фармацевтичного факультету/ Н. А. Рикало, А. О. Іваниця. Сучасні методичні підходи в набутті професійних компетенцій по психіатрії/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Тренінги та майстер-класи як форми сучасного інтерактивного навчання у вищому медичному навчальному закладі/ О. А. Ромашкіна. Елективний курс як сучасна методична технологія керування навчальним процесом/ О. А. Ромашкіна. Використання інноваційних технологій під час навчального процесу у студентів 5 курсу на кафедрі педіатрії №2/ Г. М. Руденко, К. В. Хромих. Підвищення ефективності та якості навчання в заочній інтернатурі за спеціальністю "Хірургія"/ С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов. Інноваційні можливості організації післядипломного навчання за спеціальністю "Хірургія"/ С. І. Саволюк, В. А. Ходос, М. М. Гвоідяк. Технології реалізації позааудиторної підготовки/ С. І. Саволюк, Абу Шамсія Рамі, P. O. Балацький. Особливості комплексного лікарського обстеження студентів ВНМУ ім. М.І. Пирогова за 2016 - 2017 навчальний рік/ Л. А. Сарафинюк [та ін.]. Шляхи удосконалення лекційного процесу в структурі сучасних технологій керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ Ι. Β. Сергета [та ін.]. Заходи, спрямовані на оптимізацію професійного навчання та психогігієнічну корекцію перебігу процесів професійної адаптації студентів-стоматологів/ І. В. Сергета, О. Ю. Панчук. Обґрунтування доцільності позааудиторних «коворкінг-зустрічей» студентів-інтернів та фахівців з питань висвітлення міждисциплінарних тем та принципів доказовості у медицині/ Д. В. Сімчук [та ін.]. Можливість використання сучасних методичних технологій при викладанні медичної генетики/ Н. І. Сінчук, М. О. Шаламай. Сучасні знання про антисмокінгові програми при викладанні пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Формування ідеї прихильності до лікування бронхіальної астми на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ Н. С. Слепченко [та ін.]. Типи навчання - основа формування творчого мислення в майбутніх лікарів/ О. Я. Сливка. Використання традиційних методів з елементами інтерактивних методик навчання при вивченні технологічних дисциплін студентами заочної форми/ О. А. Слюсар, Н. А. Гордзіевська. Навчально-методичний супровід освітнього процесу як найважливіша умова його ефективності/ О. В. Смірнова, Т. В. Марчак. Освітні технології в процесі вивчення хімії/ О. Г. Сулім. Використання сучасних методів навчання в процесі викладання на кафедрах клінічного профілю/ О. К. Тарасюк, Ю. К. Сікало. Активні методи вивчення терапевтичної стоматології, як складова частина сучасних технологій в світі/ Т. О. Тепла, М. М. Шінкарук-Диковицька, А. В. Повшенюк. Реальність та перспективи удосконалення методологічних технологій навчального процесу при викладанні біохімії/ О. В. Тертишна [та ін.]. Новітні технології підготовки іноземних студентів на заняттях з української мови/ Л. Т. Тищенко. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів у ході викладання аптечної технології лікарських засобів/ О. Ю. Тозюк. Використання сучасних освітніх технологій в навчальному процесі/ Ю. Ю. Трофіменко. Особливості термінальних цінностей студентів-медиків/ І. В. Феджага. Розвиток творчого підходу до навчання майбутніх лікарів, як складова формування клінічного мислення/ І. В. Феджага, Н. А. Півторак. Засвоєння правил зберігання вакцин як умова та складова ефективної імунізації/ Н. М. Фещук, Л. І. Краснова, Н. Ю. Лукіна. Робочий зошит як інструмент керування навчальним процесом на кафедрі мікробіології/ Н. С. Фоміна, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Самостійна підготовка лікарів-інтернів терапевтичного профілю наочному циклі інтернатури/ В. В. Хомовський [та ін.]. Роль сучасних методів обстеження у вдосконаленні знань студентів при діагностиці захворювань верхніх відділів шлунково-кишкового тракту/ Н. В. Цимбалюк, Ю. М. Мостовой, Н. С. Слепченко. Використання сучасних методичних технологій навчання іноземних студентів на кафедрі педіатрії №1/ Т. В. Чекотун [та ін.]. Сучасні медичні технології керування самостійною роботою англомовних студентів на кафедрі загальної та біологічної хімії/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. Перспективи використання інтерактивного відео, як нової технології освіти у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, Д. О. Фільчуков. З’ясування проблем підготовки лікарів-інтернів, використовуючи техніку номінальної групи (американська методика)/ Г. С. Черешнюк [та ін.]. Сучасні методичні підходи до підготовки лікарів-інтернів з спеціальності «Загальна практика - сімейна медицина»/ В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. Значення міждисциплінарної інтеграції при викладанні медичної біології / Т. І. Шевчук [та ін.]. Навчально-професійна діяльність особистісного розвитку майбутнього лікаря в умовах вищої медичної школи/ Ю. Г. Шевчук, С. С. Хлестова, С. М. Горбатюк. Лінгводидактичні основи навчання іноземних студентів-стоматологів професійному діалогу/ Л. І. Шкільняк [та ін.]. «Акмеологічний підхід» у професійній підготовці лікаря-стоматолога/ Л. І. Шкільняк [та ін.]. Методичні рекомендації щодо національно- патріотичного виховання студентів/ Т. Ю. Школьнікова. Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних закладах/ В. С. Шунков. Мотиваційний фактор в технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах/ П. О. Юрченко, О. М. Колошко, А. В. Мельник. Впровадження системи електронного обліку успішності студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії/ Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова. Перспективи використання інтерактивних методів при викладанні хімічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Т. І. Ющенко [та ін.]. Удосконалення засвоєння навчального матеріалу з дисципліни «Неонатологія» іноземними студентами з використанням міждисциплінарного підходу/ О. С. Яблонь [та ін.]. Застосування сучасних технологій під час післядипломної підготовки лікарів - інтернів/ О. С. Яблонь [та ін.]. Сучасні інновації в освіті на допомогу слухачам післядипломної освіти/ О. О. Яковлева [та ін.]. Сучасна лекція як методологічний інструмент (засіб) керування навчальним процесом/ О. О. Яковлева [та ін.]. Проектне навчання як сучасна методична технологія на клінічних кафедрах у вищих медичних навчальних закладах/ Л. В. Яремчук, Г. В. Чайка, Н. Г. Буртяк.
