Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Книги- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Периодические издания (6)Высшее образование (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Пшук, Є. Я.$<.>)
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.89/І-73
Заглавие : Інтегративні підходи в діагностиці і лікуванні психічних та психосоматичних хвороб : тези доп. IV наук.-практ. міжрегіон. конф. : [зб. наук. праць]
Выходные данные : Вінниця, 2012
Колич.характеристики :163 с
Коллективы : "Інтегративні підходи в діагностиці і лікуванні психічних та психосоматичних хвороб", наук.-практ. міжрегіон. конф. (4;2012;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. мед. психології та психіатрії, Вінниц. обл. психоневролог. лікарня ім. О. І. Ющенка
Цена : 28.00 р.
УДК : 616.89 + 616.89(06)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS
ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Содержание : Больовий синдром психогенного характеру/ Я. Ю. Бондарчук. Провокативні чинники вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків з точки зору розробки системних заходів його профілактики/ А. М. Вієвський. Роль санітарно-просвітницької діяльності у психопрофілактичній роботі зі студентами/ В. Л. Гавенко, І. В. Лещина, Т. П. Мозгова. Проблема патоморфозу алкогольної залежності в світлі необхідності оптимізації її комплексного лікування/ К. Д. Гапонов. Изучение сексуально-эротической формы первичной сексуальной дезадаптации при обсессивно-компульсивном расстройстве у женщин/ Н. В. Георгиевская. Психосоматика в комплексній реабілітації дітей із ДЦП та порушеннями опорно-рухового апарату/ О. В Гера. Психосоматичні механізми становлення особистості професіонала/ Т. І. Гера. Вивчення відношення родичів до психічно хворих членів сім’ї/ В. А. Герасимук, А. О. Саєнко. Критерии оценки качества оказываемой психиатрической помощи лицам с ограниченной способностью к интеграции в сообщество/ Л. Н. Гуменюк. Методологические принципы арт-терапии для больных с первым психотическим эпизодом/ Л. Н. Гуменюк, Н. С. Ольшевская, А. А. Савин. Психологічні особливості хворих на постінсультну депресію/ М. I. Демченко. Психотерапія в комплексній курації кардіохірургічних пацієнтів/ О. М. Дзюба [и др.]. Депресія, стресорне реагування та якість життя при метаболічних порушеннях різного генезу/ О. Ю. Жабенко. Интегративныи подход в определении и диагностике созависимости/ М. О. Загоруйко, А. Ю. Шестопал. Мультикультурне суспільство: виклики медичній науковій спільноті в Україні/ К. А. Зайцева. Опыт проведения « Клубов родственников» пациентов, находящихся на лечении в дневном стационаре/ Г. Н. Захарченко [и др.]. Психологічні особливості відношення студентів медичного коледжу до здоров’я та шкідливих звичок/ В. Р. Індерович, М. В. Маркова. Шизофреноподобные расстройства в отдаленном постгравматическом периоде/ В. Е. Казаков. Различные проявления нервной анорексии/ С. Е. Казакова. Деякі порівняльні характеристики синдрому вигорання у лікарів хірургічного/ А. О. Камінська. Стиль міжособистісної поведінки як прояв синдрому емоційного вигорання у лікарів хірургічного профілю/ А. О. Камінська. Депресія у хворих із невротичними розладами, пов’язаними зі стресом, із точки зору психоаналізу/ Н. С. Карвацька. Інтегративні підходи у діагностиці і лікуванні хворих із невротичними, пов’язаними зі стресами, розладами/ Н. С. Карвацька [и др.]. Особливості психоемоційної сфери хворих при резистентних до терапії затяжних депресивних станах/ Т. Г. Карвацька, Н. С. Карвацька. Психічне здоров’я і якість життя жінок з онкологічною патологією репродуктивної системи/ Л. І. Кирилюк, І. О. Пшук. Хронобіологічні особливості патопсихологічних феноменів у пацієнтів з МСХ/ К. І. Клебан, О. О. Хаустова. Психообразовательные программы в системе оказания помощи больным с депрессивными расстройствами/ A. M. Кожина [и др.]. Возможности достижения стойкой ремиссии при лечении тревожно-депрессивных расстройств, коморбидных психосоматическим заболеваниям/ A. M. Кожина, В. И. Коростий. Соціальна адаптація жінок із параноїчною шизофренією на тлі абдомінального ожиріння/ Л. Д. Коровіна. Поширеність тривожно-депресивних розладів у хворих на синдром подразненого кишечнику/ О. М. Кульчицька. Функціональний діагноз при ендогенних психічних к захворюваннях/ С. О. Кучерук. Выявление и профилактика синдрома выгорания у персонала психиатрических отделений/ А. К. Ладык-Брызгалова. Тип сімейної взаємодії як індикатор родинного реабілітаційного потенціалу у жінок, які перенесли ішемічний інсульт/ М. В. Маркова, Η. В. Книш. Типологія взаємодії в системі «хворий - родич - медпрацівник - медичний психолог» в умовах паліативної медицини/ М. В. Маркова, І. P. Кужелъ. Особливості базисних копінг-стратегій хворих на параноїдну шизофренію/ М. В. Маркова, Є. Я. Пшук. Особенности неврозогенеза неврастении с учетом современных факторов психической травматизации/ Н. А. Марута [и др.]