Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Периодические издания (12)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Мельник, О. Г.$<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.1/М 50
Автор(ы) : Кузьмін О. Є., Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р., Мельник О. Г.
Заглавие : Менеджмент у фармації : [підручник] . -Вид. 2-ге, доопрац. і допов.
Выходные данные : Вінниця: Нова Книга, 2009
Колич.характеристики :432 с
Примечания : Бібліогр.: с. 421-431
ISBN, Цена 978-966-382-157-3: 85.00 р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-главная: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
Аннотация: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і іідповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент та маркетинг у фармації" для студентів напрямків підготовки 7.110201 "Фармація" і 7.110206 "Клінічна фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти менеджменту, а саме: сутність і еволюція менеджменту та його лісце в сучасних управлінських теоріях, роль менеджерів і управлінців, види організацій як об’єктів управління, іроцсс менеджменту, суб’єкти фармацевтичного підприємництва та умови їх господарювання, функції, методи і тандарти фармацевтичного менеджменту, сполучні процеси, керівництво та лідерство в системі функцій менеджменту, трудові відносини за ринкових умов та управління трудовими ресурсами фармацевтичної галузі. Підручник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень. Завершують навчальне шдання тестові завдання та відповіді до них, глосарій і література. Рекомендується студентам фармацевтичних вузів і факультетів, провізорам-інтернам, провізорам-підприємцям та провізорам-управлінцям, а також магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.1/М 50
Автор(ы) : Кузьмін О. Є., Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р., Мельник О. Г.
Заглавие : Менеджмент у фармації : [підручник]
Выходные данные : Вінниця: Нова Книга, 2005
Колич.характеристики :448 с.: іл
Примечания : Бібліогр.: с.434-441. - Затв. МОН України (лист № 14/18-2-2764 від 22.12.2004 р.)
ISBN, Цена 966-8609-55-7: 57.00, 49.00, 86.00, р.
УДК : 615.1 + 615.1(075.8)
MeSH-главная: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
МЕДИЦИНСКИХ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЗУЧЕНИЕ -- ORGANIZATIONAL CASE STUDIES
Содержание : СУТНІСТЬ ТА еволюція МЕНЕДЖМЕНТУ ; Еволюція сучасних управлінських теорій ; Поняття, принципи та характеристика етапів розвитку менеджменту ; Менеджери та підприємці ; Рівні управління ; Умови завдань для практичного виконання ; Приклади рішення завдань ; ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ОБ’ЄКТИ УПРАВЛІННЯ ; Сутність та класифікація організацій ; Колективи (групи) працівників в організації ; Фактори впливу на організацію ; Процес управління організацією ; Умови завдань для практичного виконання ; СУБ’ЄКТИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УМОВИ ЇХ ГОСПОДАРЮВАННЯ ; Підприємництво та підприємства у фармації ; Порядок реєстрації та ліцензування підприємницької діяльності фармацевтичних підприємств ; Підприємницький ризик ; Банкрутство та припинення підприємницької діяльності ; Умови завдань для практичного виконання ; ФУНКЦІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ; Загальна характеристика функцій менеджменту ; Планування як загальна функція менеджменту ; Організування як загальна функція менеджменту ; Мотивування як загальна функція менеджменту ; Контроль та регулювання як загальні функції менеджменту ; Умови завдань для практичного виконання ; МЕТОДИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ; Сутність і класифікація методів фармацевтичного менеджменту ; Характеристика економічних методів фармацевтичного менеджменту ; Характеристика технологічних, соціально-психологічних та адміністративних методів фармацевтичного менеджменту ; Стандарти фармацевтичного управління ; Умови завдань для практичного виконання ; СПОЛУЧНІ ПРОЦЕСИ У ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ; Управлінські рішення ; Комунікації та інформація у менеджменті ; Діловодство на фармацевтичних підприємствах ; Умови завдань для практичного виконання ; КЕРІВНИЦТВО ТА ЛІДЕРСТВО У ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ; Сутність та основні засади керівництва та лідерства ; Стилі керівництва ; Конфлікти як об’єкт керівництва ; Стреси як об’єкт керівництва ; Умови завдань для практичного виконання ; УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ ВІДНОСИНАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ; Правове забезпечення трудових відносин ; Робочий час та час відпочинку ; Мотивування праці, гарантії та компенсації для працівників ; Правове регулювання праці, трудової дисципліни та трудових суперечок ; Умови завдань для практичного виконання ; УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ; Фармацевтична освіта в Україні ; Післядипломне навчання ; Підготовка науково-педагогічних кадрів ; Кадровий менеджмент ; Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників ; Паспорти спеціальностей ; МЕТОДИКА ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ 3 МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ ФАРМАЦІЇ ; Методичне забезпечення виробничої практики ; Методичні вказівки до курсової роботи ; Модульні тестові завдання та відповіді до них
Аннотация: Підручник присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент та маркетинг у фармації для студентів напрямку підготовки "Фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти менеджменту, а саме: сутність і еволюція менеджменту та його місце в сучасних управлінських теоріях, роль менеджерів і управлінців, види організацій як об’єктів управління, процес менеджменту, суб’єкти фармацевтичного підприємництва та умови їх господарювання, функції, методи та стандарти фармацевтичного менеджменту, сполучні процеси, керівництво та лідерство в системі функцій менеджменту, трудові відносини за ринкових умов та управління трудовими ресурсами фармацевтичної галузі. Підручник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень. У ньому подано методичне забезпечення виробничої практики з менеджменту та маркетингу у фармації, а також підсумкового контролю (у вигляді тестових завдань та відповідей до них). Рекомендується студентам фармацевтичних вузів і факультетів, провізорам-інтернам, провізорампідприємцям та провізорам-управлінцям, а також магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти.
Экземпляры : всего 45: УА(301), НА(2), ЧЗ(2)
Свободны : УА(299), НА(2), ЧЗ(2)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)