Аннотация: Ознайомлення з сучасними методичними технологіями керування навчальним процесом у вищих навчальних медичних закладах відкриває нові межі розуміння і поєднання функцій впровадження інновацій з методичними розробками і моделями інформаційних технологій керування Web-контента. Підвищення кваліфікації майбутнього лікаря буде залежати від безперервності та направленості розвитку особистості: проблеми сприйняття нового, формування образу мислення, мотивації до навчання. Сьогодення не можливо уявити без інформаційно комунікаційних технологій - інтерактивної взаємодії між викладачами та студентами, які можуть проявлятися на різних етапах навчання і самостійної роботи: вивчення матеріалів підручників, принципи роботи вимірювальних приладів і технічних засобів
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.151.5/Л 63
Автор(ы) : Лисенко В. Й.
Заглавие : Сучасна клініко-лабораторна оцінка та корекція гемостазу в інтенсивній терпії : навч. посіб.
Выходные данные : Харків: ХМАПО, 2015
Колич.характеристики :128 с
Коллективы : Харків. МА післядипломної освіти. каф. анестезіології та інтенсивної терапії
Примечания : Бібліогр.: с. 121-127
Цена : 68.00 р.
УДК : 616.151.5 + 616.151.5-07-083.98(075) + 616-008.815:615.273
MeSH-главная: ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE
СВЕРТЫВАНИЯ КРОВИ НАРУШЕНИЯ -- BLOOD COAGULATION DISORDERS
ГЕМОСТАЗ -- HEMOSTASIS
Аннотация: Навчальний посібник базується на аналізі сучасних літературних даних та багаторічних власних дослідженнях гемокоагуляції у пацієнтів у критичних станах. Викладені рекомендації не претендують на опис усього різноманіття клінічних ситуацій, а покликані допомогти вибрати лікарям клінічних відділень оптимальніший метод діагностики та корекції гемостазу. Посібник призначено анестезіологам, хірургам, акушерам-гінекологам, клінічним інтернам та ординаторам, студентам медичних ВНЗ і лікарям клінічних відділень
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 821.161.2’06/Л 88
Автор(ы) : Лисенко В. О.
Заглавие : Таємниця зоряної кімнати: повість : для середнього і старшого шкільного віку/ В. О. Лисенко. Ч. 1: Старе підземелля . -2-ге вид.,перероб.і доп.
Выходные данные : Київ: Молодь, 1991
Колич.характеристики :383 с :
УДК : 821.161.2’06
Экземпляры :ХЛ(1)
Свободны : ХЛ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 59/Т 26
Автор(ы) : Федоренко А. П., Рогатко І. В., Лисенко В. І.
Заглавие : Тварини Червоної книги
Выходные данные : Київ: Урожай, 1990
Колич.характеристики :208 с.: іл. с: іл. :
УДК : 59
MeSH-главная: ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ОХРАНА -- ENVIRONMENTAL HEALTH
ЖИВОТНЫХ ЗАЩИТА -- ANIMAL WELFARE
ПРИРОДНЫХ РЕСУРСОВ СОХРАНЕНИЕ -- CONSERVATION OF NATURAL RESOURCES
ВЫМИРАЮЩИЕ ВИДЫ -- ENDANGERED SPECIES
Экземпляры :НА(1)
Свободны : НА(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.366-002-07/Э 41
Автор(ы) : Лисенко В. М., Запецкий Е. В., Кононенко Е. В., Минц Р. И.
Заглавие : Экстракорпоральная жидкокристалическая диагностика холецистита
Выходные данные : Свердловск: Изд-во Свердлов. ун-та, 1989
Колич.характеристики :104 с
Примечания : Библиогр.:с.98-104 :
УДК : 616.366-002-07
MeSH-главная: ХОЛЕЦИСТИТ -- CHOLECYSTITIS
Экземпляры : всего : НА(1), КСХ(1)
Свободны : НА(1), КСХ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)