. Система терапии и профилактики суицидального поведения у больных депрессиями в пожилом воздаете/ Н. А. Марута [и др.]. Діагностика психічних розладів у дітей раннього віку/ Н. Г. Міхановська. Тренінг, життєстійкості та переживання стресу у і пацієнтів з травмами опорно-рухового апарату/ К. І. Москаленко. Внутрішні закономірності організації ходи при хворобі Паркінсона/ Г. С. Московко. Рослинні лікарські засоби у психіатрії/ Н. М. Ордатій. Визначення суб’єктивного стану здоров’я хворих на шизофренію/ В. Я. Пішель, М. Ю. Полив’яна, В. В. Сотніченко. Поняття «аутоагресивний дрейф» у осіб небезпечних видів професій/ С. Г. Полшкова. Оценка эффективности антипсихотической терапии на основе показателей когнитивного функционирования больных шизофренией/ М. Ю. Полывяная. Рисковые донозологические паттерны употребления психоактивных веществ у подростков с социальной фобией/ В. В. Пономарёва. Клінічні предиктори оцінки терапевтичної ефективності шизофренії/ Є. Я. Пшук, А. Я. Пшук. Постшизофренічні депресії/ Η. Г. Пшук, Є. Я. Пшук. Психодинамична психотерапія залежних пацієнтів, що є ВІЛ-інфікованими/ Η. Г. Пшук, Н. П. Кирилюк. Психопатологічні особливості пацієнтів із ревматоїдним артритом/ Η. Г. Пшук, С. Д. Савка. Базова система інтегративної психотерапії в комплексному лікуванні алкогольної залежності і у чоловіків/ Η. Г. Пшук, П. М. Слободянюк. Неспецифічні соматичні симптоми як маркери емоційного неблагополуччя/ О. П. Романів, О. О. Хаустова. Чинники та форми проявів навчальної дезадаптації серед студентської молоді/ С. М. Русіна [и др.]. Некоторые аспекты секстерапии проблем гормональной инволюции/ В. Р. Сандацян. Агресивні особистісні прояви серед ВІЛ-інфікованих чоловіків/ І. В. Сергета, О. Б. Дударенко, Р. В. Теклюк. Психогігієнічна корекція до нозологічних зрушень у стані психічного здоров’я учнів і студентів/ І. В. Сергета [и др.]. Завдання психіатричної етики/ О. А. Серебренникова, І. О. Жученко, І. І. Жученко. Особливості порушень сну у літніх хворих/ О. А. Серебренникова, С. В. Черначук, О. Г. Буздиган. Переваги використання депо-форм при лікуванні шизофренії/ Т. М. Сидорова, О. Г. Буздиган. Эффективные методики психологического и психиатрического сопровождения при эндогенных нарушениях в комплексной психосоциальной реабилитации в отделении с усиленным наблюдением/ М. И. Сокур, Е. М. Царенко, В. В. Чумаченко. Деякі аспекти застосування опитувальника EQ-5D у хворих на шизофренію/ В. В. Сотніченко. Проблемы одиночества больных шизофренией и их реабилитация/ И. Д. Спирина [и др.]. Індивідуально-типологічні особливості особистості хворих на кокс артроз, які потребують ендопротезування/ І. Д. Спіріна, Є. С. Феденко. Особливості когнітивно-поведінкової психотерапії при соматоформних розладах/ Л. В. Стукан, О. В. Сігнаєвська. Клініко-психопатологічний аналіз емоційних розладів у хворих на запальні захворювання щелепно-лицевої ділянки/ Ш. Д. Таравнех. Виктимность и депрессия. Особенности клинического взаимодействия/ И. А. Франкова. Виктимность и рискованное сексуальное поведение у женщин/ E. A. Xaycтова, О. В. Гришина. Мотиваційне інтерв’ю як інструмент підвищення рівня комплаєнсу/ О. О. Хаустова, С. Г. Сахно. Незвичні мішені психотерапії, або феномен пришвидшення життя у ракових хворих - як мішень екзистенціальної психотерапії/ О. С. Чабан. Співпраця терапевтичної служби з лікарями психіатрами в структурі обласної психоневрологічної лікарні/ Н.О. Шеремета. Предиктори виникнення і розвитку депресивних та тривожних розладів у хворих на ішемічну хворобу серця/ О. С. Юрценюк, О. К. Напрєєнко. Акцентуації характеру хворих на ішемічну хворобу серця з коморбідними депресивними та тривожними розладами/ О. С. Юрценюк, С. С. Ротар, Н. С. Карвацька.
Аннотация: Збірник містить наукові праці психіатрів, наркологів, психотерапевтів, психологів та неврологів України присвячені інтегративним підходам в діагностиці і лікуванні психічних та психосоматичних хвороб. Наведено нові дані про психофізіологічні та соціальні співвідношення при цілому ряді психічних та психосоматичних захворювань. В наукових статтях обговорюються питання патогенезу, принципи діагностики і лікування психосоматичних розладів
Экземпляры : всего : НА(1), ЧЗ(1)
Свободны : НА(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.89/І-73
Заглавие : Інтегративні підходи в діагностиці і лікуванні психічних та психосоматичних розладів : матеріали V наук.-практ. міжрегіональна конф. : тези доп.
Выходные данные : Вінниця, 2013
Колич.характеристики :180 с
Коллективы : "Інтегративні підходи в діагностиці і лікуванні психічних та психосоматичних розладів", наук.-практ. міжрегіон. конф. (5;2013;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Каф. мед. психології та психіатрії з курсом післядипломної освіти, Вінниц. обл. психоневролог. лікарня ім. О. І. Ющенка
Цена : 24.00, 53.00, р.
УДК : 616.89 + 616.89(06)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- MENTAL DISORDERS
ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Содержание : Клінічна феноменологія непсихотичних психічних» розладів у осіб з частковою втратою зору травматичного генезу/ Ц. Б. Абдряхімова, Р. А. Абдряхімов. Психосоматичні аспекти хронічного алергічного синдрому/ О. М. Авраменко. Фактори рецидивування шизофренії/ О. Т. Буздиган. Особливості медико-психологічного супроводу підлітків, хворих на соматоформну вегетативну дисфункцію серцево-судинної системи, на етапі стаціонарного лікування/ Н. Ю. Веньовцева. Проблеми виникнення порушень адаптації лікарів інтернів/ В. В. В’юн. Вплив китайської гімнастики тай-цзи-цюань на психофізіологічні особливості студентів/ М. С. Гнатишин, Л. І. Пільганчук. Влияние возраста начала первого эпизода рекуррентного Депрессивного расстройства на частоту и тяжесть его Рецидивов/ Н. В. Горлов. Генез когнітивних розладів в пізньому віці/ В. А. Горчук. Специфіка використання механізмів психологічного захисту у жінок які займаються проституцією/ О. В. Гришина, О. О. Хаустова. Психоэмоциональные особенности подростков, страдающих ювенильным ревматоидным артритом и их коррекция на этапе санаторно- курортного лечения/ Л. Н. Гуменюк, И. Н. Кабатова, Е. В. Сарчук. Программа психотерапевтической коррекции социально-психологической дезадаптации у студентов начальных курсов высших учебных заведений/ Л. Н. Гуменюк, И. В. Илиади. Основные принципы формирования системы реабилитационной помощи психически больным с ограниченной способностью к интеграции в сообщество/ Л. Н. Гуменюк. Проблеми медико - психологічного менеджменту пацієнтів з хронічними неінфекційними захворюваннями/ О. М. Дзюба [и др.]. Модель психіатричної допомоги «зустрічного руху» для пацієнтів з психосоматичними захворюваннями на етапі первинної медичної допомоги/ О. М. Дзюба [и др.]. Актуальність надання психолого-психіатричної допомоги пацієнтам з хронічними неінфекційними захворюваннями/ О. М. Дзюба [и др.]. Когнитивные и аффективные нарушения у пациентов с дисциркуляторной энцефалопатией/ О. М. Дзюба, О. С. Орлова. Використання сюжетного сенсорного репродукування образів з психокорекційною метою/ Μ. Φ. Драб. Вибір засобів лікування хворих психічними непсихотичними розладами/ Μ. Φ. Драб. Міждисциплінарні підходи по вивченню метеоневрозу в часи глобальних кліматичних змін/ К. А. Зайцева. Проблема ранньої діагностики когнітивного дефіциту у пацієнтів, які страждають на депресивний розлад поєднаний з гіпертонічною хворобою/ І. Ф. Здорик. Оцінка кадрового потенціалу психотерапевтичної служби/ О. М. Зінченко. К вопросу об отдаленных последствиях черепно-мозговых травм/ В. Е. Казаков [и др.]. К вопросу о немедикаментозной коррекции пациентов с невротическими расстройствами/ С. Е. Казакова [и др.]. Когнітивні копінг-механізми у структурі копінг-поведінки лікарів хірургічного профілю/ А. О. Камінська. Особливості проведення психотерапії з ВІЛ-інфікованими пацієнтами/ Н. П. Кирилюк. Перфекціонізм - психологічна риса сучасної особистості/ М. В. Коваленко. Клініко-патогенетична система корекції депресивних розладів, що супроводжуються суїцидальною поведінкою/ Г. М. Кожина [и др.]. Ефективність психоосвітних програм в комплексній терапії пацієнтів з шизофренією/ A. M. Кожина [и др.]. Комплексна психотерапевтична корекція когнітивних розладів у хворих з органічними та симптоматичними психічними захворюваннями/ Г. М. Кожина, В. І. Коростій, Є. Е. Літвін. Загальні засади, мішені та ефективність медико-психологічних заходів оптимізації взаємодії системи «мати - дитина» протягом першого року після пологів/ Є. В. Кришталь, М. В. Маркова, Л. І. Лобойко. Психологічний профіль хворих на синдром подразненого кишечнику/ О. М. Кульчицька. Особливості депресивних розладів при раку шкіри обличчя/ С. О. Магдебура. Особливості комунікативних функцій при органічних депресивних розладах судинного генезу/ О. В. Мазур. Особливості медико-психологічного супроводу підлітків, хворих на соматоформну вегетативну дисфункцію серцево-судинної системи, на етапі стаціонарного лікування/ М. В. Маркова, Н. Ю. Веньовцева. Комунікаційні проблеми терапевтичної діади «лікар и пацієнт» в онкологічній клініці та шляхи їх вирішення/ М. В. Маркова, О. В. Піонтковська, І. Р. Кужель. Принципи інтегративної особистісно-орієнтованої психотерапії у хворих на невротичні розлади з урахуванням факторів психічної травматизації та особливостей неврозогенезу/ Н. О. Марута [и др.]. Вивчення етногенетичних характеристик у хворих на невротичні розлади/ Н. О. Марута [и др.]. Фактори формування резистентності у хворих на тривожно-фобічні розлади/ Н. О. Марута [и др.]. Етапи розвитку гіпертонічної хвороби під впливом стресових чинників/ Н. Ф. Остапчук. Ресурс сімейної підтримки як фактор соціалізації хворих на шизофренію/ В. Я. Пініель, М. Ю. Полив’яна, В. В. Сотніченко. Особистісні особливості пацієнтів з гострими формами миЧ’ ішемічної хвороби серця: дані реєстру малих міст України/ О. Ю. Поліщук [и др.]. Арт-терапія в лікуванні осіб із підвищеним ризиком аутоагресивної поведінки/ С. Г. Полшкова [и др.]. Щодо необхідності розвитку психосоціальної терапії сім’ї/ Є. Я. Пшук, А. Я. Пшук. Предиктори формування алкогольної залежності у хворих на шизофренію/ Н. Г. Пшук, В. П. Рибак. Клінічні ознаки патоморфозу терапевтично резистентних депресій на сучасному етапі/ Л. В. Рахман. Синдромологическая структура психоэмоциональных нарушений у больных с дефектом челюстно-лицевой области вследствии злокачественного новообразования/ В. А. Рослякова. Современные взгляды на клиническую картину нейросифилиса/ А. И. Рыкова. Нейрокогнітивний дефіцит у хворих на шизофренію/ Х. О. Саєнко. Індивідуально-значущі фактори ризику щодо формування відхилень з боку провідних корелятивних особливостей особистості і психічного стану ВІЛ-інфікованих чоловіків/ І. В. Сергета, О. Б. Дударенко. Прогностичні аспекти оцінки особливостей перебігу психофізіологічної, психічної і соціально-психологічної адаптації учнів шкільного віку/ Ι. Β. Сергета. Психогігієнічна діагностика стану здоров’я дітей, підлітків та молоді: реалії і перспективи/ І. В. Сергета [та ін.]. Астено-депрессивный синдром в отдаленном периоде черепно-мозговой травмы у шахтеров, перенесших несчастный случай на производстве/ Е. Г. Сорока. Депрессия, как коморбидное состояние при эпилепсии/ И. Н. Стрельникова, А. В. Полякова. Медико-психологічні проблеми сімей, які виховують дітей з хронічними соматичними захворюваннями/ Л. В. Стукан, О. В. Сігнаєвська. До питання про копінг-стратегії у студентів зі звичкою до паління та ініціальним етапом формування нікотинової залежності/ С. І. Табачніков [и др.]. Психопатологічні порушення у пацієнтів з хронічними неінфекційними захворюваннями/ К. І. Тарновецька, О. О. Хаустова. Психодерматологія як новий актуальний напрямок клінічної медицини/ О. О. Усков, Т. С. Осіпова. Діагностичне підґрунтя психотерапії у хворих з хронічними неінфекційними захворюваннями/ О. О. Хаустова, О. В. Прохорова. Мотиваційне інтерв’ю як частина діагностично-лікувального процесу психосоматичних хворих/ О. О. Хаустова, С. Г. Сахно. Сучасні підходи до профілактики суїцидів/ О. О. Хаустова, О. П. Романів. Гіпотези та ідеї для науково - дослідних робіт в області медичної психології та психосоматики/ О. С. Чабан. Соціально - трудова реабілітація при шизофренії/ С. В. Черначук. Депресивні розлади у практиці лікаря - інтерніста/ С. В. Черначук. Антиаутистична направленість рісперідона/ С. В. Черначук. Особливості психотерапії посттравматичного стресового розладу/ Т. С. Чорна. Психофізіологічні особливості при кардіалгічному синдромі та його корекція/ Н. О. Шеремета, С. В. Мадей. Типи реагування на хворобу у хворих на ішемічну хворобу серця/ О. С. Юрценюк, О. Ю. Поліщук, В. К. Тащук.
Аннотация: Збірник містить наукові праці психіатрів, наркологів, психотерапевтів, психологів та неврологів України присвячені інтегративним підходам в діагностиці і лікуванні психічних та психосоматичних хвороб. Наведено нові дані про психофізіологічні та соціальні співвідношення при цілому ряді психічних та психосоматичних захворювань. В наукових статтях обговорюються питання патогенезу, принципи діагностики і лікування психосоматичних розладів
Экземпляры : всего : НА(1), ЧЗ(1)
Свободны : НА(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 614.2:616.1/.9(47/П 32-222085
Заглавие : Підготовка лікарів за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина" у відповідності до "Наскрізної програми" затвердженої МОЗ України від 6 квіт. 2011 р.: тези доп. метод. конф., 24 квіт. 2013 р.
Выходные данные : Вінниця, 2013
Колич.характеристики :151 с
Коллективы : "Підготовка лікарів за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина" у відп. до "Наскрізної програми" затв. МОЗ України від 6 квіт. 2011 р.", метод. конф. (2013;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 25.00 р.
УДК : 614.2:616.1/.9(477) + 614.253.2-055
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
НАЦИОНАЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- NATIONAL HEALTH PROGRAMS
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Содержание : Підготовка лікарів загальної практики - сімейної медицини в контексті реформування вищої медичної освіти у ВНМУ імені М.І. Пирогова/ В. Μ. Мороз [и др.]. Шляхи оптимізації підготовки майбутніх сімейних лікарів на кафедрі педіатрії № 1/ В. А. Антонець. Всеукраїнський конкурс студенських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук як спосіб формування творчого покоління молодих науковців/ Н. Ф. Бабійчук, В. В. Ковальчук, О. А. Ромашкіна. Вивчення циклу психологічних дисциплін, як основа формування професійно-орієнтованих особистісних якостей лікаря загальної практики/ І. Ч. Байгузіна [и др.]. Деякі питання організації учбового процесу при підготовці сімейного лікаря/ Г. П. Башинський, О. І. Башинська. Проблеми охорони здоров’я в тематиці філософських дисциплін університету/ Т. Р. Беднарчик. Еферентна терапія шкірних хвороб в практиці лікаря загальної практики - сімейної медицини/ С. А. Бондар [и др.]. Шляхи покращення засвоєння практичних навичок та методик з дерматовенерології, що застосовуються у практичній діяльності лікаря загальної практики – сімейної медицини/ С. А. Бондар [и др.]. Діагностичні можливості сімейного лікаря при оцінці клінічного аналізу крові, виконаного на сучасному геманалізаторі/ С. В. Бондарчук. Лікування залізодефіцитної анемії з застосуванням еферентної терапії (ентеросорбції)/ С. В. Бондарчук. Проблеми валеології в житті сучасного суспільства: застосування в загальній практиці-сімейної медицини/ К. М. Вергелес. Вплив духовності на здоров’я людини на основі досліджень лікаря Гарольда Кеніга, як приклад роботи для лікарів сімейної медицини/ К. М. Вергелес. Общая практика - семейная медицина по вопросам клинической эндокринологии/ В. С. Вернигородский [и др.]. Загальна практика сімейна медицина - сучасна модель первинної медико-санітарної допомоги/ О. О. Вільцанюк, А. Г. Степанюк, О. В. Ткаченко. Роль та підготовка сімейного лікаря для реалізації державних програм з ендокринології/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Підготовка студентів з клінічних дисциплін (ендокринології) в межах лікаря загальної ланки/ М. В. Власенко, C. O. Сокур. Роль патологічної анатомії в формуванні клінічного мислення лікарів загальної практики - сімейної медицини/ A. О. Гаврилюк, М. Р. Борейко, В. Т. Рауцкіене ; А. О. Гаврилюк, М. Р. Борейко, В. Т. Рауцкіене. Оптимізація викладання предмету «Дерматологія та венерологія» лікарям зі спеціальності «Загальна практика - сімейна медицина»/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Становлення комунікативної компетентності майбутнього сімейного лікаря/ О. П. Горпинюк, О. Ф. Гайдаєнко. Формування професійно-термінологічних якостей у пізнавальній діяльності студентів/ М. Т. Денека. Рекомендації щодо вибору засобів індивідуальної гігієни порожнини рота пацієнтам різних вікових груп/ О. П. Дудік, Н. В. Драчук. Особливості навчання іноземних мов студентів та лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина»/ Л. В. Дудікова. Досвід викладання дитячої ендокринології відповідно типової навчальної програми з дисципліни «Педіатрія»/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич. Викладання педіатрії студентам 6 курсу з англомовною формою навчання/ В. М. Дудник, Г. Л. Мантак, І. І. Андрікевич. Місце медичної генетики в підготовці лікарів за спеціальністю «Загальна практика сімейна медицина» у відповідності до «Наскрізної програми» затвердженої міністерством охорони здоров’я України від 6 квітня 2011року/ В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. Перспективи використання прикладів належної практики та передового досвіду в підготовці студентів та лікарів-інтернів загальної практики: крос-культурний і транскультурний підхід/ К. А. Зайцева, П. С. Жученко. Наявність гіпергомоцистеїнемії - важливий сигнал для сімейного лікаря/ Н. В. Заічко, М. Б. Луцюк, М. М. Йолтухівський. Роль дисципліни «Біологічна та біоорганічна хімія» у формуванні світогляду майбутніх лікарів загальної практики та сімейної медицини/ Н. В. Заічко, О. В. Тертишна, А. В. Мельник. Про розширення теоретичної підготовки з клінічної біохімії студентів та лікарів-інтернів для подальшої роботи на посадах лікарів «Загальної практики-сімейної медицини» у відповідності до проекту «Наскрізної програми» затвердженої міністерством охорони здоров’я України від 6 квітня 2011 року/ В. М. Істошин [и др.]. Нормальна фізіологія в контексті підготовки лікарів загальної практики (проблемні питання та шляхи їх подолання)/ M. B. Йолтухівський [и др.]. Модульний контроль знань студентів-медиків: принципи створення та методика проведення на кафедрі нормальної фізіології/ M. B. Йолтухівський [и др.]. Клінічна біохімія в контексті сімейної медицини/ C. O. Качула [и др.]. Впровадження інтерактивних технологій навчання при підготовці лікарів-інтернів за спеціальністю загальна практика - сімейна медицина/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник. До питання вдосконалення якості підготовки майбутніх лікарів загальної практики/ С. А. Колодій. Особливості викладання антропогенетики в рамках підготовки лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина»/ Н. Г. Коломієць [и др.]. Сучасні аспекти впровадження інноваційних технологій в підготовці лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина»/ Д. Г. Коньков, О. А. Таран, Н. Г. Буртяк. Шляхи реалізації підготовки лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» у відповідності «Наскрізної програми», затвердженої міністерством охорони здоров’я/ О. А. Коробко. Актуальні питання підготовки сімейних лікарів/ Т. М. Король. Формування компетентності лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» на основі електронних навчальних посібників процедурного типу/ В. В. Краснов, Д. Г. Коньков, I. Л. Кукуруза. Шляхи вдосконалення засвоєння практичних навичок і методик проведення об’єктивного огляду ротової порожнини, що застосовується в практиці лікаря-інтерна/ О. І. Кутельмах. Викладання клінічної біохімії в проекті наскрізної програми підготовки студентів та лікарів-інтернів для подальшої роботи на посадах лікарів «Загальної практики-сімейної медицини»/ С. В. Ладутько [и др.]. Адаптація підготовки лікарів за спеціальністю «Загальна практика-сімейна медицина» з питань гематології у відповідності до «Наскрізної програми» затвердженої міністерством охорони здоров’я України від 6 квітня 2011 року/ Д. А. Лисенко. Еферентну терапію - на озброєння сімейному лікарю/ М. Б. Луцюк [и др.]. Жіноча консультація - основа в підготовці сімейного лікаря/ Б. Ф. Мазорчук. Психо-фізіологічні аспекти підготовки лікарів за спеціальністю «Загальна практика-сімейна медицина»/ Б. Ф. Мазорчук. Важливість введення у навчальний процес підготовки лікарів типової наскрізної програми з питань профілактики ВІЛ - інфікування в ракурсі психологічної підтримки хворого/ І. А. Марчук, Т. Є. Вуж. Роль сімейного лікаря в оцінці статевого розвитку дівчаток/ Н. Г. Масіброда. Роль сімейного лікаря в наданні допомоги вагітним-підліткам/ Н. Г. Масіброда, Г. В. Чайка, Б. Ф. Мазорчук. Латинська мова в системі підготовки лікарів за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина"/ Γ. Τ. Михайлюк. Засвоєння знань та умінь лікарями інтернами за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина»/ Ю. М. Мостовой [и др.]. Впровадження наукових розробок кафедри ортопедичної стоматології в навчальний процес/ Л. М. Мунтян, О. А. Ромашкіна. Особливості підготовки іноземних студентів на кафедрі дитячої хірургії/ В. А. Навроцький. Об’єм надання допомоги відмороженим лікарями за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина»/ В. І. Нагайчук. Об’єм надання допомоги обпеченим лікарями за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина»/ В. І. Нагайчук. Професійна культура майбутнього сімейного лікаря як фактор успішності професійної діяльності/ О. Б. Наливайко, В. М. Шкрабалюк. In vitro модель для вивчення процесів ультрафіолетового зрощення (UV-X)/ Д. О. Некрут, О. В. Ільченко. Що сімейний лікар має знати про Tahitian noni (Morinda citrifolia L.)/ Д. О. Некрут, О. В. Ільченко. Особливості післядипломної підготовки інтернів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» на кафедрі внутрішньої та сімейної медицини/ І. Г. Палій, С. В. Заїка. Викладання гомеопатії на кафедрі внутрішньої та сімейної медицини як один з елементів підготовки лікарів загальної практики - сімейної медицини/ І. Г. Палій, Н. М. Миршук. Застосування новітніх технологій у вивченні аускультації серця, як засобів контролю та самоконтролю у підготовці сімейних лікарів/ Н. О. Пентюк [и др.]. Необхідність викладання питань інтегрованого ведення хвороб дитячого віку на циклах спеціалізації «Загальна практика - сімейна медицина»/ Л. В. Пипа, Н. В. Пілюйко, А. В. Філик. Традиційні та інноваційні підходи до викладання основ гомеопатії студентам 4 курсу медичного факультету університету/ Н. А. Півторак, І. В. Феджага. Особливості викладання онтогенезу людини у відповідності до «Наскрізної програми»/ Р. П. Піскун [и др.]. Інтеграційний підхід у вивченні латинської мови при підготовці сучасного медика/ М. В. Плотницька. Підготовка лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» у відповідності до «Наскрізної програми» затвердженої міністерством охорони здоров’я України від 6 квітня 2011 року з питань хірургії дитячого віку/ В. В. Погорілий [и др.]. Методологічні підходи до викладання загальної хірургії при підготовці лікарів загальної практики/ А. П. Превар. Освоєння студентами практичних навичок з педіатрії при підготовці лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» у відповідності до «Наскрізної програми» затвердженої МОЗ України від 6 квітня 2011 року/ Т. Л. Процюк. Особливості формування терапевтичного альянсу в психоневрологічній практиці/ Η. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук ; Н. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості підготовки студентів медичного факультету за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» на кафедрі патофізіології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. А. Рикало, О. В. Андрощук. Тактика надання медичної та психіатричної допомоги особам з психічними та поведінковими розладами на первинному етапі/ С. В. Римша, І. Л. Лук’янович. Профілактична направленість в діяльності сімейного лікаря/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Деякі лінгвістичні аспекти підготовки англомовних студентів на стоматологічному факультеті/ О. А. Ромашкіна. Оптимізація підготовки лікарів - інтернів/ О. С. Рубіна [и др.]. Місце сучасних методів профілактики карієсу зубів у дітей в структурі сімейної медицини/ І. В. Руда [и др.]. Проблема упровадження засад сімейної медицини в системі охорони здоров’я України/ С. І. Рудавка. Питання щодо тимчасового звільнення від занять фізичною культурою та спортом в практиці сімейного лікаря/ Л. А. Сарафинюк [и др.]. Формування профілактичного мислення лікарів загальної практики - сімейної медицини в умовах реформування державної санітарно-епідеміологічної служби України/ Ι. Β. Сергета ; І. В. Сергета. Ситуаційні задачі з профілактичної медицини та їх місце в структурі підготовки лікарів за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина"/ Ι. Β. Сергета, Л. І. Краснова, Н. М. Фещук ; І. В. Сергета, Л. І. Краснова, Н. М. Фещук. Нові підходи до традиційного навчального процесу підготовки сімейних лікарів/ О. Я. Сливка. Значення загально-теоретичної дисципліни «Медична хімія» у підготовці сімейного лікаря/ О. В. Смірнова. «Наскрізна програма» - переваги та недоліки в її реалізації/ М. А. Станіславчук, В. Т. Демидюк, О. О. Савицька. Застосування інтерактивних методик моделювання та симуляції в підготовці сімейних лікарів за спеціальністю «Акушерство та гінекологія»/ А. В. Старовер. Підготовка сімейних лікарів до ведення пологів поза стаціонаром/ А. В. Старовер. Підготовка лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ А. Г. Степанюк, О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Гірудотерапія - у практиці лікаря загальної практики/ О. Сулім. Удосконалення підготовки лікарів за спеціальністю «Загальна практика-сімейна медицина» з питань ранньої діагностики та лікування коморбідних депресивних розладів у пацієнтів амбулаторної мережі/ С. В. Теклюк. Удосконалення підготовки лікарів за спеціальністю «Загальна практика-сімейна медицина» з питань ранньої діагностики та підтримуючого лікування пацієнтів, що перенесли перший епізод шизофренії/ С. В. Теклюк. Застосування методики ритмо-динамічних асоціацій для підвищення ефективності засвоєння студентами медичного факультету навичок непрямого масажу серця/ О. В. Темна [и др.]. Роль курсу «Латинська мова та основи медичної термінології» в підготовці лікаря загальної практики/ С. І. Тихолаз. Важливість підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини в умовах реформування галузі охорони здоров’я/ О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк, А. Г. Степанкж. Питання педіатрії у підготовці сімейного лікаря/ Н. І. Токарчук [и др.]. Застосування методів взаємоактивного навчання за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина»/ І. В. Феджага. Вдосконалення підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю «Загальна практика-сімейна медицина» на кафедрі хірургії медичного факультету №2/ О. П. Феджега ; О. П. Феджага. Роль обласного дитячого ендокринолога в підготовці сімейного лікаря/ О. О. Фіщук. Особливості підготовки лікарів за спеціальністю «Загальна практика - сімейна медицина» на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Н. С. Фоміна. Підготовка лікарів за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина" у відповідності до "Наскрізної програми" затвердженої міністерством охорони здоров’я України від 6 квітня 2011 року/ А. В. Фуніков [и др.]. Охорона здоров’я жінки та репродуктивне здоров’я в підготовці лікарів за спеціальністю «Загальна практика- сімейна медицина» у відповідності до «Наскрізної програми», затвердженої міністерством охорони здоров’я України від 6 квітня 2011 року/ Г. В. Чайка, Б. Ф. Мазорчук, А. П. Дністрянська. Значення біоорганічної та біологічної хімії в підготовці англомовних лікарів за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина"/ М. М. Черв’як [и др.]. Значення клінічної біохімії в підготовці англомовних лікарів за спеціальністю загальна практика — у відповідності до "Наскрізної програми" затвердженої міністерством охорони здоров’я України від 6 квітня 2011 року"/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько, B. C. Шунков. Організаційні основи загальної практики - сімейної медицини в Україні на сучасному етапі/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Інтеграція роботи кафедри внутрішньої та сімейної медицини, суміжних кафедр, методичної ради післядипломної освіти щодо оволодіння лікарями-інтернами ЗП-СМ практичних навичок та методик згідно «Наскрізної програми»/ В. М. Чернобровий, С. Г. Мелащенко. Сімейна медицина - проблеми та перспективи на майбутнє/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Підготовка сімейних лікарів з педіатрії - вагома складова реформування медичної галузі/ О. С. Яблонь [и др.]. Мотивація студентів - ефективний спосіб поліпшити процес і результат навчання/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак, Л. А. Вознюк.
Аннотация: "Наскрізна програма" підготовки студентів медичних факультетів та лікарів-інтернів МОЗ України окреслила основні шляхи вдосконалення навчально-методичного забезпечення підготовки лікарів загальної практики, зокрема впровадження базового реєстру практичних навичок та методик, необхідних для роботи на посадах лікарів за спеціальністю "Загальна практика-сімейна медицина", як важливої складової покращення практичної підготовки лікарів первинної ланки медико-профілактичної допомоги населенню. Збірник розрахований на всіх працівників медичної гвалузі.
Экземпляры : всего : НА(1), ЧЗ(1)
Свободны : НА(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:378(477)/І-54
Заглавие : Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.
Выходные данные : Вінниця, 2016
Колич.характеристики :180 с
Коллективы : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 70.00 р.
УДК : 61:378(477) + 61:378(477)(06)
Предметные рубрики: ВНМУ
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Содержание : Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Мороз [и др.]. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. І. Афанасюк ; О. І. Афонасюк. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ/ B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини/ О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення/ І. С. Білик. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. В. Блажченко. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів/ А. Є. Богомолов. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів/ А. Є. Богомолов. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС/ С. А. Бондар [и др.]. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ М. Р. Борейко. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу/ О. В. Булавенко [и др.]. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти/ О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу/ Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання/ Д. М. Ваколюк [и др.]. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики/ Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ/ К. М. Вергелес. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі/ К. М. Вергелес. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги/ Л. А. Вознюк. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології/ Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. Запровадження нових навчальних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. Г. Гаджула. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту»/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології/ О. В. Горленко, І. М. Горленко. Роль візуалізації у викладанні стоматології/ І. М. Горленко, О. В. Горленко. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі/ A. M. Гулевич. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця/ О. В. Дзекан. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів/ О. В. Дзекан. Автономія ВНЗ та академічні свободи/ С. В. Дмитренко [и др.]. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні/ Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. Виклатання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)/ Н. В. Заічко [и др.]. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії/ Т. М. Зелінська. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров’я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. В. Ільченко. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології/ Н. М. Ісакова. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету/ М. В. Йолтухівський [и др.]. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту »/ О. Я. Какарькін [и др.]. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту»/ В. В. Кіщук [и др.]. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти/ Ю. О. Кислова [и др.]. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту»/ Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури/ Д. Г. Коньков. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти/ Д. Г. Коньков. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури/ О. В. Корзун. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ М. І. Коспіюк. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції/ А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології/ А. В. Крижановська. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології/ Л. Г. Кулик. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти/ С. В. Ладутько, C. O. Качула, А. В. Мельник ; С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ Н. В. Леонова. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти/ Д. А. Лисенко. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам/ С. А. Лисенко [и др.]. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Підручник як основний засіб навчання/ М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту»/ І. О. Мазайкіна. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ/ І. І. Макодай. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності/ Н. М. Максимович [и др.]. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова/ Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів/ І. А. Марчук. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності/ В. М. Мруг. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів/ І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Нечипорук. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту»/ Р. С. Остренюк. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія/ В. А. Островський. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір/ І. В. Павлик. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології/ Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін)/ І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету/ П. А. Півторак, І. В. Феджага. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів/ О. Б. Піняжко [и др.]. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців/ Р. П. Піскун [и др.]. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики/ Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО/ Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини/ Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту»/ О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ П. Г. Пшук, А. О. Камінська. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці/ П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія»/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Римша. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/ Т. І. Саврун, О. А. Биковська. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі/ Ι. Β. Сергета. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини/ Ι. Β. Сергета. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів/ О. Я. Сливка. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Смірнова. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія»/ І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. Г. Сулім. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти/ А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Тертишна, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук ; О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.]. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту»/ В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі/ С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії/ К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам/ О. О. Фомін. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра/ Н. М. Фещук [и др.]. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. Вербальність у роботі лікаря/ Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти/ Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. Особливості викладання біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв’як, Д. О. Фільчуков. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами/ М. М. Черв’як, О. І. Штатько. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика»/ М. О. Шаламай, В. М. Дудник. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю/ Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ B. C. Шунков. Using copyright law/ N. Shust. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. С. Яблонь [и др.]. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії/ О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак.
Аннотация: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Экземпляры : всего : НА(1), ЧЗ(1)
Свободны : НА(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:159.9/П 93
Автор(ы) : Пшук Н. Г., Стукан Л. В., Пшук Є. Я.
Заглавие : Медична психологія : (навч.-метод. посіб.)
Выходные данные : Вінниця: Вінниц. міська друкарня, 2014
Колич.характеристики :160 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примечания : Бібліогр.: с. 159. - Рек. до вид. метод. радою мед.-психол. дисциплін ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 1 від 30 серп. 2013 р.)
Цена : 60.00 р.
УДК : 61:159.9 + 61:159.9(075.8)
MeSH-главная: ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
Аннотация: Однією із актуальних проблем медичної психології є здійснення психологічної підготовки студентів-медиків. Вивчення медичної психології у ВУЗах включає розгляд питань, які стосуються вивчення особистості, спілкування, емоцій, вікових аспектів розвитку психіки, а також формування психологічних вмінь: встановлювати психологічний контакт із пацієнтом, визначати роль психологічного фактору в етіопатогенетичних механізмах різних захворювань, їх перебігу, компенсації та декомпенсації та проведенні психокорекції і психотерапії. При вивченні медичної психології виникають певні труднощі, які викликані відсутністю загальних уявлень про клініку захворювань, цілісності образу психіки хворого. В даному посібнику в доступній формі викладені основні питання, які традиційно відносяться до області медичної психології: особистість та хвороба, внутрішня картина хвороби, психологія лікувально-діагностичного процесу, вплив хвороби на психічні функції особистості, психосоматичні розлади, питання девіантології, тощо. Посібник відповідає вимогам програми з дисципліни «Медична психологія» для студентів вищих медичних навчальних закладів. Також він може виявитись корисним лікарям-психіатрам, неврологам, практикуючим психологам в їх практичній діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 61:159.9/П 93
Автор(ы) : Пшук Н. Г., Стукан Л. В., Пшук Є. Я.
Заглавие : Медична психологія : навч.-метод. посіб.
Выходные данные : Вінниця, 2013
Колич.характеристики :160 с
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Примечания : Бібліогр.: с. 159. - Рек. до вид. метод. радою мед.-психол. дисциплін ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 2 від 16 листопада 2012 р.)
Цена : 28.00 р.
УДК : 61:159.9 + 61:159.9(075.8)
MeSH-главная: ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
Аннотация: Однією із актуальних проблем медичної психології є здійснення психологічної підготовки студентів-медиків. Вивчення медичної психології у ВУЗах включає розгляд питань, які стосуються вивчення особистості, спілкування, емоцій, вікових аспектів розвитку психіки, а також формування психологічних вмінь: становлювати психологічний контакт із пацієнтом, визначати роль психологічного фактору в етіопатогенетичних механізмах різних захворювань, їх перебігу, компенсації та декомпенсації та проведенні психокорекції і психотерапії. При вивченні медичної психології виникають певні труднощі, які викликані відсутністю загальних уявлень про клініку захворювань, цілісності образу психіки хворогоВ даному посібнику в доступній формі викладені основні питання, які традиційно відносяться до області медичної психології: особистість та хвороба, внутрішня картина хвороби, психологія лікувально-діагностичного процесу, вплив хвороби на психічні функції особистості, психосоматичні розлади, питання девіантології, тощо. Посібник відповідає вимогам програми з дисципліни «Медична психологія» для студентів вищих медичних навчальних закладів
Экземпляры :НА(1)
Свободны : НА(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 616.89/Р 65 рукописный текст
Автор(ы) : Пшук Н. Г., Пшук Є. Я., Слободянюк П. М., Демченко М. І.
Заглавие : Розробка психокорекційних, психопрофілактичних та лікувально-реабілітаційних програм при ендогенних та екзогенних психічних розладах з метою підвищення якості життя психічно хворих (заключний) : звіт про н.-д. роботу
Выходные данные : Вінниця, 2014
Колич.характеристики :421 с.: 47 табл.
Коллективы : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Цена : 20.00 р.
УДК : 616.89 + 616.89(047.3)
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)